Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 126 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.802 views

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:43
TheAnthonyNL schreef op maandag 15 juni 2015 @ 09:32:
[...]

Of die instaglocks van jou dan ... of instap2k
van mij ?
kan mijn insta glockkies wel eens op film zetten en p2000 instas. Eerst shadow play maar eens terug installeren van nvidia dan :)
hmr schreef op maandag 15 juni 2015 @ 09:17:
Oei! Moet eigenlijk even een filmpje maken van de clinch momenten van gister :)! Ging lekker; road to LEM/SMFC
Die tec9 ace was echt heel mooi! Zal ik hen uploaden? Als ik thuis ben.

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
therobber schreef op maandag 15 juni 2015 @ 09:53:
[...]

van mij ?
kan mijn insta glockkies wel eens op film zetten en p2000 instas. Eerst shadow play maar eens terug installeren van nvidia dan :)
JA van wie anders :D.

Add me on Steam

Brogala schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:00:
[...]

Die tec9 ace was echt heel mooi! Zal ik hen uploaden? Als ik thuis ben.
Graag ;D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Marc J
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-11 18:41
Ik moet ook maar eens kijken of ik een paar videos kan krijgen van mijn pistol plays en/of clutches. Laatste paar dagen is mijn pistol play flink ge up'd en heb meerdere clutches gedaan.

Ben benieuwd naar die van jullie ^^

/id/itsmarcj

Hij is aan het uploaden, 1080p 60FPS duurt helaas nog wel even.

Ik heb m'n resolutie weer veranderd naar 1280*960 stretched, had daar 2 weken mee gespeeld en beviel me best goed... maar toen kwam de knife en omdat Skins>Skills had ik m'n resolutie weer op 1080p gezet.

Hopelijk ga ik nu weer een beetje goed spelen... De instaheadies waren iig real bij DM.

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
ik zal ook mijn shadowplay weer eens aan zetten. Ik had met die twee potjes toch een paar lekkere kills... Even een leuke frag Movie maken.

Yavu Steam Profile Lanithro

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
Er zijn ook andere ervaringen dan de GoT csgojackpot succesverhalen. Oprecht heel lullig voor hem, maar natuurlijk niet de slimste actie. Goede bekende semi dronken z'n complete 750 euro inventory betten en verliezen(waaronder een Fireserpent, Bayo TT, Glock Fade, Masterpiece etc etc). Daarom blijft mijn inventory dus uit de buurt van zulks soort pagina's. Iemand een idee overigens wat FT AWP Asii nog verder gaan doen? Zijn intussen in bepaalde gevallen nog maar 16 keys waard gezien geen max bet item meer.

• TheAnthonyNL
xeroamd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:33:
Er zijn ook andere ervaringen dan de GoT csgojackpot succesverhalen. Oprecht heel lullig voor hem, maar natuurlijk niet de slimste actie. Goede bekende semi dronken z'n complete 750 euro inventory betten en verliezen(waaronder een Fireserpent, Bayo TT, Glock Fade, Masterpiece etc etc). Daarom blijft mijn inventory dus uit de buurt van zulks soort pagina's. Iemand een idee overigens wat FT AWP Asii nog verder gaan doen? Zijn intussen in bepaalde gevallen nog maar 16 keys waard gezien geen max bet item meer.
Alleen meedoen als je het niet erg vind om te verliezen... daarom heb ik nooit de balls of steel om echt hoog in te zetten..

Add me on Steam

• xeroamd
TheAnthonyNL schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:47:
[...]

Alleen meedoen als je het niet erg vind om te verliezen... daarom heb ik nooit de balls of steel om echt hoog in te zetten..
Volledig mee eens. Daarom doe ik er zelf ook niet aan :+ Kleine kanttekening is wel dat hij dat complete inventory bij elkaar heeft gebet vanuit nog geen 30 euro aan skins, dus dan ligt het net wat anders. Echter can confirm dat hij alles behalve blij is, maar weer wat kleine dingen gaat kopen en weer actief gaat betten.

Intussen overigens twee weekly drops gehad waarvan 2x de prachtige UMP Scorched met een value van een whopping 4 cent 8) Hier al mensen geweest met interessantere drops of ook allemaal maar meh meh?

• TheAnthonyNL
xeroamd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:06:
[...]

Volledig mee eens. Daarom doe ik er zelf ook niet aan :+ Kleine kanttekening is wel dat hij dat complete inventory bij elkaar heeft gebet vanuit nog geen 30 euro aan skins, dus dan ligt het net wat anders. Echter can confirm dat hij alles behalve blij is, maar weer wat kleine dingen gaat kopen en weer actief gaat betten.

Intussen overigens twee weekly drops gehad waarvan 2x de prachtige UMP Scorched met een value van een whopping 4 cent 8) Hier al mensen geweest met interessantere drops of ook allemaal maar meh meh?
Brogala heeft een high tier skin gekregen ... voor de rest mogen we blij zijn met een skin van €1 ofzo ...

Add me on Steam

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
[...]

Alleen maar crap helaas :z

Verwijderd

Wel beetje jammer dat je eigen gemaakte skins niet kunt gebruiken :/
[...]

Wat anthony zegt... FN M4A1-S Icarus Fell 8)

Maar eigenlijk ging ik samen met Anthony voor de Dragon Lore drop, dus hopelijk helpen de GabeN foto onder m'n kussen voor woensdag! :+

Edit: @HMR, ik had dat filmpje dus geupload.... YouTube was er 3 uur mee bezig... zegt hij nu opeens dat het bestandtype niet ondersteund wordt terwijl .avi wel ondersteund wordt :r

[ Voor 10% gewijzigd door Brogala op 15-06-2015 15:56 ]

Brogala schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:55:
[...]

Wat anthony zegt... FN M4A1-S Icarus Fell 8)

Maar eigenlijk ging ik samen met Anthony voor de Dragon Lore drop, dus hopelijk helpen de GabeN foto onder m'n kussen voor woensdag! :+

Edit: @HMR, ik had dat filmpje dus geupload.... YouTube was er 3 uur mee bezig... zegt hij nu opeens dat het bestandtype niet ondersteund wordt terwijl .avi wel ondersteund wordt :r
Wat raar? Waar zou het aan kunnen liggen?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
Ik ben inmiddels rank 5, maar ik heb nog geen 1 keer een drop gehad op woensdag. Hebben meer mensen dit?

Yavu Steam Profile Lanithro

hmr schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:01:
[...]

Wat raar? Waar zou het aan kunnen liggen?
Ik heb geen flauw benul, m'n met DXtory gerecorde filmpjes deden het altijd prima op YouTube... ook met 1080p 60fps. Nu geeft hij opeens een error nadat hij 3 uur heeft lopen uploaden.

Ik ga het opnieuw proberen met lagere settings, anders weet ik het ook niet.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-11 12:05
die silver fragmovies hoeven we niet te zien hoor :D nee geintje

Jammer dat NiP in semifinals van DH open al tegen fnatic komt, beide teams tegen navi/titan en dan elkaar tegenkomen in de finale was imo een betere plaatsing geweest.

• Grotman
  • Niet online
Scrtz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:10:

Jammer dat NiP in semifinals van DH open al tegen fnatic komt, beide teams tegen navi/titan en dan elkaar tegenkomen in de finale was imo een betere plaatsing geweest.
Ik denk dat Navi tegen Fnatic een spannedere finale oplevert dan NIP, dus ik ben er wel blij mee.

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-11 20:37
Thorin is weer lekker aan het tweeten. Even wat zout gooien naar NiP fangays :D

Zelf had ik fnatic - NiP mooier gevonden als finale maar NiP eruit in de semi's is natuurlijk mooier statswise :D Al die overrated spelers en promotie crap op hun twitter kanalen. Xtrfy top20 world rakings lmao. Get_rekt nuubs :D RoF Anders is altijd NiP aan het hypen. Als flusha een quad kill maakt met een CZ hoor je niks als get_right een simpele kill maakt komt hij al bijna klaar in zijn broek. Katowice finale was precies hetzelfde "OOOOHHHH FRIIIBERRGGG GETS BOOOTHH KILLLS UUUWHHHH" en toen fantic de laatste ronde won was het "fnatic they do it, they win the major". Ik begin NiP alleen maar meer te haten :+

[ Voor 41% gewijzigd door dylan_ op 15-06-2015 16:52 ]

• TheAnthonyNL
dylan_ schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:26:
Thorin is weer lekker aan het tweeten. Even wat zout gooien naar NiP fangays :D

Zelf had ik fnatic - NiP mooier gevonden als finale maar NiP eruit in de semi's is natuurlijk mooier statswise :D Al die overrated spelers en promotie crap op hun twitter kanalen. Xtrfy top20 world rakings lmao. Get_rekt nuubs :D RoF Anders is altijd NiP aan het hypen. Als flusha een quad kill maakt met een CZ hoor je niks als get_right een simpele kill maakt komt hij al bijna klaar in zijn broek. Katowice finale was precies hetzelfde "OOOOHHHH FRIIIBERRGGG GETS BOOOTHH KILLLS UUUWHHHH" en toen fantic de laatste ronde won was het "fnatic they do it, they win the major". Ik begin NiP alleen maar meer te haten :+
Dat heb ik nou andersom .. ik begin fnatic meer te haten :)

Add me on Steam

• xeroamd
TheAnthonyNL schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:56:
[...]

Fnatic sowieso een van de minst like-able esports teams gevonden binnen de csgo scene. Oorzaak bij mij hiervoor waren voornamelijk de kapsones van Devilwalk.

• dylan_
TheAnthonyNL schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:56:
[...]

Hoeveel heb je verloren op csgolounge?
xeroamd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:00:
[...]

Fnatic sowieso een van de minst like-able esports teams gevonden binnen de csgo scene. Oorzaak bij mij hiervoor waren voornamelijk de kapsones van Devilwalk.
De fnatic haat bandwagon is oorspronkelijk door NiP fans gestart toen fnatic geen handen wilde schudden met NiP nadat ze de Dreamhack hadden gewonnen. Veel mensen realiseren zich niet dat fnatic had gewonnen en get_right (oftewel NiP) ging huilen dat overtime niet mr5 maar mr3 was. Toen moest overtime dus opnieuw gespeeld worden. En toen verloor NiP weer :*)

En de boost op Overpass van olofmeister tsja.. Dat was niet sportief maar fnatic kreeg erg veel haat rondom de flusha witchunt mbt cheaten. Je kon duidelijk zien dat ze daarmee moeite hadden en rare dingen uithaalden zoals Devilwalk provocerend voor de camera wat onzin uitkramen en de boost van olofmeister. En dan flusha.. Die werd zo'n beetje door iedereen betiteld als cheater. Toen kwam hij in een korte slump en zei iedereen haha hij hackt niet meer hij zuigt zie je nu. Maar toen herpakte flusha zich weer en begon hij met ownen van NiP noobs :D Een uur geleden nog een mooie 4 kill spray met CZ. Hou van die jongen, wereldtopper.

[ Voor 8% gewijzigd door dylan_ op 15-06-2015 17:15 ]

• TheAnthonyNL
Ik heb niet gebet dus om nou dat argument erbij te pakken... gewoon de mentaliteit van het hele team staat me niet aan bij fnatic...

Add me on Steam

• dylan_
TheAnthonyNL schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:25:
Ik heb niet gebet dus om nou dat argument erbij te pakken... gewoon de mentaliteit van het hele team staat me niet aan bij fnatic...
Ik zat nog een beetje in mijn HLTV modus :P Wat is er dan mis met de mentaliteit van fnatic? Ze zijn goed bevriend met veel spelers (ook NiP) en zover ik weer vertonen ze geen onsportief gedrag of iets negatiefs richting andere teams/spelers/fans.

• Grotman
  • Niet online
dylan_ schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:10:
[...]

[...]
Ongeacht de bedoeling van je post: Je klinkt erg jong en je tekst is een beetje ruziekuitlokkerig. 'Hoeveel heb je verloren?' en 'ownen van NIP noobs' etc.
Prima als je fan bent van een team, maar om je dan als een internethooligan te gaan gedragen is minder prima lijkt me. Onnodig om je punt te maken en je komt er kinderachtig door over.

• Grotman
  • Niet online
Grotman schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:21:
[...]

Ik denk dat Navi tegen Fnatic een spannedere finale oplevert dan NIP, dus ik ben er wel blij mee.
Even mezelf quoten... Navi begint lekker tegen Titan... 8)7

• Scrtz
Grotman schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:31:
[...]

Ongeacht de bedoeling van je post: Je klinkt erg jong en je tekst is een beetje ruziekuitlokkerig. 'Hoeveel heb je verloren?' en 'ownen van NIP noobs' etc.
Prima als je fan bent van een team, maar om je dan als een internethooligan te gaan gedragen is minder prima lijkt me. Onnodig om je punt te maken en je komt er kinderachtig door over.
Dit dus.

Verder is het gewoon zo dat CSGO van zo'n hoog niveau is dat het team met 'de beste dag' meestal wint, de uitkomsten zijn elk evenement zo random dat er moeilijk een top3-5 vast te stellen zijn, nu zit NiP wel al een hele poos zonder hun 'beste dag'. In principe zitten alle top 10 teams ongeveer op hetzelfde niveau, zijn allemaal heel erg hard maar het heeft ook met veel verschillende factoren te maken zoals maps, beginnende side (ct/t) en ga zo maar door.

Vergeet niet he 87-0 tijdperk van NiP, niemand die dat nog ooit zal evenaren, vandaar dat ze zo 'legendarisch' zijn geworden, net als het vroegere NiP in cs 1.6 al was.

Over Thorin gesproken, dat is echt de grootste kwal van heel de e-sports scene, maar aan de andere kant zoals je hierboven al zegt dylan, het wakkert wel het een en ander aan en is dus niet verkeerd voor de scene, dat ben ik met je eens.

[ Voor 9% gewijzigd door Scrtz op 15-06-2015 17:38 ]

• dylan_
Scrtz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:37:
[...]

Dit dus.

Verder is het gewoon zo dat CSGO van zo'n hoog niveau is dat het team met 'de beste dag' meestal wint, de uitkomsten zijn elk evenement zo random dat er moeilijk een top3-5 vast te stellen zijn, nu zit NiP wel al een hele poos zonder hun 'beste dag'. In principe zitten alle top 10 teams ongeveer op hetzelfde niveau, zijn allemaal heel erg hard maar het heeft ook met veel verschillende factoren te maken zoals maps, beginnende side (ct/t) en ga zo maar door.

Vergeet niet he 87-0 tijdperk van NiP, niemand die dat nog ooit zal evenaren, vandaar dat ze zo 'legendarisch' zijn geworden, net als het vroegere NiP in cs 1.6 al was.

Over Thorin gesproken, dat is echt de grootste kwal van heel de e-sports scene, maar aan de andere kant zoals je hierboven al zegt dylan, het wakkert wel het een en ander aan en is dus niet verkeerd voor de scene, dat ben ik met je eens.
Fnatic, TSM en EnvyUs winnen eigenlijk alles. Dat de hele top 10 op ongeveer hetzelfde niveau zit klopt gewoon niet.

Die 87-0 streak stelt niet zo heel veel voor als je erbij stil staat dat in die periode er bar weinig teams waren en NiP zelfs beta toegang had om de game te leren terwijl andere teams moesten wachten. Probeer nu maar eens 87-0 te evenaren dat gaat echt geen enkele team never nooit lukken. Ook niet NiP in zijn glorie dagen.

Thorin is inderdaad een dick. Soms vind ik hem ook te ver gaan maar zijn pre-game analyse is echt ijzersterk en hij weet gewoon veel van cs geschiedenis.

[ Voor 14% gewijzigd door dylan_ op 15-06-2015 17:42 ]

• Scrtz
dylan_ schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:41:
[...]

Fnatic, TSM en EnvyUs winnen eigenlijk alles. Dat de hele top 10 op ongeveer hetzelfde niveau zit klopt gewoon niet.

Die 87-0 streak stelt niet zo heel veel voor als je erbij stil staat dat in die periode er bar weinig teams waren en NiP zelfs beta toegang had om de game te leren terwijl andere teams moesten wachten. Probeer nu maar eens 87-0 te evenaren dat gaat echt geen enkele team never nooit lukken. Ook niet NiP in zijn glorie dagen.

Thorin is inderdaad een dick. Soms vind ik hem ook te ver gaan maar zijn pre-game analyse is echt ijzersterk en hij weet gewoon veel van cs geschiedenis.
NiP met beta acces is ook de grootste joke die op HLTV verteld wordt :D ik weet genoeg.

• dylan_
Scrtz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:45:
[...]

NiP met beta acces is ook de grootste joke die op HLTV verteld wordt :D ik weet genoeg.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ik ben dus verder gegaan met 1280*960 en alles gaat top (vooral AWP's @ Dust2 DM heb ik gerekt met shots vanuit A plateau op het hoofd in pit :+ ) behalve het recoil management... Ik heb al aardig wat tijd besteed in DM en recoil training maps maar in de praktijk brengen lukt nog niet echt :P Denk dat ik nog ff wat langer met 1280*960 moet spelen.

• xeroamd
[...]

[...]

De fnatic haat bandwagon is oorspronkelijk door NiP fans gestart toen fnatic geen handen wilde schudden met NiP nadat ze de Dreamhack hadden gewonnen. Veel mensen realiseren zich niet dat fnatic had gewonnen en get_right (oftewel NiP) ging huilen dat overtime niet mr5 maar mr3 was. Toen moest overtime dus opnieuw gespeeld worden. En toen verloor NiP weer :*)

En de boost op Overpass van olofmeister tsja.. Dat was niet sportief maar fnatic kreeg erg veel haat rondom de flusha witchunt mbt cheaten. Je kon duidelijk zien dat ze daarmee moeite hadden en rare dingen uithaalden zoals Devilwalk provocerend voor de camera wat onzin uitkramen en de boost van olofmeister. En dan flusha.. Die werd zo'n beetje door iedereen betiteld als cheater. Toen kwam hij in een korte slump en zei iedereen haha hij hackt niet meer hij zuigt zie je nu. Maar toen herpakte flusha zich weer en begon hij met ownen van NiP noobs :D Een uur geleden nog een mooie 4 kill spray met CZ. Hou van die jongen, wereldtopper.
Hoewel acties als het stilhouden van een boost zoals met Overpass op zijn zachtst gezegd nogal dubieus zijn, heb ik het toch echt over de mentaliteit van de spelers en destijds DevilWalk. Ga maar eens wat van zijn comments/tweets checken in general. Komt op mij persoonlijk over als een naar ventje met een behoorlijk ego.

Maak liever een TR aan

[ Voor 10% gewijzigd door Gropah op 18-06-2015 08:59 ]

Verwijderd

In nog geen 72 uur tijd met CSGO
-heb ik al 30 achievements binnen
-bijna 18 uur speeltijd op de klok staan.*
-mijn reactievermogen en hand+oog zijn wat gestegen,na meer dan een maand niet gamen op Linux bak
- op paar community servers gespeeld

En vanochtend dus gepromoveerd naar private rank 2,dus het smaakt naar meer. :D :9

*Wat wel geinig is,want met Team Fortress 2 heb ik maar 21 uur speeltijd(ik heb het spel bijna 4 maanden).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2015 19:02 ]

• dylan_
xeroamd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:51:
[...]

Hoewel acties als het stilhouden van een boost zoals met Overpass op zijn zachtst gezegd nogal dubieus zijn, heb ik het toch echt over de mentaliteit van de spelers en destijds DevilWalk. Ga maar eens wat van zijn comments/tweets checken in general. Komt op mij persoonlijk over als een naar ventje met een behoorlijk ego.
Welke comments? Alleen van Devilwalk? Waarom haat je dan meteen het hele team? Links naar de tweets?

Ik reageer gewoon serieus hoor. Dat NiP beta toegang had is gewoon waar. Maar goed buiten dat; er waren amper pro teams in die tijd dus die 87-0 valt allemaal wel mee :)

[ Voor 21% gewijzigd door Gropah op 18-06-2015 08:59 ]

• dylan_
http://nip.gl/articles/gaming/news/200/a-new-partner-in-play

get_right zal wel weer twitter onder spammen hoe geweldig al die nip gadgets zijn xDDD Misschien moeten ze wat meer spelen en minder praten? :D

"Best shit ever!" - Aleski "allu" Jalli

topkek
Titan is erg goed in eco's winnen :P

• Marc J
Scrtz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:10:

Vind het jammer dat NiP bagger begon vs. Na'Vi gister in beide halves. Anders had NiP gewoon 1e seed en was het NiP vs. Titan, wat alsnog een moeilijke matchup zou worden voor NiP.

/id/itsmarcj

Verwijderd

dylan_ schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:59:
[...]

Welke comments? Alleen van Devilwalk? Waarom haat je dan meteen het hele team? Links naar de tweets?

Ik reageer gewoon serieus hoor. Dat NiP beta toegang had is gewoon waar. Maar goed buiten dat; er waren amper pro teams in die tijd dus die 87-0 valt allemaal wel mee :)
YouTube: DreamHack Bucharest 2013: fnatic winning moment vs. NiP

Ik had persoonlijk bovenstaande beelden altijd een beetje afkeer tegen fnatic. Oja, om te zeggen dat de 87 win streak van NiP niet heel veel voorstelt is ronduit achterlijk.

[ Voor 11% gewijzigd door Gropah op 18-06-2015 08:59 ]

Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:08:
[...]

Ik had persoonlijk bovenstaande beelden altijd een beetje afkeer tegen fnatic. Oja, om te zeggen dat de 87 win streak van NiP niet heel veel voorstelt is ronduit achterlijk.
Ik weet niet of het aan mij ligt maar het lijkt of alle Fnatic haters alleen dat filmpje als reden om Fnatic te haten kunnen opbrengen... Niet tegen jou bedoeld, meer in het algemeen.

Het is alweer 2 jaar geleden dat dat is gebeurd en JW heeft al zo vaak sorry gezegd. Die boost vond ik wel ronduit achterlijk, en dat ze daarna ook nog aankomen met 'ja we wisten niet dat het illegaal was :') .

Edit: NiP is m'n favoriete team trouwens, vind het alleen zo jammer dat Friberg en f0rest niet heel goed spelen :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Brogala op 15-06-2015 20:18 ]

Verwijderd

Brogala schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:15:
[...]

Ik weet niet of het aan mij ligt maar het lijkt of alle Fnatic haters alleen dat filmpje als reden om Fnatic te haten kunnen opbrengen... Niet tegen jou bedoeld, meer in het algemeen.

Het is alweer 2 jaar geleden dat dat is gebeurd en JW heeft al zo vaak sorry gezegd. Die boost vond ik wel ronduit achterlijk, en dat ze daarna ook nog aankomen met 'ja we wisten niet dat het illegaal was :') .
Haha ik zeg ook 'had'.

• dylan_
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:08:
[...]

Je weet waarschijnlijk de achtergrond van de video niet eens. Fnatic had de major gewonnen en NiP ging janken bij admins dat overtime rondes niet klopte. Er waren teveel rondes gespeeld, 5 en het moesten er 3 zijn per side als ik me niet vergis. En die 87-0 valt inderdaad wel mee als je realistisch kijkt naar de competitie, die er niet was.
dylan_ schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:18:
[...]

Je weet waarschijnlijk de achtergrond van de video niet eens. Fnatic had de major gewonnen en NiP ging janken bij admins dat overtime rondes niet klopte. Er waren teveel rondes gespeeld, 5 en het moesten er 3 zijn per side als ik me niet vergis. En die 87-0 valt inderdaad wel mee als je realistisch kijkt naar de competitie, die er niet was.
Dat vind ik dan ook weer geen excuus om zo te gaan ragen en schelden.

Verwijderd

[...]

Ik was op de hoogte van de achtergrond, toch bedankt voor de alsnog mooie uitleg. Maar goed nee logisch dat ze zo reageren man. 8)

De competitie die er niet was moet je toch echt even uitleggen. Volgens mij was het grootste deel van de spelers die nu in de scene zitten toen ook al actief.

• dylan_
Brogala schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:19:
[...]

Dat vind ik dan ook weer geen excuus om zo te gaan ragen en schelden.
Had niet gehoeven maar kan het zeker wel begrijpen ;)
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:21:
[...]

Ik was op de hoogte van de achtergrond, toch bedankt voor de alsnog mooie uitleg. Maar goed nee logisch dat ze zo reageren man. 8)

De competitie die er niet was moet je toch echt even uitleggen. Volgens mij was het grootste deel van de spelers die nu in de scene zitten toen ook al actief.
NiP, VeryGames, Virtus.pro, Navi

Dat is het grootste deel van de spelers? 8)7

Veel spelers bleven ook nog 1.6 of source spelen zoals Guardian. NiP is gewoon een van de eerste teams die dedicated CSGO ging spelen. En ja geloof het of niet NiP had beta toegang. Er waren keys die je kon krijgen om CSGO te testen en de developers feedback te geven (zelfs nog door HLTV verloot).
Die CS:GO case simulator is niet goed voor je... Ik open 2 cases, 1x Falchion knife fade 1x awp hyperbeast... Nu moet ik het ook nog in CS:GO proberen :'(

• Scrtz
dylan_ schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:59:
[...]

Volgens mij heb ik maar 1 ascii smiley gepost dus waar zie jij meer dooddoeners?
Je vraagt bewijs van iemand argumenten, en 'bekrachtigd' je eigen argument vervolgens met je zogenaamde feit 'is gewoon waar', kom daarmee maar eens met bewijs.
[...]

Er waren al genoeg teams van cs 1.6 en source die snel waren overgestapt op CSGO, aangezien beide cs 1.6 en source redelijk dood aan het gaan werden. Ook nog wat teams van cod etc die er vrij snel bij waren. Competitie genoeg.

Probeer het een beetje netjes te houden

[ Voor 41% gewijzigd door Gropah op 18-06-2015 08:59 ]

• dylan_
Scrtz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:43:
[...]

Je vraagt bewijs van iemand argumenten, en 'bekrachtigd' je eigen argument vervolgens met je zogenaamde feit 'is gewoon waar', kom daarmee maar eens met bewijs.
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=2730683
http://www.hltv.org/news/7877-csgo-beta-is-live
http://www.hltv.org/news/...a-keys-going-out-thursday

Het is geen geheim dat Valve pro spelers beta toegang gaf om feedback te verwerken. Maar goed als je wat langer in de "cs scene" zou zitten dan wist je dat waarschijnlijk wel :>
Scrtz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:43:

Er waren al genoeg teams van cs 1.6 en source die snel waren overgestapt op CSGO, aangezien beide cs 1.6 en source redelijk dood aan het gaan werden. Ook nog wat teams van cod etc die er vrij snel bij waren. Competitie genoeg.
Er zijn maar weinig teams die dedicated CSGO speelden. Dat had ook met salaris etc te maken. Maar goed; genoeg competitie sinds dag 1 :D

NiP fans stay salty <3 make my day

[ Voor 32% gewijzigd door Gropah op 18-06-2015 08:59 ]

• Scrtz
dylan_ schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:51:
[...]

http://forums.steampowere.../showthread.php?t=2730683
http://www.hltv.org/news/7877-csgo-beta-is-live
http://www.hltv.org/news/...a-keys-going-out-thursday

Het is geen geheim dat Valve pro spelers beta toegang gaf om feedback te verwerken. Maar goed als je wat langer in de "cs scene" zou zitten dan wist je dat waarschijnlijk wel :>

NiP fans stay salty!
Leuk man, wat algemene links van CSGO beta keys, wat heeft dat met NiP te maken? Tevens speel ik het spelletje al 10 jaar ;)

• Grotman
  • Niet online
Pfff, waar gaat het heen met dit topic.. Who cares of Zweeds team #1 of #2 wint of beter is. Het lijkt wel een Feyenoord-Ajax topic op Fok ondertussen hier. Het gaat over twee teams die een computerspelletje spelen, dus grow up people...

De enige loyaliteit die ik voor een team heb is of ik op ze gebet heb op CSGO Lounge of Vulcun.

• dylan_
Scrtz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:53:
[...]

Leuk man, wat algemene links van CSGO beta keys, wat heeft dat met NiP te maken? Tevens speel ik het spelletje al 10 jaar ;)
Jep dat is nou precies het verschil. Ik speel het niet alleen maar volg het ook ;)

• Bone
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-06-2024

Bone

wwwwwwwwwwwwwwwww

Brogala schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:39:
Die CS:GO case simulator is niet goed voor je... Ik open 2 cases, 1x Falchion knife fade 1x awp hyperbeast... Nu moet ik het ook nog in CS:GO proberen :'(
Haha ik unboxte vandaag nog even leuk een M4A1 Hyper Beast ft :+

• Marc J
dylan_ schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:12:
http://nip.gl/articles/gaming/news/200/a-new-partner-in-play

get_right zal wel weer twitter onder spammen hoe geweldig al die nip gadgets zijn xDDD Misschien moeten ze wat meer spelen en minder praten? :D

"Best shit ever!" - Aleski "allu" Jalli

topkek
Deze vind ik wel geniaal:

Afbeeldingslocatie: http://d1mt9jmphk9kik.cloudfront.net/nip/image1434104534.jpg

Geen grap lol.

Bron: http://nip.gl/articles/ga...a-got-a-whole-new-meaning

[ Voor 8% gewijzigd door Marc J op 15-06-2015 22:24 . Reden: bron ]

/id/itsmarcj

Bone schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:16:
[...]

Haha ik unboxte vandaag nog even leuk een M4A1 Hyper Beast ft :+
4 cases tot nu toe, hoogste tot nu toe 10 cent. Ik ga wel voor de dragon lore drop :+

• Marc J
[...]

Hierbij wil ik ook zeggen dat dit de teams zijn die grotendeels veranderingen hebben gehad in het strategische spel. Zoals NiP midden in 2014 een dip had, en nu nog steeds, zo zie ik EnvyUs op dit moment ook. Teams hebben door hoe ze tegen EnvyUs moeten spelen, hetzelfde wat er gebeurde met NiP tijdens hun 87-0 LAN win streak.
Hoe jij hier zegt dat er bar weinig teams waren, dat lul je uit je reet. NiP was een van de eerste teams die zich hebben samengesteld en gefocused op CS:GO. Hun hebben de meest individuele skills vergeleken met hun strategische opbouw. NiP is nooit van de strategieën geweest en was altijd grotendeels pure aim. [Voorbeeld vandaag de_train vs. Fnatic, bijna geen strats op full buys, alleen strats op eco rondes, vaak outside(A) smokes om de bomb down te krijgen.]

[...]

[...]

Dreamhack Bucharest is gewoon een gigantische flop van Dreamhack aangezien ze hun eigen tournament rules niet konden aanhouden in een match, waarvan ik snap dat NiP de officiële regels wilt benuttigen, speciaal na een verlies met de verkeerde regels.

Zou jij dat niet doen, als je er het recht op had?

Maar dan snap ik ook direct van Fnatic dat ze zo reageren. Toen was de line-up van Fnatic als volgst: DevilWalk, schneider, JW, flusha en MODDII. Nu zijn er maar 2 van fnatic in de nog huidige line-up van Fnatic. Die haat is onnodig, mee eens, maar om beetje zout rond de gooien tegen NiP wat net zo onsportief is als hoe Fnatic NiP 'beledigde' is gewoon puur, onnodig.

[ Voor 13% gewijzigd door Gropah op 18-06-2015 08:59 ]

/id/itsmarcj

• Scrtz
Het lijkt misschien grappig, maar door dit soort product 'branding' kun je wel mooi van je e-sport carriere miljonair worden, kijk maar naar fatal1ty ;). Gewoon heel erg slim van NiP om zo hun naam te gebruiken.

• Marc J
Scrtz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:51:
[...]

Het lijkt misschien grappig, maar door dit soort product 'branding' kun je wel mooi van je e-sport carriere miljonair worden, kijk maar naar fatal1ty ;). Gewoon heel erg slim van NiP om zo hun naam te gebruiken.
Helemaal mee eens, jammer genoeg is het geen wereldwijd product :\.

/id/itsmarcj

Verwijderd

Ik ben zeer blij met CSGO,want ik kan weer marathon sessies houden!! 8)

WTF is er eigenlijk aan de hand met sommige spelers?Als noob wordt je constant afgemaakt door veteranen,zeker als je nog niet helemaal bekend bent met de map en speelwijze. _O- :'(

• Marc J
Brogala schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:07:
Titan is erg goed in eco's winnen :P
Titan was een van de eerste teams die met toen 'rare' buys begon te werken, zoals 2e ronde forcen, na pistol round te hebben verloren.

Ook weet Titan ongelofelijk goed hoe ze in eco's moeten spelen. Een gigantische tip voor mensen die niet weten wat ze moeten tijdens een eco, om demo's van vooral Titan te kijken.

Demo's zijn verkrijgbaar bij HLTV.org

FYI: Ik reageer op een paar posts die ik denk nog wat aandacht kunnen krijgen om mogelijk andere spelers wat tips te geven, want uit ervaring eindigen eco rondes vaak met één, of geen kills. En dat is iets om te veranderen! O-)

[ Voor 18% gewijzigd door Marc J op 16-06-2015 01:10 ]

/id/itsmarcj

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Lekker dan, in de laatste ronde's viel Twitch/DH uit, was nog best spannend en hoopte nog op een 3e match.. helaas

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:53:
Ik ben zeer blij met CSGO,want ik kan weer marathon sessies houden!! 8)

WTF is er eigenlijk aan de hand met sommige spelers?Als noob wordt je constant afgemaakt door veteranen,zeker als je nog niet helemaal bekend bent met de map en speelwijze. _O- :'(
Wat bedoel je precies?
Marc J schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 00:06:
[...]

Titan was een van de eerste teams die met toen 'rare' buys begon te werken, zoals 2e ronde forcen, na pistol round te hebben verloren.

Ook weet Titan ongelofelijk goed hoe ze in eco's moeten spelen. Een gigantische tip voor mensen die niet weten wat ze moeten tijdens een eco, om demo's van vooral Titan te kijken.

Demo's zijn verkrijgbaar bij HLTV.org

FYI: Ik reageer op een paar posts die ik denk nog wat aandacht kunnen krijgen om mogelijk andere spelers wat tips te geven, want uit ervaring eindigen eco rondes vaak met één, of geen kills. En dat is iets om te veranderen! O-)
Als ik eco ga ik soms gelijk dood en soms pak ik er wel 2/3 met een 57/Rek9... Maar ik zal hun eco's nog eens doornemen :)

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
Het WTF momentje van de game. :P

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:43
hax confirmed hehe.

mooi schot man toch 9 van de 10x dat ze daar zitten

• Scrtz
Trouwens, als je nu een missie annuleert om een andere te beginnen blijft je progress gewoon bewaard, voorheen kon je die missie helemaal opnieuw doen.

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
Scrtz schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:29:
Trouwens, als je nu een missie annuleert om een andere te beginnen blijft je progress gewoon bewaard, voorheen kon je die missie helemaal opnieuw doen.
Inderdaad je krijgt een melding dat je progress bewaart blijft.

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Mooi schot!
Prachtig lettertype ook! :+

steam: failsnail, Letterbox

• TheAnthonyNL
One in a milion shot :D.
Brogala schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:49:
[...]

4 cases tot nu toe, hoogste tot nu toe 10 cent. Ik ga wel voor de dragon lore drop :+
Heej van mijn dragon lore afblijven he ... als ik die krijg en heb verkocht krijgen de mensen waar ik het meeste mee speel een leuk kadootje ...

Add me on Steam

• Scale
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-11 17:48
Leuk die bloodhound missies.
15x moeten kniven tijdens arms race, ik heb me er wel mee vermaakt.

Maar als je nou toevallig 4x achter elkaar hetzelfde kindje knife krijg je dit:

(eerst 30 seconde kan overgeslagen worden, eerste minuut ook maar eerste knive zit daar)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=23ZOMAr5W0U]

[ Voor 7% gewijzigd door Scale op 16-06-2015 10:48 ]

• TheAnthonyNL
Scale schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:45:

(eerst 30 seconde kan overgeslagen worden, eerste minuut ook maar eerste knive zit daar)
[video]
Haha so salty xD.

Add me on Steam

• Marc J
Naar mij weten is is dit al een week of 2 zo.

Ook is de gouden coin niet 18 sterren, maar 14. Dat maakt dit de snelste route:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ERtKR24.jpg

Dankje Reddit!

/id/itsmarcj

• Scrtz
Marc J schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:32:
[...]

[afbeelding]

Dankje Reddit!
Ja doelde daar meer op de vorige operation, daar was dit nog niet het geval.

Die snelste route had ik zelf al ontdekt ^^.

• Marc J
Scrtz schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:35:
[...]

Ja doelde daar meer op de vorige operation, daar was dit nog niet het geval.

Die snelste route had ik zelf al ontdekt ^^.
Ja met vorige operation klopt dat ja.

Met snelste route kan je dus gewoon die 10 hostage missie overslaan *O*

/id/itsmarcj

• Scrtz
Mja, die gouden coins zijn ook niet echt (meer) spannend en vroeg of laat heeft toch iedereen ze. Ze beginnen een beetje veel met die coins te gooien, lol begint er af te gaan.
Scrtz schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:45:
Mja, die gouden coins zijn ook niet echt (meer) spannend en vroeg of laat heeft toch iedereen ze. Ze beginnen een beetje veel met die coins te gooien, lol begint er af te gaan.
Ze moeten een 12 years service coin maken. Die 5 year veteran heeft ook iedereen wel... ik wil een exclusieve hebben :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Scrtz
hmr schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:57:
[...]

Ze moeten een 12 years service coin maken. Die 5 year veteran heeft ook iedereen wel... ik wil een exclusieve hebben :D
Haha idd, maar denk dat ze max 10 year coin zullen maken over een paar jaar ( wss pas begonnen met tellen bij source ofzo )

Zelf heb ik alle coins behalve eentje van DH ofzo, toen was ik op vakantie. Je scrollt dan doorzoveel coins dat het gewoonweg niet meer speciaal is.

• Marc J
Scrtz schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:45:
Naja, per operation is er een coin geweest. De enigste die ik heb gemist is bravo, en phoenix heb ik op brons :C
hmr schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:57:
[...]

Nog 4 jaar voor de 5yr veteran coin hier :')
Alle major coins heb ik ook.

/id/itsmarcj

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Marc J schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:05:
[...]

Naja, per operation is er een coin geweest. De enigste die ik heb gemist is bravo, en phoenix heb ik op brons :C

[...]

Nog 4 jaar voor de 5yr veteran coin hier :')
Alle major coins heb ik ook.
Nog 4 jaar en 10,5 maanden voor mij. Ik weet niet eens of ik uberhaupt een coin heb! :+

• Scrtz
Die operations waar je een bepaald aantal uren moest zoals die eerste en 2e in al die random schijt maps heb ik nooit gedaan, rest eigenlijk wel allemaal op goud, op eentje van DH 2014 na.

• Marc J
Facenoise schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:07:
[...]

Nog 4 jaar en 10,5 maanden voor mij. Ik weet niet eens of ik uberhaupt een coin heb! :+
De laatste coin was van Operation Bloodhound, daarvoor was Katowice 2015.
Scrtz schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:09:
Die operations waar je een bepaald aantal uren moest zoals die eerste en 2e in al die random schijt maps heb ik nooit gedaan, rest eigenlijk wel allemaal op goud, op eentje van DH 2014 na.
Ik vond Cache de beste map van Phoenix, en daarbij was ik niet de enigste want hij is nu in de volledige game. Nu Season nog!

/id/itsmarcj

• Scrtz
Marc J schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:10:
[...]

De laatste coin was van Operation Bloodhound, daarvoor was Katowice 2015.

[...]

Ik vond Cache de beste map van Phoenix, en daarbij was ik niet de enigste want hij is nu in de volledige game. Nu Season nog!
Payback en Phoenix heb ik op brons gelaten :P

Klopt cache is wel nice, season mag voor mij wel nog een stuk veranderd worden.

Hopelijk komt tuscan eindelijk eens terug.

Verwijderd

Ik ben een CSGO noob en speel extreem weinig online multiplayer(is al jaren zo).Ik wordt dan ook constant afgemaakt door iedereen(D= bijna 2100,K=bijna 600). :'(
Scale schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:45:

[video]
Operation BloodHound is een SP?? :o
Marc J schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:32:
[...]

[afbeelding]

Dankje Reddit!
Dat is best wel handig!!
Wat voor missies eigenlijk??

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:27:
[...]
Ik ben een CSGO noob en speel extreem weinig online multiplayer(is al jaren zo).Ik wordt dan ook constant afgemaakt door iedereen(D= bijna 2100,K=bijna 600). :'(
Ja, wat verwacht je dan? Als je Cod voor het eerst op start ben je ook niet goed, beetje raar om dit te vermelden hierzo.
En je hoeft niet overal op te reageren, helemaal niet als het voor jou was, of als je er niks van weet ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:28:
[...]

Ja, wat verwacht je dan? Als je Cod voor het eerst op start ben je ook niet goed, beetje raar om dit te vermelden hierzo.
En je hoeft niet overal op te reageren, helemaal niet als het voor jou was, of als je er niks van weet ;)
Geef niks hoor :*

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:32

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• Facenoise
ah joh, hij probeert gewoon actief mee te lullen met iedereen! :+ Liever dat dan een flamer :)

• SublimnAll
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-05-2023
Jongens post eens niet zo veel. Zo kom ik nooit aan werken toe :(

• Facenoise
SublimnAll schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:48:
Jongens post eens niet zo veel. Zo kom ik nooit aan werken toe :(
Sinds ik hier in csgo topic mee struin....

Afbeeldingslocatie: http://kemptechnologies.com/blog/wp-content/uploads/2014/03/broken-f5-button.jpg

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-11 14:33
Ben die missie van 1 000 000 aan het doen -.- nog 300 000 tegaan. Ik hoop dat ik iets krijg want het duurt rete lang.

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
SmokingSig schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:55:
Ben die missie van 1 000 000 aan het doen -.- nog 300 000 tegaan. Ik hoop dat ik iets krijg want het duurt rete lang.
Die missies moet je ook gewoon overslaan. Duurt iets van een 10 uur effectieve gametime eer je dat hebt.

Zojuist ook de 'get 15 knife kills in arms race' missie gedaan. De rage in chat was mooi. >:)

Steam: Grim

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Zaf0UNR.jpg

:')

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Nou ja technisch gezien zou die er een andere uit kunnen gooien om jou dan toe te voegen. ;) maar erg geloofwaardig is het niet echt nee.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Verwijderd

Zonder vrienden toe tevoegen kan je nog wel messagen toch? Slechte poging -1.

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:47:
Nou ja technisch gezien zou die er een andere uit kunnen gooien om jou dan toe te voegen. ;) maar erg geloofwaardig is het niet echt nee.
Ja en technisch gezien zou hij gewoon ook zijn steam-profile kunnen linken en mij gewoon de knife ingame kunnen laten speccen ;) en niet linken naar 1 of andere google-docs documentje.

Overigens misschien niet handig dat ik het linkje hier heb laten staan, aangezien er misschien iemand in de verleiding komt om het te gaan bezoeken. HINT: DONT :).

[ Voor 15% gewijzigd door Damien op 16-06-2015 17:08 ]

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 10:05

Jo0Lz

Lick the box!

Nouja zeg. Zonet op een comp Cache harstikke goed gegaan, CT begonnen, na 3 rondes begint 1 kerel tegen me te zeuren dat ik mid moet gaan. (Ik roep vanaf de eerste ronde dat ik A ga en Main smoke)
Ik zeg ga lekker zelf mid, ik ben A, net als de vorige 3 rondes... Schiet 'ie me, 50 damage...
Loop rond op de site, hij zeuren en zeiken, dus ik schiet 'm op z'n hoofd :P.

Anyhow, de rest van de match gaat hij mid/highway en niets aan de hand. Ik drop wapens, hij dropt wapens, en we gaan met 9-6 de T side op.
Pistol round winnen, etc, afijn 't ging lekker. Ik stond 3e, en aan 't eind van de 22e rond of zoiets maak ik de kill die de ronde wint. 14-8 was 't geloof ik, spawn met de bom, ineens votekick om mij te kicken. 2 ja, 1 nee, ik vraag waarom? Roept iemand bye bye en pof ik wordt eraf getrapt.

De kerel die mij schoot en zeikt over waar ik moet staan wordt daarna ook gekickt (ik heb de replay terug gekeken)... De match staat nu wel als win tussen mijn recent matches, maar hoe telt die match bij mij?

Ik ben op een winstreak, en ga zo DMG worden namelijk xD hahaha

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Volgens mij heb ik dit verhaal net ook op Reddit zitten lezen ;)

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

GeoffLx schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 18:50:
Volgens mij heb ik dit verhaal net ook op Reddit zitten lezen ;)
Oh echt? Ik dacht dat topics na 5 minuten onvindbaar waren daar xD

• plientje
  • Laatst online: 21-11 20:01
Jo0Lz schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 17:40:
Nouja zeg. Zonet op een comp Cache harstikke goed gegaan, CT begonnen, na 3 rondes begint 1 kerel tegen me te zeuren dat ik mid moet gaan. (Ik roep vanaf de eerste ronde dat ik A ga en Main smoke)
Ik zeg ga lekker zelf mid, ik ben A, net als de vorige 3 rondes... Schiet 'ie me, 50 damage...
Loop rond op de site, hij zeuren en zeiken, dus ik schiet 'm op z'n hoofd :P.

Anyhow, de rest van de match gaat hij mid/highway en niets aan de hand. Ik drop wapens, hij dropt wapens, en we gaan met 9-6 de T side op.
Pistol round winnen, etc, afijn 't ging lekker. Ik stond 3e, en aan 't eind van de 22e rond of zoiets maak ik de kill die de ronde wint. 14-8 was 't geloof ik, spawn met de bom, ineens votekick om mij te kicken. 2 ja, 1 nee, ik vraag waarom? Roept iemand bye bye en pof ik wordt eraf getrapt.

De kerel die mij schoot en zeikt over waar ik moet staan wordt daarna ook gekickt (ik heb de replay terug gekeken)... De match staat nu wel als win tussen mijn recent matches, maar hoe telt die match bij mij?

Ik ben op een winstreak, en ga zo DMG worden namelijk xD hahaha
http://steamcommunity.com...9977749155/?insideModal=1
http://www.hltv.org/forum...unt-as-a-loss-when-kicked

Lijkt erop dat niemand echt weet wat er gebeurt. Ik dacht dat het altijd als loss zou tellen, maar wie weet heb je door je score toch niet zo'n zware punishment op je rank.

http://steamcommunity.com/id/nvanes97/

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Gisteren mooie potjes dudes. Gewoon ff Dery naar Eagle gecarried jeweet. 8)

Pagina: 1 ... 126 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic