Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 119 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.806 views

Verwijderd

RbL93 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 22:27:
[...]

Als je voor een relatief laag budget (goed pc-scherm 32'' is niet te betalen) zou ik inderdaad eerder voor een goede TV gaan...
Ja met input lag van >60ms. Goed plan incl/m csgo!
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 22:25:
[...]

Dat slaat nergens op. Dat heeft te maken met paneel techniek, TN vs. IPS etc. En dan heeft de gemiddelde fps gamer complete schijt aan kleur-echtheid, dus gaan ze niet een monitor 100,- duurder maken voor iets betere kleuren.
Daarom is het algemeen 60+ hz is slechter qua kleuren.
Ik zeg niet dat het altijd zo is, het is meestal zo bij de meeste schermen.
Hoe hoger de refresh hoe minder filters er over het beeld moeten btw anders is het nogal lastig om die hogere frames te krijgen.

Steam: Ryada.

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-11 14:54
unfor schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:32:
[...]

Als je dacht dat je beter word van hogere Hz dan moet ik je teleurstellen.
120Hz+ is veel fijner voor de ogen, maar een beter speler word je er echt niet door.
Oh man tegenwoordig kunnen mensen echt sarcasme niet inzien? Tuurlijk wordt je niet spontaan beter door 144Hz, maar het speelt wel degelijk fijner.
Grotman schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:49:
[...]
Nou, ik kom zelf ook van een 60Hz scherm en merkte eigenlijk geen reet verschil met mn nieuwe 144Hz scherm in het begin.
Dan moet je echt eens nagaan of je settings wel goed staan. Ik merkte vrijwel direct het verschil tussen 60Hz en 144Hz zowel ingame als in Windows.

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
k1NG schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 22:38:
[...]

Dan moet je echt eens nagaan of je settings wel goed staan. Ik merkte vrijwel direct het verschil tussen 60Hz en 144Hz zowel ingame als in Windows.
Mja, welke settings.. Het scherm draait confirmed op 144Hz en je moet even goed je best doen om de kleuren op de Benq goed te krijgen, maar dat is gelukt. Wat zie je anders in Windows dan?
Misschien valt het op als ik mn oude scherm weer gebruik of ernaast zat, maar ik vond het geen schokkend verschil in ieder geval. Ik had er zelf meer van verwacht.

Misschien was mijn oude scherm niet 60Hz maar hoger omdat ik CS in een lagere resolutie draaide dan 1080p, geen idee of dat dan automatisch opschaalt. Mijn oude monitor kon sneller op lagere resoluties dan 1080p, maar geen idee of dat ook gebeurde in CS.

[ Voor 17% gewijzigd door Grotman op 02-06-2015 22:47 ]

• k1NG
Grotman schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 22:43:
[...]

Mja, welke settings.. Het scherm draait confirmed op 144MHz en je moet even goed je best doen om de kleuren op de Benq goed te krijgen, maar dat is gelukt. Wat zie je anders in Windows dan?
Misschien valt het op als ik mn oude scherm weer gebruik of ernaast zat, maar ik vond het geen schokkend verschil in ieder geval. Ik had er zelf meer van verwacht.
Kijk eens goed naar mouse pointer of als je naar beneden scrolled op een webpagina of een Word bestand. Schakel maar eens in Windows terug naar 60Hz op hetzelfde scherm, dat verschil merk je wel hoor. Heb je wel je launcher options aangepast met -freq 144 in CS:GO?

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Chrisz schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:25:
[...]

Ruilen op csgolounge.com. Hoe ik het heb gedaan is mijn goedkope 3 tot 6 cent stickers betten op de underdogs. De winnings ruilen voor wat duurdere skins. Als je dan een aantal skins hebt van 1 euro kan je die ruilen voor weer duurdere, totdat je interessante skins hebt voor mensen die hun Stattrak Trigon weg willen doen. Je bent lang bezig maar uiteindelijk heb je voor (bijna) niks een mooie skin.
Dit is dus puur ruilen? Krijg je dan niet iets weer terug van precies dezelfde waarde? Ik heb bijvoorbeeld maar 4 skins en 8 cases. De markt kan ik pas 26 juni gebruiken, dus dan kan ik zeker ook niet met iemand wat ruilen?

...

• Chrisz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-11 23:50
Luxicon schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 22:50:
[...]

Dit is dus puur ruilen? Krijg je dan niet iets weer terug van precies dezelfde waarde? Ik heb bijvoorbeeld maar 4 skins en 8 cases. De markt kan ik pas 26 juni gebruiken, dus dan kan ik zeker ook niet met iemand wat ruilen?
Ja, je moet daar dus ook redelijk wat skins voor hebben. Kwestie van een aantal 4 tot 8 cent skins betten op de underdogs, kan nog wel eens wat goeds uitkomen. Het duurt lang maar zo heb ik ook bijna al mijn skins zonder er al teveel geld in te stoppen.

Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1

• Luxicon
Chrisz schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 23:11:
[...]

Ja, je moet daar dus ook redelijk wat skins voor hebben. Kwestie van een aantal 4 tot 8 cent skins betten op de underdogs, kan nog wel eens wat goeds uitkomen. Het duurt lang maar zo heb ik ook bijna al mijn skins zonder er al teveel geld in te stoppen.
Aan hoeveel skins kun je dan denken, en kan het ook met cases? En als die underdog verliest, heb je alles kwijt lijkt me?

...

• Chrisz
Luxicon schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 23:21:
[...]

Aan hoeveel skins kun je dan denken, en kan het ook met cases? En als die underdog verliest, heb je alles kwijt lijkt me?
Qua betting bedoel je dan, neem ik aan? Je kan 4 skins maximaal per keer betten. 4x8 cent maakt dus 32 cent. Als de underdog 20% kans heeft en je wint dan krijg je voor ca 1,20€ aan items inclusief je items terug. Verlies je, ja dan ben je al je items kwijt. Echter aan die goedkope skins heb je niks. Je kunt ze verkopen maar houd je niet veel van over en niemand wilt ze ruilen. Die goedkope skins krijg je ook heel veel gedropt. Ik heb er nu na 2 dagen spelen weer 2 en spaar gewoon tot 4 en bet dan weer op een underdog. Heb heel veel verloren ermee maar er is ook veel uitgekomen! Heb het een vriend ook geadviseerd. Die had 16 ongebruikte nutteloze skins. 4 matches ingezet. 2 verloren 2 gewonnen, profit! Cases kan je niet inzetten bij csgolounge.

Let wel op. De kans is natuurlijk klein, dus het kan zijn dat je alles verliest. Ik neem hier natuurlijk geen enkele verantwoordelijkheid voor. Het is en blijft een gokje die je waagt.

[ Voor 9% gewijzigd door Chrisz op 02-06-2015 23:39 ]

• Luxicon
Bedankt voor de uitleg :) Dan ga ik denk ik steeds 4 skins inzetten die ik niet gebruiken ga. Dat gaat denk ik wel traag, want ik heb nu 2 skins in 2 weken ontvangen via drops. Plus 1 skin van Operation Bloodhound. Waarschijnlijk komt daar morgen 1 bij. Verder heb ik nu 7 cases. Plus 1 case van Operation Bloodhound.

...

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
hmr schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:15:
Ik ga binnenkort een praatgroepje oprichten. Wellicht kan ik mensen helpen. Dus heb je problemen met het beheersen van je woede. Heb je altijd lagg? Lijkt het erop dat in elke server waar je komt 9 cheaters zitten? Staat NIP bij jou voor Nietskunnenachterjepc In Pyamas of lukt het maar niet om uit goldnova 6 te komen?

Kom vanavond naar channel #666 op NehOx!
Bij deze wil ik me aanmelden voor de volgende ronde :D

tevens, heeft iemand met een 21:9 ratio monitor al een fix kunnen vinden? het is echt heeeel vervelend dat ik de helft van de scores niet in beeld zie ed.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-11 12:05
Chrisz schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 23:35:
[...]

Qua betting bedoel je dan, neem ik aan? Je kan 4 skins maximaal per keer betten. 4x8 cent maakt dus 32 cent. Als de underdog 20% kans heeft en je wint dan krijg je voor ca 1,20€ aan items inclusief je items terug. Verlies je, ja dan ben je al je items kwijt. Echter aan die goedkope skins heb je niks. Je kunt ze verkopen maar houd je niet veel van over en niemand wilt ze ruilen. Die goedkope skins krijg je ook heel veel gedropt. Ik heb er nu na 2 dagen spelen weer 2 en spaar gewoon tot 4 en bet dan weer op een underdog. Heb heel veel verloren ermee maar er is ook veel uitgekomen! Heb het een vriend ook geadviseerd. Die had 16 ongebruikte nutteloze skins. 4 matches ingezet. 2 verloren 2 gewonnen, profit! Cases kan je niet inzetten bij csgolounge.

Let wel op. De kans is natuurlijk klein, dus het kan zijn dat je alles verliest. Ik neem hier natuurlijk geen enkele verantwoordelijkheid voor. Het is en blijft een gokje die je waagt.
Klopt, dit is eigenlijk ook het beste wat je kan doen imo met die goedkope skins, beter dan die trade-up contract, kans is veel te hoog dat je ipv 10 skins van 4 a 5 cent een hogere blauwe/purple skin krijgt van amper 10 cent.

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Wat ben ik zat van die ellendige ZOOOOOOOOOOOOOOOOOO map.

Bij elke vote maar weer Zoo,Zoo en nog eens Zoo. Vind het maar een dikke bout-map.

• Luxicon
Net kwam er tijdens een competitive een melding dat VAC een cheater heeft gedetecteerd, maar er werd niemand gekickt. De Ban Checker for Steam geeft aan dat ze allemaal nog geen VAC ban hebben. Die komt er wel aan lijkt me?

...

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-11 16:43
Luxicon schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 01:20:
Net kwam er tijdens een competitive een melding dat VAC een cheater heeft gedetecteerd, maar er werd niemand gekickt. De Ban Checker for Steam geeft aan dat ze allemaal nog geen VAC ban hebben. Die komt er wel aan lijkt me?
Dat is gewoon een troll van iemand ;)

• Luxicon
Oh, wat stom. :P
Het stond er echt als een regel zonder naam ervoor.

...

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-11 16:43
Luxicon schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 01:48:
Oh, wat stom. :P
Het stond er echt als een regel zonder naam ervoor.
Ja, diegene zegt iets als "GG OMG LOLOLOLOLOL gevolgd door heel veel spaties waardoor er een nieuwe regel begint waarop hij dan iets zegt a la "VAC HAS DETECTED......" :p

Best droog

• Luxicon
Junia schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 01:53:
[...]

Ja, diegene zegt iets als "GG OMG LOLOLOLOLOL gevolgd door heel veel spaties waardoor er een nieuwe regel begint waarop hij dan iets zegt a la "VAC HAS DETECTED......" :p

Best droog
Haha, dan had diegene ons te pakken, want meerdere spelers klaagden dat er nu iemand aan het cheaten is. :)

M'n wekelijkse drop (AUG | Daedalus MW). Die kan ik straks gaan gebruiken om te betten.
Kun je al wel ruilen als je nog geen gebruik kan maken van de markt? Ik heb nu 2 Falchion cases waar ik niks mee kan.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Z86agkx.png

[ Voor 28% gewijzigd door Luxicon op 03-06-2015 05:58 ]

...

Luxicon schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 03:14:
[...]

Haha, dan had diegene ons te pakken, want meerdere spelers klaagden dat er nu iemand aan het cheaten is. :)

M'n wekelijkse drop (AUG | Daedalus MW). Die kan ik straks gaan gebruiken om te betten.
Kun je al wel ruilen als je nog geen gebruik kan maken van de markt? Ik heb nu 2 Falchion cases waar ik niks mee kan.

[afbeelding]
Ruilen kan je pas een maand nadat je steam guard oid aan heb staan.
en je minimaal 5 euro in je wallet hebt (gehad) of een aankoop van minimaal 5 euro heb gedaan.
als ik het me goed herinner.

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 10:05

Jo0Lz

Lick the box!

wambamNL schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:07:
[...]

en je minimaal 5 euro in je wallet hebt (gehad) of een aankoop van minimaal 5 euro heb gedaan.
Sowieso een trade belemmering op items die je net hebt verkregen :)
7 dagen nadat je iets gekregen hebt geloof ik...

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

Jo0Lz schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:10:
[...]

Sowieso een trade belemmering op items die je net hebt verkregen :)
7 dagen nadat je iets gekregen hebt geloof ik...
Klopt maar daar waren ook een paar uitzonderingen op.

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 10:05

Jo0Lz

Lick the box!

wambamNL schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:32:
[...]

Klopt maar daar waren ook een paar uitzonderingen op.
zou kunnen, kan er niets over vinden. Je moet gewoon wachten met traden, ook dingen uit kistjes. Lekker pro. ;)

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
Jo0Lz schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:39:
[...]

zou kunnen, kan er niets over vinden. Je moet gewoon wachten met traden, ook dingen uit kistjes. Lekker pro. ;)
1: Drops ingame - WEL ruilbaar / WEL verhandelbaar
2: Unboxed items - NIET ruilbaar / WEL verhandelbaar
2: Gekochte items op market - NIET ruilbaar / NIET verhandelbaar

NIET betekent 7 dagen limiet.

Add me on Steam

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Gister ook weer een potje rond het eten met tweakers gespeelt! Vond het een interresant potje! Ik speel nog maar 3 weekjes dus leer er nog veel van, ook de map die we speelden eigenlijk maar 2x eerder gespeeld maar had toch nog een zooitje kills! Zei het al in de TS, kreeg het gevoel dat ik achter de actie aanrende :p

Erop volgende potje met vrienden rank up! Nova 3 nu, en going strong :D

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:19
Facenoise schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:33:
Gister ook weer een potje rond het eten met tweakers gespeelt! Vond het een interresant potje! Ik speel nog maar 3 weekjes dus leer er nog veel van, ook de map die we speelden eigenlijk maar 2x eerder gespeeld maar had toch nog een zooitje kills! Zei het al in de TS, kreeg het gevoel dat ik achter de actie aanrende :p

Erop volgende potje met vrienden rank up! Nova 3 nu, en going strong :D
je leert iedere keer bij kerel, ik speelde ook mee gisteren en vond dat je al grote vooruitgang gemaakt had tegen over vorige week. KEEP UP THE GOOD WORK :)

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:00
Hoe komt het eigenlijk dat er zo weinig XP gegeven wordt in competitive?
Niet dat het mij zoveel boeit maar wil wel de volgende drop graag krijgen.

Situatie is nu zo: (Rounds won x Reduced competitive multiplier)
Bij een 16-x win kreeg ik dus amper 90XP.

• Facenoise
therobber schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:36:
[...]

je leert iedere keer bij kerel, ik speelde ook mee gisteren en vond dat je al grote vooruitgang gemaakt had tegen over vorige week. KEEP UP THE GOOD WORK :)
Precies, dit spel is vooral map awareness, zodra je weet waar iedereen vandaan kan komen scheelt dat al de helft!

Had gister ook niet het beste wapen gepakt voor die map, maar had net me nieuwe p90 skin gekocht dus zat die lekker te bewonderen :p volgende keer ga ik weer voor de juiste wapen keuze! :+

Thanks voor het complimentje :)
Gisteren een eerste succesvolle sessie geahd met mijn praat groepje! na 1,8 uur iedereen tevreden naar huis met het gevoel van 2 overwinningen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• therobber
hmr schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:57:
Gisteren een eerste succesvolle sessie geahd met mijn praat groepje! na 1,8 uur iedereen tevreden naar huis met het gevoel van 2 overwinningen!
haha ja we hebben een goede sessie gehad :) Iedereen tevreden

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
hmr schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:57:
Om hoe laat was dat dan? Ik was 2 keer naar die teakspeak gegaan (rond 21:00 en 22:00) en niemand was er. :(

[ Voor 5% gewijzigd door markdm op 03-06-2015 10:22 ]

steam: failsnail, Letterbox

• TheAnthonyNL
markdm schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:22:
[...]

Om hoe laat was dat dan? Ik was 2 keer naar die teakspeak gegaan (rond 21:00 en 22:00) en niemand was er. :(
Gewoon je frustraties uiten bij mij via steam chat ^^ gooi het maar los jongen.

Add me on Steam

• 0stone0
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 27-11 13:04

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

Hi,

Ik was benieuwd hoe jullie de molotov missie hebben gehaald? Aantal potjes gedaan maar nog lang niet op de helft! Hebben jullie wat tips?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1qLToMp.png

"~~Linux is only free if your time has no value"

• TheAnthonyNL
0stone0 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:00:
Hi,

Ik was benieuwd hoe jullie de molotov missie hebben gehaald? Aantal potjes gedaan maar nog lang niet op de helft! Hebben jullie wat tips?

[afbeelding]
Gewoon blijven spelen ... of je gaat met 10 man zelf een causal lobby starten voor molotov missie xD.

Add me on Steam

• 0stone0

0stone0

TheAnthonyNL schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:10:
[...]

Gewoon blijven spelen ... of je gaat met 10 man zelf een causal lobby starten voor molotov missie xD.
Blijven spelen duurt wel lang. Niet mijn meest favorieten speelmodes ;)

Moet het perse met 10 man? Zoveel CS:GO vrienden heb ik niet :'( :/

• TheAnthonyNL
0stone0 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:21:
[...]

Blijven spelen duurt wel lang. Niet mijn meest favorieten speelmodes ;)

Moet het perse met 10 man? Zoveel CS:GO vrienden heb ik niet :'( :/
Was een voorbeeld als jij gewoon met je vrienden in ene lobby gaat en een casual game start (public geen private) dan laat je jou vrienden in jou molly staan en voila :D.

Add me on Steam

• 0stone0

0stone0

TheAnthonyNL schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:23:
[...]

Was een voorbeeld als jij gewoon met je vrienden in ene lobby gaat en een casual game start (public geen private) dan laat je jou vrienden in jou molly staan en voila :D.
Aha! Op die manier! Dat kan ik nog wel iemand laten doen :)
Bedankt voor de tip!

200 damage --> Veel te veel

• TheAnthonyNL
0stone0 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:25:
[...]

Aha! Op die manier! Dat kan ik nog wel iemand laten doen :)
Bedankt voor de tip!

200 damage --> Veel te veel
Niet echt ... had laatst 500 dmg met 1 molly :), die noobs liepen lekker door mijn molly heen op banana xD

Add me on Steam

• 0stone0

0stone0

TheAnthonyNL schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:30:
[...]

Niet echt ... had laatst 500 dmg met 1 molly :), die noobs liepen lekker door mijn molly heen op banana xD
Wouw,,, Zo aardig zijn ze niet bij mij :9

• TheAnthonyNL
0stone0 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:31:
[...]

Wouw,,, Zo aardig zijn ze niet bij mij :9
Was gewoon in casual hoor ... en waren gewoon randoms die ik als een gek b gingen rushen maar tegelijk 3x geflashed werden door mn teammates xD.

Add me on Steam

• Facenoise
TheAnthonyNL schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:33:
[...]

Was gewoon in casual hoor ... en waren gewoon randoms die ik als een gek b gingen rushen maar tegelijk 3x geflashed werden door mn teammates xD.
Ik heb ook nog nooit iemand dood zien gaan door een molotov... grenades plenty...
Owowowowo jongens iemand uit de tweakers group is op VACaction gegaan! Lel!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-10 07:41

Silence

Godlike

hmr schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:44:
Owowowowo jongens iemand uit de tweakers group is op VACaction gegaan! Lel!
lame 8)7

Inventaris - Steam

• jeroenm17
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-11 16:25
Naam? zet hem op de Wall of Shame.

• Marc J
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-11 18:41

/id/itsmarcj

• Facenoise
Zijn er in ieder geval 2 minder, indien terecht, opgeruimd staat netjes...

Vandaag voor het eerst een ''bet'' gedaan op een wedstrijd vanavond! Wel voor maar weinig, maar ben nu al benieuwd naar de uitslag!

• Chrisz
Chrisz schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:56:
Gister weer een obvious wallhacker in het vijandelijke team, Wambam had hem gespectate en gaf aan dat hij echt door de muren heen aan het tracen was met zijn crosshair. Die gast stond 44-11 uiteindelijk, was gewoon niet leuk spelen meer.

https://vacstat.us/u/76561198229664548
Het zal een kwestie van tijd zijn... Echter heeft niemand er uiteindelijk wat aan.. |:(

Inmiddels na wat speuren zijn echte steam account gevonden:
http://steamcommunity.com/id/645613
Heb hier nog een filmpje van gemaakt, van één van de momenten uit de replay:
YouTube: Counter Strike: Global Offensive BHOP Script + Wallhack

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-11 01:56
Chrisz schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:13:
[...]

Tbh. kan ik uit dat filmpje niet afleiden dat hij wallhacked... De bom was geplant, en die CT kerel wil zijn gun saven. Dan is het toch normaal dat hij die standaard spots checked?

BHOP script zou wel kunnen, maar kan toch ook dat hij daar op geoefend heeft, en dat uit zichzelf kan?

• Chrisz
azziplekkus schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:42:
[...]

Tbh. kan ik uit dat filmpje niet afleiden dat hij wallhacked... De bom was geplant, en die CT kerel wil zijn gun saven. Dan is het toch normaal dat hij die standaard spots checked?

BHOP script zou wel kunnen, maar kan toch ook dat hij daar op geoefend heeft, en dat uit zichzelf kan?
Dit is eigenlijk een momentopname uit een replay waarin overduidelijk is dat hij wallhacked, hij traced echt door de muren e.d. zoals ook aan het eind van het filmpje sterk naar boven komt.

Lijkt me niet dat je dat kan oefenen zo'n bunnyhop waarbij je daadwerkelijk veel sneller vooruit beweegt, ik zie zelfs pro spelers dit niet doen.

• Luxicon
frye schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:37:
Hoe komt het eigenlijk dat er zo weinig XP gegeven wordt in competitive?
Niet dat het mij zoveel boeit maar wil wel de volgende drop graag krijgen.

Situatie is nu zo: (Rounds won x Reduced competitive multiplier)
Bij een 16-x win kreeg ik dus amper 90XP.
Dat had ik ook, maar dat was vandaag gestopt en nu krijg ik weer net zoveel XP als anders. De drop kreeg je vandaag toch al?
wambamNL schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:07:
[...]

Dan zal ik nog moeten wachten tot 26 juni. Ik heb Operation Bloodhound gekocht, dat geldt wel als aankoop mag ik hopen.

[ Voor 30% gewijzigd door Luxicon op 03-06-2015 17:08 ]

...

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-11 20:14
Alhoewel je het nooit zeker weet, lijkt me het bij hem toch wel duidelijk. Zeker omdat het 64 tick is zal die bhop echt niet gewoon skills zijn, en als hij die bekende spots wil checken doet hij dat wel gelijk en niet door de muren tracend.

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-11 01:56
Chrisz schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:49:
[...]

Dit is eigenlijk een momentopname uit een replay waarin overduidelijk is dat hij wallhacked, hij traced echt door de muren e.d. zoals ook aan het eind van het filmpje sterk naar boven komt.

Lijkt me niet dat je dat kan oefenen zo'n bunnyhop waarbij je daadwerkelijk veel sneller vooruit beweegt, ik zie zelfs pro spelers dit niet doen.
pro's doen dit niet omdat het in csgo waarschijnlijk niet loont (het effect is veel kleiner in vergelijking met andere games, zoals Quake en cod4, waar je praktisch heel de map kan overvliegen in één spring).

Dit wil niet zeggen dat het niet kan:
https://www.youtube.com/watch?v=2kMIpoP8MwM

• Chrisz
azziplekkus schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 17:30:
[...]

pro's doen dit niet omdat het in csgo waarschijnlijk niet loont (het effect is veel kleiner in vergelijking met andere games, zoals Quake en cod4, waar je praktisch heel de map kan overvliegen in één spring).

Dit wil niet zeggen dat het niet kan:
YouTube: CS:GO Bhopping - I'm A Bhop Bully
Hier de volledige demo, om te beoordelen: steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_download_match%20CSGO-vjEZe-VkN2f-6TqWs-ObzYs-qrzED

Ik had in de eerste rondes wel een aantal mooie kills btw.

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FLQyhVH.png?1

Doen of niet doen? Beide zijn MW.

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• k1NG
teupje schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 18:06:
[afbeelding]

Ik zeg doen €40 profit

• TheAnthonyNL
[afbeelding]

Heb je goed nagekeken?

Add me on Steam

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Haha ik laat jou anders wel kijken ;-)

http://steamcommunity.com/id/teupje/

En we zijn weer terug op MGE :(
Jammer genoeg geen goed potje gehad.

Game erop vac error.
GGWP 30 min mm ban

[ Voor 24% gewijzigd door Ryada op 03-06-2015 21:05 ]

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Sinds de steam update vanochtend is m'n game vandaag al 5x gecrashed. Jac le hiv! Vastlopers, unexpected errors.

• therobber
wambamNL schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:40:
En we zijn weer terug op MGE :(
Jammer genoeg geen goed potje gehad.

Game erop vac error.
GGWP 30 min mm ban
we hebben je niet nodig wambam ookal had je een vac error hebben we nog gewonnen :) p90 rush als ct :P
therobber schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 21:26:
[...]

we hebben je niet nodig wambam ookal had je een vac error hebben we nog gewonnen :) p90 rush als ct :P
Nee dat is aardig van jullie :(
Ik haat jullie allemaal <3 :P

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11 10:41
therobber schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 21:26:
[...]

p90 masterrace!

• Scale
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-11 17:48
Chrisz schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:13:
[...]

Het is niet eens een goede bunnyhop, dit lukt mij ook nog wel zonder script.
Gewoon jump binden aan je scroll wheel dan stelt dat niet zo veel voor.

En voor de wh ze team maat kijkt rechts, zou ik ook links kijken.
Hij lock niet op de ct en mist tevens ook nog.

• rodnaZ
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-08 12:53
Wat is de "beste" manier om mijn inventory te builden met een FT M9 bay. Safari Mesh? Ik ben van plan om 60 euro neer te leggen voor een knife om zo een inventory op te bouwen maar heb eerlijk gezegd geen strategie om dit aan te pakken.

Beginnen met het traden van knife > gun skins of knife > knife met profit? Suggesties zijn welkom :+

• TheAnthonyNL
rodnaZ schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:21:
Wat is de "beste" manier om mijn inventory te builden met een FT M9 bay. Safari Mesh? Ik ben van plan om 60 euro neer te leggen voor een knife om zo een inventory op te bouwen maar heb eerlijk gezegd geen strategie om dit aan te pakken.

Beginnen met het traden van knife > gun skins of knife > knife met profit? Suggesties zijn welkom :+
Ligt er maar net aan wat meer oplevert ten goede van jou natuurlijk...

Add me on Steam

• rodnaZ
TheAnthonyNL schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:23:
[...]

Ligt er maar net aan wat meer oplevert ten goede van jou natuurlijk...
Vanzelfsprekend maar de trade offers komen niet uit de lucht vallen. Hoe zit het met CSGOLounge tegenwoordig? Heb er een jaartje geleden redelijk actief op gebet maar nog nooit getrade.

• TheAnthonyNL
rodnaZ schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:28:
[...]

Vanzelfsprekend maar de trade offers komen niet uit de lucht vallen. Hoe zit het met CSGOLounge tegenwoordig? Heb er een jaartje geleden redelijk actief op gebet maar nog nooit getrade.
LOWBALLS everywhere ... of mensen die je proberen op te lichten door een hogere conditie te plaatsen dan dat ze zelf hebben... maar er zit wel een enkeling tussen die beetje goed bied daarnaast kan je beter reddit proberen...

Add me on Steam

• rodnaZ
TheAnthonyNL schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:31:
[...]

LOWBALLS everywhere ... of mensen die je proberen op te lichten door een hogere conditie te plaatsen dan dat ze zelf hebben... maar er zit wel een enkeling tussen die beetje goed bied daarnaast kan je beter reddit proberen...
Ja precies, denk zelf dat ik een thread start op /r/GlobalOffensiveTrade en kijken wat ik daar uit kan halen.

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Scale schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:14:
[...]
Wallhack is niet hetzelfde als aim assist. Het ziet er verdacht uit in dit filmpje maar puur op één actie kan je hier niet oordelen.

Als je al mijn spelmomenten zou doorspitten zal er hier en daar ook wel wat verdachts tussen zitten als je enkel en alleen de beelden bekijkt.

Steam: Grim

• Scale
rodnaZ schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:21:

Goede trade vinden waar je aan kan verdienen zal je veel moeite en mazzel voor moeten hebben.
Als je echt je inventory magisch wil vergroten (want dat is het, je wil met niks meer maken) moet je gaan bets gaan doen. Heb er zelf in minder dan een maand mijn inventory 8x vergroot, maar blijft een risico iets.

• rodnaZ
Scale schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:39:
[...]

Goede trade vinden waar je aan kan verdienen zal je veel moeite en mazzel voor moeten hebben.
Als je echt je inventory magisch wil vergroten (want dat is het, je wil met niks meer maken) moet je gaan bets gaan doen. Heb er zelf in minder dan een maand mijn inventory 8x vergroot, maar blijft een risico iets.
Betten is iets waar ik momenteel nog niet aan ga beginnen, wil eerst wat meer kennis opdoen met de teams zodat ik een beetje zelf kan beoordelen wat de odds zijn. Maar ben zeker van plan om met keys te gaan betten.

Anyways, betten is niet toegestaan op dit topic dus ik laat het hier maar bij zitten.

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Gewoon omdat het kan, strat roulette :D
YouTube: STRAT ROULETTE - Counter-Strike Global Offensive

• Chrisz
Scale schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:14:
[...]

Het is niet eens een goede bunnyhop, dit lukt mij ook nog wel zonder script.
Gewoon jump binden aan je scroll wheel dan stelt dat niet zo veel voor.

Hoe doe je dat dan, ik heb ook springen op mijn scrollwheel en dit lukt mij echt niet hoor. Zie hoe snel hij vooruit schiet in een keer. Ik heb dit nog nooit gezien bij de pro's, dus hier ziet echt wel meer achter dan enkel goed je bhop oefenen. Dit deed hij ook de hele match door.

Als je goed kijkt keert zijn teammaat om en gaat reloaden. Rechts kijken was dus even belangrijk voor hem. Het was ook een hele slechte speler, maar omdat hij dus wallhackt wat ook in de replay te zien is gewoon, maakt hij van die onmogelijke kills. Als je een paar posts terug kijkt, moet je de replay maar even bekijken en dan weer oordelen, je ziet hem iedere keer door de muren tracen.

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
eerste keer dat ik iets leuks unbox :D
SSG 53 Cyrex, min wear. :D

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Scale
Chrisz schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:48:
[...]

Hoe doe je dat dan, ik heb ook springen op mijn scrollwheel en dit lukt mij echt niet hoor. Zie hoe snel hij vooruit schiet in een keer. Ik heb dit nog nooit gezien bij de pro's, dus hier ziet echt wel meer achter dan enkel goed je bhop oefenen. Dit deed hij ook de hele match door.

Als je goed kijkt keert zijn teammaat om en gaat reloaden. Rechts kijken was dus even belangrijk voor hem. Het was ook een hele slechte speler, maar omdat hij dus wallhackt wat ook in de replay te zien is gewoon, maakt hij van die onmogelijke kills. Als je een paar posts terug kijkt, moet je de replay maar even bekijken en dan weer oordelen, je ziet hem iedere keer door de muren tracen.
Ja ik heb jaren lang gebunny hopped, in Team fortress classic en quake en de oudere counter strikes,
Het is gewoon een gewenning voor mij. Pro's doen het gewoon niet omdat feitelijk een exploit is, en ik denk dat je tegenstanders bezwaar kunnen maken als je dat soort fratsen uithaal.

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-11 12:28

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

[afbeelding]

Haha dat offer had ik ook al gekregen van hem, wou toen alleen pure dus niet gedaan :p
Chrisz schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:48:
[...]

Hoe lang speel je al CS:GO?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Chrisz
hmr schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:15:
[...]

Hoe lang speel je al CS:GO?
500+ uur, wat dan?

• TheAnthonyNL
Waarom zijn er ineens zoveel kistjes ... http://steamcommunity.com...tings/730/Falchion%20Case ....

Add me on Steam

Als het filmpje tekenend genoeg zou moeten zijn voor hacking, dan valt het allemaal wel mee. Kan de demo nu niet terugkijken, maar tot nu toe lijkt het me weer een gevalletje "nieuwe MG(E) (na vacbanwave) denkt weer dat iedereen hacked".

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Lawwie

Lawwie

Omdat een week met nieuwe drops is begonnen? Dus overvloed? Dus goedkoop? Ik heb er een aantal gister opgekocht voor 1,20 per stuk en weer te koop gezet voor 3 euro in de hoop dat aan het eind van de week als niemand meer cases krijgt dat deze weer verkopen :)

• TheAnthonyNL
Lawwie schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:26:
[...]

Omdat een week met nieuwe drops is begonnen? Dus overvloed? Dus goedkoop? Ik heb er een aantal gister opgekocht voor 1,20 per stuk en weer te koop gezet voor 3 euro in de hoop dat aan het eind van de week als niemand meer cases krijgt dat deze weer verkopen :)
Dat hoop ik wel anders gaan er koppen rollen hahaha :+

Add me on Steam

• Lawwie

Lawwie

TheAnthonyNL schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:28:
[...]

Dat hoop ik wel anders gaan er koppen rollen hahaha :+
Anders maak ik ze zelf wel open xD

• TheAnthonyNL
Lawwie schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:30:
[...]

Anders maak ik ze zelf wel open xD
Dan ineens paar knifes erbij \ :D /

Add me on Steam

• Silence

Silence

Godlike

TheAnthonyNL schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:40:
[...]

Ja gasten waar ik mee speel, krijgen nu opeens een overvloed aan knifes, heb er al 6 voorbij zien komen deze week, valve krijgt me geld iig niet meer. :O

Inventaris - Steam

• Chrisz
hmr schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:25:
[...]

Als het filmpje tekenend genoeg zou moeten zijn voor hacking, dan valt het allemaal wel mee. Kan de demo nu niet terugkijken, maar tot nu toe lijkt het me weer een gevalletje "nieuwe MG(E) (na vacbanwave) denkt weer dat iedereen hacked".
Ben zeker geen nieuwe MGE, ben dit al maanden inmiddels. Maar bekijk de match maar eens terug, ik had er gewoon een moment uitgepakt wat voor mij het samenvatte. Tevens maak ik niet zomaar iemand voor hacker uit, zie ook mijn vacstat.us lijstje: https://vacstat.us/list/12596

• TheAnthonyNL
Silence schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:41:
[...]

Ja gasten waar ik mee speel, krijgen nu opeens een overvloed aan knifes, heb er al 6 voorbij zien komen deze week, valve krijgt me geld iig niet meer. :O
Damn ik wil een knife :(... maar jackpot sites zijn zo verleidelijk om all in op te gaan :S.

Add me on Steam

• Lawwie

Lawwie

TheAnthonyNL schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:40:
[...]

Was het maar zo, tot op heden 200 cases zoiets open gemaakt, niet 1 knife unboxed. Daarom hou ik het nu ook voornamelijk bij betten, wat mij tot op heden ongeveer 200 euro op heeft geleverd :p

• Silence

Silence

Godlike

Lawwie schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:44:
[...]

Was het maar zo, tot op heden 200 cases zoiets open gemaakt, niet 1 knife unboxed. Daarom hou ik het nu ook voornamelijk bij betten, wat mij tot op heden ongeveer 200 euro op heeft geleverd :p
Dat heb ik nou ook, en ik ken zo'n gozer die speelt echt fucking slecht en die heeft al iets van 12 knifes gekregen, verdiend het gewoon niet, maar misschien een troostprijs van Valve ofzo. :+

Inventaris - Steam

• Chrisz
Silence schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:47:
[...]

Dat heb ik nou ook, en ik ken zo'n gozer die speelt echt fucking slecht en die heeft al iets van 12 knifes gekregen, verdiend het gewoon niet, maar misschien een troostprijs van Valve ofzo. :+
Haha herkenbaar, een maat van mij bakt er ook niet veel van. Opent 4 kistjes: 2x Knife, 1x Stattrak AWP Redline, 1x AWP Redline.

• Lawwie

Lawwie

Betten heeft mij deze knife opgeleverd :9~

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZERZQls.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eWyDTB7.jpg

Ben nu op zoek naar een glock fade :+

• TheAnthonyNL
Chrisz schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:48:
[...]

Haha herkenbaar, een maat van mij bakt er ook niet veel van. Opent 4 kistjes: 2x Knife, 1x Stattrak AWP Redline, 1x AWP Redline.
Paas mij jou geluk eens :(, ik wil een KNIFE!!!

Add me on Steam

• Chrisz
TheAnthonyNL schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:52:
[...]

Mijn knife heb ik, toen hij nog €75,00 waard was, voor mijn verjaardag gehad van vrienden.

• Lawwie

Lawwie

TheAnthonyNL schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:52:
[...]

Als je nou eens 75 euro uit geeft aan een knife i.p.v cases :o

• Facenoise
Lawwie schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 11:07:
[...]

Als je nou eens 75 euro uit geeft aan een knife i.p.v cases :o
Ik dacht ik ga een knife kopen! Na de prijzen gezien te hebben droop ik toch maar weer af... :') wat zijn die dingen duur! ;w

• Lawwie

Lawwie

Facenoise schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 11:42:
[...]

Ik dacht ik ga een knife kopen! Na de prijzen gezien te hebben droop ik toch maar weer af... :') wat zijn die dingen duur! ;w
Ja ze zijn duur, maar je kunt ook bijvoorbeeld een gut knife doppler kopen, a 80 euro ;) Heb je al een hele mooie knife. Wil je een karambit (slaughter, fade, doppler etc) dan kijk je toch snel tegen prijzen van 300-400 euro.

• Facenoise
Lawwie schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 11:44:
[...]

Ja ze zijn duur, maar je kunt ook bijvoorbeeld een gut knife doppler kopen, a 80 euro ;) Heb je al een hele mooie knife. Wil je een karambit (slaughter, fade, doppler etc) dan kijk je toch snel tegen prijzen van 300-400 euro.
Ik vind die gut knifes maar ugly! Ik wou voor zo'n karambit gaan.. maar helaas, hopen dat ik er ooit 1 unbox ofzo. 300-400 euro voor een knife is mij te gek, een tientje oké..

• Lawwie

Lawwie

Facenoise schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 11:46:
[...]

Ik vind die gut knifes maar ugly! Ik wou voor zo'n karambit gaan.. maar helaas, hopen dat ik er ooit 1 unbox ofzo. 300-400 euro voor een knife is mij te gek, een tientje oké..
Je kunt ook proberen om met een 10tje te gaan betten, zit wat tijd in, maar als je uiteindelijk je knife kunt kopen 8)

• Facenoise
Lawwie schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 11:50:
[...]

Je kunt ook proberen om met een 10tje te gaan betten, zit wat tijd in, maar als je uiteindelijk je knife kunt kopen 8)
Heb vandaag en gister wat skins gekocht om mee te gaan betten.. Duurt alleen week voordat je het mag inzetten/verruilen helaas.

Ga van de week nog voor een tientje zooi kopen om mee te betten. Gister mijn eerste bet verloren, had de underdog gestemd en helaas verloren(met gedropte waardeloze skins)
Pagina: 1 ... 119 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic