Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 106 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.812 views

Verwijderd

Xitro schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:43:

Was dit ook tegenover mij bedoeld? Ik zeik namelijk zeker niet tegen Valve, maar ik zou graag een oplossing willen zien voor dit probleem, ondanks dat het natuurlijk erg lastig zal worden.
Absoluut tegen jou. Waarom kom je hier toch vragen over een oplossing, zoals honderden voor jou, op deze en andere fora. Valve wil geld verdienen, wat jij van het spel vind boeit niemand wat daar. Zolang het spel 14,- kost zijn smurfs heel aantrekkelijk en verdient Volvo daar een hoop centen aan.

Verwijderd

Berktoppie schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:45:
Lekker offtopic, gefeliciteerd met de 420e pagina in dit forum.

420 biatches
RIP Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/hJe7B/9c826a21ad.png

• Chrisz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:09
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:46:
[...]

Absoluut tegen jou. Waarom kom je hier toch vragen over een oplossing, zoals honderden voor jou, op deze en andere fora. Valve wil geld verdienen, wat jij van het spel vind boeit niemand wat daar. Zolang het spel 14,- kost zijn smurfs heel aantrekkelijk en verdient Volvo daar een hoop centen aan.
Dit is dus niet het forum om te discussiëren over Counter-Strike: Global Offensive? Zit ik dan toch verkeerd? Dan ga ik naar het juiste forum op zoek.

P.S. Het merk Volvo verdiend niks aan smurfers op CS:GO.

[ Voor 5% gewijzigd door Chrisz op 11-05-2015 11:49 ]

Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
RIP Merijn. Zoals gewoonlijk 8)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TORPmP5.png

Steam: Grim

Verwijderd

Xitro schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:47:
[...]

Dit is dus niet het forum om te discussiëren over Counter-Strike: Global Offensive? Zit ik dan toch verkeerd? Dan ga ik naar het juiste forum op zoek.
Je kunt wel discussiëren, maar het helpt toch niemand om constant gezeur te lezen over smurfs...? Of vind jij het leuk om van iedereen maar zinloos gezever te lezen? No offense hier, maar je haalt ermee alleen maar de gezelligheid omlaag en je voegt niks toe aan het gesprek.

Discussiëren doe je over muizen, spray-control e.d. En niet over hoe Valve het volgens jou had moeten doen :+

Lel, ben je chaggerijnig ga je m'n oh zo orginele volvo grap afkraken omdat ik gelijk heb! haha!
NuCl3aR schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:48:
[...]

RIP Merijn. Zoals gewoonlijk 8)
[afbeelding]
Zoals gewoonlijk ben ik gewoon niet te standaard, ik leef die hipster leef!

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2015 11:52 ]

• Chrisz
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:49:
[...]

Je kunt wel discussiëren, maar het helpt toch niemand om constant gezeur te lezen over smurfs...? Of vind jij het leuk om van iedereen maar zinloos gezever te lezen? No offense hier, maar je haalt ermee alleen maar de gezelligheid omlaag en je voegt niks toe aan het gesprek.

Discussiëren doe je over muizen, spray-control e.d. En niet over hoe Valve het volgens jou had moeten doen :+

Lel, ben je chaggerijnig ga je m'n oh zo orginele volvo grap afkraken omdat ik gelijk heb! haha!

[...]
Lijkt me dat ook de slechte game eigenschappen hier ter discussie staan?

Verwijderd

Xitro schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:55:
[...]

Lijkt me dat ook de slechte game eigenschappen hier ter discussie staan?
Ja maar gast, deze discussie over of smurfs nou leuk of een deel van de duivel zijn is al 5 keer geweest.

In de afgelopen maand...

Het heeft geen zin. Ik snap je frustratie, maar probeer uit dat soort matches dat iig wat leermomenten te pakken. Op een gegeven moment moet je tegen globals spelen, tenminste, dat hoop je toch?

• jeroenm17
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-11 16:25
Smurfing blijf je altijd houden, het is een eeuwige discussie.

Zelf smurf ik ook al een behoorlijke tijd, dit met de reden om met vrienden te spelen die een lagere rank hebben.

Dit doen bijna alle smurfs die ik ken.

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
Nooit verwacht dat ik op mn 24e nog steeds dagelijks over smurfen zou praten.

www.webshopmasters.nl

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
Berktoppie schreef op maandag 11 mei 2015 @ 12:05:
Nooit verwacht dat ik op mn 24e nog steeds dagelijks over smurfen zou praten.
Kwam deze week nog de teletubbies tegen ... verwacht je ook niet...

Add me on Steam

Verwijderd

TheAnthonyNL schreef op maandag 11 mei 2015 @ 12:06:
[...]

Kwam deze week nog de teletubbies tegen ... verwacht je ook niet...
En ik maar denken dan yuri teveel rookt.

• Eekhoornz0r
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-11 19:55
markdm schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:36:
[...]

Dat kan je niet echt vragen voor een spel die zo oud is. Weinig mensen zullen het dan nog kopen zodat er geen groei meer is, waarschijnlijk gaat het dan zelfs krimpen.
Als de prijs omhoog gaat denk ik dat al die smurfs expres matches gaan verliezen en waardeloos spelen zodat ze lekker deranken en toch laag blijven. Dus zal het niet erg veel oplossen.
Met alle updates en de enorme playerbase is het best te rechtvaardigen om de prijs van het spel wat omhoog te doen. Ze zijn inmiddels ook gestopt met sales lager dan 50%, terwijl in het eerste jaar CS:GO regelmatig op 66%/75% off sale stond.

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Eekhoornz0r schreef op maandag 11 mei 2015 @ 12:14:
[...]

Met alle updates en de enorme playerbase is het best te rechtvaardigen om de prijs van het spel wat omhoog te doen. Ze zijn inmiddels ook gestopt met sales lager dan 50%, terwijl in het eerste jaar CS:GO regelmatig op 66%/75% off sale stond.
Een spel qua prijs verhogen nadat het al meer dan een jaar uit is? geloof je het zelf? 8)7
Geen kortingen meer dat kan, maar een spel duurder maken zomaar gaat echt niet gebeuren, dan valt de hele community over ze heen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• TheAnthonyNL
SouLLeSSportal schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:10:
[...]

Een spel qua prijs verhogen nadat het al meer dan een jaar uit is? geloof je het zelf? 8)7
Geen kortingen meer dat kan, maar een spel duurder maken zomaar gaat echt niet gebeuren, dan valt de hele community over ze heen.
Dat kunnen ze wel hebben hoor... kijk maar naar die awp fix .. iedereen was er op tegen en nu hoor je geen er geen kip meer over...

Over kippen gesproken waarom zijn er geen andere beesten op maps... of is kippen slachten gewoon de normaalste zaak van de wereld...

Add me on Steam

• Grim
TheAnthonyNL schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:28:
[...]

Dat kunnen ze wel hebben hoor... kijk maar naar die awp fix .. iedereen was er op tegen en nu hoor je geen er geen kip meer over...

Over kippen gesproken waarom zijn er geen andere beesten op maps... of is kippen slachten gewoon de normaalste zaak van de wereld...
Waarom zijn er in godsnaam kippen op de competitieve modus? Zeker op professioneel niveau zijn die extra bewegende elementen echt gruwelijk irritant en voegen een random factor toe.

• TheAnthonyNL
NuCl3aR schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:47:
[...]

Waarom zijn er in godsnaam kippen op de competitieve modus? Zeker op professioneel niveau zijn die extra bewegende elementen echt gruwelijk irritant en voegen een random factor toe.
RANDOM FACT: Kippen rennen als een gek weg als tegenstander er aan komt... dus dat kan je in voordeel gebruiken :D.

Add me on Steam

• Grim
TheAnthonyNL schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:49:
[...]

RANDOM FACT: Kippen rennen als een gek weg als tegenstander er aan komt... dus dat kan je in voordeel gebruiken :D.
Dat is maar één van de dingen die je echt niet wilt hebben op topniveau.

• Berktoppie
[...]

Counterstrike Source kost vandaag de dag nog 19,99€

Een oud spel dat duurder is dan de nieuwste versie?

Maak csgo gewoon 29,99€

www.webshopmasters.nl

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Berktoppie schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:53:
[...]

Maak csgo gewoon 29,99€
Dat vond ik ook zo vreemd, heb het spel namelijk paar weekjes geleden pas gekocht.. zat even te twijfelen erdoor welke nou de nieuwste versie was :+

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

[...]

Maak csgo gewoon 29,99€
Populair houden van de nieuwste versie door de eerdere duurder te houden, hierdoor zorg je dat als iemand die nog koopt je er wat aan verdient. Maar overgrote meerderheid haalt cs go, hier krijg je op je nieuwste franchise de grootste playerbase. Is vrij simpele marketing.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11 10:41
Heeft er iemand nog screens van de treintjes van gisteren? :P

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:50
HamburgerHenk schreef op maandag 11 mei 2015 @ 14:10:
Heeft er iemand nog screens van de treintjes van gisteren? :P
ik post ze vanaaf ff want heb ze niet op m'n werk
[...]

Maak csgo gewoon 29,99€
Ja, dat 10-tje gaat me echt tegenhouden om een smurf te kopen... |:(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

hmr schreef op maandag 11 mei 2015 @ 14:25:
[...]

Ja met dat loon van jou...

• Facenoise
[...]

Voor jou misschien niet, maar die duizenden 12-15 jarige wel. die moeten 4 weken zakgeld inleveren ervoor... of de mensen die het uberhaupt niet zo breed hebben.

Ook ik met een vol maand salaris zal wel 2x nadenken voordat ik 30 euro uitgeef, 14 euro vind ik eigenlijk te weinig voor dit spel(maar je hoort me niet klagen).

• Chrisz
erikvandenberg schreef op maandag 11 mei 2015 @ 14:29:
[...]

Voor jou misschien niet, maar die duizenden 12-15 jarige wel. die moeten 4 weken zakgeld inleveren ervoor... of de mensen die het uberhaupt niet zo breed hebben.

Ook ik met een vol maand salaris zal wel 2x nadenken voordat ik 30 euro uitgeef, 14 euro vind ik eigenlijk te weinig voor dit spel(maar je hoort me niet klagen).
Ik denk zelfs dat het door veel man positief wordt ontvangen, die de game toch al hebben. Het is toch weer een drempel hoger voor smurf-/hackeraccounts. Maar ze hadden dit vanaf begin af aan eigenlijk al moeten doen.

Dit spel is overigens voor Russen een heel stuk goedkoper. Als ze de prijs ophogen, mogen ze dat met Rusland meteen gelijktrekken, scheelt ook weer! :+

• Berktoppie
[...]

13€ of 30 euro scheelt alweer 17€ ;) bijna 2 tientjes :)

1 x houdt dat je ook niet tegen, maar nu kopen hackers elke keer als ze gebanned zijn een nieuwe game, ze zien het als abbo kosten/maandelijkse fee om te cheaten. Elke maand 1 nieuwe game is 13 euro per maand en wel te doen.

elke maand 30€ betalen wordt als een stuk groffer, dan ben je na 6 maanden al 180€ kwijt

www.webshopmasters.nl

• Eekhoornz0r
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-11 19:55
[...]

Ze hoeven de prijs ook niet flink omhoog te gooien, maar gewoon stapsgewijs over een jaar naar 20€ bijv.

Ik denk dat de meeste mensen die legit spelen zonder cheaten of smurfen dit met luid gejuich juist zullen ontvangen.
De omvang van de playerbase heeft voor een multiplayer game ook een waarde, heel veel mensen schaffen dit spel aan omdat vrienden het spelen of vanwege de grote esports teams en toernooien.
Een spel 2.5 jaar na release in prijs verhogen is waarschijnlijk nog niet eerder gedaan maar dat betekend niet dat het niet zou werken.

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-11 23:19
Weet iemand nog een manier om goedkoop aan keys te komen?

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
T7D_Sneezy schreef op maandag 11 mei 2015 @ 19:08:
Weet iemand nog een manier om goedkoop aan keys te komen?
Op Reddit (globaloffensivetrade) kan je wel wat vinden.

steam: failsnail, Letterbox

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:18
CSGO was vanaf het begin 14 euro, dan ga je niet ineens na 2 jaar je prijs meer dan verdubbelen. Tevens moet je alleen maar blij zijn, hoe meer mensen csgo en smurfs kopen, hoe meer inkomsten voor valve en hoe meer valve weer aan hun spel zal blijven ontwikkelen en investeren in de scene (zoals de 250k evenementen elk kwartaal)

• Gupster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-11 21:47
iemand toevallig mee wil doen op 5vs5 nu ? add mij op nu helanrenren ik zoek een 5de man :D

• plientje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01:44
Ik heb weer de VAC authentication error gehad. De vorige keer was de fix om het spel of steam in admin modus te zetten, nu blijkt de fix om een DEP ding aan te zetten. Ik blijf het maar raar vinden dat er veel mensen over klagen en het niet gefixed is. Ook leuk dan dat ik het niet binnen 3 minuten weet te vinden en dan de match abandon en het team in de steek moet laten :(.

http://steamcommunity.com/id/nvanes97/

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:02
Gupster schreef op maandag 11 mei 2015 @ 20:37:
iemand toevallig mee wil doen op 5vs5 nu ? add mij op nu helanrenren ik zoek een 5de man :D
Heb geprobeerd te adden, maar steam vindt niks?
Na de zoveelste post gelezen te hebben over iemand die in z'n eerste case een skin van €50 kreeg moest ik natuurlijk ook een case openmaken met het €2,30 steam tegoed wat ik nog had. Resultaat in hoofd een Karambit Fade FT FN, resultaat in CS:GO zelf een FT new P90 module van 20 cent _O- Geen beginnersgeluk voor mij helaas, kon ik beter aan een nametag 'Suprise!' voor m'n bomb uitgeven :+

• NeHoX
  • Laatst online: 25-11 18:15

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Ik ga morgen de teamspeak server verlengen. Zijn er nog gulle gevers (donatie anyone?)

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• xeoMe
  • Laatst online: 25-11 21:23
Weer een nieuwe banwave:
https://vacstat.us/list/latest/vac

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Nox, hoeveel kost de verleningen? PM of post even je Paypal link, ik kan wel wat missen voor die heerlijke service!

Verwijderd

NeHoX schreef op maandag 11 mei 2015 @ 23:39:
Ik ga morgen de teamspeak server verlengen. Zijn er nog gulle gevers (donatie anyone?)
Geen geld, maar ik bid voor je.

• dannbla
  • Laatst online: 28-11 14:24
Ik kom met mn smurf gewoon niet boven 10 wins met al die VAC waves, steeds weer een loss er bij haha :F

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• therobber
bbblije schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 00:00:
Nox, hoeveel kost de verleningen? PM of post even je Paypal link, ik kan wel wat missen voor die heerlijke service!
idd laat ff weten wat het kost

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
okaydanny schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 01:13:
[...]

Ik kom met mn smurf gewoon niet boven 10 wins met al die VAC waves, steeds weer een loss er bij haha :F
Ik ben met mijn tweede account, na 10 wins en 6 loses alsnog als DMG geranked... _O-

• TheAnthonyNL
TheRecklezz schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 08:59:
[...]

Ik ben met mijn tweede account, na 10 wins en 6 loses alsnog als DMG geranked... _O-
Ik ga voor HMR zijn smurf het ergste vrezen denk ik... steeds als ik speel kom ik tegen MGE / DMG ...

Add me on Steam

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Berktoppie schreef op maandag 11 mei 2015 @ 14:39:
[...]

13€ of 30 euro scheelt alweer 17€ ;) bijna 2 tientjes :)

1 x houdt dat je ook niet tegen, maar nu kopen hackers elke keer als ze gebanned zijn een nieuwe game, ze zien het als abbo kosten/maandelijkse fee om te cheaten. Elke maand 1 nieuwe game is 13 euro per maand en wel te doen.

elke maand 30€ betalen wordt als een stuk groffer, dan ben je na 6 maanden al 180€ kwijt
Volgens mij hebben die cheat providers zelf ook massaal 1000en keys gekocht tegen gereduceerd tarief al dan niet gewoon vanuit Rusland of ander land waar het nog goedkoper te halen is...combineer dat met een eventuele sale en het maakt voor ons geen reet meer uit. Kan spel hier wel 60€ worden, maar als het elders goedkoop blijft om regiovrije keys te kopen, dan is het dweilen met de kraan open natuurlijk.

Dan maar niet te spreken over gehackte (en doorverkochte) accounts :).

Cheaters gaan nooit weg, ik denk dat je dat extra 10tje beter kunt investeren in bijvoorbeeld ESEA/FaceIT abonnement, is ook geen garantie voor cheatvrije omgeving, maar een heel stuk gezonder dan MM...plus je speelt op 128 tick servers. :)

• therobber
Treintje :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/y3JeSsy.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GsrTTup.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/upZQ76K.jpg

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
In dat laatste plaatje, hangt daar nou een awp linksboven?

• therobber
Tumbler schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 09:56:
In dat laatste plaatje, hangt daar nou een awp linksboven?
die hing in de muur idd

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-11 12:28

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Ik heb thuis ook een 512 slots teamspeak server draaien, ook deze kunnen jullie eventueel gebruiken. Heb al een aantal mensen van tweakers op de server gezien ;) Ik ben bereid deze in te richten naar jullie wensen.

[ Voor 6% gewijzigd door Lawwie op 12-05-2015 09:58 ]

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
jammer dat je ingame moet zijn om cases te openen

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• TheAnthonyNL
hexta schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 10:05:
jammer dat je ingame moet zijn om cases te openen
Je kan ook gewoon http://convars.com/case/ doen :D, spaart je geld uit :D.

Add me on Steam

• hexta
TheAnthonyNL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 10:08:
[...]

Je kan ook gewoon http://convars.com/case/ doen :D, spaart je geld uit :D.
1e, dual berettas double shock. die had ik wel willen hebben ;( :D

direct kopen ipv key gebruiken was wel goedkoper geweest though. 8) goede site wel.

[ Voor 14% gewijzigd door hexta op 12-05-2015 10:16 ]

• TheAnthonyNL
hexta schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 10:15:
[...]

1e, dual berettas double shock. die had ik wel willen hebben ;( :D

direct kopen ipv key gebruiken was wel goedkoper geweest though. 8) goede site wel.
Geen dank, als je trade-up contracts wil doen die site heeft dat ook als simulator ^^.

Add me on Steam

• hexta
TheAnthonyNL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 10:58:
[...]

Geen dank, als je trade-up contracts wil doen die site heeft dat ook als simulator ^^.
goede tip _O_

• TheAnthonyNL
Wow ze hebben nu ook een map callouts ding zelfs in het RUSSISCH!!!

Add me on Steam

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
TheAnthonyNL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:01:
[...]

Handig voor in de SoloQ :9

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Klein filmpie gemaakt, zit echt tegen MGE aan te hikken momenteel. Na elke win denk ik dat ik gepromote wordt, but not yet.

Misschien iets teveel slow-mo, maar fuck it:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5OCXLP6ya7A]
Wat kost dat? Laat maar weten, wil wel mee betalen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• NeHoX
  • Laatst online: 25-11 18:15

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
https://www.paypal.com/cg...teCC_LG%2egif%3aNonHosted

Het kost me 70 euro per jaar. En heb al een donatie binnen van €13,37

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

[...]

alles is toch cyka blyat, kurwa kurwa? :?

• TheAnthonyNL
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:57:
[...]

alles is toch cyka blyat, kurwa kurwa? :?
of diggity van aussies :D.

Add me on Steam

• therobber
Ik doneer 5 Eu :)

[ Voor 40% gewijzigd door therobber op 12-05-2015 12:10 ]

• Chrisz
[...]

http://ru.talkenglish.com/

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-11 22:20

iLikeNoobies

With Big Boobies

-

[ Voor 99% gewijzigd door iLikeNoobies op 12-05-2015 12:19 ]

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Gister weer eens gespeeld.
Ging echt slecht, probeerde nog wel te winnen maar dat was niet te doen.
Komen we eerst tegen 4 fnatic wanabee's verliezen we 11-16 dacht ik en ben ik weer terug in MG2.
Daarna komen we met 2 randoms die alleen maar turks praten ofzo, en het enige wat ze kunnen zeggen in het engels is "shut up"
Toen was ik er een beetje klaar mee.

Wel een mooie ace gehad tegen die fnatic wanabee's
P250 en scout ace in een 1v5 helaas geen defuse kunnen doen want ik was te laat met die laatste kill.
Maarja, helaas heb ik geen game kunnen winnen voor de rest.
Vanavond maar weer eens proberen, voel je vrij om mij vanavond te inviten als ik tijd heb en niet in een game zit doe ik mee.

Steam: Ryada.

• Chrisz
Wie is er morgenochtend tussen half 9 en half 12 aanwezig? Met een rank rond de MGE?
Zoek nog wat mensen die een paar potjes willen doen morgen.

• Terranova
  • Laatst online: 28-11 10:41
All hail wambam de CSGO karma keizer :o

• TheAnthonyNL
HamburgerHenk schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:46:
Welp ... ik moet meer karma krijgen in STEAM :D.

[ Voor 23% gewijzigd door TheAnthonyNL op 12-05-2015 12:49 ]

Add me on Steam

HamburgerHenk schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:46:
Haha, en moet je nagaan dat ik hier al een hele tijd niet actief ben geweest, ook la heb ik nogsteeds een gemiddelde aantal posts van 2.5 per dag :s
Volgens mij doe ik iets fout haha.

Verwijderd

wambamNL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:51:
[...]

Haha, en moet je nagaan dat ik hier al een hele tijd niet actief ben geweest, ook la heb ik nogsteeds een gemiddelde aantal posts van 2.5 per dag :s
Volgens mij doe ik iets fout haha.
Ja!
Xitro schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:42:
Wie is er morgenochtend tussen half 9 en half 12 aanwezig? Met een rank rond de MGE?
Zoek nog wat mensen die een paar potjes willen doen morgen.
Als je in de avond er weer bent dan kan ik wel een potje met je mee doen als je dat wilt.
Zit elke dag overdag op het werk namelijk...... 7 dagen lange werk week.

• Chrisz
wambamNL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:02:
[...]

Als je in de avond er weer bent dan kan ik wel een potje met je mee doen als je dat wilt.
Zit elke dag overdag op het werk namelijk...... 7 dagen lange werk week.
Zal even kijken of ik vanavond kom, ligt aan de vrouw. Reken in ieder geval maar niet op me, maar als ze vroeg naar bed gaat dan ben ik aanwezig. Woensdag ben ik in de ochtend vrij en heb weinig zin om met randoms te spelen, dus als iemand dan toevallig ook vrij is, let me know!

Xitro schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:06:
[...]

Zal even kijken of ik vanavond kom, ligt aan de vrouw. Reken in ieder geval maar niet op me, maar als ze vroeg naar bed gaat dan ben ik aanwezig. Woensdag ben ik in de ochtend vrij en heb weinig zin om met randoms te spelen, dus als iemand dan toevallig ook vrij is, let me know!
Ah is goed, dan hoor ik het wel als je vanavond online bent.

On another note, laatste tijd heb ik het idee dat het niveau van MG2 - MGE weer omhoog is gegaan.
Kan ook komen doordat ik een tijdje niet meer actief heb gespeeld.

• Chrisz
wambamNL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:22:
[...]

Ah is goed, dan hoor ik het wel als je vanavond online bent.

On another note, laatste tijd heb ik het idee dat het niveau van MG2 - MGE weer omhoog is gegaan.
Kan ook komen doordat ik een tijdje niet meer actief heb gespeeld.
Ik heb het nooit zien veranderen eigenlijk, het varieert gewoon zo sterk per potje. Ook sterk afhankelijk van of iemand in het vijandelijke team aan het smurfen is of niet.

Xitro schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:28:
[...]

Ik heb het nooit zien veranderen eigenlijk, het varieert gewoon zo sterk per potje. Ook sterk afhankelijk van of iemand in het vijandelijke team aan het smurfen is of niet.
Laatste paar games was voor mij wel heel erg, eerste game gister 5 obvious smurfs, deagle en scout only instaheadies maken overal waar je loopt, maarja toch 11 rondes kunnen pakken en een positieve kda neer kunnen zetten met een hoop mvp's
Het veschilt inderdaad erg per potje, maar gister was rngesus niet bij mij helaas.
Eerste game 2 mensen die niet callen en 5 enemy smurfs die bm in chat gooien.
2de en laatste game kunnen ze niet engels praten en gebruiken ze geen mic, toen ze mij de schuld begonnen te geven terwijl ik zo goed en kwaad als het kan probeer te winnen, heb ik ze maar in hun poot geschoten (gewoon als hint van stop met een mongool te zijn) en toen ben ik gekicked door teveel teamdamage, totaal maar 90 damage gedaan over 5 rondes :s en 2x een heady van een teamlid gekregen.
Ik ga nooit meer met 2 uur slaap cs go spelen, want dan kan ik niet normaal spelen en ga ik ragen :D

• Chrisz
wambamNL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:34:
[...]

Laatste paar games was voor mij wel heel erg, eerste game gister 5 obvious smurfs, deagle en scout only instaheadies maken overal waar je loopt, maarja toch 11 rondes kunnen pakken en een positieve kda neer kunnen zetten met een hoop mvp's
Het veschilt inderdaad erg per potje, maar gister was rngesus niet bij mij helaas.
Eerste game 2 mensen die niet callen en 5 enemy smurfs die bm in chat gooien.
2de en laatste game kunnen ze niet engels praten en gebruiken ze geen mic, toen ze mij de schuld begonnen te geven terwijl ik zo goed en kwaad als het kan probeer te winnen, heb ik ze maar in hun poot geschoten (gewoon als hint van stop met een mongool te zijn) en toen ben ik gekicked door teveel teamdamage, totaal maar 90 damage gedaan over 5 rondes :s en 2x een heady van een teamlid gekregen.
Ik ga nooit meer met 2 uur slaap cs go spelen, want dan kan ik niet normaal spelen en ga ik ragen :D
Haha, erg bekend allemaal. Speelde gister met o.a. therobber. Eerste 2 potjes gingen aardig. Laatste pot sloeg gewoon helemaal nergens op, 2 ook obvious smurfers, die ons even kapot maakte op Mirage.
De tweede pot hadden we een random Rus, ik roep nog die gaat de bom straks daar en daar verliezen, ja hoor exact op dat punt de bom gedropt. Met heel veel moeite gelukkig die ronde nog kunnen winnen. Die Russen luisteren gewoon echt niet. |:(

• therobber
Xitro schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:39:
[...]

Haha, erg bekend allemaal. Speelde gister met o.a. therobber. Eerste 2 potjes gingen aardig. Laatste pot sloeg gewoon helemaal nergens op, 2 ook obvious smurfers, die ons even kapot maakte op Mirage.
De tweede pot hadden we een random Rus, ik roep nog die gaat de bom straks daar en daar verliezen, ja hoor exact op dat punt de bom gedropt. Met heel veel moeite gelukkig die ronde nog kunnen winnen. Die Russen luisteren gewoon echt niet. |:(
ja die maffe rus rende gewoon bomspot B op in z'n eentje terwijl wij allemaal naar A gingen.
maar die op mirage werden we keihard weggeklapt door die gasten overal waar je kwam of zat instant hs.
therobber schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:41:
[...]

ja die maffe rus rende gewoon bomspot B op in z'n eentje terwijl wij allemaal naar A gingen.
maar die op mirage werden we keihard weggeklapt door die gasten overal waar je kwam of zat instant hs.
Helaas bestaan dat soort personen ook nog.
Ik geef toe ik ben niet goed, en maak nog zat fouten maar soms verbaas ik me over de mensen die rond MG2 geranked zijn.
Vind het maar een raar systeem hoe de rankings bepaald worden.

• Chrisz
wambamNL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:01:
[...]

Helaas bestaan dat soort personen ook nog.
Ik geef toe ik ben niet goed, en maak nog zat fouten maar soms verbaas ik me over de mensen die rond MG2 geranked zijn.
Vind het maar een raar systeem hoe de rankings bepaald worden.
Ja, zo kom je ook 5 man tegen die allemaal 2000+ uur hebben, die dan MG1 of MG2 geranked zijn en jou alle hoeken van de map laten zien. Zo van, hoe werkt dit ranking systeem joh?

Xitro schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:28:
[...]

Ja, zo kom je ook 5 man tegen die allemaal 2000+ uur hebben, die dan MG1 of MG2 geranked zijn en jou alle hoeken van de map laten zien. Zo van, hoe werkt dit ranking systeem joh?
Klopt helemaal, wel jammer vind ik persoonlijk. Maar zorgt ook wel eens voor een uitdaging.
En een uitdaging is ook wel eens leuk

• Chrisz
wambamNL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:30:
[...]

Klopt helemaal, wel jammer vind ik persoonlijk. Maar zorgt ook wel eens voor een uitdaging.
En een uitdaging is ook wel eens leuk
Eens, maar dan wel met 4 man die ook op mijn niveau of hoger spelen en daar zit het hem vaak in.

Xitro schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:32:
[...]

Eens, maar dan wel met 4 man die ook op mijn niveau of hoger spelen en daar zit het hem vaak in.
Ook mee eens inderdaad.
Ach ondanks alle flaws is het toch een redelijk vermakend spel :)

• Chrisz
wambamNL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:36:
[...]

Ook mee eens inderdaad.
Ach ondanks alle flaws is het toch een redelijk vermakend spel :)
Zeker, tot het verslavende aan toe. Kan gewoon niet wachten tot ik weer wat hoofden er af mag schieten. O+

Xitro schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:06:
[...]

Zeker, tot het verslavende aan toe. Kan gewoon niet wachten tot ik weer wat hoofden er af mag schieten. O+
En dan zit je op je werk en krijg je om het half uur een invite van mensen in je vriendenlijst :(
The struggles.

• TheAnthonyNL
wambamNL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:22:
[...]

En dan zit je op je werk en krijg je om het half uur een invite van mensen in je vriendenlijst :(
The struggles.
Ja echt he :D, waardeer het wel hoor dat ze aan je denken.

Add me on Steam

TheAnthonyNL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:26:
[...]

Ja echt he :D, waardeer het wel hoor dat ze aan je denken.
Ze denken niet aan mij hoor :D
Enige waar ze aan denken zijn de free wins door de carry :P

Nee maar vind het wel leuk dati k invites krijg, is namelijk wel een teken dat mensen het leuk vinden om met mij te spelen.

• TheAnthonyNL
wambamNL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:28:
[...]

Ze denken niet aan mij hoor :D
Enige waar ze aan denken zijn de free wins door de carry :P

Nee maar vind het wel leuk dati k invites krijg, is namelijk wel een teken dat mensen het leuk vinden om met mij te spelen.
True story :).

Dus mensen vanavond 7 uur ben ik beschikbaar :D.

Add me on Steam

• Facenoise
[...]

The struggles.
zit met precies hetzelfde probleem :+ ach.. nog anderhalf uur...

Vandaag op me NAS maar ook even een TS servertje geinstalleerd, toch wel handig om te hebben(soms zit de TS waar ik vaak in zit vol, vriendengroep TS 16 slots) Dusja dat probleem zullen we nu niet meer hebben, aangezien ik nu mooi onbeperkt kan voor zover ik het kan zien.
Weet iemand of dit veel bandbreedte opslokt? Ik heb namelijk maar een 50/5mbit lijntje.. nvm, al even gegoogled. :) moet lukken ermee!

[ Voor 4% gewijzigd door Facenoise op 12-05-2015 15:31 ]

TheAnthonyNL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:30:
[...]

True story :).

Dus mensen vanavond 7 uur ben ik beschikbaar :D.
Ik ben pas laat in de avond beschikbaar, business praatje met een kennis van mij namelijk :D
Mag weer eens een website gaan bouwen ^.^

• therobber
[...]

The struggles.
klinkt bekend idd :) kan cs wel doen hier op m'n laptop denk alleen dat de baas het niet zo waardeert :P

• TheAnthonyNL
erikvandenberg schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:30:
[...]

Vandaag op me NAS maar ook even een TS servertje geinstalleerd, toch wel handig om te hebben(soms zit de TS waar ik vaak in zit vol, vriendengroep TS 16 slots) Dusja dat probleem zullen we nu niet meer hebben, aangezien ik nu mooi onbeperkt kan voor zover ik het kan zien.

Weet iemand of dit veel bandbreedte opslokt? Ik heb namelijk maar een 50/5mbit lijntje.
ts3.nehox.nl :D.

Add me on Steam

therobber schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:31:
[...]

klinkt bekend idd :) kan cs wel doen hier op m'n laptop denk alleen dat de baas het niet zo waardeert :P
Same heb een 7970 in deze pc zitten en een i7 dus kan makkelijk.
Maar heb mn eigen setup niet en mn baas incl collega's zouden dat niet op prijs stellen.

• therobber
NeHoX schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:52:
https://www.paypal.com/cg...teCC_LG%2egif%3aNonHosted

Het kost me 70 euro per jaar. En heb al een donatie binnen van €13,37
5 euro donatie nu echt gestort, daarnet zat ik nog in de auto :)

[ Voor 4% gewijzigd door therobber op 12-05-2015 15:35 ]

• TheAnthonyNL
wambamNL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:32:
[...]

Same heb een 7970 in deze pc zitten en een i7 dus kan makkelijk.
Maar heb mn eigen setup niet en mn baas incl collega's zouden dat niet op prijs stellen.
De eerste beste baas die dit op prijs stelt en mij gewoon lekker salaris geeft mag wel even bellen hoor :D.

Add me on Steam

• Facenoise
Staat in me favorieten, had em al eerder opgeslagen.

Ik speel alleen veel met vrienden en hebben daar een dedicated TS server voor, maar die zit dus soms helaas vol, maar dan hebben we nog wel 4-5 man die er ook in willen. Daar komt mijn TS servertje dan goed voor van pas. Ook eens kijken of ze zouden willen switchen naar de mijne, aangezien onbeperkt aantal slots toch wel wat beter is dan 16, zeker als je regelmatig te weinig slots hebt dus.

[ Voor 17% gewijzigd door Facenoise op 12-05-2015 15:35 ]

erikvandenberg schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:30:
[...]

Weet iemand of dit veel bandbreedte opslokt? Ik heb namelijk maar een 50/5mbit lijntje.. nvm, al even gegoogled. :) moet lukken ermee!
Gebruik anders gewoon Ts3.nehox.nl
Hier zitten alle tweakers over het algemeen in die cs go spelen.
Kan je ook altijd wel wat mensen in vinden.
Ben je solo ga gewoon in een leeg kanaal, er joinen vanzelf mensen (gisteren meegemaakt)

• Facenoise
wambamNL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:35:
[...]
Gebruik anders gewoon Ts3.nehox.nl
Hier zitten alle tweakers over het algemeen in die cs go spelen.
Kan je ook altijd wel wat mensen in vinden.
Ben je solo ga gewoon in een leeg kanaal, er joinen vanzelf mensen (gisteren meegemaakt)
Willen ze zoiezo niet, willen dat in ieder geval paar van ons complete admin rechten hebben. Plus het feit dat het meestal 18+ is zeg maar, tis gewoon een groepje vrienden, het is niet leuk voor anderen om daarin te zitten. teveel referenties naar dingen die alleen wij weten.. en word het voor anderen al snel saai.

Als ik solo ben en er is niemand online kom ik wel op de tweakers TS. Komt alleen niet zo heel vaak voor.
erikvandenberg schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:39:
[...]

Willen ze zoiezo niet, willen dat in ieder geval paar van ons complete admin rechten hebben. Plus het feit dat het meestal 18+ is zeg maar, tis gewoon een groepje vrienden, het is niet leuk voor anderen om daarin te zitten. teveel referenties naar dingen die alleen wij weten.. en word het voor anderen al snel saai.

Als ik solo ben en er is niemand online kom ik wel op de tweakers TS. Komt alleen niet zo heel vaak voor.
Oh op die manier ja ik snap wat je bedoeld.
Voel me ook vaak genoeg buiten een groep vallen hoor, ook op nehox.
Maarja zo erg is het niet, wen je wel aan ;)

Vanavond tijd voor weer een paar potjes, dus mensen die zin hebben die zie ik wel op TS verschijnen.

Overigens ben ik benieuwd of wat Wambam zegt waar is. Zou mij goed lijken als MG tot MGE idd wat beter wordt in vergelijking met afgelopen weken... Ik zelf moet gaan werken aan mijn spray control (met name die van de AK).

Aim en gamesense zitten wel goed (over het algemeen), maar spray control gaat af en toe echt fout. Daarnaast moet ik stoppen met fucking BUKKEN.. haha

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:42:
Vanavond tijd voor weer een paar potjes, dus mensen die zin hebben die zie ik wel op TS verschijnen.

Overigens ben ik benieuwd of wat Wambam zegt waar is. Zou mij goed lijken als MG tot MGE idd wat beter wordt in vergelijking met afgelopen weken... Ik zelf moet gaan werken aan mijn spray control (met name die van de AK).

Aim en gamesense zitten wel goed (over het algemeen), maar spray control gaat af en toe echt fout. Daarnaast moet ik stoppen met fucking BUKKEN.. haha
Kan ook zijn dat ik net die personen pakte die wel beter waren.
Maar ik als enige die wat kan doen in die game (over het algemeen) levert geen win op.
Hopelijk blijft het niveau wel zo hoog als gister, veel leukere games omdat het wat spannender is.

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-10 07:41

Silence

Godlike

erikvandenberg schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:39:
[...]

Heb ik ook, zit wel op nehox maar altijd gemuted eigenlijk omdat ik zelf een TS heb en ook nog een andere met gasten waar ik altijd mee speel.

Inventaris - Steam

Pagina: 1 ... 106 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic