Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 103 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.812 views

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:50
xeoMe schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:38:
[...]

Leuke 4K, waar ik ff op zou letten is je pre-aim ik zag je erg veel op de grond aimen tijdens de clip.
alle tips zijn welkom :)
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:57:
[...]

Haha rekt. Galil vind ik iig fijner dan de AK, maar famas is ook prima. Vraag nehox om galil training dan.
Training van Nehox... dat moet wat zijn ;)! Ben benieuwd...

Helaas wordt mijn monitor pas donderdag bezorgd.. kutzooi... nog even wacht op 144hz paradise!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-11 22:20

iLikeNoobies

With Big Boobies

"Galil training" :')

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:31
Is dat nu echt zo'n verschil? 60Hz vs 144Hz?

Verwijderd

Galil vind ik zo'n kut wapen he, eerste shot is alles behalve accurate..
azziplekkus schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:05:
Maakt echt een enorm verschil!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Net een potje gespeeld tegen 4 zulke duidelijke hackers, smurf profielen met alleen csgo en 30 uur ingame. Echt overduidelijke wall en aim hacks, maar toch qua gamesens en hoe ze speelde zo facking slecht. Een van die gasten had zelfs 2 screenshots met wallhack op zijn profiel staan |:( .
Hierdoor speelde we ook echt totaal niet serieus omdat de lose toch niet geldig zou worden als ze gebanned worden, dus zelfs als we genoeg hadden een eco om een negev rush te kunnen doen. :+

Maar het is me toch nog gelukt om een ace te krijgen. :)

steam: failsnail, Letterbox

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
markdm schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:26:
Net een potje gespeeld tegen 4 zulke duidelijke hackers, smurf profielen met alleen csgo en 30 uur ingame. Echt overduidelijke wall en aim hacks, maar toch qua gamesens en hoe ze speelde zo facking slecht. Een van die gasten had zelfs 2 screenshots met wallhack op zijn profiel staan |:( .
Hierdoor speelde we ook echt totaal niet serieus omdat de lose toch niet geldig zou worden als ze gebanned worden, dus zelfs als we genoeg hadden een eco om een negev rush te kunnen doen. :+

Gisteravond had ik er ook 2, later terug zitten kijken en echt overduidelijk wallhack gewoon. Beide ook een account met maar een paar uur op CS en verder geen andere games. Soms wel frustrerend dit soort gasten maar komt bij mij gelukkig heel weinig voor verder..

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• Opifex
  • Laatst online: 20:31
Ksnap da toch nie helemaal tbh...
Ge zijt dan toch elkes keer 10 a 15 euro kwijt? Nee?
Is't da waard om dan één a twee games te zwaar te kunnen winnen?
(wel wetende dat ge niet wint omdat ge goed zijt, maar omdat ge zo hard suckt dat ge cheats nodig hebt)

EDIT: @teupje en andere nederlanders: Sorry :p Soms is het moeilijk als je zowel op Vlaamse fora als op Nederlandse fora berichten door elkaar moet posten :p

Ik vertaal even:

Ik begrijp dat toch niet helemaal tbh*...
Je bent dan toch telkens weer 10 a 15 euro kwijt, niet?
Is het dat waard, om dan enkele games hard te kunnen winnen?
(wel wetende dat je niet wint omdat je beter bent dan je tegenstander, maar omdat je zo slecht bent dat je cheats nodig hebt)

*tbh: To Be Honest

[ Voor 50% gewijzigd door Opifex op 06-05-2015 13:38 ]

• teupje
azziplekkus schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:32:
(wel wetende dat ge niet wint omdat ge goed zijt, maar omdat ge zo hard suckt dat ge cheats nodig hebt)
Die taal van jou snap ik ook niet helemaal ;)

Waarschijnlijk kopen ze er een aantal als ze in de sale zijn, dan kan je CS vaak voor 5 euro halen.. Ook via Reddit kan je goedkoop aan CS komen.

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
markdm schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:26:

2 Zeus kills en een Negev 4k voor mij :X. Was inderdaad wel leuk omdat deze game toch ooit wel weer verwijderd gaat worden.

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-11 12:49
azziplekkus schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:05:
Ik heb hier een 60Hz en een 144Hz scherm naast elkaar staan en dat is toch wel echt een heel groot verschil. Nog geen spijt van deze aankoop gehad :>

Verwijderd

Je word niet beter van gear. Je kunt hooguit makkelijker / aangenamer spelen.

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-10 07:41

Silence

Godlike

Randleman schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:23:
[...]

Ik heb hier een 60Hz en een 144Hz scherm naast elkaar staan en dat is toch wel echt een heel groot verschil. Nog geen spijt van deze aankoop gehad :>
Ik sta met mijn 60hz 1440p scherm met 6ms meestal nog boven gasten met hun 1080p 144hz scherm, mijn mening is dat het vrij weinig uitmaakt. Misschien net bij 1 of 2 kills dat je er voordelen bij hebt.

Inventaris - Steam

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ik begin nu ook wel benieuwd te raken naar het verschil tussen 60hz en 120/144hz. Ik heb zelf al sinds jaar en dag het onderstaande schermpje! Nog steeds dik tevreden mee!

pricewatch: HP W2216V Zwart

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-11 12:28

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Ik denk, heb zelf ook een 60hz scherm, dat je het verschil gewoon moet zien voor je zelf.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:18
Wordt zo moe van de mensen hier die zeggen dat je zogenaamd beter speelt of zou moeten spelen met 120/144hz, natuurlijk is dat niet zo.

Neemt niet weg dat het een stuk fijner en vloeiender speelt.

Het is net als oude en nieuwe voetbalschoenen, eigenlijk heb je het niet super erg nodig, maar het speelt/rent wel een heel stuk fijner en maakt je algehele ervaring completer.

Verwijderd

Scrtz schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:46:
Wordt zo moe van de mensen hier die zeggen dat je zogenaamd beter speelt of zou moeten spelen met 120/144hz, natuurlijk is dat niet zo.

Neemt niet weg dat het een stuk fijner en vloeiender speelt.

Het is net als oude en nieuwe voetbalschoenen, eigenlijk heb je het niet super erg nodig, maar het speelt/rent wel een heel stuk fijner en maakt je algehele ervaring completer.
Ja, zoals ik al zei:
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:24:
Je word niet beter van gear. Je kunt hooguit makkelijker / aangenamer spelen.

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:18
Is gewoon een hype dat hele 120Hz gebeuren. Er zij veel problemen met de G-Sync module die niet echt lekker werkt onder bepaalde omstandig- heden.

Ik heb een ASUS Swift mogen proberen van 750-Euro en ik was er niet van onder de indruk. Met CS merk je niet echt veel verschil met een 120Hz scherm tegen over een 60Hz.

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:32
RoaDHouse schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:04:
Is gewoon een hype dat hele 120Hz gebeuren. Er zij veel problemen met de G-Sync module die niet echt lekker werkt onder bepaalde omstandig- heden.

Ik heb een ASUS Swift mogen proberen van 750-Euro en ik was er niet van onder de indruk. Met CS merk je niet echt veel verschil met een 120Hz scherm tegen over een 60Hz.
8)7 |:( ;w

Ik kan echt op geen enkele andere manier reageren dan met bovenstaande smileys.

Verwijderd

Een van jullie die deze heeft? http://tweakers.net/price...2/benq-xl2411z-zwart.html

Ik heb zo goed als mijn ultra-wide verkocht en deze past mooi binnen budget.

• teupje
azziplekkus schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:32:

EDIT: @teupje en andere nederlanders: Sorry :p Soms is het moeilijk als je zowel op Vlaamse fora als op Nederlandse fora berichten door elkaar moet posten :p

Ik vertaal even:

Ik begrijp dat toch niet helemaal tbh*...
Je bent dan toch telkens weer 10 a 15 euro kwijt, niet?
Is het dat waard, om dan enkele games hard te kunnen winnen?
(wel wetende dat je niet wint omdat je beter bent dan je tegenstander, maar omdat je zo slecht bent dat je cheats nodig hebt)

*tbh: To Be Honest
Snapte je al wel hoor :D

Een hype, serieus? 8)7

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-11 21:23

Denk dat je een groot probleem met je ogen hebt of het scherm was niet ingesteld op 120/144Hz.
Speel vrijwel alleen CS maar verschil tussen 60 of 120/144 is duidelijk merkbaar en zeker geen fabeltje.

Jullie kunnen zeggen het maakt je niet beter etc. dat is echt per persoon verschillend.
Met kut gear zou ik nooit zo goed kunnen spelen als ik nu doe, niet omdat het minder lekker is maar omdat het gewoon toch een advantage is.

• Randleman
Lol... Natuurlijk gaat je skill niet omhoog door zo'n 144Hz scherm te kopen.. Het speelt gewoon een stuk fijner en soepeler. Zoals gezegd; het maakt de gehele ervaring een stuk completer.

Geen moment spijt gehad van mijn 144Hz 1ms scherm aankoop. Kan het iedereen aanbevelen.

En een hype?...

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:04
Je kan ook eens proberen je huidig 60Hz scherm te 'overclocken'. Sommige schermen kunnen wel tot 80Hz en dan zie je het verschil direct.

Zelf gaat mijn scherm maar tot 66Hz, maar dat merkte ik zelf al tov 60Hz.

Ik zeg niet dat je beter gaat spelen, maar het voelt wel aangenamer aan :)

Verwijderd

ik heb ook een benQ 144 hz, en is gewoon idd mooier/fijner.

Wat voor muis gebruiken jullie allemaal? Zelf sinds een maand de zowie fk1 en meer dan content mee. En als we dan toch bezig zijn, DPI + rest van je muis instellingen?

Zowie fk1 @ 400 DPI, Rinput on, 6/11 windows en 1,9 sens in game.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2015 15:26 ]

• Randleman
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:25:

Wat voor muis gebruiken jullie allemaal? Zelf sinds een maand de zowie fk1 en meer dan content mee.
Heb zelf een Logitech G402 Hyperion Fury. Ook een zeer fijn ding :) qua DPI e.d. moet ik thuis even kijken. Aan het werk atm :X

[ Voor 8% gewijzigd door Randleman op 06-05-2015 15:27 ]

• mngm
  • Laatst online: 12:04
Eerst een Logitech MX518, maar daarmee vond ik het moeilijk om '1-taps' te doen... Nu heb ik een Logitech G302, en vind hem heerlijk :)

• svdheuvel
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-10-2017

Wat voor muis gebruiken jullie allemaal? Zelf sinds een maand de zowie fk1 en meer dan content mee. En als we dan toch bezig zijn, DPI + rest van je muis instellingen?

Een Logitech mx510 :*)

• Randleman
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:08:
Een van jullie die deze heeft? http://tweakers.net/price...2/benq-xl2411z-zwart.html

Heb zelf deze pricewatch: Asus VG248QE Zwart

Heel fijn dingetje :) Alleen even spelen met de kleuren in het begin.

• xeoMe
G1>Intelli 1.1>Intelli 3.0>MX510>MX518>G400>G400S>Mionix Naos 5000>Mionix Naos 7000>Deathadder Chroma

Lijstje van muizen misschien mis ik nog wel wat, vanaf +- 2002.

• Junia
xeoMe schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:34:
G1>Intelli 1.1>Intelli 3.0>MX510>MX518>G400>G400S>Mionix Naos 5000>Mionix Naos 7000>Deathadder Chroma

Je hebt in 12 jaar tijd 10 muizen versleten? Dat vind ik best knap :p

• xeoMe
Junia schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:35:
[...]

Je hebt in 12 jaar tijd 10 muizen versleten? Dat vind ik best knap :p
Haha ik ben geargeil, begin niet over muismatten heb nog bijna 4 of 5 splinternieuwe in de kast liggen.

• teupje
xeoMe schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:37:
[...]

Haha ik ben geargeil, begin niet over muismatten heb nog bijna 4 of 5 splinternieuwe in de kast liggen.
Ik zoek nog een mooie grote muismat voor mijn Deathadder O-)

• two
  • Laatst online: 21:41

two

ik denk dat ik hier de meest goedkope setup heb van allemaal :P

Heb als muis een oud el-cheapo-ding-iets van TRUST...(sorry) pricewatch: Trust MI-2500X Optical Combi Mouse

en een prachtige pricewatch: Logitech K120 (Internationaal)

Moet maar eens snel gaan kijken naar wat nieuws, maar ja... Prioriteiten van een 16-jarige zijn vaak bier en uitgaan. Dus als je dan af en toe graag een potje CS:GO speelt ga je geen 120 euro neerleggen voor een muis en tobo haha

Signature

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
xeoMe schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:34:

Is dit in volgorde van vervangen, of vind je de G1 de beste en Deathadder het slechtst? Ik ken het meerendeel niet van die muizen, maar heb zelf de Deathadder Chroma sinds een tijdje en die bevalt me prima.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

mimang schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:43:

Heb als muis een oud el-cheapo-ding-iets van TRUST...(sorry) pricewatch: Trust MI-2500X Optical Combi Mouse

Moet maar eens snel gaan kijken naar wat nieuws, maar ja... Prioriteiten van een 16-jarige zijn vaak bier en uitgaan. Dus als je dan af en toe graag een potje CS:GO speelt ga je geen 120 euro neerleggen voor een muis en tobo haha
Dan heb ik pas een toetsenbord :/ Dan nog een muis, muismat en headset. Maak er maar 250€ van.

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:50

monitor ben ik ook nog aan het twijfelen om zo'n benQ aan te schaffen.
muis logitech G502 dpi op 800 en ingame 1.2 Windows 6/11 en glijd over een logitech g204 matje

• RoaDHouse
Een hype is een verschijnsel dat tijdelijk bovenmatige media-aandacht krijgt en daardoor belangrijker lijkt dan het in werkelijkheid is.

In dit geval kan ik me daar helemaal in vinden.

Merk weinig verschil met een 120/144Hz scherm.

• two
  • Laatst online: 21:41

two

bbblije schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:55:
[...]

Dan heb ik pas een toetsenbord :/ Dan nog een muis, muismat en headset. Maak er maar 250€ van.
Ja oké.. Maar voor mij zou zoiets al voldoen hoor:

pricewatch: Razer Deathadder Chroma
pricewatch: CM Storm QuickFire XT - Blue Switch

Maar als je ook headset, muismat erbij wilt ben je idd meer kwijt.

Dit is mijn microfoon http://www.aliexpress.com...ml?orderId=66440001752696 :P

[ Voor 14% gewijzigd door two op 06-05-2015 16:00 ]

Signature

• Junia
RoaDHouse schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:58:
Een hype is een verschijnsel dat tijdelijk bovenmatige media-aandacht krijgt en daardoor belangrijker lijkt dan het in werkelijkheid is.

Dat jij persoonlijk geen/weinig verschil merkt tussen een 60hz en 120/144hz scherm kan zijn. Maar ooit gedacht dat dit misschien aan jou kan liggen?

• xeoMe
Grotman schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:50:
[...]

Is dit in volgorde van vervangen, of vind je de G1 de beste en Deathadder het slechtst? Ik ken het meerendeel niet van die muizen, maar heb zelf de Deathadder Chroma sinds een tijdje en die bevalt me prima.
Ooit begonnen met G1 vervolgens > voor de volgende muis heb nu de Deathadder Chroma zeer tevreden mee ondanks dat ik best anti-razer was/ben 8)

Wou RoaDHouse quoten maar ik doe het uit voorzorg toch maar niet.

[ Voor 6% gewijzigd door xeoMe op 06-05-2015 16:01 ]

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Steelseries Fan hiero!

pricewatch: Steelseries Sensei
pricewatch: Steelseries Sensei Frost Blue
pricewatch: Steelseries 6Gv2 (Qwerty)
pricewatch: Steelseries Qck

Heb die Sensei frost als tijdelijke vervanger gekocht toen mijn normale Sensei RMA naar Denemarken was.

En als headset: pricewatch: Turtle Beach Ear Force P11

Was laatst in de Mediamarkt maar vond het zonde om €120 voor een Steelseries headset neer te leggen als ik nog een prima headset heb. Het kriebelde wel aangezien ik het liefst natuurlijk alles Steelseries heb.

[ Voor 31% gewijzigd door iLikeNoobies op 06-05-2015 16:16 ]

• Randleman
RoaDHouse schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:58:

Prima dat jij het verschil niet ziet (wat ik overigens heel erg raar vind, settings niet goed staan o.i.d.?). Maar doe dan niet alsof het puur een hype is en totaal niet werkt :) .

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Ik had ook eerst ook een Steel muis, maar die ging kapot, toen een Razer gekocht. Ik vind het een heerlijke muis! M'n Steelpad moet ik vervangen, want deze begint te krullen aan de randen. Zit alleen te twijfelen of ik weer een QcK of toch de nieuwere Dex haal. Verder zou ik om het geheel af te maken een V3 Prism willen, blauwe leds, jammie. Maar m'n oude Siberia doet het nog geweldig.

#ProductPrijsSubtotaal
1Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart€ 217,95€ 217,95
1Ducky Zero DK2108S€ 129,95€ 129,95
1Razer Deathadder Chroma€ 65,97€ 65,97
1Steelseries Qck€ 9,95€ 9,95
1Steelseries Siberia V2 Wit€ 69,90€ 69,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 493,72

• Eekhoornz0r
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-11 19:55
Ik heb hier 2 2411T en 1 2411Z en kan ze ook aanraden.

Als vrienden erop spelen zijn ze ook beter als normaal :)

• Randleman
iLikeNoobies schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:13:
Steelseries Fan hiero!

pricewatch: Steelseries Sensei
pricewatch: Steelseries Sensei Frost Blue
pricewatch: Steelseries 6Gv2 (Qwerty)
pricewatch: Steelseries Qck

Heb die Sensei frost als tijdelijke vervanger gekocht toen mijn normale Sensei RMA naar Denemarken was.

En als headset: pricewatch: Turtle Beach Ear Force P11

Was laatst in de Mediamarkt maar vond het zonde om €120 voor een Steelseries headset neer te leggen als ik nog een prima headset heb. Het kriebelde wel aangezien ik het liefst natuurlijk alles Steelseries heb.
Heb zelf de pricewatch: Steelseries Qck+ heerlijk dingetje. Had voorheen een pricewatch: CM Storm Speed RX Mousepad large maar die begon al snel om te krullen aan de zijkanten, iemand enig idee hoe dit kan? De steelseries doet het nog steeds prima :)

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Eekhoornz0r schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:36:
Ik heb hier 2 2411T en 1 2411Z en kan ze ook aanraden.

Als vrienden erop spelen zijn ze ook beter als normaal :)
Grammer police, beter DAN! Groter, beter, kleiner, makkelijker, etc DAN! en gelijk, hetzelfde, even etc ALS! GLHF!

• Randleman
bbblije schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:38:
[...]

Grammer police, beter DAN! Groter, beter, kleiner, makkelijker, etc DAN! en gelijk, hetzelfde, even etc ALS! GLHF!
ggwp

grammar

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Tie! Nice clutch!

[ Voor 4% gewijzigd door bbblije op 06-05-2015 16:44 ]

• Randleman

• Eekhoornz0r
beter als gewoon correct brabants jonge nie zeiken

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Modbreak for slowchat incoming! B)

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Check deze, vetste AK tot nu toe imo.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/t6l2Zsnl.jpg

Voten boyz! http://steamcommunity.com...filedetails/?id=437591119

[ Voor 44% gewijzigd door bbblije op 06-05-2015 16:55 ]

mimang schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:43:

Koop vooral snel een betere muis, de Deathadder hier heeft me echt geholpen met beter aimen. Een muis met acceleratie en een niet nauwkeurige sensor zorgt er echt voor dat je aim slechter is. Het laat je niet alleen fijner spelen...

• RoaDHouse
YouTube: Can the Average Gamer See More than 60Hz??? NCIX Tech Tips

Zo groot is het vershil dus niet :)

Ik zou mijn geld in een snelle video-kaart steken en niet aan een "overpriced" 120Hz monitor.

• Scrtz
RoaDHouse schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:32:

Ik zou mijn geld in een snelle video-kaart steken en niet aan een "overpriced" 120Hz monitor.
Ik wordt zo moe van jou en jou soort mensen he. Het oog ziet ook maar 30 fps, toch zien wij gamers verschil in 60 en 120hz, verklaar dat dan maar eens.

Filmpje even snel doorbekeken, tijdelijk een stelletje casual gamers die nergens verschil in merken, als ik op een 60hz scherm speel ervaar ik dat als hakkelijk en schokkerig beeld. Mijn vorige samsung 120hz sprong heel sporadisch terug op 60hz en dat zag en merkte ik meteen. Iig zou ik nooit meer zonder willen, en nee dat zit niet tussen mijn oren.

Buiten dat kun je dan beter in een goede processor investeren aangezien csgo heel erg processor afhankelijk is.

[ Voor 21% gewijzigd door Scrtz op 06-05-2015 17:47 ]

Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:08:

Ik, vanaf morgen :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Eekhoornz0r

betere test

http://nl.hardware.info/tv/620/60hz-vs-120hz-gaming-wat-is-het-verschil

• xeoMe

Casual-kut-gamer spotted.
1. Je liegt dat je een 120/144Hz monitor hebt geprobeerd.
2. Settings stonden niet goed.
3. Je ogen zijn defect.
4. Te casual
5. |:(

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:04
Even terug naar de muizen discussie, ik kan iedereen van harte de Zowie FK muizen aanraden. Had hiervoor de Deathadder, dat was al een verbetering, maar die Zowie vind ik nog veel fijner. Dat zie ik ook terug in mijn consistentere prestaties en in mijn MM rank.

Wat nog veel belangrijker is: Zoek eerst eens uit wat voor grip je echt hebt. Ik bleek gewoon verkeerd te zitten met de deathadder omdat ik een Fingertip grip gebruik. Daarvoor was de Deathadder veel te groot. De Zowie past daar veel beter bij. Zo heeft elk type grip (Palm/Claw/Fingertip) bepaalde muizen die wel of niet goed daarmee werken.

[ Voor 8% gewijzigd door tummeke393 op 06-05-2015 19:31 ]

Scrtz schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:43:
[...]

Ik wordt zo moe van jou en jou soort mensen he. Het oog ziet ook maar 30 fps, toch zien wij gamers verschil in 60 en 120hz, verklaar dat dan maar eens.

Filmpje even snel doorbekeken, tijdelijk een stelletje casual gamers die nergens verschil in merken, als ik op een 60hz scherm speel ervaar ik dat als hakkelijk en schokkerig beeld. Mijn vorige samsung 120hz sprong heel sporadisch terug op 60hz en dat zag en merkte ik meteen. Iig zou ik nooit meer zonder willen, en nee dat zit niet tussen mijn oren.

Buiten dat kun je dan beter in een goede processor investeren aangezien csgo heel erg processor afhankelijk is.
(niet direct een reactie op jou meer op de hele discussie in zn algemeen)
Het oog ziet maar 30 fps is een bs verhaal wat niet klopt ;)
Het oog kijkt niet in vaste fps, het geen wij zien is afhankelijk van licht snelheid etc etc.
Zit een heel biologisch verhaal aan vast waar ik mensen niet mee ga vervelen.
Maar het oog heeft geen vaste aantal fps.
(ik val jou hiermee niet tegen want ik ben het volledig met je eens. heb het ook ik moet me forceren om te WERKEN op een 60hz scherm op mn werk, zelfs in windhoos merk je het verschil al tussen 60hz en 144hz.)
Laten we gewoon stoppen met denken dat we allemaal weten hoe het oog werkt en eens uit persoonlijke ervaring gaan spreken, dan zouden we dit soort dingen hier niet meer zien.
Als een 144hz scherm namelijk niks uitmaakt waarom worden er dan zoveel gekocht en is iedereen er zo positief over?

Steam: Ryada.

• Scrtz
wambamNL schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:06:
[...]

(niet direct een reactie op jou meer op de hele discussie in zn algemeen)
Het oog ziet maar 30 fps is een bs verhaal wat niet klopt ;)
Het oog kijkt niet in vaste fps, het geen wij zien is afhankelijk van licht snelheid etc etc.
Zit een heel biologisch verhaal aan vast waar ik mensen niet mee ga vervelen.
Maar het oog heeft geen vaste aantal fps.
(ik val jou hiermee niet tegen want ik ben het volledig met je eens. heb het ook ik moet me forceren om te WERKEN op een 60hz scherm op mn werk, zelfs in windhoos merk je het verschil al tussen 60hz en 144hz.)
Laten we gewoon stoppen met denken dat we allemaal weten hoe het oog werkt en eens uit persoonlijke ervaring gaan spreken, dan zouden we dit soort dingen hier niet meer zien.
Als een 144hz scherm namelijk niks uitmaakt waarom worden er dan zoveel gekocht en is iedereen er zo positief over?
Nee klopt maar dat mensen 'maar' 30 fps zien wordt vaker gezegd, vandaar dat ik dat alvast zei voordat iemand als roadhouse daarover begint, want er klopt zoals je zelf al zegt niks van. Tevens is het oog ook een soort van spier ( tot in een bepaalde hoogte ) en kan het dus zeker getraind worden.
Scrtz schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:46:
[...]

Nee klopt maar dat mensen 'maar' 30 fps zien wordt vaker gezegd, vandaar dat ik dat alvast zei voordat iemand als roadhouse daarover begint, want er klopt zoals je zelf al zegt niks van. Tevens is het oog ook een soort van spier ( tot in een bepaalde hoogte ) en kan het dus zeker getraind worden.
+1 helemaal mee eens.
Meeste mensen snappen het niet :)

Steam: Ryada.

• RoaDHouse
xeoMe schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:12:
[...]

Casual-kut-gamer spotted.
1. Je liegt dat je een 120/144Hz monitor hebt geprobeerd.
2. Settings stonden niet goed.
3. Je ogen zijn defect.
4. Te casual
5. |:(
Ja, dat zal het zijn :O

• Randleman
Daar lijkt het wel op :')

Zelf al eens een 144Hz scherm geprobeerd? Of kraak je het af omdat je er zelf geen hebt en een beetje jaloers bent?

• Scrtz
Randleman schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 22:31:
[...]

Daar lijkt het wel op :')

Zelf al eens een 144Hz scherm geprobeerd? Of kraak je het af omdat je er zelf geen hebt en een beetje jaloers bent?
Roadhouse is in meerdere topics op GoT een persoon die altijd dwarsliggende comments moet plaatsen die vaak ongegrond zijn en nergens op slaan.

• EkkeHH
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 28-11 20:39
Ik sluit me aan bij XeoMe, het verschil is voor elke competitieve speler merkbaar. De rank die ik heb, zou ik niet hebben zonder 144hz scherm. Als je eenmaal op 144hz gespeeld hebt wil je nooit meer terug...

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
Goed onderbouwde reactie joh :O

OT Zit zelf ook met een scheef ook naar die Zowie te kijken. Hoop goede dingen over gehoord.

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:04
Deze testsite laat het je zelf ervaren: http://testufo.com/#test=framerates
Als je de snelheid verhoogt zie je nog veel meer verschil tussen 30/60/120 fps etc.

Deze is ook wel verrassend om te zien, als je denkt dat 30fps genoeg is:
http://www.30vs60.com/

Vooral bij zeer dynamische beelden ervaar je het verschil dus... Afhankelijk van hoe je speelt in CS kan dat dus helpen. Er zullen er hier maar weinig zijn die altijd precies goed pre aimen :) Bij het flicken van je aim vind ik het zelf een fijn verschil, of ook bij een bewegend doel op korte of midden lange afstand...
xeroamd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 23:17:
[...]

OT Zit zelf ook met een scheef ook naar die Zowie te kijken. Hoop goede dingen over gehoord.
Zoals ik hierboven al zei, moet je zeker doen! Geen seconde spijt gehad sinds ik em heb. Enkel wat weinig knoppen, maar die gebruikte ik eigenlijk toch nooit echt naar tevredenheid.

[ Voor 25% gewijzigd door tummeke393 op 06-05-2015 23:46 ]

• Randleman
tummeke393 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 23:43:
Deze testsite laat het je zelf ervaren: http://testufo.com/#test=framerates
Als je de snelheid verhoogt zie je nog veel meer verschil tussen 30/60/120 fps etc.

Deze is ook wel verrassend om te zien, als je denkt dat 30fps genoeg is:
http://www.30vs60.com/

Vooral bij zeer dynamische beelden ervaar je het verschil dus... Afhankelijk van hoe je speelt in CS kan dat dus helpen. Er zullen er hier maar weinig zijn die altijd precies goed pre aimen :) Bij het flicken van je aim vind ik het zelf een fijn verschil, of ook bij een bewegend doel op korte of midden lange afstand...

[...]

Zoals ik hierboven al zei, moet je zeker doen! Geen seconde spijt gehad sinds ik em heb. Enkel wat weinig knoppen, maar die gebruikte ik eigenlijk toch nooit echt naar tevredenheid.
Heb onlangs een pricewatch: Logitech G402 Hyperion Fury gekocht. Is een Zowie FK1 nou echt zoveel beter dat het het waar is om te halen? :P

• Chrisz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:09
Ik snap die mensen nooit, die zeggen dat er geen verschil is tussen 60hz en 120hz. Ik heb een tijd geleden zelf een 120hz scherm gekocht en het is een wereld van verschil, echt de beste upgrade die ik gemaakt heb. Net zo'n groot verschil als van een HDD naar een SSD gaan.

Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1

Verwijderd

Het is volgens mij heel simpel; hoe meer frames, hoe beter.
Ook al zou ons oog niet meer dan 30fps kunnen zien, dan nog is het beter meer frames te hebben.
Hoe eerder jij namelijk een bepalende 'frame' ziet, des te eerder je kunt handelen.

Stel je hebt 60 frames;
Dan is je voordeel ten opzichte van iemand met 30 frames, maximaal 0.5 frames.
Stel je hebt 120 frames;
Dan is voordeel ten opzichte van iemand met 60 frames, maximaal 0.25 frames.
Dit aangenomen dat het oog 30 frames/seconden ziet.

Is de praktijk resulteert dit in honderdsten/duizendsten van seconden. Wat dus bepalend kan zijn bij met name een shooter.

• Silence

Silence

Godlike

Ik ben gewoon LEM met 60hz maakt echt geen fuck uit. Het is met 120 144 gewoon allemaal wat soepeler.

Inventaris - Steam

• Randleman
Silence schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:50:
Ik ben gewoon LEM met 60hz maakt echt geen fuck uit. Het is met 120 144 gewoon allemaal wat soepeler.
Maakt ook geen fuck uit nee :) Als je goed bent ben je goed. Een 144Hz scherm gaat geen verbeteringen brengen in je aim skills of gamesense..

Het is echter wel een stuk fijner spelen. En als je het eenmaal hebt dan wil je niet meer terug :9~ .

• Obviously
  • Laatst online: 17-11 14:43
Ik denk dat we ondertussen na tig reacties/meningen wel het volgende kunnen concluderen:

Sommigen mensen vinden het een verschil, andere niet. Diegene die het een verschil vinden worden er niet beter van, het speelt alleen vlotter en soepeler.

Een oog is niet beperkt tot 30 fps.

Klaar.

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Silence schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:50:
Het kan wat uitmaken, als je betere frames hebt, loopt het soepeler qua beeld en KAN je welicht wat beter spelen, maar het betekend niet dat je dan opeens 2 ranks hoger uit komt.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Silence

Silence

Godlike

SouLLeSSportal schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:16:
[...]

Het kan wat uitmaken, als je betere frames hebt, loopt het soepeler qua beeld en KAN je welicht wat beter spelen, maar het betekend niet dat je dan opeens 2 ranks hoger uit komt.
Misschien maar ik speel met gasten die hebben echt pc's uit 1990 volgens mij die ene soms 25FPS. maar toch zijn er 3 Global en 2 LEM, dat was voor mij de conclusie dat het allemaal geen reet uit maakt.
Ook al heb ik zelf zo'n 2/3000 euro aan gear.

Inventaris - Steam

• Berktoppie
  • Laatst online: 29-02-2024
kan een snelle beeldscherm echt verschil maken als we op 64 tick server spelen? Of ben ik nu domme dingen door elkaar aan het halen?

[ Voor 10% gewijzigd door Berktoppie op 07-05-2015 10:30 ]

www.webshopmasters.nl

• Lekiame
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-11 23:02
Als er hier mensen zijn in de buurt van skillgroup LEM en graag willen teamen, graag mij even een pbtje sturen! Dan kunnen we even Skype uitwisselen.

• Randleman
Silence schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:26:
[...]

Misschien maar ik speel met gasten die hebben echt pc's uit 1990 volgens mij die ene soms 25FPS. maar toch zijn er 3 Global en 2 LEM, dat was voor mij de conclusie dat het allemaal geen reet uit maakt.
Het maakt geen reet uit qua skills inderdaad :) Vind het persoonlijk een stuk fijner spelen. Je merkt het verschil direct als je switcht.

• Randleman
msmeenge schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:34:
Als er hier mensen zijn in de buurt van skillgroup LEM en graag willen teamen, graag mij even een pbtje sturen! Dan kunnen we even Skype uitwisselen.
Voice gaat hier via TS. ts3.nehox.nl :)

• bbblije

bbblije

Riiiiight

msmeenge schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:34:
Skype.. Kom gewoon op TS; ts3.nehox.nl. Hier zit iedereen van Tweakers op.

• Silence

Silence

Godlike

Randleman schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:35:
[...]

Het maakt geen reet uit qua skills inderdaad :) Vind het persoonlijk een stuk fijner spelen. Je merkt het verschil direct als je switcht.
Ja ik heb gekozen voor 2560x1440p 1080p is zo 1999. Maar als ik nu een nieuwe zou kopen zou ik wel 2560x1440p en 144hz nemen. Die waren er toen der tijd nog niet.

Inventaris - Steam

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:14
Ik heb een rog swift. Toen deze terug moest voor reparatie en ik m'n oude 60 hz scherm weer moest gebruiken bleek dat dusdanig kut dat ik maar helemaal stopte tot m'n swift terug was.

144 hz vs 60 hz imo GROOT verschil.

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

[...]

idd, je echte skill, reactievermogen, tactics en aim heeft er 100x zoveel meer invloed op, maar naast dat het fijner is kan wellicht het iets uitmaken hiervoor. Maar laten we dit gewoon lekker laten, de een vind van wel de ander niet.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Lekiame
bbblije schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:36:
[...]

Skype.. Kom gewoon op TS; ts3.nehox.nl. Hier zit iedereen van Tweakers op.
Dat snap ik maar ik hoef niet met jan en alleman te spelen gewoon een paar lui even contact gegevens mee uitwisselen! Zijn er hier eigenlijk veel LEM - Global? Ik zit een beetje op het randje naar Global.

Verwijderd

msmeenge schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:02:
[...]

Dat snap ik maar ik hoef niet met jan en alleman te spelen gewoon een paar lui even contact gegevens mee uitwisselen! Zijn er hier eigenlijk veel LEM - Global? Ik zit een beetje op het randje naar Global.
Wat je kan doen is op TS komen, een paar gasten uitzoeken in dezelfde rank (kun je aangeven als servergroup naast je naam) en daaruit verder gaan.

Als je op ts bent zijn er niet opeens 20 mensen die met je willen spelen, het zijn techies he. Blijven toch een beetje bang voor mensen. Doe zelf wat moeite!

• Lekiame
Daar gaat het mij absoluut niet om hoor ;) Ik hoef ook geen full teams te hebben, gewoon even een retard minder in mijn team zo nu en dan zou fijn zijn. LOL
[...]

Hieruit kan ik enkele conclusies trekken:

1) Je gaat om met mensen met zeer weinig geld.
2) Een pc uit de jaren 90 die 25 FPS haalt is zeer onwaarschijnlijk, dit is een leugen.
3) De nieuwe JW's/Cajun-B's staan klaar, het enige wat mensen moeten doen is ze een computertje geven die 100 FPS weergeeft.
4) Je zou nog rijker kunnen worden als je je pc verkoopt en aan je maten een budget pc geeft. #CS-GO #SCENESHOCKER #NIEUWETEAMNLSTAATKLAAR

@merijn: wil je niet spotten met mijn mensenschuwheid.. :F

[ Voor 4% gewijzigd door hmr op 07-05-2015 11:24 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Berktoppie
  • Laatst online: 29-02-2024
Los van alle discussies hier boven....

Dit is wel zwaar OP:

YouTube: CS:GO Gun Sync: Darude-Sandstorm

Heb hem al uur aanstaan heerlijk zo 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Berktoppie op 07-05-2015 11:33 ]

www.webshopmasters.nl

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Berktoppie schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:32:
Los van alle discussies hier boven....

Dit is wel zwaar OP:

YouTube: CS:GO Gun Sync: Darude-Sandstorm

Heb hem al uur aanstaan heerlijk zo 8)7
lol, beetje lame... kom laten we schieten in de maat van darude... 8)7

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
erikvandenberg schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:44:
[...]

lol, beetje lame... kom laten we schieten in de maat van darude... 8)7
ACE incoming :P.

Add me on Steam

• Facenoise
In het kader van de nieuwe Star Wars film stel ik vanavond een groep samen om samen het intro lied te schieten!

Who's with me? :+

• Silence

Silence

Godlike

hmr schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:17:
[...]

Hieruit kan ik enkele conclusies trekken:

1) Je gaat om met mensen met zeer weinig geld.
2) Een pc uit de jaren 90 die 25 FPS haalt is zeer onwaarschijnlijk, dit is een leugen.
3) De nieuwe JW's/Cajun-B's staan klaar, het enige wat mensen moeten doen is ze een computertje geven die 100 FPS weergeeft.
4) Je zou nog rijker kunnen worden als je je pc verkoopt en aan je maten een budget pc geeft. #CS-GO #SCENESHOCKER #NIEUWETEAMNLSTAATKLAAR

@merijn: wil je niet spotten met mijn mensenschuwheid.. :F
Dat jaren 90 was maar een voorbeeld, maar ik hoor hem altijd schreeuwen dat die 25 fps krijgt bij smoke :p. maar zit gemiddeld rond de 50/60. (en standaard HP muis 8)7 )
Ze hebben inderdaad niet veel geld om te spenderen / maar blijkbaar ook niet nodig als ze op deze manier ook al global zijn gewonden ;).

Inventaris - Steam

• Randleman
Silence schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 12:16:
[...]

Dat jaren 90 was maar een voorbeeld, maar ik hoor hem altijd schreeuwen dat die 25 fps krijgt bij smoke :p. maar zit gemiddeld rond de 50/60. (en standaard HP muis 8)7 )
Ze hebben inderdaad niet veel geld om te spenderen / maar blijkbaar ook niet nodig als ze op deze manier ook al global zijn gewonden ;).
Zoals al meerdere malen aangegeven; het is ook niet nodig :). Echter maakt het de algehele ervaring een stuk completer en speelt het veel fijner! (vind ik ;) ) :9~

[ Voor 3% gewijzigd door Randleman op 07-05-2015 12:30 ]

• Silence

Silence

Godlike

Randleman schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 12:29:
[...]

Zoals al meerdere malen aangegeven; het is ook niet nodig :). Echter maakt het de algehele ervaring een stuk completer! :9~
Mwja was er al mee gestopt maar hij geloofde het weer niet. :9

Inventaris - Steam

Silence schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 12:30:
[...]

Mwja was er al mee gestopt maar hij geloofde het weer niet. :9
Hopelijk zag je wel het sarcasme ;). Ik vind de voetbalschoenen metafoor nog wel het best.

a. Met gaten in je schoenen kan je wel voetballen, maar het gaat net kut.
b. Met Cristiano sokjesschoenen ga je niet opeens voetballen als Cristiano zelf.
c. Als je maar genoeg talent en kunde hebt kun je ook met een paartje van de Actie sport voetballuh.
d. Met genoeg kunde en kwaliteit kun je met die peperdure Messi schoenen wellicht net dat ietsiepietsie meer gevoel aan je schot achter je standbeen geven.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Facenoise
hmr schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:06:
[...]

Hopelijk zag je wel het sarcasme ;). Ik vind de voetbalschoenen metafoor nog wel het best.

a. Met gaten in je schoenen kan je wel voetballen, maar het gaat net kut.
b. Met Cristiano sokjesschoenen ga je niet opeens voetballen als Cristiano zelf.
c. Als je maar genoeg talent en kunde hebt kun je ook met een paartje van de Actie sport voetballuh.
d. Met genoeg kunde en kwaliteit kun je met die peperdure Messi schoenen wellicht net dat ietsiepietsie meer gevoel aan je schot achter je standbeen geven.
Maar hoeveel frames per second zijn die schoenen dan?
Pagina: 1 ... 103 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic