van mij ?TheAnthonyNL schreef op maandag 15 juni 2015 @ 09:32:
[...]
Of die instaglocks van jou dan ... of instap2k
kan mijn insta glockkies wel eens op film zetten en p2000 instas. Eerst shadow play maar eens terug installeren van nvidia dan
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
van mij ?TheAnthonyNL schreef op maandag 15 juni 2015 @ 09:32:
[...]
Of die instaglocks van jou dan ... of instap2k
Die tec9 ace was echt heel mooi! Zal ik hen uploaden? Als ik thuis ben.hmr schreef op maandag 15 juni 2015 @ 09:17:
Oei! Moet eigenlijk even een filmpje maken van de clinch momenten van gister :)! Ging lekker; road to LEM/SMFC
JA van wie anderstherobber schreef op maandag 15 juni 2015 @ 09:53:
[...]
van mij ?
kan mijn insta glockkies wel eens op film zetten en p2000 instas. Eerst shadow play maar eens terug installeren van nvidia dan
Graag ;DBrogala schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:00:
[...]
Die tec9 ace was echt heel mooi! Zal ik hen uploaden? Als ik thuis ben.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
/id/itsmarcj
Hij is aan het uploaden, 1080p 60FPS duurt helaas nog wel even.
Alleen meedoen als je het niet erg vind om te verliezen... daarom heb ik nooit de balls of steel om echt hoog in te zetten..xeroamd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:33:
Er zijn ook andere ervaringen dan de GoT csgojackpot succesverhalen. Oprecht heel lullig voor hem, maar natuurlijk niet de slimste actie. Goede bekende semi dronken z'n complete 750 euro inventory betten en verliezen(waaronder een Fireserpent, Bayo TT, Glock Fade, Masterpiece etc etc). Daarom blijft mijn inventory dus uit de buurt van zulks soort pagina's. Iemand een idee overigens wat FT AWP Asii nog verder gaan doen? Zijn intussen in bepaalde gevallen nog maar 16 keys waard gezien geen max bet item meer.
Volledig mee eens. Daarom doe ik er zelf ook niet aanTheAnthonyNL schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:47:
[...]
Alleen meedoen als je het niet erg vind om te verliezen... daarom heb ik nooit de balls of steel om echt hoog in te zetten..
Brogala heeft een high tier skin gekregen ... voor de rest mogen we blij zijn met een skin van €1 ofzo ...xeroamd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:06:
[...]
Volledig mee eens. Daarom doe ik er zelf ook niet aanKleine kanttekening is wel dat hij dat complete inventory bij elkaar heeft gebet vanuit nog geen 30 euro aan skins, dus dan ligt het net wat anders. Echter can confirm dat hij alles behalve blij is, maar weer wat kleine dingen gaat kopen en weer actief gaat betten.
Intussen overigens twee weekly drops gehad waarvan 2x de prachtige UMP Scorched met een value van een whopping 4 centHier al mensen geweest met interessantere drops of ook allemaal maar meh meh?
Alleen maar crap helaasxeroamd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:06:
[...]
Volledig mee eens. Daarom doe ik er zelf ook niet aanKleine kanttekening is wel dat hij dat complete inventory bij elkaar heeft gebet vanuit nog geen 30 euro aan skins, dus dan ligt het net wat anders. Echter can confirm dat hij alles behalve blij is, maar weer wat kleine dingen gaat kopen en weer actief gaat betten.
Intussen overigens twee weekly drops gehad waarvan 2x de prachtige UMP Scorched met een value van een whopping 4 centHier al mensen geweest met interessantere drops of ook allemaal maar meh meh?
Wat anthony zegt... FN M4A1-S Icarus Fellxeroamd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:06:
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door Brogala op 15-06-2015 15:56 ]
Wat raar? Waar zou het aan kunnen liggen?Brogala schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:55:
[...]
Wat anthony zegt... FN M4A1-S Icarus Fell![]()
Maar eigenlijk ging ik samen met Anthony voor de Dragon Lore drop, dus hopelijk helpen de GabeN foto onder m'n kussen voor woensdag!
Edit: @HMR, ik had dat filmpje dus geupload.... YouTube was er 3 uur mee bezig... zegt hij nu opeens dat het bestandtype niet ondersteund wordt terwijl .avi wel ondersteund wordt
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik heb geen flauw benul, m'n met DXtory gerecorde filmpjes deden het altijd prima op YouTube... ook met 1080p 60fps. Nu geeft hij opeens een error nadat hij 3 uur heeft lopen uploaden.
Ik denk dat Navi tegen Fnatic een spannedere finale oplevert dan NIP, dus ik ben er wel blij mee.Scrtz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:10:
die silver fragmovies hoeven we niet te zien hoornee geintje
Jammer dat NiP in semifinals van DH open al tegen fnatic komt, beide teams tegen navi/titan en dan elkaar tegenkomen in de finale was imo een betere plaatsing geweest.
[ Voor 41% gewijzigd door dylan_ op 15-06-2015 16:52 ]
Dat heb ik nou andersom .. ik begin fnatic meer te hatendylan_ schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:26:
Thorin is weer lekker aan het tweeten. Even wat zout gooien naar NiP fangays![]()
Zelf had ik fnatic - NiP mooier gevonden als finale maar NiP eruit in de semi's is natuurlijk mooier statswiseAl die overrated spelers en promotie crap op hun twitter kanalen. Xtrfy top20 world rakings lmao. Get_rekt nuubs
RoF Anders is altijd NiP aan het hypen. Als flusha een quad kill maakt met een CZ hoor je niks als get_right een simpele kill maakt komt hij al bijna klaar in zijn broek. Katowice finale was precies hetzelfde "OOOOHHHH FRIIIBERRGGG GETS BOOOTHH KILLLS UUUWHHHH" en toen fantic de laatste ronde won was het "fnatic they do it, they win the major". Ik begin NiP alleen maar meer te haten
Fnatic sowieso een van de minst like-able esports teams gevonden binnen de csgo scene. Oorzaak bij mij hiervoor waren voornamelijk de kapsones van Devilwalk.TheAnthonyNL schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:56:
[...]
Dat heb ik nou andersom .. ik begin fnatic meer te haten
Hoeveel heb je verloren op csgolounge?TheAnthonyNL schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:56:
[...]
Dat heb ik nou andersom .. ik begin fnatic meer te haten
De fnatic haat bandwagon is oorspronkelijk door NiP fans gestart toen fnatic geen handen wilde schudden met NiP nadat ze de Dreamhack hadden gewonnen. Veel mensen realiseren zich niet dat fnatic had gewonnen en get_right (oftewel NiP) ging huilen dat overtime niet mr5 maar mr3 was. Toen moest overtime dus opnieuw gespeeld worden. En toen verloor NiP weerxeroamd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:00:
[...]
Fnatic sowieso een van de minst like-able esports teams gevonden binnen de csgo scene. Oorzaak bij mij hiervoor waren voornamelijk de kapsones van Devilwalk.
[ Voor 8% gewijzigd door dylan_ op 15-06-2015 17:15 ]
Ik zat nog een beetje in mijn HLTV modusTheAnthonyNL schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:25:
Ik heb niet gebet dus om nou dat argument erbij te pakken... gewoon de mentaliteit van het hele team staat me niet aan bij fnatic...
Ongeacht de bedoeling van je post: Je klinkt erg jong en je tekst is een beetje ruziekuitlokkerig. 'Hoeveel heb je verloren?' en 'ownen van NIP noobs' etc.
Even mezelf quoten... Navi begint lekker tegen Titan...Grotman schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:21:
[...]
Ik denk dat Navi tegen Fnatic een spannedere finale oplevert dan NIP, dus ik ben er wel blij mee.
Dit dus.Grotman schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:31:
[...]
Ongeacht de bedoeling van je post: Je klinkt erg jong en je tekst is een beetje ruziekuitlokkerig. 'Hoeveel heb je verloren?' en 'ownen van NIP noobs' etc.
Prima als je fan bent van een team, maar om je dan als een internethooligan te gaan gedragen is minder prima lijkt me. Onnodig om je punt te maken en je komt er kinderachtig door over.
[ Voor 9% gewijzigd door Scrtz op 15-06-2015 17:38 ]
Fnatic, TSM en EnvyUs winnen eigenlijk alles. Dat de hele top 10 op ongeveer hetzelfde niveau zit klopt gewoon niet.Scrtz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:37:
[...]
Dit dus.
Verder is het gewoon zo dat CSGO van zo'n hoog niveau is dat het team met 'de beste dag' meestal wint, de uitkomsten zijn elk evenement zo random dat er moeilijk een top3-5 vast te stellen zijn, nu zit NiP wel al een hele poos zonder hun 'beste dag'. In principe zitten alle top 10 teams ongeveer op hetzelfde niveau, zijn allemaal heel erg hard maar het heeft ook met veel verschillende factoren te maken zoals maps, beginnende side (ct/t) en ga zo maar door.
Vergeet niet he 87-0 tijdperk van NiP, niemand die dat nog ooit zal evenaren, vandaar dat ze zo 'legendarisch' zijn geworden, net als het vroegere NiP in cs 1.6 al was.
Over Thorin gesproken, dat is echt de grootste kwal van heel de e-sports scene, maar aan de andere kant zoals je hierboven al zegt dylan, het wakkert wel het een en ander aan en is dus niet verkeerd voor de scene, dat ben ik met je eens.
[ Voor 14% gewijzigd door dylan_ op 15-06-2015 17:42 ]
NiP met beta acces is ook de grootste joke die op HLTV verteld wordtdylan_ schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:41:
[...]
Fnatic, TSM en EnvyUs winnen eigenlijk alles. Dat de hele top 10 op ongeveer hetzelfde niveau zit klopt gewoon niet.
Die 87-0 streak stelt niet zo heel veel voor als je erbij stil staat dat in die periode er bar weinig teams waren en NiP zelfs beta toegang had om de game te leren terwijl andere teams moesten wachten. Probeer nu maar eens 87-0 te evenaren dat gaat echt geen enkele team never nooit lukken. Ook niet NiP in zijn glorie dagen.
Thorin is inderdaad een dick. Soms vind ik hem ook te ver gaan maar zijn pre-game analyse is echt ijzersterk en hij weet gewoon veel van cs geschiedenis.
( ͡° ͜ʖ ͡°)Scrtz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:45:
[...]
NiP met beta acces is ook de grootste joke die op HLTV verteld wordtik weet genoeg.
Hoewel acties als het stilhouden van een boost zoals met Overpass op zijn zachtst gezegd nogal dubieus zijn, heb ik het toch echt over de mentaliteit van de spelers en destijds DevilWalk. Ga maar eens wat van zijn comments/tweets checken in general. Komt op mij persoonlijk over als een naar ventje met een behoorlijk ego.dylan_ schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:10:
[...]
Hoeveel heb je verloren op csgolounge?
[...]
De fnatic haat bandwagon is oorspronkelijk door NiP fans gestart toen fnatic geen handen wilde schudden met NiP nadat ze de Dreamhack hadden gewonnen. Veel mensen realiseren zich niet dat fnatic had gewonnen en get_right (oftewel NiP) ging huilen dat overtime niet mr5 maar mr3 was. Toen moest overtime dus opnieuw gespeeld worden. En toen verloor NiP weer![]()
En de boost op Overpass van olofmeister tsja.. Dat was niet sportief maar fnatic kreeg erg veel haat rondom de flusha witchunt mbt cheaten. Je kon duidelijk zien dat ze daarmee moeite hadden en rare dingen uithaalden zoals Devilwalk provocerend voor de camera wat onzin uitkramen en de boost van olofmeister. En dan flusha.. Die werd zo'n beetje door iedereen betiteld als cheater. Toen kwam hij in een korte slump en zei iedereen haha hij hackt niet meer hij zuigt zie je nu. Maar toen herpakte flusha zich weer en begon hij met ownen van NiP noobsEen uur geleden nog een mooie 4 kill spray met CZ. Hou van die jongen, wereldtopper.
[ Voor 10% gewijzigd door Gropah op 18-06-2015 08:59 ]
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2015 19:02 ]
Welke comments? Alleen van Devilwalk? Waarom haat je dan meteen het hele team? Links naar de tweets?xeroamd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:51:
[...]
Hoewel acties als het stilhouden van een boost zoals met Overpass op zijn zachtst gezegd nogal dubieus zijn, heb ik het toch echt over de mentaliteit van de spelers en destijds DevilWalk. Ga maar eens wat van zijn comments/tweets checken in general. Komt op mij persoonlijk over als een naar ventje met een behoorlijk ego.
[ Voor 21% gewijzigd door Gropah op 18-06-2015 08:59 ]
Vind het jammer dat NiP bagger begon vs. Na'Vi gister in beide halves. Anders had NiP gewoon 1e seed en was het NiP vs. Titan, wat alsnog een moeilijke matchup zou worden voor NiP.Scrtz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:10:
die silver fragmovies hoeven we niet te zien hoornee geintje
Jammer dat NiP in semifinals van DH open al tegen fnatic komt, beide teams tegen navi/titan en dan elkaar tegenkomen in de finale was imo een betere plaatsing geweest.
/id/itsmarcj
Verwijderd
YouTube: DreamHack Bucharest 2013: fnatic winning moment vs. NiPdylan_ schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:59:
[...]
Welke comments? Alleen van Devilwalk? Waarom haat je dan meteen het hele team? Links naar de tweets?
Ik reageer gewoon serieus hoor. Dat NiP beta toegang had is gewoon waar. Maar goed buiten dat; er waren amper pro teams in die tijd dus die 87-0 valt allemaal wel mee
[ Voor 11% gewijzigd door Gropah op 18-06-2015 08:59 ]
Ik weet niet of het aan mij ligt maar het lijkt of alle Fnatic haters alleen dat filmpje als reden om Fnatic te haten kunnen opbrengen... Niet tegen jou bedoeld, meer in het algemeen.Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:08:
[...]
YouTube: DreamHack Bucharest 2013: fnatic winning moment vs. NiP
Ik had persoonlijk bovenstaande beelden altijd een beetje afkeer tegen fnatic. Oja, om te zeggen dat de 87 win streak van NiP niet heel veel voorstelt is ronduit achterlijk.
[ Voor 6% gewijzigd door Brogala op 15-06-2015 20:18 ]
Verwijderd
Haha ik zeg ook 'had'.Brogala schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:15:
[...]
Ik weet niet of het aan mij ligt maar het lijkt of alle Fnatic haters alleen dat filmpje als reden om Fnatic te haten kunnen opbrengen... Niet tegen jou bedoeld, meer in het algemeen.
Het is alweer 2 jaar geleden dat dat is gebeurd en JW heeft al zo vaak sorry gezegd. Die boost vond ik wel ronduit achterlijk, en dat ze daarna ook nog aankomen met 'ja we wisten niet dat het illegaal was.
Je weet waarschijnlijk de achtergrond van de video niet eens. Fnatic had de major gewonnen en NiP ging janken bij admins dat overtime rondes niet klopte. Er waren teveel rondes gespeeld, 5 en het moesten er 3 zijn per side als ik me niet vergis. En die 87-0 valt inderdaad wel mee als je realistisch kijkt naar de competitie, die er niet was.Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:08:
[...]
YouTube: DreamHack Bucharest 2013: fnatic winning moment vs. NiP
Ik had persoonlijk bovenstaande beelden altijd een beetje afkeer tegen fnatic. Oja, om te zeggen dat de 87 win streak van NiP niet heel veel voorstelt is ronduit achterlijk.
Dat vind ik dan ook weer geen excuus om zo te gaan ragen en schelden.dylan_ schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:18:
[...]
Je weet waarschijnlijk de achtergrond van de video niet eens. Fnatic had de major gewonnen en NiP ging janken bij admins dat overtime rondes niet klopte. Er waren teveel rondes gespeeld, 5 en het moesten er 3 zijn per side als ik me niet vergis. En die 87-0 valt inderdaad wel mee als je realistisch kijkt naar de competitie, die er niet was.
Verwijderd
Ik was op de hoogte van de achtergrond, toch bedankt voor de alsnog mooie uitleg. Maar goed nee logisch dat ze zo reageren man.dylan_ schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:18:
[...]
Je weet waarschijnlijk de achtergrond van de video niet eens. Fnatic had de major gewonnen en NiP ging janken bij admins dat overtime rondes niet klopte. Er waren teveel rondes gespeeld, 5 en het moesten er 3 zijn per side als ik me niet vergis. En die 87-0 valt inderdaad wel mee als je realistisch kijkt naar de competitie, die er niet was.
Had niet gehoeven maar kan het zeker wel begrijpenBrogala schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:19:
[...]
Dat vind ik dan ook weer geen excuus om zo te gaan ragen en schelden.
NiP, VeryGames, Virtus.pro, NaviVerwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:21:
[...]
Ik was op de hoogte van de achtergrond, toch bedankt voor de alsnog mooie uitleg. Maar goed nee logisch dat ze zo reageren man.![]()
De competitie die er niet was moet je toch echt even uitleggen. Volgens mij was het grootste deel van de spelers die nu in de scene zitten toen ook al actief.
Je vraagt bewijs van iemand argumenten, en 'bekrachtigd' je eigen argument vervolgens met je zogenaamde feit 'is gewoon waar', kom daarmee maar eens met bewijs.dylan_ schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:59:
[...]
Welke comments? Alleen van Devilwalk? Waarom haat je dan meteen het hele team? Links naar de tweets?
Ik reageer gewoon serieus hoor. Dat NiP beta toegang had is gewoon waar. Maar goed buiten dat; er waren amper pro teams in die tijd dus die 87-0 valt allemaal wel mee
Volgens mij heb ik maar 1 ascii smiley gepost dus waar zie jij meer dooddoeners?
Er waren al genoeg teams van cs 1.6 en source die snel waren overgestapt op CSGO, aangezien beide cs 1.6 en source redelijk dood aan het gaan werden. Ook nog wat teams van cod etc die er vrij snel bij waren. Competitie genoeg.dylan_ schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:18:
[...]
[ Voor 41% gewijzigd door Gropah op 18-06-2015 08:59 ]
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=2730683Scrtz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:43:
[...]
Je vraagt bewijs van iemand argumenten, en 'bekrachtigd' je eigen argument vervolgens met je zogenaamde feit 'is gewoon waar', kom daarmee maar eens met bewijs.
Er zijn maar weinig teams die dedicated CSGO speelden. Dat had ook met salaris etc te maken. Maar goed; genoeg competitie sinds dag 1Scrtz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:43:
Er waren al genoeg teams van cs 1.6 en source die snel waren overgestapt op CSGO, aangezien beide cs 1.6 en source redelijk dood aan het gaan werden. Ook nog wat teams van cod etc die er vrij snel bij waren. Competitie genoeg.
[ Voor 32% gewijzigd door Gropah op 18-06-2015 08:59 ]
Leuk man, wat algemene links van CSGO beta keys, wat heeft dat met NiP te maken? Tevens speel ik het spelletje al 10 jaardylan_ schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:51:
[...]
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=2730683
http://www.hltv.org/news/7877-csgo-beta-is-live
http://www.hltv.org/news/...a-keys-going-out-thursday
Het is geen geheim dat Valve pro spelers beta toegang gaf om feedback te verwerken. Maar goed als je wat langer in de "cs scene" zou zitten dan wist je dat waarschijnlijk wel![]()
NiP fans stay salty!
Jep dat is nou precies het verschil. Ik speel het niet alleen maar volg het ookScrtz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:53:
[...]
Leuk man, wat algemene links van CSGO beta keys, wat heeft dat met NiP te maken? Tevens speel ik het spelletje al 10 jaar
Haha ik unboxte vandaag nog even leuk een M4A1 Hyper Beast ftBrogala schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:39:
Die CS:GO case simulator is niet goed voor je... Ik open 2 cases, 1x Falchion knife fade 1x awp hyperbeast... Nu moet ik het ook nog in CS:GO proberen
Deze vind ik wel geniaal:dylan_ schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:12:
http://nip.gl/articles/gaming/news/200/a-new-partner-in-play
get_right zal wel weer twitter onder spammen hoe geweldig al die nip gadgets zijn xDDD Misschien moeten ze wat meer spelen en minder praten?
"Best shit ever!" - Aleski "allu" Jalli
topkek

[ Voor 8% gewijzigd door Marc J op 15-06-2015 22:24 . Reden: bron ]
/id/itsmarcj
4 cases tot nu toe, hoogste tot nu toe 10 cent. Ik ga wel voor de dragon lore dropBone schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:16:
[...]
Haha ik unboxte vandaag nog even leuk een M4A1 Hyper Beast ft
Hierbij wil ik ook zeggen dat dit de teams zijn die grotendeels veranderingen hebben gehad in het strategische spel. Zoals NiP midden in 2014 een dip had, en nu nog steeds, zo zie ik EnvyUs op dit moment ook. Teams hebben door hoe ze tegen EnvyUs moeten spelen, hetzelfde wat er gebeurde met NiP tijdens hun 87-0 LAN win streak.dylan_ schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:41:
[...]
Fnatic, TSM en EnvyUs winnen eigenlijk alles. Dat de hele top 10 op ongeveer hetzelfde niveau zit klopt gewoon niet.
Hoe jij hier zegt dat er bar weinig teams waren, dat lul je uit je reet. NiP was een van de eerste teams die zich hebben samengesteld en gefocused op CS:GO. Hun hebben de meest individuele skills vergeleken met hun strategische opbouw. NiP is nooit van de strategieën geweest en was altijd grotendeels pure aim. [Voorbeeld vandaag de_train vs. Fnatic, bijna geen strats op full buys, alleen strats op eco rondes, vaak outside(A) smokes om de bomb down te krijgen.]dylan_ schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:41:
Die 87-0 streak stelt niet zo heel veel voor als je erbij stil staat dat in die periode er bar weinig teams waren en NiP zelfs beta toegang had om de game te leren terwijl andere teams moesten wachten. Probeer nu maar eens 87-0 te evenaren dat gaat echt geen enkele team never nooit lukken. Ook niet NiP in zijn glorie dagen.
Dreamhack Bucharest is gewoon een gigantische flop van Dreamhack aangezien ze hun eigen tournament rules niet konden aanhouden in een match, waarvan ik snap dat NiP de officiële regels wilt benuttigen, speciaal na een verlies met de verkeerde regels.dylan_ schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:10:
[...]
Hoeveel heb je verloren op csgolounge?
[...]
De fnatic haat bandwagon is oorspronkelijk door NiP fans gestart toen fnatic geen handen wilde schudden met NiP nadat ze de Dreamhack hadden gewonnen. Veel mensen realiseren zich niet dat fnatic had gewonnen en get_right (oftewel NiP) ging huilen dat overtime niet mr5 maar mr3 was. Toen moest overtime dus opnieuw gespeeld worden. En toen verloor NiP weer![]()
En de boost op Overpass van olofmeister tsja.. Dat was niet sportief maar fnatic kreeg erg veel haat rondom de flusha witchunt mbt cheaten. Je kon duidelijk zien dat ze daarmee moeite hadden en rare dingen uithaalden zoals Devilwalk provocerend voor de camera wat onzin uitkramen en de boost van olofmeister. En dan flusha.. Die werd zo'n beetje door iedereen betiteld als cheater. Toen kwam hij in een korte slump en zei iedereen haha hij hackt niet meer hij zuigt zie je nu. Maar toen herpakte flusha zich weer en begon hij met ownen van NiP noobsEen uur geleden nog een mooie 4 kill spray met CZ. Hou van die jongen, wereldtopper.
[ Voor 13% gewijzigd door Gropah op 18-06-2015 08:59 ]
/id/itsmarcj
Het lijkt misschien grappig, maar door dit soort product 'branding' kun je wel mooi van je e-sport carriere miljonair worden, kijk maar naar fatal1tyMarc J schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:24:
[...]
Deze vind ik wel geniaal:
[afbeelding]
Geen grap lol.
Bron: http://nip.gl/articles/ga...a-got-a-whole-new-meaning
Helemaal mee eens, jammer genoeg is het geen wereldwijd product :\.Scrtz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:51:
[...]
Het lijkt misschien grappig, maar door dit soort product 'branding' kun je wel mooi van je e-sport carriere miljonair worden, kijk maar naar fatal1ty. Gewoon heel erg slim van NiP om zo hun naam te gebruiken.
/id/itsmarcj
Verwijderd
Titan was een van de eerste teams die met toen 'rare' buys begon te werken, zoals 2e ronde forcen, na pistol round te hebben verloren.
[ Voor 18% gewijzigd door Marc J op 16-06-2015 01:10 ]
/id/itsmarcj
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Verwijderd
Wat bedoel je precies?Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:53:
Ik ben zeer blij met CSGO,want ik kan weer marathon sessies houden!!![]()
WTF is er eigenlijk aan de hand met sommige spelers?Als noob wordt je constant afgemaakt door veteranen,zeker als je nog niet helemaal bekend bent met de map en speelwijze.![]()
Als ik eco ga ik soms gelijk dood en soms pak ik er wel 2/3 met een 57/Rek9... Maar ik zal hun eco's nog eens doornemenMarc J schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 00:06:
[...]
Titan was een van de eerste teams die met toen 'rare' buys begon te werken, zoals 2e ronde forcen, na pistol round te hebben verloren.
Ook weet Titan ongelofelijk goed hoe ze in eco's moeten spelen. Een gigantische tip voor mensen die niet weten wat ze moeten tijdens een eco, om demo's van vooral Titan te kijken.
Demo's zijn verkrijgbaar bij HLTV.org
FYI: Ik reageer op een paar posts die ik denk nog wat aandacht kunnen krijgen om mogelijk andere spelers wat tips te geven, want uit ervaring eindigen eco rondes vaak met één, of geen kills. En dat is iets om te veranderen!
hax confirmed hehe.
Inderdaad je krijgt een melding dat je progress bewaart blijft.Scrtz schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:29:
Trouwens, als je nu een missie annuleert om een andere te beginnen blijft je progress gewoon bewaard, voorheen kon je die missie helemaal opnieuw doen.
One in a milion shot
Heej van mijn dragon lore afblijven he ... als ik die krijg en heb verkocht krijgen de mensen waar ik het meeste mee speel een leuk kadootje ...Brogala schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:49:
[...]
4 cases tot nu toe, hoogste tot nu toe 10 cent. Ik ga wel voor de dragon lore drop
[ Voor 7% gewijzigd door Scale op 16-06-2015 10:48 ]
Haha so salty xD.Scale schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:45:
Leuk die bloodhound missies.
15x moeten kniven tijdens arms race, ik heb me er wel mee vermaakt.
Maar als je nou toevallig 4x achter elkaar hetzelfde kindje knife krijg je dit:
(eerst 30 seconde kan overgeslagen worden, eerste minuut ook maar eerste knive zit daar)
[video]
Naar mij weten is is dit al een week of 2 zo.Scrtz schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:29:
Trouwens, als je nu een missie annuleert om een andere te beginnen blijft je progress gewoon bewaard, voorheen kon je die missie helemaal opnieuw doen.

/id/itsmarcj
Ja doelde daar meer op de vorige operation, daar was dit nog niet het geval.Marc J schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:32:
[...]
Naar mij weten is is dit al een week of 2 zo.
Ook is de gouden coin niet 18 sterren, maar 14. Dat maakt dit de snelste route:
[afbeelding]
Dankje Reddit!
Ja met vorige operation klopt dat ja.Scrtz schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:35:
[...]
Ja doelde daar meer op de vorige operation, daar was dit nog niet het geval.
Die snelste route had ik zelf al ontdekt ^^.
/id/itsmarcj
Ze moeten een 12 years service coin maken. Die 5 year veteran heeft ook iedereen wel... ik wil een exclusieve hebbenScrtz schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:45:
Mja, die gouden coins zijn ook niet echt (meer) spannend en vroeg of laat heeft toch iedereen ze. Ze beginnen een beetje veel met die coins te gooien, lol begint er af te gaan.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Haha idd, maar denk dat ze max 10 year coin zullen maken over een paar jaar ( wss pas begonnen met tellen bij source ofzo )hmr schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:57:
[...]
Ze moeten een 12 years service coin maken. Die 5 year veteran heeft ook iedereen wel... ik wil een exclusieve hebben
Naja, per operation is er een coin geweest. De enigste die ik heb gemist is bravo, en phoenix heb ik op brons :CScrtz schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:45:
Mja, die gouden coins zijn ook niet echt (meer) spannend en vroeg of laat heeft toch iedereen ze. Ze beginnen een beetje veel met die coins te gooien, lol begint er af te gaan.
Nog 4 jaar voor de 5yr veteran coin hierhmr schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:57:
[...]
Ze moeten een 12 years service coin maken. Die 5 year veteran heeft ook iedereen wel... ik wil een exclusieve hebben
/id/itsmarcj
Nog 4 jaar en 10,5 maanden voor mij. Ik weet niet eens of ik uberhaupt een coin heb!Marc J schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:05:
[...]
Naja, per operation is er een coin geweest. De enigste die ik heb gemist is bravo, en phoenix heb ik op brons :C
[...]
Nog 4 jaar voor de 5yr veteran coin hier
Alle major coins heb ik ook.
De laatste coin was van Operation Bloodhound, daarvoor was Katowice 2015.Facenoise schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:07:
[...]
Nog 4 jaar en 10,5 maanden voor mij. Ik weet niet eens of ik uberhaupt een coin heb!
Ik vond Cache de beste map van Phoenix, en daarbij was ik niet de enigste want hij is nu in de volledige game. Nu Season nog!Scrtz schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:09:
Die operations waar je een bepaald aantal uren moest zoals die eerste en 2e in al die random schijt maps heb ik nooit gedaan, rest eigenlijk wel allemaal op goud, op eentje van DH 2014 na.
/id/itsmarcj
Payback en Phoenix heb ik op brons gelatenMarc J schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:10:
[...]
De laatste coin was van Operation Bloodhound, daarvoor was Katowice 2015.
[...]
Ik vond Cache de beste map van Phoenix, en daarbij was ik niet de enigste want hij is nu in de volledige game. Nu Season nog!
Verwijderd
Ik ben een CSGO noob en speel extreem weinig online multiplayer(is al jaren zo).Ik wordt dan ook constant afgemaakt door iedereen(D= bijna 2100,K=bijna 600).
Operation BloodHound is een SP??Scale schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:45:
Leuk die bloodhound missies.
15x moeten kniven tijdens arms race, ik heb me er wel mee vermaakt.
Maar als je nou toevallig 4x achter elkaar hetzelfde kindje knife krijg je dit:
(eerst 30 seconde kan overgeslagen worden, eerste minuut ook maar eerste knive zit daar)
[video]
Dat is best wel handig!!Marc J schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:32:
[...]
Naar mij weten is is dit al een week of 2 zo.
Ook is de gouden coin niet 18 sterren, maar 14. Dat maakt dit de snelste route:
[afbeelding]
Dankje Reddit!
Wat voor missies eigenlijk??Scrtz schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:29:
Verwijderd
Ja, wat verwacht je dan? Als je Cod voor het eerst op start ben je ook niet goed, beetje raar om dit te vermelden hierzo.Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:27:
[...]
Ik ben een CSGO noob en speel extreem weinig online multiplayer(is al jaren zo).Ik wordt dan ook constant afgemaakt door iedereen(D= bijna 2100,K=bijna 600).
Verwijderd
Geef niks hoorVerwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:28:
[...]
Ja, wat verwacht je dan? Als je Cod voor het eerst op start ben je ook niet goed, beetje raar om dit te vermelden hierzo.
En je hoeft niet overal op te reageren, helemaal niet als het voor jou was, of als je er niks van weet
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
ah joh, hij probeert gewoon actief mee te lullen met iedereen!
Sinds ik hier in csgo topic mee struin....SublimnAll schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:48:
Jongens post eens niet zo veel. Zo kom ik nooit aan werken toe
Die missies moet je ook gewoon overslaan. Duurt iets van een 10 uur effectieve gametime eer je dat hebt.SmokingSig schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:55:
Ben die missie van 1 000 000 aan het doen -.- nog 300 000 tegaan. Ik hoop dat ik iets krijg want het duurt rete lang.
Steam: Grim

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Ja en technisch gezien zou hij gewoon ook zijn steam-profile kunnen linken en mij gewoon de knife ingame kunnen laten speccenSouLLeSSportal schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:47:
Nou ja technisch gezien zou die er een andere uit kunnen gooien om jou dan toe te voegen.maar erg geloofwaardig is het niet echt nee.
[ Voor 15% gewijzigd door Damien op 16-06-2015 17:08 ]
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Oh echt? Ik dacht dat topics na 5 minuten onvindbaar waren daar xDGeoffLx schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 18:50:
Volgens mij heb ik dit verhaal net ook op Reddit zitten lezen
http://steamcommunity.com...9977749155/?insideModal=1Jo0Lz schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 17:40:
Nouja zeg. Zonet op een comp Cache harstikke goed gegaan, CT begonnen, na 3 rondes begint 1 kerel tegen me te zeuren dat ik mid moet gaan. (Ik roep vanaf de eerste ronde dat ik A ga en Main smoke)
Ik zeg ga lekker zelf mid, ik ben A, net als de vorige 3 rondes... Schiet 'ie me, 50 damage...
Loop rond op de site, hij zeuren en zeiken, dus ik schiet 'm op z'n hoofd.
Anyhow, de rest van de match gaat hij mid/highway en niets aan de hand. Ik drop wapens, hij dropt wapens, en we gaan met 9-6 de T side op.
Pistol round winnen, etc, afijn 't ging lekker. Ik stond 3e, en aan 't eind van de 22e rond of zoiets maak ik de kill die de ronde wint. 14-8 was 't geloof ik, spawn met de bom, ineens votekick om mij te kicken. 2 ja, 1 nee, ik vraag waarom? Roept iemand bye bye en pof ik wordt eraf getrapt.
De kerel die mij schoot en zeikt over waar ik moet staan wordt daarna ook gekickt (ik heb de replay terug gekeken)... De match staat nu wel als win tussen mijn recent matches, maar hoe telt die match bij mij?
Ik ben op een winstreak, en ga zo DMG worden namelijk xD hahaha
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq