hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Voor tips, kijk in dit topic: Het Grote CS:GO Betting TopicFacenoise schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:46:
[...]
Thanks voor je reactie! Ik denk dat ik mezelf jumpstart om een paar skins te kopen(1-3 euro range) en daar vervolgens mee te betten.
en dan voor mezelf gewoon de trigon koop
Ik zou zelf als je begint met betten je inlezen op verschillende sites waaronder:
www.reddit.com/r/csgobetting
www.csgonuts.com
https://www.facebook.com/csgoguru?fref=ts
https://www.facebook.com/CsGoBettingAdvices?fref=ts
Oke thanks! Hier kan ik wat mee!Lawwie schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:49:
[...]
Voor tips, kijk in dit topic: Het Grote CS:GO Betting Topic
Ik zou zelf als je begint met betten je inlezen op verschillende sites waaronder:
www.reddit.com/r/csgobetting
www.csgonuts.com
https://www.facebook.com/csgoguru?fref=ts
https://www.facebook.com/CsGoBettingAdvices?fref=ts
Ja dit had ik al gelezen maar bedankt voor de heads uphmr schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:47:
[...]
Hou er rekening mee dat je 7 dagen moet wachten tot je kan betten met die skins.
EDIT: En ik ben de bezitter van een p90 Trigon!
[ Voor 8% gewijzigd door Facenoise op 02-06-2015 11:06 ]

WOOP WOOP!
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Ga jij eens een staatslot kopen, met dat geluk van je.
Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1
Echt heChrisz schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:25:
[...]
Ga jij eens een staatslot kopen, met dat geluk van je.
ontopic:
Het lijkt wel of er met een update iets is veranderd aan de spray van de ak ... of is dat placebo?
Denk het wel, lijkt mij in ieder geval erg leuk, zou er wel gebruik van maken!TheAnthonyNL schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:28:
[...]
Echt he, anyway ... effe offtopic vraagje denken jullie dat er animo is voor een steam card/emoticon/background betting site???
ontopic:
Het lijkt wel of er met een update iets is veranderd aan de spray van de ak ... of is dat placebo?
AK-47 heb ik geen verschil van gemerkt.
Zal nog wel eventjes duren als je weet hoe groot LoL en Dota 2 in azie zijn. Maar CS:GO heeft inderdaad een enorme groei, die hopelijk nog lang doorzet.Marc J schreef op maandag 01 juni 2015 @ 22:54:
[afbeelding]
Het zal niet lang meer duren voordat CS:GO groter is dan LoL en Dota 2
Wow, alweer.
Nu wel weer een screenshot van alle gewonnen skins posten he!
Ah ok, want ik zoek namelijk nog mensen om dit dan samen met mij op te zetten (bot is er al) alleen website moet nogChrisz schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:29:
[...]
Denk het wel, lijkt mij in ieder geval erg leuk, zou er wel gebruik van maken!
AK-47 heb ik geen verschil van gemerkt.
Bij de ak lijkt het dat de enemies niet doodgaan door een redelijk tot perfecte spray (laat staan perfecte one tap) en maar niet doodgaan of zou te het maken kunnen hebben met de hitboxes ...
hulp nodig ermee?TheAnthonyNL schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:31:
[...]
Ah ok, want ik zoek namelijk nog mensen om dit dan samen met mij op te zetten (bot is er al) alleen website moet nog.
Bij de ak lijkt het dat de enemies niet doodgaan door een redelijk tot perfecte spray (laat staan perfecte one tap) en maar niet doodgaan of zou te het maken kunnen hebben met de hitboxes ...
Steam: Ryada.
Congratz, maar voor de zoveelste keer, zet dit in het betting topic want dat is wat je doet
Iemand nog interesse in een max fade butterfly knife? http://imgur.com/a/Ze6qK
[ Voor 12% gewijzigd door Lawwie op 02-06-2015 11:57 ]
Helaas geen tijd om je hiermee te helpen, bezig met het afronden van mijn scriptie. Daarna zou ik je wel kunnen helpen met de opmaak van de website, programmeren ben ik geen held in,TheAnthonyNL schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:31:
[...]
Ah ok, want ik zoek namelijk nog mensen om dit dan samen met mij op te zetten (bot is er al) alleen website moet nog.
Verwijderd
Ik, ik! Front-end webdev/designer meld zich!Chrisz schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:04:
[...]
Helaas geen tijd om je hiermee te helpen, bezig met het afronden van mijn scriptie. Daarna zou ik je wel kunnen helpen met de opmaak van de website, programmeren ben ik geen held in,
Wat vraag je er voor?Lawwie schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:51:
[...]
Congratz, maar voor de zoveelste keer, zet dit in het betting topic want dat is wat je doet
Iemand nog interesse in een max fade butterfly knife? http://imgur.com/a/Ze6qK
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Afhankelijk van de progammeer taal kan ik best wel helpenTheAnthonyNL schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:31:
[...]
Mmm ok, ik heb een Gut Doppler die wil ik eigenlijk ook gebruiken om te traden. Maar jij wilt alleen pure of Asii begrijp ik?
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Liever wel, of overpay in items natuurlijkteupje schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:26:
[...]
Mmm ok, ik heb een Gut Doppler die wil ik eigenlijk ook gebruiken om te traden. Maar jij wilt alleen pure of Asii begrijp ik?
uiteindelijk nog enkel knife gaan spelen
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Mwa die matches heb je soms.hexta schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:33:
16-1 verliezenschreeuwende klote russen, teamkillers, en het halve potje over met 2 bots
![]()
uiteindelijk nog enkel knife gaan spelenFuck dit.
Gister was ik gefrustreerd en kon ik ook nog is niks raken.
Stond elke keer bottom
uiteindelijk ts geleaved want kon er ff niet meer tegen en zat toch alleen maar te vloeken op ts XD
hahahawambamNL schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:37:
[...]
Mwa die matches heb je soms.
Stond elke keer bottom
uiteindelijk ts geleaved want kon er ff niet meer tegen en zat toch alleen maar te vloeken op ts XD
Je crosshair is nice btw
Dat wordt nog lastig dan...
Nope ... is makkelijk gewoon op een kut spot gaan staan of gewoon rondrennen en knifen als een gekGrotman schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:39:
Ik moet voor een Bloodhoundmissie 15 melee kills maken in Arms Race. Zijn dit serieus 15 knife kills? Close range kills tellen niet en de knife is het enige melee wapen volgens mij.
15x arms race winnen.. Eitje toch?Grotman schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:39:
Ik moet voor een Bloodhoundmissie 15 melee kills maken in Arms Race. Zijn dit serieus 15 knife kills? Close range kills tellen niet en de knife is het enige melee wapen volgens mij.
Vraag gewoon een of meerdere maatjes, laat ze bij het enemy team gaan en spreek steeds bij dezelfde plaats af, heb je die missie in 1 match gehaald
misschien na een cursus van Anthony
Die is redelijk te doen, zodra het match begint even melden dat je de missie wilt halen. Meeste spelers zullen je wel helpen. (Dat lukte iig bij mijSublimnAll schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:55:
Er zitten echt kudtmissies tussen zeg...zoals 3 keer een bom planten in Casual. Voordat je überhaupt een keer die bomb weet te bemachtigen...
Ja dat is wel klote ja, gister kwam je nog wel even van je frustatie af met die 4k awp rondewambamNL schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:37:
[...]
Mwa die matches heb je soms.
Stond elke keer bottom
Dat was gewoon compleet hun fout, je gaat een awper pushen 1 voor 1 terwijl je gewoon rond gaat stampen ik bedoel hoe makkelijk wil je het maken.HamburgerHenk schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:11:
[...]
Ja dat is wel klote ja, gister kwam je nog wel even van je frustatie af met die 4k awp ronde
Maarja de rest van de tijd was gewoon bagger.
Gister had ik weer een leuke move, ik speek vaak Nuke, en verdedig meestal B met me p90, ik gooi ook altijd een smoke de gang bij radio in.wambamNL schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:14:
[...]
Dat was gewoon compleet hun fout, je gaat een awper pushen 1 voor 1 terwijl je gewoon rond gaat stampen ik bedoel hoe makkelijk wil je het maken.
Maarja de rest van de tijd was gewoon bagger.
Het andere team besloot B te rushen, en ik stond in zon goede hoek dat toen ik de eerste persoon zag en begon te schieten ik gelijk 4 kills had!
Heb eens identiek hetzelfde voorgehad, met P90 aan het wachten in ramp, smoke gegooid, T's komen door smoke gerusht, praktisch allemaal op dezelfde spot, ik begin te schieten en voor ik het wist lagen er 4 dode T's voor m'n voeten. Heeft weinig tot niets met skills te maken maar blijft leuk!Facenoise schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:33:
[...]
Gister had ik weer een leuke move, ik speek vaak Nuke, en verdedig meestal B met me p90, ik gooi ook altijd een smoke de gang bij radio in.
Het andere team besloot B te rushen, en ik stond in zon goede hoek dat toen ik de eerste persoon zag en begon te schieten ik gelijk 4 kills had!![]()
Lel... je beseft je dat je daarmee je teammates ook onnodig dupeert?wambamNL schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:37:
[...]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ja dat besef ik mij, maar ik denk niet dat ze zin hebben om te luisteren naar mijn geklaag.hmr schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:42:
[...]
Lel... je beseft je dat je daarmee je teammates ook onnodig dupeert?
Scheelt een hoop frustratie voor hun en een hoop geluid.
En ik kon me eindelijk weer een beetje focussen.
3 dagen geleden met een paar tweakers op dust2 wij als t iedereen ging dood en ik was over met een awp.Facenoise schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:33:
[...]
Gister had ik weer een leuke move, ik speek vaak Nuke, en verdedig meestal B met me p90, ik gooi ook altijd een smoke de gang bij radio in.
Het andere team besloot B te rushen, en ik stond in zon goede hoek dat toen ik de eerste persoon zag en begon te schieten ik gelijk 4 kills had!![]()
Nou de ct's pushen nooit meer na die ronde.
Dikke ace gemaakt omdat ze gewoon stop bezig waren.
Zal een paar leuke momenten vanavond even op youtube zetten.
[ Voor 22% gewijzigd door Ryada op 02-06-2015 13:44 ]
Leuk! Benieuwd! Youtube account zelfde naam?wambamNL schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:43:
[...]
3 dagen geleden met een paar tweakers op dust2 wij als t iedereen ging dood en ik was over met een awp.
Nou de ct's pushen nooit meer na die ronde.
Dikke ace gemaakt omdat ze gewoon stop bezig waren.
Zal een paar leuke momenten vanavond even op youtube zetten.
*klein foutje -> omdat ze gewoon stoM bezig waren?
Volgens mij wel ja, heb de video al op mn dektop maar moet em nog uploaden maar dat gaat lang duren met mijn internet XD0stone0 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:44:
[...]
Leuk! Benieuwd! Youtube account zelfde naam?
*klein foutje -> omdat ze gewoon stoM bezig waren?
Ik zal hem zowieso hier posten maar moet even kijken of ik misschien een compilatie kan maken
Verwijderd
Ja wambam, dat deed je toen ook bij ons eens, vrij vervelend want we spelen opeens met iemand die niks meer binnenkrijgt. Slechte eigenschap, kan je beter je mic. muten als je gaat schelden oid. Niet dat dat een probleem is, speel maar eens een potje met mij een nehox.hmr schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:42:
[...]
Lel... je beseft je dat je daarmee je teammates ook onnodig dupeert?
Heb het alleen als ik een klote dag ervoor heb gehad, normaal gesproken leave ik niet maar gister was zo'n rampzalige dag dat ik er echt even helemaal niet meer tegen kon (niet alleen het falen op csgo speelt hierin mee)Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:46:
[...]
Ja wambam, dat deed je toen ook bij ons eens, vrij vervelend want we spelen opeens met iemand die niks meer binnenkrijgt. Slechte eigenschap, kan je beter je mic. muten als je gaat schelden oid. Niet dat dat een probleem is, speel maar eens een potje met mij een nehox.
Laten we het zo zeggen, normaal scheld ik nooit maar dan ook nooit met 1 bepaald woord. gister voor het eerst in tijden dat woord door mijn mond zien gaan.
Maar dat neemt niet weg dat het idd fout van mij was, had idd beter mijn mic kunen muten. maar het helpt niet echt als je team zegt van gewoon focussen je kan het wel, ik weet zelf ook dat ik wel kan raken en goed kan spelen maar het lukt niet en dan word ik gefrustreerd als er ook nog andere dingen zijn waar ik die dag problemen mee had.
Maarja vandaag zal weer een stuk relaxeder zijn aangezien het gezijk van gister alweer is opgelost.
wambamNL schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:50:
[...]
Heb het alleen als ik een klote dag ervoor heb gehad, normaal gesproken leave ik niet maar gister was zo'n rampzalige dag dat ik er echt even helemaal niet meer tegen kon (niet alleen het falen op csgo speelt hierin mee)
Laten we het zo zeggen, normaal scheld ik nooit maar dan ook nooit met 1 bepaald woord. gister voor het eerst in tijden dat woord door mijn mond zien gaan.
Maar dat neemt niet weg dat het idd fout van mij was, had idd beter mijn mic kunen muten. maar het helpt niet echt als je team zegt van gewoon focussen je kan het wel, ik weet zelf ook dat ik wel kan raken en goed kan spelen maar het lukt niet en dan word ik gefrustreerd als er ook nog andere dingen zijn waar ik die dag problemen mee had.
Maarja vandaag zal weer een stuk relaxeder zijn aangezien het gezijk van gister alweer is opgelost.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Kan je ook gewoon op zijn profiel zien.
Verwijderd
Iedereen, ik in het bijzonder, heeft slechte dagen. Maar ga gewoon niet van TS af, dan speel ik nog liever met een bot.wambamNL schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:50:
[...]
Heb het alleen als ik een klote dag ervoor heb gehad, normaal gesproken leave ik niet maar gister was zo'n rampzalige dag dat ik er echt even helemaal niet meer tegen kon (niet alleen het falen op csgo speelt hierin mee)
Eens. Plus het feit dat je je gewoon lekker moet inhouden of het nou slecht gaat of niet. Je bent toch goed opgevoed door je ouders, mag ik hopen?Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:03:
[...]
Iedereen, ik in het bijzonder, heeft slechte dagen. Maar ga gewoon niet van TS af, dan speel ik nog liever met een bot.
Ok men.
TS is voor communiceren tijdens de rondes en daarna grappen maken en mensen afzeiken
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Sowieso 90% van ts3.nehox.nl, WELKOM IEDEREEN! hihihihihihmr schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:06:
[...]
Ok men.Het punt wat ik probeerde te maken is dat sommige mensen hier zichzelf zo snel laten opfocken. Al scheld merijn of nehox het hele channel vol.. prima, zolang hij dat maar niet tijdens een ronde gaat doen.
TS is voor communiceren tijdens de rondes en daarna grappen maken en mensen afzeiken
Verwijderd
Je bent een moraalridder die niet scheld, of begrijp ik dit verkeerd?Chrisz schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:05:
[...]
Eens. Plus het feit dat je je gewoon lekker moet inhouden of het nou slecht gaat of niet. Je bent toch goed opgevoed door je ouders, mag ik hopen?
En soms kan Merijn dat niet hebben, als hij heeeeeel erg slecht is.Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:07:
[...]
Sowieso 90% van ts3.nehox.nl, WELKOM IEDEREEN! hihihihihi
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zeker niet, ik roep ook wel eens KUT e.d.Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:07:
[...]
Je bent een moraalridder die niet scheld, of begrijp ik dit verkeerd?
Maar daar blijft het bij. Mij hoor je het K woord niet roepen en ga ook zeker niet door blijven ragen.
Snap ik ik weet ook dat het fout was maar kon er even niet meer tegen.Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:03:
[...]
Iedereen, ik in het bijzonder, heeft slechte dagen. Maar ga gewoon niet van TS af, dan speel ik nog liever met een bot.
Maar het was niet zozeer de game die het veroorzaakte, het was meer de game die de irritatie van de hele dat triggerde.
Maarja, het is niet goed te praten en dat weet ik, probeer alleen maar uit te leggen wat de achterliggende reden daartoe was.
En die reden had niks met het team of de game te maken, maar de andere helft van de dag die zich daarvoor afspeelde.
CS is net als MDMA/XTC, speel/gebruik het niet als je emotioneel niet stabiel bentwambamNL schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:10:
[...]
Snap ik ik weet ook dat het fout was maar kon er even niet meer tegen.
Maar het was niet zozeer de game die het veroorzaakte, het was meer de game die de irritatie van de hele dat triggerde.
Maarja, het is niet goed te praten en dat weet ik, probeer alleen maar uit te leggen wat de achterliggende reden daartoe was.
En die reden had niks met het team of de game te maken, maar de andere helft van de dag die zich daarvoor afspeelde.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik dacht eerst het gaat wel.hmr schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:11:
[...]
CS is net als MDMA/XTC, speel/gebruik het niet als je emotioneel niet stabiel bent![]()
![]()
![]()
![]()
Maarja dat viel achteraf nogal tegen.
Ach gebeurd is gebeurd we kunnen er nu nog wel over door gaan zagen maar we komen er niet veel verder mee en kunnen er ook niet veel meer aan veranderen
Kom vanavond naar channel #666 op NehOx!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Shit ik kan vanavond niet, morgenavond ook goed?hmr schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:15:
Ik ga binnenkort een praatgroepje oprichten. Wellicht kan ik mensen helpen. Dus heb je problemen met het beheersen van je woede. Heb je altijd lagg? Lijkt het erop dat in elke server waar je komt 9 cheaters zitten? Staat NIP bij jou voor Nietskunnenachterjepc In Pyamas of lukt het maar niet om uit goldnova 6 te komen?
Ik wil een reservering maken voor overmorgen hahahmr schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:15:
Ik ga binnenkort een praatgroepje oprichten. Wellicht kan ik mensen helpen. Dus heb je problemen met het beheersen van je woede. Heb je altijd lagg? Lijkt het erop dat in elke server waar je komt 9 cheaters zitten? Staat NIP bij jou voor Nietskunnenachterjepc In Pyamas of lukt het maar niet om uit goldnova 6 te komen?
Senpai notice mehmr schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:15:
Het valt mij op dat ik nog steeds geen promotion heb, normaal heb je aan 4/5 wins of ties in a row wel voldoende.
Ach, niet iedereen heeft de benodigde skill om MG te wordenTheAnthonyNL schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:25:
[...]
Senpai notice me. Gold nova master is een bitch ...
iedereen heeft wel eens een dag dat het heel wat minder gaat, ik had vrijdag vanaf t begin van de match heel de tijd 100 tot 200 pingwambamNL schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:50:
[...]
Wat was jij waardeloos toentherobber schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:43:
[...]
iedereen heeft wel eens een dag dat het heel wat minder gaat, ik had vrijdag vanaf t begin van de match heel de tijd 100 tot 200 pingdat was ook vrij frustrerend
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Wees blij dat ik er niet was anders had ik vast en zeker weer een teamkill hahahmr schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:03:
[...]
Wat was jij waardeloos toen. Leek g*d wel star trek, met al je gewarp!
Bovenaan of niet bovenaan staan in je team maakt niet zo heel veel uit in promoten. Tenzij je echt heel veel meer punten hebt dan de mensen in het andere team, maar dan heb je meetal ook wel heel veel meer rondes dan het andere team en rank je snel op.Grotman schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:37:
Oh, dat is een echt iets? Ben zelf GNM maar na 9 wins in een row nog steeds geen promotion (1 loss in de laatste 12 potten). Sta heel vaak bovenaan, en anders tweede.
Het valt mij op dat ik nog steeds geen promotion heb, normaal heb je aan 4/5 wins of ties in a row wel voldoende.
Aan het einde van de ronde, wat voor ranks hebben de tegenstanders?
Dat is vaak een heel aardige indicatie of je al bijna aan het upranken bent. Zodra je MG's ziet verschijnen ben je er 1 of 2 potjes vanaf (afhankelijk van met hoeveel rondes verschil je wint).
Die zijn er bij mij ook op 60Hz.k1NG schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:19:
Vanmiddag m'n 144Hz scherm gehaald. De 1 tap headshots are real. Wauw wat een verschil zeg haha
Steam: Grim
heel waardeloos was ik toen echt frustratie op en top. ik zag elke deur wel 8 x voorbij komen voordat ik er door heen was haha.hmr schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:03:
[...]
Wat was jij waardeloos toen. Leek g*d wel star trek, met al je gewarp!
Maar het is nu gefixt dag erna schoot ik de sterren van de hemel en ook rankup gekregen naar MGE toen dus ging lekker
We weten allemaal dat dat leugens zijn Grim.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Sure.. wat zetten we erop?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zou ik ook gezegd hebben als ik nog op 60hz zat. Succes daarmee!
Geen idee, skins boeien me niet en heb ik ook niet. (< €1 in waarde per skin)
Dus doe maar een schappelijk voorstel.
Steam: Grim
Als je dacht dat je beter word van hogere Hz dan moet ik je teleurstellen.k1NG schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:19:
Vanmiddag m'n 144Hz scherm gehaald. De 1 tap headshots are real. Wauw wat een verschil zeg haha
120Hz+ is veel fijner voor de ogen, maar een beter speler word je er echt niet door.
Hij zegt ook niet dat die er beter van geworden is.unfor schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:32:
[...]
Als je dacht dat je beter word van hogere Hz dan moet ik je teleurstellen.
120Hz+ is veel fijner voor de ogen, maar een beter speler word je er echt niet door.
Klopt, krijg hem niet kwijt en wil eigenlijk vanavond nog betten, dus als je nog interesse hebtteupje schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:28:
[...]
Op Reddit kwam ik je tegen voor 5 Asii of 100 keys
[ Voor 17% gewijzigd door Lawwie op 02-06-2015 17:41 ]
Nou, ik kom zelf ook van een 60Hz scherm en merkte eigenlijk geen reet verschil met mn nieuwe 144Hz scherm in het begin. Al die verhalen alsof er een wereld voor je open gaat en je veel hogere scores haalt slaan mijns inziens nergens op. Het speelt misschien iets vloeiender, maar ik schiet niet meer HS's met het nieuwe scherm. Ben wel geleidelijker betere scores gaan halen, maar dat kan ook door het vaker spelen zijn gekomen.k1NG schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:03:
[...]
Zou ik ook gezegd hebben als ik nog op 60hz zat. Succes daarmee!
Ik had persoonlijk echt een veel betere ervaring verwacht, maar merkte het amper.
Maar goed, die discussie is vaker gevoerd hier
[ Voor 3% gewijzigd door Grotman op 02-06-2015 17:50 ]
Daar gaan we weer....unfor schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:32:
[...]
Als je dacht dat je beter word van hogere Hz dan moet ik je teleurstellen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Deze discussie komt ongeveer 1 a 2 keer per maand langs op dit forum
wambamNL schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:52:
[...]
Deze discussie komt ongeveer 1 a 2 keer per maand in de week langs op dit forum
Zoals we het gewend zijnHamburgerHenk schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 19:06:
Het blijft wel gaan, eerst de al eerder uitgekauwde resolutie discussie, nu weer de schermen
edit:
plaatjes: http://images.akamai.stea...B6A349BECD04B2F91828C77D/
y
http://images.akamai.stea...11A382EA78CEFDEC2FA80D0A/
[ Voor 37% gewijzigd door Brogala op 02-06-2015 19:16 ]
Hangt van skin type + float value afBrogala schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 19:15:
Ik heb dus een M4A1-s Atomic alloy getrade, maar MW ziet er best lelijk uit... of ligt het aan mij? Zie best veel krassen enzo, terwijl bijvoorbeeld de AK47 field tested er veel beter uit lijkt te zien.
Float value moet ik even checken (of nou ja even, was vorige keer een heel gezeik...
Ik zal straks ff m'n setting maxen en resolutie op 1080p zetten, kijken of hij er dan beter uit ziet. Nu denk ik eerder aan een 'low' field tested
Verder bevalt 1024x960 stretched nog steeds
Man man man wat doet men zijn scherm aan ...vind die met vergrootglas leuker XD.
Counter-Strike terug bij Intel Extreme Masters
Mogelijk hogere price pools voor CS nu bij Katowice etceteraIn March 2014, Michal "Carmac" Blicharz, ESL's pro gaming managing director, claimed that the CS:GO still did not fit the IEM concept due to the lack of interest from regions like Southeast Asia and China in the game.
/id/itsmarcj
Voelt toch wel een beetje 'speciaal', als je bedenkt dat je een paar maand geleden nog silver 3 was :3
[ Voor 7% gewijzigd door Bone op 02-06-2015 21:44 . Reden: Typo ]
Ik speel nu op een 288Hz scherm, veel beter dan een 144Hz
De kleuren zijn ook veel mooier door de snelle refresh, en ik schiet alles raak. Voor mij nooit meer een 144Hz scherm.
Probleem is alleen dat je kleuren theoretisch gezien slechter worden hoe hoger je refresh is.RoaDHouse schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 21:54:
[...]
Ik speel nu op een 288Hz scherm, veel beter dan een 144Hz.
De kleuren zijn ook veel mooier door de snelle refresh, en ik schiet alles raak. Voor mij nooit meer een 144Hz scherm.
Ik zit maar wat te dollen, maar ik ben wel serieus op zoek naar een 32 inch scherm waar ik een beetje lekker CS op kan spelen.wambamNL schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 21:56:
[...]
Probleem is alleen dat je kleuren theoretisch gezien slechter worden hoe hoger je refresh is.
144Hz kan me niet bekoren, ik heb liever een goed contrast en mooie kleuren en zo min mogelijk input-lag, maar die zijn moeilijk te vinden.
Kun je niet beter voor een TV-scherm kijken?RoaDHouse schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 22:04:
[...]
Ik zit maar wat te dollen, maar ik ben wel serieus op zoek naar een 32 inch scherm waar ik een beetje lekker CS op kan spelen.
144Hz kan me niet bekoren, ik heb liever een goed contrast en mooie kleuren en zo min mogelijk input-lag, maar die zijn moeilijk te vinden.
Verwijderd
Dat slaat nergens op. Dat heeft te maken met paneel techniek, TN vs. IPS etc. En dan heeft de gemiddelde fps gamer complete schijt aan kleur-echtheid, dus gaan ze niet een monitor 100,- duurder maken voor iets betere kleuren.wambamNL schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 21:56:
[...]
Probleem is alleen dat je kleuren theoretisch gezien slechter worden hoe hoger je refresh is.
Niet echt nee
Als je voor een relatief laag budget (goed pc-scherm 32'' is niet te betalen) zou ik inderdaad eerder voor een goede TV gaan...
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic