Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 107 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.812 views

• msoepie
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-10 09:52
hmr schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:42:
Vanavond tijd voor weer een paar potjes, dus mensen die zin hebben die zie ik wel op TS verschijnen.

Overigens ben ik benieuwd of wat Wambam zegt waar is. Zou mij goed lijken als MG tot MGE idd wat beter wordt in vergelijking met afgelopen weken... Ik zelf moet gaan werken aan mijn spray control (met name die van de AK).

Aim en gamesense zitten wel goed (over het algemeen), maar spray control gaat af en toe echt fout.
Daarnaast moet ik stoppen met fucking BUKKEN.. haha
Hoezo, daar verdien je toch je geld mee :D

http://steamcommunity.com/profiles/76561197969687254/

Verwijderd

Iemand die met mij wil spelen? (carrien xD) Ben Gold Nova 3 en speel nogal omslachtig dus verwacht niet teveel :D

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
hmr schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:42:
Daarnaast moet ik stoppen met fucking BUKKEN.. haha
Juist niet alsje gaat sprayen is bukken echt supergoed ... hoeveel 3 of 4 kill rounds ik daar mee heb bereikt :D.

Add me on Steam

TheAnthonyNL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:03:
[...]

Juist niet alsje gaat sprayen is bukken echt supergoed ... hoeveel 3 of 4 kill rounds ik daar mee heb bereikt :D.
Probleem is alleen dat omdat de meeste mensen te laag aimen je met bukken je hoofd recht in hun spray gooit.
En dan heb je echt zo iets van gvd waarom buk ik nou weer.

Steam: Ryada.

• eL_Jay
  • Laatst online: 14-02-2023
Niemand die iets kan zeggen of CS:GO op een Macbook Pro met intel iris zal werken?
Theoretisch werkt het, in de praktijk heb ik het bij mijn vorige poging niet aan de praat gekregen.

• TheAnthonyNL
wambamNL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:05:
[...]

Probleem is alleen dat omdat de meeste mensen te laag aimen je met bukken je hoofd recht in hun spray gooit.
En dan heb je echt zo iets van gvd waarom buk ik nou weer.
Know your enemy :D.

Add me on Steam

msoepie schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:59:
[...]

Hoezo, daar verdien je toch je geld mee :D
Haha, ik kan nauwelijks meer iets van het lachen ;(. Wie ben je eigenlijk?

@Anthony, bukken kan bij tijd en wijle best goed zijn. Echter merk ik dat ik vaak ga bukken terwijl het beter is om lekker te blijven strafen en schieten! Of zelfs te sprayen en door te lopen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

eL_Jay schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:06:
Niemand die iets kan zeggen of CS:GO op een Macbook Pro met intel iris zal werken?
Theoretisch werkt het, in de praktijk heb ik het bij mijn vorige poging niet aan de praat gekregen.
Zou moeten werken, meerdere mensen die ik ken spelen het op een macbook.
Zal even wat research voor je doen, want wat werkte er niet of niet goed de vorige keer?

• TheAnthonyNL
hmr schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:10:
[...]

@Anthony, bukken kan bij tijd en wijle best goed zijn. Echter merk ik dat ik vaak ga bukken terwijl het beter is om lekker te blijven strafen en schieten! Of zelfs te sprayen en door te lopen!
Sprayen en lopen = SILVER LUCK... hoe goddamn lucky die silver mensen zijn echt...

Maar klopt, strafen en schieten is beter maar soms kan bukken je zoveel helpen in moeilijke situaties :D.

Add me on Steam

TheAnthonyNL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:12:
[...]

Sprayen en lopen = SILVER LUCK... hoe goddamn lucky die silver mensen zijn echt...

Maar klopt, strafen en schieten is beter maar soms kan bukken je zoveel helpen in moeilijke situaties :D.
Haha noem je me nou een silver?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• TheAnthonyNL
hmr schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:14:
[...]

Haha noem je me nou een silver?
Nee maar die silver mensen lopen gewoon met hun gun alle kanten op en maken totally random headies ...

Add me on Steam

TheAnthonyNL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:15:
[...]

Nee maar die silver mensen lopen gewoon met hun gun alle kanten op en maken totally random headies ...
Geef maar toe je vind iedereen een silver :P
Nee grapje man,
Maar ik had gister ook vage dingen, gewoon een fucking driveby op m'n kop met een deagle.
Achja sommige mensen moeten een lotterij ticket gaan kopen XD

• TheAnthonyNL
wambamNL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:20:
[...]

Geef maar toe je vind iedereen een silver :P
Nee grapje man,
Maar ik had gister ook vage dingen, gewoon een fucking driveby op m'n kop met een deagle.
Achja sommige mensen moeten een lotterij ticket gaan kopen XD
Als ik iemand een silver vind, is dat mezelf ... ene match ga ik supergoed en de andere match heb ik zoiets van "Oh kijk een gun ... dood".

Add me on Steam

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Ik heb ook wel het gevoel ja dat het niveau op mge terug begint te komen. Ik denk namelijk dat de ranking eerst van slag was door alle bans, en dat daardoor mensen die veel spelen makkelijk omhoog kwamen, zelfs al zijn ze te slecht. Maar de verdeling wordt wel langzamerhand weer normaal, zal misschien wel kunnen betekenen dat ik zelf een derank krijg :+

Over het bukken: dit is echt bijna nooit slim, soms wanneer je duidelijk ziet dat iemand op je hoofd aimed kan je de headshot er leuk mee ontwijken maar zo vaak werkt het bij mij niet.

Wat een toeval dat er ineens zo veel reacties zijn nu met met het nieuwe karmasysteem ;)
En ik ga je inhalen Wambam! Failsnail for karmakeizer!

[ Voor 4% gewijzigd door markdm op 12-05-2015 16:28 ]

steam: failsnail, Letterbox

TheAnthonyNL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:22:
[...]

Als ik iemand een silver vind, is dat mezelf ... ene match ga ik supergoed en de andere match heb ik zoiets van "Oh kijk een gun ... dood".
Snap ik, zelf ben ik ook echt van tijd tot tijd een totalle silver 4000.
Maarja die matches heeft iedereen, je kan nooit op je 100% spelen altijd.
Een tip, als je slecht gaat ga dan gewoon yolo, mac 10 of p90 of weet ik veel wat, 9 vd 10 keer ga je opeens raken ;)

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-11 22:20

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ik buk altijd voor de deagle reset. 1 schot deagle, klein stapje naar links of rechts, snel bukken en opnieuw schieten! HS Guaranteed!

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

markdm schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:27:
Ik heb ook wel het gevoel ja dat het niveau op mge terug begint te komen. Ik denk namelijk dat de ranking eerst van slag was door alle bans, en dat daardoor mensen die veel spelen makkelijk omhoog kwamen, zelfs al zijn ze te slecht. Maar de verdeling wordt wel langzamerhand weer normaal, zal misschien wel kunnen betekenen dat ik zelf een derank krijg :+

Over het bukken: dit is echt bijna nooit slim, soms wanneer je duidelijk ziet dat iemand op je hoofd aimed kan je de headshot er leuk mee ontwijken maar zo vaak werkt het bij mij niet.

Wat een toeval dat er ineens zo veel reacties zijn nu met met het nieuwe karmasysteem ;)
En ik ga je inhalen Wambam! Failsnail for karmakeizer!
Fail schat, ik heb je verslagen in karma :+
Maar ben het eens met je mening over ranks, ik ben een tijdje inactief geworden omdat er soms echt totale idioten in je team zaten. Maar gelukkig begint dat weer een beetje recht te trekken, nadeel is dat ik mn hele aim kwijt ben.

Bukken is situationeel, dus zeggen bijna nooit klopt niet. het hangt van de situatie en intentie af. ik gebruik sinds kort bukken om soms headies te dodgen in pistol rounds. of soms gewoon om die spray recht in zn gezicht te trekken.

En waarom ben je opeens zo negatief, ik kom voor de verandering eens op het forum en meteen word ik beschuldigd van karma farmen.
iLikeNoobies schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:30:
Ik buk altijd voor de deagle reset. 1 schot deagle, klein stapje naar links of rechts, snel bukken en opnieuw schieten! HS Guaranteed!
Hmm dan doe ik toch iets verkeerd, ik dacht altijd hoekje om en een instant heady geven, blijkbaar is dat dus niet goed.
Zal voortaan mis schieren en dan bewegen bukken en opnieuw schieten, misschien dat de enemy me dan aardig vind :+

iLikeNoobies schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:30:
Doe ik sinds een paar dagen ook, werkt goed. Eerst kon ik echt niks met de deagle hoewel m'n aim wel redelijk is, maar als je gewoon een seconde wacht tussen je shots en een beetje beweegt en dan bukt is de accuracy heel goed. Vind de prijs wel heel duur, hoop dat Valve dat veranderd, dan is de Deagle een best goed wapen.

Nu vind ik de p250 op de meeste maps fijner, ook met armor een instaheadie maar wel meer kogels en meer RPM.
Brogala schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:35:
[...]

Nu vind ik de p250 op de meeste maps fijner, ook met armor een instaheadie maar wel meer kogels en meer RPM.
P250 is niet altijd een instaheady met armor.. :(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-10 07:41

Silence

Godlike

[...]

Doe ik sinds een paar dagen ook, werkt goed. Eerst kon ik echt niks met de deagle hoewel m'n aim wel redelijk is, maar als je gewoon een seconde wacht tussen je shots en een beetje beweegt en dan bukt is de accuracy heel goed. Vind de prijs wel heel duur, hoop dat Valve dat veranderd, dan is de Deagle een best goed wapen.

five seven all the way op CT side dat ding is zo accuraat

Inventaris - Steam

hmr schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:36:
[...]

GVD, dan heeft de CS:GO wiki mij verkeerd geinformeerd! Dat verklaart dan waarom mensen niet altijd dood gaan als ik toch echt dacht dat ik ze een headie had gegeven. Dan hebben ze nog een klein beetje HP over....

[ Voor 3% gewijzigd door Brogala op 12-05-2015 16:38 ]

hmr schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:36:
[...]

helaas wel ;) tenzij je een penetration shot hebt, moet je 2x schieten. (thats what she said :D)
[...]

Mwa Deagle goedkoper maken zal hem alsnog minder dan de rest laten zijn, omdat bijna elk pistol je een instaheadie kan geven, en in de tijd dat je een deagle schot hebt gereset, kon je er al 3 gelost hebben met een p250 of zelfs een clip met je usps, en die zijn dan nog precieser.
Deagle is IMO best balanced, tis een goed wapen als je kan aimen en predicten, als je dat niet kan ja GG

Silence schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:37:
[...]

Ik speel er de laatste tijd ook steeds meer mee.. Wat een top pistol is dat!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

*double post...

@wambam.

Ligt volgens mij aan de range.. Deagle boeit de range niet..

[ Voor 77% gewijzigd door hmr op 12-05-2015 16:40 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:38:
*double post...

@wambam.

Ligt volgens mij aan de range.. Deagle boeit de range niet..
Ohja, derp sorry ligt OOK aan de range, deagle heeft een lange dropoff range, en een p250 een middelmatige.
Deagle dropt nog steeds hoor, kan geen instaheady maken op dust2 mid dacht ik, als je vanuit car naar t spawn schiet.

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
wambamNL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:33:
[...]
Bukken is situationeel, dus zeggen bijna nooit klopt niet. het hangt van de situatie en intentie af. ik gebruik sinds kort bukken om soms headies te dodgen in pistol rounds. of soms gewoon om die spray recht in zn gezicht te trekken.
Daar heb je gelijk in, ik bedoel gewoon dat je het in veel gevallen beter niet kan doen. Maar het is inderdaad situationeel, dus als je het goed gebruikt is het gewoon een goede techniek.
sommige mensen (waaronder ikzelf) bukken ook vaak zonder goede reden, en dat is dan weer wel heel slecht.
wambamNL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:33:
[...]
En waarom ben je opeens zo negatief, ik kom voor de verandering eens op het forum en meteen word ik beschuldigd van karma farmen.
Het was ook een grap hoor, natuurlijk beschuldig ik jullie niet van karma farmen :)
[...]

Geweldig pistooltje inderdaad, perfect om als secondary naast de awp te gebruiken. Wel jammer dat hij een niet zo grote range heeft voor een instaheady. Maar ik prefereer hem ook ver boven de p250.

steam: failsnail, Letterbox

• Silence

Silence

Godlike

hmr schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:38:
[...]

Ik speel er de laatste tijd ook steeds meer mee.. Wat een top pistol is dat!
Idd, af en toe heb ik dan opeens 3 kills in een paar seconden en heb ik echt zoiets van wtf haha

Inventaris - Steam

• TheAnthonyNL
Met deagle gewoon B site op rennen en dan dikke headie maken met een mooie swing van links naar rechts of andersom :D.

Add me on Steam

[...]

Hmm, met dat wapen maak ik meestal met mijn kogels een rondje om het hoofd van de enemy. Die klotebullets raken echt alles behalve het hoofd van de tegenstander :-(

Maar met pistols speel ik sowieso heel inconsistent, af en toe kill ik er gelijk 3 met een instaheadie maar af en toe doe ik 10 damage en ga ik daarna gelijk dood.
TheAnthonyNL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:42:
Met deagle gewoon B site op rennen en dan dikke headie maken met een mooie swing van links naar rechts of andersom :D.
Of wambam style:
Rent mid mirage op met een deagle en schiet 3 instaheadies.
Gaat dan dood en de rest van het team gaat dood door de andere 2 omdat ze niet snel genoeg door pushden :(
Soms echt soms dan kan ik ze wel .....

persoonlijk vind ik de glock nog steeds het fijnste pistooltje, ja laat de rage en flame maar komen.
Maar ik schiet zoveel mensen met dat ding af, zelfs als ze armor hebben dat ik me verbaas dat ik na een kill nog leef.

[ Voor 19% gewijzigd door Ryada op 12-05-2015 16:44 ]

wambamNL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:43:
[...]

Of wambam style:
Silver life? O-)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Silence

Silence

Godlike

wambamNL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:43:
[...]

Of wambam style:
Gaat dan dood en de rest van het team gaat dood door de andere 2 omdat ze niet snel genoeg door pushden :(
Soms echt soms dan kan ik ze wel .....

persoonlijk vind ik de glock nog steeds het fijnste pistooltje, ja laat de rage en flame maar komen.
Maar ik schiet zoveel mensen met dat ding af, zelfs als ze armor hebben dat ik me verbaas dat ik na een kill nog leef.
Gebeurde ons een tijdje geleden ook 5 vs 2 verliezen we nog (LEM / Supreme / Global ranks) gelukkig zat iedereen wel te lachen dat we zo hard faalde.

Inventaris - Steam

MGE life :+
Silence schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:46:
[...]

Gebeurde ons een tijdje geleden ook 5 vs 2 verliezen we nog (LEM / Supreme / Global ranks) gelukkig zat iedereen wel te lachen dat we zo hard faalde.
Ik ging ook dood van het lachen toen, maarja dat was alleen zolang de ronde nog liep, toen die randoms dood waren was ik wel redelijk wtf.
Maarja gister een 1v5 gewonnen tegen LEM/Supreme en globals :D dus ik ben best tevreden

[ Voor 63% gewijzigd door Ryada op 12-05-2015 16:47 ]

Whahaha, back in the silver days, T won altijd omdat je gewoon wat flashes gooide en ze dan allemaal killde met de P90.

Pas in MG proberen mensen om te draaien als ze een flash zien :+

• TheAnthonyNL
Brogala schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:47:
[...]

Pas in MG proberen mensen om te draaien als ze een flash zien :+
Welk tijdperk leef jij ... dit moet je al doen als je eind silver/ nova 1 bent...

[ Voor 19% gewijzigd door TheAnthonyNL op 12-05-2015 17:04 ]

Add me on Steam

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Thing is dat dat bij mij vaak niet volledig lukt, omdat mijn sens te laag staat om op tijd gedraait te geraken ;)
TheAnthonyNL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:04:
[...]

Welk tijdperk leef jij ... dit moet je al doen als je eind silver/ nova 1 bent...
Ik was mge en was toch echt wel eens blind hoor. Al die ... flashes ook.
zodra ik een goeie game heb krijg ik er altijd minimaal 3 op mn neus.
azziplekkus schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:09:
Thing is dat dat bij mij vaak niet volledig lukt, omdat mijn sens te laag staat om op tijd gedraait te geraken ;)
Valt mee ik gebruik 400dpi en een sens van 2.5 ingame en kan makkelijk 180s draaien. Misschien dan even een hogere sens gebuiken om te zorgen dat je flashes kan laten poppen door je om te draaien. (Gewoon een tip.)

[ Voor 50% gewijzigd door Ryada op 12-05-2015 17:12 ]

TheAnthonyNL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:04:
[...]

Deed ik ook hoor ;) Maar ik heb aardig wat mensen gezien die dat niet deden in GN en MG.

• Chrisz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:09
Sensitivity verschilt ook enorm per resolutie, dus altijd aan te raden dit naar eigen inzicht in te stellen

Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Brogala schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:42:
[...]

Hmm, met dat wapen maak ik meestal met mijn kogels een rondje om het hoofd van de enemy. Die klotebullets raken echt alles behalve het hoofd van de tegenstander :-(

Maar met pistols speel ik sowieso heel inconsistent, af en toe kill ik er gelijk 3 met een instaheadie maar af en toe doe ik 10 damage en ga ik daarna gelijk dood.
Dit ja, zovaak dat je goed richt met deagle, alles mist of 40% dmg doet ofzo, andere keer ren je met glock en paf je 3 achter elkaar neer van full health af. Fijnste in pistol round vind ik deagle als ik koop of usp met armor of flash.
5-7 koop ik eigenlijk alleen bij genoeg geld, maar fijn is die wel dus als ik niet denk dat ik ver kom met deagle is het die vs de tec-9 natuurlijk.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:17:
[...]

Dit ja, zovaak dat je goed richt met deagle, alles mist of 40% dmg doet ofzo, andere keer ren je met glock en paf je 3 achter elkaar neer van full health af. Fijnste in pistol round vind ik deagle als ik koop of usp met armor of flash.
5-7 koop ik eigenlijk alleen bij genoeg geld, maar fijn is die wel dus als ik niet denk dat ik ver kom met deagle is het die vs de tec-9 natuurlijk.
Ik pak altijd liever de p250. gewoon close op een corner staan en afwachten kan je makkelijk 2 a 3 kills oppakken.

Over sens klopt scheelt ook per persoon maar het is aan te raden dat je een 180 makkelijk kan maken. Het is niet verplicht.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

wambamNL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:21:
[...]

Ik pak altijd liever de p250. gewoon close op een corner staan en afwachten kan je makkelijk 2 a 3 kills oppakken.

Over sens klopt scheelt ook per persoon maar het is aan te raden dat je een 180 makkelijk kan maken. Het is niet verplicht.
Ik moet maar eens mee oefenen, voor 300 is het een goedkoop pistooltje en doet die behoorlijke schade, ik had in 1.6 altijd de 228 als favo maar die 250 doet het nog niet echt lekker.

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:26:
[...]

Ik moet maar eens mee oefenen, voor 300 is het een goedkoop pistooltje en doet die behoorlijke schade, ik had in 1.6 altijd de 228 als favo maar die 250 doet het nog niet echt lekker.
P250 is eigenlijk de p2000 v2.0 naar mijn mening. Gewoon even beetje relaxed ermee schieten en niet zoals de tec9 spamklik je wapen zsm. als je het eenmaal door heb is het een fijn ding.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

straks rond de klok van 8 maar een paar rondjes spelen, is weer tijdje geleden :) gnm needs some help to get to MG! plx? O-)

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:17:
[...]

Deagle is een slechte keus in de eerste ronde. De tegenstanders hebben nog geen helmet dus met ieder pistool is het een one-hit headshot. Ik koop hem vaak in de 2de ronde als ik de pistolronde heb verloren. Beetje afstand proberen te houden als de enemy een SMG ronde heeft en gaan voor de 1 deags. Verder koop ik hem bijna altijd op eco rounds, maar koop hem nooit als secondary bij m'n ak/m4/scout/awp. Dan ga ik liever voor de p250.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

iLikeNoobies schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:35:
[...]

Deagle is een slechte keus in de eerste ronde. De tegenstanders hebben nog geen helmet dus met ieder pistool is het een one-hit headshot. Ik koop hem vaak in de 2de ronde als ik de pistolronde heb verloren. Beetje afstand proberen te houden als de enemy een SMG ronde heeft en gaan voor de 1 deags. Verder koop ik hem bijna altijd op eco rounds, maar koop hem nooit als secondary bij m'n ak/m4/scout/awp. Dan ga ik liever voor de p250.
Mijn aim is nog niet dermate dat ik consistent genoeg hs maak :+ Meestal pak ik dan ook de achterhoede en maak geraakte enemies af met gewoon bodyshots, en soms gewoon ook op langere afstand headshots proberen te maken als iemand bv in window zit bij dust2 ofzo.
Als secondary koop ik hem eigenlijk ook nooit nee.

• msoepie
  • Laatst online: 13-10 09:52
hmr schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:10:
[...]

Haha, ik kan nauwelijks meer iets van het lachen ;(. Wie ben je eigenlijk?

breekijzer, je weet toch, ouwe bukkert!!! O-) O-) O-)

http://steamcommunity.com/profiles/76561197969687254/

msoepie schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:41:
[...]

breekijzer, je weet toch, ouwe bukkert!!! O-) O-) O-)
Met jou buk ik altijd samen :x

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• NeHoX
  • Laatst online: 25-11 18:15

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Weet niet wie Rob is maar bedankt voor je donatie! Ook Merijn en Mike bedankt! Kan ik ontzettend waarderen!

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05-2024
Even terugkomend op de eerdere opmerking n.a.v. ranks in dit topic..

Ik vind juist dat de mensen tussen MG-LE een heel stuk slechter zijn als ze daarvoor leken. Nou ben ik in de tussentijd van MG naar LE ook een stuk beter geworden, maar de lagere ranks zijn imo écht een stuk minder goed als dat ze waren. Voor de gein / om is te kijken of het waar is, heb ik gisteren een nieuw account gemaakt.

Eerste match die ik speelde, met deagle only gespeeld. 28-10 gespeeld, 16-4 gewonnen. Ik dacht, dit moet tegen silvers zijn... Maar het bleken nova 3 & 4 gerankte spelers te zijn.

Wat me weer terugbrengt bij het feit dat de ranks een zooitje zijn, en een hoop mensen een stuk lager horen te zijn als ze op het moment zijn. Ik hoop iig dat het weer een beetje rechttrekt omdat ik op dit moment op LE speel, maar de games slaan nergens op.

De ene game slachten we de tegenstanders 16-4/5, de volgende game worden we 16-5 afgemaakt. En door mensen die dezelfde rank hebben... Terwijl ik best wel regelmatig met hetzelfde team speel, en we ook best wel op elkaar ingespeeld zijn. Erg vervelend.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:18
mystiqu schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:51:
Even terugkomend op de eerdere opmerking n.a.v. ranks in dit topic..

Ik vind juist dat de mensen tussen MG-LE een heel stuk slechter zijn als ze daarvoor leken. Nou ben ik in de tussentijd van MG naar LE ook een stuk beter geworden, maar de lagere ranks zijn imo écht een stuk minder goed als dat ze waren. Voor de gein / om is te kijken of het waar is, heb ik gisteren een nieuw account gemaakt.

Eerste match die ik speelde, met deagle only gespeeld. 28-10 gespeeld, 16-4 gewonnen. Ik dacht, dit moet tegen silvers zijn... Maar het bleken nova 3 & 4 gerankte spelers te zijn.

Wat me weer terugbrengt bij het feit dat de ranks een zooitje zijn, en een hoop mensen een stuk lager horen te zijn als ze op het moment zijn. Ik hoop iig dat het weer een beetje rechttrekt omdat ik op dit moment op LE speel, maar de games slaan nergens op.

De ene game slachten we de tegenstanders 16-4/5, de volgende game worden we 16-5 afgemaakt. En door mensen die dezelfde rank hebben... Terwijl ik best wel regelmatig met hetzelfde team speel, en we ook best wel op elkaar ingespeeld zijn. Erg vervelend.
Klopt ook, grote banwave geweest dus veel plek op de hogere rangs vrijgekomen, de meeste LEM/LE's lijken pas vorige maand begonnen te zijn met csgo zo slecht zijn ze nu.

• mystiqu
Scrtz schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 19:09:
[...]

Klopt ook, grote banwave geweest dus veel plek op de hogere rangs vrijgekomen, de meeste LEM/LE's lijken pas vorige maand begonnen te zijn met csgo zo slecht zijn ze nu.
Mja waar het nu precies door komt geen idee, maar daar ben ik het wel mee eens. Er zit zoveel skill niveau in de ranks, echt niet te doen.

Zijn er trouwens mensen hier die esea spelen?

• Scrtz
mystiqu schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 19:47:
[...]

Mja waar het nu precies door komt geen idee, maar daar ben ik het wel mee eens. Er zit zoveel skill niveau in de ranks, echt niet te doen.

Zijn er trouwens mensen hier die esea spelen?
Heb ik je dat niet zojuist uitgelegd? :P

Nope, te skere voor.

• mystiqu
Scrtz schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 19:52:
[...]

Heb ik je dat niet zojuist uitgelegd? :P

Nope, te skere voor.
Misschien, maar de meningen zijn er te sterk over verdeeld // Valve heeft er zelf geen enkele uitspraak ter bevestiging over gedaan. Ik vind het verhaal mbt de player base increase van de afgelopen 6 maanden net zoveel credibility hebben als de banwaves van laatst, vandaar dat ik (nog) geen sluitende conclusie wil trekken ;)

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
Liggen de servers er weer uit bij iedereen?

• Scrtz
mystiqu schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 19:55:
[...]

Misschien, maar de meningen zijn er te sterk over verdeeld // Valve heeft er zelf geen enkele uitspraak ter bevestiging over gedaan. Ik vind het verhaal mbt de player base increase van de afgelopen 6 maanden net zoveel credibility hebben als de banwaves van laatst, vandaar dat ik (nog) geen sluitende conclusie wil trekken ;)
Valve doet nooit uitspraken over zoiets. Maar het is wel erg opmerkelijk dat precies na de grote banwaves het ineens veel makkelijker werd, lijkt me vrij duidelijk dus.

Verwijderd

Wie kom er rond 9 een potje doen? :D. Liefste niet te hoge ranks om teleurstellingen te voorkomen xD. Speel nogal wisselvallig. Soms 40+/10 en soms andersom :p

Ben Nova 3 btw

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2015 20:39 . Reden: Rankvermelding ]

• plientje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01:44
Misschien dat dit filmpje wat meer duidelijkheid geeft over de vac waves en de ranks. https://www.youtube.com/watch?v=7zK79cnRzXU

Hint hint: het is precies Scrtz zei :P

http://steamcommunity.com/id/nvanes97/

• TheAnthonyNL
Hebben meer mensen er ineens last van dat hun aim fucked up of kwijt is???

Afgelopen zondag ging alles nog goed maar nu voelde het gewoon raar...

Add me on Steam

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Fucked up? Daarnet had ik net de indruk dat iemand een aim-assist op mijn pc had gezet...

Niet normaal, moest helemaal geen moeite doen om te mikken of het was al een headshot :D

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:50
NeHoX schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:35:
Weet niet wie Rob is maar bedankt voor je donatie! Ook Merijn en Mike bedankt! Kan ik ontzettend waarderen!
ondertussen weet je het wel :P

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-11 19:08
TheAnthonyNL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 22:44:
Hebben meer mensen er ineens last van dat hun aim fucked up of kwijt is???

Afgelopen zondag ging alles nog goed maar nu voelde het gewoon raar...
Ik had dat tot gisteren. Had mijn resolutie de afgelopen twee weken naar 1080p opgeschroefd. Sinds gisteren terug gegaan naar mijn oude resolutie 1024*768 stretched en drop gelijk weer 30+ bommen... En dat op SMFC niveau... Eigenlijk te schandalig voor woorden...

Zo zie je maar, rank heeft nooit een betekenis gehad, noch een indicatie gegeven over je skill... Moet wel eerlijk zeggen dat het nu een stuk leuker is om MM te spelen... Stuk minder hackers en dat merk je toch wel. Hulde Volvo. _/-\o_

eXec op Steam

Iemand die een goed uitziende MW Wasteland Rebel AK heeft en wil traden?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
Mooie potjes vandaag mannen. _/-\o_

Bijna MGE :D

[ Voor 71% gewijzigd door Berktoppie op 13-05-2015 00:46 ]

www.webshopmasters.nl

• mystiqu
Ok gg. Net derde game op m'n smurf gespeeld // eerste twee waren wins ala 16-4 16-10 ofzo. Derde game dus. Versus fucking LE's en LEM's. What the actual fuck Volvo. :x

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-11 19:08
mystiqu schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 01:20:
Ok gg. Net derde game op m'n smurf gespeeld // eerste twee waren wins ala 16-4 16-10 ofzo. Derde game dus. Versus fucking LE's en LEM's. What the actual fuck Volvo. :x
Het oude DMG dus... Welke rank ben je "normaal"?

eXec op Steam

• mystiqu
eXec schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 02:13:
[...]

Het oude DMG dus... Welke rank ben je "normaal"?
LE sinds een tijdje. Mits ik niet met lagere ranks meespeel kom ik binnenkort ook LEM.

Edit; mits ik niet speel als ik te moe ben binnenkort LEM :x Raak geen pepernoot.

[ Voor 14% gewijzigd door mystiqu op 13-05-2015 04:54 ]

• TheAnthonyNL
eXec schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 23:17:
[...]

Ik had dat tot gisteren. Had mijn resolutie de afgelopen twee weken naar 1080p opgeschroefd. Sinds gisteren terug gegaan naar mijn oude resolutie 1024*768 stretched en drop gelijk weer 30+ bommen... En dat op SMFC niveau... Eigenlijk te schandalig voor woorden...

Zo zie je maar, rank heeft nooit een betekenis gehad, noch een indicatie gegeven over je skill... Moet wel eerlijk zeggen dat het nu een stuk leuker is om MM te spelen... Stuk minder hackers en dat merk je toch wel. Hulde Volvo. _/-\o_
Ik speel al sinds begin op 1080p ... anyway het is raar dat als je effe een dagje niet speelt gelijk bij mij en andere aim in eens weg is...

Add me on Steam

• eL_Jay
  • Laatst online: 14-02-2023
wambamNL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:12:
[...]

Zou moeten werken, meerdere mensen die ik ken spelen het op een macbook.
Zal even wat research voor je doen, want wat werkte er niet of niet goed de vorige keer?
Meestal kon ie niet opstarten, de keren dat ie wel op kon starten liep de GUI traag als stront (<10 fps op low settings 1280*800) en kon ik niet in een game starten, 8 v.d. 10 crash on launch, 2 v.d. game startscherm ge-quit omdat daar niets mee te beginnen was. DIt was wel rondom een notoire patch ergens tussen eind jan en eind feb 2015.

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
TheAnthonyNL schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 06:59:
[...]

Ik speel al sinds begin op 1080p ... anyway het is raar dat als je effe een dagje niet speelt gelijk bij mij en andere aim in eens weg is...
Sam here. wel al een tijdje niet gespeeld vanwege vakantie, maar ik was eccchhht slecht gister. het leek wel onmogelijk om goed te raken.
Nog steeds een score van 19-7 :') , maar dat was enkel omdat de tegenstanders voor het eerst het spel opgestart leken te hebben.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
eXec schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 23:17:
[...]

Wat is het voordeel precies van de lagere resolutie? Dat alles groter word? Of doe je het voor de fps?
erikvandenberg schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:04:
[...]

Wat is het voordeel precies van de lagere resolutie? Dat alles groter word? Of doe je het voor de fps?
Ik speel ook op 1280x960 (stretched). Heb het gevoel dat ik mee raak schiet op die resolutie en ook flickshots met mijn AWP gaan beter dan op 1080p...

Kan ook een gevoelskwestie zijn btw..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

[...]

• therobber
[...]

ik speelde tot eergisteren 1024 res stretched, gisteren nieuw scherm gehaald en gelijk begonnen op 1080P. Was wel even wennen maar merk uiteindelijk geen verschil.

Ik denk dat het een gevoels kwestie blijft aangezien de hitboxes net zo groot blijven

• Chrisz
  • Laatst online: 12:09
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/47630581264487665/7CA46A6252E09B94A9F7A82F7DF15C459A4CC8D3/ Weer een perfect voorbeeld van waarom ik niet met randoms wil spelen, zeer kansloos potje weer.

Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1

therobber schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:29:
[...]

ik speelde tot eergisteren 1024 res stretched, gisteren nieuw scherm gehaald en gelijk begonnen op 1080P. Was wel even wennen maar merk uiteindelijk geen verschil.

Ik denk dat het een gevoels kwestie blijft aangezien de hitboxes net zo groot blijven
Het heeft enige invloed op de mouse sensivity. En mogelijk heeft je muscle memory zich aangepast aan de resolutie.

Daarnaaast haal ik gewoon meer FPS op lagere resolutie.

Ik zal niet snel meer switchen naar 1920x1080..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• TheAnthonyNL
hmr schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:51:
[...]

Het heeft enige invloed op de mouse sensivity. En mogelijk heeft je muscle memory zich aangepast aan de resolutie.

Daarnaaast haal ik gewoon meer FPS op lagere resolutie.

Ik zal niet snel meer switchen naar 1920x1080..
Ik vind lage resolutie er gewoon zwaar kut uit zien...

Add me on Steam

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
TheAnthonyNL schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:52:
[...]

ik ook.
3440x1440 hier. :') :D

[ Voor 3% gewijzigd door hexta op 13-05-2015 10:57 ]

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• therobber
TheAnthonyNL schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:52:
[...]

4x of 8 x msaa aan dan ziet het er gewoon weer goed uit :)

• Facenoise
Dit alles dus voor die 0.2 mm grote hitbox? Als ik dan weer google op ''cs go why low resolution'' krijg ik ook weer goede punten. De FOV is vele malen hoger op 16:9 dan op bv 4:3. Ik zie liever meer om me heen dan een iets grotere hitbox.

ik speel op een 30'' 2560x1600, als ik zon lage resolutie pak zie ik letterlijk de pixels op me scherm en word het ''wazig''. Voor mij werkt het dus totaal niet.
therobber schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:58:
[...]

4x of 8 x msaa aan dan ziet het er gewoon weer goed uit :)
Alles staat bij mij al op max settings.. dit gaat bij mij niet op..

[ Voor 17% gewijzigd door Facenoise op 13-05-2015 11:04 ]

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

erikvandenberg schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:58:
[...]

Dit alles dus voor die 0.2 mm grote hitbox? Als ik dan weer google op ''cs go why low resolution'' krijg ik ook weer goede punten. De FOV is vele malen hoger op 16:9 dan op bv 4:3. Ik zie liever meer om me heen dan een iets grotere hitbox.

ik speel op een 30'' 2560x1600, als ik zon lage resolutie pak zie ik letterlijk de pixels op me scherm en word het ''wazig''. Voor mij werkt het dus totaal niet.
Mijn resolutie is 1680x1050 dus dat probleem heb ik niet zo. Nu ik eenmaal op 4:3 speel kan ik niet meer terug naar 16:10. Ik wou laatst een screenshot maken van mijn karambit op 16:10 en alles zag er zo raar uit. Ik ben meteen maar weer teruggegaan naar 4:3.

Uiteindelijk is het een kwestie van gewenning. Toen ik voor het eerst met mijn gunmodel aan de linkerkant ging spelen raakte ik geen moer. Nu moet ik er niet aan denken om mijn wapen rechts te hebben.

• Facenoise
iLikeNoobies schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:05:
[...]

Mijn resolutie is 1680x1050 dus dat probleem heb ik niet zo. Nu ik eenmaal op 4:3 speel kan ik niet meer terug naar 16:10. Ik wou laatst een screenshot maken van mijn karambit op 16:10 en alles zag er zo raar uit. Ik ben meteen maar weer teruggegaan naar 4:3.

Uiteindelijk is het een kwestie van gewenning. Toen ik voor het eerst met mijn gunmodel aan de linkerkant ging spelen raakte ik geen moer. Nu moet ik er niet aan denken om mijn wapen rechts te hebben.
Dat is denk ik ook waar het op neerkomt, gewenning.

Echter speel ik nog maar 3 weekjes, dus ben beetje alle tips en tricks aan het nagaan. De resolutie optie is voor mij in ieder geval een no-go. Ook al ga ik het morgen op mijn vrije dag tog nog even proberen, maybe krijg ik het nog wel beter..

Ik zou weer denk ik niet kunnen wennen aan mijn wapen aan de linker kant, altijd overal het wapen rechts gehad, het zou niet ''goed'' aanvoelen :+

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:39
Ik weet vrij zeker dat het meer dan gewenning is waarom je voor 4:3 zou willen kiezen. Ik draai CSGO nu 4:3 stretched 1280x1024, je FOV wordt kleiner maar alles wordt veel duidelijker om waar te nemen. Zie dit voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://i.ytimg.com/vi/H4QeEMAkSxk/maxresdefault.jpg

Iedereen die 1920x1080 gewend is zal in het begin wel denken van 'meh, alles ziet er anders / vervormd uit', maar na een uur ben je daar al aan gewend en zul je zien dat het veel fijner speelt. Ook gaat het spel qua graphics er niet dusdanig storend op achteruit.

Als je kijkt naar bovenstaande afbeelding dan zie je dat de rechter 'wat dikker' is geworden. Stel dat je een muurtje afwacht en een enemy komt de hoek om, in plaats van dat je dan paar pixel zou zien van zijn arm en je nog half twijfelt (reactiesnelheid) of het echt iemand is zou je met de 4:3 resolutie al meteen een stuk groter deel zien en mogelijk ook sneller kunnen reageren. (klinkt waarschijnlijk vaag)

[ Voor 27% gewijzigd door Junia op 13-05-2015 11:15 ]

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
De hitboxes worden niet alleen groter, ze bewegen nu ook sneller over je scherm. Het is net wat je fijn vind, ik speel op native resolution en doe dit al jaren, wel 4:3 geprobeerd maar kreeg juist niks meer geraakt.

Plus ik vind t goud waard om zoveel mogelijk te zien.

www.webshopmasters.nl

• Junia
Berktoppie schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:15:
De hitboxes worden niet alleen groter, ze bewegen nu ook sneller over je scherm. Het is net wat je fijn vind, ik speel op native resolution en doe dit al jaren, wel 4:3 geprobeerd maar kreeg juist niks meer geraakt.

Plus ik vind t goud waard om zoveel mogelijk te zien.
Sneller? Het enige nadeel is dat je FOV afneemt. Hoewel ik snap dat je graag veel wilt zien, denk ik dat je vaak niet alles kan zien. Als jij met je ogen op de linkerkant zit te kijken en er rechts een paar pixels bewegen, dan zal dat mogelijk niet opvallen. Wat ik ook vermoed is dat meer zien niet echt een groter voordeel geeft op hoog niveau, aangezien je dan een bepaalde awareness hebt en je automatisch je aim al op de juiste plekken hebt en je daarvoor niet per se een bredere FOV te hebben.

• TheAnthonyNL
Junia schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:20:
[...]

Sneller? Het enige nadeel is dat je FOV afneemt. Hoewel ik snap dat je graag veel wilt zien, denk ik dat je vaak niet alles kan zien. Als jij met je ogen op de linkerkant zit te kijken en er rechts een paar pixels bewegen, dan zal dat mogelijk niet opvallen. Wat ik ook vermoed is dat meer zien niet echt een groter voordeel geeft op hoog niveau, aangezien je dan een bepaalde awareness hebt en je automatisch je aim al op de juiste plekken hebt en je daarvoor niet per se een bredere FOV te hebben.
Digital Vibrance voor dat probleem :3 and your life is complete :).

Add me on Steam

• Junia
TheAnthonyNL schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:20:
[...]

Digital Vibrance voor dat probleem :3 and your life is complete :).
Zou je dat kunnen toelichten?
Ik heb gisteren een filmpje van 3kliksphilip gekeken en ga nog wel even mijn settings wat aanpassen... sommige settings schijnen niet zoveel uit te maken.

Heeft er iemand hier razor surround geinstalleerd? Iemand die ervaringen kan delen?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Facenoise
hmr schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:26:
Ik heb gisteren een filmpje van 3kliksphilip gekeken en ga nog wel even mijn settings wat aanpassen... sommige settings schijnen niet zoveel uit te maken.

Heeft er iemand hier razor surround geinstalleerd? Iemand die ervaringen kan delen?
Ja in combo met een Sennheiser Game Zero + USB DAC fiio, Ik moet zeggen dat ik maar weinig tot geen verschil kan bespeuren. Maar mijn set is redelijk high end.

Je kan de surround zelf instellen, dus ogen dicht doen en luisteren waar het vandaan komt en dan klikken op de goede kant in de software. Oftewel als je surround nu niet zo goed is zal je er wel voordeel uit kunnen halen.

• v1nc
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21-11 14:47
Ik speel op een 30" windescreen 16:10 1650x1080, als ik 'm op 4:3 1280x960 zet dan schokt het beeld juist heel erg. Is dat nog een instelling die ik dan mis?

• v1nc
v1nc schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:38:
Ik speel op een 30" windescreen 16:10 1650x1080, als ik 'm op 4:3 1280x960 zet dan schokt het beeld juist heel erg. Is dat nog een instelling die ik dan mis?
Op een widescreen btw geen windscreen :P

• Facenoise
[...]

Op een widescreen btw geen windscreen :P
Wijzig in het vervolg je vorige reactie, net zo makkelijk en heb je geen 2 posts onder elkaar.

Ontopic, geen idee speel zelf nog maar kort CS.

[ Voor 9% gewijzigd door Facenoise op 13-05-2015 11:50 ]

Daar is V1NC weer... ;)

Kan zijn dat je monitor niet goed om kan gaan met 4:3 resoluties? Heb je al in je videocard settings gekeken of hij niet opeens rare dingen met je refreshrate doet in 4:3 resoluties?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• v1nc
hmr schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:54:
[...]

Daar is V1NC weer... ;)

Kan zijn dat je monitor niet goed om kan gaan met 4:3 resoluties? Heb je al in je videocard settings gekeken of hij niet opeens rare dingen met je refreshrate doet in 4:3 resoluties?
Hai Chris :D
Ja zoiets lijkt het te zijn idd, zal eens in mijn settings gaan kijken.

• NeHoX
  • Laatst online: 25-11 18:15

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Weer 3 donaties binnen! Jongens hartstikke bedankt!

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• Silence

Silence

Godlike

Ga je echt donaties vragen/krijgen voor die 4/5 euro per maand :p

Inventaris - Steam

• TheAnthonyNL
Silence schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:35:
Ik zie er nou niet echt een probleem in hoor, als je een goede dienst levert mag/kan je daar gewoon een kleine donatie voor vragen.

Mensen die er vaak gebruik van maken zijn al blij als iemand dit voor hun heeft opgezet enzo.

offtopic: op mijn site heb ik ook donaties mogen ontvangen omdat mensen er blij mee waren dat dit allemaal goed werkt.

Add me on Steam

Silence schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:35:
Ik zie jou op dit moment niet 60 per jaar ophoesten voor mede tweakers :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Silence

Silence

Godlike

hmr schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:00:
[...]

Ik zie jou op dit moment niet 60 per jaar ophoesten voor mede tweakers :)
bdekker.nl ;) connect maar

Inventaris - Steam

Pagina: 1 ... 107 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic