markdm schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:27:
Ik heb ook wel het gevoel ja dat het niveau op mge terug begint te komen. Ik denk namelijk dat de ranking eerst van slag was door alle bans, en dat daardoor mensen die veel spelen makkelijk omhoog kwamen, zelfs al zijn ze te slecht. Maar de verdeling wordt wel langzamerhand weer normaal, zal misschien wel kunnen betekenen dat ik zelf een derank krijg
Over het bukken: dit is echt bijna nooit slim, soms wanneer je duidelijk ziet dat iemand op je hoofd aimed kan je de headshot er leuk mee ontwijken maar zo vaak werkt het bij mij niet.
Wat een toeval dat er ineens zo veel reacties zijn nu met met het nieuwe karmasysteem

En ik ga je inhalen Wambam! Failsnail for karmakeizer!
Fail schat, ik heb je verslagen in karma

Maar ben het eens met je mening over ranks, ik ben een tijdje inactief geworden omdat er soms echt totale idioten in je team zaten. Maar gelukkig begint dat weer een beetje recht te trekken, nadeel is dat ik mn hele aim kwijt ben.
Bukken is situationeel, dus zeggen bijna nooit klopt niet. het hangt van de situatie en intentie af. ik gebruik sinds kort bukken om soms headies te dodgen in pistol rounds. of soms gewoon om die spray recht in zn gezicht te trekken.
En waarom ben je opeens zo negatief, ik kom voor de verandering eens op het forum en meteen word ik beschuldigd van karma farmen.
Hmm dan doe ik toch iets verkeerd, ik dacht altijd hoekje om en een instant heady geven, blijkbaar is dat dus niet goed.
Zal voortaan mis schieren en dan bewegen bukken en opnieuw schieten, misschien dat de enemy me dan aardig vind