Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 117 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.807 views

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 10:05

Jo0Lz

Lick the box!

Marc J schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 11:10:
[...]

Hier is de surrender bug in actie:
[video]
dat is fijn, draaien ze verkeerde surrenders ook terug? Ik ben m'n mg2 na 3 van die acties. 1 met tweakers, 2 solo-q, samen met 1 friend.

Morgen maar eens controleren, en anders maar weer flink pwnen. :P

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
Jo0Lz schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 21:33:
[...]
dat is fijn, draaien ze verkeerde surrenders ook terug? Ik ben m'n mg2 na 3 van die acties. 1 met tweakers, 2 solo-q, samen met 1 friend.

Zullen we zeker doen morgen.

Add me on Steam

• Marc J
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-11 18:41
Jo0Lz schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 21:33:
[...]

Ik weet het niet, bij VAC bans sowieso. Game bans geen idee.

/id/itsmarcj

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-11 12:05
Damienx2 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 19:05:
[...]

Ik zie niet veel 1920x1080 he? :+

3 met daarvan eigenlijk maar 1 noemenswaardige. Jouw onderbouwing is echter volslagen onzin, als men het echt gewend was vanuit de CS 1.6 tijd speelde men wel 640x480 of 800x600. Men speelde destijds niet omdat het zo "lekker" aanvoelde.
Hoezo maar 1 noemenswaardige? Al die boys op die lijst zijn echt wel hard hoor, niet alleen de boys van nip of fnatic zijn 'noemenswaardig'.

Als 10 jaar spelende cser (8 jaar 1.6, nu csgo) kan ik je garanderen dat wat kubusje zegt klopt, genoeg setups en settings van veel pro's gezien en gelezen ( vond ik altijd wel interessant, dno why ).

Dat argument dat veel pro's en niet pro's op lage settings speelden omdat hun pc crappy was is echt onzin, dat was misschien in 2002 zo en in het begin van source maar daarna had elke noemenswaardige pro echt wel geinvesteerd ( of gesponsord ) een fatsoenlijke gamedesktop thuis staan.

In cs 1.6 was het gewoon zo dat 640x480 en 800x600 de maps kleiner leken te maken en de models groter, de game was in 1999 ook geschreven voor die resoluties, hogere resoluties leek alles kleiner te maken en verminderde je spraycontrol aanzienlijk.

Tot eind cs 1.6 (begin csgo) a 2012 zag je nog steeds vrijwel elke pro op die resolutie spelen.

Source heb ik zelf nooit gespeeld maar als ik het hltv forum lees en moet geloven speelden er veel op 1024x768 en hebben veel source spelers dit aangehouden in csgo. Gedeeltelijk zijn veel spelers gewend aan het spelen met 4:3 reso's met zwarte balken.

In csgo zie je juist veel meer pro's vaker afwisselen van resoluties, de amerikanen van cloud9 steeds meer full hd 1920x1080 en de boys van NiP zie ik ook wel eens veranderen van resolutie.

Wat wel vaker de reden was voor lage resoluties en lage settings was het gebrek aan goede computers tijdens evenementen en lanparties, vroeger was het budget van evenementen vele malen kleiner dan nu, vooral sinds csgo is de populariteit pas echt flink gegroeid, dus ook het sponsor budget voor goede lanpc's en game monitoren.

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-11 09:03
Marc J schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 21:04:
JUSTICE HAS BEEN SERVED

[afbeelding]
Nog geen 5 minuten nadat we hadden gesurrenderd.
nice

hoe kan je dit zien in steam die lijst met spelers ?

• Woask
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:21
hmr schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:51:
[...]

WW.. die is binnenkort niet meer zoveel waar denk ik, snel verkopen!
Haha, gaat nu voor €70, naja voor hetzelfde ging t precies andersom... :/
http://steamcommunity.com...20Beast%20%28Well-Worn%29

Verwijderd

Ik hoorde laatst op Tarik's stream dat ze een lan met 60hz monitors moesten spelen, rip.

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Nu heb ik een reduced 'Earned XP' gain tot volgende week. Er komen echt maar een paar XP punten bij per match.

...

• JunkieLimbo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
Op de huidige lcd schermen wordt eigenlijk alles wazig als je niet in de native resolutie speelt. Daarom speel ik sinds de overgang van crt naar lcd maar gewoon op native.

Zijn er settings om de wazigheid op te heffen en op lagere resolutie te spelen of neemt iedereen die wazigheid gewoon voor lief?
JunkieLimbo schreef op zondag 31 mei 2015 @ 08:59:
Op de huidige lcd schermen wordt eigenlijk alles wazig als je niet in de native resolutie speelt. Daarom speel ik sinds de overgang van crt naar lcd maar gewoon op native.

Zijn er settings om de wazigheid op te heffen en op lagere resolutie te spelen of neemt iedereen die wazigheid gewoon voor lief?
Motion blur reduction aanzetten dacht ik.
weet niet of het hiermee helpt maar bij mij helpt het wel een hoop wazigheid uit te zetten. Maar weet niet of jij dat in je scher. Hebt zitten.

Edit: uit veranderd in aan. Epische faal.

[ Voor 9% gewijzigd door Ryada op 31-05-2015 09:13 ]

Steam: Ryada.

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:02
Operation Zoo was een betere naam geweest, het is alleen maar Zoo en nog eens Zoo.

De missies zijn waardeloos, niet te doen met een klappertjes pistool.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
RoaDHouse schreef op zondag 31 mei 2015 @ 14:15:
Operation Zoo was een betere naam geweest, het is alleen maar Zoo en nog eens Zoo.

De missies zijn waardeloos, niet te doen met een klappertjes pistool.
Word het niet eens tijd je naam te veranderen in Grumpy Cat?
Het maakt niet uit waar ik je zie posten, het is zonder uitzondering negatief.
Afbeeldingslocatie: https://flavorwire.files.wordpress.com/2014/12/grumpycat.jpg

• Marc J
xNikobellicx schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 23:27:
[...]

nice

hoe kan je dit zien in steam die lijst met spelers ?
Chrome extensie genaamd Ban Checker for Steam

/id/itsmarcj

En dan zet je mij in de watch list :+

• TheAnthonyNL
Iemand zin in een potje ...

Add me on Steam

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:19
hier ook nog een the BAN is real
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uuHPmbX.png

[ Voor 6% gewijzigd door therobber op 31-05-2015 17:34 ]

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Ik ben gisteren gereport geweest door bijna heel de server. Overwatch ban incoming?

Ik had een awp, en schoot random in de lucht, zonder te aimen (de round was gewonnen, beetje victory fire)

ineens WTFBBQ ik raak er iemand mee! Leek echt wel op aimbot... Nu, ik denk dat ze me eerder zullen reporten voor griefing dan voor aim hacking, want het was een teammate dat ik neerschoot ;_;

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
azziplekkus schreef op zondag 31 mei 2015 @ 19:44:
Ik ben gisteren gereport geweest door bijna heel de server. Overwatch ban incoming?

Ik had een awp, en schoot random in de lucht, zonder te aimen (de round was gewonnen, beetje victory fire)

ineens WTFBBQ ik raak er iemand mee! Leek echt wel op aimbot... Nu, ik denk dat ze me eerder zullen reporten voor griefing dan voor aim hacking, want het was een teammate dat ik neerschoot ;_;
Als er maar 1 keer een raar iets gebeurt waarbij je jezelf spontaan zou reporten dan is er niks aan de hand. Géén schrik hebben omdat mensen zeggen reported.

Steam: Grim

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-11 21:23
azziplekkus schreef op zondag 31 mei 2015 @ 19:44:

Ik zou alvast je skins verkopen, banhamer inc. 8)7

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
Iemand heeft (gisteren?) via Skinarena met een bet van 200$ een pot van 11k$ binnen gehaald waar dus serieus een 5000 key FN ST Fire Serpent tussen zat. Staat voor die 5000 keys te koop as we speak. Ik met mijn bettinghistorie moet hier echter niet aan beginnen..

Grappig detail, de kerel welke dat ding verloren heeft, heeft er nog een terwijl bij mijn weten de hoeveelheid FN ST Fire Serpents op 1 of 2 handen te tellen is(was voorheen 1 hand, maar zijn een aantal geduped meen ik).

Kerel welke dat ding verloren heeft: http://steamcommunity.com/id/DragonXZero

• Scrtz
unfor schreef op zondag 31 mei 2015 @ 14:29:
[...]

[afbeelding]
Hahahaha, so true.
xeoMe schreef op zondag 31 mei 2015 @ 19:50:
[...]

Ik zou alvast je skins verkopen, banhamer inc. 8)7
Inderdaad, had dit ook op een smurf, zeker doen snel!

[ Voor 23% gewijzigd door Scrtz op 31-05-2015 22:03 ]

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:02
unfor schreef op zondag 31 mei 2015 @ 14:29:
[...]

[afbeelding]
Helaas kan ik mijn naam niet veranderen, het mag niet van de admin.

Ik zou de naam graag willen claimen...... maar helaas.

Van de 1000 reacties zijn er toch wel een stuk of 5 positief. Dus een uitzondering is
er wel degelijk :).

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:55:
[...]

Ohh zo haha. Misschien toch een max fps instellen dan maar?
Een maximum fps instellen in de console heeft gewerkt voor mij. Je typt dan fps_max [getal]
Draait weer als een zonnetje :)

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Nu static crosshair (thnx wambam) en het gaat echt zoveel lekkerder :D

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

hexta schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:53:
Nu static crosshair (thnx wambam) en het gaat echt zoveel lekkerder :D
Yay :D blij dat ik je heb kunnen helpen.
En ook heel blij dat je het een kans heb gegeven.
Mag ik vragen wat je mening was toen je het in het begin gebruikte de overgang etc?
Ben wel benieuwd :)

• hexta
wambamNL schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:57:
[...]

Yay :D blij dat ik je heb kunnen helpen.
En ook heel blij dat je het een kans heb gegeven.
Mag ik vragen wat je mening was toen je het in het begin gebruikte de overgang etc?
Ben wel benieuwd :)
het was wel erg wennen moet ik toegeven :P
ik kon aan het begin de recoil minder volgen omdat ik toch wel afhankelijk was van het uitzetten van de crosshair om te bepalen hoe ver ik bij moest sturen, maar als je eenmaal gewend bent, ahw sweet lorrrrrrrd :D
Ik schiet een stuk gerichter, ik focus meer op bursts, en headys als een mofo :D _/-\o_ O+

xeroamd schreef op zondag 31 mei 2015 @ 20:33:
Iemand heeft (gisteren?) via Skinarena met een bet van 200$ een pot van 11k$ binnen gehaald waar dus serieus een 5000 key FN ST Fire Serpent tussen zat. Staat voor die 5000 keys te koop as we speak. Ik met mijn bettinghistorie moet hier echter niet aan beginnen..

Grappig detail, de kerel welke dat ding verloren heeft, heeft er nog een terwijl bij mijn weten de hoeveelheid FN ST Fire Serpents op 1 of 2 handen te tellen is(was voorheen 1 hand, maar zijn een aantal geduped meen ik).

Kerel welke dat ding verloren heeft: http://steamcommunity.com/id/DragonXZero
5 duizend key, dat ding verkoop je echt niet voor 12,500 dollar.....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hexta schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:00:
[...]

het was wel erg wennen moet ik toegeven :P
ik kon aan het begin de recoil minder volgen omdat ik toch wel afhankelijk was van het uitzetten van de crosshair om te bepalen hoe ver ik bij moest sturen, maar als je eenmaal gewend bent, ahw sweet lorrrrrrrd :D
Ik schiet een stuk gerichter, ik focus meer op bursts, en headys als een mofo :D _/-\o_ O+
Mooi, op de 1 of andere manier moet ik altijd lachen als ik dit soort reacties zie op de switch tussen dynamic en static.
(lachen in glimlachen niet uitlachen ofzo)
Vind het altijd leuk, om reacties te lezen haha.
Maar ben blij dat je niet meteen weer terug geswitched was (wat een paar mensen hebben gedaan wie ik het advies had gegeven)

• hexta
wambamNL schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:28:
[...]

Mooi, op de 1 of andere manier moet ik altijd lachen als ik dit soort reacties zie op de switch tussen dynamic en static.
(lachen in glimlachen niet uitlachen ofzo)
Vind het altijd leuk, om reacties te lezen haha.
Maar ben blij dat je niet meteen weer terug geswitched was (wat een paar mensen hebben gedaan wie ik het advies had gegeven)
hehe yeah :D
ging eigenlijk sneller dan ik dacht ook die overstap!

Nu nog een fijne crosshair vinden :P

hexta schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:30:
[...]

hehe yeah :D
ging eigenlijk sneller dan ik dacht ook die overstap!

Nu nog een fijne crosshair vinden :P
Weet niet of ik jou al op steam had?
Als dat zo is stuur ik je vanavond wel een 5 setups voor crosshairs en help ik je wel met je eigen crosshair maken als je wilt.
Mocht ik je nog niet hebben voeg me toe, steam staat in mn signature.

• Terranova
  • Laatst online: 28-11 10:41
wambamNL schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:33:
[...]

Als dat zo is stuur ik je vanavond wel een 5 setups voor crosshairs en help ik je wel met je eigen crosshair maken als je wilt.
Stuur mij ze ook eens :+

• hexta
[...]

Graag :D
Ik heb je al op steam ja :)
Stinos ben ik. :)

Is goed, heb ik jou op steam?
Anders maak ik vanavond wel even een groeps gesprek aan als steam dat toelaat.
hexta schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:37:
[...]

Graag :D
Ik heb je al op steam ja :)
Stinos ben ik. :)
Ohja klopt, derp.
Ik zal het onthouden en ze vanavond opsturen ze staan namelijk in een document op mn desktop, en zit nu op mn werk.

• TheAnthonyNL
wambamNL schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:42:
[...]

Is goed, heb ik jou op steam?
Anders maak ik vanavond wel even een groeps gesprek aan als steam dat toelaat.
Dat is Terranova :D.

Add me on Steam

Hoe moet ik nou weer herinneren wie wie is op steam en tweakers T.T
Pest me niet zo :P
Maar bedankt voor het zeggen.

• 0stone0
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 27-11 13:04

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

[...]

Als je dan toch bezig bent...
Zou je dat bestandje alsjeblieft ook naar mij willen sturen? _/-\o_

"~~Linux is only free if your time has no value"

Dit kan ook op steamchat jongens... :)

Ik merk dat ik sinds de nieuwe operation last van fps drops heb in CSGO :S. Zou wellicht ook met een update van mijn Realtek Hd drivers te maken hebben..

Voor de rest merk ik dat ik door deze drop heel wisselvallig presteer... stoor me eraan!

[ Voor 19% gewijzigd door hmr op 01-06-2015 10:51 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Ik heb een beter idee, zodra ik thuis ben zal ik alle crosshair configs die ik in dat bestand heb op een google docs gooien en de link hier posten.
Dan heeft iedereen er profijt van en kunnen mensen voor vragen mij altijd pmen
hmr schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:50:

Ik merk dat ik sinds de nieuwe operation last van fps drops heb in CSGO :S. Zou wellicht ook met een update van mijn Realtek Hd drivers te maken hebben..
Zoals eerder gezegd, probeer eens een max_fps in te stellen.
Het heeft geholpen voor meerdere personen.

[ Voor 47% gewijzigd door Ryada op 01-06-2015 10:52 ]

• xeoMe
hmr schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:50:

Heb je dat op alle servers of alleen de Valve servers?
Tot heden nog geen matchmaking gespeeld maar bij de casual valve servers heb ik vaak zat een fps drop naar steady 55-60 ongeveer 1 seconden en daarna weer terug naar 300+
Snap er geen drol van maar op dedicated servers weer totaal geen last van.
wambamNL schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:51:
Ik heb een beter idee, zodra ik thuis ben zal ik alle crosshair configs die ik in dat bestand heb op een google docs gooien en de link hier posten.
Dan heeft iedereen er profijt van en kunnen mensen voor vragen mij altijd pmen
Of mensen doen gewoon moeite en bezoeken:

http://tools.dathost.net/.../outline=0/outline_draw=0

@wambam Het instellen van max fps op wat? 200, of maakt het allemaal niet veel uit zolang je maar een maxfps hebt ingesteld?

@xeome; Ook in comp...

[ Voor 12% gewijzigd door hmr op 01-06-2015 10:53 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Kan ook, maar ik dacht als ik toch bezig ben laat ik 5 van mijn 'standaard' crosshairs waar 2 ervan niet op die site staan ;)

• Terranova
wambamNL schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:46:
[...]

Hoe moet ik nou weer herinneren wie wie is op steam en tweakers T.T
Pest me niet zo :P
Maar bedankt voor het zeggen.
Staat onder mijn forumnaam aan de linkerkant :9
wambamNL schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:53:
[...]

Kan ook, maar ik dacht als ik toch bezig ben laat ik 5 van mijn 'standaard' crosshairs waar 2 ervan niet op die site staan ;)
Het idee van die generator is toch juist dat je alle crosshairs kan maken die wilt hebben. Ik snap niet wat je bedoelt met "2 staan er niet op".

Toch treurig dat ik fps drops heb op 1280x968... Moet misschien die sound drivers, weer, updaten. Kan me haast niet voorstellen dat het aan CS:GO ligt. Had nooit ergens last van.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:56:
[...]

Het idee van die generator is toch juist dat je alle crosshairs kan maken die wilt hebben. Ik snap niet wat je bedoelt met "2 staan er niet op".

Toch treurig dat ik fps drops heb op 1280x968... Moet misschien die sound drivers, weer, updaten. Kan me haast niet voorstellen dat het aan CS:GO ligt. Had nooit ergens last van.
Ik heb 2 crosshairs, die een beetje vaag werken op die website maar ingame perfect werken.
Ik heb zegmaar een sterretje als je op alles behalve lichte vlakken mikt, en zodra je bijv op de lucht mikt is het een normale crosshair wat gewoon een + is
dat is bijv 1 van de 2

En ik zeg net probeer een max_fps in te stellen.
Meerdere mensen zeggen dat het helpt om de framedrops te voorkomen

[ Voor 7% gewijzigd door Ryada op 01-06-2015 10:58 ]

• TheAnthonyNL
hmr schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:56:
[...]

MAar heb je overal fps drops of alleen op die nieuwe maps???

@WAMBAM

ik pest je niet, ik help je alleen :(.

[ Voor 5% gewijzigd door TheAnthonyNL op 01-06-2015 10:58 ]

Add me on Steam

TheAnthonyNL schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:57:
[...]

@WAMBAM

Jij pest me altijd :+
Maar heb je gister nog gespeeld? en zo ja hoe gingen je games?

TheAnthonyNL schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:57:
[...]

@WAMBAM

Overal. Het is best vaag.. heb nog niet echt goed kunnen kijken waaraan het ligt. Ik zit nu zelf aan mijn muis te denken.. |:(

@Wambam

Heb je een screenshot ofzo van die crosshair. Ik snap trouwens niet de toegevoegde waarde daarvan... In 1.6 had ik wel een scriptje dat ervoor zorgde dat mijn crosshair elke keer van kleur veranderde waardoor hij beter te zien was

[ Voor 25% gewijzigd door hmr op 01-06-2015 11:00 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• TheAnthonyNL
hmr schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:59:
[...]

Overal. Het is best vaag.. heb nog niet echt goed kunnen kijken waaraan het ligt. Ik zit nu zelf aan mijn muis te denken.. |:(

@Wambam

Heb je een screenshot ofzo van die crosshair. Ik snap trouwens niet de toegevoegde waarde daarvan... In 1.6 had ik wel een scriptje dat ervoor zorgde dat mijn crosshair elke keer van kleur veranderde waardoor hij beter te zien was
Hmm vaag... ik heb de drops alleen op nieuwe maps... Also ... kan zijn dat het door een update fucked up is hoor...

Add me on Steam

hmr schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:59:
[...]

@Wambam

Makkelijker te zien overal is die crosshair, en zit nu op mn werk dus kan niet zo snel een screenschot maken.
Zal er wel een paar maken vanavond.
En ik vind hem vooral fijn op long distance.

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:00
Al iemand een nieuwe wekelijkse drop gehad of is dit pas vanaf morgen? ;)

• TheAnthonyNL
frye schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:19:
Volgens mij moeten wij dit : http://www.josh3d.com/csgo/ aanhouden

Add me on Steam

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-11 14:54
Jongens, ik ga deze week een 144Hz scherm halen. Ik twijfel alleen tussen deze twee:

pricewatch: BenQ XL2411Z Zwart

pricewatch: Asus VG248QE Zwart

Iemand nog enige tips?
k1NG schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:43:
Jongens, ik ga deze week een 144Hz scherm halen. Ik twijfel alleen tussen deze twee:

Iemand nog enige tips?
Neem de BenQ beste scherm naar mijn mening voor de prijs.
Heb er 1 gehaald een maand of 2 geleden en ik moet zeggen ik wil nooit meer anders.

Verwijderd

Op een 120hz scherm zou ik de fps cappen op 120..
Op 144hz op 144 fps, etc.

• k1NG
wambamNL schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:44:
[...]

Neem de BenQ beste scherm naar mijn mening voor de prijs.
Heb er 1 gehaald een maand of 2 geleden en ik moet zeggen ik wil nooit meer anders.
Hoorde wel dat de kleuren tegenvielen van de BenQ.
k1NG schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:46:
[...]

Zoek het topic ff door. Zijn pagina's vol over geschreven. Kleuren van de BenQ vind ik btw best prima, en voor de kleuren koop je geen gamescherm tbh.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• xeoMe
[...]

Color profile erop en klaar, waarom luister je niet naar mij :'(
[...]

Kleuren vallen mee je moet het scherm zelf aftellen en tegen een normaal scherm zijn je kleuren anders maar zonder grappen, je went eraan binnen een uur en ik vind het een stuk relaxder kijken dan een normaal scherm.
BenQ heeft ook anti motion blur erin zitten wat heel fijn is. weer niet of die asus dat ook heeft.

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:19
k1NG schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:43:

Iemand nog enige tips?
ik heb ook de BenQ, top schermpje.

• Scrtz
hmr schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:47:
[...]

Zoek het topic ff door. Zijn pagina's vol over geschreven. Kleuren van de BenQ vind ik btw best prima, en voor de kleuren koop je geen gamescherm tbh.
Precies, Asus is ook niet echt a-class qua monitoren, zou Benq hier altijd boven verkiezen.

Heb zelf de xl2420t, kleuren vallen inderdaad tegen maar daar koop je een 144hz game scherm ook niet voor.

• k1NG
xeoMe schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:47:
[...]

Color profile erop en klaar, waarom luister je niet naar mij :'(
BenQ it is! Zal hem van de week bij Coolblue bestellen met 10% korting. :)

• hexta
frye schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:19:
net lvl up, geen drop :(

• Scrtz
hexta schreef op maandag 01 juni 2015 @ 12:38:
[...]

net lvl up, geen drop :(
Woensdag pas ;).

• xeroamd
hmr schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:10:
[...]

5 duizend key, dat ding verkoop je echt niet voor 12,500 dollar.....
Geen 12.5 natuurlijk maar stond voor 11.000$ op OP Skins en een tijd terug is er nog een naar een Chinese handelaar gegaan voor meer dan 4500 keys pure. Voor deze skins is bij grote collectors wel degelijk markt. Zat collectors met 30.000+$ inventory, dit is hetzelfde volk wat een tijd terug van Samalex een FN M9 Crimson Web Stat gekocht hebben, ook een skin waar 4000+ keys voor betaald zijn. Verkoop vervolgens via Skrill lekker die keys en je gaat makkelijk naar de 8000$+.

• Terranova
Damn wat een prijzig ding zeh. Dan moet je echt zoveel geluk hebben als je die uit een case trekt. Ik wil oooooooook :o Maarja gister ongeveer al mijn skins weer eens verloren op van die betting sites :(

• TheAnthonyNL
HamburgerHenk schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:17:
Damn wat een prijzig ding zeh. Dan moet je echt zoveel geluk hebben als je die uit een case trekt. Ik wil oooooooook :o Maarja gister ongeveer al mijn skins weer eens verloren op van die betting sites :(
Oh dus je kon het ook niet laten???

Add me on Steam

• xeroamd
HamburgerHenk schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:17:
Ze zijn ook te verkrijgen door een tradeup contract te doen met P2000's Ocean foam stat FN. Via deze weg heb je kans om een MW of FN ST Fire Serpent te krijgen. Echter heb je met deze methode ook kans om dus te eindigen met een Desert Eagle Golden Koi :D Komt er dus op neer dat je 800 euro aan skins nodig hebt voor die tradeup waarmee je kans maakt op een MW of FN Stat Fire Serpent. Kans hierop is naar wat ik uit onderzoeken van users heb gelezen zo'n 30%. Echter is de kans dat je eindigt met een MW of FN Stat Golden Koi is groter en die zijn net zo duur als 1 FN Stat Ocean Foam. Beetje hetzelfde als de tradeup voor een Lore. Enorm hoge inzet voor enorm lage kans. Technisch gezien kan je wel een paar keer proberen voor zo'n FS, hem krijgen, verkopen en alsnog winst hebben, maar voor mij is dat risico toch te groot :+

• Terranova
TheAnthonyNL schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:29:
[...]

Oh dus je kon het ook niet laten???
Nope, nou had ik toch maar iets van 20 dollar aan skins :P De skins op mijn veel gebruikt wapens heb ik iig niet gebruikt :)

• TheAnthonyNL
xeroamd schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:30:
[...]

Ze zijn ook te verkrijgen door een tradeup contract te doen met P2000's Ocean foam stat FN. Via deze weg heb je kans om een MW of FN ST Fire Serpent te krijgen. Echter heb je met deze methode ook kans om dus te eindigen met een Desert Eagle Golden Koi :D Komt er dus op neer dat je 800 euro aan skins nodig hebt voor die tradeup waarmee je kans maakt op een MW of FN Stat Fire Serpent. Kans hierop is naar wat ik uit onderzoeken van users heb gelezen zo'n 30%. Echter is de kans dat je eindigt met een MW of FN Stat Golden Koi is groter en die zijn net zo duur als 1 FN Stat Ocean Foam. Beetje hetzelfde als de tradeup voor een Lore. Enorm hoge inzet voor enorm lage kans. Technisch gezien kan je wel een paar keer proberen voor zo'n FS, hem krijgen, verkopen en alsnog winst hebben, maar voor mij is dat risico toch te groot :+
Je kan ook gewoon 10x http://csgostash.com/skin/121/P90-Emerald-Dragon als stattrak pakken hoor ... kost beduidelijk minder en je hebt dezelfde kans :D.

[ Voor 8% gewijzigd door TheAnthonyNL op 01-06-2015 13:37 ]

Add me on Steam

• xeroamd
TheAnthonyNL schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:34:
[...]

Je kan ook gewoon 10x http://csgostash.com/skin/121/P90-Emerald-Dragon als stattrak pakken hoor ... kost beduidelijk minder en je hebt dezelfde kans :D.
Nope, op Reddit staan een aantal goed uitgewerkte testen hiervan van users welke het gewoon daadwerkelijk getest hebben met skins. Bij tradeup met alleen FN skins heb ik nog nooit iets lagers dan een MW voorbij zien komen in die probeersels.

Edit, zie dat je je post aangepast had. Maar voor die P90 Emerald Dragon geld dat ze in FN staat praktisch niet te vinden zijn(staan atm 0 op market) en gezien een MW Emerald Dragon Stat al 60 euro is, zie ik die niet echt goedkoper zijn.

• TheAnthonyNL
xeroamd schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:53:
[...]

Nope, op Reddit staan een aantal goed uitgewerkte testen hiervan van users welke het gewoon daadwerkelijk getest hebben met skins. Bij tradeup met alleen FN skins heb ik nog nooit iets lagers dan een MW voorbij zien komen in die probeersels.

Edit, zie dat je je post aangepast had. Maar voor die P90 Emerald Dragon geld dat ze in FN staat praktisch niet te vinden zijn(staan atm 0 op market) en gezien een MW Emerald Dragon Stat al 60 euro is, zie ik die niet echt goedkoper zijn.
Nouja, ik heb meestal trade ups gedaan met lager dan factory new skins en als resultaat kreeg ik dan factory new. Maargoed, het was maar een voorstel als aanbod laag is tja.

Also in tegenstelling tot 80€ voor die p2000 ... is toch 20 euries cheaper he :D.

[ Voor 5% gewijzigd door TheAnthonyNL op 01-06-2015 14:10 ]

Add me on Steam

• xeroamd
TheAnthonyNL schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:09:
[...]

Nouja, ik heb meestal trade ups gedaan met lager dan factory new skins en als resultaat kreeg ik dan factory new. Maargoed, het was maar een voorstel als aanbod laag is tja.

Also in tegenstelling tot 80€ voor die p2000 ... is toch 20 euries cheaper he :D.
Van die 20 euro klopt inderdaad, maar dan heb je dus een MW, waarmee je volgens Reddit dus je kans op FN zou verlagen. Tevens is bij mijn weten een hoop gebaseerd op floatvalue met doorberekenen naar de skin welke jij krijgt en de staat hiervan. Tricky gebeuren met die Bravo case skins is vervolgens weer dat het laagste float value 0.06 is, slechts 0.01 onder de FN/MW grens. Al met al is het een hoop giswerk en is het mij niet 70% van mijn inventory waard om een keer te proberen. On the other hand, als 't werkt... Denk dat ik het maar bij de filmpjes van een falende Phantomlord hou welke 2000$ stuk slaat op Dragonlore pogingen.

• TheAnthonyNL
xeroamd schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:53:
[...]

Van die 20 euro klopt inderdaad, maar dan heb je dus een MW, waarmee je volgens Reddit dus je kans op FN zou verlagen. Tevens is bij mijn weten een hoop gebaseerd op floatvalue met doorberekenen naar de skin welke jij krijgt en de staat hiervan. Tricky gebeuren met die Bravo case skins is vervolgens weer dat het laagste float value 0.06 is, slechts 0.01 onder de FN/MW grens. Al met al is het een hoop giswerk en is het mij niet 70% van mijn inventory waard om een keer te proberen. On the other hand, als 't werkt... Denk dat ik het maar bij de filmpjes van een falende Phantomlord hou welke 2000$ stuk slaat op Dragonlore pogingen.
Ja maar die phantomlord pakt ook steeds graantjes mee van jackpots en skinarena ... ziek hoeveel geld daar in om gaat.. gewoon effe 9k down the drain ~_~ ikzelf zou dat gelijk uitbetalen naar real money want voor je het weet ben je de helft kwijt door operations ofzo...

Add me on Steam

Verwijderd

Hoi,

Ik speel nu ook weer redelijk wat CSGO. Ben meer fan van premades dan die MM onzin :P... Voor de mensen die ook regelmatig S'avonds een potje knallen (natuurlijk wel met een stel hersenen erbij) zie ik graag in mijn vriendenlijst verschijnen. Ben momenteel LE rank. Steam naam: _71v3rp007_

Greetz!

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:56:
Hoi,

Ik speel nu ook weer redelijk wat CSGO. Ben meer fan van premades dan die MM onzin :P... Voor de mensen die ook regelmatig S'avonds een potje knallen (natuurlijk wel met een stel hersenen erbij) zie ik graag in mijn vriendenlijst verschijnen. Ben momenteel LE rank. Steam naam: _71v3rp007_

Greetz!
Kom maar langs op de TS: ts3.nehox.nl

Altijd mensen van Tweakers online :)
Kimi-Alonso schreef op maandag 01 juni 2015 @ 16:54:
[...]

Wellicht kan je worden gecarried door Dery Carry! :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op maandag 01 juni 2015 @ 17:02:
[...]

Wellicht kan je worden gecarried door Dery Carry! :D
Iedereen weet toch dat Derry nr1 is.
maar natuurlijk is wambam nummer 2 :+
nah grapje

Verwijderd

Kimi-Alonso schreef op maandag 01 juni 2015 @ 16:54:
[...]

Thanks voor je reactie :). Ik zal inderdaad eens een kijkje komen nemen.
De Falchion case is nu 3,65... Had die van mij voor 1,94 verkocht. Wist ik toen maar dat je maar 1x per week een drop kreeg :-( Dan had ik ook geen 5 euro aan die operation verspild...

• TheAnthonyNL
Brogala schreef op maandag 01 juni 2015 @ 17:16:
De Falchion case is nu 3,65... Had die van mij voor 1,94 verkocht. Wist ik toen maar dat je maar 1x per week een drop kreeg :-( Dan had ik ook geen 5 euro aan die operation verspild...
geen kans op dragon lore of knight dan he ...

Add me on Steam

TheAnthonyNL schreef op maandag 01 juni 2015 @ 18:44:
[...]
geen kans op dragon lore of knight dan he ...
Nope, dan moet ik maar een Karambit Fade unboxen en daarmee gaan betten net als Noobies...

• hexta
Ben weer nova 1 :D _O-
terwijl ik aan de telefoon was zo ver boven alle anderen. Zoo is een top map _O_

• SublimnAll
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-05-2023
Zelf zonet ook eindelijk Silver ontstegen. Voor het eerst Gold Nova 1 8)

Is wel met alleen maar tig keer Dust2 spelen. Maps als Inferno en Mirage moet ik nog steeds van huilen.

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-11 12:28

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Vandaag weer een knife getrade van mijn betting winnings :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mWTJy71.jpg

• Marc J
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CGcU1a6WwAApFzE.png

Het zal niet lang meer duren voordat CS:GO groter is dan LoL en Dota 2 :')

[ Voor 3% gewijzigd door Marc J op 01-06-2015 22:54 . Reden: BB fix ]

/id/itsmarcj

Marc J schreef op maandag 01 juni 2015 @ 22:54:
[afbeelding]

Het zal niet lang meer duren voordat CS:GO groter is dan LoL en Dota 2 :')
enige nadeel is.
Meer spelers = meer hackers waarschijnlijk.

Moet me wel van het hart dat veel mensen te snel iemand vinden hacken! :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Marc J
wambamNL schreef op maandag 01 juni 2015 @ 22:56:
[...]

enige nadeel is.
Dat is te verwachten. Maar VAC word altijd uitgebreid hé. Cheaters zullen er altijd zijn.

hmr schreef op maandag 01 juni 2015 @ 23:03:

In de eerste 3 rondes cheats callen vind ik ook erg. Ik vind vaak genoeg mensen sketchy, maar dat is gewoon meestal luck of iets dergelijks. Maar als ze duidelijk triggeren of wallen vind ik het wel best ;_;

/id/itsmarcj

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-11 20:14
wambamNL schreef op maandag 01 juni 2015 @ 22:56:
[...]

enige nadeel is.
Om die reden zal je er niet veel van merken, want procentueel blijft het aantal hackers hetzelfde. Hoe effectief VAC werkt en de beschikbaarheid van cheats zal de grootste factor zijn in hoe vaak je cheaters tegen komt.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Heerlijk om te zien als je dacht dat iemand al fishy was.
Bedankt wie die plugin ook postte.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/d66tuplQS7QowlI3vczDrpbU/full.jpg

• xeroamd
Lawwie schreef op maandag 01 juni 2015 @ 22:49:
Vandaag weer een knife getrade van mijn betting winnings :D

[afbeelding]
Nice, Kara's altijd leuk gevonden, maar met de reso waar ik op speel zie je 'm alleen goed als je 'm inspect :X
Marc J schreef op maandag 01 juni 2015 @ 23:10:
[...]

Dat is te verwachten. Maar VAC word altijd uitgebreid hé. Cheaters zullen er altijd zijn.
[...]

In de eerste 3 rondes cheats callen vind ik ook erg. Ik vind vaak genoeg mensen sketchy, maar dat is gewoon meestal luck of iets dergelijks. Maar als ze duidelijk triggeren of wallen vind ik het wel best ;_;
Vanavond er serieus gehad welke WH gingen callen in warm-up. Wait wut?In ieder geval 3 leuke potten gespeeld met ook zeer sportieve en vriendelijke tegenstanders. Was echt positief verrast.
unfor schreef op maandag 01 juni 2015 @ 23:35:
Heerlijk om te zien als je dacht dat iemand al fishy was.
Bedankt wie die plugin ook postte.

[afbeelding]
Waar kan ik deze plugin vinden? Durf t bijna niet te vragen :F

[ Voor 15% gewijzigd door xeroamd op 02-06-2015 01:45 ]

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
xeroamd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 01:44:

[...]

Waar kan ik deze plugin vinden? Durf t bijna niet te vragen :F
Hier als je Chrome gebruikt. :)

...

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Werkt ook met Firefox hoor :)

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-11 12:04
hmr schreef op maandag 01 juni 2015 @ 23:03:
Heel veel mensen zijn dan ook héél erg slecht en kunen als alleen cheats aanwijzen als enige mogelijk verklaring voor hun verlies.

Ja, er zijn erg veel cheaters in CSGO matchmaking, maar er is vrijwel geen potje waarin niet non-stop over en weer mensen beschuldigd worden. :)

• xeroamd
dank _/-\o_

• Marc J
Had gisteren 5 potjes gespeeld. Waarvan 2 close 14-16 verloren, en 3 flink gewonnen. Heb alle games staan te topfraggen. Ben er wel trots op ;)

/id/itsmarcj

• Chrisz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-11 23:50
Gister weer een obvious wallhacker in het vijandelijke team, Wambam had hem gespectate en gaf aan dat hij echt door de muren heen aan het tracen was met zijn crosshair. Die gast stond 44-11 uiteindelijk, was gewoon niet leuk spelen meer.

https://vacstat.us/u/76561198229664548
Het zal een kwestie van tijd zijn... Echter heeft niemand er uiteindelijk wat aan.. |:(

Inmiddels na wat speuren zijn echte steam account gevonden:
http://steamcommunity.com/id/645613

[ Voor 32% gewijzigd door Chrisz op 02-06-2015 10:07 ]

Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Iemand die een n00b wilt vertellen wat de goedkoopste manier is om skins te krijgen? Ik wil graag de p90 Trigon(stattrak)

alvast bedankt :)

• Chrisz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-11 23:50
Facenoise schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:04:
Iemand die een n00b wilt vertellen wat de goedkoopste manier is om skins te krijgen? Ik wil graag de p90 Trigon(stattrak)

alvast bedankt :)
Ruilen op csgolounge.com. Hoe ik het heb gedaan is mijn goedkope 3 tot 6 cent stickers betten op de underdogs. De winnings ruilen voor wat duurdere skins. Als je dan een aantal skins hebt van 1 euro kan je die ruilen voor weer duurdere, totdat je interessante skins hebt voor mensen die hun Stattrak Trigon weg willen doen. Je bent lang bezig maar uiteindelijk heb je voor (bijna) niks een mooie skin.

Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Chrisz schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:25:
[...]

Ruilen op csgolounge.com. Hoe ik het heb gedaan is mijn goedkope 3 tot 6 cent stickers betten op de underdogs. De winnings ruilen voor wat duurdere skins. Als je dan een aantal skins hebt van 1 euro kan je die ruilen voor weer duurdere, totdat je interessante skins hebt voor mensen die hun Stattrak Trigon weg willen doen. Je bent lang bezig maar uiteindelijk heb je voor (bijna) niks een mooie skin.
Thanks voor je reactie! Ik denk dat ik mezelf jumpstart om een paar skins te kopen(1-3 euro range) en daar vervolgens mee te betten.

en dan voor mezelf gewoon de trigon koop :P
Pagina: 1 ... 117 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic