Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 116 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.809 views
StefanKelevra schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:30:
Ben nog bezig met mijn placement matches, nu 4 wins en me laatste potje was met nova master..sta telkens elk potje bovenaan win/lose... Heb vroeger veel cs go gespeeld in clanverband en erger me dus aan de inconsistentie van teammates. Ben zelf zeker niet de beste maar kleine dingen zoals niet de hele map door stampen of schieten voor niks en je plekje verraden irriteren me... Zijn er wat mensen die waarschijnlijk kwa ranking gelijk staan? Als ik de skills nu zag op gold nova master dan denk ik wel dat ik daar boven geplaatst ga worden. Ik speel nu net weer een half weekje (niet zo heel erg veel) en ga dus ook nog wel rap beter worden met me aiming.
Voeg mij maar toe.
Steam profile staat onderaan elke post van mij.
Speel ik wel een keer op mijn 2de account mee, (omdat ik mn ranking daar kwijt ben)

Steam: Ryada.

wambamNL schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:32:
[...]

Voeg mij maar toe.
Steam profile staat onderaan elke post van mij.
Speel ik wel een keer op mijn 2de account mee, (omdat ik mn ranking daar kwijt ben)
Kan mij ook toevoegen, mijn smurfs zitten op DMG en main op LE.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:33:
[...]

Kan mij ook toevoegen, mijn smurfs zitten op DMG en main op LE.
Heb ik jou nou wel of niet op steam?
(heb nu ongeveer 200 mensen als het niet meer is, ben echt vergeten wie wie is)

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-11 09:26

Madstorm

Derping all the way!

Inmiddels 7 wins op een rij, nog steeds geen rank up. Ik wil mijn LEM!!!!! :9

Mensen rond LE mogen mij ook wel toevoegen (steam: madstorm20) , ik heb één of twee keer op de TS van Nehox rond gekeken. Maar daar is het meestal aardig vol of ze zijn al bezig met een potje.

I'm an Ironman!

wambamNL schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:34:
[...]

Heb ik jou nou wel of niet op steam?
(heb nu ongeveer 200 mensen als het niet meer is, ben echt vergeten wie wie is)
Ik wissel ongeveer duizend keer per week van naam, maar je hebt mij wel op steam. Dus mocht je idiote steamnamen zien, dan is de kans vrij groot dat ik het ben:

Dust2Pac
AimineM
Bomspot-B-eyonce

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• ghostman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-11 13:49

ghostman

dwarf

Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 23:37:
Heb opeens iets raars. Na een minuut spelen ongeveer dropt mn fps van rond 200 naar 30-40. Hebben meer mensen dit gehad?
Ik heb een tijdje niet gespeeld maar mn drivers zijn up to date. Moet ik een max fps instellen? Wie kan me helpen?
Ik draai op een geforce 850M.
Dit heb ik ook gehad bij mijn 840m. Bij mij was de oplossing door max_fps op 60 te zetten.

Trouwens ik speel af en toe en potje, maar wat merk gigantisch dat je en draadloze muis gebruikt i.p.v een bedrade muis tegenover Battlefield oid. Daarbij merk ik dat mijn reactie tijd zelf te lang duurt, dus als iemand nog tips heeft om je eigen reactie tijd te verbeteren :9

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

hmr schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:37:
[...]

Ik wissel ongeveer duizend keer per week van naam, maar je hebt mij wel op steam. Dus mocht je idiote steamnamen zien, dan is de kans vrij groot dat ik het ben:

Dust2Pac
AimineM
Bomspot-B-eyonce
Ah op die manier, ja dan ben ik je snel kwijt ja haha.
Zal van de week wel kijken of we een potje samen kunne doen.

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-11 15:54
Ik had gister ook weer plotseling fps drops met de nieuwe operation... Hoop dat het dit keer toeval was, was net van dat gezeur af eindelijk. max_fps 60 lijkt me niet echt een oplossing eigenlijk, doorgaans zit ik gewoon netjes rond de 150 met soms een inzakking tot 120 ofzo...

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11 10:41
We kunnen wel zeuren op de nieuwe operation. Maar er is ook goed nieuws hoor. Steam heeft het gister zowaar een hele avond vol gehouden zonder plat te gaan :o

Verwijderd

tummeke393 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:41:
Ik had gister ook weer plotseling fps drops met de nieuwe operation... Hoop dat het dit keer toeval was, was net van dat gezeur af eindelijk. max_fps 60 lijkt me niet echt een oplossing eigenlijk, doorgaans zit ik gewoon netjes rond de 150 met soms een inzakking tot 120 ofzo...
Schijnt een probleem te zijn met meerdere nvidea kaarten/drivers en spellen momenteel.
De gpu draait volle toeren 200-300 fps, overhit en klokt terug.
Ik lees op verschillende fora dat max fps instellen zou werken. Dus dat maar eens proberen vanavond.
Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:57:
[...]

Schijnt een probleem te zijn met meerdere nvidea kaarten/drivers en spellen momenteel.
Ik lees op verschillende fora dat max fps instellen zou werken. Dus dat maar eens proberen vanavond.
Gelukkig ben ik dus al overgestapt naar amd :D
Geen problemen tot nu toe gehad met de r9 290

• plientje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01:44
[...]

Hmmmm. Raar ik heb een 780 van nvidea, maar heb tot nu toe geen enkele drop gevoeld. Kan misschien ook zijn dat mijn koeling meer dan in orde is :P

http://steamcommunity.com/id/nvanes97/

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
plientje schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:03:
[...]

Hmmmm. Raar ik heb een 780 van nvidea, maar heb tot nu toe geen enkele drop gevoeld. Kan misschien ook zijn dat mijn koeling meer dan in orde is :P
gt 650m hier ... maar ik weet wat mijn kaart kan maar fps drops op maps is wel jammer :S.

Add me on Steam

• Scale
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-11 17:48
pff slappie bakkies, zelfs mijn tablet draait cs go... dan moet jullie tweaker bakken het toch wel kunnen draaien :+ :+

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Aangezien ik dit al regelmatig heb gezegd en ongetwijfeld nog velen zijn die dit niet weten. Wanneer armor herkopen en wanneer niet?

[ Voor 4% gewijzigd door Grim op 29-05-2015 13:57 ]

Steam: Grim

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-11 16:43
Scrtz schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:18:
Ja normaal 300-600fps in competitive maps, maar die casual 64 tick publics met nieuwe operations maps schieten alsof ik op een houten pc speel van 10 jaar geleden, verschrikkelijk.
Zelfde probleem hier. Gewoon dikke drops, met name op Zoo.
[...]

Mijn AMD clocked zich niet terug en de temperaturen blijven normaal, lijkt me toch door iets anders te komen.

Verwijderd

Ja, dat zeg ik toch ook; nVidea kaarten/drivers. :p
Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:50:
Ja, dat zeg ik toch ook; nVidea kaarten/drivers. :p
Hij bedoelt dat hij met zijn AMD kaart er ook last van heeft ;)

Verwijderd

wambamNL schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:52:
[...]

Ohh zo haha. Misschien toch een max fps instellen dan maar?

• Junia
Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:55:
[...]

Ohh zo haha. Misschien toch een max fps instellen dan maar?
Enig idee waarom dit iets zou verhelpen? Mijn avg FPS zit rond de 250~300, met plotselinge drops bij Zoo.

• Scale
Omdat als je geen max instel je systeem maximaal moet presteren en daardoor op ze warmst is, wat mogelijk thermal throttling veroorzaakt.

Maar de plotselinge drops zijn hoogst waarschijnlijk (mits op dezelfde plaatsen) fouten in de kaart.

[ Voor 27% gewijzigd door Scale op 29-05-2015 15:07 ]

• TheAnthonyNL
Scale schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 15:06:
Omdat als je geen max instel je systeem maximaal moet presteren en daardoor op ze warmst is, wat mogelijk thermal throttling veroorzaakt.

Maar de plotselinge drops zijn hoogst waarschijnlijk (mits op dezelfde plaatsen) fouten in de kaart.
Kan ook aan cpu liggen hoor ... dat ie niet snel genoeg is met berekenen ... want CS:GO is CPU intensief remember :D.

Add me on Steam

• Scale
TheAnthonyNL schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 15:27:
[...]

Kan ook aan cpu liggen hoor ... dat ie niet snel genoeg is met berekenen ... want CS:GO is CPU intensief remember :D.
Ik heb het woord CPU of GPU niet in de mond genomen :)

• TheAnthonyNL
Scale schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 15:31:
[...]

Ik heb het woord CPU of GPU niet in de mond genomen :)
kaart aanname dat het om een GPU gaat^^

Add me on Steam

• Scale
TheAnthonyNL schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:09:
[...]

kaart aanname dat het om een GPU gaat^^
Hehe ik bedoel daarmee de cs go map. Als dingen niet netjes aansluiten willen er nog wel eens performance problemen voorkomen.

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

pricewatch: AOC G2460PG Zwart € 349,-

voor wie zoekt naar nieuwe monitor met gsync, deze is nu dik 50e goedkoper bij alternate dan andere aanbieders, weet niet of het een mooie actie of foutje is maar ik heb er in ieder geval een thuis staan ;) :9

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-11 15:54
wambamNL schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:52:
[...]

Dat inderdaad... Ik heb een HD7950 en ook last hiervan. Merk wel dat m'n bulldozer CPU ook niet altijd helpt, maar had afgelopen tijd gewoon een perfect vloeiend spel. Het is elke keer weer met die updates dat de ellende weer begint :(

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Het draait prima met een 640M. Gemiddeld met 130 fps en ik heb geen drops. Wanneer je normaal 150 á 200 fps hebt met drops hebt, dan heeft dat naar mijn idee niks te maken met hardware dat niet voldoet. Het lijkt een communicatiefout tussen de hardware en software. Zou je max fps niet op 120 kunnen zetten? 60 is wel heel 'dramatisch'.

...

• TheAnthonyNL
Luxicon schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 18:04:
Het draait prima met een 640M. Gemiddeld met 130 fps en ik heb geen drops. Wanneer je normaal 150 á 200 fps hebt met drops hebt, dan heeft dat naar mijn idee niks te maken met hardware dat niet voldoet. Het lijkt een communicatiefout tussen de hardware en software. Zou je max fps niet op 120 kunnen zetten? 60 is wel heel 'dramatisch'.
Settings zeker alles op laag en lage resolutie ???

Add me on Steam

• TheAnthonyNL
Dus brogala: The AWP is pronounced "AHE VEE PEE". No other pronunciation is acceptable. <--- dat dus en geen A DOUBLEYOU PEE :P

Add me on Steam

Verwijderd

TheAnthonyNL schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 18:36:
[...]

Dus brogala: The AWP is pronounced "AHE VEE PEE". No other pronunciation is acceptable. <--- dat dus en geen A DOUBLEYOU PEE :P
Uhm, het is wel auup. Blijft gewoon engels. (tip: ze zijn sarcastisch!)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2015 18:46 ]

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-11 12:05
TheAnthonyNL schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 18:33:
[...]

Iets mis mee dan? Speelde cs 1.6 op 640x480, csgo op 1024x768 of 4:3 1280x720 stretched alles low aa en af uit, blijft het lekkerste en overzichtelijkste spelen imo.

• TheAnthonyNL
Scrtz schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 18:58:
[...]

Iets mis mee dan? Speelde cs 1.6 op 640x480, csgo op 1024x768 of 4:3 1280x720 stretched alles low aa en af uit, blijft het lekkerste en overzichtelijkste spelen imo.
Niks mis mee omdat hij zegt constant zelfde fps te hebben overal :).

Add me on Steam

TheAnthonyNL schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 18:36:
[...]

Hahahaha, ik zeg het gewoon letter per letter, net zoals ik het in het Nederlands zeg :P A-W-P. Zal volgende potjes eens AHE VEE PEE proberen :+

Ik was allang GE zonder al die smurfs, hackers en slechte teammates.... :') :+
Derank naar MG2, rip dubbele AK... je was zo mooi :+

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
TheAnthonyNL schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 18:33:
[...]

Ik heb de settings op laag, behalve textures op hoog. Met resolutie 1920 x 1080. Verder met i7 3630QM, 16GB DDR3 en SSD kaart.

Dit heb ik nog aan de 'set launch options' van CS GO in Steam toegevoegd:
-high -threads 4 -novid (dit laatste is om geen intro te hebben)

Volgens mij lost dat geen drops op, maar het valt te proberen.

[ Voor 33% gewijzigd door Luxicon op 29-05-2015 20:54 ]

...

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:00
•If your teammate is the last one alive and then dies in a 5v1, he is a fucking nooooob. Scorn him. Doesn't matter that you died first. He died. Optional: votekick.
Dit inderdaad. Gruwelijk irritant die kinderen :X

• Grim
Tha_T schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 21:20:
[...]

[...]

voice_enable 0 ;)

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-11 21:17
Is het zo erg als hierboven omschreven? Ik ben pas begonnen met csgo en heb dit nog niet meegemaakt in comp. Wel veel russen tot zover, ook irritant.

[ Voor 8% gewijzigd door StefanKelevra op 29-05-2015 21:34 ]

Tha_T schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 21:20:
[...]

[...]

Naar mijn idee zijn het meer Russen van 20 die votekicken enzo, maar oké :+ Niet om mezelf te verdedigen, maar kinderen zeggen eerder niks omdat ze bang zijn dat ze worden uitgelachen enzo (wat ook gebeurd, maar dat is prima voor mij).

• Scrtz
TheAnthonyNL schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 19:09:
[...]

Niks mis mee omdat hij zegt constant zelfde fps te hebben overal :).
Vind wel grappig dat het gros van de beginnende/nieuwe spelers allemaal full hd en high settings spelen en de 'veteranen' eerder voor low settings, geen aa/af en lage resoluties kiezen.
Scrtz schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 21:54:
[...]

Vind wel grappig dat het gros van de beginnende/nieuwe spelers allemaal full hd en high settings spelen en de 'veteranen' eerder voor low settings, geen aa/af en lage resoluties kiezen.
'Jullie' zijn ook gewend aan slechte graphics en een lage resolutie. Ik speel met de settings die 2/3kliksphilip aanraadt, nu kan ik bijvoorbeeld best goed over een molotov heenkijken. Met alles op low is het dan bijna helemaal zwart boven het vuur.

• Scrtz
Brogala schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 22:04:
[...]

'Jullie' zijn ook gewend aan slechte graphics en een lage resolutie. Ik speel met de settings die 2/3kliksphilip aanraadt, nu kan ik bijvoorbeeld best goed over een molotov heenkijken. Met alles op low is het dan bijna helemaal zwart boven het vuur.
2/3kliksphilip? wie is dat nou weer?

Voordeel van low settings is dat er minder details zijn, oppervlakken zoals muren en gronden meer gehele doffe vlakken lijken wat minder afleid.

Voordeel van lagere resolutie is het gevoel, voor mijn gevoel heb ik dan meer controle over mijn movement en aim (spraycontrol)
Scrtz schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 22:21:
[...]

2/3kliksphilip? wie is dat nou weer?

Voordeel van low settings is dat er minder details zijn, oppervlakken zoals muren en gronden meer gehele doffe vlakken lijken wat minder afleid.

Voordeel van lagere resolutie is het gevoel, voor mijn gevoel heb ik dan meer controle over mijn movement en aim (spraycontrol)
YouTube: CS:GO Tutorial - Best graphics settings for gameplay?

Hmm, ik heb sinds het begin met alles op low gespeeld maar merkte niet heel veel verschil toen ik naar die YouTuber's settings ging... Heb zelf ook wel even gekloot maar merkte eigenlijk heel weinig verschil en m'n FPS bleef toch wel 250+.

Lage resolutie, tja, ik heb inclusief BF4 en andere games al iets van 1000 uur op 1080p gegamed... heb 2 weken 1280x960 geprobeerd maar kon er maar niet aan wennen, en speelde er ook wel slechter door :-(

• TheAnthonyNL
Luxicon schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 20:41:
[...]

Ik heb de settings op laag, behalve textures op hoog. Met resolutie 1920 x 1080. Verder met i7 3630QM ....
En ik weet genoeg ^^.

Add me on Steam

• Marc J
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-11 18:41
quote: Update 30/5/2015
NETWORKING
- Fixed a bug in the visibility/occlusion query that caused players to disappear sometimes.
- Added server convar to avoid sending footstep audio messages when they are out of audible range.
MATCHMAKING
- Expired competitive cooldowns now require a confirmation from the players.
- If a surrender vote is about to pass after the round is already over, it will cancel the vote.
- If a surrender vote succeeds right before halftime, the proper teams will surrender at the next opportunity.
OPERATION BLOODHOUND
- Updated some game settings and bonus XP values for the Guardian missions.
UI
- Fixed death notices not being truncated properly and being offset when they were very long.
- Added cage opening sound to weapon reveal.
- Released more XP Rank Icons.
MISC
- Bots will now no longer bunch up on a hostage and all try to rescue it at once.
- Reduced Earned XP Demolition and Arms Race multipliers to bring them in line with other game modes.
MAPS
Office
- Fixed a bad nav mesh spot
Season
- Latest version of Season
Rails
- Fixed some spots where C4 could get stuck
- Fixed some spots where players could get out of the map
Log
- Fixed some spots where C4 could get stuck
- Fixed some spots where players could get stuck
- Fixed a smokegrenade sorting issue on the bridge
Hier is de surrender bug in actie:

[ Voor 0% gewijzigd door Marc J op 30-05-2015 11:10 . Reden: BB code fix :x ]

/id/itsmarcj

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
Volgens mij is het al verholpen :)

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

• Scrtz
Brogala schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 22:47:
[...]

YouTube: CS:GO Tutorial - Best graphics settings for gameplay?

Hmm, ik heb sinds het begin met alles op low gespeeld maar merkte niet heel veel verschil toen ik naar die YouTuber's settings ging... Heb zelf ook wel even gekloot maar merkte eigenlijk heel weinig verschil en m'n FPS bleef toch wel 250+.

Lage resolutie, tja, ik heb inclusief BF4 en andere games al iets van 1000 uur op 1080p gegamed... heb 2 weken 1280x960 geprobeerd maar kon er maar niet aan wennen, en speelde er ook wel slechter door :-(
Echt zon nieuwe generatie tik is dat, al die youtube filmpjes bekijken of hoe heb ik dat? Maar wie the fuck is die gast en waarom zou zijn settings 'aangeraden' moeten worden, maar goed zo krijg je een discussie die nooit eindigt.

Ja oke, CoD of BF zou ik ook in fullhd spelen daar niet van hoor, maar CS gaat mij puur om het gevoel, hoef niet afgeleid te worden door high end graphics, daar speel ik wel andere spellen voor, zoals BF oid.
Scrtz schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 12:02:
[...]

Echt zon nieuwe generatie tik is dat, al die youtube filmpjes bekijken of hoe heb ik dat? Maar wie the fuck is die gast en waarom zou zijn settings 'aangeraden' moeten worden, maar goed zo krijg je een discussie die nooit eindigt.

Ja oke, CoD of BF zou ik ook in fullhd spelen daar niet van hoor, maar CS gaat mij puur om het gevoel, hoef niet afgeleid te worden door high end graphics, daar speel ik wel andere spellen voor, zoals BF oid.
Dit is idd een discussie die nooit eindigd.
Iedereen heeft hier een andere mening over en de 1 vind andere settigns fijner dan een ander.
Ik zelf speel met alles op het hoogst want ik zit toch op 350+ fps met max alles.
Waarom? omdat ik het gewoon fijner vind.
Heb ook een tijdje gespeeld met alles op laag maar speelde iets minder voor mij, maargoed dat is gewoon per persoon anders.
Dus dit soort discussies vind ik altijd een beetje nutteloos. ;)

• plientje
Marc J schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 11:10:
[...]

Hier is de surrender bug in actie:
[video]
Ah, altijd mooi om te zien hoe snel de game-breaking bugs worden verholpen in CSGO. _/-\o_

• Scrtz
wambamNL schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 12:05:
[...]

Dit is idd een discussie die nooit eindigd.
Iedereen heeft hier een andere mening over en de 1 vind andere settigns fijner dan een ander.
Ik zelf speel met alles op het hoogst want ik zit toch op 350+ fps met max alles.
Waarom? omdat ik het gewoon fijner vind.
Heb ook een tijdje gespeeld met alles op laag maar speelde iets minder voor mij, maargoed dat is gewoon per persoon anders.
Dus dit soort discussies vind ik altijd een beetje nutteloos. ;)
Klopt, moet zeggen dat ik soms wel switch, af en toe wat verandering kan geen kwaad, andere resolutie of tijdje met AA/AF aan spelen ofzo, anders wordt het ook zo eentonig ^^
Scrtz schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 12:06:
[...]

Klopt, moet zeggen dat ik soms wel switch, af en toe wat verandering kan geen kwaad, andere resolutie of tijdje met AA/AF aan spelen ofzo, anders wordt het ook zo eentonig ^^
Klopt helemaal.
Zelf switch ik ook regelmatig met settings.
Enige wat ik nooit switch is de settings van mijn muis.

• TheAnthonyNL
Heb zelf sindskort de brightness op licht staan :D speelt ineens veel beter :).

Add me on Steam

Scrtz schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 12:02:
[...]

Ik bekijk bijna nooit YouTube filmpjes hoor ;) Maar hij heeft alles uitgelegd in dat filmpje, dus als je wil weten waarom hij die settings aanraadt moet je even het hele filmpje bekijken.
Brogala schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 13:34:
[...]

Ik bekijk bijna nooit YouTube filmpjes hoor ;) Maar hij heeft alles uitgelegd in dat filmpje, dus als je wil weten waarom hij die settings aanraadt moet je even het hele filmpje bekijken.
Dat bedoeld hij denk ik niet.
Denk dat hij meer bedoelt dat het enige wat telt je eigen gevoel is.
Mensen spelen met alle mogelijke settings waarom? omdat hun het fijn vinden.
Ik speel met alles op max atm, en scrtz speelt met alles op low atm (neem ik even aan)
Als we hetzelfde niveau zouden hebben zou er niet veel verschil tussen zitten.
Het zelfde als met configs waarom gebruiken mensen alle configs van pro's?
omdat ze je beter maken? nee.
Omdat hun pro zijn? ja, en dan alleen maar omdat mensen dan het gevoel krijgen dat ze net zo pro kunnen worden.
Ik speel met een config die ik helemaal zelf heb gemaakt die heel veel mensen raar vinden en niet prettig vinden.
Maar ik vind het fijn en heb een beter gevoel bij het spel en daar gaat het om.

wambamNL schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 13:39:
[...]

Ik speel met alles op max atm, en scrtz speelt met alles op low atm (neem ik even aan)
Omdat hun pro zijn? ja, en dan alleen maar omdat mensen dan het gevoel krijgen dat ze net zo pro kunnen worden.
Ik speel met een config die ik helemaal zelf heb gemaakt die heel veel mensen raar vinden en niet prettig vinden.
Ah oké. Maar ik speel ook gewoon wat ik fijn vind spelen, maar ik probeer gewoon wat dingen... Tot nu toe merk ik weinig verschil. Ik speel nu ook met 1280 x 960 stretched, moet zeggen dat de headies wel goed gaan... Maar m'n spray is nog slechter dan het normaal is en het ziet er natuurlijk niet echt mooi uit :+ Kwestie van gewenning denk ik.

• unwolf
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11 17:09
Iemand zin om wat MM te spelen? Ben zelf MGE maar bak er niks van :P

Steam: Unwolfje

• Junia
wambamNL schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 13:39:
[...]

Hoe kan je gevoel beter zijn bij 1920x1080p als je bij lagere resoluties veel duidelijker tegenstanders kan zien? >:)
Junia schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 15:09:
[...]

Hoe kan je gevoel beter zijn bij 1920x1080p als je bij lagere resoluties veel duidelijker tegenstanders kan zien? >:)
Omdat jij voor jou gevoel het beter kan zien.
Ik zie vaak iemand over het hoofd als ik op een lage resolutie speel.
Speel ik op 1080p zie ik ze altijd (behalve door een gare smoke)
En ik vind het prettiger aimen.
Iedereen is anders, leer dat te accepteren en ga verder met het leven.

Nu even iets meer uitleg:

There seem to be a lot of differing answers here. Long story short is this. 4:3 has a legitimate disadvantage with FOV on the sides. 4:3 stretched makes the models appear bigger, though they will move faster so this is a preference. Lower res has a disadvantage with visibility in certain very specific instances (e.g. viewing through grates at graveyard from apts on inferno.) Antialiasing also effects visibility in specific cases.

Dus het is alsnog een keuze van wat je fijner vind. >:) (denied schat :* )

[ Voor 34% gewijzigd door Ryada op 30-05-2015 15:14 ]

• Junia
wambamNL schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 15:11:
[...]

There seem to be a lot of differing answers here. Long story short is this. 4:3 has a legitimate disadvantage with FOV on the sides. 4:3 stretched makes the models appear bigger, though they will move faster so this is a preference. Lower res has a disadvantage with visibility in certain very specific instances (e.g. viewing through grates at graveyard from apts on inferno.) Antialiasing also effects visibility in specific cases.

Het is al meerdere malen aangehaald dat FOV niet zo belangrijk is voor spelers die weten waar ze moeten kijken, daarbij vind ik het heel bijzonder dat jij tegenstanders slechter ziet op lagere resolutie, ook al worden de tegenstanders aanzienlijk groter. Erg knap dat jij kleinere dingen beter kan zien dan grotere dingen.

Als jij het gewend bent om 1920x1080 te spelen en het daardoor fijner vindt, be my guest.

[ Voor 3% gewijzigd door Junia op 30-05-2015 15:28 ]

Junia schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 15:25:
[...]

Het is al meerdere malen aangehaald dat FOV niet zo belangrijk is voor spelers die weten waar ze moeten kijken, daarbij vind ik het heel bijzonder dat jij tegenstanders slechter ziet op lagere resoultie, ook al worden de tegenstanders aanzienlijk groter. Erg knap dat jij kleinere dingen beter kan zien dan grotere dingen.
Ik spreek uit mijn ervaring, ik ben raar dat weet ik.
En het is ook al aangekaart dat het een gewoon is wat jij fijn vind spelen.
Ik heb niks op lagere res tegen maar ik vind het niet prettig spelen.
Dat FOV niet belangrijk is maakt niet zoveel uit het is een nadeel in tegenstelling tot een hogere res.
ongeacht of je er last van hebt of niet ;)
Maar ik vind 1080p veel fijner spelen, ik kan gewoon niet op lage res spelen, meerdere mensen zijn het met me eens enja het is weer eens een nutteloze duscussie wat gebasseerd is op een gevoelskwestie.

•50 points to Gryffindor every time you change weapons.

LeL

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Junia
Weet iemand wanneer de nieuwe week begint voor operation bloodhound?
Ik denk woensdag? Ik kreeg trouwens een drop uit de fucking overpass skin collectie.. wat heb ik daar nou weer aan...

[ Voor 74% gewijzigd door hmr op 30-05-2015 16:36 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 16:35:
Ik denk woensdag? Ik kreeg trouwens een drop uit de fucking overpass skin collectie.. wat heb ik daar nou weer aan...
Je kan een dragon lore krijgen ;P

En inderdaad woensdag/dinsdag laat in de avond.
Zijn over het algemeen reset dagen van weekly dingen op games.

• Kubusje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:58
Junia schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 15:25:
[...]

Het is al meerdere malen aangehaald dat FOV niet zo belangrijk is voor spelers die weten waar ze moeten kijken, daarbij vind ik het heel bijzonder dat jij tegenstanders slechter ziet op lagere resolutie, ook al worden de tegenstanders aanzienlijk groter. Erg knap dat jij kleinere dingen beter kan zien dan grotere dingen.

Als jij het gewend bent om 1920x1080 te spelen en het daardoor fijner vindt, be my guest.
Wat een onzin, de tegenstanders worden niet groter op een lagere resolutie.

Resolutie is puur preference, zoals aangegeven door vele pro's.

• Junia
Kubusje schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 16:51:
[...]

Wat een onzin, de tegenstanders worden niet groter op een lagere resolutie.

Resolutie is puur preference, zoals aangegeven door vele pro's.
Ja, wat een onzin. De rechterkant is duidelijk even groot.

Afbeeldingslocatie: http://i.ytimg.com/vi/H4QeEMAkSxk/maxresdefault.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Junia op 30-05-2015 17:03 ]

• Kubusje
Junia schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 17:03:
[...]

Ja, wat een onzin. De rechterkant is duidelijk even groot.

[afbeelding]
Je hebt het nu over 4:3 stretched. Logisch dat de models dan uitgerekt, en dus groter zijn 8)7

Dit heeft vrij weinig met resolutie onderling te maken.

• Junia
Kubusje schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 17:06:
[...]

Je hebt het nu over 4:3 stretched. Logisch dat de models dan uitgerekt, en dus groter zijn 8)7

Dit heeft vrij weinig met resolutie onderling te maken.
Hoezo heeft dit weinig onderling met resolutie te maken. Het stretchen i.c.m. low resolution is namelijk de reden waarom veel mensen dit prefereren. Tenzij jij 1920x1080 weet te stretchen.

• Kubusje
Junia schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 17:08:
[...]

Hoezo heeft dit weinig onderling met resolutie te maken. Het stretchen i.c.m. low resolution is namelijk de reden waarom veel mensen dit prefereren. Tenzij jij 1920x1080 weet te stretchen.
Het maakt niet uit welke 4:3 resolutie je stretched speelt, de modellen zullen onderling niet groter of kleiner zijn. Stretched 4:3 in plaats van 16:9 spelen maakt de models idd breder en dus groter, wat jij bedoelt.

Jij beweert dat als ik 1280x720 i.p.v. 1920x1080 speel, de models groter zijn, wat niet zo is. Vandaar dat ik je quote onzin noemde.

• Scrtz
Models groter was alleen in cs 1.6 omdat die engine gemaakt was voor 640x480/800x600 maar goed dan praat je ook over de 1999 era.

Dat doen ze allang niet meer. Toch voelt grotere resolutie dus meer pixels wat lomper aan voor mijn gevoel.

• Kubusje
Scrtz schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 17:28:
Models groter was alleen in cs 1.6 omdat die engine gemaakt was voor 640x480/800x600 maar goed dan praat je ook over de 1999 era.

Dat doen ze allang niet meer. Toch voelt grotere resolutie dus meer pixels wat lomper aan voor mijn gevoel.
Precies. En zo heeft iedereen over elke resolutie wel wat te vertellen, puur preference dus, op het 16:9/16:10 vs 4:3 stretched verhaal na :)

[ Voor 4% gewijzigd door Kubusje op 30-05-2015 17:33 ]

Scrtz schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 17:28:

Dit ^ +1
Vind het gewoon de laatste tijd nutteloze discussies.
toenet een vriend van me: "ja ik speel nu met een config van get_right, opeens raak ik veel meer"
Ik kijk zodra de match afgelopen is naar de stats "hoe dan? Je hebt 4 kills en 17 deaths."
Mn vriend: "ja het werkte alleen in de pistol round. Die config is gebugged ofzo"
Ik: *facepalm*

Soms kan je de idioten er zo tussenuit halen.

• Grim
wambamNL schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 17:35:
[...]

Dit ^ +1
Vind het gewoon de laatste tijd nutteloze discussies.
toenet een vriend van me: "ja ik speel nu met een config van get_right, opeens raak ik veel meer"
Ik kijk zodra de match afgelopen is naar de stats "hoe dan? Je hebt 4 kills en 17 deaths."
Mn vriend: "ja het werkte alleen in de pistol round. Die config is gebugged ofzo"

Soms kan je de idioten er zo tussenuit halen.
Zo een mensen moet je gewoon van je friendslist verwijderen. |:(

NuCl3aR schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 17:45:
[...]

Zomaar een config kopiëren gaat wel heel ver inderdaad...

• Grim
Brogala schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 17:47:
[...]

Zomaar een config kopiëren gaat wel heel ver inderdaad...
Ik doel op het gesprek tussen Wambam en vriend x
wambamNL schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 17:35:
[...]

[ Voor 16% gewijzigd door Grim op 30-05-2015 17:53 ]

NuCl3aR schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 17:45:
[...]

I lolled.
helaas is het een goede vriend irl van me. Maar gamen kan hij niet goed. Maar ik had wel echt zo iets van "dude......what the actual.... fuck"
Ik noem geen namen want dat vind ik dan weer een beetje te ver gaan maar het is wel echt gewoon dom.

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
wambamNL schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 17:57:
[...]

I lolled.
helaas is het een goede vriend irl van me. Maar gamen kan hij niet goed. Maar ik had wel echt zo iets van "dude......what the actual.... fuck"
Ik noem geen namen want dat vind ik dan weer een beetje te ver gaan maar het is wel echt gewoon dom.
Ik vind het geen probleem dat iemand er totaal geen verstand van heeft. Wat bij val van die mensen wel vervelend is, is dat deze vaak ook nog niets van je aannemen wanneer je het probeert uit te leggen :D

Fingers crossed voor een AWP DL of Medusa drop in deze operation O-) . Gisteren voor zover ik weet een van de eerste FN Medusa awps up for trade gezien, 1200 keys :/ Daar kun je 2 FN Dragon Lores voor krijgen.
xeroamd schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 18:15:
[...]

Ik vind het geen probleem dat iemand er totaal geen verstand van heeft. Wat bij val van die mensen wel vervelend is, is dat deze vaak ook nog niets van je aannemen wanneer je het probeert uit te leggen :D

Fingers crossed voor een AWP DL of Medusa drop in deze operation O-) . Gisteren voor zover ik weet een van de eerste FN Medusa awps up for trade gezien, 1200 keys :/ Daar kun je 2 FN Dragon Lores voor krijgen.
Precies dat.
als ik wat vertel over hoe je het ook kan doen en wat misschien beter kan zijn krijg ik een houd je bek aar me toe geschreeuwd en ja maar dit werkt. Word er zo moe van.

Die prijzen voor de skins zullen zoals gewoonlijk wel stabiliseren.aar inderdaad daar kan je wel lekker mee cashen :D

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
wambamNL schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 18:22:
[...]

Precies dat.
als ik wat vertel over hoe je het ook kan doen en wat misschien beter kan zijn krijg ik een houd je bek aar me toe geschreeuwd en ja maar dit werkt. Word er zo moe van.

Die prijzen voor de skins zullen zoals gewoonlijk wel stabiliseren.aar inderdaad daar kan je wel lekker mee cashen :D
Vaak ook het idee dat dat een beetje de leeftijd is bij sommigen gecombineerd met niks aan willen nemen.

*voelt zich ouwe zak*

Hier zelf dankzij een skin en case de operation alweer terug verdient en dat in de eerste week :+ Stiekem ook wel blij dat Valve het dropsystem van skins in deze operation heeft aangepast. Dan is het tenminste niet het geval zoals met bijvoorbeeld die M4 Griffin dat die halverwege de operation al niks meer waard is.
xeroamd schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 18:27:
[...]

Vaak ook het idee dat dat een beetje de leeftijd is bij sommigen gecombineerd met niks aan willen nemen.

*voelt zich ouwe zak*

Hier zelf dankzij een skin en case de operation alweer terug verdient en dat in de eerste week :+ Stiekem ook wel blij dat Valve het dropsystem van skins in deze operation heeft aangepast. Dan is het tenminste niet het geval zoals met bijvoorbeeld die M4 Griffin dat die halverwege de operation al niks meer waard is.
Haha, helaas is deze gast al over de 25 :(

*voelt zich een broekie*

Maar ik ben er ook wel blij mee veel beter, dan speel je tenminste ergens voor.
Heb de operation ook alweer terug verdient. helaas de verkochte skins nog niet.

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

wambamNL schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 15:11:
[...]

Reden voor 4:3 stretched = models worden breder, wat het makkelijker maakt om te aimen op de models. Vooral op lange afstand erg handig. Je sensitivity H en V veranderen wel, maar dat is puur gewenning. Na 2 of 3 matches weet je niet beter.

Reden voor lagere resoluties = blijft nog steeds hetzelfde punt als waarom men vroeger ervoor ging, (toen jij vrolijk bij je vader aan het rondzwemmen was)namelijk stabielere FPS. Oftewel geen onverwachte FPS-drops of wat dan ook.

Dus is het een kwestie van gevoel? Nee er is een overduidelijke onderbouwing voor waarom je voor deze opties kiest en waarom niet. Niet elke pro speelt overigens met stretched maar wel elke pro gaat naar de laagst mogelijke resolutie om puur het bovenstaande te vermijden.

Wat ik mij echter afvraag is of de Karma je iets naar je hoofd is gestegen, want Junia komt met goede argumenten die vervolgens door een aantal van jullie of niet begrepen of simpelweg niet gelezen worden. Dat mogen jullie verder zelf invullen. Tevens je hoeft niet bij elke zin een enter te doen, typ maar gewoon door dat leest net zo makkelijk.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Kubusje
Damienx2 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 18:38:
[...]

Dus is het een kwestie van gevoel? Nee er is een overduidelijke onderbouwing voor waarom je voor deze opties kiest en waarom niet. Niet elke pro speelt overigens met stretched maar wel elke pro gaat naar de laagst mogelijke resolutie om puur het bovenstaande te vermijden.

Wat ik mij echter afvraag is of de Karma je iets naar je hoofd is gestegen, want Junia komt met goede argumenten die vervolgens door een aantal van jullie of niet begrepen of simpelweg niet gelezen worden. Dat mogen jullie verder zelf invullen. Tevens je hoeft niet bij elke zin een enter te doen, typ maar gewoon door dat leest net zo makkelijk.
Er zijn pro's die op 1920x1080 spelen. Tevens speelt bijna geen enkele pro op de ''laagst mogelijke resolutie'' en de meeste niet om het punt dat jij omhoog brengt. De meeste pro's spelen op een resolutie die ze gewend zijn vanuit 1.6 / CS:S.

• Damien

Damien

-iwnl-

Kubusje schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 18:55:
[...]

Er zijn pro's die op 1920x1080 spelen. Tevens speelt bijna geen enkele pro op de ''laagst mogelijke resolutie'' en de meeste niet om het punt dat jij omhoog brengt. De meeste pro's spelen op een resolutie die ze gewend zijn vanuit 1.6 / CS:S.
Komt u aub met wat voorbeelden en tevens de onderbouwing van desbetreffende spelers erbij.

• Kubusje
Damienx2 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 18:59:
[...]

Komt u aub met wat voorbeelden en tevens de onderbouwing van desbetreffende spelers erbij.
https://docs.google.com/s...52jOLffDc88iy8/edit#gid=0

Onderbouwing? Niet nodig. Iets over lezen en begrijpen waar je net zelf over over begon.

[ Voor 14% gewijzigd door Kubusje op 30-05-2015 19:05 ]

• Damien

Damien

-iwnl-

Ik zie niet veel 1920x1080 he? :+

3 met daarvan eigenlijk maar 1 noemenswaardige. Jouw onderbouwing is echter volslagen onzin, als men het echt gewend was vanuit de CS 1.6 tijd speelde men wel 640x480 of 800x600. Men speelde destijds niet omdat het zo "lekker" aanvoelde.

[ Voor 24% gewijzigd door Damien op 30-05-2015 19:06 ]

• Kubusje
Damienx2 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 19:05:
[...]

Ik zie niet veel 1920x1080 he? :+

3 met daarvan eigenlijk maar 1 noemenswaardige.
Wat is je punt? Tevens is dit een vrij beknopte lijst.

• Damien

Damien

-iwnl-

Kubusje schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 19:07:
[...]

Wat is je punt? Tevens is dit een vrij beknopte lijst.
Dat heb ik al duidelijk aangegeven in voorgaande posts. Het gaat om het lezen en het gedeelte van begrijpen.

• Kubusje
Damienx2 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 19:05:
[...]

Jouw onderbouwing is echter volslagen onzin, als men het echt gewend was vanuit de CS 1.6 tijd speelde men wel 640x480 of 800x600. Men speelde destijds niet omdat het zo "lekker" aanvoelde.
Man man man, hier ga ik geeneens op reageren. Lezen en begrijpen.

Als je verder kijkt als neus lang was zou je trouwens zien dat er genoeg pro's op hogere resoluties spelen, wat jouw onderbouwing meer onzin maakt dan de mijne. Maar ik neem aan dat Get_Right ook niet noemenswaardig genoeg is :P

[ Voor 23% gewijzigd door Kubusje op 30-05-2015 19:10 ]

• Damien

Damien

-iwnl-

Kubusje schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 19:09:
[...]

Man man man, hier ga ik geeneens op reageren. Lezen en begrijpen.
Dat doen de meeste als ze uitgepraat zijn. Hou je theorieën maar voor je. In 2000 was je 9 jaar en begreep je waarschijnlijk al niets van de keuzes van de pro-spelers uit die tijd, dus waarom je het nu zou begrijpen ontgaat me sowieso.

• Kubusje
Damienx2 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 19:11:
[...]

Dat doen de meeste als ze uitgepraat zijn. Hou je theorieën maar voor je. In 2000 was je 9 jaar en begreep je waarschijnlijk al niets van de keuzes van de pro-spelers uit die tijd, dus waarom je het nu zou begrijpen ontgaat me sowieso.
Heerlijk dit, blijf doorgaan!

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Gezien de discussie hier toch ook maar eens mijn resolutie aangepast. Speelde altijd op 1920*1080, maar net 2 games gespeeld op 1280*960. En ik moet zeggen het beviel me uitstekend. Waar ik in een potje met randoms meestal zo in het midden van mijn team zit de laatste 2 games was ik de nummer 1. Tevens haat ik de pistol rounds omdat ik niets raak (buiten een lucky round). De laatste 4 pistol rounds 3, 2, 3 en 3 kills _/-\o_. Uiteraard kan het zo zijn dat het 2 partijen effe lekker ging of gewoon slechtere tegenstanders had, maar ik blijf deze resolutie nog maar even langer proberen.

• plientje
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/710786977943483107/DB2112E0D513BCB9E4CCCDF4687110D3E152AC62/
YES, weer. Ook weer lekker een derank te pakken :(

Edit dit waren boosters, je ziet hun tag hier niet.

[ Voor 13% gewijzigd door plientje op 30-05-2015 20:52 ]

plientje schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 20:51:
[afbeelding]
YES, weer. Ook weer lekker een derank te pakken :(

Edit dit waren boosters, je ziet hun tag hier niet.
Kon je mij er niet even uit knippen?
(of zal ik die game van gister even laten zien? :P)

• TheAnthonyNL
Het kan altijd erger he.... een teleporter op inferno vandaag, we waren a iemand ging appartments in keek alles na en niemand was er... rotaten we naar b via mid dan staat er ineens een enemy achter mij ... dat elke keer... totally not legit.

[ Voor 7% gewijzigd door TheAnthonyNL op 30-05-2015 20:58 ]

Add me on Steam

• Marc J
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-11 18:41
JUSTICE HAS BEEN SERVED

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ymOILIM.png
Nog geen 5 minuten nadat we hadden gesurrenderd.

/id/itsmarcj

• plientje
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VZy5chQ.png
Justice has been served, you shall not escape the ban hammer.
Maar nog steeds rank kwijt :(

[ Voor 12% gewijzigd door plientje op 30-05-2015 21:04 ]

• TheAnthonyNL
Marc J schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 21:04:
JUSTICE HAS BEEN SERVED

[afbeelding]
Nog geen 5 minuten nadat we hadden gesurrenderd.
Je had de match beter uit kunnen spelen ... dan verlies je minder punten want bij surrender verlies je meer punten. Had dat ergens gelezen.

Add me on Steam

Pagina: 1 ... 116 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic