Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 105 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.812 views
okaydanny schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 23:13:
[...]

Leuk! Ik zat zelf bij re-flex en dedicated. 1e netgamez met re-flex in 2003 ofzo :D
Wie was jij in re-flex dan? rx-?

Sod... Mysod ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-11 14:24
hmr schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 23:30:
[...]

Wie was jij in re-flex dan? rx-?

Sod... Mysod ;)
euhw dann of nush. re-flex, team-illusion, Calibre, imperra, SoD(mysod), reGeneration, o8s, forZe Sterf, 100pps!,defusekids wat een tijden :P!

[ Voor 53% gewijzigd door dannbla op 08-05-2015 23:47 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:18
Toch grappig hoe mensen zo hooked aan cs kunnen blijven, zelf 9 years and counting ^^

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:50
okaydanny schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 23:37:
[...]

euhw dann of nush. re-flex, team-illusion, Calibre, imperra, SoD(mysod), reGeneration, o8s, forZe Sterf, 100pps!,defusekids wat een tijden :P!
100pps zat ik ook in :)
100 % puur sappies :)

wellicht kennen sommige Shoarma clan en NA ook nog wel ?

Verwijderd

Haha die namen, leuk. Merijn carried tegen Le, hmr get on my lvl.
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/hGiaA/154df878f1.jpg

• mystiqu
  • Laatst online: 01-05-2024

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door mystiqu op 09-05-2015 00:40 ]

• dannbla

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-11 21:23
Geen idee of iemand ook last van de aimpunch met kevlar heeft maar volg hier mijn reddit thread.
Video staat erin wat ik precies bedoel.

http://www.reddit.com/r/G...wgw/aimpunch_with_kevlar/

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
xeoMe schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 01:20:
Geen idee of iemand ook last van de aimpunch met kevlar heeft maar volg hier mijn reddit thread.

Vandaar dat iedereen ineens als een gek op mijn tenen schiet ... hopelijk doen ze er iets aan.

Add me on Steam

Het is kennerlijk mogelijk dat een competitive match begint terwijl er 1 speler niet is... Hij werd gekicked met één of andere error 'file x missing'. Zit je de hele competitive match met een bot :-(

Verwijderd

Brogala schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 09:36:
Het is kennerlijk mogelijk dat een competitive match begint terwijl er 1 speler niet is... Hij werd gekicked met één of andere error 'file x missing'. Zit je de hele competitive match met een bot :-(
Kan alleen als de desbetreffende persoon al een keer in het spel is geweest, dus de map heeft geladen. Zelf ook een keer last van gehad. (niet optijd kunnen fixen, dus mm ban van een half uur :') )
okaydanny schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 23:37:
[...]

rx-dann klinkt bekend :D hahah al die namen die je opnoemt ook! Heerlijke tijd was dat! Toen was ik zelf ook nog lekker actief.. beetje op IRC hangen en mixjes spelen!

Zelf gister 3 potten gespeeld met mijn nieuwe beeldscherm en ik moet zeggen, EEN WERELD VAN VERSCHIL! Wat speelt dit lekker zeg op 144 hz. Spelen mensen trouwens met blur reduction aan? Moet nog even klooien met de settings, maar zelf nu is het al heerlijk!

Wel merk ik dat youtube en dergelijke wat lijkt te stotteren op 144hz, of ligt dat aan mij?

[ Voor 29% gewijzigd door hmr op 09-05-2015 10:24 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
:'( R.I.P in peace chicken ;w
xeoMe schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 01:20:

Inderdaad echt irritant, het is me al meerdere keren gebeurt dat ik iemands hoofd recht in mijn aim had maar niet raak kon schieten door de aimpunch. Heel irritant.

steam: failsnail, Letterbox

Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 10:19:
[...]

Kan alleen als de desbetreffende persoon al een keer in het spel is geweest, dus de map heeft geladen. Zelf ook een keer last van gehad. (niet optijd kunnen fixen, dus mm ban van een half uur :') )
Klopt, hij was iets van 30 sec in de game, toen werd hij gekicked... Maar toch raar dat de match dan gewoon door gaat. Misschien heeft hij lopen kloten met z'n cfg, anders deed CS:GO gewoon vervelend. Maar heeft helaas wel m'n winstreak verpest...

Verwijderd

Brogala schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 10:24:
[...]

Klopt, hij was iets van 30 sec in de game, toen werd hij gekicked... Maar toch raar dat de match dan gewoon door gaat. Misschien heeft hij lopen kloten met z'n cfg, anders deed CS:GO gewoon vervelend. Maar heeft helaas wel m'n winstreak verpest...
Wss had ie Vac problems, had ik ook. Dan kan VAC niet al je files vinden ofzo.
Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 10:26:
[...]

Wss had ie Vac problems, had ik ook. Dan kan VAC niet al je files vinden ofzo.
Hebben ze dat nog steeds niet gefixt? Toen ik nog in silver zat had ik ook zo'n error, moest ik m'n hele PC resetten... toen opeens werkte het weer wel. Game herinstalleren werkte niet.

Verwijderd

Brogala schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 10:27:
[...]

Hebben ze dat nog steeds niet gefixt? Toen ik nog in silver zat had ik ook zo'n error, moest ik m'n hele PC resetten... toen opeens werkte het weer wel. Game herinstalleren werkte niet.
Geen idee, maar das toch nog maar een weekje geleden? :+

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
Scrtz schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 23:43:
Toch grappig hoe mensen zo hooked aan cs kunnen blijven, zelf 9 years and counting ^^
De core gameplay is gewoon zo goed. Ik heb tussendoor echt vanalles gespeeld, maar als je 'loot'/omhoog levelen nodig hebt om een spel interessant te houden, dan is er gewoon wat mis met het spel.

Ik zoek trouwens nog wel mensen om mee te spelen, dus als je een relaxt teammaatje wil hebben add haenkie op steam. Ik speel denk ik om de week een avondje met wat mede oud 1.6ers.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-11 20:37
hmr schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 10:22:
[...]

rx-dann klinkt bekend :D hahah al die namen die je opnoemt ook! Heerlijke tijd was dat! Toen was ik zelf ook nog lekker actief.. beetje op IRC hangen en mixjes spelen!

Zelf gister 3 potten gespeeld met mijn nieuwe beeldscherm en ik moet zeggen, EEN WERELD VAN VERSCHIL! Wat speelt dit lekker zeg op 144 hz. Spelen mensen trouwens met blur reduction aan? Moet nog even klooien met de settings, maar zelf nu is het al heerlijk!

Wel merk ik dat youtube en dergelijke wat lijkt te stotteren op 144hz, of ligt dat aan mij?
Blur reduction uit laten en op 144 hertz blijven spelen :D Zelf speel ik ook op 144 hertz, echt een verademing!

• Barista
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-11 22:04
Voor de fun maar eens een video gemaakt van een fijne kill van gisteren. Team (met smurf) dat ons helemaal inmaakte, maar eenmaal kreeg ik revenge. https://www.youtube.com/w...6yiXlrAo&feature=youtu.be

• xeoMe
dylan_ schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 12:48:
[...]

Blur reduction uit laten en op 144 hertz blijven spelen :D Zelf speel ik ook op 144 hertz, echt een verademing!
Waarom blur reduction uit? ik heb die lekker aan en mijn met oude XL2411T had ik ook altijd lightboost.
Verschil is klein maar beter wel dan niet vind ik zelf.
Brightness met blur reduction is goed genoeg, zonder blur reduction is die brightness echt te fel.

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-11 20:37
xeoMe schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 15:13:
[...]

Waarom blur reduction uit? ik heb die lekker aan en mijn met oude XL2411T had ik ook altijd lightboost.
Verschil is klein maar beter wel dan niet vind ik zelf.
Brightness met blur reduction is goed genoeg, zonder blur reduction is die brightness echt te fel.
Ik was aan het twijfelen of ik nou met 120 hertz en blur reduction of 144 hertz zonder blur reduction moest spelen. Volgens veel sites geeft 120 hertz met blur reduction (geringe) lag vergeleken met 144 hertz maar het beeld is inderdaad wel vloeiender. Ik denk niet dat het niet veel uitmaakt.

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
Whoop whoop Pure Pownage de movie, Vond de filmpjes en tv serie *(van wat ik er van gezien heb) best flauw en niet zo grappig, maar deze trailer ziet er wel leuk uit.

https://youtu.be/j9Rr3Z7C5gw

www.webshopmasters.nl

Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 10:28:
[...]

Geen idee, maar das toch nog maar een weekje geleden? :+
Met gamesense wel :+

Net is mij trouwens door twee Russen verteld dat ik maar Russisch leer omdat zij niet van plan waren om Engels te leren :') Vervolgens gingen ze iedereen teamkillen totdat ze gekicked werden...

Ik heb ze nu gereport voor griefing, doet Valve er dan iets mee als ze dit bv. veel rondes doen? Of heeft reporten eigenlijk geen zin?

• Grim
  • Laatst online: 19-01-2024
Brogala schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 17:56:
[...]

Net is mij trouwens door twee Russen verteld dat ik maar Russisch leer omdat zij niet van plan waren om Engels te leren :') Vervolgens gingen ze iedereen teamkillen totdat ze gekicked werden...

Ik heb ze nu gereport voor griefing, doet Valve er dan iets mee als ze dit bv. veel rondes doen? Of heeft reporten eigenlijk geen zin?
Dit komt bij overwatch terecht. Doet Valve (VAC) zelf niets mee.

Steam: Grim

• TheAnthonyNL
Brogala schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 17:56:
[...]

Kurwa, cyka blyat xD... rare mensen die russen...

Add me on Steam

NuCl3aR schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 18:05:
[...]

Dit komt bij overwatch terecht. Doet Valve (VAC) zelf niets mee.
Thanks, wist ik niet lol. Ik dacht dat overwatch was om verdachte mensen te bekijken, niet griefers.

• Grim
Brogala schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 18:57:
[...]

Thanks, wist ik niet lol. Ik dacht dat overwatch was om verdachte mensen te bekijken, niet griefers.
Als jij (en genoeg andere mensen) een person reporten via de ingame functie komt dat bij Overwatch terecht.

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Brogala schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 18:57:
[...]

Griefing komt ook bij Overwatchers terecht, net als Aim Assist, Wallhack en External programs. Als ik in een OW-case zie dat er geteamkilled wordt, dan geef ik dat ook gewoon aan. Doet de meerderheid dat, dan is het gewoon een ban. Dus zeker reporten.
Het is zover :D ik ben eindelijk uit de MG league... het nieuwe beeldscherm is echt een verademing btw! Wel vandaag uitgemaakt voor triggerbot en aimbot.. Komt het vaak voor dat OW het misheeft? Dat vind ik nog best een risico van het systeem.. dat je falsely gebanned wordt..

Enfin! Leuke potjes met tweakers gespeeld en weer gelachen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
Nou, eerst een vac error gekregen waarna ik niet meer in mijn spel terug kon komen, en toen dat weer gefixt was kreeg ik een tijdje later een Bsod. Nu wordt mijn ssd niet meer herkent in mijn pc, dus eens kijken wat daar aan moet gebeuren.

Nog sorry voor die vac error dinges trouwens teamleden, maar geen idee wat ik er aan kon doen (ik ben MagikarpXL)

• Grotman
  • Niet online
hmr schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 20:45:
Het is zover :D ik ben eindelijk uit de MG league... het nieuwe beeldscherm is echt een verademing btw! Wel vandaag uitgemaakt voor triggerbot en aimbot.. Komt het vaak voor dat OW het misheeft? Dat vind ik nog best een risico van het systeem.. dat je falsely gebanned wordt..

Enfin! Leuke potjes met tweakers gespeeld en weer gelachen!
Komt weleens voor denk ik, maar dat zal reuze meevallen. Als ik twijfel, dan vote ik gewoon nee. Soms verdenk ik ook weleens iemand van WH en aimbot in mijn eigen games, maar als ik dan de demo terug kijk, zie ik soms gewoon duidelijk dat het niet zo is. En Overwatchers zien het ook op die manier, met X-Ray.

Mocht je toch onverhoopt een onterechte OW-ban krijgen, dan kun je een ticket indienen en kijkt Valve ernaar. In tegenstelling tot een VAC-ban worden OW-bans wel vaker teruggedraaid. Volgens mij kijkt Valve er sowieso ook zelf naar voor ze iemand bannen.

Overwatch is er vooral om overduidelijke hackers er uit te halen, dus spinbotters of mensen die overduidelijk het hele team door de muren volgen vanaf de start en alleen maar met hun gun spammen om iedereen ermee te headshotten. Daarnaast hebben Overwatchers een soort ranking in hun votes, en krijgen ze soms promatches ter review om te checken of ze betrouwbaar zijn. Dus als sommigen vaak voten dat ze aimbot of WH hebben gezien, maar het meerendeel niet, dat wordt hun oordeel veel minder zwaar gewogen.

[ Voor 20% gewijzigd door Grotman op 09-05-2015 22:59 ]

• plientje
  • Laatst online: 01:44
Tumbler schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 21:44:
Nou, eerst een vac error gekregen waarna ik niet meer in mijn spel terug kon komen, en toen dat weer gefixt was kreeg ik een tijdje later een Bsod. Nu wordt mijn ssd niet meer herkent in mijn pc, dus eens kijken wat daar aan moet gebeuren.

Nog sorry voor die vac error dinges trouwens teamleden, maar geen idee wat ik er aan kon doen (ik ben MagikarpXL)
Ik heb dit ook een tijdje gehad en de fix was voor mij om CSGO tijdelijk in admin modus te starten.

http://steamcommunity.com/id/nvanes97/

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
plientje schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 23:32:
[...]

Ik heb dit ook een tijdje gehad en de fix was voor mij om CSGO tijdelijk in admin modus te starten.
Het was al opgelost, maar toch jammer dat je dan niet meer kan joinen ookal is je match nog niet voorbij.

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:04
Randleman schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:04:
[...]

Heb onlangs een pricewatch: Logitech G402 Hyperion Fury gekocht. Is een Zowie FK1 nou echt zoveel beter dat het het waar is om te halen? :P
Mwah, het is persoonlijk... Als die G402 je bevalt, waarom zou je dan een andere muis nemen... Maar als ie je niet echt bevalt zou ik zeker naar de Zowie kijken. Ik heb mijn deathadder ingeruild omdat er gewoon dingen waren waar ik niet tevreden mee was (onder andere het scrollwheel dat steeds vanzelf scrollde) en dus ook de vorm uiteindelijk.

• Noob
  • Laatst online: 20-11 19:05
Hallo CS people,

Ik weet niet of ik mijn vraag hier mag stellen maar laten we dit maar gewoon doen.

Op welke monitor spelen jullie het spel en wat is het fijnste? 4k, 1440p, 144hz of 144hz en 1440p (laatste scherm vind ik eigk te duur maar goed).

Groetjes

• Grim
Loeven schreef op zondag 10 mei 2015 @ 08:59:
Hallo CS people,

Ik weet niet of ik mijn vraag hier mag stellen maar laten we dit maar gewoon doen.

Op welke monitor spelen jullie het spel en wat is het fijnste? 4k, 1440p, 144hz of 144hz en 1440p (laatste scherm vind ik eigk te duur maar goed).

Groetjes
Dat gaan de moddereters ( :+ ) niet zo leuk vinden als iedereen dat hier gaat posten. Lees even de laatste 5(?) pagina's terug. Daar is een hele discussie over 120/144Hz vs 60Hz.

4k is het momenteel niet waard imo. Beter een high end 1440p aanschaffen.

Verwijderd

Ik ben gehackt :(. Alles weg wat ze konden traden. Heb alleen nog een cyrex. Wat moet ik doen? Heb steam al gemailed. Weet iemand hoelang het gaat duren voordat die reageren? Morgen beginnen namelijk mijn examens en dit geeft nou niet echt een lekker gevoel...

• Berktoppie
Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2015 @ 13:34:
Ik ben gehackt :(. Alles weg wat ze konden traden. Heb alleen nog een cyrex. Wat moet ik doen? Heb steam al gemailed. Weet iemand hoelang het gaat duren voordat die reageren? Morgen beginnen namelijk mijn examens en dit geeft nou niet echt een lekker gevoel...
Hoe kan dat als je steam guard aan hebt staan? Hadden ze ook je email gehacked?
Als je steam mailed kan het 7 tot 30 dagen duren van wat ik gelezen heb.

Ik weet niet voor hoeveel geld je skins had, maar laat het los.

Je examen is 100 duizend miljoen keer belangrijker dan wat digitale kleurtjes voor de counterstrike geweertjes. Zie het als goede motivatie, als je nu stopt met counterstrike voor een week. full time focus op je school. en als je straks goede baan hebt kun je alle skins kopen op je onboard pc terwijl je in een lambourgini rond cruised.

Ik weet het leuk gemaakt, als steam jou skins niet terug geeft, en je hebt je examen met allemaal voldoendes gehaald (6+) krijg je van mij wel een statrack AK Blue laminate als examen kado/ nood steun :)

Dus stop met treuren, en start met leren!

[ Voor 11% gewijzigd door Berktoppie op 10-05-2015 14:40 ]

www.webshopmasters.nl

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:02
Ik was net de Dreamhack csgo stream aan het kijken van Fnatic tegen Hellraisers.
Toen zag ik ineens iemand in de chat vragen "Why are they wearing 2 pairs on headphones? looks uncomfortable and retarded..."

Toen keek ik op de stream en zag het inderdaad ook :D

Iemand die mij kan vertellen waarvoor dat is? :D

Verwijderd

Berktoppie schreef op zondag 10 mei 2015 @ 14:36:
[...]

Ik weet niet voor hoeveel geld je skins had, maar laat het los.

Je examen is 100 duizend miljoen keer belangrijker dan wat digitale kleurtjes voor de counterstrike geweertjes. Zie het als goede motivatie, als je nu stopt met counterstrike voor een week. full time focus op je school. en als je straks goede baan hebt kun je alle skins kopen op je onboard pc terwijl je in een lambourgini rond cruised.
Hahaha, klopt. Ik ben ook bezig met leren ofcourse. Had voor ong 450 euro aan skins omdat ik een M9 doppler had geunboxed. Blijft toch altijd een vervelend gevoel als mensen ten onrechte geld aan je verdienen :(.

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-11 20:14
Ze hebben oordopjes in voor het geluid, dan een koptelefoon om hun nek voor de mic. Vaak bij LAN ook nog een headset over de oordopjes om het geluid van het publiek te dempen.

• Opifex
EnoRM94 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:04:
Ze hebben oordopjes in voor het geluid, dan een koptelefoon om hun nek voor de mic. Vaak bij LAN ook nog een headset over de oordopjes om het geluid van het publiek te dempen.
Waarom niet gewoon meteen een deftige dempende headset aandoen? evt. nog met in-ears voor het geluid?

3 headsets (er vanuitgaande dat ze inderdaad ook nog oordopjes in hebben) lijkt me echt zo dwaas...

• Broud
azziplekkus schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:06:
[...]

Waarom niet gewoon meteen een deftige dempende headset aandoen? evt. nog met in-ears voor het geluid?

3 headsets (er vanuitgaande dat ze inderdaad ook nog oordopjes in hebben) lijkt me echt zo dwaas...
Het geluid van het publiek is dusdanig hard dat ze volgens mij van die industriële dempers dragen, maar het fijne weet ik er ook niet van.

• Opifex
EnoRM94 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:07:
[...]

Het geluid van het publiek is dusdanig hard dat ze volgens mij van die industriële dempers dragen, maar het fijne weet ik er ook niet van.
Als dat echt zo is zouden ze de spelers beter in geluidsdichte "boxes" stoppen. Gebeurt op TI van dota2 ook. Elk team zit dan in zo zijn eigen glazen "kooi", die volledig geluidsdicht gemaakt is (in theorie toch).

• Berktoppie
azziplekkus schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:09:
[...]

Als dat echt zo is zouden ze de spelers beter in geluidsdichte "boxes" stoppen. Gebeurt op TI van dota2 ook. Elk team zit dan in zo zijn eigen glazen "kooi", die volledig geluidsdicht gemaakt is (in theorie toch).
Ja maar omdat ze veel redbull drinken = scheten laten wordt zon glasse sauna niet echt prettig.

Heeft ook met sponsors te maken hoor, 1 oordopjes voor ingame geluid, daarover sponsor headset (gemaakt voor geluidsdemping) en om hun nek andere sponsor headset voor de microfoon.

Moet je voorstellen dat ik pro was, moest ik met Merijn HMR en ilikenoobies in zon glasse kooi? dacht t niet

[ Voor 8% gewijzigd door Berktoppie op 10-05-2015 15:11 ]

www.webshopmasters.nl

• Opifex
Berktoppie schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:10:
[...]

Ja maar omdat ze veel redbull drinken = scheten laten wordt zon glasse sauna niet echt prettig.

Heeft ook met sponsors te maken hoor, 1 oordopjes voor ingame geluid, daarover sponsor headset (gemaakt voor geluidsdemping) en om hun nek andere sponsor headset voor de microfoon.

Moet je voorstellen dat ik pro was, moest ik met Merijn HMR en ilikenoobies in zon glasse kooi? dacht t niet
Ok, oordopjes + sponsor headset begrijp ik nog dan. Maar waarom dan nog een aparte headset voor mic? Dat kan toch met die sponsor headset dan? nee?

• Berktoppie
azziplekkus schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:13:
[...]

Ok, oordopjes + sponsor headset begrijp ik nog dan. Maar waarom dan nog een aparte headset voor mic? Dat kan toch met die sponsor headset dan? nee?
2 verschillende sponsors/merken = 2 keer zoveel geld. Dat snap jij ook wel ;)

www.webshopmasters.nl

• Broud
[...]

Zijn ook een aantal toernooien die dat doen, maar de meeste doen dat niet. Zijn voordelen en nadelen aan, en ik denk dat voor de meeste organisaties de voordelen het niet waard zijn.

• two
  • Laatst online: 10:02

two

Hey vriend, ik heb ook examens volgende week. Ik weet hoe kut het voelt om gehackt te worden maar je moet proberen het van je laten af te glijden. Die examens kun je uiteindelijk veel beter gebruiken dan wat wapenskins :D

Signature

• Opifex
Berktoppie schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:13:
[...]

2 verschillende sponsors/merken = 2 keer zoveel geld. Dat snap jij ook wel ;)
met die logica kunnen ze ook een 5 tal keyboards op hun rugplakken, en muizen in hun broek steken hé ;)

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:32
mimang schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:15:
[...]

Hey vriend, ik heb ook examens volgende week. Ik weet hoe kut het voelt om gehackt te worden maar je moet proberen het van je laten af te glijden. Die examens kun je uiteindelijk veel beter gebruiken dan wat wapenskins :D
Steam is redelijk behulpzaam in dit soort situaties. Als je een redelijke inventory hebt zou ik altijd email verification gebruiken, ik snap dan ook niet echt waarom mensen met aardige inventories dit uit hebben staan.

Succes met je examens en maak je hier niet al te druk over, ik ken diverse mensen die dit ook wel eens hebben meegemaakt en het is altijd goedgekomen.

• markdm
Bij andere die ook gehacked zijn had ik gehoord dat ze via Steam support wel hun wapens terug kregen, alleen het duurde helaas wel een tijdje. Valves support staat er niet echt om bekend dat ze zo snel zijn.

• two
  • Laatst online: 10:02

two

Junia schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:22:
[...]

Steam is redelijk behulpzaam in dit soort situaties. Als je een redelijke inventory hebt zou ik altijd email verification gebruiken, ik snap dan ook niet echt waarom mensen met aardige inventories dit uit hebben staan.

Succes met je examens en maak je hier niet al te druk over, ik ken diverse mensen die dit ook wel eens hebben meegemaakt en het is altijd goedgekomen.
Bedankt!

Iemand op schoool was ook gehackt... Hij had een .exe van een 'vriend' op steam geopend lol.. En toen was zn account leeg. Hij heeft het uiteindelijk allemaal terug gekregen! Had iets van €700+ in zn inventory.

Signature

Verwijderd

Hij heeft e-mail verivication dus uitgezet, had iets van 7 dagen geleden nog met een vriend geruild inclusief e-mail verification... Ik hoop het, als ik de richlijnen lees ziet het er niet zo rooskleurig uit. Nouja, ik speel de komende tijd toch geen CS door mn examens dus het komt wel goed :D

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
[...]

Die soundbooths zijn erg prijzig en voor het publiek lijkt het me leuker dat er niet een stuk glas tussen de spelers en publiek zit.

Lijkt me trouwens wel vervelend als speler om met een andere headset thuis te spelen dan dat je op zon toernooi gebruikt. En daarbij lijkt het me als speler wel weer tof dat er gejuigd wordt bij een mooie kill.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:18
azziplekkus schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:16:
[...]

met die logica kunnen ze ook een 5 tal keyboards op hun rugplakken, en muizen in hoen broek steken hé ;)
Idd haha,

Ze gebruiken inderdaad geluidsdichte koptelefoons (die ook in bijv de bouw etc worden gebruikt) en daaronder oordopjes omdat het publiek veel geluid maakt. De headsets die ze om de nek hebben voor de microfoon zijn de headsets die ze normaal thuis op hebben en gebruiken en van de sponsor afkomen.

De koptelefoons zijn gewoon van de organisatie van het evenement/lanparty. (je ziet op foto's en video ook dat de koptelefoons geen kabel hebben)

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:32
Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:38:
Hij heeft e-mail verivication dus uitgezet, had iets van 7 dagen geleden nog met een vriend geruild inclusief e-mail verification... Ik hoop het, als ik de richlijnen lees ziet het er niet zo rooskleurig uit. Nouja, ik speel de komende tijd toch geen CS door mn examens dus het komt wel goed :D
De enige manier om email verification uit te zetten is door middel van het verifiëren van een email, dus de degene die toegang heeft gekregen tot jouw steamaccount heeft tegelijkertijd ook toegang gekregen tot je email. Voortaan twee verschillende passwords gebruiken ;)

De richtlijn (dus dat je e-mail verification moet gebruiken) wordt (AFAIK) over het algemeen niet zo strikt gehanteerd door steam support.

• Eekhoornz0r
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-11 19:55
Die Noise cancelling headphones zijn meer bedoelt omdat ze publiek niet mogen in plaats van willen horen. Aangezien geluid van publiek dingen kan verklappen die de spelers nog niet weten. Sound-proof booths schijnen ook niet altijd 100% te werken.

• Opifex
Klopt wel wat je zegt hoor Eekhoorn, op TI4 probeerde één team in de finale een heel risky en sneaky tactic uit. Het andere team counterde nu net héééél toevallig op die tactic... Achteraf hebben ze toegegeven dat ze het publiek konden horen roepen =/
Maar still, hoezo helpen die noise cancelling headphones daar dan tegen? Ze zitten met mekaar op TS, dus dan kunnen ze het publiek toch horen door hun mic?
En hun coach kan het publiek ook horen?

Dat argument houdt niet echt steek imo...

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Iemand die CS:GO een MBPr 13" speelt?
Tijdje terug geprobeert en toen deed ie het niet.

• BeekieBeek
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-10 09:40
Zat laatst met een aantal tweakers te spelen en kwam deze kerel tegen...

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2vuafz7.jpg
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=440694773

• TheAnthonyNL
Vond deze ook wel leuk toen ik een match spectate :D

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/hIrsv.jpg

Add me on Steam

• Terranova
  • Nu online
Wow wat is het nu voor een gekloot zeg, dikke losses opeens, hackers overal :(

• BeekieBeek
HamburgerHenk schreef op zondag 10 mei 2015 @ 20:29:
Wow wat is het nu voor een gekloot zeg, dikke losses opeens, hackers overal :(
Mijn moeder zegt altijd; het is maar een spelletje..

• Terranova
  • Nu online
Nog leuker, door de steam server die plat gingen ben ik gewoon gederanked omdat ik blijkbaar een game geabandoned had...

• BeekieBeek
HamburgerHenk schreef op zondag 10 mei 2015 @ 21:03:
Nog leuker, door de steam server die plat gingen ben ik gewoon gederanked omdat ik blijkbaar een game geabandoned had...
Nou, zoals ik eerder vandaag al gezegd heb
Mijn moeder zegt altijd; het is maar een spelletje

Maar oke, is wel minder, ik had ook een 10 min cooldown

[ Voor 8% gewijzigd door BeekieBeek op 10-05-2015 21:05 ]

Verwijderd

BeekieBeek schreef op zondag 10 mei 2015 @ 20:30:
[...]

Mijn moeder zegt altijd; het is maar een spelletje..
Zei de hacker :+

• BeekieBeek

• TheAnthonyNL
HamburgerHenk schreef op zondag 10 mei 2015 @ 21:03:
Serieus :O

Add me on Steam

• Terranova
  • Nu online
Ja ik ben gederanked terwijl ik voor de problemen nog GN3 was. Nou was de laatste match een loss, maar met een win daar weer voor lijkt het me niet echt logisch dat ik daarom een delayed derank heb gehad.

• markdm
Gisteren had iedereen van ons problemen met csgo, echt zwaar irritant.
Eerst kreeg iemand tijdens het laden van een match een vac authentication error waardoor de match meteen stop gezet werd. Hierna bleek de match al geladen geweest te zijn maar zat ik er niet in (of iets in die richting) zodat ik ook een cooldown van een half uur kreeg. :?
Hierna een half uur later in een andere lobby gegaan omdat degene waar ik eerst in zat (en dus leavde wegens de cooldown) vol zat. Maar beide lobbies hadden problemen met connecten en konden in een half uur geen match vinden. Een derde lobby had hier ook al last van.
Dus besloten we met 2 lobbies 5v5 te gaan doen. Dan heb ik weer problemen met de server te joinen (invalid IP adress terwijl de rest er al in zit |:( ). Computer opnieuw opgestart en toen werkte het eindelijk.

Maar het was wel een leuk potje waarin we een prachtige stoomlocomotief (glock trein) gemaakt hebben. Helaas wel dik verloren omdat Nijn ineens goed bleek te zijn. :+

• therobber
voor de gene die nog in de match van gisteren zaten zat een cheater bij :)

Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/lbq7g7az7/ban.png

[ Voor 19% gewijzigd door therobber op 11-05-2015 09:13 ]

• therobber
markdm schreef op maandag 11 mei 2015 @ 08:42:
Gisteren had iedereen van ons problemen met csgo, echt zwaar irritant.
Eerst kreeg iemand tijdens het laden van een match een vac authentication error waardoor de match meteen stop gezet werd. Hierna bleek de match al geladen geweest te zijn maar zat ik er niet in (of iets in die richting) zodat ik ook een cooldown van een half uur kreeg. :?
Hierna een half uur later in een andere lobby gegaan omdat degene waar ik eerst in zat (en dus leavde wegens de cooldown) vol zat. Maar beide lobbies hadden problemen met connecten en konden in een half uur geen match vinden. Een derde lobby had hier ook al last van.
Dus besloten we met 2 lobbies 5v5 te gaan doen. Dan heb ik weer problemen met de server te joinen (invalid IP adress terwijl de rest er al in zit |:( ). Computer opnieuw opgestart en toen werkte het eindelijk.

Maar het was wel een leuk potje waarin we een prachtige stoomlocomotief (glock trein) gemaakt hebben. Helaas wel dik verloren omdat Nijn ineens goed bleek te zijn. :+
treintje upload ik vanavond even had er wat screenies van gemaakt

• Chrisz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:09
therobber schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:11:

[afbeelding]
Ik zie hem niet?

Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1

• Grim
therobber schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:11:

[afbeelding]
Hij heeft een VAC ban van 8,5 jaar geleden. |:( Als je echt denkt dat hij cheat dan moet je toch nog eens goed nadenken. Hoeveel mensen cheaten niet als ze 12-14 (+-) zijn en daar later spijt van hebben? Waarschijnlijk is dit ook zo een geval.

Alle VAC-bans van +1000 dagen zijn voor mij irrelevant.

PS: Ik ken iemand die ook een VAC-ban op zijn account heeft vanwege het joinen van een lobby in MW2(?) waarbij je direct max level wordt met alle unlocks etc. Hierbij had je niet eens de keuze om zo een lobby te joinen vanwege het P2P systeem dat bij die game werd gebruikt en werd je altijd automatisch ergens bij gezet. Eenmaal gejoined was het dus te laat met een VAC-ban tot gevolg.

• TheAnthonyNL
NuCl3aR schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:23:
[...]

Hij heeft een VAC ban van 8,5 jaar geleden. |:( Als je echt denkt dat hij cheat dan moet je toch nog eens goed nadenken. Hoeveel mensen cheaten niet als ze 12-14 (+-) zijn en daar later spijt van hebben? Waarschijnlijk is dit ook zo een geval.

Alle VAC-bans van +1000 dagen zijn voor mij irrelevant.

PS: Ik ken iemand die ook een VAC-ban op zijn account heeft vanwege het joinen van een lobby in MW2(?) waarbij je direct max level wordt met alle unlocks etc. Hierbij had je niet eens de keuze om zo een lobby te joinen vanwege het P2P systeem dat bij die game werd gebruikt en werd je altijd automatisch ergens bij gezet. Eenmaal gejoined was het dus te laat met een VAC-ban tot gevolg.
Betreft MW2 lobby ... je zou toendertijd alleen een ban krijgen als je zelf een gehackte lobby had opgezet. Echter in praktijk ging dit er anders aan toe, toen dit eenmaal bekend was konden mensen dit oplossen bij steam support en dan werd de ban weggehaald (na verificatie natuurlijk). Als compensatie kreeg je dan left 4 dead 1.

Jammer dat veel mensen dit niet hebben gedaan.

Add me on Steam

• Grim
TheAnthonyNL schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:27:
[...]

Betreft MW2 lobby ... je zou toendertijd alleen een ban krijgen als je zelf een gehackte lobby had opgezet. Echter in praktijk ging dit er anders aan toe, toen dit eenmaal bekend was konden mensen dit oplossen bij steam support en dan werd de ban weggehaald (na verificatie natuurlijk). Als compensatie kreeg je dan left 4 dead 1.

Jammer dat veel mensen dit niet hebben gedaan.
Hij heeft Steam gecontacteerd maar er is toen niets gebeurd met de VAC-ban.

Maar ik wou eigenlijk gewoon duidelijk maken dat een VAC-ban die al enkele jaren oud is niet onmiddellijk garant staat voor het feit dat hij vandaag de dag nog steeds cheat of dat hij zelf verantwoordelijk is hiervoor zoals het MW2 lobby verhaal.

• TheAnthonyNL
NuCl3aR schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:30:
[...]

Hij heeft Steam gecontacteerd maar er is toen niets gebeurd met de VAC-ban.

Maar ik wou eigenlijk gewoon duidelijk maken dat een VAC-ban die al enkele jaren oud is niet onmiddellijk garant staat voor het feit dat hij vandaag de dag nog steeds cheat of dat hij zelf verantwoordelijk is hiervoor zoals het MW2 lobby verhaal.
Nee klopt, maar dat is raar dat steam er niks mee heeft gedaan... destijds had ik ook mw2 gespeeld en kwam ik ook gewoon in modded lobbies maar gelijk leaven heeft schijnbaar geholpen (en het terugzetten van je profile op mw2).

Anyway ...

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/543026188951908929/7D153E93C30AEBF57B0A1052C4FE1647EAD3EA16/

Dank aan tannas voor dit screenshot maar die kerels waren echt zo obvious.

Voor mensen die het niet zien (of eroverheen kijken) check waar die kerel zit ... (juist gewoon in de vloer, en NEE cs:go heeft niet ineens een prone modus gekregen).

Countdown staat al aan hier wanneer ze vac banned worden...

Voor de mensen die deze match willen terugzien : [url]steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_download_match%20CSGO-8WeJV-4jJyC-E5fOF-tqQNb-UjenL[/url]

[ Voor 13% gewijzigd door TheAnthonyNL op 11-05-2015 09:37 ]

Add me on Steam

• kaka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-11 10:50
Ik ben sinds 2 maanden begonnen met CS:GO en moet zeggen dat ik het steeds leuker begin te vinden. Heb wel een cs verleden (speel sinds 1.5 en heel veel 1.6 gespeeld) maar het was toch ff wennen in het begin. Inmiddels 150 uur speeltijd en LE rank.

Ik heb nu voornamelijk dust2 competitive gespeeld maar begin het wel een beetje zat te worden moet ik zeggen. Is er een manier om oldskool wars te spelen zonder dat dit invloed heeft op je rank? Zou heel graag de andere mappen willen leren spelen maar vind het een beetje k*t voor mijn teamgenoten als ik een matchmaking match ga doen en ze hebben geen ruk aan mij omdat ik de mappen/nades etc niet ken. Hoorde wel iets van ESEA maar dat is dan weer een betaalde service :P

Afgelopen weekend voor de gein even een case unboxed; StatTrak Cyrex MW :9~ Ga deze denk ik sellen/traden voor mijn eerste knife, wohoo

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11 15:47

rSNNN

Titel ondertitel

adm-n schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:14:
Ik ben sinds 2 maanden begonnen met CS:GO en moet zeggen dat ik het steeds leuker begin te vinden. Heb wel een cs verleden (speel sinds 1.5 en heel veel 1.6 gespeeld) maar het was toch ff wennen in het begin. Inmiddels 150 uur speeltijd en LE rank.

Ik heb nu voornamelijk dust2 competitive gespeeld maar begin het wel een beetje zat te worden moet ik zeggen. Is er een manier om oldskool wars te spelen zonder dat dit invloed heeft op je rank? Zou heel graag de andere mappen willen leren spelen maar vind het een beetje k*t voor mijn teamgenoten als ik een matchmaking match ga doen en ze hebben geen ruk aan mij omdat ik de mappen/nades etc niet ken. Hoorde wel iets van ESEA maar dat is dan weer een betaalde service :P

Afgelopen weekend voor de gein even een case unboxed; StatTrak Cyrex MW :9~ Ga deze denk ik sellen/traden voor mijn eerste knife, wohoo
Je kan ook op faceit spelen. Dat is wel gratis en opzich ook redelijk te doen.

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

• xeoMe
TheAnthonyNL schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:32:
[...]

Nee klopt, maar dat is raar dat steam er niks mee heeft gedaan... destijds had ik ook mw2 gespeeld en kwam ik ook gewoon in modded lobbies maar gelijk leaven heeft schijnbaar geholpen (en het terugzetten van je profile op mw2).

Anyway ...

[afbeelding]

Dank aan tannas voor dit screenshot maar die kerels waren echt zo obvious.

Voor mensen die het niet zien (of eroverheen kijken) check waar die kerel zit ... (juist gewoon in de vloer, en NEE cs:go heeft niet ineens een prone modus gekregen).

Countdown staat al aan hier wanneer ze vac banned worden...

Voor de mensen die deze match willen terugzien : [url]steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_download_match%20CSGO-8WeJV-4jJyC-E5fOF-tqQNb-UjenL[/url]
Die gozer zit gewoon view-bugged soort van in de vloer.
Kan natuurlijk niet per direct zeggen of ze cheaten ja of nee maar ik denk nee.

• TheAnthonyNL
xeoMe schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:22:
[...]

Die gozer zit gewoon view-bugged soort van in de vloer.
Kan natuurlijk niet per direct zeggen of ze cheaten ja of nee maar ik denk nee.
Nou ik heb nog anders nooit een view bugged gezien hoor...

Add me on Steam

• xeoMe
TheAnthonyNL schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:28:
[...]

Nou ik heb nog anders nooit een view bugged gezien hoor...
Dan ben ik toch een mazzelaar heb ook vaak zat aan het begin van de ronde dat me view helemaal in de lucht zit, dit verdwijnt als ik spring maar kan toch handig zijn om over sommige objecten te kijken :+

https://www.youtube.com/watch?v=-D7X3AI8Zpk

• TheAnthonyNL
xeoMe schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:32:
[...]

Dan ben ik toch een mazzelaar heb ook vaak zat aan het begin van de ronde dat me view helemaal in de lucht zit, dit verdwijnt als ik spring maar kan toch handig zijn om over sommige objecten te kijken :+

https://www.youtube.com/watch?v=-D7X3AI8Zpk
Ja maar dat is gewoon een normale.... Maar een view bug aan het einde van een match is toch wel iets wat niet in de haak is hoor...

Add me on Steam

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-11 12:04
TheAnthonyNL schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:34:
[...]
Ja maar dat is gewoon een normale.... Maar een view bug aan het einde van een match is toch wel iets wat niet in de haak is hoor...
Beetje voorbarige conclusie dat dat perse een cheat moet zijn imho. Een clipping hack heb ik nog niet eerder gezien bij CSGO. Die viewbug kan bij elke ronde wel gebeuren en er zijn nog steeds zat bugs die wel sporadisch voorkomen. Zelf al meerdere keren gehad:

Spawnen zonder primary of secondary, spawnen op de locatie waar je de vorige ronde eindigde, die bug die xeoMe aangaf waarmee je over muren kan kijken, een bug waarmee je af en toe gunmodels van alle spelers rare artifacten ziet maken (en dus prima als WH kan gebruiken ;)) en dan vergeet ik ongetwijfeld nog steeds wel een paar.

Het is lastig om te beoordelen hoe het ingame was, maar 26-12 is nou niet direct een red flag qua score.

• TheAnthonyNL
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:55:
[...]

Beetje voorbarige conclusie dat dat perse een cheat moet zijn imho. Een clipping hack heb ik nog niet eerder gezien bij CSGO. Die viewbug kan bij elke ronde wel gebeuren en er zijn nog steeds zat bugs die wel sporadisch voorkomen. Zelf al meerdere keren gehad:

Spawnen zonder primary of secondary, spawnen op de locatie waar je de vorige ronde eindigde, die bug die xeoMe aangaf waarmee je over muren kan kijken, een bug waarmee je af en toe gunmodels van alle spelers rare artifacten ziet maken (en dus prima als WH kan gebruiken ;)) en dan vergeet ik ongetwijfeld nog steeds wel een paar.

Het is lastig om te beoordelen hoe het ingame was, maar 26-12 is nou niet direct een red flag qua score.
Er waren mensen die meekeken in deze game en zagen dat mensen ineens keihard naar beneden gingen aimen als er ineens iemand voor hun stond... of dat ze qua movements of kijken heel raar deden...

Wil ook niet gelijk zeggen dat ze cheaten maar het maakt ze wel obvious.

Daarnaast demo link is gepost dus je kan nog kijken als je wilt...

[ Voor 6% gewijzigd door TheAnthonyNL op 11-05-2015 10:58 ]

Add me on Steam

• Chrisz
TheAnthonyNL schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:57:
[...]

Dat maakt ze niet obvious, dat maakt ze suspicious.

• frye
  • Laatst online: 14:57
Tbh wordt er te vaak cheater geflamed...
Ik maak ook soms lucky shots etc. en krijg dan ook cheater & vacation te horen.

Ben nog niet VAC banned want ik cheat ook niet... :o
Met andere woorden... Een cheater is pas een cheater als hij écht VAC-ban is. ;)

Maar.. uitgemaakt worden voor cheater geeft wel een voldoening wedende dat je zelf niet cheat! :+ :9~

[ Voor 16% gewijzigd door frye op 11-05-2015 11:21 ]

• dannbla
frye schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:18:
Tbh wordt er te vaak cheater geflamed...
Ik maak ook soms lucky shots etc. en krijg dan ook cheater & vacation te horen.

Ben nog niet VAC banned want ik cheat ook niet... :o
Met andere woorden... Een cheater is pas een cheater als hij écht VAC-ban is. ;)
Als je 4 insta's schiet met een mac10 dan is het in gemiddelde game klaar en heb je 5 reports aan je broek hangen. Mensen zeuren te snel.

• Grim
TheAnthonyNL schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:57:
[...]

Er waren mensen die meekeken in deze game en zagen dat mensen ineens keihard naar beneden gingen aimen als er ineens iemand voor hun stond... of dat ze qua movements of kijken heel raar deden...

Daarnaast demo link is gepost dus je kan nog kijken als je wilt...
Iedereen in het andere team heeft 19/20+ kills en je gaat 'viewbug' cheat gedoe blabla klagen over de gast die 9 kills heeft? :')

• Chrisz
Waar ik wel helemaal flauw van wordt is de hoeveelheid smurfers in die game, kunnen ze de prijs niet even ophogen naar € 50-60? Scheelt een hoop hackers/cheaters/smurfers.

Elke game heb ik er wel 1 of 2 tussen zitten de laatste tijd, spelen de sterren van de hemel en hebben dan 10 uur op hun account staan.

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-10 07:41

Silence

Godlike

Xitro schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:27:
Waar ik wel helemaal flauw van wordt is de hoeveelheid smurfers in die game, kunnen ze de prijs niet even ophogen naar € 50-60? Scheelt een hoop hackers/cheaters/smurfers.

Elke game heb ik er wel 1 of 2 tussen zitten de laatste tijd, spelen de sterren van de hemel en hebben dan 10 uur op hun account staan.
Ja heb ook zo'n vriend waar ik mee speel heeft 4/5 smurf accounts nu al supreme...

Inventaris - Steam

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Laatst online: 12-11 12:04

Ik weet niet of ze dat ooit op weten te lossen. Ik heb zelf geen smurf maar het is ook wel beukend irritant dat je niet normaal meer met vrienden samen kan spelen als er meer dan 4 ranks tussen zitten. Dan ben je toch wel vaak aangewezen op smurf accounts om dat mogelijk te maken.

Aan de andere kant, er komen ook een hele hoop nieuwe spelers nog steeds bij he. Iets van 4 miljoen nieuwe unieke accounts in het afgelopen jaar ofzo, vraag me af hoeveel daarvan onterecht worden beschouwd als smurf. Een hele hoop daarvan heeft vast al wel veel shooter ervaring of CS 1.6/CSS gespeeld. Die jongens snijden ook door de lagere ranks heen bij het ranken.

• markdm

Dat kan je niet echt vragen voor een spel die zo oud is. Weinig mensen zullen het dan nog kopen zodat er geen groei meer is, waarschijnlijk gaat het dan zelfs krimpen.
Als de prijs omhoog gaat denk ik dat al die smurfs expres matches gaan verliezen en waardeloos spelen zodat ze lekker deranken en toch laag blijven. Dus zal het niet erg veel oplossen.

Verwijderd

Waarom hebben de mensen toch de neiging hier op het forum te gaan zeiken tegen Valve

• Chrisz
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:36:
[...]

Aan de andere kant, er komen ook een hele hoop nieuwe spelers nog steeds bij he. Iets van 4 miljoen nieuwe unieke accounts in het afgelopen jaar ofzo, vraag me af hoeveel daarvan onterecht worden beschouwd als smurf. Een hele hoop daarvan heeft vast al wel veel shooter ervaring of CS 1.6/CSS gespeeld. Die jongens snijden ook door de lagere ranks heen bij het ranken.
Ik speel op MGE/DMG rank, lijkt me niet dat nieuwe (zelfs ervaren) spelers, hoger dan dit niveau spelen met 10 uur op een account.
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:37:
Waarom hebben de mensen toch de neiging hier op het forum te gaan zeiken tegen Valve
Was dit ook tegenover mij bedoeld? Ik zeik namelijk zeker niet tegen Valve, maar ik zou graag een oplossing willen zien voor dit probleem, ondanks dat het natuurlijk erg lastig zal worden.

• Grim
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:37:
Omdat alles kut enter. :+

Valve gaat echt niets aan smurfs doen. Het brengt hun simeplweg te veel geld op. En met de wekelijkse ban wave van de afgelopen maand kun je Valve ook niet meer verwijten dat ze niets meer aan cheaters doen. Het blijft immers altijd een kat en muis spelletje.

• Berktoppie
Lekker offtopic, gefeliciteerd met de 420e pagina in dit forum.

420 biatches

www.webshopmasters.nl

Pagina: 1 ... 105 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic