Ik had laatst ook een match, wij met 3 global en 2 supreme tegen 3 gold nova master 1 gold nova 3 en een global elite. Was ook niet echt eerlijk, ook 16-1 gewonnen ;pTheAnthonyNL schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:20:
[...]
Ja dat blijkt weer wel xD ... maar full enemy team als DMG als master guardian1/2 is beetje overkill vind je niet?
Jah doh ... kan je het winnen xD... toch knap dat hun nog 1 ronde konden pakken van jullie xD. Maar laat me raden die global elite dude zorgde daarvoor?pineapple23 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:22:
[...]
Ik had laatst ook een match, wij met 3 global en 2 supreme tegen 3 gold nova master 1 gold nova 3 en een global elite. Was ook niet echt eerlijk, ook 16-1 gewonnen ;p
Klopt, maar je gaat ook beetje funnen als het allemaal te makkelijk gaat.TheAnthonyNL schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:23:
[...]
Jah doh ... kan je het winnen xD... toch knap dat hun nog 1 ronde konden pakken van jullie xD. Maar laat me raden die global elite dude zorgde daarvoor?
Ja dat deed ik samen met mede-tweakers ook met het laatste potje dat we speelden ... helaas geen win maar ook geen loss xD.pineapple23 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:25:
[...]
Klopt, maar je gaat ook beetje funnen als het allemaal te makkelijk gaat.
Die derp mode ineens van mij met awp was gewoon prachtig xD. Of de 3kill met dual berreta's XD...
Ik moet inmiddels ook erg dicht bij SMFC zitten, heb een 7 a 8 win streak momenteel op LEM. Speelt erg leuk, maar merk wel dat de enemies beter worden. Als ik even mijn dag niet heb, wordt ik meestal volledig afgemaakt, maar vaak kan ik wel goed meekomen.
Ik que de laatste tijd met iemand die eigenlijk alleen maar met een AWP speelt, ik denk dat ik nog nooit iemand zo ziek met een AWP heb zien spelen. Voor mijn gevoel zou je hem zo naast KennyS kunnen neer zetten. Ik denk dat de 7 potjes die we gisteren hebben gespeeld hij een 6 keer rond de 30 a 40 kills is gekomen, en op één game na altijd top fraggde ( toen stond ik boven hem
).
Dit maakt het winnen ook stukje makkelijker
Ik que de laatste tijd met iemand die eigenlijk alleen maar met een AWP speelt, ik denk dat ik nog nooit iemand zo ziek met een AWP heb zien spelen. Voor mijn gevoel zou je hem zo naast KennyS kunnen neer zetten. Ik denk dat de 7 potjes die we gisteren hebben gespeeld hij een 6 keer rond de 30 a 40 kills is gekomen, en op één game na altijd top fraggde ( toen stond ik boven hem
Dit maakt het winnen ook stukje makkelijker
I'm an Ironman!
Laatste ronde opeens allemaal headshots ookTheAnthonyNL schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:27:
[...]
Ja dat deed ik samen met mede-tweakers ook met het laatste potje dat we speelden ... helaas geen win maar ook geen loss xD.
Die derp mode ineens van mij met awp was gewoon prachtig xD. Of de 3kill met dual berreta's XD...
Op 4 weken van S4 naar GNM? JesusFacenoise schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:40:
[...]
Very nice! Ik ben ook op weg naar me eerste ak! Nova 4 nu.. Begon op silver elite 4 weekjes geleden.
Ik ga zelf denk ik ook eens die aim en recoil map oefenen! We zullen er ongetwijfeld wat aan hebben!
Heb ik al eens op gespeeld maar vond daar niet zo veel aan. Misschien toch nog eens een goede server zoeken. Probleem is dat je in die servers vaak op korte afstand zit, en dan ga ik normaal voor een full spray in plaats van voor headshots te gaan.NuCl3aR schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:41:
[...]
Zoek in de community servers ook een keertje naar headshot only DM servers. Helpt echt goed vind ik.
Ja, die. Zeker de moeite waard! Ik had me voorgenomen om die elke dag 5 minuutjes te spelen, maar dat is er nog niet van gekomen
2 levels verschil. Kan wel hoor. waarschijnlijk 2-3 in man in het team die op upranken stonden. Uiteindelijk word je alleen maar beter door met en tegen betere te spelen.TheAnthonyNL schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:20:
[...]
Ja dat blijkt weer wel xD ... maar full enemy team als DMG als master guardian1/2 is beetje overkill vind je niet?
[ Voor 10% gewijzigd door NeHoX op 08-06-2015 12:54 ]
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Oh i know, maar vind het wel gaar dat je dan keihard onderuit gaat... ondanks dat iedereen zijn spots heeft enzo...NeHoX schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:53:
[...]
2 levels verschil. Kan wel hoor. waarschijnlijk 2-3 in man in het team die op upranken stonden. Uiteindelijk word je alleen maar beter door met en tegen betere te spelen.
Heb er nu 100 uur inzitten, heb de laatste tijd redelijk veel gegamed, maar je moet toch wat als je vriendin weg is!Dancing Lobster schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:44:
[...]
Op 4 weken van S4 naar GNM? Jesus. Ik heb er enkele maanden over gedaan
. Hoe veel uren per week speel je dan?
Ik werk gewoon fulltime, dus ik speel meestal in de avonden 2-3 uurtjes als me vriendin sporten of iets doen is.
Maar het spelletje is redelijk verslavend merk ik
Kan door vanalles komen. Wanneer een team bijvoorbeeld jullie tactics begint te doorzien en hier adequaat mee omgaan kan dit vrij makkelijk gebeuren. Hier een goed voorbeeld van het broke ass ranking system wat onder andere dus komt doordat mensen met een LEM smurf gaan queen.TheAnthonyNL schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:59:
[...]
Oh i know, maar vind het wel gaar dat je dan keihard onderuit gaat... ondanks dat iedereen zijn spots heeft enzo...

Het klopt ook wat hierboven beschreven staat, dat wanneer je tegen een rank up aanzit je tegen "betere" tegenstanders speelt. De pot waarin ik daadwerkelijk uprankte was in ons team 5x MGE en in enemy team 1x LE 2x DMG en 2x MGE. In bepaalde gevallen is het qua matching van tegenstanders niet helemaal 100%(op zn zachtst gezegd) maar het hele ranking gebeuren is zijn geheel is behoorlijk accuraat en eerlijk imho.
Ranks staan nu ook weer niet echt gelijk aan skill hoor, dus uitkomen tegen lagere of hogere ranks wilt ook vrij weinig zeggen.TheAnthonyNL schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:59:
[...]
Oh i know, maar vind het wel gaar dat je dan keihard onderuit gaat... ondanks dat iedereen zijn spots heeft enzo...
Zo zijn er bijv genoeg globals en supremes die echt geen flikker snappen van het spelletje, elke MM veel baiten, op die manier veel kills en score genereren en daarom vrij snel upranken. Vooral als je jarenlang speelt zie je in een paar rondes al wie er door de mand valt door alleen al naar de movement en positionering van een persoon te bekijken.
Ik krijg alleen maar te horen van anderen dat ik master guardian waardig benScrtz schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:16:
[...]
Ranks staan nu ook weer niet echt gelijk aan skill hoor, dus uitkomen tegen lagere of hogere ranks wilt ook vrij weinig zeggen.
Zo zijn er bijv genoeg globals en supremes die echt geen flikker snappen van het spelletje, elke MM veel baiten, op die manier veel kills en score genereren en daarom vrij snel upranken. Vooral als je jarenlang speelt zie je in een paar rondes al wie er door de mand valt door alleen al naar de movement en positionering van een persoon te bekijken.
Met CS:GO wordt sowieso veel gekeken naar je score en je rank. Soms heb ik me dag niet en dan zeggen ze dat je boosted bent. En soms schiet je alles raak en neemt je de juiste posities in op juiste moment dan ben je weer een cheater.Scrtz schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:16:
[...]
Ranks staan nu ook weer niet echt gelijk aan skill hoor, dus uitkomen tegen lagere of hogere ranks wilt ook vrij weinig zeggen.
Volgens mij heeft je score niet veel te maken met upranken, meer de MVP's die je hebt gehaald.
[ Voor 5% gewijzigd door pineapple23 op 08-06-2015 13:34 ]
Haha ja das waarFacenoise schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:13:
[...]
Heb er nu 100 uur inzitten, heb de laatste tijd redelijk veel gegamed, maar je moet toch wat als je vriendin weg is!![]()
Ik werk gewoon fulltime, dus ik speel meestal in de avonden 2-3 uurtjes als me vriendin sporten of iets doen is.
Maar het spelletje is redelijk verslavend merk ikik wil die AK icoon onder me naam hebben en ik stop niet eerder!
en als ik dat te pakken heb dan weer op naar de volgende waarschijnlijk dan wil ik die weer graag hebben... and so the cycle continues!
Ik heb 430 wins (en vast en zeker net zoveel losses) en kan je vertellen dat score net zoveel meetelt. Vaak gaat score ook gepaard met MVP sterren, dus dat is lastig vergelijken dat wel.pineapple23 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:32:
[...]
Met CS:GO wordt sowieso veel gekeken naar je score en je rank. Soms heb ik me dag niet en dan zeggen ze dat je boosted bent. En soms schiet je alles raak en neemt je de juiste posities in op juiste moment dan ben je weer een cheater.
Volgens mij heeft je score niet veel te maken met upranken, meer de MVP's die je hebt gehaald.
Verwijderd
Mij word altijd gezegd dat ik geboost ben omdat ze jaloers zijn dat ik na een half jaartje van S1 na LE ben geknaldpineapple23 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:32:
[...]
Met CS:GO wordt sowieso veel gekeken naar je score en je rank. Soms heb ik me dag niet en dan zeggen ze dat je boosted bent. En soms schiet je alles raak en neemt je de juiste posities in op juiste moment dan ben je weer een cheater.
Dan heb ik nog 5 maanden te gaan!Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:01:
[...]
Mij word altijd gezegd dat ik geboost ben omdat ze jaloers zijn dat ik na een half jaartje van S1 na LE ben geknald
Wel ervaring met CSS of (pre) 1.6?Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:01:
[...]
Mij word altijd gezegd dat ik geboost ben omdat ze jaloers zijn dat ik na een half jaartje van S1 na LE ben geknald
Ik heb er ook een half jaartje over gedaan om DMG te wordenVerwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:01:
[...]
Verwijderd
Geen enkele shooter op zon manier gespeeld. Bf3/4 maar daar long-rage snipde ik altijd, dus dat telt niet mee. Heb pas 2j een eigen (game!) pc. Cod op de Xbox telt ook niet voor csgo skills iig
Ik speel gewoon met betere mensen. De reden waarom ik dit geen carry/boost vind omdat ik niet kan leren van iemand die mijn niveau is. Toen ik S3 was op eigen kracht begon ik met GN meespelen, nu speel ik als LE af en toe met een GE mee, en daar leer ik zoveel meer van dan 100potjes tegen mijn eigen niveau!
edit: ik speelde dus niet met 4 globals als S3 e.d.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2015 14:14 ]
Zoals ragen 😊😊😊Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:13:
[...]
Geen enkele shooter op zon manier gespeeld. Bf3/4 maar daar long-rage snipde ik altijd, dus dat telt niet mee. Heb pas 2j een eigen (game!) pc. Cod op de Xbox telt ook niet voor csgo skills iig
Ik speel gewoon met betere mensen. De reden waarom ik dit geen carry/boost vind omdat ik niet kan leren van iemand die mijn niveau is. Toen ik S3 was op eigen kracht begon ik met GN meespelen, nu speel ik als LE af en toe met een GE mee, en daar leer ik zoveel meer van dan 100potjes tegen mijn eigen niveau!
edit: ik speelde dus niet met 4 globals als S3 e.d.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Ik wil voornamelijk Nehox, Preyh en HMR bedanken voor de mogelijkheden en de wijze lessen.
edit: sharp natuurlijk, rageboi inc.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2015 14:20 ]
Vooral PreyhVerwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:15:
[...]
Ik wil voornamelijk Nehox, Preyh en HMR bedanken voor de mogelijkheden en de wijze lessen.
Net Global Elite geworden. Ik geloof dat inmiddels iedereen dat is, maar toch wel leuk
Aangezien bij de ranks enkel gekeken wordt met de win/losses per round en MVP's en niet de k/d ratio, is het niet altijd een accuraat beeld van de skills van een player. Maar ik denk dat het alsnog een beter systeem is dan het ranksysteem van Battlefield/CoD, waarbij iedere n00b die maar genoeg uren maakt uiteindelijk de hoogste rang vangt.
Speculatie.pineapple23 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:32:
[...]
Speculatie.hyptonize schreef op maandag 08 juni 2015 @ 17:58:
Aangezien bij de ranks enkel gekeken wordt met de win/losses per round en MVP's en niet de k/d ratio

Speculaas.
Als GabeN weet dat je er klaar voor bent dan krijg je die uprank wel. Niet zo doodstaren op een icoontje. *denkt terug aan de goede oude tijd waar je geen ranks had*
Steam: Grim
Niemand weet waar wel en niet naar gekeken wordt. Dus ga niet kills hunten voor MVP'shyptonize schreef op maandag 08 juni 2015 @ 17:58:
Aangezien bij de ranks enkel gekeken wordt met de win/losses per round en MVP's en niet de k/d ratio, is het niet altijd een accuraat beeld van de skills van een player. Maar ik denk dat het alsnog een beter systeem is dan het ranksysteem van Battlefield/CoD, waarbij iedere n00b die maar genoeg uren maakt uiteindelijk de hoogste rang vangt.
5on5 high serv on msg meNuCl3aR schreef op maandag 08 juni 2015 @ 18:04:
[...]
Speculatie.
[...]
Speculatie.
[afbeelding]
Speculaas.
Als GabeN weet dat je er klaar voor bent dan krijg je die uprank wel. Niet zo doodstaren op een icoontje. *denkt terug aan de goede oude tijd waar je geen ranks had*
Goede ouwe mirc tijd
Ik ben wel eens een rank omhoog gegaan bij een loss. Rank geeft niet precies je skill aan omdat het een teamprestatie is. Maar het geeft natuurlijk wel een indicatie.
Dit heeft weer te maken met delayed doorvoeren van elo points en de hieropvolgende rank. Zit dus als 't ware lag in het doorvoeren van die punten dan komt het dus voor dat je kan winnen bij een loss. Althans dit is wederom speculatie maar naar wat ik gelezen heb de meest aannemelijke theorie hierachter.4b!er schreef op maandag 08 juni 2015 @ 18:10:
Ik ben wel eens een rank omhoog gegaan bij een loss. Rank geeft niet precies je skill aan omdat het een teamprestatie is. Maar het geeft natuurlijk wel een indicatie.
hahaha #wars.nl enzoxeroamd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 18:09:
[...]
5on5 high serv on msg me
Goede ouwe mirc tijd
Ik ga dit eens testen zodra de rubberbanding terugkeert. Ik kon gister de gehele dag spelen en mijn eerste ronde ging net ook zonder rubberbanding.Madstorm schreef op maandag 08 juni 2015 @ 08:20:
[...]
Een tijdje terug had ik een soort gelijk probleem. Wanneer ik aan het spelen was had ik eens om de zoveel tijd een lagg spike (niet precies hetzelfde als rubberbanding, maar lijk erop), ik stond een 2 a 3 seconden stil (lagg) en vervolgens werd ik 3 seconden terug gezet in het spel.
Wat bij mij het probleem heeft opgelost is dat ik in de modem/router de UPnP (Universal Plug and Play) optie UIT heb gezet. Hierna waren mijn problemen opgelost, misschien dat je daar nog naar kan kijken.
Volgens een post op Reddit heeft Valve in de vorige patch iets gedaan om Wallhackers tegen te gaan en zijn daardoor de servers wat meer overbelast.
Wat is je steam naam? Ik vind nogal veel K1Ng's ?k1NG schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:00:
[...]
Wij zijn nu met z'n 4en.. 3x LE en 1x LEM.. Zoeken nog wel een 5de ja voor een volle premade..
Gaat iemand hier nog dit jaar naar de Reality LAN?
De mijne is jump.
Iemand die rond Silver Elite is en een potje comp wil spelen?
SPRKZDeBers schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:28:
[...]
Wat is je steam naam? Ik vind nogal veel K1Ng's ?
De mijne is jump.
Een mode speciaal voor aim maps lijkt me ook wel wat. Persoonlijk lijkt me die mode niet echt wat aan. Demolition mode en gungame is wel leuk voor erbij, maar comptetitive en aimmaps hebben de voorkeur hier.
...
Gisteren gelukkig weer MG2 geworden, speelde eindelijk weer eens goed. Nu zorgen dat ik goed blijf spelen.
Gisteren dan toch supreme geworden, op naar Global? 
Moet zeggen dat ik een 4 maanden geleden nooit had verwacht zo hoog geranked te komen (ben in een 2 weken van LE naar supreme gegaan). De ban waves hebben inderdaad voor wat verschuivingen van ranks verzorgd denk ik.
Soms speel ik tegen mensen die zo slecht zijn, en daar facerollen we dan makkelijk overheen. En het volgende potje krijgen we tegenstanders waar we erg veel moeite voor moeten doen. Dus er zit volgens mij in elke rank ook een groot verschil van skill in.
Moet zeggen dat ik een 4 maanden geleden nooit had verwacht zo hoog geranked te komen (ben in een 2 weken van LE naar supreme gegaan). De ban waves hebben inderdaad voor wat verschuivingen van ranks verzorgd denk ik.
Soms speel ik tegen mensen die zo slecht zijn, en daar facerollen we dan makkelijk overheen. En het volgende potje krijgen we tegenstanders waar we erg veel moeite voor moeten doen. Dus er zit volgens mij in elke rank ook een groot verschil van skill in.
I'm an Ironman!
Gisteren weer wat leuke potjes gespeeld thx HMR weer voor de tips en de ubervette clutch met de Five Seven in onze Eco round
en de geweldige shots van paperclip ook al zit hij hier niet op tweakers.
@ hamburgerhenk we wonnen wel toen jij leavde
[ Voor 13% gewijzigd door therobber op 09-06-2015 08:55 ]
lol lekker burn hoor xD.therobber schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 08:33:
Gisteren weer wat leuke potjes gespeeld thx HMR weer voor de tipsen de geweldige shots van paperclip ook al zit hij hier niet op tweakers.
Also https://m.reddit.com/r/Gl...ayer_michael_handi_olson/ im impressed
we waren al aan het trollen gisteren hahaTheAnthonyNL schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 08:38:
[...]
lol lekker burn hoor xD.
Also https://m.reddit.com/r/Gl...ayer_michael_handi_olson/ im impressed
Lekkere potjes ja! Vooral Mirage :)!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik ben ondertussen een beetje de bad luck brian van de groep gewordentherobber schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 08:33:
Gisteren weer wat leuke potjes gespeeld thx HMR weer voor de tips en de ubervette clutch met de Five Seven in onze Eco rounden de geweldige shots van paperclip ook al zit hij hier niet op tweakers.
Gisteren hadden wij vanaf begin van de pot een bot omdat iemand een vpk error kreeg ... GGWP verloren met 13-16
. Still the dream was real.
Dat had ik van het weekend... Zo irritant is dat! Maar vanavond ging het weer als vanouds. 4 wins opeenvolgend na mijn rank up, MG here i comeHamburgerHenk schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 09:15:
[...]
Ik ben ondertussen een beetje de bad luck brian van de groep gewordenZo ontiechelijk veel losses opeens...
Ze moeten een optie aanmaken dat mensen ook deze games kunnen joinen zodat je toch weer 5 man hebt... maar op welke manier van een ringer of een server list idee... dat is nogmaar de vraagTheAnthonyNL schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 09:25:
Gisteren hadden wij vanaf begin van de pot een bot omdat iemand een vpk error kreeg ... GGWP verloren met 13-16. Still the dream was real.
Heracles Almelo | Borussia Dortmund
Gisteren was ik ook niet echt onfire, paar matches nipt verloren met 16-14. Ik ben trouwens ook te vinden op Teamspeak, dus jullie mogen mij altijd uitnodigen om mee te knallen. Nickname: Bakkertje
Ja echt he ...maar dan nog 13 rondes winnen met ene bot ...SonOfTorture schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 09:32:
[...]
Ze moeten een optie aanmaken dat mensen ook deze games kunnen joinen zodat je toch weer 5 man hebt... maar op welke manier van een ringer of een server list idee... dat is nogmaar de vraag
Heheh, je bent in ieder geval mijn ongelukspoppetjeHamburgerHenk schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 09:15:
[...]
Ik ben ondertussen een beetje de bad luck brian van de groep gewordenZo ontiechelijk veel losses opeens...
Al moet ik zeggen dat mijn five-seven 4k eco ronde echt verdacht was
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dat is idd nog het ergste ! Shit happends ( allot in CS )TheAnthonyNL schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 09:57:
[...]
Ja echt he ...maar dan nog 13 rondes winnen met ene bot ...
Heracles Almelo | Borussia Dortmund
En het erge was dat ik na een weekend van echt kut spelen eindelijk weer eens wat kills maakte tegen wat hogere tegenstanders dan normaalhmr schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 10:03:
[...]
Heheh, je bent in ieder geval mijn ongelukspoppetje. Raak die games met jou erbij niets.. Games daarna 2x een 30 bomb en beschuldigingen van HaX
.
Al moet ik zeggen dat mijn five-seven 4k eco ronde echt verdacht was
Yay gisteren Gold Nova 2 geworden. Had niet verwacht dat ik zo snel zou ranken. Mensen mogen mij uiteraard ook toevoegen. Lanithro...
Ik ging vooral op Cache lekker, helaas nipt verloren.hmr schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 09:03:
Lekkere potjes ja! Vooral Mirage :)!
Iig weer m'n rank terug, na de bloodhound patch door die surrender bug MGE -> MG2. Toen soloq -> MG1.
Nu weer MGE. Op naar DMG.
Nieuwe G502 Proteus Core met G440 muismat is een heerlijke combo!
fijne muis idd joolz die heb ik ook en heb ook een Rival maar vind ze eigenlijk allebei even lekker op het momentJo0Lz schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 11:22:
[...]
Ik ging vooral op Cache lekker, helaas nipt verloren.
Iig weer m'n rank terug, na de bloodhound patch door die surrender bug MGE -> MG2. Toen soloq -> MG1.
Nu weer MGE. Op naar DMG.
Nieuwe G502 Proteus Core met G440 muismat is een heerlijke combo!
Ik heb zelf een Corsair M95 met Qck+ muismat, maar geen idee of dat nou geweldig speelt ofzo. Voor mijn gevoel kan het in ieder geval niet veel beter meer.therobber schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 11:27:
[...]
fijne muis idd joolz die heb ik ook en heb ook een Rival maar vind ze eigenlijk allebei even lekker op het moment
Zit toch te denken na jaren geen steady cs meer gespeeld te hebben het weer op te pakken... Tips voor 'oude' beginners? Ik heb GO amper gespeeld en stam meer uit het 1.6 en Source tijdperk
Mja, meerdere aces sinds de aanschaf. Maar dat zegt natuurlijk niets.therobber schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 11:27:
[...]
fijne muis idd joolz die heb ik ook en heb ook een Rival maar vind ze eigenlijk allebei even lekker op het moment
Ik vind 'm heerlijk.
Om te beginnen is je gamesense uit die tijd nog steeds enorm nuttig omtrent nadenken in 1vX situaties en het uitspelen wanneer bijvoorbeeld de bom in bezit van de enemy is.Brutal1ty schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 12:31:
Zit toch te denken na jaren geen steady cs meer gespeeld te hebben het weer op te pakken... Tips voor 'oude' beginners? Ik heb GO amper gespeeld en stam meer uit het 1.6 en Source tijdperk
Verder gewoon beginnen en wennen aan de game mechanics. Het is toch een behoorlijke ommezwaai ten opzichte van 1.6 en CSS. Dik half jaar terug in dezelfde situatie begonnen en intussen weer happy als DMG matchmaking aan het spelen. Helaas ga je waarschijnlijk wel sommige dingen uit 1.6 missen. Dat was bij mij in ieder geval zo
Wallbangen kan je nog op veel plaatsen ... deagle is 50% raak en mis tegelijk ^^.xeroamd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 12:36:
[...]
*kuch* wallbangen *kuch* bruikbare deagle *kuch*
Deagle op 10 cm afstand is GG want headshots maak je dan niet... vraag me niet waarom maar heb het vaak meegemaakt.
Verwijderd
Ik ben een tijdje bezig met CS GO maar ik speel veel meer casual.
Bijkomend voordeel is wel dat ik door m'n ervaring en opgebouwde skillset nu meestal wel bovenaan sta met comp matchmaking. De meeste silvers kunnen echt niet schieten XD
Ben nu Silver Elite maar ik denk dat ik uiteindelijk wel mid Gold kan halen.
Bijkomend voordeel is wel dat ik door m'n ervaring en opgebouwde skillset nu meestal wel bovenaan sta met comp matchmaking. De meeste silvers kunnen echt niet schieten XD
Ben nu Silver Elite maar ik denk dat ik uiteindelijk wel mid Gold kan halen.
Totaal in de verste verte niet vergelijkbaar met het bangen in 1.6TheAnthonyNL schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 12:50:
[...]
Wallbangen kan je nog op veel plaatsen ... deagle is 50% raak en mis tegelijk ^^.
Deagle op 10 cm afstand is GG want headshots maak je dan niet... vraag me niet waarom maar heb het vaak meegemaakt.
Tegenwoordig mag je blij zijn als je met een M4 of AK überhaupt nog damage doet door double doors heen wanneer je een heel magazijn gebruikt
Edit: Dit laat een beetje zien wat mogelijk was in 1.6:
[ Voor 6% gewijzigd door xeroamd op 09-06-2015 12:58 ]
Ik weet hoe erg de wallbangs waren in cs 1.6 ... anyway op nuke kan je nog door vloer wallbangen maar dat moet je wel doen daar waar er kabeltjes uit de vloer steken...xeroamd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 12:57:
[...]
Totaal in de verste verte niet vergelijkbaar met het bangen in 1.6Paar voorbeelden van wat ging; dust 2 vanaf mid/short wallbangen naar upper dark, zelfde map vanaf ct/mid spots op bombspot B bij car wallbangen, zelfde map vanaf ct/mid op bombspot B spots op plateau bangen en op Nuke kon je heel leuk van bombspot naar bombspot door de vloer bangen.
Tegenwoordig mag je blij zijn als je met een M4 of AK überhaupt nog damage doet door double doors heen wanneer je een heel magazijn gebruikt
Daarnaast de double doors zijn gefixed dankzij de community die gek werden van steeds dood te gaan door double doors wallbang... mij boeit het niet als men gewoon slim was met nades was er niks aan de hand.
Vind het vooral jammer dat je wel kan wallbangen maar dat de damage zo significant laag is dat het vaak amper tot geen zin heeft, doe je 7 hits met net 9 damage, slaat helemaal nergens op.
Nuke was een sterke map juist door die wallbangs, daarom is het in csgo ook een kutmap geworden.
Nuke was een sterke map juist door die wallbangs, daarom is het in csgo ook een kutmap geworden.
Verwijderd
Nuke is naar mijn mening ook wel erg CT sided. Daarom doe ik een potje comp ook veel liever op Dust2 of Mirage.
Ik vind nuke echt een kutmap, door 't geluid wat gewoon shitty is.Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 13:20:
Nuke is naar mijn mening ook wel erg CT sided. Daarom doe ik een potje comp ook veel liever op Dust2 of Mirage.
Op maps met meerdere verdiepingen is dat toch echt een issue.
Ik vind de nieuwe Zoo map echt zo gaaf, is de nieuwe season
Wat nog erger is, Valve heeft een aantal zeer sterke maps (en zelfs een gamemodus) al gewoon "klaar" gezien deze (pre) 1.6 beschikbaar waren. Bijvoorbeeld de VIP assassination mode welke werd gespeeld op OilrigJo0Lz schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 13:21:
[...]
Ik vind nuke echt een kutmap, door 't geluid wat gewoon shitty is.
Op maps met meerdere verdiepingen is dat toch echt een issue.
Ik vind de nieuwe Zoo map echt zo gaaf, is de nieuwe season
Wat versta je onder gefixed. Gisteren nog paar kills gemaakt door double doors namelijk. Met AWP, autosnipe en zelfs AK, maar met AK stond ik dichtbij deur en de ander stond bij CT SPAWN.TheAnthonyNL schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 13:00:
[...]
Ik weet hoe erg de wallbangs waren in cs 1.6 ... anyway op nuke kan je nog door vloer wallbangen maar dat moet je wel doen daar waar er kabeltjes uit de vloer steken...
Daarnaast de double doors zijn gefixed dankzij de community die gek werden van steeds dood te gaan door double doors wallbang... mij boeit het niet als men gewoon slim was met nades was er niks aan de hand.
Tuscan is de cpl_mill van cs:goxeroamd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 13:29:
[...]
Wat nog erger is, Valve heeft een aantal zeer sterke maps (en zelfs een gamemodus) al gewoon "klaar" gezien deze (pre) 1.6 beschikbaar waren. Bijvoorbeeld de VIP assassination mode welke werd gespeeld op OilrigVerder had je nog pareltjes van maps zoals Siege, Prodigy, Chateau en ga zo maar door. Echter het meest mis ik stiekem de CPL maps. Verdomme wat waren die dingen competitief en balanced. de_cpl_mill in csgo pls
[ Voor 31% gewijzigd door pineapple23 op 09-06-2015 13:31 ]
Dat je minder snel kan wallbangen en dat je meer kogels nodig hebt dan voorheen... voorheen kon je gewoon van t spawn met ak mensen killen door dubbel door...pineapple23 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 13:30:
[...]
Wat versta je onder gefixed. Gisteren nog paar kills gemaakt door double doors namelijk. Met AWP, autosnipe en zelfs AK, maar met AK stond ik dichtbij deur en de ander stond bij CT SPAWN.
[...]
Tuscan is de cpl_mill van cs:goEn prodigy die wil ik ook graag zien op cs:go
Ha bedankt voor je berichtxeroamd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 12:36:
[...]
Om te beginnen is je gamesense uit die tijd nog steeds enorm nuttig omtrent nadenken in 1vX situaties en het uitspelen wanneer bijvoorbeeld de bom in bezit van de enemy is.
Verder gewoon beginnen en wennen aan de game mechanics. Het is toch een behoorlijke ommezwaai ten opzichte van 1.6 en CSS. Dik half jaar terug in dezelfde situatie begonnen en intussen weer happy als DMG matchmaking aan het spelen. Helaas ga je waarschijnlijk wel sommige dingen uit 1.6 missen. Dat was bij mij in ieder geval zo*kuch* wallbangen *kuch* bruikbare deagle *kuch*
Ps: heb ik een nostalgie tsunami ontketent?
prodigy en siege waren vette maps destijds, Siege was zelfs de eerste map die ik speelde in CS.xeroamd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 13:29:
[...]
Wat nog erger is, Valve heeft een aantal zeer sterke maps (en zelfs een gamemodus) al gewoon "klaar" gezien deze (pre) 1.6 beschikbaar waren. Bijvoorbeeld de VIP assassination mode welke werd gespeeld op OilrigVerder had je nog pareltjes van maps zoals Siege, Prodigy, Chateau en ga zo maar door. Echter het meest mis ik stiekem de CPL maps. Verdomme wat waren die dingen competitief en balanced. de_cpl_mill in csgo pls
Prodigy mag wat mij betreft wel terug komen leuke map om mm op te doen
Prodigy was awesome!! Gief back prodigy! Zoveel leuke choke points! Net zoals de_cpl_mill!therobber schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 14:23:
[...]
prodigy en siege waren vette maps destijds, Siege was zelfs de eerste map die ik speelde in CS.
Prodigy mag wat mij betreft wel terug komen leuke map om mm op te doen
[ Voor 3% gewijzigd door hmr op 09-06-2015 14:28 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Prod was een goeie 2v2 map. Is dat eigenlijk nog een ding? 2v2's? Was altijd super vet op ESLhmr schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 14:28:
[...]
Prodigy was awesome!! Gief back prodigy! Zoveel leuke choke points! Net zoals de_cpl_mill!
There's no school like the old school and i'm the headmaster
http://play.eslgaming.com.../open/ladder-2on2-europe/okaydanny schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 14:44:
[...]
Prod was een goeie 2v2 map. Is dat eigenlijk nog een ding? 2v2's? Was altijd super vet op ESL
Ik vond vertigo ook altijd wel vet, beetje rondsneaken enzohmr schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 14:28:
[...]
Prodigy was awesome!! Gief back prodigy! Zoveel leuke choke points! Net zoals de_cpl_mill!
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
2v2 was echt gruwelijk vet! Heb een tijdje 1e gestaan op Clanbase 2v2 NL/BE!
In before "Clanbase was voor nubs" etc.
[ Voor 24% gewijzigd door hmr op 09-06-2015 15:15 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
clanbase goeie oude tijdhmr schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:13:
2v2 was echt gruwelijk vet! Heb een tijdje 1e gestaan op Clanbase 2v2 NL/BE!
Prodigy zou ik ook wel in CS GO willen spelen, dat is nog best een goede map. In ieder geval 1 die al jaren niet gespeeld heb. Volgens mij met 1.6 als laatst.
...
https://steamcommunity.co...filedetails/?id=235577211Luxicon schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:22:
Prodigy zou ik ook wel in CS GO willen spelen, dat is nog best een goede map. In ieder geval 1 die al jaren niet gespeeld heb. Volgens mij met 1.6 als laatst.
Thanks, die ik ga ik straks even doorlopen.
...
Ik ben dol op Prodigy, ik vind het jammer dat oude war-maps tegenwoordig amper tot niet meer gespeeld worden.
Aztec en Train bijvoorbeeld.
De CS GO versie van Prodigy is hetzelfde als de originele, supervet. 
Die map lijkt me ook leuk voor competitive.
Die map lijkt me ook leuk voor competitive.
...
train zit nu toch in active duty maps? aztec is ook wel vette idd, zit die niet in de reserve mapgroup?unfor schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:40:
Ik ben dol op Prodigy, ik vind het jammer dat oude war-maps tegenwoordig amper tot niet meer gespeeld worden.
Aztec heb ik wel gespeeld hoor op cs:go, alleen 5on5 is ie niet zo leuk, 2on2 wel.SouLLeSSportal schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:54:
[...]
train zit nu toch in active duty maps? aztec is ook wel vette idd, zit die niet in de reserve mapgroup?
Aztec zit in de reserve inderdaad. Train zit volgens mij ook in de reserve, en heeft volgens mij bij Operation Vanguard in de mapgroup gezeten.SouLLeSSportal schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:54:
[...]
train zit nu toch in active duty maps? aztec is ook wel vette idd, zit die niet in de reserve mapgroup?
Train zit in de active duty i.p.v nukehyptonize schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:57:
[...]
Aztec zit in de reserve inderdaad. Train zit volgens mij ook in de reserve, en heeft volgens mij bij Operation Vanguard in de mapgroup gezeten.
Train is sinds 1 april omgeruild met Nuke in de active duty group, dus niet reserve.
ok, was afgelopen tijd wel in active duty group maar zal dan met nieuwe operation weer teruggezet zijn.hyptonize schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:57:
[...]
Aztec zit in de reserve inderdaad. Train zit volgens mij ook in de reserve, en heeft volgens mij bij Operation Vanguard in de mapgroup gezeten.
Dat is prima dat hij bij de active duty maps zit, maar uiteindelijk zul je amper competitive games vinden als je puur zoekt op die map.SouLLeSSportal schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:54:
[...]
Het blijft voornamelijk Dust 2 en Mirage wat ik speel, ondanks dat ik alles aanvink.
Hij was niet heel populair nee, ook mede omdat die niet zo lekker draaide blijkbaar.unfor schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:12:
[...]
Dat is prima dat hij bij de active duty maps zit, maar uiteindelijk zul je amper competitive games vinden als je puur zoekt op die map.
Het blijft voornamelijk Dust 2 en Mirage wat ik speel, ondanks dat ik alles aanvink.
Daarnaast ben ik ook niet erg gecharmeerd van de veranderingen aan Train, het is alsof je een compleet andere map speelt vergeleken met 1.6.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic