Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 104 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.812 views
erikvandenberg schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:20:
[...]

Maar hoeveel frames per second zijn die schoenen dan?
HIHIHIHI YOU MEEKING LITLE JOEK THERE? I C WHAT U DID THERE.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Haha wat een discussie hier over een paar Hertz. Ieder z'n ding toch.
Ik speel zelf op me oude 32" Samsung TV (60 hz), maar ik bak er dan ook geen reet van om hier zinnige dingen over te zeggen ;)

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• Chrisz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:09
teupje schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:28:
Haha wat een discussie hier over een paar Hertz. Ieder z'n ding toch.
Ik speel zelf op me oude 32" Samsung TV (60 hz), maar ik bak er dan ook geen reet van om hier zinnige dingen over te zeggen ;)
Speelt dat wel een beetje op die TV dan? Ik heb wel eens een game PC aan mijn 48" gehangen, maar het voelt allemaal zo vertraagd aan, ook met "Game-modus" aan. Geef toch de voorkeur aan mijn 24" PC scherm.

Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Xitro schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:45:
[...]

Speelt dat wel een beetje op die TV dan? Ik heb wel eens een game PC aan mijn 48" gehangen, maar het voelt allemaal zo vertraagd aan, ook met "Game-modus" aan. Geef toch de voorkeur aan mijn 24" PC scherm.
Heb ooit ook eens mijn tv eraan gehangen voor Need for Speed + racestuurtje, zat er alleen veel te dicht op waardoor ik letterlijk de pixels kon tellen... was dus niet echt geslaagt.

Geef ook de voorkeur aan mijn 2560x1600 schermpje :)
[...]

Heb een tijdje gespeeld op mijn 48" phillips en dat ging relatief prima... een beeldscherm verdient toch de voorkeur..

PS. Zojuist is mijn BenQ bezorgd op kantoor! Ben benieuwd, vanavond (als het lukt) testen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• teupje
[...]

Ik ben er aan gewend geraakt, als ik nu op me kleinere (2e scherm) ga spelen is het allemaal ineens wel heel erg klein. Dit is wel een goed scherm maar kan er niet echt aan wennen meer ;)

• Chrisz
hmr schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:51:
[...]

Heb een tijdje gespeeld op mijn 48" phillips en dat ging relatief prima... een beeldscherm verdient toch de voorkeur..

PS. Zojuist is mijn BenQ bezorgd op kantoor! Ben benieuwd, vanavond (als het lukt) testen!
Lekker! Welke heb je nou besteld?

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
hmr schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:06:
[...]

Hopelijk zag je wel het sarcasme ;). Ik vind de voetbalschoenen metafoor nog wel het best.
Ja want Get_right is de Christiano van CSGO, elke map een ander beeldscherm en een andere muis. _/-\o_ Voor de looks ofcourse

www.webshopmasters.nl

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
Berktoppie schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:55:
[...]

Ja want Get_right is de Christiano van CSGO, elke map een ander beeldscherm en een andere muis. _/-\o_ Voor de looks ofcourse
GTR is gewoon baas :D, helemaal dat ie altijd aan zijn vriendin denkt met dat beertje op monitor.

Add me on Steam

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:50
hmr schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:51:
[...]

laat idd even weten hoe die bevalt want ben ook voor een nieuw scherm aan het kijken.

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:43
TheAnthonyNL schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:07:
[...]

GTR is gewoon baas :D, helemaal dat ie altijd aan zijn vriendin denkt met dat beertje op monitor.
True that, gister even NIP vs Dignitas zitten kijken, was genieten! (ESL)
vanavond weer hopelijk dat ik dan wat matches mee kan pakken.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik wacht totdat g-sync en 1440p goedkoper worden, dan haal ik een nieuwe monitor. :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Phyt_
wilde ik ook doen soulless, maar ik ga toch voor een 1080p met 144hz, ws zonder gsync, want wat ik lees is dit meer voor als je fps drops hebt en daar heb ik nu totaal geen last van.
Want die 600/700 vind ik nog te duur :<.
Iemand nog tips voor als je cs:go weer op wil pakken, kijk afentoe twitch pro matches.
Vervelende vind ik om met die randoms comp. te spelen win ik er maar 2 van de 6 games ofzo.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Verwijderd

Phyt_ schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:04:
wilde ik ook doen soulless, maar ik ga toch voor een 1080p met 144hz, ws zonder gsync, want wat ik lees is dit meer voor als je fps drops hebt en daar heb ik nu totaal geen last van.
Iemand nog tips voor als je cs:go weer op wil pakken, kijk afentoe twitch pro matches.
Vervelende vind ik om met die randoms comp. te spelen win ik er maar 2 van de 6 games ofzo.
ts3.nehox.nl

• Phyt_
@Merryb,

ja die had ik laatst nog even gejoined, maar er waren niet zoveel mensen helaas :<.
Zal als ik weer tijd en wat beter ingelezen ben joinen :-). tussentijd lees ik hier mee ;).

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik ga er van uit dat daar tegen die tijd wel wat verbetering in is gekomen, zo nee dan haal ik wel een 144hz monitor.

• Berktoppie
Aan het begin van ieder Tweakers Topic staat een openingspost met alle standaard info die een beginner nodig heeft. Kijk daar eerst voordat je vragen stelt.

Dit had je daar kunnen vinden: http://timekillerz.eu/ranks

Alle speelmaatjes van Tweaker op rang gesorteerd.

Alstublieft

[ Voor 4% gewijzigd door Berktoppie op 07-05-2015 15:42 ]

www.webshopmasters.nl

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-11 12:49
Net mijn rank moeten verlagen op timekillerz.eu/ranks naar MG2 :(

Bedankt teamleden zonder mic/communicatie (want daar draait het toch grotendeels om).

• therobber
Randleman schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:07:
Net mijn rank moeten verlagen op timekillerz.eu/ranks naar MG2 :(

Bedankt teamleden zonder mic/communicatie (want daar draait het toch grotendeels om).
match met randoms zeker ? zo jammer steeds dat ze vaak geen ene moer communiceren

Verwijderd

Phyt_ schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:16:
@Merryb,

ja die had ik laatst nog even gejoined, maar er waren niet zoveel mensen helaas :<.
Zal als ik weer tijd en wat beter ingelezen ben joinen :-). tussentijd lees ik hier mee ;).
Als er daar weinig mensen zijn, zullen er sowieso weinig mensen aan het spelen zijn. Na 6en is het vaak het drukst.

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-11 12:04
therobber schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:19:
[...]
match met randoms zeker ? zo jammer steeds dat ze vaak geen ene moer communiceren
Dat is ook zoiets apart. Ik had verwacht dat hoe hoger de ranks hoe beter (of uberhaubt) de communicatie zou zijn. Maar nee hoor, nu ik met supreme's / LEM's meespeel ben ik al blij als 1 van de twee a drie overige teammates uberhaubt een mic gebruikt.....

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 18:03:
[...]

Dat is ook zoiets apart. Ik had verwacht dat hoe hoger de ranks hoe beter (of uberhaubt) de communicatie zou zijn. Maar nee hoor, nu ik met supreme's / LEM's meespeel ben ik al blij als 1 van de twee a drie overige teammates uberhaubt een mic gebruikt.....
Communicatie heb je alleen nodig als de anderen dat ook doen. In principe werkt het mm systeem gewoon op individuele skill en of je genoeg mensen hebben die een rol in het team aannemen. Maar uiteindelijk staat iedereen wel op de plek waar hij hoort.

Overigens heb je op hogere ranks juist kleinere kans dat mensen hun mic gebruiken aangezien de kans groter is dat je mensen tegen komt die op teamspeak zitten met elkaar. Als ik met twee anderen op teamspeak zit gebruik ik veel te weinig mijn ingame mic.
DeBers schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 19:05:
[...]

Communicatie heb je alleen nodig als de anderen dat ook doen. In principe werkt het mm systeem gewoon op individuele skill en of je genoeg mensen hebben die een rol in het team aannemen. Maar uiteindelijk staat iedereen wel op de plek waar hij hoort.

Overigens heb je op hogere ranks juist kleinere kans dat mensen hun mic gebruiken aangezien de kans groter is dat je mensen tegen komt die op teamspeak zitten met elkaar. Als ik met twee anderen op teamspeak zit gebruik ik veel te weinig mijn ingame mic.
MM systeem werkt vooral op wins, individuele presentatie telt minder mee. Dus callouts heb je zeker nodig. Dit zie je bijvoorbeeld aan de MG's die nog niet eens weten wat een eco is, die zijn gewoon gecarried.

Ik hoop wel dat je gewoon aan je hele team callouts doet ingame? Ik vind het heel erg raar als je de informatie die je ziet alleen aan je vriend op TS verteld...

Maar ja, bovenstaand is een reden dat ik bijna altijd full pre-made ga.

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-11 12:49
therobber schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:19:
[...]

Was inderdaad een match met randoms.. Probeer het elke keer weer maar word telkens teleurgesteld ;w ( op een paar uitzonderingen na waar ik dan ook meestal vrienden mee word ).

Verwijderd

Brogala schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 20:51:
[...]

MM systeem werkt vooral op wins, individuele presentatie telt minder mee. Dus callouts heb je zeker nodig. Dit zie je bijvoorbeeld aan de MG's die nog niet eens weten wat een eco is, die zijn gewoon gecarried.
En heb je hier ook een bron voor?

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-11 12:04
DeBers schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 19:05:
[...]

Communicatie en goede sfeer in het team is altijd handig en bovenal gewoon een stuk leuker. Ik zit er ook naast op teamspeak, dat maakt geen klap uit. Informatie die voor het team of specifieke spelers van belang is, vertel je toch gewoon?

Vind 't zelf wel erg prettig als iemand op de deathcam ziet dat er 3 man mijn kant op rushen, die ook dat even meedeelt.

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
[...]

Ik hoop wel dat je gewoon aan je hele team callouts doet ingame? Ik vind het heel erg raar als je de informatie die je ziet alleen aan je vriend op TS verteld...

paar dingen:
1:ik ben guardian..
2:ook als ik soloQ call ik niet ALLES, juist omdat niemand dit doet... daarbij krijg je van sommige mensen zovaak foute en rare calloits dat het meer irriteert dan goed doet.
3: hoezo eco.. soms als ik carry (dit gebeurd vaak) kan ik tijdens een full eco, wel een smg veroorloven om hierdoor tactisch en snel een site aan te vallen en te openen voor onze "juans".

Full premade is meer teamranked dan solo ranked.. alleen premade met mijn eigen team (allemaal guardian/eagle) kan ik prima meekomen met de eagles.. als ik soloQ mm speel dus niet...

Daarom is dat hele ranking systeem vaag

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
[...]

Ik heb het niet over hoe de ranking werkt. Maar je wint op individuele skill. 1 carry kan genoeg doen. Maar begrijp je rol. Je hoeft niet per se de entryfrags te maken. Als je al iemand hebt die dat doet. Zorg dan dat je bij hem blijft om te refraggen en de site te pakken.
[...]

Waarom denkt elke random MG nu opeens dat hij beter is dan de andere MG's ... Ook hier op tweakers zijn er veel mensen die voor de banwave niet uit GN kwamen en nu opeens een bekkie hebben :+

Elke 10 posts lees ik wel over mensen die weer het hele team de moeder carry-en..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-11 22:20

iLikeNoobies

With Big Boobies

hmr schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:08:
[...]

Waarom denkt elke random MG nu opeens dat hij beter is dan de andere MG's ... Ook hier op tweakers zijn er veel mensen die voor de banwave niet uit GN kwamen en nu opeens een bekkie hebben :+

Elke 10 posts lees ik wel over mensen die weer het hele team de moeder carry-en..
© Copyrekt by HMR

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Verwijderd

[...]

Jij bent gewoon boos dat je niet uit MG kan komen terwijl ik er 4x zo makkelijk in kwam!
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:45:
[...]

Jij bent gewoon boos dat je niet uit MG kan komen terwijl ik er 4x zo makkelijk in kwam!
Hahaha deze was te verwachten Merijn. Mijn punt is gewoon dat iedereen maar de hele tijd iedereen carry dit carry dat schreeuwt, maar moet de eerste game nog zien waar Brogala mij of het team even laat zien hoe je moet counter-striken......

Zeker als ik dan een verhaal lees van iemand die eco's onnodig vindt en vervolgens ook het hele team afslacht, dan vraag ik me af waar het nivo in godsnaam naar gedaald is.

Jij weet als geen anders dat ik ook moeilijk slecht ben en in GN1 thuishoor.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Chrisz
Als we met zijn allen nou niet zo tof doen, er is al een lijst waar je van alle Tweakers hun ranks kan zien. Klaar.

Laten we elkaar juist gewoon proberen te helpen met hoe we (nog) beter kunnen worden en dingen organiseren zodat mensen met dezelfde ranks makkelijker met elkaar kunnen spelen.

Verwijderd

hmr schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:48:
[...]

Hahaha deze was te verwachten Merijn. Mijn punt is gewoon dat iedereen maar de hele tijd iedereen carry dit carry dat schreeuwt, maar moet de eerste game nog zien waar Brogala mij of het team even laat zien hoe je moet counter-striken......

Zeker als ik dan een verhaal lees van iemand die eco's onnodig vindt en vervolgens ook het hele team afslacht, dan vraag ik me af waar het nivo in godsnaam naar gedaald is.

Maat ik topte je bijna anders op inferno!

Maarja, brogala doet nu wat wambam eerst deed. Beetje zinloos opscheppen en er veel te veel aandacht uit willen halen.

• teupje
Ik ben gisteren ge-deranked naar GN 3. Het interesseert me werkelijk waar geen fluit. Zolang je af en toe leuke potjes hebt en fun heb vind ik het prima.
Gisteren was dan wel wat minder op D2, had een teammate die serieus na 24 rondes op 0-1-18 stond o.i.d. Zelfs met 3 premades kan je nog 2 droevige mensen hebben in je team dus..

teupje schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:57:
Ik ben gisteren ge-deranked naar GN 3. Het interesseert me werkelijk waar geen fluit. Zolang je af en toe leuke potjes hebt en fun heb vind ik het prima.
Dat heb ik nou ook. Ik speel eigenlijk altijd met een vast setje mensen. Gaat af en toe goed af en toe slecht, maar vind het altijd leuk en gezellig en lach me gek.

Daar gaat het mij om en mijn rank boeit me niet zo heel veel eigenlijk. Maaaaaaaaaaaaaar uiteraard vind ik dat ik te fucking laag zit :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• TheAnthonyNL
Gisteren was dan wel wat minder op D2, had een teammate die serieus na 24 rondes op 0-1-18 stond o.i.d. Zelfs met 3 premades kan je nog 2 droevige mensen hebben in je team dus..
Ik blij dat ik die 0-18 dude niet was .. al heb ik het wel 2x meegemaakt ...

Anyway ... ook al ben je harstikke gaar gewoon spelen ... leverde mij 3 easy wins op tegen nova master ~ master guardians (was zelf een eagle in ander team).

Enige waar meeste mensen nog veel van moeten leren is game sense ... dat mis ik bij bepaalde mensen (waaronder mijzelf) nog wel vaak.

Add me on Steam

• Chrisz
Heel erg herkenbaar, vaak zijn het lui die ook weigeren Engels te praten, haalt voor mij wel een beetje de fun uit de game moet ik zeggen. Om die reden ga ik proberen wat meer met 5 man pre-made te spelen van mijn rank. Maar wordt toch vaak verleid door toch solo even een potje te doen, op tijdstippen dat niemand online is en dan kom je dit helaas (te) vaak tegen.

Verwijderd

Zitten hier idd een hoop gasten die goed mikken, maar hun hersenen gewoon uitschakelen. Langs mensen heenlopen, spots niet checken, niet (goed) callen. Iedereen maakt wel eens een fout, maar er zijn mensen die dit gewoon systematisch fout doen.

• teupje
TheAnthonyNL schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:59:
[...]

Anyway ... ook al ben je harstikke gaar gewoon spelen ... leverde mij 3 easy wins op tegen nova master ~ master guardians (was zelf een eagle in ander team).

Enige waar meeste mensen nog veel van moeten leren is game sense ... dat mis ik bij bepaalde mensen (waaronder mijzelf) nog wel vaak.
Eentje uit ons team ging ook helemaal los tegen die kerel, maarja wat heb je eraan? Dan kan je beter proberen om er nog wat van te maken, maar dat word op een gegeven moment wel lastig. Bom geplant op A bijvoorbeeld en hij zit op B tunnels te checken, was niet mee te spelen gewoon :+

Wat bedoel je precies met game sense?

• therobber
TheAnthonyNL schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:59:
[...]

Game sense in de zin van positie houden is vaak lastig omdat de drang om kills te maken weer groot is.
Echter als de communicatie goed is en er goed ge called wordt scheelt een hoop

Consistent blijven spelen is best lastig, gisteren ook 3 potjes achter elkaar alles raken wat langs komt zowat en het potje daarna helemaal niks meer

• TheAnthonyNL
teupje schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:02:
[...]

Eentje uit ons team ging ook helemaal los tegen die kerel, maarja wat heb je eraan? Dan kan je beter proberen om er nog wat van te maken, maar dat word op een gegeven moment wel lastig. Bom geplant op A bijvoorbeeld en hij zit op B tunnels te checken, was niet mee te spelen gewoon :+

Wat bedoel je precies met game sense?
Nou ik weet nog wel dat merijn, noobies en andere boos waren op mij met mijn 0 kills... ondanks dat hebben we wel gewonnen.

Over gamesense:
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:01:
Zitten hier idd een hoop gasten die goed mikken, maar hun hersenen gewoon uitschakelen. Langs mensen heenlopen, spots niet checken, niet (goed) callen. Iedereen maakt wel eens een fout, maar er zijn mensen die dit gewoon systematisch fout doen.
Perfect omgeschreven.

Add me on Steam

Verwijderd

TheAnthonyNL schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:05:
[...]

Nou ik weet nog wel dat merijn, noobies en andere boos waren op mij met mijn 0 kills... ondanks dat hebben we wel gewonnen.

Over gamesense:

[...]

Perfect omgeschreven.
Ik ben nooit boos geweest man :o Ik heb je hooguit strak uitgelachen. Maar ook ik maakte een keer in de 18e ronde mn eerste kill. (potje gewonnen is wat dat zo erg maakt)

• Chrisz
Volgens mij snapt helemaal niemand hier wat gamesense is. Gamesense is het voorspellen van de acties van jouw tegenstander, voordat dit gebeurd.

Er dus vanuit gaan dat ze in bepaalde hoeken staan en vast prefiren etc.

• NeHoX
  • Laatst online: 25-11 18:15

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
hmr schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:48:
[...]

Ik laat je wel zien hoe je moet counter-striken. 8)7

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• Berktoppie
Wat is jullie gamesense dan? ik heb de mijne ingesteld op 3.4

www.webshopmasters.nl

• teupje
TheAnthonyNL schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:05:
[...]

Over gamesense:

[...]

Perfect omgeschreven.
Ik snap dat het vervelend kan zijn, zeker tegen een tegenstander die aan jou team gewaagd is, maar als je als premades boos op elkaar word dan heeft het helemaal weinig nut want je gaat er echt niet beter van spelen. Als ik echt mega slecht ga met soloque dan zeg ik meestal even sorry bijvoorbeeld en dat het vandaag echt niet wilt lukken, als ze het idee hebben dat je wel wil maar het niet lukt scheelt ook een hoop.

NeHoX schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:07:
[...]

Ik laat je wel zien hoe je moet counter-striken. 8)7
Dan breng ik jou wel wat anger management bij :+ :+

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Obviously
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-11 14:43
teupje schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:09:
[...]

Ik snap dat het vervelend kan zijn, zeker tegen een tegenstander die aan jou team gewaagd is, maar als je als premades boos op elkaar word dan heeft het helemaal weinig nut want je gaat er echt niet beter van spelen. Als ik echt mega slecht ga met soloque dan zeg ik meestal even sorry bijvoorbeeld en dat het vandaag echt niet wilt lukken, als ze het idee hebben dat je wel wil maar het niet lukt scheelt ook een hoop.
Kan ik alleen maar bevestigen! Ik doe af en toe ook heel stomme, wazige dingen waar ik achteraf zelf van denk "nou, dat was niet zo best". Als ze op dat moment dan nog gaan dissen en roepen op mij, dan weet ik dat het hele potje voor mij al om zeep is en dat ik niets meer raak.

• TheAnthonyNL
teupje schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:09:
[...]

Try Hard Mode on every single day... soms gaat alles perfect en soms wil je gewoon in-game suicide doen omdat je toch niks raakt.
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:06:
[...]

Ik ben nooit boos geweest man :o Ik heb je hooguit strak uitgelachen. Maar ook ik maakte een keer in de 18e ronde mn eerste kill. (potje gewonnen is wat dat zo erg maakt)
Weet ik toch lol, maar uitlachen is ook niet leuk en heeft hetzelfde negatieve effect als dat je gewoon keihard zegt dat ik er niks van bak :).

Add me on Steam

• NeHoX
  • Laatst online: 25-11 18:15

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
hmr schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:12:
[...]

Dan breng ik jou wel wat anger management bij :+ :+
reactie op hmr:
Liever betere teammates, dan is er ook geen reden om boos te worden.

algemene reactie op topic:
De gamesense is inderdaad bij sommigen om te huilen. Het lijkt ook af en toe of mensen geen zin hebben om er een leuke pot van de te maken. Dir rekenen erop dat iemand wel carried of dat individuele skill genoeg is om te winnen. Heb al zo vaak potjes net verloren of gelijk gespeeld terwijl je aan alles voelt dat je had kunnen winnen. Ik speel liever met MG1-2-E samen die goed samenspelen dan LE(M) heroes die goed/beter kunnen mikken.

Waar ik me kapot aan irriteer zijn mensen die er te lang over doen of soms helemaal niet rotaten. Bij een call-out waar een site gepushed wordt dient er Z.S.M. gerotate te worden. Ik neem na een slechte rotate namelijk liever de andere site over met 4-5 man, dan dat de rotate te laat komt er 2-3 dood zijn en de dan een site gaat proberen (terug) over te nemen.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-11 14:24
Ik heb sinds kort een smurf, add mij als je wilt knallen!
http://steamcommunity.com/id/e1ndsmurf/

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• TheAnthonyNL
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/hFIpU.png
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/hFIr1.png
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/hFItD.png
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/hFIw8.png

Haha justice is real :D.

[ Voor 23% gewijzigd door TheAnthonyNL op 08-05-2015 11:29 ]

Add me on Steam

Verwijderd

TheAnthonyNL schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:12:
[...]

Try Hard Mode on every single day... soms gaat alles perfect en soms wil je gewoon in-game suicide doen omdat je toch niks raakt.

[...]

Weet ik toch lol, maar uitlachen is ook niet leuk en heeft hetzelfde negatieve effect als dat je gewoon keihard zegt dat ik er niks van bak :).
Maat mijn hele tijd op TS word er iemand uigelachen, of het nou ik ben of iemand anders. Gaat alle kanten op, daar ben je in de 20 en man voor. (en breekijzer)

• TheAnthonyNL
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:32:
[...]

Maat mijn hele tijd op TS word er iemand uigelachen, of het nou ik ben of iemand anders. Gaat alle kanten op, daar ben je in de 20 en man voor. (en breekijzer)
Weet ik :> kusje erop kerel 8) .

More vac ban waves incoming :).

Add me on Steam

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-11 22:20

iLikeNoobies

With Big Boobies

Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:32:
[...]

Ripperino Pepperino! Er is altijd wel iemand de sjaak op TS.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• Facenoise
Had gister potje met 3 van me vrienden en 1 random, de random staat bovenaan kwa kills in ronde 15 ofzo, en 1 van mijn maten had nog maar 2 kills, wou de random mijn maat ff kicken... nog nooit zo gelachen als dat :P

''dude you know we are 4 friends right?''

''oops sorry'' :P
[...]
hierna

Ik heb nergens gezegd dat ik beter ben dan elke MG. Weet niet of dit specifiek op mij gericht is maar door je post hierna waarin je mij met wambam vergelijkt ( :? ) denk ik van wel... Carryen doe ik allang niet meer, dat doen godlike MG's zoals jij wel. Ik eindig meestal ergens middenin of onderaan.

Verwijderd

Brogala schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:07:
[...]

Ik heb nergens gezegd dat ik beter ben dan elke MG. Weet niet of dit specifiek op mij gericht is maar door je post hierna waarin je mij met wambam vergelijkt ( :? ) denk ik van wel... Carryen doe ik allang niet meer, dat doen godlike MG's zoals jij wel. Ik eindig meestal ergens middenin of onderaan.
Dat was ik, maar je had een tijdje waar het enigste wat je postte, iets was over hoe hard je wel niet bovenaan stond. Het grappigste was nog dat je een lage rank had, en als we nu met je spelen mis je nog superveel gamesense, maar het opschepperige is gebleven.

Verwijderd

Berktoppie schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:08:
Wat is jullie gamesense dan? ik heb de mijne ingesteld op 3.4
Maat, vind je het gek dat je speelt alsof je altijd van de kaart bent. Je gamesense is 3x te hoog!

• TheAnthonyNL
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:11:
[...]

Maat, vind je het gek dat je speelt alsof je altijd van de kaart bent. Je gamesense is 3x te hoog!
Hahahaha,
mijn sensivity staat mooi op 1.3 :D.

Add me on Steam

Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:08:
[...]

Dat was ik, maar je had een tijdje waar het enigste wat je postte, iets was over hoe hard je wel niet bovenaan stond. Het grappigste was nog dat je een lage rank had, en als we nu met je spelen mis je nog superveel gamesense, maar het opschepperige is gebleven.
Ik heb nog steeds amper gamesense, gelukkig is m'n aim wel redelijk waardoor ik er toch nog iets van bak. Maar vroeger stond ik ook echt bijna altijd bovenaan, niet dat ik loog ofzo. Hoewel het waarschijnlijk wel opschepperig klonk.

Maar dat ik nu opschep, kan ik me niet in vinden... Ik gaf alleen een voorbeeld waarom ik bijna zeker weet dat winnen meer meetelt dan individuele performance.

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:08:
[...]

Tja, hij is nog maar 13 ofzo, is enthousiast over een spel dat hij speelt. Wat verwacht je? Ik verwacht persoonlijk van de wat "oudere" mensen dat ze daar wel door heen kunnen kijken.

Wat ik dan weer erg jammer vind is het constant gescheld met kanker... Nee dat is volwassen..

Er lijkt wel een ego strijd te zijn losgebarsten op het forum.... kunnen we elkaar gewoon niet respecteren en elkaar helpen ipv af te kraken. Dat maakt de sfeer een stuk gezelliger.
Hahahah, we wisten het wel :9 en hij maar ontkennen en ons noob noemen :+"

edit: ik bedenk me nu dat dat de ronde was waardoor ik ben gederanked naar MG1....

[ Voor 9% gewijzigd door Brogala op 08-05-2015 12:20 ]

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
streafer schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:16:
[...]
Tja, hij is nog maar 13 ofzo, is enthousiast over een spel dat hij speelt. Wat verwacht je? Ik verwacht persoonlijk van de wat "oudere" mensen dat ze daar wel door heen kunnen kijken.

Wat ik dan weer erg jammer vind is het constant gescheld met kanker... Nee dat is volwassen..
Zijn vaak ook de 13 jarigen die daarmee schelden of hun frustratie uiten.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

[...]

Er lijkt wel een ego strijd te zijn losgebarsten op het forum.... kunnen we elkaar gewoon niet respecteren en elkaar helpen ipv af te kraken. Dat maakt de sfeer een stuk gezelliger.
Wat zijn we op elkaar aant zeiken man, speel gewoon met de mensen waar je mee wilt spelen.

Precies wat Streaf (komaan met die namechange ;)) zegt! Kanker is geen maatstaaf! Maar een vreselijke ziekte waar veel verdriet van is!

Als je lekker in een team zit dan speel je ook beter, houdt het bij opbouwende kritiek!
TheRecklezz schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:19:
[...]

Zijn vaak ook de 13 jarigen die daarmee schelden of hun frustratie uiten.
Dit is echt BS!

[ Voor 10% gewijzigd door bbblije op 08-05-2015 12:20 ]

• TheAnthonyNL
Voordat iedereen mij dood spamt hiero : https://www.reddit.com/r/...yed_games_for_vac_status/

Add me on Steam

• dannbla

[...]

Ho ho ho, ik ben al 14! :+ Maar ik ben best enthousiast ja, zal wel weer afzakken als ik geen vakantie meer heb. Dan zijn jullie voorlopig van me af.

Verwijderd

Brogala schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:25:
[...]

Ho ho ho, ik ben al 14! :+ Maar ik ben best enthousiast ja, zal wel weer afzakken als ik geen vakantie meer heb. Dan zijn jullie voorlopig van me af.
Yoooooo, ff rustig nu. Ik zit alleen maar te haten omdat het kan, niet omdat je vervelend bent. O+

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:16
Weet je wat het erge is, ik zit bij al die potjes op 1 na. En ik heb niet eens een uprank gekregen na een reeks goede potjes en net een goede win. :(

• Eekhoornz0r
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-11 19:55
Hoe krijg je zo'n overzicht?
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:27:
[...]

Yoooooo, ff rustig nu. Ik zit alleen maar te haten omdat het kan, niet omdat je vervelend bent. O+
Snap ik hoor <3 jij haat op iedereen :+

@hierboven, weet niet of het als grap bedoeld is maar Anthony heeft net een link gepost en eindbaas een chrome plugin hoe je dat kan zien.

[ Voor 21% gewijzigd door Brogala op 08-05-2015 12:36 ]

Brogala schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:07:
[...]

Hij was niet specifiek op jou gericht Gerbun! Gewoon in het algemeen. Ik speel graag samen met je schatje

IHVJWJNMK <3

Voor de rest, trol en provoceer ik graag een beetje ;) maar uiteidendelijk probeeer ik vooral mensen te helpen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

hmr schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:54:
[...]
maar uiteidendelijk probeeer ik vooral mensen te helpen!
Hahahahaha
SMOKU VRIEND*

*edit ik hoop dat men niet te lichtvaardig gaat bannen via overwatch... eigenlijk vind ik dat mensen onder MGE en tegenwoordig wellicht DMG niet mogen overwatchen..

[ Voor 37% gewijzigd door hmr op 08-05-2015 13:04 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Obviously
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-11 14:43
Nice, thanks! De "smurf" (met "smurf" in zijn naam, heel verdacht) die ik enkele dagen terug gereport heb heeft nu een OW-ban. Leuke addon.

• TheAnthonyNL
You make me cry ... veel mensen gebruiken geen chrome ... dus dan is een plain javascript beter ...

Add me on Steam

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
Na jaren semipro minimaal 6 uur per dag 1.6 gespeeld te hebben, heb ik me afgelopen weken op csgo gestort. In het begin even wennen, maar na pak em beet 50u casual/dm om even de maps te verkennen heb ik de competetive modus aangeslingerd. Het begin was tragisch, maar na 4 verliespartijtjes loop ik weer vrolijk entryfraggend rond. Omdat mijn skills weer een beetje terugkomen had ik vandaag een dagje vrij genomen in de hoop dat ik 10 competetive wins kon verzamelen. Begon vanmorgen lekker, een 16:9 en vervolgens een 16:14 op d2, BAM 21 uur ban omdat ik 2x gewonnen heb...

War voor kutregel is dat zeg! Dat je wel 10 matches achter elkaar mag verliezen, maar als je er 2 wint krijg je een 21h ban. Geef me dan gewoon een rank na 10 matches, maakt niet uit winst of verlies en dan max 2 per dag.

Met mijn gezinsleven gaat het nog iets van 6 weken duren voordat ik een rank heb. Toppie valve!

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Verwijderd

rnenator schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:03:
Na jaren semipro minimaal 6 uur per dag 1.6 gespeeld te hebben, heb ik me afgelopen weken op csgo gestort. In het begin even wennen, maar na pak em beet 50u casual/dm om even de maps te verkennen heb ik de competetive modus aangeslingerd. Het begin was tragisch, maar na 4 verliespartijtjes loop ik weer vrolijk entryfraggend rond. Omdat mijn skills weer een beetje terugkomen had ik vandaag een dagje vrij genomen in de hoop dat ik 10 competetive wins kon verzamelen. Begon vanmorgen lekker, een 16:9 en vervolgens een 16:14 op d2, BAM 21 uur ban omdat ik 2x gewonnen heb...

War voor kutregel is dat zeg! Dat je wel 10 matches achter elkaar mag verliezen, maar als je er 2 wint krijg je een 21h ban. Geef me dan gewoon een rank na 10 matches, maakt niet uit winst of verlies en dan max 2 per dag.

Met mijn gezinsleven gaat het nog iets van 6 weken duren voordat ik een rank heb. Toppie valve!
Gewoon laten boosten die handel, csgoboost.com/nefarian of csgoboost.com/hmr _/-\o_

• TheAnthonyNL
HMR dit weekend gaat jou smurfje weer 2 wins tegemoet... althans hoop ik.

Add me on Steam

• teupje

Misschien zijn er hier nog wel mensen zoals enkele tijd terug die een account hebben om op te spelen. Dan kan je in ieder geval non stop spelen..

• xeoMe
  • Laatst online: 25-11 21:23

Jaren semipro in the dutch scene? Wie ben je dan als ik vragen mag.

De 2 wins per dag is idd ff kut maar als je straks een rank hebt boeit et toch geen fuck meer.
En met je familielife heb je toch geen uren tijd, toch?

• Facenoise

Zelf het spel 3 weken geleden gekocht, mijn vrienden vertelden me dat dit komt doordat je met hogere ranks hebt gespeeld(en wint). Had namelijk precies hetzelfde probleem. Vrijdag avond met vrienden gespeelt en 2 potjes gewonnen, ik dacht mooi ga ik zaterdag lekker die overige wins halen die ik nog moet! nja je begrijpt het al, dat kon dus mooi niet had nog een halve dag aan ban over...

Maar goed nu dus eindelijk een rank voor mij!

Verwijderd

Voordat je een rank hebt kun je max 2 wins halen per dag.

• Grim
  • Laatst online: 19-01-2024
erikvandenberg schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:31:
[...]

Zelf het spel 3 weken geleden gekocht, mijn vrienden vertelden me dat dit komt doordat je met hogere ranks hebt gespeeld(en wint). Had namelijk precies hetzelfde probleem. Vrijdag avond met vrienden gespeelt en 2 potjes gewonnen, ik dacht mooi ga ik zaterdag lekker die overige wins halen die ik nog moet! nja je begrijpt het al, dat kon dus mooi niet had nog een halve dag aan ban over...
Nope, zolang je unranked bent (<10 wins) krijg je een 21u cooldown na 2 wins binnen dezelfde dag.
Heeft totaal niets te maken met wie je speelt.

Steam: Grim

• Facenoise
NuCl3aR schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:34:
[...]

Nope, zolang je unranked bent (<10 wins) krijg je een 21u cooldown na 2 wins binnen dezelfde dag.
Heeft totaal niets te maken met wie je speelt.
Ah oke, dan hadden ze het fout! De overige wins heb ik het niet gemerkt, zal dan toeval zijn geweest dat ik de overige bans niet hebt gemerkt... speel ook niet elke dag namelijk..

• Grim
  • Laatst online: 19-01-2024
Ook nog eens mijn recent gespeelde games bekeken. Blijkbaar heeft er ook eentje een OW ban gekregen. Kan me wel niet meer herinneren hoe die game ging. Heeft misschien iets te maken met het uur dat de match gespeeld werd. :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fYrSJn2.png

Steam: Grim

TheAnthonyNL schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:15:
HMR dit weekend gaat jou smurfje weer 2 wins tegemoet... althans hoop ik.
hehehe hij had een weekje cooldown :P

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:31
Iemand die weet waarom ik op deze pc vaak niet kan alt tabben?
De ene keer werkt het wel, de andere keer niet. (in fullscreen windowed).
In volledige fullscreen werkt gaat het wel, maar dat duurt een uur vooraleer ik terug ingame ben... verschrikkelijk irritant =/

Op een andere pc lukt het wel...

• TheAnthonyNL
hmr schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:47:
[...]

hehehe hij had een weekje cooldown :P
Ja na 1 kick was ie gelijk7 days ban...

Add me on Steam

• Berktoppie
NuCl3aR schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:38:
Ook nog eens mijn recent gespeelde games bekeken. Blijkbaar heeft er ook eentje een OW ban gekregen. Kan me wel niet meer herinneren hoe die game ging. Heeft misschien iets te maken met het uur dat de match gespeeld werd. :+

[afbeelding]
Public shaming van Yuri Vodka ? Die gast is een baas

Nee grapje, ik ben wel trots op mijn 2653 dagen VAC ban

[ Voor 6% gewijzigd door Berktoppie op 08-05-2015 15:18 ]

www.webshopmasters.nl

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-11 10:56

Nutellaah

Bits N Sites

Die 21u ban is om smurfing tegen te gaan...

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

• xeoMe
azziplekkus schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:01:
Iemand die weet waarom ik op deze pc vaak niet kan alt tabben?
De ene keer werkt het wel, de andere keer niet. (in fullscreen windowed).
In volledige fullscreen werkt gaat het wel, maar dat duurt een uur vooraleer ik terug ingame ben... verschrikkelijk irritant =/

Op een andere pc lukt het wel...
Maatje van me heeft het ook en zegt dat het aan ze scherm ligt (iyama 120hz ding)
probeer is een lagere resolutie hij gebruikt 1024x768 omdat hij het dan niet heeft bij een hogere resolutie wel weer.

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:31
xeoMe schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:27:
[...]

Maatje van me heeft het ook en zegt dat het aan ze scherm ligt (iyama 120hz ding)
probeer is een lagere resolutie hij gebruikt 1024x768 omdat hij het dan niet heeft bij een hogere resolutie wel weer.
Ziet je dan nog wel iets? =/

Ik ga er vanaf nu gewoon opletten dat ik elkes keer in menu controleer of ik nog kan alt tabben of niet. Als het niet lukt, dan herstart ik het spel eerst, voor ik aan een match begin.

Trouwens: Ik zit al een paar games op een dikke losing streak. (en in de games die ik won was ik altijd de noob).
Maar als het dan één keer wél goed gaat, ben ik meteen de hacker :(
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/eiwdv4.png

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
xeoMe schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:25:
[...]

Jaren semipro in the dutch scene? Wie ben je dan als ik vragen mag.

De 2 wins per dag is idd ff kut maar als je straks een rank hebt boeit et toch geen fuck meer.
En met je familielife heb je toch geen uren tijd, toch?
qnb - rne, meest boeiende resultaat was een 4e plaats bij netgamez geloof ik.

Ik heb cs:go al 2 jaar in bezit op dit account. Dat zou smurfen/cheaten toch ook wel een beetje mogen uitsluiten.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• therobber
rnenator schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 16:29:
[...]

[video]

Ik heb cs:go al 2 jaar in bezit op dit account. Dat zou smurfen/cheaten toch ook wel een beetje mogen uitsluiten.
filmpje ook ff bekeken zie Sod en nemensis voorbij komen die zij nnog wel bekent idd :)

[ Voor 12% gewijzigd door therobber op 08-05-2015 17:30 ]

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

azziplekkus schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:55:
[...]

Ziet je dan nog wel iets? =/

Ik ga er vanaf nu gewoon opletten dat ik elkes keer in menu controleer of ik nog kan alt tabben of niet. Als het niet lukt, dan herstart ik het spel eerst, voor ik aan een match begin.

Trouwens: Ik zit al een paar games op een dikke losing streak. (en in de games die ik won was ik altijd de noob).
Maar als het dan één keer wél goed gaat, ben ik meteen de hacker :(
[afbeelding]
Ik heb ook zelfde meegemaakt, simpele matches verliezen, doe je het goed gelijk hackusations (gelukkig geen ban/kick) maar dat schijnt laatste tijd wel meer in GNM dan ervoor dat men nogal matig is in het inschatten van skill of hacken.

• xeoMe
[...]

[video]

Haha leuk, zie nog wel wat licht herkende namen voorbij komen. O+

• dannbla
[...]

[video]

Leuk! Ik zat zelf bij re-flex en dedicated. 1e netgamez met re-flex in 2003 ofzo :D

Pagina: 1 ... 104 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic