Steam: Grim
Klopt, ik probeer nu ook 16:9. Kijken hoe dat gaat.NuCl3aR schreef op zondag 12 juli 2015 @ 12:56:
[...]
Dat klopt, maar de models gaan ook weer sneller ter compensatie.
denk dan aan de standaard dingen die je moet instellen om een fijner netwerk te hebben en lagere ms..
zijn er hier wat tips voor..? ik speel nu nog met een standaard config maar heb soms echt het idee dat niet alles aankomt, of dat men al verder is dan op mijn scherm!.. schiet soms headies echt naast een persoon.. wat erg vreemd is!
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
G400 is de opvolgerHamburgerHenk schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 14:57:
MX518Jammer dat ze niet meer verkocht worden. Had graag een nieuwe gehad.
Dat ligt meer aan de game en source engine i.c.m. 64 tick dan dat het probleem zich aan jouw kant voordoet.Nickrsd schreef op zondag 12 juli 2015 @ 13:46:
ik zoek nog een fijne config die je "standaard" moet gebruiken..
denk dan aan de standaard dingen die je moet instellen om een fijner netwerk te hebben en lagere ms..
zijn er hier wat tips voor..? ik speel nu nog met een standaard config maar heb soms echt het idee dat niet alles aankomt, of dat men al verder is dan op mijn scherm!.. schiet soms headies echt naast een persoon.. wat erg vreemd is!
Verder kan je ook eens naar deze pastebin kijken en overnemen wat je wel handig lijkt.
EDIT: nog een goede autoexec guide
[ Voor 7% gewijzigd door Grim op 12-07-2015 14:08 ]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=CRbSVBctNxE]
[ Voor 31% gewijzigd door dylan_ op 12-07-2015 15:04 ]
Bots heb je nog meer aan.
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Dat ook
Zo mooi hoe die CTs op long aankomen en wat vreugde schoten doen alsof ze de ronde al gewonnen hebben
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
LOL WTFNuCl3aR schreef op zondag 12 juli 2015 @ 10:47:
Cobblestone is zeker een goede map. Iets wat de mensen niet kennen doen ze ook niet zo graag.
EDIT: niet de bedoeling om terug een 4:3 vs whatever discussie op gang te brengen maar dit is allesbehalve de eerste keer dat zoiets gebeurd in pro matches
[video]
Nu breekt mijn klomp, dit is toch ongelofelijk. Dit moet wel Silver 4 zijn.
SEM volgens youtube comments.rolandos582 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 17:28:
Nu breekt mijn klomp, dit is toch ongelofelijk. Dit moet wel Silver 4 zijn.
Wapenkeuze van iedereen is ook één en al silver. 10-9 en een negev kopen.
SEM? Nee man, daar zitten betere mensen. Negevv = pro, Negevv = life. Ik ben pro met negevv en soms troll ik ook gewoon ermee.NuCl3aR schreef op zondag 12 juli 2015 @ 17:59:
[...]
SEM volgens youtube comments.![]()
Wapenkeuze van iedereen is ook één en al silver. 10-9 en een negev kopen.
nerd wat is je steam link, ben LEMrolandos582 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 18:02:
[...]
SEM? Nee man, daar zitten betere mensen. Negevv = pro, Negevv = life. Ik ben pro met negevv en soms troll ik ook gewoon ermee.
Nu wil die weer spelen hoor die held. Gaat die me eerst deleten en nu wil die weer gamen
Dit kut spel plaatst me constant met russen waar ik geen zin heb om mee te spelen, dus schommel ik tussen LE / LEM.
geweldig.
maar ook die 4:3 miss gisteren avond was zo mooi.
nu flipside vs navi
Ben nu nog maar Gold Nova III en ben wel benieuwd of ik me nog veel langer door die vervelende potjes moet worstelen.
Ik ben MGE, en nog steeds toxic russen hier en daar. Blijf je helaas toch houden.PetNL schreef op zondag 12 juli 2015 @ 19:10:
Vraagje: bij de hogere rankings heb je dan nog zoveel schreeuwende Russen?
Ben nu nog maar Gold Nova III en ben wel benieuwd of ik me nog veel langer door die vervelende potjes moet worstelen.
[ Voor 11% gewijzigd door BioHazard op 12-07-2015 19:13 ]
Staat ook op hun facebook.
JammerBioHazard schreef op zondag 12 juli 2015 @ 19:12:
[...]
Ik ben MGE, en nog steeds toxic russen hier en daar. Blijf je helaas toch houden.
Dan maar gewoon vrijdag- en zaterdag 's nachts wat meer spelen. Ik heb gemerkt dat het dan toch wat rustiger is en veelal meer serieuzere spelers actief zijn.
Blijf je altijd houden. Als je Eagle bent kom je nog steeds retards tegen. Vaak ook mensen zonder mic of met mic (begin van de ronde "hello") maar geen calls, zelfs niet als je tegen ze praat. Of ze luisteren totaal niet. Dan roepen er 2 mensen "play for time" en dan toch peeken en gerekt worden. Om eerlijk te zijn zit er weinig verschil tussen GN en LEM. Ik zie de verschillen in ieder geval niet.PetNL schreef op zondag 12 juli 2015 @ 19:10:
Vraagje: bij de hogere rankings heb je dan nog zoveel schreeuwende Russen?
Gefeliciteerd! Je hebt er alleen geen drol aaneXec schreef op maandag 13 juli 2015 @ 01:26:
Vanavond nog even een kleine poging gedaan om Global Elite te halen op MatchMaking nadat ik 5 weken geleden 3 van mijn teammates had gecarried had naar Global en na 2 matches (win en draw) eindelijk geranked naar Global op de draw. Pfew. Met een mooi logotje naar The Reality in September
In ander nieuws, ik had wel een leuke actie vandaag:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=fVmiYacCOkU]
iemand enig idee hoe ik het stotteren uit een demo kan halen? daar was vroeger iets van een demo fixer voor.
edit: videolink
Verwijderd
ziet er grappig uit, maar die gast was spuugziek en speelse alsnog beter als shroud. Echt jammer van c9 imho, als ska en shroud op niveau haddeb gespeeld was navi done for.
Ah joh, beetje show off bij je mates kan geen kwaad. De ranks zijn zo fucked up dat iedere mongool Global kan worden.e1ndbaas schreef op maandag 13 juli 2015 @ 01:36:
[...]
Gefeliciteerd! Je hebt er alleen geen drol aan
Ook nog heel de match in mijn bed gekeken. Wat een beest was n0thing. Inderdaad helaas dat Ska & Shroud hun gewoonlijke niveau niet haalde op Overpass. Toch een leuke game, de afslachting op inferno niet meegerekend.Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2015 @ 02:27:
[...]
ziet er grappig uit, maar die gast was spuugziek en speelse alsnog beter als shroud. Echt jammer van c9 imho, als ska en shroud op niveau haddeb gespeeld was navi done for.
Na de game had ik echt medelijden met Freakazoid. Die gast zag er echt helemaal verslagen uit. Hij had ook een beest van een wedstrijd en het is ook iemand die er steeds 100% voor gaat.
Als ze zo door blijven spelen en ik de matchup van vorige week(?) tegen fnatic in de finale in het achterfood houd. Zou het wel extreem mooi en verdiend zijn als ze Dreamhack Winter kunnen binnen halen.
Maargoed ik ga effe werkweekje een break nemen en zie van het weekend wel weer... Als je mij ingame ziet is dat meer voor missie of voor drop.
veel gasten waarmee ik speel spelen continu met een scout, ik heb momenteel een 14 matches winstreak.. maargoed, vermoedelijk zit er wat rank verschil tussen. (supreme / global heb ik t dan over)Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:16:
[...]
Dat was ik deze keer, maar dat soort shit moet je afleren. Het feit dat hij niet eens inziet dat dat een grove fout is betekend dat het nog wat vaker gezegd mag worden!
21 jaar overigens.
Maar een scout is gewoon een OP wapen ... als je schoten op een lijn staan is alles raak of alles misMisterEagle schreef op maandag 13 juli 2015 @ 09:30:
[...]
veel gasten waarmee ik speel spelen continu met een scout, ik heb momenteel een 14 matches winstreak.. maargoed, vermoedelijk zit er wat rank verschil tussen. (supreme / global heb ik t dan over)
Vind ik lief van je
Van Mirage snap ik echt nog steeds geen hout. Ik kan die map 100x spelen en nog loop ik rond als een kip zonder kop
Mirage is heel lastig, pas na minimaal 40 keer competitive op die map gespeeld te hebben begon ik hem leuk te vinden. Mid control en smokes kennen is heel belangrijk op mirageSublimnAll schreef op maandag 13 juli 2015 @ 10:20:
[...]
Vind ik lief van jemaar ik denk dat ranks daar best iets mee te maken kunnen hebben. Ik kan als Nova II (wat eigenlijk net Silver-af is) een map prima vinden om een beetje rond te knallen, terwijl een pro zich kan ergeren aan het feit dat hij zijn tactieken niet uit kan voeren omdat de map raar is opgezet.
Van Mirage snap ik echt nog steeds geen hout. Ik kan die map 100x spelen en nog loop ik rond als een kip zonder kop
En verder denk ik dat je hele leuke strategieën kan uitvoeren op bijna elke map uit de active map pool. Cache vind ik leuk omdat je daar als T zo snel kan roteren
stuck in Silver Hell
Had trouwens wel in de slechte pot een meesterlijke AWP ronde met een paar kills waarbij ik zelfs zou gaan denken dat ik aan het hacken was. Kreeg wel elke keer de AWP van teammaatjes (ze kochten ze zelfs voor me).
WOW, dat is echt SUPER handig!WildeBeestje schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:05:
Ik kan nu naar m'n muis kijken tijdens het spelen: [afbeelding]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ken ik ook aanzetten op me toetsenbord, maar vond het al gauw behoorlijk vervelend.WildeBeestje schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:05:
Ik kan nu naar m'n muis kijken tijdens het spelen: [afbeelding]
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Je hebt er niks aan aangezien je hand op de muis ligt ... ~_~ .. useless feature is useless...
Verwijderd
Ik zeg niet dat de scout kut is, ik zeg dat als je niet inziet dat MM de verkeerde plek is om wapens uit te proberen is, dat je beter weg kan blijven van MM.MisterEagle schreef op maandag 13 juli 2015 @ 09:30:
[...]
veel gasten waarmee ik speel spelen continu met een scout, ik heb momenteel een 14 matches winstreak.. maargoed, vermoedelijk zit er wat rank verschil tussen. (supreme / global heb ik t dan over)
Precies mijn punt... als je niet op het scherm kijkt, dan heb je toch geen overzicht...TheAnthonyNL schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:35:
[...]
Je hebt er niks aan aangezien je hand op de muis ligt ... ~_~ .. useless feature is useless...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Lol idd, je kan het ingame zo makkelijk zien bij Cs of vrijwel elke andere game...TheAnthonyNL schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:35:
[...]
Ben ondertussen mg1 geworden na een paar mooie potten en 2 aces.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Hoe wil je anders wapens gaan uittesten? Ik heb vaak genoeg cruciale kills met een scout gehad om een halve buy te winnen. Ik snap best dat ik beter gewoon een AK kon gebruiken, maar daar raakte ik ook niks mee, dus nou ja...Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:40:
[...]
Ik zeg niet dat de scout kut is, ik zeg dat als je niet inziet dat MM de verkeerde plek is om wapens uit te proberen is, dat je beter weg kan blijven van MM.
En DM zegt echt helemaal niks over hoe ik met een wapen speel of of ik ben ingekomen, anders zou ik daar wel uitproberen of ik iets raak
Als dm niet werkt voor je omtrent leren van wapens zou ik zeggen doe het tijdens normale casual potten. Want tijdens mm kun je eigenlijk niet oefenen met een scout gezien je niet scout only gaat om maar iets te noemen. Scout is een behoorlijk situationeel wapen meta wise en je zou dan ook maar een zeer beperkt aantal keren kunnen oefenen tijdens een ronde mm. Terwijl je tijdens DM of casual gewoon yolo scout only kan oefenen.Brogala schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:15:
[...]
Hoe wil je anders wapens gaan uittesten? Ik heb vaak genoeg cruciale kills met een scout gehad om een halve buy te winnen. Ik snap best dat ik beter gewoon een AK kon gebruiken, maar daar raakte ik ook niks mee, dus nou ja...
En DM zegt echt helemaal niks over hoe ik met een wapen speel of of ik ben ingekomen, anders zou ik daar wel uitproberen of ik iets raak
Klopt, ik had hem ook niet moeten kopen. Maar ik kwam er pas later achter dat we gingen rushen, als ik dat eerder had geweten zou ik hem niet hebben gekocht... Af en toe ben ik een beetje doofxeroamd schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:50:
[...]
Als dm niet werkt voor je omtrent leren van wapens zou ik zeggen doe het tijdens normale casual potten. Want tijdens mm kun je eigenlijk niet oefenen met een scout gezien je niet scout only gaat om maar iets te noemen. Scout is een behoorlijk situationeel wapen meta wise en je zou dan ook maar een zeer beperkt aantal keren kunnen oefenen tijdens een ronde mm. Terwijl je tijdens DM of casual gewoon yolo scout only kan oefenen.
En casual zal ik eens proberen, thanks
Als je 24/7 scout is t geen situationeel wapen neerxeroamd schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:50:
[...]
Als dm niet werkt voor je omtrent leren van wapens zou ik zeggen doe het tijdens normale casual potten. Want tijdens mm kun je eigenlijk niet oefenen met een scout gezien je niet scout only gaat om maar iets te noemen. Scout is een behoorlijk situationeel wapen meta wise en je zou dan ook maar een zeer beperkt aantal keren kunnen oefenen tijdens een ronde mm. Terwijl je tijdens DM of casual gewoon yolo scout only kan oefenen.
Verwijderd
Haha goeie grappryth schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:14:
[...]
Als je 24/7 scout is t geen situationeel wapen neerik pak 'm vaker dan m'n m4 de laatste tijd. Tenzij ik gerushed wordt door 2+ man haal ik er makkelijk een paar neer voordat ze überhaupt close zijn.
Ja dat kan, op silver 2.pryth schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:14:
[...]
Als je 24/7 scout is t geen situationeel wapen neerik pak 'm vaker dan m'n m4 de laatste tijd. Tenzij ik gerushed wordt door 2+ man haal ik er makkelijk een paar neer voordat ze überhaupt close zijn.
Op hogere ranks ook hoor als second round of deco round... maar zoals ik al eerder zei je schiet alles raak of alles mis. Daarnaast is het wel een geweldig trade kill wapen een hit is insta -75% enemy health.
Hoeveel mensen er wel niet gesneuveld zijn op mirage mid door mijn scout. Omdat ze dachten even snel via connector mid te peeken
[ Voor 0% gewijzigd door TheAnthonyNL op 13-07-2015 18:22 . Reden: Typo's ]
Verwijderd
Op global+ mis je niet meer met je AK. Anders ben je niet global+... Het werkt prima op onze niveaus, maar ik zou niet weten waarom een global/(semi)pro ooit scout>rifle zou gaan.TheAnthonyNL schreef op maandag 13 juli 2015 @ 17:39:
[...]
Op hogere ranks ook hoor sls second round of deco round... maar zoals ik ak eerder zei je schiet alles raak of alles mis. Daarnaast is het wel een geweldig trade kill wapen een hit is insta -75% enemy health.
Hoeveel mensen er wel niet gesneuveld zijn op mirage mid door mijn scout. Omdat ze dachten even snel via connector mid te peeken.
I know, maar pryth noemt het een alternatief voor m4.TheAnthonyNL schreef op maandag 13 juli 2015 @ 17:39:
[...]
Op hogere ranks ook hoor sls second round of deco round... maar zoals ik ak eerder zei je schiet alles raak of alles mis. Daarnaast is het wel een geweldig trade kill wapen een hit is insta -75% enemy health.
Hoeveel mensen er wel niet gesneuveld zijn op mirage mid door mijn scout. Omdat ze dachten even snel via connector mid te peeken.
Ah op die fiets ... nee dat zou niemand moeten doen nee ... zelfs niet als je bot allu heet...Scrtz schreef op maandag 13 juli 2015 @ 17:48:
[...]
I know, maar pryth noemt het een alternatief voor m4.
Verwijderd
Het idee is om ts3.nehox.nl nog groter te maken, als een vuurtoren in de branding voor CS'end Nederland. We hopen een grote community te creeën waar iedereen zich thuis kan voelen, maar waar je keiharde potjes kan knallen.
Ik hoop dat jullie begrijpen dat de TS de komende week/weken wat veranderingen ondergaat, niet alleen structueel maar ook qua moderators en features.
Heb je ideeën of wil je misschien meediscusseren? PM me eventjes! Ff langskomen in ons TS kanaal mag ook, staat bovenaan. We horen graag van jullie!
Ook zou ik het tof vinden als jullie me kunnen vertellen waarom je graag onze TS gebruikt!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2015 21:43 ]
wat me wel opvalt is dat ranks niets meer voorstellen haha, enkele AK bovenaan, eagle onderaan.
Er zijn icoontjes voor kills met direct impact. Zie de killfeed rechtsboven.Luxicon schreef op maandag 13 juli 2015 @ 20:44:
plaatje
Het is zo niet te zien, maar ik maakte gister een flashkill.
Ik dacht dat de 1hp damage er niet was in CS GO...
Leuke mensen (uitgezonderd merryb/merijn) en goede potjes. Alsook goede communicatie en tips die je van andere spelers krijgt.Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2015 @ 21:29:
Ook zou ik het tof vinden als jullie me kunnen vertellen waarom je graag onze TS gebruikt!
In je launch options zet je: -language englishrolandos582 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 07:43:
Eindelijk rank back!! Let niet op de nederlandse taal, laatst Windows 8.1 pro erop gegooid en nu is alles Nederlands![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Maar vraag me toch af hoe VAC safe het is, ik geloof dat het met een custom d3d9.dll werkt.
Iemand bekend mee?
https://sfx.thelazy.net/games/preset/1500/
Bestaat al jaren en zover ik weet levert dit geen VAC ban opScale schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:57:
Iemand ooit gehoord van SweetFX zag het vanochtend op Reddit, Cs go ziet er zeker een stuk beter uit.
Maar vraag me toch af hoe VAC safe het is, ik geloof dat het met een custom d3d9.dll werkt.
Iemand bekend mee?
Draai al maanden gewoon met digital vibrance van nvidia op max %Scale schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:57:
Iemand ooit gehoord van SweetFX zag het vanochtend op Reddit, Cs go ziet er zeker een stuk beter uit.
Iemand bekend mee?
Ik gebruik zelf digital vibrance op 80% maar het gene wat ik mooi vind aan sweetfx is het verscherp effect, ik irriteer me regelmatig aan de blurriness van cs go.TheAnthonyNL schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 15:14:
[...]
Draai al maanden gewoon met digital vibrance van nvidia op max %. Zelfde effect, nadeel is dat het overal is toegepast maar ik ben er al aan gewend
.
Ps er is ergens een tooltje die digital vibrance automatisch instelt en verwijderd als je cs go heb draaien.
[ Voor 11% gewijzigd door Scale op 14-07-2015 15:17 ]
Nadeel daarvan is dat zoiezo alles van je video settings op hoog moet staan dus AA en al aan ... nvm meende ik ergens te hebben gelezenScale schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 15:16:
[...]
Ik gebruik zelf digital vibrance op 80% maar het gene wat ik mooi vind aan sweetfx is het verscherp effect, ik irriteer me regelmatig aan de blurriness van cs go.
Ps er is ergens een tooltje die digital vibrance automatisch instelt en verwijderd als je cs go heb draaien.
anyway dat tooltje : http://vibrancegui.com/ ...
[ Voor 9% gewijzigd door TheAnthonyNL op 14-07-2015 15:25 ]
Wat is er mis met AA? Vind het wel fijn om aan te hebben, Heb het inderdaad eerder gehoord maar geen idee waarom je het uit zou willen hebben in csgo.TheAnthonyNL schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 15:22:
[...]
Nadeel daarvan is dat zoiezo alles van je video settings op hoog moet staan dus AA en al aan ... nvm meende ik ergens te hebben gelezen
anyway dat tooltje : http://vibrancegui.com/ ...
Ik dacht dat je er niet gebanned voor kan worden als je MM speelt, maar dat het verboden is in ESEA.Scale schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:57:
Iemand bekend mee?
Enemy team heeft 4x LE 1x DMG, wij hebben 1x LE 2x DMG 2x MGE
edit: failsnail deed ook mee maar moest helaas weg, hij was net DMG.
[ Voor 17% gewijzigd door Brogala op 14-07-2015 15:51 ]
Verwijderd
Volvo, wij hadden gister ook met 2dmg en 3 LE tegen 2 LEm en 3 LE....Brogala schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 15:51:
http://images.akamai.stea...90F36648ADE4517BC9467905/
Enemy team heeft 4x LE 1x DMG, wij hebben 1x LE 2x DMG 2x MGE
edit: failsnail deed ook mee maar moest helaas weg, hij was net DMG.
Ik vind het een mooi streven en grotere community lijkt me zeker wel mogelijk. Ik zal wel eens wat ideetjes droppen in de channel als ik er weer eens benVerwijderd schreef op maandag 13 juli 2015 @ 21:29:
Hey lieve counter-strikers en andere aardige nerds, we gaan de teamspeak een beetje omgooien.
Het idee is om ts3.nehox.nl nog groter te maken, als een vuurtoren in de branding voor CS'end Nederland. We hopen een grote community te creeën waar iedereen zich thuis kan voelen, maar waar je keiharde potjes kan knallen.
Ik hoop dat jullie begrijpen dat de TS de komende week/weken wat veranderingen ondergaat, niet alleen structueel maar ook qua moderators en features.
Heb je ideeën of wil je misschien meediscusseren? PM me eventjes! Ff langskomen in ons TS kanaal mag ook, staat bovenaan. We horen graag van jullie!
Teamkill counter incoming hahahahHamburgerHenk schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 15:59:
[...]
Ik vind het een mooi streven en grotere community lijkt me zeker wel mogelijk. Ik zal wel eens wat ideetjes droppen in de channel als ik er weer eens ben
Ben je toch nog ergens Global Elite in Anthony
Heeft gewoon te maken met elo, als die DMG goed presteren en LEM slecht worden ze samen gematched volgens elo. DMG heeft dan mooie kans op rankupVerwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 15:55:
[...]
Volvo, wij hadden gister ook met 2dmg en 3 LE tegen 2 LEm en 3 LE....
[ Voor 23% gewijzigd door hmr op 15-07-2015 01:22 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Echt 100 punten holy fuckhmr schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 01:21:
Kan het niet laten. Gisteravond een 5v5 mix pot gespeeld met 10 mannen van de ts3.nehox.nl server.
Teams een beetje verdeelt en daarna Mirage op.
[afbeelding]
[ Voor 56% gewijzigd door markdm op 15-07-2015 01:23 ]
Gisteren ook 2 potjes met team en andere van de organisatie onderling gespeeld. Zelf server opzetten en knallen maar.
Doe volgende keer met ons mee dan Grim... Trashtalk viel mee..NuCl3aR schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:18:
Netjes dames!
Gisteren ook 2 potjes met team en andere van de organisatie onderling gespeeld. Zelf server opzetten en knallen maar.The trashtalk in chat was real.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
ook of sommige mensen niet gewoon hacken hahahmr schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:51:
[...]
Doe volgende keer met ons mee dan Grim... Trashtalk viel mee..Alleen wat vraagtekens gezet bij ranks van mensen
Maar de Ranks die sommige hebben is idd vaag want er zit ontzettend veel verschil in mensen met de zelfde ranks
WH-mrtherobber schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:27:
[...]
ook of sommige mensen niet gewoon hacken hahageintje ej.
Maar de Ranks die sommige hebben is idd vaag want er zit ontzettend veel verschil in mensen met de zelfde ranks
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
steamcommunity.com/profiles/76561198083998827/
Dat is mijn steamlinkje.
Kan de komende 10 dagen nog voluit knallen, dus als je zin hebt in een potje; hit me up
* kuch * toggle * kuch *
Gewonnen of verloren, ik had gisteren toch een top dag. Bayonet Stained
TS is down op het moment, er wordt onderzocht waardoor dat komt.
[ Voor 33% gewijzigd door Jo0Lz op 15-07-2015 11:48 ]
Jij kreeg ze wel hardJo0Lz schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:47:
[...]
* kuch * toggle * kuch *
Gewonnen of verloren, ik had gisteren toch een top dag. Bayonet Stained!!11!
TS is down op het moment, er wordt onderzocht waardoor dat komt.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
It's what I do.
Zonder gekheid; was fun. Voor herhaling vatbaar.
Verwijderd
kom maar gewoon naar ts3.nehox.nlWereldkaart schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:39:
Zijn er hier mensen die met een MG2 willen spelen?
steamcommunity.com/profiles/76561198083998827/
Dat is mijn steamlinkje.
Kan de komende 10 dagen nog voluit knallen, dus als je zin hebt in een potje; hit me up
Dat is een teamspeak (als die weer up is) waar gemiddeld zon 50-70 man csen per avond! Je kan je rank aangeven, dus er is makkelijk iemand van je eigen niveau te vinden!
Je mag altijd iets laten weten. Je hebt mijn nummer Steam.hmr schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:51:
[...]
Doe volgende keer met ons mee dan Grim... Trashtalk viel mee..Alleen wat vraagtekens gezet bij ranks van mensen
hmr schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:51:
[...]
bot failsnail
Maar inderdaad voor herhaling vatbaar. Vanavond weer?
Niet klagen je was net gewoon second fraggermarkdm schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:12:
[...]
![]()
bot failsnail
Ik houd me ook aanbevolen voor een 5v5 onderling. Mochten jullie 'nieuwelingen' accepteren tenminstemarkdm schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:12:
[...]
![]()
bot failsnail
Verwijderd
Ja maar dan speelde hij wss niet tegen hogere ranksTheDutchMrLQ schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:14:
[...]
Niet klagen je was net gewoon second fragger
Ik kan ook 70-10 gaan tegen silver 3, zegt niks over hoe goed ik ben.
gast van gisteren is idd gebanned.
[ Voor 18% gewijzigd door therobber op 15-07-2015 12:53 ]
Verwijderd
Ahhh, nice. Dus toch.therobber schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:47:
@hmr/eindbaas/merijn/joolz
[afbeelding]
Link ff zijn steamaccount ;Dtherobber schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:47:
@hmr/eindbaas/merijn/joolz
[afbeelding]
Het is wel een overwatch ban.... ik weet net nooit zeker dan of hij wel of niet cheatte... straks waren het een paar lucky shots en gewoon skill.
[ Voor 22% gewijzigd door hmr op 15-07-2015 12:54 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Twijfel je nou aan mijn oordeel?hmr schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:52:
[...]
Link ff zijn steamaccount ;D
Het is wel een overwatch ban.... ik weet net nooit zeker dan of hij wel of niet cheatte... straks waren het een paar lucky shots en gewoon skill.
De game die wij speelde was VS LE en DMGVerwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:43:
[...]
Ja maar dan speelde hij wss niet tegen hogere ranks
Ik kan ook 70-10 gaan tegen silver 3, zegt niks over hoe goed ik ben.
Neuh, die dude had ze gewoon aanstaan.. Dat was gewoon meer mijn mening over overwatch.
@hierboven.
Fail is een relaxte speler om mee te spelen en hem afzeiken was een grapje. Blijft wel dat er op MGE/DMG/LE niveau te veel verschil zit in de daadwerkelijke skill van mensen. Zeker binnen ts3.nehox.nl
Heb ook eens Worlf of Warcraft opgestart... vind ik ook geen hol meer aan.. wellicht kan ik mijn volgestopte account op zo'n schimmige site traden voor een knife
[ Voor 49% gewijzigd door hmr op 15-07-2015 13:28 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
ik speel ook de ene helft van de match als een silver 3 en de andere helft opeens 20 killshmr schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 13:14:
[...]
Neuh, die dude had ze gewoon aanstaan.. Dat was gewoon meer mijn mening over overwatch.
@hierboven.
Fail is een relaxte speler om mee te spelen en hem afzeiken was een grapje. Blijft wel dat er op MGE/DMG/LE niveau te veel verschil zit in de daadwerkelijke skill van mensen. Zeker binnen ts3.nehox.nl, maar we spelen gewoon voor de gezelligheid!
Heb ook eens Worlf of Warcraft opgestart... vind ik ook geen hol meer aan.. wellicht kan ik mijn volgestopte account op zo'n schimmige site traden voor een knife
edit: en ik heb ook een leuke skin in m'n handen gehad
[ Voor 11% gewijzigd door Brogala op 15-07-2015 14:06 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic