Gaming is life toch?bbblije schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:39:
[...]
We zijn trots! Nu lekker met 26c genieten van de dingen die gebeuren op je monitor!
Verwijderd
ik speelde jaren geleden CS 1.6 en raakte het vervolgens jaren niet meer aan.
Enkele maanden geleden CSGO gekocht en nu voor het eerst tijd om het wat te spelen.
Het doet me erg veel terugdenken aan 1.6 zowel de goede als de slechte dingen. Op het eind van mijn 1.6 dagen was het vergeven van cheaters, precies iets waar CSGO ook naar toe aan het evolueren is.
Cheaters zijn er in elk spel maar waar ik het meest last mee blijk te hebben is mijn muis sensitivity.
Ik ben vooral gewoon om te spelen vanuit men pols.
Als ik speel op een sensitivity waarmee ik redelijk goed was in BF3 dan raak ik geen shot in CSGO
Als ik vervolgens mijn sens naar beneden haal bv 800DPI an 1.5 sens. Dan zijn mijn shots heerlijk maar mijn movement is zo vermoeiend dat mijn arm er pijn van doet na een uur of twee!
Ik ben momenteel aan het spelen met 900DPI en 1.63sens, dit gaat al wat beter zolang ik niet te ver moet ronddraaien, shots zijn niet zo goed als DPI van 800 maar bon.
Al bij al leuk om het terug wat te spelen. Het leukste aan het spel is dat je een geweldig gevoel van euforie hebt als je eens twee of drie man na elkaar kan killen, iets wat in BF perfect "normaal" is als je wat spelervaring hebt.
Enkele maanden geleden CSGO gekocht en nu voor het eerst tijd om het wat te spelen.
Het doet me erg veel terugdenken aan 1.6 zowel de goede als de slechte dingen. Op het eind van mijn 1.6 dagen was het vergeven van cheaters, precies iets waar CSGO ook naar toe aan het evolueren is.
Cheaters zijn er in elk spel maar waar ik het meest last mee blijk te hebben is mijn muis sensitivity.
Ik ben vooral gewoon om te spelen vanuit men pols.
Als ik speel op een sensitivity waarmee ik redelijk goed was in BF3 dan raak ik geen shot in CSGO
Als ik vervolgens mijn sens naar beneden haal bv 800DPI an 1.5 sens. Dan zijn mijn shots heerlijk maar mijn movement is zo vermoeiend dat mijn arm er pijn van doet na een uur of twee!
Ik ben momenteel aan het spelen met 900DPI en 1.63sens, dit gaat al wat beter zolang ik niet te ver moet ronddraaien, shots zijn niet zo goed als DPI van 800 maar bon.
Al bij al leuk om het terug wat te spelen. Het leukste aan het spel is dat je een geweldig gevoel van euforie hebt als je eens twee of drie man na elkaar kan killen, iets wat in BF perfect "normaal" is als je wat spelervaring hebt.
Hier ben ik het wel mee eens, zo rank ik ze ook nu. Navi blijf ik lastig vinden om te ranken, die waren tot een maand terug heel erg sterk, wat mij betreft top 3/4, maar nu weer zwak sinds een paar weken. VP is erg wisselvallig altijd.syren schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:35:
[...]
Enfin, Fnatic is natuurlijk beter dan NiP. Hetzelfde geldt op het moment ook voor TSM. Die hebben hun laatste drie lans gewonnen en zijn toch erg constant geworden. Dan kan je nog discussiëren over EnvyUs en NiP. EnvyUs heeft het de laatste tijd niet zo goed gedaan, maar lijken zich toch aardig herpakt te hebben. Dit in tegendeel tot NiP die momenteel zeer zwak spelen.
Anyway, blijft natuurlijk een persoonlijke mening
EnVyUS heeft zijn posities veranderd en Shox is nu de IGL. Ik heb het nog niet op de standaard mappen gezien maar het lijkt te werken. NiP heeft bootcamp nu maar ze spelen gewoon bagger. NiP heeft nog aan flink wat spul te werken. Ben benieuwd of GTR IGL zal blijven of dat het terug zal gaan naar Xizt.
/id/itsmarcj
Dat is alleen bij het terug kijken van matches, is niet live opgenomen maar na de match de 16 tick replay gedownload. Vandaar dat mijn aim ook zo schokt afentoePhyt_ schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 22:39:
[...]
Heb je daar geen last van dat je updaterate en cmdrate zo laag zijn ?
www.webshopmasters.nl
Net een hele leuke drop, M4A1-S ICARUS FELL FACTORY NEW!!!!!!!!!
WAAAAAAAAAAAAAAT!!!!!!!!!!Brogala schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 22:20:
Jaloers!
Congrats, toch een stuk of 40 keys ff zo uit mn blote dop. Zou 'm als ik jou was verkopen/traden gezien die nieuwe items nog steeds in waarde aan het droppen zijn.Brogala schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 22:20:
csgostash.comxeroamd schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 22:38:
[...]
Congrats, toch een stuk of 40 keys ff zo uit mn blote dop. Zou 'm als ik jou was verkopen/traden gezien die nieuwe items nog steeds in waarde aan het droppen zijn.
Zijn er nog 2 mensen die NU een potje willen doen?
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
csgostash =/= prijs die bij trades in pure keys word gehanteerd. Even snel gekeken en gemiddelde buyout over laatste paar dagen is zo'n 50/52 keys. Denk dat hij er goed aan doet 'm weg te traden, zelfs al wil hij de skin gebruiken. In dat geval paar maandjes wachten en 'm een stuk goedkoper terug kopen aan het einde van de operation.
Jup, ik wil hem morgen gaan traden... Twijfel een beetje hoe ik dat zal doen met zo'n duur item.xeroamd schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 22:38:
[...]
Congrats, toch een stuk of 40 keys ff zo uit mn blote dop. Zou 'm als ik jou was verkopen/traden gezien die nieuwe items nog steeds in waarde aan het droppen zijn.
Ik wil het liefs keys zodat ik daarvan een bayonet rust coat van kan kopen.
Zelfs gebruiken hoeft niet, ik vind de Atomic alloy veel mooier
Edit: ik dacht eraan om hem op /r/csgotrading als post te zetten, is dat een goed idee?
En @mark, na 250 uur zo'n drop is inderdaad zeer nice, de enemies schreeuwden ook 'WAT' haha.
[ Voor 15% gewijzigd door Brogala op 11-06-2015 22:50 ]
Zelf trade ik mijn zooi voornamelijk via www.reddit.com/r/GlobalOffensiveTrade/ en http://csgolounge.com/ en daar heb ik goede ervaringen mee echter met Reddit net wat beter dan lounge gezien lounge ook stikt van de scambots en volk wat je dingen stuurt als een tradeoffer voor je m4a1-s waar in staat dat ze 150 euro crediten naar je steamwalletBrogala schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 22:47:
[...]
Jup, ik wil hem morgen gaan traden... Twijfel een beetje hoe ik dat zal doen met zo'n duur item.
Ik wil het liefs keys zodat ik daarvan een bayonet rust coat van kan kopen.
Edit: ik dacht eraan om hem op /r/csgotrading als post te zetten, is dat een goed idee?
En @mark, na 250 uur zo'n drop is inderdaad zeer nice, de enemies schreeuwden ook 'WAT' haha.
Verwijderd
Counterstrike:Global Offensive nu 50% korting(€7, in plaats van €14),vlak voor de middag even de boel binnenhalen voor mijn Linux bak. 
Waar zo kan ik mijn Steam naam achterlaten?Kan ik eindelijk eens meedoen met de rest van de team(GoT- CSGO).
Waar zo kan ik mijn Steam naam achterlaten?Kan ik eindelijk eens meedoen met de rest van de team(GoT- CSGO).
Ik probeer hem op GOTrade te zetten, maar ik moet dus eerst deze stap doen:
'Go to http://counter.trade.redditgaming.com/start and click "Allow."
You will be redirected to the Steam web login page via the Steam WebAPI. If you are not already signed in to Steam, enter your login info. If you are already logged in, simply click "Login."
Confirm that SteamBot has sent you a message on Reddit informing you that you have been added as an approved submitter for this subreddit.'
Steam laadt niet meer nadat ik op sign in heb gedrukt...
You will be redirected to the Steam web login page via the Steam WebAPI. If you are not already signed in to Steam, enter your login info. If you are already logged in, simply click "Login."
Confirm that SteamBot has sent you a message on Reddit informing you that you have been added as an approved submitter for this subreddit.'
http://timekillerz.eu/ranks/ en op de ts3.nehox.nl vind je dan mensem die zin hebben in een potje.Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 03:44:
Counterstrike:Global Offensive nu 50% korting(€7, in plaats van €14),vlak voor de middag even de boel binnenhalen voor mijn Linux bak.
Ik wil best helpen voor je om dat ding te verpatsen via reddit.Brogala schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 07:18:
Ik probeer hem op GOTrade te zetten, maar ik moet dus eerst deze stap doen:
Hier, op de website van Anthony, en in je signature.Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 03:44:
Netjes, dan heb je dus even 100€ gevangen. Was het van een weekly drop?Brogala schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 22:20:
Jup. Zeer nice, als ik thuis ben ga ik hem proberen te verkopen voor 50 keys.k1NG schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:20:
[...]
Netjes, dan heb je dus even 100€ gevangen. Was het van een weekly drop?
Ik ga trouwens voor de karambit rust coat ipv de bayonet rust coat, ik zag op reddit dat die zo'n 55-60 keys is... Klopt dit?
Die m4 is echt te vet! ik zou hem sowieso houden!Brogala schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:03:
[...]
Jup. Zeer nice, als ik thuis ben ga ik hem proberen te verkopen voor 50 keys.
Ik ga trouwens voor de karambit rust coat ipv de bayonet rust coat, ik zag op reddit dat die zo'n 55-60 keys is... Klopt dit?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
hmr schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:10:
[...]
Die m4 is echt te vet! ik zou hem sowieso houden!
Brogala schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 22:47:
[...]
Steam: Grim
[ Voor 25% gewijzigd door hmr op 12-06-2015 11:09 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Die m4 houden is dief van je eigen portemonnee zijn. Over een maand is hij denk ik al gehalveerd in prijs.
Precies, het houden van wapenskins is echt risky, met knifes ben je een stuk zekerder van je zaak qua waarde vastheid.Stoffa schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:21:
Die m4 houden is dief van je eigen portemonnee zijn. Over een maand is hij denk ik al gehalveerd in prijs.
Gister weer een poging gedaan, dit keer een soort death match.
De keren dat ik afgeschoten werd toen ik net spawnde is niet op 1 hand te tellen, eindstand 5-32.
Met 12 assists.
Ik denk dat ik maar wat anders ga zoeken, want ik kom niet in de buurt van leuk mee kunnen doen.
De keren dat ik afgeschoten werd toen ik net spawnde is niet op 1 hand te tellen, eindstand 5-32.
Met 12 assists.
Ik denk dat ik maar wat anders ga zoeken, want ik kom niet in de buurt van leuk mee kunnen doen.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Zojuist mijn Karambit Blue Steel FT verkocht voor relatief weinig (215 euro op steam market). Nu zit ik te denken aan een goedkopere knife namelijk een M9 Crimson Web FT met MW looks.... Of iets bijleggen en dan Karambit Crimson Web FT.... 1st world problems xD
Mij zijn goede skins nooit gegund. Speel cs:go al sinds het begin. Ongeveer 30 doosjes geopend. Beste wat ik ooit heb gehad is een glock met stats van 4 euro nog wat.
Wat vind jij dan een mooie knife van <150 euro?hmr schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:07:
[...]
ik zag al dat hij hem weg wil doen.. maar een mooie m4a1-s skin zou ik niet ruilen voor een lelijke rust karambit
Ik ga hem vanmiddag proberen te traden, moet nog wel even het patroon bekijken... Kennelijk kan dat verschillend zijn.
Ik hoop er toch wel 50 keys voor te krijgen.
Als je niet bereid bent om wat tijd erin te steken zal je ook niet ver komen in CSMad-Matt schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 12:12:
Met 12 assists.
Even zo uit mijn hoofd ontlopen een M9 FT BTA en een kara CW FT elkaar nauwelijks. Beide rond de 140/150 keys.dylan_ schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 12:13:
Zojuist mijn Karambit Blue Steel FT verkocht voor relatief weinig (215 euro op steam market). Nu zit ik te denken aan een goedkopere knife namelijk een M9 Crimson Web FT met MW looks.... Of iets bijleggen en dan Karambit Crimson Web FT.... 1st world problems xD
Houden = stom. Zoals ergens eerder aangegeven, als hij die M4 al perse wil houden, nu traden en over 2 maanden terug kopen voor minder dan 50 eurohmr schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:07:
[...]
ik zag al dat hij hem weg wil doen.. maar een mooie m4a1-s skin zou ik niet ruilen voor een lelijke rust karambit
op een gegeven moment leer je daar de tricks wel voor hoor dat dat niet gebeurtMad-Matt schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 12:12:
Met 12 assists.
Je bent altijd even niet te raken kijk dan ff snel om je heen en aim gelijk goed niks aan de hand meer.
Ook luisteren of er iemand achter je spawnd + radar check
Verwijderd
De map kennen is ook wel handig. Werd gisteren voor het eerst losgelaten op Zoo. De eerste 5 minuten slecht, maar uiteindelijk toch nog postief afgesloten.
Het ranken gaat overigens toch echt vrij traag vind ik hoor. Een paar uur grinden om weer comp. te kunnen spelen
Het ranken gaat overigens toch echt vrij traag vind ik hoor. Een paar uur grinden om weer comp. te kunnen spelen
Vaak speel ik door de weeks alleen in de avond, maar vandaag overdag 7 potjes gespeeld.
Mijn uitslagen van vandaag (16-13, 16-11, 14-6, 16-5, 16-8, 16-4, 16-4).
Bij bijna alle potjes zat ik in mijn team bij de "beste" 2. Alleen bij de allereerste niet. Nu gebeurt dat wel ooit meer dat ik in die rank eerste sta, maar meestal niet zoveel games op een rij.
De vraag die bij mij dan ook naar voren kwam is het niveau overdag lager dan in de avond?
Mijn uitslagen van vandaag (16-13, 16-11, 14-6, 16-5, 16-8, 16-4, 16-4).
Bij bijna alle potjes zat ik in mijn team bij de "beste" 2. Alleen bij de allereerste niet. Nu gebeurt dat wel ooit meer dat ik in die rank eerste sta, maar meestal niet zoveel games op een rij.
De vraag die bij mij dan ook naar voren kwam is het niveau overdag lager dan in de avond?
Verwijderd
OK dan.TheAnthonyNL schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 07:57:
[...]
http://timekillerz.eu/ranks/ en op de ts3.nehox.nl vind je dan mensem die zin hebben in een potje.
ahahyptonize schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 08:03:
[...]
Hier, op de website van Anthony, en in je signature.
De Icarus Fell staat op GOTrade, upvotes? http://www.reddit.com/r/G...a1s_icarus_fell_fn_w_55k/
Alvast bedankt!
Ik heb maar 55 keys gevraagd, hoewel ik denk dat dat een beetje teveel is.
http://images.akamai.stea...3892E8B976AF52FEDC9E3B41/
Alvast bedankt!
Ik heb maar 55 keys gevraagd, hoewel ik denk dat dat een beetje teveel is.
http://images.akamai.stea...3892E8B976AF52FEDC9E3B41/
Even een vraag; ik probeer dus m'n FN Icarus Fell te traden. De hoogste bet tot nu toe is 45 keys, als ik zo kijk naar de market prijs (die 10 euro is gezakt afgelopen uur) lijkt me dit een redelijke prijs. Wat denken jullie?
edit: net verkocht voor 50 keys, yes!
[ Voor 8% gewijzigd door Brogala op 12-06-2015 18:37 ]
net gekeken nog 930 xp te gaan voor rank 3. maar ff dmen dan :<
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
gratz! zelf net m9 vanilla gekocht van mijn karambit blue steel en zo nog wat games kopen ;p
Net een wazig potje gehad op 'agency'. Enemy (CT) team ging binnen 5 seconden dood na het starten van de ronde. Dit gebeurde dus 15x achter elkaar.
Iemand dit ook al meegemaakt? Lijkt me toch een exploit maar kan zo snel niks terug vinden behalve dit filmpje:
YouTube: CS:GO Agency map fatal Bug
Ik speelde overigens gewoon op de officiele competitve MM server.
Iemand dit ook al meegemaakt? Lijkt me toch een exploit maar kan zo snel niks terug vinden behalve dit filmpje:
YouTube: CS:GO Agency map fatal Bug
Ik speelde overigens gewoon op de officiele competitve MM server.
Misschien sprongen ze gewoon van het gebouw af voor de troll?
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
Zou kunnen....maar betwijfel het gezien sommige reacties van andere. En waarom zou je een win zo makkelijk weggeven, lijkt me niet bevorderlijk voor je eigen stats. En in dat filmpje gebeurd exact hetzelfde
Verwijderd
Ja ik zie meerdere van dat soort filmpjes, idd de snelste manier om te deranken is dat doen. Je kunt zo niet gekicked worden etc. Reporten voor griefen kan wel zeker!
Gewoon groep smurfs wat wil deranken. Over het algemeen eindigen ze ook nog zonder reports gezien dit vaak een full premade is en het enemy team een gratis win vaak niet zo erg vind. Het is wel mogelijk dat spelers hier berisping krijgen welke omgezet wordt naar een ban waneer dit vaker voorkomt.Raven__NL schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 20:45:
Zou kunnen....maar betwijfel het gezien sommige reacties van andere. En waarom zou je een win zo makkelijk weggeven, lijkt me niet bevorderlijk voor je eigen stats. En in dat filmpje gebeurd exact hetzelfde
Die 50 keys is een nette prijs gezien er gisteren voor 52 buy out stondenBrogala schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 18:27:
Even een vraag; ik probeer dus m'n FN Icarus Fell te traden. De hoogste bet tot nu toe is 45 keys, als ik zo kijk naar de market prijs (die 10 euro is gezakt afgelopen uur) lijkt me dit een redelijke prijs. Wat denken jullie?
[ Voor 27% gewijzigd door xeroamd op 12-06-2015 21:24 ]
Verwijderd
Dat maakt dit jammer. Ik smurf, maar ik was DMG en mijn smurf werd MG2, en ik ga die dan ook niet express lager zetten. Ik heb alleen de tweede account om met andere mensen te spelen zonder mn main te fucken. Maar express deranken vind ik wel vrij sneu.xeroamd schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 21:24:
[...]
Gewoon groep smurfs wat wil deranken. Over het algemeen eindigen ze ook nog zonder reports gezien dit vaak een full premade is en het enemy team een gratis win vaak niet zo erg vind. Het is wel mogelijk dat spelers hier berisping krijgen welke omgezet wordt naar een ban waneer dit vaker voorkomt.
---
Volledig mee eens. Tussen mijn main en smurf zitten ook maar 2 ranks verschil. Reden voor mijn smurf is puur en alleen voor die potjes die nog wel eens gebeuren na een avond stappen of wanneer je met echt lower ranks wil queen.Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 21:26:
[...]
Dat maakt dit jammer. Ik smurf, maar ik was DMG en mijn smurf werd MG2, en ik ga die dan ook niet express lager zetten. Ik heb alleen de tweede account om met andere mensen te spelen zonder mn main te fucken. Maar express deranken vind ik wel vrij sneu.
Verwijderd
Idd. Nu speelt er een global om mijn smurf omdat hij niks lager dan supreme heeft, en mij mn tweede account niks boeit. Is mn smurf Lem ben ik LE. Rip smurfxeroamd schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 21:28:
[...]
Volledig mee eens. Tussen mijn main en smurf zitten ook maar 2 ranks verschil. Reden voor mijn smurf is puur en alleen voor die potjes die nog wel eens gebeuren na een avond stappen of wanneer je met echt lower ranks wil queen.
aha ok, het zal allemaal welxeroamd schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 21:24:
[...]
Gewoon groep smurfs wat wil deranken. Over het algemeen eindigen ze ook nog zonder reports gezien dit vaak een full premade is en het enemy team een gratis win vaak niet zo erg vind. Het is wel mogelijk dat spelers hier berisping krijgen welke omgezet wordt naar een ban waneer dit vaker voorkomt.
Als ik hun profielen zo nakijk hebben ze iig niet allemaal veel uren erin zitten. Gemiddeld 40-50u ongeveer.
Ik had ze graag voor griefing gereport. Ik had nog maar tijd om 1 match te doen, door dit heb ik helaas niets meer kunnen doen. Maar goed ik neem de win met plezier want ik heb vandaag toch een paar klote groups gehad en aan mij lag het iig niet dat we telkens verloren.
[ Voor 7% gewijzigd door Raven__NL op 12-06-2015 21:40 ]
. Iemand zin om nu te spelen ? add me : sturtie
Wat verwacht je van 1 le , 1 smfc en dan paar nova's ....
[ Voor 4% gewijzigd door TheAnthonyNL op 13-06-2015 08:30 ]
Merryb jij bent echt geen Eagle man! Je stond gisteravond onderaan en Alex Gold Nova 2 stond boven je. Hahaha
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Net paar MM potjes gedaan op Train voor een missie. Vaaaaaaage map. Na veel dingen uitproberen bleek een harde p90 rush nog de meest efficiënte oplossing
Omdat dit vast beter moet kunnen: wat zijn eens wat goede tactieken die je aan beide kanten kunt uitvoeren?
Omdat dit vast beter moet kunnen: wat zijn eens wat goede tactieken die je aan beide kanten kunt uitvoeren?
Verwijderd
Ik ben de laatste tijd ook begonnen met CS GO en moet zeggen dat het toch best goed aanvoelt tegenover de vanilla Counterstrike. Ben nog steeds unranked omdat ik eerst alles goed wil hebben voordat ik echt ranked ga spelen. Maar de paar ranked potjes die ik speelde zijn altijd wel leuk.

Maar nu heb ik wel een probleem. Ik heb last van rubberbanding, en dat om de 10-20 seconden ongeveer. Ze duren maar een halve seconden maar dat is vaak al genoeg om mij de grond te laten kussen. Mijn pc is redelijk bizar kwa specs en alles is legaal dus daar zoek ik het niet.
Soms lijkt het alsof de informatie die je stuurt gewoon niet aankomt. Ik loop vooruit en ineens sta je terug op de plek waar je een halve seconde eerder nog liep. Of je pakt je mes of een wapen en dan zie je normaal daar eerst de draw animatie van en ineens stopt het en sta ik terug met het wapen waar ik vandaan switch. Naja, dit heb ik in geen enkele game gehad en uit de net_graph is niks uit op te maken.
Misschien dat iemand dit eerder heeft gehad? Kan ik de Cs servers voor een langere tijd pingen en checken op packetloss?

Maar nu heb ik wel een probleem. Ik heb last van rubberbanding, en dat om de 10-20 seconden ongeveer. Ze duren maar een halve seconden maar dat is vaak al genoeg om mij de grond te laten kussen. Mijn pc is redelijk bizar kwa specs en alles is legaal dus daar zoek ik het niet.
Soms lijkt het alsof de informatie die je stuurt gewoon niet aankomt. Ik loop vooruit en ineens sta je terug op de plek waar je een halve seconde eerder nog liep. Of je pakt je mes of een wapen en dan zie je normaal daar eerst de draw animatie van en ineens stopt het en sta ik terug met het wapen waar ik vandaan switch. Naja, dit heb ik in geen enkele game gehad en uit de net_graph is niks uit op te maken.
Misschien dat iemand dit eerder heeft gehad? Kan ik de Cs servers voor een langere tijd pingen en checken op packetloss?
Verwijderd
Sorry, dat is wel belangrijke informatie inderdaad maar ik gebruik geen WiFi maar gewoon kabelGrotman schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 12:25:
Speel je bedraad of met WiFi? Dat laatste is hier ook erg gaar met CS.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2015 12:27 ]
Ik vind dat in dit geval alles behalve vreemd. Ik merk al een enorm verschil tussen DMG en LE/LEM, laat staan tussen gold nova's en LE(M). Dat is gegarandeerd get_rekt. CS is teveel een teamspel om met 1 of 2 high ranked een gegarandeerde win te halen.
Dit is inderdaad een probleem die meerdere mensen hebben sinds de operation. Ik denk dat je het beste gewoon kunt wachten op een patch.Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 12:22:
Ik ben de laatste tijd ook begonnen met CS GO en moet zeggen dat het toch best goed aanvoelt tegenover de vanilla Counterstrike. Ben nog steeds unranked omdat ik eerst alles goed wil hebben voordat ik echt ranked ga spelen. Maar de paar ranked potjes die ik speelde zijn altijd wel leuk.
[afbeelding]
Verwijderd
Inmiddels 5 uurtjes gespeeld,maar wat is het tof zeg!!
Als noob speler op CS:GO wordt je wel hard afgemaakt.
kan eigen Steam ID niet linken
Joh
Voeg mij maar toe.Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 13:08:
Inmiddels 5 uurtjes gespeeld,maar wat is het tof zeg!!![]()
Als noob speler op CS:GO wordt je wel hard afgemaakt.![]()
[...]
Joh
steam in mn signature.
heb soms wel de neiging om aim maps te spelen en met anderen smokes te oefenen etc.
Steam: Ryada.
Het begin is even aanpoten ja. Gewoon veel DM spelen, wapens en maps leren kennen. Als je je comfortabel voelt met de wapens en de maps, kun je met casual of MM beginnen. Gewoon met Dust2 beginnen, aangezien de layout en daarbij ook de tactieken redelijk straightforward is/zijn.[b]Chame_Wizard schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 13:08:
En de callouts leren, daar zijn goede websites voor. Ingame zie je de namen voor areas, maar vaak heb je voor specifieke plekken binnen een area ook nog een calloutnaam.
Hmmm, de eerste 100 uur vond ik CS:GO echt een rotspel... Toen begon ik het eindelijk te snappen en nu speel ik alleen nog maar CS:GO
M'n inventory is nu 150 euro waard, ty gaben
Ja, het verschil in ranking was enorm.. dat had ik van te voren niet verwacht. Die andere zeiden al dat we ons op konden maken om afgeslacht te worden.TheAnthonyNL schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 08:30:
[...]
Wat verwacht je van 1 le , 1 smfc en dan paar nova's ....
Dat wordt flink veel oefenen om uberhaubt DMG te bereiken. Het was wel even een bijzondere ervaring.xeroamd schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 12:49:
[...]
Ik vind dat in dit geval alles behalve vreemd. Ik merk al een enorm verschil tussen DMG en LE/LEM, laat staan tussen gold nova's en LE(M). Dat is gegarandeerd get_rekt. CS is teveel een teamspel om met 1 of 2 high ranked een gegarandeerde win te halen.
...
Elke keer als ik m'n knife op CSGOlounge plaatst krijg ik gelijk 5x vriendverzoek van bots... Ik vraag me echt af of er zulke domme mensen zijn die op de link van het zogenaamde plaatje van het wapen dat de bot wil traden drukken en dan dat programma installeren.
Verwijderd
Ik hheb je net toegevoegd.wambamNL schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 14:03:
[...]
Voeg mij maar toe.
steam in mn signature.
heb soms wel de neiging om aim maps te spelen en met anderen smokes te oefenen etc.
DeathMatch is wel chill,krijg je ook veel XP!!!SublimnAll schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 14:05:
[...]
Het begin is even aanpoten ja. Gewoon veel DM spelen, wapens en maps leren kennen. Als je je comfortabel voelt met de wapens en de maps, kun je met casual of MM beginnen. Gewoon met Dust2 beginnen, aangezien de layout en daarbij ook de tactieken redelijk straightforward is/zijn.
En ik breng jou de liefde!Brogala schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 16:37:
Hmmm, de eerste 100 uur vond ik CS:GO echt een rotspel... Toen begon ik het eindelijk te snappen en nu speel ik alleen nog maar CS:GOM'n inventory is nu 150 euro waard, ty gaben
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
@HMR
Waar blijven de awp dragon lores dan ^^...
Jongens heb iemand nodig voor co-op missie. Moet ik blijkbaar met iemand spelen in mijn friends list.
http://steamcommunity.com/profiles/76561197987771199/
Ben al mijn skins kwijtTheAnthonyNL schreef op zondag 14 juni 2015 @ 10:31:
@HMR
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Gelukt.pineapple23 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 11:06:
Jongens heb iemand nodig voor co-op missie. Moet ik blijkbaar met iemand spelen in mijn friends list.
Zat in de laatste patch samen met de rank req. voor MM. Maar dat is vele ontgaan door de pagina's vol met QQ omdat mensen niet meer direct MM konden spelen.
Steam: Grim
Wanneer brengen ze een keer gewoon Deathmatch uit, in CoD hebben ze dat er standaard in zitten.
Je hebt toch deathmatch?RoaDHouse schreef op zondag 14 juni 2015 @ 17:16:
Wanneer brengen ze een keer gewoon Deathmatch uit, in CoD hebben ze dat er standaard in zitten.
Ik denk dat hij free for all bedoeld, dus niet team deathmatch zoals je dat nu hebt. In community servers heb je wel de free for all.
Argh! Allu, wat een plays! Ik hoop dat NIP uit hun slump geraakt, positionering leek me niet heel goed te zitten in de game tegen Na'Vi.
In other news, juist DMG geworden. Jammer genoeg had het andere team 2 griefers.
In other news, juist DMG geworden. Jammer genoeg had het andere team 2 griefers.
Verwijderd
Friberg hax confirmed.gerre22 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 22:52:
Argh! Allu, wat een plays! Ik hoop dat NIP uit hun slump geraakt, positionering leek me niet heel goed te zitten in de game tegen Na'Vi.
Bwa, ik vond de dubbele spraydowns van eduard op mirage er anders ook wel over! Zeker die HS op de kerel in kitchen.
vanaaf weer wat leuke potjes gehad 
speelde tegen een pre made clan dus hadden we hun namen ook maar even aan genomen bij ons
Thx HMR voor de mooie clutches
speelde tegen een pre made clan dus hadden we hun namen ook maar even aan genomen bij ons
Thx HMR voor de mooie clutches
Jup, is vorige keer ook gebeurd, maar als ik blijf spelen zoals ik nu speel blijf ik liever MG1Kern schreef op zondag 14 juni 2015 @ 22:16:
[...]
Ouch.. Maar neem aan als je nu 2-4x achter elkaar wint dat je weer terug bent?
Ik had gisteren ook weer een heerlijke pot. Ik was alleen dus ik heb mezelf in het diepe gegooid door gewoon één te starten. Zonder pre-made een 16-3 (of 16-2) winst. Zelfs de medespelers stonden verbaasd van deze pot.
Nou mijn laatste pot was een dikke GG, halverwege eerste helft was ineens PLOP mijn internet weg ... ~_~ dus had geen zin meer om nog terug te komen aangezien de 5 minuten allang en breed voorbij waren (1 uur geen internetLanithro schreef op maandag 15 juni 2015 @ 08:56:
Ik had gisteren ook weer een heerlijke pot. Ik was alleen dus ik heb mezelf in het diepe gegooid door gewoon één te starten. Zonder pre-made een 16-3 (of 16-2) winst. Zelfs de medespelers stonden verbaasd van deze pot.
Ga ik kijken in match history bleek dat mijn team 11-1 achter stond en maar surrender heeft gedaan
[ Voor 20% gewijzigd door TheAnthonyNL op 15-06-2015 09:12 ]
Oei.... een uur geen internet... Kreeg je al ontwennings verschijnselen?TheAnthonyNL schreef op maandag 15 juni 2015 @ 09:10:
[...]
Nou mijn laatste pot was een dikke GG, halverwege eerste helft was ineens PLOP mijn internet weg ... ~_~ dus had geen zin meer om nog terug te komen aangezien de 5 minuten allang en breed voorbij waren (1 uur geen internet)
Nee ik ging wel RAGEN omdat ik mijn team niet kon supportenLanithro schreef op maandag 15 juni 2015 @ 09:12:
[...]
Oei.... een uur geen internet... Kreeg je al ontwennings verschijnselen?
Oei! Moet eigenlijk even een filmpje maken van de clinch momenten van gister :)! Ging lekker; road to LEM/SMFC
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
meer filmpjeshmr schreef op maandag 15 juni 2015 @ 09:17:
Oei! Moet eigenlijk even een filmpje maken van de clinch momenten van gister :)! Ging lekker; road to LEM/SMFC
Of die instaglocks van jou dan ... of instap2ktherobber schreef op maandag 15 juni 2015 @ 09:21:
[...]
meer filmpjeswant op die 5/7 ace wachten we ook nog steeds
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic