Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 120 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.806 views

• Chrisz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-11 23:50
Facenoise schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 11:55:
[...]

Heb vandaag en gister wat skins gekocht om mee te gaan betten.. Duurt alleen week voordat je het mag inzetten/verruilen helaas.

Ga van de week nog voor een tientje zooi kopen om mee te betten. Gister mijn eerste bet verloren, had de underdog gestemd en helaas verloren(met gedropte waardeloze skins)
Goed dat je het zegt!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eQIKYu7.png?1
Winning

Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Het duurde even, maar ik heb eindelijk genoeg matches gewonnen voor een rank. :+

Ben Silver Elite. Wat aan de lage kant, maar met mijn skills had ik ook niet meer verwacht. :')

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-11 12:28

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

hyptonize schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 12:13:
Het duurde even, maar ik heb eindelijk genoeg matches gewonnen voor een rank. :+

Ben Silver Elite. Wat aan de lage kant, maar met mijn skills had ik ook niet meer verwacht. :')
YouTube: Fatal1ty - Practice time - By Mr Positivity

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

• Scale
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-11 17:48
En zoals fatality verstoppen in hoekjes. Denk dat ik nog salty ben >:) .
Fatality had tijdens een groot toernooi tegen de nederlander fo0 in het spel painkiller zo'n actie uit gehaald.

Hij liep de hele game achter en toen kwam hij 1 frag voor te staan. En toen ging hij de hele tijd verstoppen in hoekje en weg rennen.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-11 12:05
Scale schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 12:35:
[...]

En zoals fatality verstoppen in hoekjes. Denk dat ik nog salty ben >:) .
Fatality had tijdens een groot toernooi tegen de nederlander fo0 in het spel painkiller zo'n actie uit gehaald.

Hij liep de hele game achter en toen kwam hij 1 frag voor te staan. En toen ging hij de hele tijd verstoppen in hoekje en weg rennen.
Niks mis mee toch? Miss wat lame maar goed winnen = winnen, net als die bokswedstrijd met mayweather, die ving ook alleen maar klappen op om zijn tegenstander moe te maken.

• Scale
Daarom zegt ik, ik zal wel salty zijn :P

Verwijderd

Scrtz schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 12:44:
[...]

Niks mis mee toch? Miss wat lame maar goed winnen = winnen, net als die bokswedstrijd met mayweather, die ving ook alleen maar klappen op om zijn tegenstander moe te maken.
Beetje een ongeschreven regel lijkt me, niks illigaals, maar je bouwt geen positieve naam voor jezelf/team op.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-11 12:05
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 12:57:
[...]

Beetje een ongeschreven regel lijkt me, niks illigaals, maar je bouwt geen positieve naam voor jezelf/team op.
Scheelt dat het in CSGO weinig zin heeft, in principe doe je als CT precies hetzelfde he, wat niet komt wat niet deert ( de terroristen dus ).

Verwijderd

Scrtz schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 13:04:
[...]

Scheelt dat het in CSGO weinig zin heeft, in principe doe je als CT precies hetzelfde he, wat niet komt wat niet deert ( de terroristen dus ).
Nee idd met CSGO is het sowieso geen probleem.

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-11 21:15
Wat is er met ranken aan de hand? Ben binnen 10 matches 3 ranks omhoog gegaan. van Masterguardian naar master guardian elite van 83 naar 90 matches

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:22
ramon1984 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:38:
Wat is er met ranken aan de hand? Ben binnen 10 matches 3 ranks omhoog gegaan. van Masterguardian naar master guardian elite van 83 naar 90 matches
Banwaves.

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

• 0stone0
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 27-11 13:04

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

Tellen de, door hackers, verloren potjes na een banwave als gewonnen potjes?

Is dat altijd al zo geweest?

"~~Linux is only free if your time has no value"

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:22
0stone0 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:43:
[...]

Tellen de, door hackers, verloren potjes na een banwave als gewonnen potjes?

Is dat altijd al zo geweest?
Neen, ik denk als je samen met een hacker speelt die gebanned is, die wins niet meetellen. Dat je dan terug minder wins hebt. Zelfde als je verliest van een hacker, dan telt het niet mee als win maar gewoon als een spelletje minder gespeeld.

Niet 100% zeker...

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Kreekje schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:48:
[...]

Neen, ik denk als je samen met een hacker speelt die gebanned is, die wins niet meetellen. Dat je dan terug minder wins hebt. Zelfde als je verliest van een hacker, dan telt het niet mee als win maar gewoon als een spelletje minder gespeeld.

Niet 100% zeker...
ja dat klopt, je matches met confirmed hackers worden niet meegenomen in de berekening, dus afhankelijk daarvan kan het positief of negatief uitvallen voor je win ratio.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• 0stone0
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 27-11 13:04

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

SouLLeSSportal schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:49:
[...]

ja dat klopt, je matches met confirmed hackers worden niet meegenomen in de berekening, dus afhankelijk daarvan kan het positief of negatief uitvallen voor je win ratio.
Kreekje schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:48:
[...]

Niet 100% zeker...
Aha! Weer wat geleerd! Bedankt 8)

"~~Linux is only free if your time has no value"

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Aaargh soms kan deze game aardig irritant zijn. Zeker met randoms.
Gisteren was zo'n dag. Eerst een potje tegen zeer vermoedelijk een cheater, vervolgens 1 tegen 2 smurfs. En dan uiteraard nog de schreeuwende russen. Wat is die block functie toch een goede uitvinding geweest.
Vervolgens nog deze:
http://i.imgur.com/Ch3jBY7.jpg
Zelf wel lekker wat kills kunnen pakken, maar in de eerste helft was het ieder voor zich en totaal geen teamwork. Ik denk voornamelijk daarom ook een 12-3 achterstand. Team splitste zich iedere keer op en het duurde niet lang voordat ze dood waren. En maar klagen dat ik met enige regelmaat de laatste was die nog leefde. Gelukkig dat ze de tweede helft wel iets van samenwerking vertoonde en zo nog bijna een gelijkspel eruit kunnen slepen, maar dat was net teveel van het goede.

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
Veel blijven oefenen komt het wel goed, als je minder last wil hebben van cheaters, zou ik ESEA aanraden.
Alleen zou ik wel pas ESEA kopen ( 6 dollar in de maand ) als je minimaal DMG bent qua MM ranking.

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Vandaag juist het omgekeerde van normaal. Ik speelde best goed, waardoor de tegenstanders met 100% zekerheid "wisten" dat Soul en ik aan het hacken waren. :+
We waren best mooi aan het spelen en stonden 10-1 voor. En dan surrenderen de tegenstanders. :P

steam: failsnail, Letterbox

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Zie net in de TS dat er een Teamspeak server is. Is die nog een beetje druk bezocht dezer dagen? Lijkt me ook wel een keer tof om wat matches te doen met wat Tweakers. En wordt mijn headset ook nog eens gebruikt. :P

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
hyptonize schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 17:05:
Zie net in de TS dat er een Teamspeak server is. Is die nog een beetje druk bezocht dezer dagen? Lijkt me ook wel een keer tof om wat matches te doen met wat Tweakers. En wordt mijn headset ook nog eens gebruikt. :P
Ja. De 30-40 man per dag die er staat is wel wat overdreven maar enkele dagen in de week lukt het wel. :p

Steam: Grim

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

NuCl3aR schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 17:07:
[...]

Ja. De 30-40 man per dag die er staat is wel wat overdreven maar enkele dagen in de week lukt het wel. :p
Tof! Dan kom ik vanavond maar eens kijken. :)

Mijn Steam: http://steamcommunity.com/id/HypToniZe

[ Voor 8% gewijzigd door Mr. Awesome op 04-06-2015 17:26 ]

Verwijderd

hyptonize schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 17:09:
[...]

Tof! Dan kom ik vanavond maar eens kijken. :)

Mijn Steam: http://steamcommunity.com/id/HypToniZe
Grim is er zelf bijna nooit meer :'(

Iedereen is welkom op ts3.nehox.nl! Vergeet niet je steam-naam te gebruiken, en je rank te selecteren.
(rechtermuis op jezelf, ->set server group-> juiste rank)

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03

Add me on Steam

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Haha, leuk voor een keer, maar zal gauw gaan vervelen denk ik. ;)

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Ik zit nu wat in de Looking 2 Play channel te idlen, maar iedereen die joint gaat meteen naar een andere channel, of is gemute. Moet ik gewoon een willekeurige competitive channel joinen waar nog geen 5 mensen in zitten, of wat is de etiquette op de TS?

• plientje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-11 20:01
hyptonize schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 20:36:
Ik zit nu wat in de Looking 2 Play channel te idlen, maar iedereen die joint gaat meteen naar een andere channel, of is gemute. Moet ik gewoon een willekeurige competitive channel joinen waar nog geen 5 mensen in zitten, of wat is de etiquette op de TS?
Kan, dat is aan jou. Als ik er zit komt er meestal wel iemand vragen of ik mee doe. Kan trouwens ook aan je rank liggen, want er moeten wel mensen van je skill group online zijn.

http://steamcommunity.com/id/nvanes97/

• iggyx360
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-03 20:29
Ik weet niet hoeveel mensen hier uit Delft en omstreken komen, maar sinds kort bestaat er bij de TUDelft de 'Delft student e-sports association' of korter DSEA. Basically een Vertegenwoordiger van esports in delft.

Ze zijn begonnen met League of legends maar zijn nu bezig met uitbreiden naar cs:go.

Hun facebook pagina: https://www.facebook.com/pages/DSEA/759682087436609?fref=ts

Ik weet trouwens niet of dit onder self-promotion valt en of dat tegen de regels in gaat, maar ik heb de mods een mailtje gestuurd en ik heb geen antwoord meer gekregen. Is er op tweakers een betere plek om dit te posten?

• Marc J
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-11 18:41
Aangezien het gaat over CS:GO lijkt mij dit het goede topic om het in te posten. Zelf vind ik het een beetje vaag, aangezien hun website gewoon slecht is.

/id/itsmarcj

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:00
Iemand een idee hoe onderstaande screenshot mogelijk is?
Was zeer close naar uprank van LE naar LEM...
De laatste 3 hadden geen rank en speelde als silvers.

Zo vervelend want denk dat dit men rank serieus naar beneden heeft geduwd voor een uprank naar LEM.. :'(

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fSKqLfA.png

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

frye schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 22:57:
Iemand een idee hoe onderstaande screenshot mogelijk is?
Ik denk dat je tijdens het gamen ergens een keer per ongeluk op f5, f12 of PrtSc hebt gedrukt.

• TheAnthonyNL
Geef ons die site ook even ^^.

Add me on Steam

• iggyx360
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-03 20:29
Marc J schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 22:14:
Aangezien het gaat over CS:GO lijkt mij dit het goede topic om het in te posten. Zelf vind ik het een beetje vaag, aangezien hun website gewoon slecht is.
Ja, website is zeker niet een hoogstandje. Maarja, gelukkig zijn er meer aspecten dan alleen een website :9

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:00
bbblije schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 23:17:
[...]

Ik denk dat je tijdens het gamen ergens een keer per ongeluk op f5, f12 of PrtSc hebt gedrukt.
Grapjas! :+

• Grim
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 17:42:
[...]

Grim is er zelf bijna nooit meer :'(
Zoals ik dus gisteren zei heb ik momenteel examens tot de 17e. Daarna terug meer aanwezig. :)

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
hyptonize schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 20:36:
Ik nodig altijd (bijna) iedereen uit die online of nog niet in een game is om mee te doen, dan wachtten in de looking 2 play ruimte totdat daar iemand met dezelfde rank is. Je kan best channels joinen met minder dan 5 man om te vragen of ze al begonnen zijn, maar vaak zijn ze dat al wel.

steam: failsnail, Letterbox

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Is dat niet gewoon een FaceIt of ESEA achtige website?
markdm schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:00:
[...]

Ik nodig altijd (bijna) iedereen uit die online of nog niet in een game is om mee te doen, dan wachtten in de looking 2 play ruimte totdat daar iemand met dezelfde rank is. Je kan best channels joinen met minder dan 5 man om te vragen of ze al begonnen zijn, maar vaak zijn ze dat al wel.
Dan ga ik het vanavond nog eens proberen. :)

[ Voor 53% gewijzigd door Mr. Awesome op 05-06-2015 09:03 ]

• Facenoise
  • Laatst online: 22-08 16:43
Hulde aan MarkL _/-\o_ flinke carry gister, zonder hem zouden we compleet van de map afgeveegd zijn! 50+ kills en derest zat rond 20 of eronder :+

Weet iemand een website waar ze de spots van de map uitleggen, ik moet beter gaan callen maar weet vaak niet hoe ik iets moet noemen, verzin en vaak een eigen naampie aan maar dat word verwarrend voor de rest!

Ik merk dat cache veel gespeeld word, welke mappen spelen jullie nou nog meer het ''meest'' dan focus ik me daar het eerst op.
hyptonize schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:00:
[...]

Is dat niet gewoon een FaceIt of ESEA achtige website?

[...]

Dan ga ik het vanavond nog eens proberen. :)
Ik join altijd een room en vraag of ze nog een potje doen en of ik de volgende kan meedoen. Meestal binnen half uur heb je wel een potje.

[ Voor 27% gewijzigd door Facenoise op 05-06-2015 09:18 ]

• TheAnthonyNL
Facenoise schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:17:
Hulde aan MarkL _/-\o_ flinke carry gister, zonder hem zouden we compleet van de map afgeveegd zijn! 50+ kills en derest zat rond 20 of eronder :+

Weet iemand een website waar ze de spots van de map uitleggen, ik moet beter gaan callen maar weet vaak niet hoe ik iets moet noemen, verzin en vaak een eigen naampie aan maar dat word verwarrend voor de rest!

Ik merk dat cache veel gespeeld word, welke mappen spelen jullie nou nog meer het ''meest'' dan focus ik me daar het eerst op.
http://csgobase.net/map-callouts/

Inferno/Cache/Mirage/Season en train (kut map die nog steeds performance update moet krijgen) also ehm ... af en toe dust 2 cause fuck ranks right....

Dat terzijde: Nuke/Cobblestone/Overpass zijn wat rest maps die soms gekozen worden ^^.

Add me on Steam

• Facenoise
TheAnthonyNL schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:19:
[...]

http://csgobase.net/map-callouts/

Inferno/Cache/Mirage/Season en train (kut map die nog steeds performance update moet krijgen) also ehm ... af en toe dust 2 cause fuck ranks right....

Dat terzijde: Nuke/Cobblestone/Overpass zijn wat rest maps die soms gekozen worden ^^.
Thanks! Ga ik proberen alle map spots in me hoofd te stampen!

• TheAnthonyNL
Facenoise schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:24:
[...]

Thanks! Ga ik proberen alle map spots in me hoofd te stampen!
Naja .. het kan zijn dat mensen andere benamingen gebruiken voor sommige spots ... dus let daar op als ze callen...

Add me on Steam

• Facenoise
TheAnthonyNL schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:25:
[...]

Naja .. het kan zijn dat mensen andere benamingen gebruiken voor sommige spots ... dus let daar op als ze callen...
dat klopt, maar heb al aantal van de maps gespeeld met jullie, dus ik weet de meeste namen al maar alleen niet waar het zit! Ach geef me nog een maandje en ik speel hopelijk net zo ''pro'' mee als de rest :p

Ik hoop in ieder geval in de MG range te komen.

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Facenoise schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:29:
[...]

dat klopt, maar heb al aantal van de maps gespeeld met jullie, dus ik weet de meeste namen al maar alleen niet waar het zit! Ach geef me nog een maandje en ik speel hopelijk net zo ''pro'' mee als de rest :p

Ik hoop in ieder geval in de MG range te komen.
Linksboven de minimap staat toch ook de naam van de locatie waar je op dat moment bent?

• Facenoise
hyptonize schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:30:
[...]

Linksboven de minimap staat toch ook de naam van de locatie waar je op dat moment bent?
Was me nog niet opgevallen moet ik zeggen... Ik zal eens kijken. Maar het gaat meer om het callen van targets, en die zitten vaak niet waar je zelf zit.

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Facenoise schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:32:
[...]

Was me nog niet opgevallen moet ik zeggen... Ik zal eens kijken. Maar het gaat meer om het callen van targets, en die zitten vaak niet waar je zelf zit.
Maar als je af en toe naar die namen die daar staan kijkt, leer je ze sneller uit je hoofd denk ik. ;)

Maar die link die TheAnthonyNL gaf is wel wat accurater dan de in-game locaties volgens mij.

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:19
Facenoise schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:32:
[...]

het help altijd al heel veel als je puur called waar je dood bent gegaan, met je deathcam kan je vaak nog zien waar iemand heen loopt wat heel handig is voor je mede spelers

• Facenoise
therobber schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:36:
[...]

het help altijd al heel veel als je puur called waar je dood bent gegaan, met je deathcam kan je vaak nog zien waar iemand heen loopt wat heel handig is voor je mede spelers
Precies, ik wil gewoon wat nuttiger worden voor het team. Heb veel dust 2 en Nuke gespeeld dus die zitten er al in, redelijk wat andere mapspots ook, maar het kan veel beter, daar ga ik me nu dus mee bezig houden!

Thanks voor alle imput en steun zover! Het word op prijs gesteld. Ik weet dat ik nog redelijk vaak aan de bottom sta, maar daar komt hopelijk snel verandering in!

• therobber
Facenoise schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:41:
[...]

Precies, ik wil gewoon wat nuttiger worden voor het team. Heb veel dust 2 en Nuke gespeeld dus die zitten er al in, redelijk wat andere mapspots ook, maar het kan veel beter, daar ga ik me nu dus mee bezig houden!

Thanks voor alle imput en steun zover! Het word op prijs gesteld. Ik weet dat ik nog redelijk vaak aan de bottom sta, maar daar komt hopelijk snel verandering in!
Hoe meer je speelt hoe beter je wordt is het vaak zolang je maar blijft na denken hehe :)
Probeer eens wat Deathmatch te spelen op verschillende mappen zo leer je alle spots wel kennen. Het komt vaak je reactietijd ten goede heb ik gemerkt

Verwijderd

Wat veel belangrijker is dan spots kennen en reactietijd, is pre-aimen en pre-firen. Als je niet weet waar iemand zit, dan check je elke mogelijke hoek op een goeie manier, en prefire je als je 50% zeker weet dat er iemand zit.

Als je sneaky speelt niet zomaar prefire doen natuurlijk, maar als je toch al gehoord bent oid. gewoon 1 schot automatisch klikken, dan is een spray aanhouden veel makkelijker Ipv op reactietijd gaan gooien en hopen dat je snel genoeg kan mikken!

• Facenoise
therobber schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:49:
[...]

Hoe meer je speelt hoe beter je wordt is het vaak zolang je maar blijft na denken hehe :)
Probeer eens wat Deathmatch te spelen op verschillende mappen zo leer je alle spots wel kennen. Het komt vaak je reactietijd ten goede heb ik gemerkt
Precies, en ik ben niet vies om advies op te volgen. Geef het meestal ook elk spel aan dat ik nog redelijk nieuw ben en dat alle tips welkom zijn.

Ik speel eigenlijk alleen Deathmatch als ik zit te wachten op een competitive, en merk ook dat mijn reactie tijd in het spel erop een stuk beter is..

map kennis is gewoon zo belangrijk in dit spel, vooral het pre-aimen scheelt enorm merk ik. Oefening baart kunst zeggen we dan maar :)

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Facenoise schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:18:
[...]

Precies, en ik ben niet vies om advies op te volgen. Geef het meestal ook elk spel aan dat ik nog redelijk nieuw ben en dat alle tips welkom zijn.

Ik speel eigenlijk alleen Deathmatch als ik zit te wachten op een competitive, en merk ook dat mijn reactie tijd in het spel erop een stuk beter is..

map kennis is gewoon zo belangrijk in dit spel, vooral het pre-aimen scheelt enorm merk ik. Oefening baart kunst zeggen we dan maar :)
Ja, ik heb nu in totaal 60 uur in de game zitten, en hoewel ik merk dat ik echt met sprongen vooruit ben gegaan, merk ik dat ik nog wel een echte n00b ben. Volgens mij leer je het spel pas écht kennen na 300 uur spelen en >100 competitive games. Kijk af en toe ook wel eens mee met andere gamers om te kijken hoe hun spelen, daar kun je ook wel wat van leren (mits ze goed zijn, natuurlijk :p )

• Facenoise
hyptonize schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:26:
[...]

Ja, ik heb nu in totaal 60 uur in de game zitten, en hoewel ik merk dat ik echt met sprongen vooruit ben gegaan, merk ik dat ik nog wel een echte n00b ben. Volgens mij leer je het spel pas écht kennen na 300 uur spelen en >100 competitive games. Kijk af en toe ook wel eens mee met andere gamers om te kijken hoe hun spelen, daar kun je ook wel wat van leren (mits ze goed zijn, natuurlijk :p )
Haha precies, je denkt ''ja nu gaat het wel beter'' maar het volgende potje speel je met wat hogere ranks en word je compleet verrot geschoten... ''yup nog steeds een n00b'' :+ Welke rank ben jij momenteel? ik heb er nu 84 uur inzitten en nova 3.

Als ik zelf dood ben kijk ik altijd mee met de top fragger.. hopelijk leer ik er nog van!

• unwolf
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11 17:09
Iemand zin om vanavond wat potjes te spelen ? :D

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Facenoise schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:18:
[...]

https://youtu.be/0Xt6UhR3Ktc Hij heeft meer van dit soort filmpjes. Check z'n channel maar is. Ook is het handig om te kijken naar crosshair placement, camp spots en smokes/nades/flashes.

• Facenoise
bbblije schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:48:
[...]

https://youtu.be/0Xt6UhR3Ktc Hij heeft meer van dit soort filmpjes. Check z'n channel maar is. Ook is het handig om te kijken naar crosshair placement, camp spots en smokes/nades/flashes.
Bedankt voor de link! Ik zal vanmiddag de filmpjes eens doornemen!

Verwijderd

Facenoise schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:30:
[...]

Haha precies, je denkt ''ja nu gaat het wel beter'' maar het volgende potje speel je met wat hogere ranks en word je compleet verrot geschoten... ''yup nog steeds een n00b'' :+ Welke rank ben jij momenteel? ik heb er nu 84 uur inzitten en nova 3.

Als ik zelf dood ben kijk ik altijd mee met de top fragger.. hopelijk leer ik er nog van!
Waar je ook van kan leren is meekijken met 'slechte' mensen en verzinnen wat ze beter hadden moeten doen, en dit dan zelf doen. Als je met GN3 speelt zou ik niet teveel van hen willen leren, hoe lullig dit ook klinkt. Ik ben nu eagle, maar heb van een global in 2 weken meer geleerd als in mijn reis tussen s1 en dmg!

Verwijderd

hyptonize schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:26:
[...]

Vreemde uitspraak, aangezien dit bij iedereen anders zal zijn. De een heeft er gevoel voor, kan al ziekelijk goed aimen en hoeft alleen wat mapkennis op te bouwen. De ander speelt met mensen die al 10jaar spelen en leert het in een week of 2. Als je op een punt komt dat je mensen dingen kan uitleggen, of mensen kleine foutjes ziet maken die ze niet doorhebben, kun je er van uitgaan dat je game-sense krijgt/hebt.

• Facenoise
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:50:
[...]

Waar je ook van kan leren is meekijken met 'slechte' mensen en verzinnen wat ze beter hadden moeten doen, en dit dan zelf doen. Als je met GN3 speelt zou ik niet teveel van hen willen leren, hoe lullig dit ook klinkt. Ik ben nu eagle, maar heb van een global in 2 weken meer geleerd als in mijn reis tussen s1 en dmg!
Meekijken met slechte mensen is geen probleem :p teveel randoms gedaan! Ik kijk/speel zelf liever met mensen die beter zijn, je word alleen maar beter door tegen betere mensen te spelen vind ik zelf. Helaas ga je er wel vaker dood door, maar je leert het wel veel sneller!

Vooral voor de pre-aim, nades/flashes spots is dit echt harstikke handig!

Maarja krijg een global maar eens zover om met een nova 3 te gaan spelen :P zou ik zelf ook niet zo gauw doen denk ik.. alles met de tijd, en daar heb ik genoeg van :)

[ Voor 3% gewijzigd door Facenoise op 05-06-2015 10:57 ]

Verwijderd

Facenoise schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:55:
[...]

Meekijken met slechte mensen is geen probleem :p teveel randoms gedaan! Ik kijk/speel zelf liever met mensen die beter zijn, je word alleen maar beter door tegen betere mensen te spelen vind ik zelf.

Maarja krijg een global maar eens zover om met een nova 3 te gaan spelen :P zou ik zelf ook niet zo gauw doen denk ik.. alles met de tijd, en daar heb ik genoeg van :)
Nee absoluut, spelen met betere mensen is altijd goed. Maar zoals ik hierboven al zei, als je doorhebt dat iemand fouten maakt betekend dat je dingen doorkrijgt! Hoe kleiner de fout hoe meer je door hebt :P

• TheAnthonyNL
Facenoise schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:55:
[...]

Meekijken met slechte mensen is geen probleem :p teveel randoms gedaan! Ik kijk/speel zelf liever met mensen die beter zijn, je word alleen maar beter door tegen betere mensen te spelen vind ik zelf. Helaas ga je er wel vaker dood door, maar je leert het wel veel sneller!

Maat van me deed dat wel hoor :D...

Add me on Steam

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Facenoise schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:30:
[...]

Silver Elite.

• Facenoise
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:57:
[...]

Nee absoluut, spelen met betere mensen is altijd goed. Maar zoals ik hierboven al zei, als je doorhebt dat iemand fouten maakt betekend dat je dingen doorkrijgt! Hoe kleiner de fout hoe meer je door hebt :P
Fouten die ik vaak zie hebben met geluid te maken, oftewel voetstappen waar iemand vandaan komt. Zovaak dat ik hoor dat hij van links/rechts/achter komt, en degene gewoon er niet op pre-aimed! In de mappen die ik ken spot ik wel vaker fouten dan ze de standaard camp spots niet eens checken. Maar de vraag is altijd hoelang speelt diegene en kent hij de map zelf wel...
Ah daar begon ik op toen ik me eerste 10 wins had gehaald! Ga je ook echt voor rank of je ben je meer casual en boeit het je totaal niet?

Verwijderd

Facenoise schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:21:
[...]

Fouten die ik vaak zie hebben met geluid te maken, oftewel voetstappen waar iemand vandaan komt. Zovaak dat ik hoor dat hij van links/rechts/achter komt, en degene gewoon er niet op pre-aimed! In de mappen die ik ken spot ik wel vaker fouten dan ze de standaard camp spots niet eens checken. Maar de vraag is altijd hoelang speelt diegene en kent hij de map zelf wel...
Ik ben begonnen op s1 en ben nu LE, alles kan boys! Daarnaast zijn andere fouten zoals niet callen, (wat dan ook!!!!) niet optijd droppen, niet doorlopen etc veel belangrijker dan 1v1 geluidsfoutjes. De sound-engine van Csgo is nou eenmaal brak, boven/onder zit er nauwelijks in en zelfs links rechts loopt ie nog wel eens dom te doen. (vooral als je spect hoor je vaak iets anders als de speler)

edit, wat ik de laatste tijd probeer te doen is een van mijn kwalen eruit zoeken, en daar op focussen per match. Bijv. pre-aimen of te laag aimen, dan ben ik net zolang bezig totdat ik die fout niet meer maak. Alles tegelijk heeft geen zin. Plus als je 12-1 achterstaat oid moet je gewoon iets doms gaan oefenen, bijv jumpspots, deagle/scout aim dat soort dingen. Je wint toch al niet meer, might as well try something new :D

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2015 11:28 ]

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Facenoise schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:21:
[...]
Ah daar begon ik op toen ik me eerste 10 wins had gehaald! Ga je ook echt voor rank of je ben je meer casual en boeit het je totaal niet?
Rank is wel leuk, maar doe het vooral voor de lol. Al speel ik wel het liefst competitive, casual vind ik eigenlijk veel te druk en kun je niet echt strategisch spelen ofzo.

• Chrisz
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:25:
[...]

Ik ben begonnen op s1 en ben nu LE, alles kan boys! Daarnaast zijn andere fouten zoals niet callen, (wat dan ook!!!!) niet optijd droppen, niet doorlopen etc veel belangrijker dan 1v1 geluidsfoutjes. De sound-engine van Csgo is nou eenmaal brak, boven/onder zit er nauwelijks in en zelfs links rechts loopt ie nog wel eens dom te doen. (vooral als je spect hoor je vaak iets anders als de speler)
Ik heb laatst een demo terug gekeken, waarbij ik gewoon niet begreep waarom die gast de andere kant op keek dan dat ik vandaan kwam. Wat bleek, ik was een hele tijd stil en begon opeens te stampen, maar het klonk i.p.v. dat ik van links voor kwam, alsof ik van linksachter kwam. Daardoor is hij dus opeens gaan omkeren. Blijft inderdaad een brakke sound engine.

Verwijderd

Chrisz schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:28:
[...]

Ik heb laatst een demo terug gekeken, waarbij ik gewoon niet begreep waarom die gast de andere kant op keek dan dat ik vandaan kwam. Wat bleek, ik was een hele tijd stil en begon opeens te stampen, maar het klonk i.p.v. dat ik van links voor kwam, alsof ik van linksachter kwam. Daardoor is hij dus opeens gaan omkeren. Blijft inderdaad een brakke sound engine.
Ja idd, gister iemand gerushed om een hoekje op zoo, bleek dat ie onder me stond. Ik mijn plaats weggeven, 3 tegen 1 rippie.

• plientje
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/I2b6EzS.pngAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1YjLovD.png
Thou shall not escape the almighty ban hammer!
Wat hou ik toch steeds meer van overwatch _/-\o_

• therobber
hyptonize schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:30:
[...]

nog leuker dit als je de call outs niet weet.

http://www.reddit.com/r/G..._image_with_map_callouts/

• Facenoise
Dit ga ik gelijk installeren als ik thuis kom! Zo te zien zitten de maps die de meeste tweakers spelen erin!

• plientje
Nice! Alleen jammer dat hij die standaard maps heeft. Had veel meer aan gehad als train of zoo ertussen zat :P

• therobber
plientje schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:55:
[...]

Nice! Alleen jammer dat hij die standaard maps heeft. Had veel meer aan gehad als train of zoo ertussen zat :P
je kan niet alles hebben :) kwam deze net tegen op Reddit

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Is dat wel helemaal safe? VAC vindt het toch niet zo tof als je files gaat aanpassen?

• therobber
hyptonize schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:57:
Is dat wel helemaal safe? VAC vindt het toch niet zo tof als je files gaat aanpassen?
volgens wat er op reddit staat wel in de openings post. Het is wel altijd op eigen risico uiteraard

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:14
Hallo allen, ik kom me even introduceren, mijn nickname is Cyntax, ook in-game. Ik heb nog nooit in dit topic gepost maar speel al jaren CS vanaf 1.6 tot GO. Momenteel voornamelijk competitive (Master Guardian I) en natuurlijk wat casual voor de missions.

Ik vroeg me af of er nog andere zijn die operation bloodhound missions aan het doen zijn? Ik zoek een Co-Op partner voor de "Revolution" missions Office en Lake, stuur maar een friend request of DM als je die ook nog moet doen :).

• Obviously
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-11 14:43
Nice, thanks Robber. Zeer handig dit.

//ThePinkPony
//Buk Lau

• SoWTM
plientje schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:35:
[afbeelding][afbeelding]
Thou shall not escape the almighty ban hammer!
Wat hou ik toch steeds meer van overwatch _/-\o_
Mooie domme hacker dan haha, je komt pas in Overwatch als je meer dan 10 reports krijg per dag... :P

SonOfTorture schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:58:
[...]

Mooie domme hacker dan haha, je komt pas in Overwatch als je meer dan 10 reports krijg per dag... :P
Waar haal je dat vandaan?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-11 20:37
hmr schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 14:17:
[...]

Waar haal je dat vandaan?
Uit zijn duim

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:45
Nee hoor, dit klopt grotendeels gewoon. Wordt ook wel de "overwatch bypass" genoemd.

• Grim
Zo een dingen worden nooit bekend gemaakt door Valve en is puur speculatie.

Verwijderd

NuCl3aR schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 15:13:
Zo een dingen worden nooit bekend gemaakt door Valve en is puur speculatie.
Ja precies. Wat een onzin, en in mijn oren klink je als een trotse hacker. En als er een ding is waar ik nog meer hekel aan heb dan hackers...

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-11 20:37
syren schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 15:08:
[...]

Nee hoor, dit klopt grotendeels gewoon. Wordt ook wel de "overwatch bypass" genoemd.
De overwatch bypass was "speel max 2 games per 24 uur". Maar dat werkt inmiddels niet meer. Ook kan je zelf teammates reporten dus dan kan je alsnog in 2 games gebanned worden omdat je 10 of meer reports hebt. Maar uiteindelijk weet niemand behalve Valve hoe het echt zit.

• Scale
Je kan iedere ronde iemand reporten, dus je kan in 1 game wel 60x gereport worden 8)7

• Chrisz
Scale schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 15:42:
Je kan iedere ronde iemand reporten, dus je kan in 1 game wel 60x gereport worden 8)7
Zover ik weet kan je iedere seconde iemand reporten.

• SoWTM
Scale schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 15:42:
Dit werkt dus niet, heb uit vrijwel betrouwbare bron dus vernomen dat je na 10 reports binnen 24 uur op het Overwatch lijstje komt, en je kunt maar 1x iemand reporten per match, dus hoevaak je het ook doet, telt maar 1x.

Dit is nogmaals niet mijn mening maar van iemand die wel vrij zeker is van zijn zaak en al best al wat jaren met Valve te doen heeft :9

We zullen het nooit exact weten :'(

• Marc J
SonOfTorture schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 16:24:
[...]

Dit werkt dus niet, heb uit vrijwel betrouwbare bron dus vernomen dat je na 10 reports binnen 24 uur op het Overwatch lijstje komt, en je kunt maar 1x iemand reporten per match, dus hoevaak je het ook doet, telt maar 1x.

Dit is nogmaals niet mijn mening maar van iemand die wel vrij zeker is van zijn zaak en al best al wat jaren met Valve te doen heeft :9

Mag ik vragen waar jij de betrouwbare bron vandaan heb gehaald? Zou je een linkje kunnen sturen :X

/id/itsmarcj

SonOfTorture schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 16:24:
[...]

Wat is voor jou een vrij betrouwbare bron?
Ik kan ook zeggen ja ik heb een betrouwbare bron en die zegt 5 reports. Neemt niet weg dat het allemaal speculatie is. Niemand behalve degene die de formule's maken en tweaken zullen weten hoe het precies zit anders kan he heel makkelijk een overwatch omzeilen en dat zal een heel grote flaw zijn.
ik wil niet gemeen zijn hoor maar het klinkt meer als een verhaal van ja ik krijg mn gelijk niet dus ga ik met random bronnen gooien. Vat dit aub niet persoonlijk op.

[ Voor 8% gewijzigd door Ryada op 05-06-2015 17:29 ]

Steam: Ryada.

• SoWTM
Oooh nee hoor maar ik heb dit alleen vernomen via een ervaren CS speler die ook contacten heeft met Valve zelf. Natuurlijk kan ik dit niet bevestigen en dat ik geen gelijk krijg maakt mij niet uit, ik wil het gewoon delen met jullie en of het of niet zo is, dat moet maar blijken :P

SonOfTorture schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 17:36:
Oooh nee hoor maar ik heb dit alleen vernomen via een ervaren CS speler die ook contacten heeft met Valve zelf. Natuurlijk kan ik dit niet bevestigen en dat ik geen gelijk krijg maakt mij niet uit, ik wil het gewoon delen met jullie en of het of niet zo is, dat moet maar blijken :P
Ah ok dus dan is het geen betrouwbare bron ;)
Het blijft dus speculatie.

Steam: Ryada.

Verwijderd

SonOfTorture schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 17:36:
En mijn oom bij de FBI zegt dat na 3 al gebanned word. Lekkere bron dit.

• SoWTM
waar maken jullie toch anders druk om, als je geen cheater bent maakt het niks uit :)

• TheAnthonyNL
Wij maken ons wel druk, want die cheaters moeten we niet in onze games hebben...

Add me on Steam

• bbblije

bbblije

Riiiiight

TheAnthonyNL schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 18:49:
Wij maken ons wel druk, want die cheaters moeten we niet in onze games hebben...
Met de nadruk op ONZE GAMES. Ik was vorige week rankloos en miste 10 matches. Door een hakker makker! Gelukkig na 1 win m'n originele rank weer terug. Maar toch bizar dat blijkt dat er mensen bottom fraggen, en stiekem toch kei hard hakken.

• plientje
bbblije schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 20:03:
[...]

Met de nadruk op ONZE GAMES. Ik was vorige week rankloos en miste 10 matches. Door een hakker makker! Gelukkig na 1 win m'n originele rank weer terug. Maar toch bizar dat blijkt dat er mensen bottom fraggen, en stiekem toch kei hard hakken.
I've been there buddy. Ik had ook een buddy die cheatte, maar om nou te zeggen dat hij alrijd aan het topfraggen was. Denk dat ze dat expres doen om het te hiden, maar uiteindelijk worden ze allemaal gepakt.

• therobber
vanmiddag even nieuwe muis gehaald om te testen steelseries rival en een QCK+ Vloerkleed hehe
tot op heden bevalt die heel goed als vervanging voor m'n G502 en G204 mat

• BeekieBeek
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-10 09:40
plientje schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 20:09:
[...]

I've been there buddy. Ik had ook een buddy die cheatte, maar om nou te zeggen dat hij alrijd aan het topfraggen was. Denk dat ze dat expres doen om het te hiden, maar uiteindelijk worden ze allemaal gepakt.
I can totally agree

• Marc J
http://blog.twitch.tv/2015/06/top-games-for-may-2015/

CS:GO weer als 2e plaats met viewers op Twitch boven Dota 2. Word tijd dat Valve de prizepools gaat upgraden..

/id/itsmarcj

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Damn, ik open ook eens 3 kistjes:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/MbzV1yRgqNQ3JmQdi1rwGNtR/medium.jpg

• TheAnthonyNL
Rip skins ^^, nice man.

Add me on Steam

• TheAnthonyNL
therobber schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 20:24:
vanmiddag even nieuwe muis gehaald om te testen steelseries rival en een QCK+ Vloerkleed hehe
tot op heden bevalt die heel goed als vervanging voor m'n G502 en G204 mat
Heb hier precies dezelfde muis en mat ^^

Add me on Steam

Pagina: 1 ... 120 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic