Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 121 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.804 views

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:51

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Heren,

Dit is beperkt CS:GO gerelateerd.

Ik ben in het bezig van een G36 en deze wil ik in de Asiimov style spuiten, maar ik ben niet zo heel goed in ontwerpen. Wie wil een poging doen? Het beste ontwerp krijgt een plaatsje op m'n wapen :)

Hierbij een photoshop bestand met 3 lagen met de kleuren erin.
http://www.filedropper.com/g36-blanco

(Een SFP9 zal de standaard P250 Asiimov paintjob krijgen)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Meteen verkocht, 126 euro in the pocket.
Leuk voor de steam sales volgende week :)

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
unfor schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 09:10:
[...]

Meteen verkocht, 126 euro in the pocket.
Leuk voor de steam sales volgende week :)
:O im jelly :3.

Add me on Steam

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

therobber schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 20:24:
vanmiddag even nieuwe muis gehaald om te testen steelseries rival en een QCK+ Vloerkleed hehe
tot op heden bevalt die heel goed als vervanging voor m'n G502 en G204 mat
Heb ook de QCK+. Was vroeger nooit van de muismatten maar deze is toch wel erg fijn hoor, heerlijk groot ook. O+ Muis is gewoon een Logitech M705. Ik geloof niet zo in die gamemuizen.

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
bbblije schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 20:03:
[...]

Met de nadruk op ONZE GAMES. Ik was vorige week rankloos en miste 10 matches. Door een hakker makker! Gelukkig na 1 win m'n originele rank weer terug. Maar toch bizar dat blijkt dat er mensen bottom fraggen, en stiekem toch kei hard hakken.
Als ik moet hakken en spelen tegelijk sta ik ook bottomfrag hoor. :+

Steam: Grim

• Grim
Al solo queueënd DMG geworden. :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sRoHTuT.jpg

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
SonOfTorture schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 17:36:
Oooh nee hoor maar ik heb dit alleen vernomen via een ervaren CS speler die ook contacten heeft met Valve zelf. Natuurlijk kan ik dit niet bevestigen en dat ik geen gelijk krijg maakt mij niet uit, ik wil het gewoon delen met jullie en of het of niet zo is, dat moet maar blijken :P
Valve brengt hierover dus werkelijk 0.0 naar buiten gezien dit enorm waardevolle informatie zou zijn voor coders. Dus ik refereer wederom naar de duim opmerking van hierboven, echter van toepassing op die "ervaren cs speler".
dylan_ schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 15:26:
[...]

De overwatch bypass was "speel max 2 games per 24 uur". Maar dat werkt inmiddels niet meer. Ook kan je zelf teammates reporten dus dan kan je alsnog in 2 games gebanned worden omdat je 10 of meer reports hebt. Maar uiteindelijk weet niemand behalve Valve hoe het echt zit.
Zo was het een tijd terug nog te bypassen door elke 5e ronde te leaven en te reconnecten(intussen gepatched). Valve schenkt hier wel degelijk actief aandacht aan en zoals je inderdaad aangeeft. Niemand van de community heeft een idee hoe dat werkt, diegene die anders beweren zuigen 't uit hun duim.

• plientje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-11 20:01
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mxHCfF6.png
And another one bites the dust!

http://steamcommunity.com/id/nvanes97/

• Grim
En die persoon is?
Als iedereen hier cheaters gaat zetten waar ze ooit 1 keer tegen gespeeld hebben kunnen we beter een apart topic gaan aanmaken.

Enkel als het iemand van hier op tweakers of nehox ts is dan kan die persoon wel even op de wall of shame maar daar kun je dan ook wel weer je bedenkingen bij hebben.

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Hallo tweakers,

Ik post niet vaak maar ik heb nu toch jullie advies nodig voor iets. Mijn CSGO loopt te rubberbanden sinds de laatste patch.
Om de 10-20 seconden krijg ik last van rubberbanding. Hierdoor is het spel niet te spelen.

Aangezien dit Tweakers is word er natuurlijk verwacht dat ik zelf iets probeer, wat heb ik allemaal al geprobeerd.
CSGO geherinstaleerd
Drivers geupdate
2de monitor losgekoppeld
Game repareren(iedere keer als ik start)
Alles op LOW, heb zelfs mijn FPS op 30 gecapped ingame
Alle niet essentiele software uitzetten
Modem/router een reboot gegeven
Videodrivers teruggezet naar versie 341.XX
Launch opties aangepast: -novid -nod3d9ex -threads 4 -high

Hieronder mijn specs:
GTX660
16Gb DDR
I5-3570K
Bekabeld 110Mb down 10Mb up
Mijn ingame FPS zit tussen de 150-200 FPS en mijn ping zit gemiddeld rond 40-55.
Packetloss ingame is 0% en choke is ook 0%(volgens net_graph)

Wat zou ik nog meer kunnen proberen? alvast bedankt voor de hulp!

Edit 1: Was vergeten te vermelden dat ik bekabeld speel/

[ Voor 4% gewijzigd door Uthog op 06-06-2015 22:46 ]

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-11 12:05
Uthog schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 21:26:
Hallo tweakers,

Ik post niet vaak maar ik heb nu toch jullie advies nodig voor iets. Mijn CSGO loopt te rubberbanden sinds de laatste patch.
Om de 10-20 seconden krijg ik last van rubberbanding. Hierdoor is het spel niet te spelen.

Aangezien dit Tweakers is word er natuurlijk verwacht dat ik zelf iets probeer, wat heb ik allemaal al geprobeerd.
CSGO geherinstaleerd
Drivers geupdate
2de monitor losgekoppeld

Hieronder mijn specs:
GTX660
16Gb DDR
I5-3570K
Mijn ingame FPS zit tussen de 150-200 FPS en mijn ping zit gemiddeld rond 40-55.

Wat bedoel je precies met 'rubberbanden'? Nog nooit van die term gehoord ^^

• Uthog
Scrtz schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 21:28:
[...]

Wat bedoel je precies met 'rubberbanden'? Nog nooit van die term gehoord ^^
Je loopt ingame en dan ineens sta je weer een paar meter achter je, een rubber effect dus:).

Het is lag maar dan een specifieke term. Aim je net lekker op iemand ze hoofd wil je schieten en dan sta je tegen een muur te praten...

Vanaf urban dictionary:
This occurs in online gaming when latency is relatively high. Players (or yourself) will appear to move in one direction, and then suddenly be teleported back several feet where they once were a few seconds ago.

Eerste hit die ik kon vinden:P

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-11 01:56
Heb je je ping BUITEN de game al eens getest?

• Uthog
azziplekkus schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 21:38:
Heb je je ping BUITEN de game al eens getest?
Ja, BF4 zit die rond de 30-40 en GTA5 MP ook rond de 30-40.
Als ik naar google ping dan zit die op 32Ms.
Speedtest meld 16Ms en pingtest meld 21Ms.

Mijn ping is in CSGO altijd rond de 40-60 geweest en nooit problemen gehad daarvoor. Netgraph meld overigens ook geen packetloss of dergelijke.

Enige game die dit vertoond is CSGO alle andere games hebben dit niet.

• duiveltje54
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-11 18:50
Ik heb hier iets gevonden mischien had je het zelf al gelezen. Dit is voor als je op wireless zit.

http://steamcommunity.com...37979324280171/?l=swedish

Mocht je op wireless zitten probeer eens rechtstreeks aan te sluiten op de modem/router met cable

[ Voor 33% gewijzigd door duiveltje54 op 06-06-2015 22:39 ]

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-11 20:37
M9 Slaughter FN of M9 Doppler Ruby FN?

Ik twijfel zo erg ;ppppppp ga ik wat kopen? arghhhhh

Wat zou jij kiezen?

• Uthog
duiveltje54 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:36:
Ik heb hier iets gevonden mischien had je het zelf al gelezen. Dit is voor als je op wireless zit.

http://steamcommunity.com...37979324280171/?l=swedish
Ja had ik al wel gelezen, maar ik heb geen wireless adapter geinstalleerd in mijn PC. Mijn excuus wat ik vergeten te vermelden dat ik via kabel speel.

Het punt is nu een beetje is dat ik niet hoor te laggen of rubberbanden maar het gebeurd wel. er is geen packetloss of choke en de latency is ook normaal.

• dylan_
dylan_ schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:38:

Wat zou jij kiezen?
Fuck it, ik twijfel al weken. Moet mijn portemonnee dicht laten!!!

• Marc J
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-11 18:41
Onthou wel even dat de Steam Sale 11 juni begint :3

/id/itsmarcj

• Uthog
Marc J schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 23:10:
Onthou wel even dat de Steam Sale 11 juni begint :3
Heb net een huis gekocht dus dat word hem even niet:). Is wel een mooi excuus toch?:)

• Grim
Uthog schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 23:12:
[...]

Heb net een huis gekocht dus dat word hem even niet:). Is wel een mooi excuus toch?:)
Kan je geen extra lening aangaan voor CSGO skins? :+

• Uthog
NuCl3aR schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 23:16:
[...]

Kan je geen extra lening aangaan voor CSGO skins? :+
De geldverstrekker ziet me al aankomen, ja doe der nog even 5K bovenop ik mot skins hebben.

• xeroamd
dylan_ schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:38:

Wat zou jij kiezen?
Tussen een echte M9 Ruby FN en een Slaughter FN zit een pricegap van een dikke 400 keys dus niet echt te vergelijken :+

Na behoorlijk wat potten MGE te zijn geweest ben ik net eindelijk rank up gegaan na een pot tegen een MGE, 3x DMG en 1xLE te winnen(ons team was 5x MGE) 8) Kan nu met een tevreden gevoel een film op gaan zetten.

• duiveltje54
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-11 18:50
Uthog schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:39:
[...]

Ja had ik al wel gelezen, maar ik heb geen wireless adapter geinstalleerd in mijn PC. Mijn excuus wat ik vergeten te vermelden dat ik via kabel speel.

Het punt is nu een beetje is dat ik niet hoor te laggen of rubberbanden maar het gebeurd wel. er is geen packetloss of choke en de latency is ook normaal.
Enige wat ik nog kan bedenken is opnieuw je netwerk adapter te downloaden en te installeren.

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-11 12:28

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Krijg je een keer een knife uit een box, is het een falchion knife safari mesh van 60 euro... uit 200 boxes :(

• TheAnthonyNL
Lawwie schreef op zondag 07 juni 2015 @ 01:22:
Krijg je een keer een knife uit een box, is het een falchion knife safari mesh van 60 euro... uit 200 boxes :(
Mag ik hem eens zien ingame :).

Add me on Steam

• Lawwie

Lawwie

TheAnthonyNL schreef op zondag 07 juni 2015 @ 06:50:
[...]

Mag ik hem eens zien ingame :).
Here ya go: http://imgur.com/a/EfC30

Verwijderd

Ja nee die is echt heel lelijk, balen man!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/534020142360352957/B9F165C68AE23B97E0DCBF0A8BEF66DE2E2457D9/

Eindelijk! Nog meer mensen rond die rank? Ik zoek mensen om mee naar supreme te levelen.

• SublimnAll
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-05-2023
"Legendarische Adelaar Meester"

Wat is onze taal toch verschrikkelijk :')

• xeroamd
Ai, als ik jou was zou ik deze zo snel mogelijk voor iets "makkelijkers" te traden. Bijvoorbeeld een (M9) Bayo vanilla of iets dergelijks. Deze zullen namelijk met een beetje pech nog gaan droppen in prijs.
SublimnAll schreef op zondag 07 juni 2015 @ 12:38:
"Legendarische Adelaar Meester"

Wat is onze taal toch verschrikkelijk :')
Onze taal is niet zozeer verschrikkelijk, maar gewoon totaal ongeschikt voor zoiets. Besides zie ik er totaal geen voordeel in om het Nederlands te maken. Je mag toch wel verwachten dat de gene die dit spelen de Engelse taal enigszins machtig zijn. Als kanttekening ziet het er ook nog totaal belachelijk uit :D Je vraagt je af hoe iemand naar die rank vertalingen heeft kunnen kijken met de gedachte van "ja, dit is 't".

• DeBers
Onze taal is niet zozeer verschrikkelijk, maar gewoon totaal ongeschikt voor zoiets. Besides zie ik er totaal geen voordeel in om het Nederlands te maken. Je mag toch wel verwachten dat de gene die dit spelen de Engelse taal enigszins machtig zijn. Als kanttekening ziet het er ook nog totaal belachelijk uit :D Je vraagt je af hoe iemand naar die rank vertalingen heeft kunnen kijken met de gedachte van "ja, dit is 't".
Gezien de letterlijke vertaling ben ik geneigd te zeggen dat ze google translate hebben gebruikt :P

Verwijderd

DeBers schreef op zondag 07 juni 2015 @ 12:58:
[...]

Gezien de letterlijke vertaling ben ik geneigd te zeggen dat ze google translate hebben gebruikt :P
Hoezo zouden ze het anders noemen als dat het is? Sergeant eerste klas zou raar staan met een adelaar als symbooltje oid. Het klinkt gewoon een stuk flauwer in het nederlands, helaas.

• TheAnthonyNL
Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 13:01:
[...]

Hoezo zouden ze het anders noemen als dat het is? Sergeant eerste klas zou raar staan met een adelaar als symbooltje oid. Het klinkt gewoon een stuk flauwer in het nederlands, helaas.
"Legendarische Meester Adelaar"

Add me on Steam

Verwijderd

TheAnthonyNL schreef op zondag 07 juni 2015 @ 13:03:
[...]

"Legendarische Meester Adelaar"
Ja nee dat klinkt echt super stoer.

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Ben nu al mijn skins aan het verkopen. Denk dat de prijzen bij de summer sales (gerucht dat het begint op de 11e) enorm gaan dalen.

steam: failsnail, Letterbox

• xeroamd
markdm schreef op zondag 07 juni 2015 @ 13:18:
Ben nu al mijn skins aan het verkopen. Denk dat de prijzen bij de summer sales (gerucht dat het begint op de 11e) enorm gaan dalen.
Prijzen zijn nu ook alsnog low, dus als je nu items gaat verkopen verlies je er ook al op. Tegen de summer sale aan wordt het alleen erger, om vervolgens weer aan te trekken. Zelf ben ik daarom op dit moment ook niet meer zo veel aan 't traden tenzij flinke overpay. Ga maar eens kijken wat een M9 Fade of CW MW nog maar doet tegenwoordig.. CW MW is <230 keys in sommige gevallen :'(

• Lawwie

Lawwie

xeroamd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 12:44:
[...]

Ai, als ik jou was zou ik deze zo snel mogelijk voor iets "makkelijkers" te traden. Bijvoorbeeld een (M9) Bayo vanilla of iets dergelijks. Deze zullen namelijk met een beetje pech nog gaan droppen in prijs
Scheelt dat ik zelf toch al een knife heb, geef hem als ik hem kan traden aan een vriend van mij!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:41
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/ifFcY/9e0cad3ff1.jpg

Fuck logic |:( Go matchmaking...

• markdm
xeroamd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 13:30:
[...]

Prijzen zijn nu ook alsnog low, dus als je nu items gaat verkopen verlies je er ook al op. Tegen de summer sale aan wordt het alleen erger, om vervolgens weer aan te trekken. Zelf ben ik daarom op dit moment ook niet meer zo veel aan 't traden tenzij flinke overpay. Ga maar eens kijken wat een M9 Fade of CW MW nog maar doet tegenwoordig.. CW MW is <230 keys in sommige gevallen :'(
Het is nu inderdaad erg laag, dus was heel dom om nu te verkopen in plaats van 2 weken geleden. Maar als ik ze over een paar dagen weer voor heel weinig koop maak je toch winst. Je verkoopt het voor weinig en koopt het later voor heel weinig,

Verwijderd

Tja, zo werkt het nou eenmaal. Dit is een beetje tegen carries. Je moet nooit verwachten dat het een gemiddelde word, het trekt altijd naar boven toe.

• DeBers
Ik ben overigens ook nog op zoek naar mensen om die operation bloodhound coop missions mee te doen :)

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:03
DeBers schreef op zondag 07 juni 2015 @ 13:42:
Ik ben overigens ook nog op zoek naar mensen om die operation bloodhound coop missions mee te doen :)
Add me maar, cyntax op steam :).

• DeBers
cyntax schreef op zondag 07 juni 2015 @ 13:44:
[...]

Add me maar, cyntax op steam :).
Is goed! Ik ben overdag even weg, maar wellicht vanavond of anders morgen wel online. Add je dan wel :)

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:00
xeroamd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 13:30:
[...]

Tsja dan noem je ook voorbeelden: Crimson Web was vroeger the shit, maar nu vind ik de skin erg amateuristisch ogen als je hem afzet tegen bv een Doppler phase 2, een marble fade of zelfs een TT.

Wat traden betreft is mijn insteek gewoon dat ik zo goedkoop mogelijk een knife koop die ik ook zelf echt graag wil hebben. Vervolgens speel ik daarmee, en haal ik er mn lol uit. Ondertussen zet ik hem echter gelijk weer te koop, zodra iemand meer biedt dan wat ik heb betaald is ie weg en begint het spelletje weer opnieuw. Een item langdurig vasthouden is eigenlijk nooit slim in GO (tenzij Cobblestone case:P).

[ Voor 3% gewijzigd door Stoffa op 07-06-2015 15:35 ]

Net gederanked naar MG1... Was 2 weken geleden nog MGE :'(

Win echt niks meer de laatste tijd helaas.

• xeroamd
Stoffa schreef op zondag 07 juni 2015 @ 15:34:
[...]

Tsja dan noem je ook voorbeelden: Crimson Web was vroeger the shit, maar nu vind ik de skin erg amateuristisch ogen als je hem afzet tegen bv een Doppler phase 2, een marble fade of zelfs een TT.

Wat traden betreft is mijn insteek gewoon dat ik zo goedkoop mogelijk een knife koop die ik ook zelf echt graag wil hebben. Vervolgens speel ik daarmee, en haal ik er mn lol uit. Ondertussen zet ik hem echter gelijk weer te koop, zodra iemand meer biedt dan wat ik heb betaald is ie weg en begint het spelletje weer opnieuw. Een item langdurig vasthouden is eigenlijk nooit slim in GO (tenzij Cobblestone case:P).
Die dopplers zijn ook met moeite 200 keys at the moment. Ruby's e.d. zijn natuurlijk duurder en als king dan nog de black pearls. Maar naar mijn idee zijn die dopplers ook flink gedropped ten opzicht van een paar weken terug. Zelfde met TT kara's, zitten rond hetzelfde bedrag tegenwoordig. Nu vervolgens gaat dat met de summersale nog verder droppen om daarna weer aan te trekken. Wat mij wel verraste is hoe relatief snel de prijs van de m4 hyperbeast stabiliseerde, was een beetje in lijn met de Cyrex. Aan de andere kant wanneer je de FT Asii awps bekijkt, die lijken ook steady te droppen want het is intussen eerder regel dan uitzondering dat je ze voor 19 keys langs ziet komen op bijvoorbeeld Reddit.

• Scrtz
Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 13:05:
[...]
Ja nee dat klinkt echt super stoer.
De Wereldwijde Elite

ook zoiets

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-11 23:25
Brogala schreef op zondag 07 juni 2015 @ 15:39:
Net gederanked naar MG1... Was 2 weken geleden nog MGE :'(

Win echt niks meer de laatste tijd helaas.
Zelfde hier, ik denk dat het zich allemaal terug uit aan het balanceren is. Met de banwaves + gestegen player base was het gemakkelijker hoger te ranken als je veel speelt (er vanuit gaande dat de ranks een bepaald percentage van de totale spelers aanhouden).

Gisteren verloren tegen 2DMG's, 3MG2's waarbij we zelf LE, 3MGE, GN2 waren.
gerre22 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 18:59:
[...]

Zelfde hier, ik denk dat het zich allemaal terug uit aan het balanceren is. Met de banwaves + gestegen player base was het gemakkelijker hoger te ranken als je veel speelt (er vanuit gaande dat de ranks een bepaald percentage van de totale spelers aanhouden).

Gisteren verloren tegen 2DMG's, 3MG2's waarbij we zelf LE, 3MGE, GN2 waren.
Hmm, dat kan inderdaad best kloppen.

[ Voor 14% gewijzigd door Brogala op 07-06-2015 19:26 ]

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08:36

two

Iemand zin om met GN's te spelen? Kan ook goed meekomen met MG's.

Signature

• Kern
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-03-2020
Ik ben pas net begonnen met CS:GO en ben ingestroomd als silver elite master qua rank maar hoe kom ik er nu achter wanneer ik een rank omhoog ga? ( zal automatisch gaan door te blijven winnen dat snap ik, maar wel nice om te weten of je dichtbij zit of niet )

Tevens snap ik echt die hele heisa qua prijzen/bets niet voor skins, maar daar kom ik vast nog wel achter :P

• Scrtz
Kern schreef op zondag 07 juni 2015 @ 19:41:
Ik ben pas net begonnen met CS:GO en ben ingestroomd als silver elite master qua rank maar hoe kom ik er nu achter wanneer ik een rank omhoog ga? ( zal automatisch gaan door te blijven winnen dat snap ik, maar wel nice om te weten of je dichtbij zit of niet )

Tevens snap ik echt die hele heisa qua prijzen/bets niet voor skins, maar daar kom ik vast nog wel achter :P
Dat weet je niet, wordt bepaald aan je eigen score en winnen/gelijkspelen/verliezen.

Gewoon lekker spelen en je niet druk maken om die rank, zegt vrij weinig ook.

[ Voor 6% gewijzigd door Scrtz op 07-06-2015 19:43 ]

• Kern
Scrtz schreef op zondag 07 juni 2015 @ 19:42:
[...]

Dat weet je niet, wordt bepaald aan je eigen score en winnen/gelijkspelen/verliezen.

Gewoon lekker spelen en je niet druk maken om die rank, zegt vrij weinig ook.
Jammer.. Maar opzich maakt dat het ook wel weer leuk. Gewoon blijven vlammen dus :)

• Grim
Kern schreef op zondag 07 juni 2015 @ 19:43:
[...]

Jammer.. Maar opzich maakt dat het ook wel weer leuk. Gewoon blijven vlammen dus :)
Als je zicht zou hebben op wanneer je bijna ranked/deranked dan krijg je een hoop extra rage ingame. Ik moet er denk ik geen tekeningetje bij maken.

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07:49

Hu9o

Schokkend

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qxlqTaS.jpg

hoe is dit mogelijk??

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• xeroamd
Was Deathmatch? Want dan wil ie nog wel eens de dmg laten zien welke je de kill ervoor tegen dezelfde persoon hebt gedaan.

Verwijderd

voorbeeld: Headshot met een m4 doet 90, 2x 90 is 180. Het houd niet op bij honderd, het telt gewoon door.
Iemand voor 99 hitten en dan een AWP headshot doe je in de 500 damage.

• Grim
Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:55:
[...]
voorbeeld: Headshot met een m4 doet 90, 2x 90 is 180. Het houd niet op bij honderd, het telt gewoon door.
Iemand voor 99 hitten en dan een AWP headshot doe je in de 500 damage.
Merijn, noob. Hij bedoelt dat hij persoon x voor > 100 dmg heeft gedaan (=dood) en hij ook door diezelfde persoon > 100 dmg heeft gekregen waardoor hij dus ook dood moet zijn.

In CS:GO kan je niet elkaar tegelijk dood schieten, enkel met een nade na je dood kun je nog iemand killen.

Het is zoals xero zegt: in deathmatch zie je soms nog statistieken van de vorige encounter wanneer deze redelijk snel achter elkaar is. Dat is namelijk een extra 'feature' in deathmatch (en andere game modes waar je snel respawned). Gewoon doorspelen, niets aan de hand. :)

Verwijderd

NuCl3aR schreef op zondag 07 juni 2015 @ 21:14:
[...]

Merijn, noob. Hij bedoelt dat hij persoon x voor > 100 dmg heeft gedaan (=dood) en hij ook door diezelfde persoon > 100 dmg heeft gekregen waardoor hij dus ook dood moet zijn.

In CS:GO kan je niet elkaar tegelijk dood schieten, enkel met een nade na je dood kun je nog iemand killen.

Het is zoals xero zegt: in deathmatch zie je soms nog statistieken van de vorige encounter wanneer deze redelijk snel achter elkaar is. Dat is namelijk een extra 'feature' in deathmatch (en andere game modes waar je snel respawned). Gewoon doorspelen, niets aan de hand. :)
Oh, verkeerd gelezen idd, maar tegelijk killen kan echt wel. tenminste, ik heb het wel eens meegemaakt zelf. Kan zo op google idd niks vinden erover, maar ik weet zeker dat ik een keer iemand gekilled heb en hij mij ook!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2015 21:22 ]

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07:49

Hu9o

Schokkend

xeroamd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:54:
[...]

Was Deathmatch? Want dan wil ie nog wel eens de dmg laten zien welke je de kill ervoor tegen dezelfde persoon hebt gedaan.
mja, moet het bijna wel zijn.

@merryb, zeker weten? zie hieronder.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:00
xeroamd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 17:20:
[...]

Die dopplers zijn ook met moeite 200 keys at the moment. Ruby's e.d. zijn natuurlijk duurder en als king dan nog de black pearls. Maar naar mijn idee zijn die dopplers ook flink gedropped ten opzicht van een paar weken terug. Zelfde met TT kara's, zitten rond hetzelfde bedrag tegenwoordig. Nu vervolgens gaat dat met de summersale nog verder droppen om daarna weer aan te trekken. Wat mij wel verraste is hoe relatief snel de prijs van de m4 hyperbeast stabiliseerde, was een beetje in lijn met de Cyrex. Aan de andere kant wanneer je de FT Asii awps bekijkt, die lijken ook steady te droppen want het is intussen eerder regel dan uitzondering dat je ze voor 19 keys langs ziet komen op bijvoorbeeld Reddit.
Klopt. dopplers droppen momenteel nog altijd doordat ze in zeer veel geopende cases zitten: de Chromas. De asii FT is een geval apart: met het omhoogtrekken van de maxbet grens door lounge heeft de asii zijn functie verloren, en is vervolgens in vrije val geraakt.

Verder ben ik het wel met je eens dat de markt redelijk laag staat momenteel hoor. Kijk je echter bv naar stabielere voorbeelden als de Dragon Lore of de Howl dan zie je dat deze niet veel zijn veranderd qua prijs.

• markdm
Lang niet gezien Hu9o!!!

• DeBers
markdm schreef op zondag 07 juni 2015 @ 22:03:
[...]

Lang niet gezien Hu9o!!!
Dit zie je ook vaak bij warmup en bij bots. Als jij hem hebt gekilled ingame en hij neemt vervolgens een bot over kan dit ook gebeuren. Dan wordt alle dmg die jij op de bot erna doet bij het totaal opgeteld.. ~100 op zijn eigen poppetje en dan ~78 op de bot...

De vraag is dus; omschrijf de situatie eens.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

fuck dit spel is moeilijk :(

(weer eens begonnen na 2 jaar ofzo)

Mad-Matt schreef op zondag 07 juni 2015 @ 22:31:

LeL! :+

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• xeroamd
Mad-Matt schreef op zondag 07 juni 2015 @ 22:31:

Is vooral wennen ;) Heb zelf enorm veel (pre) 1.6 gespeeld en vervolgens helemaal het spel uit t oog verloren. Speel csgo nu <1 jaar en heb mezelf intussen omhoog weten te schieten van silver II naar DMG en heb de smaak nu ook weer goed te pakken. Tevens is hier genoeg leuk volk te vinden om mee te spelen.

• Scrtz
xeroamd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:54:
[...]

De dmg score gaat per ronde, aangezien in DM de ronde pas na 10-20 min een keer eindigt blijft die dmg dus counten tot je dood gaat, kill je dezelfde persoon in dm voor bijvoorbeeld 3 keer, dan zul je in console en ingame dus zien dat je hem zo'n 3-400 dmg hebt gedaan.

Als je dood gaat reset het weer.

En nee je kunt geen 'exchange' kill maken met guns.

• Grim
Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 21:21:
[...]

Oh, verkeerd gelezen idd, maar tegelijk killen kan echt wel. tenminste, ik heb het wel eens meegemaakt zelf. Kan zo op google idd niks vinden erover, maar ik weet zeker dat ik een keer iemand gekilled heb en hij mij ook!
Nope, ik baseerde me inderdaad op het filmpje dat Hu9o heeft gepost. Zéér uitgebreid getest en kan me ook geen enkele fase herinneren waarbij dit ooit het geval was. Mocht je het voor elkaar krijgen zonder cheats krijg je een bak van mij. ;)

EDIT: videobeelden als bewijs zijn vereist. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Grim op 07-06-2015 23:21 ]

Verwijderd

NuCl3aR schreef op zondag 07 juni 2015 @ 23:20:
[...]

Nope, ik baseerde me inderdaad op het filmpje dat Hu9o heeft gepost. Zéér uitgebreid getest en kan me ook geen enkele fase herinneren waarbij dit ooit het geval was. Mocht je het voor elkaar krijgen zonder cheats krijg je een bak van mij. ;)
Ja dat zeg ik, ik denk het wel eens meegemaakt te hebben, maar dat kan ook die MM fout zijn dat er mijn oude dmg nog stond dan.

• dylan_
xeroamd schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 23:39:
[...]

Tussen een echte M9 Ruby FN en een Slaughter FN zit een pricegap van een dikke 400 keys dus niet echt te vergelijken :+

Na behoorlijk wat potten MGE te zijn geweest ben ik net eindelijk rank up gegaan na een pot tegen een MGE, 3x DMG en 1xLE te winnen(ons team was 5x MGE) 8) Kan nu met een tevreden gevoel een film op gaan zetten.
Ahh op OPskins waren ze beide 380 dollar? Wtf :p Ik heb (nog) niets gekocht. Misschien maar beter ook!

• Kern
NuCl3aR schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:03:
[...]

Als je zicht zou hebben op wanneer je bijna ranked/deranked dan krijg je een hoop extra rage ingame. Ik moet er denk ik geen tekeningetje bij maken.
Nee ik weet precies wat er dan gaat gebeuren,. *cough*League of Legend praktijken*cough*

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Kern schreef op zondag 07 juni 2015 @ 19:43:
[...]

Van die potjes die ik speelde lijkt het erop dat je spelers uit een hogere league tegenkomt en vervolgens zelf ook promoveert. Dat is dus een indicatie. Ik was 3 weken geleden ook silver elite master en nu gold nova 3 (na 74 wins, dus het gaat in een rustig tempo hier :P ).

...

• TheAnthonyNL
had ik gisteren ook... 3 potjes waarvan maar 1 gewonnen. ..

Add me on Steam

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:26

Madstorm

Derping all the way!

Uthog schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 21:26:
Hallo tweakers,

CSGO geherinstaleerd
Drivers geupdate
2de monitor losgekoppeld

Hieronder mijn specs:
GTX660
16Gb DDR
I5-3570K
Bekabeld 110Mb down 10Mb up

Edit 1: Was vergeten te vermelden dat ik bekabeld speel/
Een tijdje terug had ik een soort gelijk probleem. Wanneer ik aan het spelen was had ik eens om de zoveel tijd een lagg spike (niet precies hetzelfde als rubberbanding, maar lijk erop), ik stond een 2 a 3 seconden stil (lagg) en vervolgens werd ik 3 seconden terug gezet in het spel.
Wat bij mij het probleem heeft opgelost is dat ik in de modem/router de UPnP (Universal Plug and Play) optie UIT heb gezet. Hierna waren mijn problemen opgelost, misschien dat je daar nog naar kan kijken.

I'm an Ironman!

TheAnthonyNL schreef op maandag 08 juni 2015 @ 06:37:
[...]

had ik gisteren ook... 3 potjes waarvan maar 1 gewonnen. ..
Dan moet je niet spelen met een LEM .... Of vind je het eerlijk om tegen alleen maar je eigen rank te spelen als je zelf een LEM in je team hebt?

f*ck logic! :X

Ik moet mijn smurf daarom ook een keihard gaan deranken!

Scout only en deagle only.. maar dan word je vaak gekicked :(

Eigenlijk maken mensen zich zo druk om hun rank... speel gewoon lekker met wie je wilt en leer van potjes tegen mensen met een hogere rank! Kijk wat ze doen, luister naar tips etc. Je leert er uiteindelijk wel van! :D

[ Voor 32% gewijzigd door hmr op 08-06-2015 10:48 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Zo van het weekend ook weer een shitload aan potjes gespeeld, ene ging goed andere weer niet. Had zelfs een de-rank te pakken, maar in het opvolgende potje weer ge-upranked gelukkig. Zondag weer een rank erbij en ben nu Nova 4! op naar MG!! :D

Ook wel grappig dat 1 van de gasten waar ik mee speelde(3 potjes) bleek te cheaten, we wilden het 4e potje starten en voila meneer had een VAC ban. We hebben hem hard uitgelachen en zulke gasten speel ik liever niet mee, dus /remove. We vonden het al vreemd dat hij elke keer bovenaan stond en had in 3 potjes tijd 2 upranks... van MG2 naar DMG, maar nu wisten we dus waarom!

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-11 12:49
Jongens ga nooit comp. assault map spelen. Wat een vage shit 8-).
Gister voor de 2e keer cobblestone gespeeld. Toch wel een hele leuke map :)

[ Voor 38% gewijzigd door Randleman op 08-06-2015 10:43 ]

Verwijderd

Madstorm schreef op maandag 08 juni 2015 @ 08:20:
[...]

Een tijdje terug had ik een soort gelijk probleem. Wanneer ik aan het spelen was had ik eens om de zoveel tijd een lagg spike (niet precies hetzelfde als rubberbanding, maar lijk erop), ik stond een 2 a 3 seconden stil (lagg) en vervolgens werd ik 3 seconden terug gezet in het spel.
Wat bij mij het probleem heeft opgelost is dat ik in de modem/router de UPnP (Universal Plug and Play) optie UIT heb gezet. Hierna waren mijn problemen opgelost, misschien dat je daar nog naar kan kijken.
+1 ik had dat toen met Bf3 heel vaak, werd ik gekicked van servers door lag, terwijl mn ping <30 was. Upnp uit en go!
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:51:
[...]

+1 ik had dat toen met Bf3 heel vaak, werd ik gekicked van servers door lag, terwijl mn ping <30 was. Upnp uit en go!
Mattieeee, lekker gespeeld dit weekend man! We gingen wel lekker!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

xeroamd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 23:02:
[...]

Is vooral wennen ;) Heb zelf enorm veel (pre) 1.6 gespeeld en vervolgens helemaal het spel uit t oog verloren. Speel csgo nu <1 jaar en heb mezelf intussen omhoog weten te schieten van silver II naar DMG en heb de smaak nu ook weer goed te pakken. Tevens is hier genoeg leuk volk te vinden om mee te spelen.
Top, ik ga vanavond eens kijken op welke servers jullie spelen.
Gister 1-7 (in games) en kills waren hopeloos, gelukkig zijn de AWP'ers er nog steeds :X

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-11 14:54
DeBers schreef op zondag 07 juni 2015 @ 12:37:
[afbeelding]

Eindelijk! Nog meer mensen rond die rank? Ik zoek mensen om mee naar supreme te levelen.
Wij zijn nu met z'n 4en.. 3x LE en 1x LEM.. Zoeken nog wel een 5de ja voor een volle premade..

Gaat iemand hier nog dit jaar naar de Reality LAN?
k1NG schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:00:
[...]

Wij zijn nu met z'n 4en.. 3x LE en 1x LEM.. Zoeken nog wel een 5de ja voor een volle premade..

Voeg me maar toe!

Ik ga echter niet naar LAN 8)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Harvem
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 12:44
Yay, gisteren eindelijk naar MG gerankt :D. Ik leek al een eeuwigheid vast te zitten op GN4 :p. Denk dat ik komende tijd maar eens werk ga maken van mijn skills, elke dag aim map en recoil map doen en beetje demo's bekijken, ben benieuwd hoeveel dat gaat helpen :p. Ben toch trosts op mezelf met de vooruitgang, toen ik na 10 matches in Silver 3 geplaatst werd dacht ik niet dat ik die AK ranks ooit zou halen 8)

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
DeBers schreef op zondag 07 juni 2015 @ 12:37:

Ik ben Supreme, add me maar :)

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

• SoWTM
k1NG schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:00:
[...]

Ik ga wel naar LAN :) ook wel ready voor een pot, add me maar : SonOfTorture ( Sup)

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Dancing Lobster schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:16:
Yay, gisteren eindelijk naar MG gerankt :D. Ik leek al een eeuwigheid vast te zitten op GN4 :p. Denk dat ik komende tijd maar eens werk ga maken van mijn skills, elke dag aim map en recoil map doen en beetje demo's bekijken, ben benieuwd hoeveel dat gaat helpen :p. Ben toch trosts op mezelf met de vooruitgang, toen ik na 10 matches in Silver 3 geplaatst werd dacht ik niet dat ik die AK ranks ooit zou halen 8)
Very nice! Ik ben ook op weg naar me eerste ak! Nova 4 nu.. Begon op silver elite 4 weekjes geleden.

Ik ga zelf denk ik ook eens die aim en recoil map oefenen! We zullen er ongetwijfeld wat aan hebben!

• Grim
Zoek in de community servers ook een keertje naar headshot only DM servers. Helpt echt goed vind ik.

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-11 16:00
Wist niet dat hier op Tweakers een cs:go topic was. Ik speel sinds 1.5 counter-strike en ben dan ook global op cs:go, verder ben ik nu wat missies aan het spelen.

• Obviously
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-11 14:43
Zijn er eigenlijk Tweakers die CS GO streamen op Twitch?

• SoWTM
Obviously schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:46:
Zijn er eigenlijk Tweakers die CS GO streamen op Twitch?
Ik meestal wel ! Moet alleen de software even weer testen en begin ik vanmiddag weer :)
http://www.twitch.tv/thesonoftorture

• TheAnthonyNL
hmr schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:47:
[...]

Dan moet je niet spelen met een LEM .... Of vind je het eerlijk om tegen alleen maar je eigen rank te spelen als je zelf een LEM in je team hebt?

f*ck logic! :X
Dat met lem we speelde met nog 3 andere die rond master guardian 2~elite waren dus weet niet wat er fout aan is behalve dan die lem in ons team...
Echter ik kon wel gewoon goed mee pakte mijn kills hier en daar.

Op mijn eigen rank speel ik vaak tegen master guardians ... maar als ik dan met master guardian(1/2) speel kom ik aleen DMG's tegen ... ZONDER lem in je team... dan zet ik toch echt vraagtekens...

Add me on Steam

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Bedoel je deze recoil map? Is dat wat?

• Grim
Waarschijn wel. Enorm aan te raden, iig. :Y

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-11 16:00
TheAnthonyNL schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:48:
[...]

Dat met lem we speelde met nog 3 andere die rond master guardian 2~elite waren dus weet niet wat er fout aan is behalve dan die lem in ons team...

Op mijn eigen rank speel ik vaak tegen master guardians ... maar als ik dan met master guardian(1/2) speel kom ik aleen DMG's tegen ... ZONDER lem in je team... dan zet ik toch echt vraagtekens...
Ik heb mezelf toegevoegd op je CS:GO ranking list.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

op welke servers spelen jullie?

Verwijderd

Mad-Matt schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:11:
Waar heb jij het nou weer over?

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:26

Madstorm

Derping all the way!

Mad-Matt schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:11:
Er wordt hier voornamelijk Matchmaking gespeeld, hierdoor zoek je alleen (of met een team) een match. Je komt dan automatisch op een server van Valve uit, je hebt dus geen keuze.

Wat je wel kan doen is op een community server te spelen, hier kan je wel zelf kiezen. Maar dit wordt niet veel gedaan, alleen voor een warm up of iets dergelijks (Deathmatch).

I'm an Ironman!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-11 18:15

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
TheAnthonyNL schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:48:
[...]

De laatste 2 potjes voordat je een rank up gaat wordt je meestal bij hogere ingedeeld. MM is helemaal niet zo unfair als het lijkt. Over het algemeen kom je eerst tegen slechtere, dan gelijklevel, dan hoger level en rank je up.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• TheAnthonyNL
NeHoX schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:18:
[...]

De laatste 2 potjes voordat je een rank up gaat wordt je meestal bij hogere ingedeeld. MM is helemaal niet zo unfair als het lijkt. Over het algemeen kom je eerst tegen slechtere, dan gelijklevel, dan hoger level en rank je up.
Ja dat blijkt weer wel xD ... maar full enemy team als DMG als master guardian1/2 is beetje overkill vind je niet?

Add me on Steam

Pagina: 1 ... 121 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic