Ja de beginners hebben dat nu ook. Smurfs blijven toch al vaak op een laag level om mensen te irriteren. Playtime farmen is inderdaad mogelijke, valve zou moeten meten hoe lang je daadwerken echt aan het spelen bent.TheAnthonyNL schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:37:
[...]
Dit is niet echt slim want playtime kan je gewoon farmen door cs 24/7 te laten draaien... daarna bepaalde rank heb je nu toch... of bedoel je echt competitief rank tja ... dan is het wel zuur naar de beginners.
Ik snap sowieso niet goed wat het nut is van smurfs.
noobs pwnen en trash talken.hyptonize schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:41:
Smurf = Iemand die een hoge rank op zijn main account heeft maar een nieuw account heeft aangemaakt om daarmee andere mensen te boosten/helpen of te irriteren van kijk ik ben supergoed... soms zijn er smurfs die dit doen om te kijken of ze misschien qua skill beter zijn dan hun main...hyptonize schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:41:
Al met al ieder zijn ding
Als je niet een 5 man groep hebt en toch met je vrienden wilt spelen die een veel hogere/lagere rank hebben als jijzelf. Onze vrienden groep heeft ook iets van 4-5 smurfs accounts voor deze reden.hyptonize schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:41:
Het idee is een nieuw systeem waarmee je zowel in een aparte casual 5v5 kan ranken als in compTheAnthonyNL schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:40:
[...]
Rip HMR ... dat gaat en zal nooit perfect gaan werken want hoe wil je ranken met casual aangezien dat alleen in comp kan... en valve zal dit nooit toelaten in casual.
Zoals je weet anthony, die smurf van mij waar jij ook op heb gespeeld, zit op DMG. Die heb ik om te queun met MG maatjes van tweakers.
[ Voor 14% gewijzigd door hmr op 11-06-2015 10:44 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Bekende streamers die even incognito willen spelen!?hyptonize schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:41:
Ja maar dat zal nooit gebeuren...hmr schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:44:
[...]
Het idee is een nieuw systeem waarmee je zowel in een aparte casual 5v5 kan ranken als in comp.
Maar die spelen gewoon tegen hun eigen skill level ^^>.0stone0 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:44:
[...]
Bekende streamers die even incognito willen spelen!?
Op hun smurf? Dan is het opeens wel goed?TheAnthonyNL schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:45:
[...]
Maar die spelen gewoon tegen hun eigen skill level ^^>.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
En dat is nou net de reden waarom die limieten er zijn.Facenoise schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:43:
[...]
Als je niet een 5 man groep hebt en toch met je vrienden wilt spelen die een veel hogere/lagere rank hebben als jijzelf. Onze vrienden groep heeft ook iets van 4-5 smurfs accounts voor deze reden.
Komen er weer een paar smurfs de boel verzieken voor wat low rank spelers. Leuk voor de smurf maar denk eens aan je tegenstander.
Als zij een 2e account hebben van dezelfde rank dan is er toch niks aan de hand?
Hoeft niet, er zijn vast en zeker ook streamers die met een smurf account noobs lopen te irriteren.TheAnthonyNL schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:45:
[...]
Maar die spelen gewoon tegen hun eigen skill level ^^>.
Mijn smurfs zijn 1 a 2 ranks onder mijn main rank, dat wel een probleem? Waar leg je de limiet?Randleman schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:47:
[...]
Als zij een 2e account hebben van dezelfde rank dan is er toch niks aan de hand?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik speel op mijn smurf zodat ik, wanneer mijn vaste maten offline zijn, ik toch kan spelen zonder mij helemaal kapot te irriteren als we nutteloos verliezen
There's no school like the old school and i'm the headmaster
smurf wordt toch al redelijk rap ingedeeld naar skill level.
ik had mijn smurf 1 uur en de 2e match alleen maar MGE en DMG als tegenstanders.
Ik gebruik mijn smurf meer om bv andere wapens competative te testen of andere spots.
Mijn smurf heeft iig al rank 3 met 6.7 uur.
Het is dus wel makkelijk te halen hoor
Er is een verschil tussen een paar smurfs en een enkele smurf. Natuurlijk zijn er van die trolls, maar smurfs zijn niet per definitie verziekend. Sowieso is het handig op de manier die facenoise aankaartte. Maar iets zegt me dat jij niet echt omhoog komt qua rank en dat je daardoor een ontzettende hekel hebt aan smurfs. Ik heb dat ooit ook erg gehad. Maar als je gewoon geen yoloqueue meer doet en elke keer met 5 man premade gaat spelen kom je erachter dat smurfs best fijn zijn als je daardoor gewoon een man 5 team krijgt ipv 1 random rus.unfor schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:47:
[...]
En dat is nou net de reden waarom die limieten er zijn.
Komen er weer een paar smurfs de boel verzieken voor wat low rank spelers. Leuk voor de smurf maar denk eens aan je tegenstander.
Als jij als LE speelt met GN's vind ik dat niet kunnen. Speel je als LE tegen MGE's DMG's dan is er niet zo veel aan de hand want die verschillen niet zo heel veel.hmr schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:47:
[...]
Mijn smurfs zijn 1 a 2 ranks onder mijn main rank, dat wel een probleem? Waar leg je de limiet?
Ik speel liever op mijn smurf als ik met terra speel, aangezien ik nooit iets raak als hij meedoetHamburgerHenk schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:50:
[...]
Er is een verschil tussen een paar smurfs en een enkele smurf. Natuurlijk zijn er van die trolls, maar smurfs zijn niet per definitie verziekend. Sowieso is het handig op de manier die facenoise aankaartte. Maar iets zegt me dat jij niet echt omhoog komt qua rank en dat je daardoor een ontzettende hekel hebt aan smurfs. Ik heb dat ooit ook erg gehad. Maar als je gewoon geen yoloqueue meer doet en elke keer met 5 man premade gaat spelen kom je erachter dat smurfs best fijn zijn als je daardoor gewoon een man 5 team krijgt ipv 1 random rus.
Mijn main is LE, tegen LEM aan. Beide smurfs zijn DMG
[ Voor 3% gewijzigd door hmr op 11-06-2015 10:53 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Geloof mij nou maar, je gaat sneller level up dan je denkt. Ik ben halverwege rank 8 op dit moment.hmr schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:28:
[...]
Dat zijn dus 15 comp potjes = ~15 uur of meer.. Moet je dat wel spelen, daarnaast is XP farmen in DM of Casual echt hetzelfde als een ziekte..
@hyp
Mijn smurfs zijn ongeveer dezelfde rank als mijn main... big fucking problem?
/id/itsmarcj
@hmr: Als je de afgelopen weken enkel op je main had gespeeld in plaats van afgewisseld had met smurfs, was je main al rank 3 geweest. 
Op /r/globaloffensive gaan al speculaties dat het in de toekomst opgehoogd wordt naar rank 5.
Op /r/globaloffensive gaan al speculaties dat het in de toekomst opgehoogd wordt naar rank 5.
botshmr schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:52:
[...]
Ik speel liever op mijn smurf als ik met terra speel, aangezien ik nooit iets raak als hij meedoet
Die ervaring heb ik ook met Terra maar niet met de Baron
Voor mij wel... maar als je als een smurf lage mensen gaat treiteren ben je gewoon zielig (maar dat is mijn mening so DON'T FEEL OFFENDED)
Voor mij gaan smurfs in volgende categorie:
1. Normale smurf die gewoon kijkt of hij misschien beter is dan zijn main account. = OK
2. Irritante smurfs die gewoon nieuw account hebben om mensen te irriteren (lees noobs pwnen) = NOT OK
3. Rare smurfs die nieuw account hebben aangemaakt om YOLO of Stratroulette te doen zonder dat ze hun eigen rank verliezen = MEH
4. Pro smurfs die gewoon onbekend willen zijn en een lekker potje willen knallen tegen zelfde of gelijkwaardige ranks = OK
5. Helpende smurfs die nieuwe mensen proberen te helpen hoe de game in elkaar steekt zodat ze later op eigen houtje verder kunnen (zonder zelf de nieuwe mensen te boosten) = AWESOME
6. Boostende smurfs die tegen skin/geld betaling andere mensen boosten naar een hogere rank maar veelal cheaten dus je schiet er niks mee op... = RIP
Mocht ik iets vergeten zijn laat maar weten..
jij zegt dus dat je niet met je matties mag spelen die gn als rank heeft ?Randleman schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:51:
[...]
Als jij als LE speelt met GN's vind ik dat niet kunnen. Speel je als LE tegen MGE's DMG's dan is er niet zo veel aan de hand want die verschillen niet zo heel veel.
Volgens note:hyptonize schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:52:
@hmr: Als je de afgelopen weken enkel op je main had gespeeld in plaats van afgewisseld had met smurfs, was je main al rank 3 geweest.
Zal me niks verbazen. Ben benieuwd hoe snel ze dat gaan doorvoeren... Hoop tijdens de sale, anders zullen er heel veel 'slechte' spelers bijkomen..Matchmaking
Are you experienced? Starting today, players will need a specific Profile Rank before they will have access to Competitive Matchmaking. Right now, Competitive Matchmaking will become available when you reach Private Rank 3. We’ll continue to evaluate this restriction over time.
Ik verbied je nikstherobber schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:55:
[...]
jij zegt dus dat je niet met je matties mag spelen die gn als rank heeft ?
Dat moment dat je als GNM beter speelt dan een eagle ... something is not right sir....Randleman schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:56:
[...]
Ik verbied je niks. Maar ik snap dat het super vervelend is voor de tegenstander
Toch is wat minder smurfen dan, ik heb je main rank ingehaald met mijn nog geen maand oude smurfhmr schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:52:
[...]
Ik speel liever op mijn smurf als ik met terra speel, aangezien ik nooit iets raak als hij meedoet
7. Smurfs die gebruikt worden tijdens VACations (of is dat niet mogelijk?)TheAnthonyNL schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:54:
[...]
Voor mij wel... maar als je als een smurf lage mensen gaat treiteren ben je gewoon zielig (maar dat is mijn mening so DON'T FEEL OFFENDED)
Voor mij gaan smurfs in volgende categorie:
1. Normale smurf die gewoon kijkt of hij misschien beter is dan zijn main account. = OK
2. Irritante smurfs die gewoon nieuw account hebben om mensen te irriteren (lees noobs pwnen) = NOT OK
3. Rare smurfs die nieuw account hebben aangemaakt om YOLO of Stratroulette te doen zonder dat ze hun eigen rank verliezen = MEH
4. Pro smurfs die gewoon onbekend willen zijn en een lekker potje willen knallen tegen zelfde of gelijkwaardige ranks = OK
5. Helpende smurfs die nieuwe mensen proberen te helpen hoe de game in elkaar steekt zodat ze later op eigen houtje verder kunnen (zonder zelf de nieuwe mensen te boosten) = AWESOME
6. Boostende smurfs die tegen skin/geld betaling andere mensen boosten naar een hogere rank maar veelal cheaten dus je schiet er niks mee op... = RIP
Nee hoor, qua rank wissel ik tussen dubbel ak en een ster, geen idee hoe die ranks hetenHamburgerHenk schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:50:
[...]
Er is een verschil tussen een paar smurfs en een enkele smurf. Natuurlijk zijn er van die trolls, maar smurfs zijn niet per definitie verziekend. Sowieso is het handig op de manier die facenoise aankaartte. Maar iets zegt me dat jij niet echt omhoog komt qua rank en dat je daardoor een ontzettende hekel hebt aan smurfs. Ik heb dat ooit ook erg gehad. Maar als je gewoon geen yoloqueue meer doet en elke keer met 5 man premade gaat spelen kom je erachter dat smurfs best fijn zijn als je daardoor gewoon een man 5 team krijgt ipv 1 random rus.
Geen enkele behoefte om op hoger niveau te spelen.
Nee dit kan niet omdat je dan alleen maar casual kan spelen op NON VAC SECURED servershyptonize schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:57:
[...]
7. Smurfs die gebruikt worden tijdens VACations (of is dat niet mogelijk?)
Volgens mij vergeet je consistent te zijn in je argumentatieTheAnthonyNL schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:54:
[...]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Maar jij bent dan ook de e1ndsmufokaydanny schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:57:
[...]
Toch is wat minder smurfen dan, ik heb je main rank ingehaald met mijn nog geen maand oude smurf
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Leg uit aub.hmr schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:58:
[...]
Volgens mij vergeet je consistent te zijn in je argumentatie
Haha wat een gejank over smurfs. Heb er zelf 2 smurfs. Ben LE op mijn main, DMG op smurf1 en unranked op smurf2. De enige reden waarom ik een smurf heb is zodat ik met wat lagere tweakers kan meespelen zonder dat ik daarvoor mijn eigen rank op het spel hoef te zetten.
Daarbuiten vinden de meeste mensen (die nu beweren een hekel te hebben aan smurfs) het prima als er een smurf met hun mee doet. Beetje hypocriet.
Daarbuiten vinden de meeste mensen (die nu beweren een hekel te hebben aan smurfs) het prima als er een smurf met hun mee doet. Beetje hypocriet.
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Hey! Ik ben ondertussen weer uit mijn losing streak van ongeveer 20+ games hoor, dat jij nou gister een sociaal leven had, anders had je het gewetentherobber schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:54:
[...]
bots
Die ervaring heb ik ook met Terra maar niet met de Baron
Dan alsnog speel je als hogere rank minimaal een paar potjes tegen mensen die echt veel lager zijn, dus dan ziek - volgens jouw mening - andere mensen.
Het feit dat ze pro zijn maakt het wel legit om een enkele ranks lager te spelen?
Het is AWESOME om met een smurf accounts mensen te helpen zodat ze op eigen houtje verder komen? Dat is precies de reden waarom ik smurfs heb aangemaakt.. Zelf op een hoger rank zitten maar met mensen willen spelen die minder lang spelen en vriendelijk zijn om zo tegen tegenstanders te spelen die op hun niveau zittten. Ik ben het dus met je eens, maar het is totaal niet consistent met je andere punten!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
ja soms moet dat ook eens gebeuren ej maar vanavond mag je het laten zien hoorHamburgerHenk schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:00:
[...]
Hey! Ik ben ondertussen weer uit mijn losing streak van ongeveer 20+ games hoor, dat jij nou gister een sociaal leven had, anders had je het geweten
Vrijdag ben ik er later want heb verjaardag.
Voor diegene die de XP multiplier willen weten:
Arms Race = Your score X 1.5 = Total XP
Casual = Your score X 4.0 = Total XP
Competitive = Rounds won X 30 = Total XP
Deathmatch = Your score X 0.2 = Total XP
Demolition = Your score X 3.0 = Total XP
/id/itsmarcj
Heeft iedereen hier wel eens de rest van de patchnotes gelezen? Zitten best nog wel wat interessante dingen tussen i.v.m. overwatch en feedback over users die een VAC/overwatch ban krijgen als je ze hebt gereport.
Steam: Grim
Dit is wel redelijk kort door de bocht. Ik koop dit spel zodat ik met vrienden kan spelen. Dat Valve nou beslist dat dat niet mag als de ranks zoveel verschillen is gewoon vreemd.unfor schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:47:
[...]
En dat is nou net de reden waarom die limieten er zijn.
Dus je wilt eigenlijk zeggen je mag niet met vrienden spelen als de rank teveel verschilt.
ps, dit is geen flame naar jou toe.
Klopt dat je dan tegen mensen speelt die vele lager zijn ... maar dat is het andersom ook het geval.hmr schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:03:
[...]
Dan alsnog speel je als hogere rank minimaal een paar potjes tegen mensen die echt veel lager zijn, dus dan ziek - volgens jouw mening - andere mensen.
Bij dit punt gaat het er meer om na de placement matches waardoor ze dus expres met laag level mensen gaan spelen (4 silvers en 1 lem for example => nova enemy).
Nee, meeste pro's spelen tegen LEM ~ GE ranks...hmr schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:03:
[...]
Het feit dat ze pro zijn maakt het wel legit om een enkele ranks lager te spelen?
Alleen bepaalt Valve dat wel, en ik ben het helemaal eens met Valve.Facenoise schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:08:
[...]
Dit is wel redelijk kort door de bocht. Ik koop dit spel zodat ik met vrienden kan spelen. Dat Valve nou beslist dat dat niet mag als de ranks zoveel verschillen is gewoon vreemd.
Dus je wilt eigenlijk zeggen je mag niet met vrienden spelen als de rank teveel verschilt.![]()
Dat bepaal ik mooi zelf wel en niet iemand anders of Valve.
ps, dit is geen flame naar jou toe.
Je kunt met vrienden spelen als je een team van 5 hebt, waarbij je dus kans hebt tegen andere smurfs te spelen.
Houd het voor iedereen eerlijk, leuk dat jij met je vrienden wilt spelen, maar houd het speelveld aub wel gelijk.
[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 11-06-2015 11:11 ]
NuCl3aR schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:08:
Heeft iedereen hier wel eens de rest van de patchnotes gelezen? Zitten best nog wel wat interessante dingen tussen i.v.m. overwatch en feedback over users die een VAC/overwatch ban krijgen als je ze hebt gereport.
- Doubled GOTV broadcasting and recording snapshot rate ( to 32 ) on official servers.
/id/itsmarcj
Maargoed back to the point ... heeft iemand uberhaupt wel een nice skin gekregen van de bloodhound operation???
Ik zag laatst iemand een roze kleur m4a1 krijgen, dus het kan welTheAnthonyNL schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:11:
Maargoed back to the point ... heeft iemand uberhaupt wel een nice skin gekregen van de bloodhound operation???
Lel, ik mag dus niet meer met mijn S3 maatje spelen omdat ik LE ben..unfor schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:10:
[...]
Alleen bepaalt Valve dat wel, en ik ben het helemaal eens met Valve.
Je kunt met vrienden spelen als je een team van 5 hebt, waarbij je dus kans hebt tegen andere smurfs te spelen.
Houd het voor iedereen eerlijk, leuk dat jij met je vrienden wilt spelen, maar houd het speelveld aub wel gelijk.
Dat bepaal ik zelf wel
De kans dat je tegen een smurf speelt met een 3 man premade is toch ook net zo aanwezig? Wie zegt dat je niet tegen een 5 man premade met 3 smurfs terecht komt? Iedereen gebruikt ze, ik zie het probleem niet zo..unfor schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:10:
[...]
Alleen bepaalt Valve dat wel, en ik ben het helemaal eens met Valve.
Houd het voor iedereen eerlijk.
Bedoelde meer iemand van tweakers ^^> want ik weet ook dat iemand een m4a1 knight kreeg of een leuke dragon lore fn ... FML...unfor schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:12:
[...]
Ik zag laatst iemand een roze kleur m4a1 krijgen, dus het kan wel
Met zo'n mentaliteit kom je er wel, als ik maar lol heb, fuck de rest!iLikeNoobies schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:12:
[...]
Lel, ik mag dus niet meer met mijn S3 maatje spelen omdat ik LE ben..![]()
Dat bepaal ik zelf wel
Ik ben ook nog geen rank 3, maar ik heb sinds de ranks bijna niet meer gespeeld hehe. Geen smurf hier, haat die shit. Vind het ook belachelijk dat men het halve spel verneukt met het smurfen.. maar oké.
Ik kreeg een Mag 7 | Counter nogwat. Was 4.40 waard. Zette het voor 4.25 op de marketplace. Die avond nogsteeds niet verkocht. Toen was hij 2.60 waard :c Net alsof ik en paar duizend anderen die drop kregen.
Voor de rest nog een paar Falcion cases geopend. 1 ST USP | Torque FN gekregen. Lekkere profit
Voor de rest nog een paar Falcion cases geopend. 1 ST USP | Torque FN gekregen. Lekkere profit
/id/itsmarcj
Als ik speel dan doe ik dat om lol te hebben met mijn maten. De tegenstander kan mij geen moer schelen. Soms win je, soms verlies je. Get used to it. Je gaat er overigens alleen maar beter van spelen als je vaak tegen hogere ranks speelt..unfor schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:14:
[...]
Met zo'n mentaliteit kom je er wel, als ik maar lol heb, fuck de rest!
Dit precies!iLikeNoobies schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:18:
[...]
Als ik speel dan doe ik dat om lol te hebben met mijn maten. De tegenstander kan mij geen moer schelen. Soms win je, soms verlies je. Get used to it. Je gaat er overigens alleen maar beter van spelen als je vaak tegen hogere ranks speelt..
Dat is iets wat je jezelf wijsmaakt om het goed te praten. Hou je ook rekening mee dat mensen in lagere ranks misschien geen behoefte hebben om tegen iemand te spelen die vele ranks hoger is dan hen. Jij kan perfect met je main account spelen met je vrienden ook al zijn die lager geranked want daar houdt de matchmaking rekening mee (je zal er vast wel een paar verliezen maar ook een paar winnnen. Maar hey "Soms win je, soms verlies je. Get used to it."iLikeNoobies schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:18:
[...]
Je gaat er overigens alleen maar beter van spelen als je vaak tegen hogere ranks speelt..
Overall vind ik dit een uitstekende methode om smurfing aan banden te leggen. Wat mij betreft mag het nog strenger als in IP check ofzo, maar goed dat is wishful thinking.
Gezellig hier 
Andere discussie graag!
Ik ben op zoek naar wat leuke youtubers die CS content uploaden, om eerlijk te zijn heb ik zelf nog niet echt gezocht. Maar hoor graag tips, één die ik ken is WarOwl. Maar zijn er nog meer?
Wat ik zoek is iemand die gameplay upload, maar ook tips/trucs en over de nieuwe updates en dergelijke praat. Misschien iemand die de Pro scene ook meeneemt, lijkt me ook wel interessant.
Andere discussie graag!
Ik ben op zoek naar wat leuke youtubers die CS content uploaden, om eerlijk te zijn heb ik zelf nog niet echt gezocht. Maar hoor graag tips, één die ik ken is WarOwl. Maar zijn er nog meer?
Wat ik zoek is iemand die gameplay upload, maar ook tips/trucs en over de nieuwe updates en dergelijke praat. Misschien iemand die de Pro scene ook meeneemt, lijkt me ook wel interessant.
I'm an Ironman!
Verwijderd
Vandaag krijg ik eindelijk te weten of ik ben geslaagd... Spannend. Als ik dat weet kan ik me focussen op mijn professionele CounterStrike carriere
Kom juist dit tegen:
Prestige voor CS:GO.When you become a Global General (that’s Rank 40), you’ll be given the opportunity to reset your Profile Rank. In return, you’ll receive the 2015 Service Medal, an inspectable display item that will be visible wherever your avatar is shown.
Facenoise schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:57:
Laten we het gewoon weer gezellig maken...
Discussie Smurfs is bij deze voorbij....

Mooi afsluiting
CoD all over again!!! NOES!!!
I'm an Ironman!
Vraag me af wanneer ik dan rank 40 ben ... want die pin is wel freaking mooi
Schaalt het ranken uiteindelijk ook op? Want tot nu toe is het steeds 5K experience die ik nodig heb gehad.
ghehe nice one
Vriend van mij had eergister een name change gedaan... Hij is global elite materiaal maar speelt soms weleens met ons mee. Zijn naam: Jim Carry, en bijbehorende irritante kop van Jim Carrey als avatar, briljant als je het mij vraagt. Zeker vanwege het feit dat hij zelf jim heet.
EDIT: Zal trouwens best vaker gedaan zijn maar ik kon hem nog niet!
[ Voor 6% gewijzigd door Facenoise op 11-06-2015 12:03 ]
Van wat ik had gehoord blijft elke rank gewoon 5k exp...unfor schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:02:
Schaalt het ranken uiteindelijk ook op? Want tot nu toe is het steeds 5K experience die ik nodig heb gehad.
Facenoise schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:02:
[...]
ghehe nice one![]()
Vriend van mij had eergister een name change gedaan... Hij is global elite materiaal maar speelt soms weleens met ons mee. Zijn naam: Jim Carry, en bijbehorende irritante kop van Jim Carrey als avatar, briljant als je het mij vraagt. Zeker vanwege het feit dat hij zelf jim heet.
Ik speel pas een maand dus geen idee wie dit is! De echte Jim Carry waarschijnlijk?
Wikipedia: Jim CarreyFacenoise schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:05:
[...]
Ik speel pas een maand dus geen idee wie dit is! De echte Jim Carry waarschijnlijk?
Daarvoor hoef je geen CS:GO te spelen hoor.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Moeilijk is het anders ook niet om me de url te lezen.Facenoise schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:05:
[...]
Dat is Karrigan, een speler van TSM, het beste / tweede beste team ter wereld.
Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.
Hij ziet er ook zo lekker gezond uit met zn LCD Tan.
Ik volg je niet, natuurlijk weet ik wie de echte Jim Carrey is... Ik had het over het plaatje wat degene voor je poste.hmr schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:06:
[...]
Wikipedia: Jim Carrey
Daarvoor hoef je geen CS:GO te spelen hoor.
Dat is idd een TSM speler, maar die heet geen Jim maar Finn Andersen. Dat plaatje was me niet echt duidelijk ook..Facenoise schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:10:
[...]
Ik volg je niet, natuurlijk weet ik wie de echte Jim Carrey is... Ik had het over het plaatje wat degene voor je poste.
Tenzij hij maten is met Karigan
[ Voor 5% gewijzigd door hmr op 11-06-2015 12:14 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ben ik net online om lekker mee te ragen over smurfs is de discussie afgelopen
En Anthony, ik heb al 2 leuke drops gekregen. Een five-seven Nitro MW en een UMP Minotaur's Labyrinth MW. Beide verkocht voor rond de €5! Gaat al lekker deze operation!
Over de YouTubers: adreN_TV, Jamiew_,
NaToSaphiX en 3kliksphilip zijn wel goed.
En Anthony, ik heb al 2 leuke drops gekregen. Een five-seven Nitro MW en een UMP Minotaur's Labyrinth MW. Beide verkocht voor rond de €5! Gaat al lekker deze operation!
[ Voor 15% gewijzigd door markdm op 11-06-2015 12:28 ]
Ik dacht dat de top 3 bestond uit fnatic, NiP en Team Kinguin?Kreekje schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:07:
[...]
Moeilijk is het anders ook niet om me de url te lezen.
Dat is Karrigan, een speler van TSM, het beste / tweede beste team ter wereld.
nvm, ik heb geen verstand van eSports.
[ Voor 7% gewijzigd door Mr. Awesome op 11-06-2015 12:40 ]
Niet echt. Team Kinguin mag blij zijn als het top 10 is, al is het natuurlijk wel een team met potentie. Of het er ooit uit gaat komen is een andere vraag.hyptonize schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:38:
[...]
Ik dacht dat de top 3 bestond uit fnatic, NiP en Team Kinguin?
Top 3 naar mijn mening is op dit moment Fnatic > TSM > EnvyUs
Jij hebt ook altijd geluk he xD.markdm schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:24:
Ben ik net online om lekker mee te ragen over smurfs is de discussie afgelopen![]()
hyptonize schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:38:
[...]
Ik dacht dat de top 3 bestond uit fnatic, NiP en Team Kinguin?
nvm, ik heb geen verstand van eSports.
TSM wordt wel gesponsord door Kingiun, waardoor hun Team tag vaak TSM.Kinguin is. Wellicht daarmee in de war?syren schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:41:
[...]
Niet echt. Team Kinguin mag blij zijn als het top 10 is, al is het natuurlijk wel een team met potentie. Of het er ooit uit gaat komen is een andere vraag.
Ik denk eerst gewoon ff lekker gebruiken, ben van plan om mijn 2e knife te gaan verkopen/ mee betten.
dat is een Gut Knife | Night Battle Scarred
Heracles Almelo | Borussia Dortmund
Geen envyus hoor, zijn te onstabiel, wel een flinke piek gehad maar zijn nu weer flink afgezwakt. Gezien dat NiP eigelijk al die tijd top 3 is geweest vrijwel overal hebben ze nog wel een verdiende 3e plek. TSM is ook nog te onstabiel op de lange duur om echt een vaste 2e plek te hebben.syren schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:41:
[...]
Niet echt. Team Kinguin mag blij zijn als het top 10 is, al is het natuurlijk wel een team met potentie. Of het er ooit uit gaat komen is een andere vraag.
Envyus heeft in 2015 al wat toernooien op hun naam staan. Nip nog helemaal nietsScrtz schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:10:
[...]
Geen envyus hoor, zijn te onstabiel, wel een flinke piek gehad maar zijn nu weer flink afgezwakt. Gezien dat NiP eigelijk al die tijd top 3 is geweest vrijwel overal hebben ze nog wel een verdiende 3e plek. TSM is ook nog te onstabiel op de lange duur om echt een vaste 2e plek te hebben.
Paar nummer 1 plekken is leuk, maar het gaat om het totaal plaatje, envyus heeft voor hun piek eigenlijk weinig gepakt. Op de lange termijn is NiP nog altijd een van de meest stabielste teams, fnatic eigenlijk ook wel. Je moet verder kijken dan de laatste paar maandendylan_ schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:13:
[...]
Envyus heeft in 2015 al wat toernooien op hun naam staan. Nip nog helemaal nietsNip top 4/5 op zn best.
Die gast speelt voor Team Solo Mid. Zijn nickname is Karrigan en was op een bepaald moment aan het carry'en op Mirage(?) tegen het team HellRaisers. En toen vroeg AndersOnFire (commentator/analyst) om plaatjes te maken met Karrigan die aan het carry'en is. De naam Carrygan is dus ook gebleven als inside joke.Facenoise schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:05:
[...]
Relevant plaatje:
Envyus en Fnatic waren begin-mid 2014 al erg dominant en hebben samen bijna alle toernooien gewonnen. Nip is juist het team dat al meer dan een jaar niet meer de "oude" nip is. Maar goed de competitie is ook groter geworden en dat is een logische verklaring hiervoor. De enige speler die echt boven het team uitsteekt is nog steeds GTR en stiekem hoop ik dat hij ooit samen met de boys van fnatic gaat spelen (wellicht pronax the mastermind weg en iemand anders IGL, toekomstmuziek?).Scrtz schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:32:
[...]
Paar nummer 1 plekken is leuk, maar het gaat om het totaal plaatje, envyus heeft voor hun piek eigenlijk weinig gepakt. Op de lange termijn is NiP nog altijd een van de meest stabielste teams, fnatic eigenlijk ook wel. Je moet verder kijken dan de laatste paar maanden.
Ik zag een filmpje van jks van VOX Eminor en die heeft ook heel erg veel potentie hoor.
Fragmovies heb je van elke pro speler wel, wilt helemaal niks zeggen over zijn potentie oid.hyptonize schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:39:
Ik zag een filmpje van jks van VOX Eminor en die heeft ook heel erg veel potentie hoor.
[video]
Klopt maar daarvoor heeft NiP vrijwel alles gepakt en na hun 'super' periode hebben ze wel vrijwel altijd nog top 3 plaatsen gepakt, dat dat een stuk minder nr 1 plekken zijn als voorheen wil niet zeggen dat ze ineens onstabiel doen, want vrijwel elk toernooi top 3 pakken kunnen ook maar weinig teams realiseren.dylan_ schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:39:
[...]
Envyus en Fnatic waren begin-mid 2014 al erg dominant en hebben samen bijna alle toernooien gewonnen. Nip is juist het team dat al meer dan een jaar niet meer de "oude" nip is. Maar goed de competitie is ook groter geworden en dat is een logische verklaring hiervoor. De enige speler die echt boven het team uitsteekt is nog steeds GTR en stiekem hoop ik dat hij ooit samen met de boys van fnatic gaat spelen (wellicht pronax the mastermind weg en iemand anders IGL, toekomstmuziek?).
Je kijkt teveel naar nr 1 plekken, dat wil ook niet alles zeggen.
Die baard van vox team lid xD.hyptonize schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:39:
[video]
Verwijderd
Wees getroost, die discussie komt eens per maand terug, omdat mensen altijd blijven zeiken!markdm schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:24:
Ben ik net online om lekker mee te ragen over smurfs is de discussie afgelopen![]()
Ah mooi. Nog een reden om geen Matchmaking meer te hoeven spelen. Speel zelden op official servers en met de restrictie van nu om ineens minimaal rank 3 te moeten zijn om Matchmaking te kunnen spelen, word ik uitgesloten van Matchmaking - ben slechts rank 1 omdat ik dus nooit op official servers speel ^_^.
Het valt makkelijk te halen binnen een enkele uren. Wat speel jij voor spel modus dan?eXec schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 14:44:
Ah mooi. Nog een reden om geen Matchmaking meer te hoeven spelen. Speel zelden op official servers en met de restrictie van nu om ineens minimaal rank 3 te moeten zijn om Matchmaking te kunnen spelen, word ik uitgesloten van Matchmaking - ben slechts rank 1 omdat ik dus nooit op official servers speel ^_^.
ESEA wrs.Facenoise schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 14:46:
[...]
Het valt makkelijk te halen binnen een enkele uren. Wat speel jij voor spel modus dan?
Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.
Ik weet dat het easy te halen valt. Ik speel echter te weinig op official servers dat het de investering qua tijd niet waard is. Speel voornamelijk FaceIt, ESEA en praccs. Deathmatch, Free for all en Retakes doe ik op de community servers welke 128 tick zijn. Voor dat ene potje Matchmaking eens in de paar weken vind ik het mijn tijd niet waard om meer op official servers te zijn...Facenoise schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 14:46:
[...]
Het valt makkelijk te halen binnen een enkele uren. Wat speel jij voor spel modus dan?
Ik ben een complete noob dus de termen facelt, esea en praccs zeggen mij nog vrij weinig. Kan iemand heel beknopt uitleggen wat dat precies is? Ik neem zelf aan dat het servers zijn die meer gericht op anti cheat zijn?eXec schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:34:
[...]
Ik weet dat het easy te halen valt. Ik speel echter te weinig op official servers dat het de investering qua tijd niet waard is. Speel voornamelijk FaceIt, ESEA en praccs. Deathmatch, Free for all en Retakes doe ik op de community servers welke 128 tick zijn. Voor dat ene potje Matchmaking eens in de paar weken vind ik het mijn tijd niet waard om meer op official servers te zijn...
Zijn gewoon aparte ladders. Dus buiten de standaard matchmaking om. Praccs zijn gewoon Team vs Team games die op een private server gedaan worden.Facenoise schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:47:
[...]
Ik ben een complete noob dus de termen facelt, esea en praccs zeggen mij nog vrij weinig. Kan iemand heel beknopt uitleggen wat dat precies is? Ik neem zelf aan dat het servers zijn die meer gericht op anti cheat zijn?
[ Voor 8% gewijzigd door rSNNN op 11-06-2015 16:07 ]
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
FaceIt - een PUG (pick-up game) service waar je kunt spelen. Worden vaak ladders en cups gehouden waar je dan met je team aan kan deelnemen. Maar je kan ook gewoon solo Q doen om zo een match te spelen. Voordeel: 128 tick servers. FaceIt is gratis maar er is ook een premium gedeelte waardoor je weer een hoop extra kan. Zie de website voor meer info.Facenoise schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:47:
[...]
Ik ben een complete noob dus de termen facelt, esea en praccs zeggen mij nog vrij weinig. Kan iemand heel beknopt uitleggen wat dat precies is? Ik neem zelf aan dat het servers zijn die meer gericht op anti cheat zijn?
ESEA - hetzelfde als FaceIt maar dan enkel te gebruiken in combinatie met maandelijks betalen. Via de ESEA client is er ook nog eens een extra anti-cheat (beter als VAC). Op ESEA zitten over het algemen de betere spelers. Enkel aan te raden vanaf DMG/LE+, anders ben je gewoon een last voor je teammates. De CEO van dit bedrijf is de sympathiekste CEO in de hele wereld.
Praccs - practice clan wars zoals ze vroeger altijd gespeeld werden. Op een private server 5v5 spelen.
Thanks voor de uitleg!NuCl3aR schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:11:
[...]
FaceIt - een PUG (pick-up game) service waar je kunt spelen. Worden vaak ladders en cups gehouden waar je dan met je team aan kan deelnemen. Maar je kan ook gewoon solo Q doen om zo een match te spelen. Voordeel: 128 tick servers. FaceIt is gratis maar er is ook een premium gedeelte waardoor je weer een hoop extra kan. Zie de website voor meer info.
ESEA - hetzelfde als FaceIt maar dan enkel te gebruiken in combinatie met maandelijks betalen. Via de ESEA client is er ook nog eens een extra anti-cheat (beter als VAC). Op ESEA zitten over het algemen de betere spelers. Enkel aan te raden vanaf DMG/LE+, anders ben je gewoon een last voor je teammates. De CEO van dit bedrijf is de sympathiekste CEO in de hele wereld.![]()
Praccs - practice clan wars zoals ze vroeger altijd gespeeld werden. Op een private server 5v5 spelen.
Karrigan, carry again... Deze man weet wat carryen is.hmr schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:11:
[...]
Dat is idd een TSM speler, maar die heet geen Jim maar Finn Andersen. Dat plaatje was me niet echt duidelijk ook..
Tenzij hij maten is met Karigan
[ Voor 12% gewijzigd door bbblije op 11-06-2015 16:34 ]
Het is maar net hoever je terug wilt gaan. Hun super periode is ook meer dan een jaar geleden. Voordat ze cologne wonnen waren ze ook al een eind teruggezakt. Niemand had aan zien komen dat NiP toen cologne zou winnen. NiP kan natuurlijk nog altijd zomaar een lan winnen, maar dit zal eerder uitzondering dan een regel zijn. Denk dat het vooral belangrijk is dat Friberg uit zijn slump komt. Een entryfragger in een slump is natuurlijk niet ideaal.Scrtz schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:44:
[...]
Fragmovies heb je van elke pro speler wel, wilt helemaal niks zeggen over zijn potentie oid.
[...]
Klopt maar daarvoor heeft NiP vrijwel alles gepakt en na hun 'super' periode hebben ze wel vrijwel altijd nog top 3 plaatsen gepakt, dat dat een stuk minder nr 1 plekken zijn als voorheen wil niet zeggen dat ze ineens onstabiel doen, want vrijwel elk toernooi top 3 pakken kunnen ook maar weinig teams realiseren.
Je kijkt teveel naar nr 1 plekken, dat wil ook niet alles zeggen.
Enfin, Fnatic is natuurlijk beter dan NiP. Hetzelfde geldt op het moment ook voor TSM. Die hebben hun laatste drie lans gewonnen en zijn toch erg constant geworden. Dan kan je nog discussiëren over EnvyUs en NiP. EnvyUs heeft het de laatste tijd niet zo goed gedaan, maar lijken zich toch aardig herpakt te hebben. Dit in tegendeel tot NiP die momenteel zeer zwak spelen.
Anyway, blijft natuurlijk een persoonlijke mening
Verwijderd
Jahoor, ondanks de hack geslaagd
. 0 onvoldoendes 2x een 8 en voor de rest 7ens. NiP here i come
We zijn trots! Nu lekker met 26c genieten van de dingen die gebeuren op je monitor!Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:37:
Jahoor, ondanks de hack geslaagd. 0 onvoldoendes 2x een 8 en voor de rest 7ens. NiP here i come
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic