Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 102 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.815 views

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-11 14:54
Een maat van me is ziek snel geranked door die VAC waves, van DMG naar SMFC in een werk. Misschien moet ik binnenkort maar weer eens beginnen met competitive matches. Zal ik dan eindelijk DMG worden na al die weken dat ik vast zat op MGE? :p

Overigens ben ik in december begonnen met CS:GO, hiervoor altijd CoD4 promod op aardig hoog niveau gespeeld. Mensen zeiden vaak dat CoD spelers geen CS kunnen spelen. Was toch binnen een maand MGE en beter dan de average CS speler.

[ Voor 32% gewijzigd door k1NG op 03-05-2015 14:38 ]

Verwijderd

k1NG schreef op zondag 03 mei 2015 @ 14:34:
Een maat van me is ziek snel geranked door die VAC waves, van DMG naar SMFC in een werk. Misschien moet ik binnenkort maar weer eens beginnen met competitive matches. Zal ik dan eindelijk DMG worden na al die weken dat ik vast zat op MGE? :p

Overigens ben ik in december begonnen met CS:GO, hiervoor altijd CoD4 promod op aardig hoog niveau gespeeld. Mensen zeiden vaak dat CoD spelers geen CS kunnen spelen. Was toch binnen een maand MGE en beter dan de average CS speler.
Denk dat ze bedoelde dat je niet in 1x op hetzelfde niveau (omregerend van cod naar csgo) kan switchen.

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
We gaan weer een 5v5 fun match doen onder Tweakers.

http://www.twitch.tv/grim_be

EDIT: enkele technische probleempjes met het instellen van de server

[ Voor 30% gewijzigd door Grim op 03-05-2015 21:17 ]

Steam: Grim

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-11 19:08
Iets dat vaak gezegd word... "beter dan de average..." Het punt is, DMG is, of tenminste was, average. Als je beter dan average bent, is het easy om LE te halen. Zeker nu LE/LEM eigenlijk DMG is en LE/LEM SMFC en GE. Het gaat dan niet eens zozeer om de aim dus, maar ook de gamesense. In een half jaar ben je qua gamesense niet zo ver als de average competitive speler, omdat je nog een hoop moet leren. Niet te hard van stapel lopen ;). De indicatie van "onze" rank page is natuurlijk geen indicatie van de hele community, maar slechts van GoT.

Anyway, je hebt nu een échte skill-based game gevonden. Have fun :).

eXec op Steam

• k1NG
eXec schreef op zondag 03 mei 2015 @ 21:42:
[...]

Iets dat vaak gezegd word... "beter dan de average..." Het punt is, DMG is, of tenminste was, average. Als je beter dan average bent, is het easy om LE te halen. Zeker nu LE/LEM eigenlijk DMG is en LE/LEM SMFC en GE. Het gaat dan niet eens zozeer om de aim dus, maar ook de gamesense. In een half jaar ben je qua gamesense niet zo ver als de average competitive speler, omdat je nog een hoop moet leren. Niet te hard van stapel lopen ;). De indicatie van "onze" rank page is natuurlijk geen indicatie van de hele community, maar slechts van GoT.

Nouja ik vond de DMG rank best breed qua niveau. Soms won je potjes tegen DMG's vrij eenvoudig met 16-1 of 16-5 en soms hadden we met dezelfde premade weer moeite tegen DMG's. Ligt ook een beetje aan de map die je speelt natuurlijk. Ik heb voornamelijk aan het begin zoveel mogelijk filmpjes bekeken voor smoke strats etc.

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-11 22:00

Rordarok

De enige echte

eXec schreef op zondag 03 mei 2015 @ 21:42:
[...]

Volgens mij is het al vaak bewezen dat de average gewoon rond de middel nova ligt hoor. DMG is (ver) boven gemiddeld.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-11 20:14
In een week tijd van Nova 1 naar MG2, en net dus op dat niveau 16-0 gewonnen in nuke, ik snap echt helemaal niets meer van dat systeem.

• eXec
Rordarok schreef op zondag 03 mei 2015 @ 22:08:
[...]

Volgens mij is het al vaak bewezen dat de average gewoon rond de middel nova ligt hoor. DMG is (ver) boven gemiddeld.
De statistieken op Reddit geven DMG aan. Nu is dat relatief gezien, natuurlijk maar een klein deel. Maar wel een deel waaruit je een conclusie kunt trekken. Met ruim 200k subscribers dan toch... :)
k1NG schreef op zondag 03 mei 2015 @ 21:53:
[...]
Nouja ik vond de DMG rank best breed qua niveau. Soms won je potjes tegen DMG's vrij eenvoudig met 16-1 of 16-5 en soms hadden we met dezelfde premade weer moeite tegen DMG's. Ligt ook een beetje aan de map die je speelt natuurlijk. Ik heb voornamelijk aan het begin zoveel mogelijk filmpjes bekeken voor smoke strats etc.
De DMG rank was een van de moeilijkste ranks, omdat de skill daarin zo verschrikkelijk verschilde. Echter sinds de banwaves is dat veranderd en zijn de "goede" DMGs gerankt naar Eagle en hoger. Nu heb ik het gevoel dat de DMGs de oude Nova's zijn...

Om de een of andere reden heb ik ook het gevoel dat het niveau in het algemeen behoorlijk is gedaald. (Gebooste spelers maybe? :))

[ Voor 48% gewijzigd door eXec op 04-05-2015 00:59 ]

eXec op Steam

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-11 20:14
eXec schreef op maandag 04 mei 2015 @ 00:56:
De statistieken op Reddit geven DMG aan. Nu is dat relatief gezien, natuurlijk maar een klein deel. Maar wel een deel waaruit je een conclusie kunt trekken. Met ruim 200k subscribers dan toch... :)
Maar de mensen op reddit zullen ook wel vooral de fanatieke cs:go spelers zijn, dus heel veel hoeft het ook niet te zeggen.

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

[...]

Statistieken gebasseerd op? Zelf ingevulde schematjes? ;) Want in dat geval is iedereen op Reddit in de LoL community Challenger.

Nee dan heb ik liever statistieken van Valve zelf, beetje hetzelfde als met Riot (LoL) die kunnen betrouwbaardere schema's leveren omtrent ranking.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Chrisz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:09

De DMG rank was een van de moeilijkste ranks, omdat de skill daarin zo verschrikkelijk verschilde. Echter sinds de banwaves is dat veranderd en zijn de "goede" DMGs gerankt naar Eagle en hoger. Nu heb ik het gevoel dat de DMGs de oude Nova's zijn...

Om de een of andere reden heb ik ook het gevoel dat het niveau in het algemeen behoorlijk is gedaald. (Gebooste spelers maybe? :))
DMG's de oude Nova's? Ik ken GN1,2,3,M spelers en die behoren daar ook en die zijn dat ook gewoon lekker gebleven na die ban wave. En het niveau is in het algemeen gedaald inderdaad, omdat alle hackers weg zijn.

Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Berktoppie schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:51:
Als je makkelijk wilt kijken of je recent met cheaters gespeeld hebt:

http://www.reddit.com/r/G...yed_games_for_vac_status/

Zoals ik zelf al vermoeden viel het bij mij reuze mee, de afgelopen maand zijn er maar 2 mensen gevacced van al mijn games, (waarvan er 1 in mijn team/friendlist stond) en de andere een tegenstander.

En dat van +- 50 games x 5 tegenstanders per game is dat ongeveer 250 tegestanders er maar 1 cheate. (ofja 1 cheater betrapt en bestraft).
Ik heb ook even gekeken, er is inmiddels ook een chrome extension in de comments gemaakt.
Maar ik heb er toch best nog wel wat bij gehad die een vac ban hebben gehad, niet perse voor cs go maar als ik terugga tot begin april zitten er een stuk of 14 bans bij, waarvan 8 recentelijk.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Verwijderd

Ah een mede cod4 promod speler! Altijd wars gespeeld met mIRC of ook nog LAN's? Ik ben zelf pas in februari met CS:GO begonnen en recentelijk met competetive. Met 10 wins was ik MGE en momenteel 14 wins en gaat me nog steeds goed af.

Wat zijn jullie favourite maps btw? Mijn lievelings is by far cache. Daarnaast ook fan van Mirage en Overpass.

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-11 12:04
Na afgelopen weekend durf ik wel weer te stellen dat ranks echt compleet random kunnen zijn en dat ook vaak zijn. Zelf weer eens voor de zoveelste keer de Nova 2 -> MGE route doorgelopen en vervolgens aantal potjes met LEM's samen gespeeld maar nog niet genoeg gewonnen om door te ranken.

Twee potjes met blatant cheaters tegengekomen en een hoop met boosted spelers die nog uitgefilterd moeten worden in de ranks, maar ik blijf erbij dat het een heel andere game geworden is na de banwaves.

Gek genoeg zaten over het algemeen de leukste potjes rond Nova 4 en MG 1. Actieve communicatie, veel pogingen van teamgenoten tot het toepassen van pro tactics (slecht idee meestal, maar erg vermakelijk om te zien) en overall wel goede sfeer.

Bij alle ranks erboven krijgen heel veel mensen het (meestal onterechte) idee dat ze echt, echt goed zijn in dit spelletje en dat vanaf ronde 1 keihard ragen en iedereen voor noob uitmaken, helpt in het spel. Om vervolgens zelf maar al te vaak keihard te falen uiteraard.

Allemachtig wat zitten er toch een hoop zure en toxic spelers in CSGO en dan met name in de MG2 - LEM range. Gek genoeg werd de communicatie ook steeds slechter en de headsets zeldzamer naar mate de ranks de ranks omhoog gaan.

Aan het einde van de rit heb ik de ranks op alle mogelijke manieren verdeeld zien worden op de scoreboards. Laagste ranks topfraggend, de hoogste ranks zien pubstompen en alles daar tussen.

Desondanks denk ik wel dat de ranks gemiddeld genomen allemaal een of twee opgeschoven zijn na de laatste banwaves maar ik heb nog geen solo op DMG rank gespeeld na de wave, dus of het daar nog steeds zo'n ELO hel is, durf ik nog niet te zeggen. Kom ik op terug!
Xitro schreef op maandag 04 mei 2015 @ 08:41:
[...]

DMG's de oude Nova's? Ik ken GN1,2,3,M spelers en die behoren daar ook en die zijn dat ook gewoon lekker gebleven na die ban wave. En het niveau is in het algemeen gedaald inderdaad, omdat alle hackers weg zijn.
MG1 en MG2 is absoluut niet het niveau van wat het voor de banwaves was... echt iedereen is dat nu.. wil echt niet weten hoe het in de silver / gn1 en gn2 is op dit moment.. haha

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

hmr schreef op maandag 04 mei 2015 @ 10:47:
[...]

MG1 en MG2 is absoluut niet het niveau van wat het voor de banwaves was... echt iedereen is dat nu.. wil echt niet weten hoe het in de silver / gn1 en gn2 is op dit moment.. haha
Ben het hier mee eens. Speelde gisteren samen met een maat (nova master) een match tegen mg1/mg2 en het niveau was echt dramatisch. Dust 2 waar ik vanaf t spawn loop te AWP'en en een CT gewoon top of mid wil rennen 8)7.

Qua communicatie moet je echt geluk hebben. Ik speel altijd wel met iemand en dan kom je vaak in een lobby met andere pre-mades in je team. gisteren een lekkere match op mirage gespeeld met 3 denen, en die gasten waren echt bereid om te helpen!

Maar goed, we kennen allemaal wel de lobby's met russen. SEEEELVEEER NOOB GG.

• Chrisz
hmr schreef op maandag 04 mei 2015 @ 10:47:
[...]

Ik ken op dit moment geen MG1/MG2 spelers, dus zou het niet weten. Ik ben al tijden MGE. Speel vaak met DMG spelers, maar die schiet ik er vaak gewoon uit. Duurt gewoon zooo lang voordat je een keer upranked.

Xitro schreef op maandag 04 mei 2015 @ 10:55:
[...]

Ik ken op dit moment geen MG1/MG2 spelers, dus zou het niet weten. Ik ben al tijden MGE. Speel vaak met DMG spelers, maar die schiet ik er vaak gewoon uit. Duurt gewoon zooo lang voordat je een keer upranked.
De hele MG rank laag slaat nergens meer op ... ook niet MGE.

Upranken heb ik opgegeven :P daarvoor vind ik spelen met Tweakers te leuk ;p

[ Voor 9% gewijzigd door hmr op 04-05-2015 10:57 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• A.W.E.S.O.M.-0
Xitro schreef op maandag 04 mei 2015 @ 10:55:
[...]

Potjes winnen met veel rondeverschil en het gaat hard. De 16-14 wins schieten echt voor geen meter op.

Verwijderd

Overigens is het wel makkelijk om de hele rank verschuiving te wijten/danken aan de zogenoemde VAC waves. Las op reddit deze post:
Hi folks. I've noticed that a lot of people claim that the recent upwards rank adjustments (i.e. AKs getting DMG, DMGs getting eagle, etc) are due to the spate of VAC ban waves. Although these ban waves do have a minor effect on boosting people's ranks upwards, I'm very confident that the reason it has been easier to rank up lately isn't due to the many waves, but due almost entirely to the growth in the CS population.

If you look at counter-strike.net, there are 6.5M monthly active players today. This is up from merely 2.5M monthly active players about 12-18 months ago. This is a HUGE increase in the player population. If each skill group is supposed to represent a fixed fraction of the population, then when you 3x the population (a 2x delta), and when most of the new players are "below average" (say silver/nova level), then the only way to keep the skill groups the same percentage as they were before is to shift everyone upwards. A lot.

I believe Valve made a conscious decision to do this at some point in the past month or two and that is why you see "old" AKs now in DMG and "old" DMGs (like myself) in eagle territory. The truth is also, if all of the VAC waves had banned even something crazy like 10% of the population, there is no way that that can account for the fact that people ranked up from nova 2 to MG2 in a matter of 5-10 games. You need an order of magnitude increase in the size of the population on par with the 3x increase we've seen from new players.

The other major data point to support this point of view is that myself and many other people I know started ranking out of "DMG hell" into eagle one or two weeks before the recent spate of ban waves began! When this happened to me, I can assure you that I was nowhere near "eagle" level and was about an average DMG. This data point alone is a counterexample to the hypothesis that the VAC waves are causing the upwards shift in rankings.
Denk dat hier gewoon een grote kern van waarheid inzit. Twitch.tv is natuurlijk al een jaar een grote hit en door de groeiende economie in de CS:GO community worden er veel meer tournaments en league wedstrijden gespeeld en gestreamt. Ook zijn de top channels op twitch steeds vaker CS:GO spelers.

• Chrisz
hmr schreef op maandag 04 mei 2015 @ 10:56:
[...]

De hele MG rank laag slaat nergens meer op ... ook niet MGE.

Upranken heb ik opgegeven :P daarvoor vind ik spelen met Tweakers te leuk ;p
Nou binnenkort maar weer eens spelen, moet dan vrij makkelijk zijn om hoger te worden.

• Chrisz
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:01:
[...]

Potjes winnen met veel rondeverschil en het gaat hard. De 16-14 wins schieten echt voor geen meter op.
Zal dat het zijn? Ik hoor enorm veel verschillende verhalen, dat het je behaalde MVP sterren zijn, je score, etc. etc.

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
Xitro schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:06:
[...]

Zal dat het zijn? Ik hoor enorm veel verschillende verhalen, dat het je behaalde MVP sterren zijn, je score, etc. etc.
Omdat niemand het 100% weet, meest logische is de ELO verklaring, dat je ELO Punten elke ronde herberekend worden. Als je 15-15 tegen silvers speelt terwijl jij global elite bent zul je deranken. Terwijl een silver tegen global 15-15 speelt hij meteen zal upranken.

Kunst is om tegen jij eigen rank zoveel mogelijk rondes "winst" te pakken. Dan rank je op, tegen lagere ranks heb je meer wins nodig, tegen hogere ranks minder.

Maar focus je vooral op beter worden, dan zul je meer plezier hebben en rank je vanzelf wel

www.webshopmasters.nl

• A.W.E.S.O.M.-0
Xitro schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:06:
[...]
Niemand weet het 100% zeker zolang Valve geen openheid van zaken geeft, maar ik ben zo vaak op en neer gegaan in de ranks dat dat wel het patroon blijkt. Ben al een aantal keer na een hele dikke overwinning omhoog gerankt en na 8 krappe wins nog steeds niet gerankt.

De persoonlijke prestatie is volgens mij alleen echt van belang als je tegen veel hogere ranks speelt, maar het winnen van rondes om te ranken is de enige constante geweest die ik tot nu toe ben tegengekomen.

Verwijderd

Volgens mij heeft het aantal rondes dat je haalt zeker een grote invloed, maar ik kan bevestigen dat MVP's en score ook van belang zijn.

Tot en met mijn eerste 10 wins heb ik namelijk elke competetive match met mijn huisgenoot gespeeld. Ik focuste veel op aim/fragging door eerst veel uren te stoppen in arena/ffa/aim training. Hij was meer bezig met smokes en tactics.

Dit resulteerde dat ik over het algemeen een hogere score dan hij haalde. Na onze eerste 10 wins was ik MGE en hij MG2. Nu liggen deze ranks natuurlijk niet ver uit elkaar, maar geeft wel aan dat ook je eigen prestatie van belang is.
Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:15:
Volgens mij heeft het aantal rondes dat je haalt zeker een grote invloed, maar ik kan bevestigen dat MVP's en score ook van belang zijn.
Mja.. als je ongeveer minimaal 15 frag meers haalt dan elke teamgenoot rank je nog niet up..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

hmr schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:18:
[...]

Mja.. als je ongeveer minimaal 15 frag meers haalt dan elke teamgenoot rank je nog niet up..
Ik denk ook niet dat het alleen aan je score ligt. Maar veel mensen beweerde dat het puur aan ELO ligt (oude schaak ranking methode, waar alleen overwinningen telde). Mijn voorbeeld en daarnaast nog andere bewijst dat dit niet alleen zo is.

Ik denk dat het gewoon een calculatie is van een aantal gegevens met een factor en dit uitkomt op een score verhoging. Als voorbeeld:

Stel je hebt nu rank MG1 met 1000 punten. Je wint een match 16-4 en draait 30-8 met 7 MVP's.

Winst = x punten * 0,4 (bij loss is dit een negatieve score)
Winst in 20 ronden = x punten * 0,3 (bij loss is dit een negatieve score, maar hoe closer de score, hoe kleiner dit getal)
Score = x punten * 0,2
MVP's = x punten * 0,1

Je haalt in deze match 120 punten waarmee je de 1120 punten haalt. vanaf 1100 punten ben je officieel MG2 dus gefeliciteerd!

Beweer niet dat ik het weet en dat dit het is, maar ik zit redelijk wat op reddit en hoor ontzettend veel verhalen. Er zijn zelfs mensen die upranken na een loss. Dit zou met deze formule kunnen werken wanneer de MVP/score groter zijn dan de winst punten. Mensen die upranken na een tie zie je vaker.

• A.W.E.S.O.M.-0
Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:15:

Tot en met mijn eerste 10 wins heb ik namelijk elke competetive match met mijn huisgenoot gespeeld. Ik focuste veel op aim/fragging door eerst veel uren te stoppen in arena/ffa/aim training. Hij was meer bezig met smokes en tactics.

Dit resulteerde dat ik over het algemeen een hogere score dan hij haalde. Na onze eerste 10 wins was ik MGE en hij MG2. Nu liggen deze ranks natuurlijk niet ver uit elkaar, maar geeft wel aan dat ook je eigen prestatie van belang is.
Ja dat denk ik ook wel, op de lange termijn en op een groot aantal potjes kan het wel iets van verschil opleveren, maar het is lastig om in te schatten hoe groot dat verschil is. Heel groot lijkt de impact niet is mijn ervaring, misschien wel meer van invloed op hoeveel punten je verliest na een loss.

Zolang je maar meer rondes wint dan je zou moeten winnen op basis van de team balans, ga je omhoog, dat is de enige zekerheid so far. :)

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:29:
[...]

Ja dat denk ik ook wel, op de lange termijn en op een groot aantal potjes kan het wel iets van verschil opleveren, maar het is lastig om in te schatten hoe groot dat verschil is. Heel groot lijkt de impact niet is mijn ervaring, misschien wel meer van invloed op hoeveel punten je verliest na een loss.

Zolang je maar meer rondes wint dan je zou moeten winnen op basis van de team balans, ga je omhoog, dat is de enige zekerheid so far. :)
Zonder meer, je zou je dus ook zeker moeten focussen op teamplay. Probeer dan het moraal ook altijd hoog te houden en veel complimenten te geven en grapjes te maken. Was vroeger altijd een flinke rager, en bij cod4 heeft me dat wel eens de nek om gedraaid.

Nu waarderen mensen het en vinden ze het minder erg als je een fout maakt. Ook zijn ze vaker bereid om je te helpen. Speelde gisteren een match met een LE smurf en die vond het leuk om mij tips te geven. Daarna heeft hij mij ook geaddt.

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:31
Valve gebruikt een soortgelijk ranking systeem in Dota2. Volgens mij verschilt het rank-systeem van csgo niet veel daarvan, behalve dan dat je in csgo geen cijfers ziet (in dota heb je een MMR. Een getal dat aangeeft hoe goed je bent), in csgo heb je een rank voor elke range van MMR.

Wins zijn +x mmr punten, losses zijn -x mmr punten. prestatie en/of mmr van de tegenstander speelt een rol, maar dat is wel een héél kleine.

Zo kan je -25, of -24 bij een loss krijgen (-23 nog nooit gezien). Bij een win kan het ook +25 en +24, en vreemd genoeg... ook +0 (krijg je waarschijnlijk als de tegenstander veel lager dan jijzelf was) krijgen.

• eXec
EnoRM94 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 01:43:
[...]
Maar de mensen op reddit zullen ook wel vooral de fanatieke cs:go spelers zijn, dus heel veel hoeft het ook niet te zeggen.
Damienx2 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 08:16:
[...]
Statistieken gebasseerd op? Zelf ingevulde schematjes? ;) Want in dat geval is iedereen op Reddit in de LoL community Challenger.
Nee dan heb ik liever statistieken van Valve zelf, beetje hetzelfde als met Riot (LoL) die kunnen betrouwbaardere schema's leveren omtrent ranking.
Het is dan ook "relatief" gezien. Er zijn nergens statistieken beschikbaar. Deze zijn nooit naar buiten gebracht door Valve, afaik. De grootste CSGO community is de Reddit Community, dus eerlijk is eerlijk, dat is simpelweg de beste meetlat.
Xitro schreef op maandag 04 mei 2015 @ 08:41:
[...]
Dat zeg ik dus, het is een gevoel. De skill is enorm gedropt in DMG omdat diegene die in Eagle thuishoren daar eindelijk zijn.

eXec op Steam

Verwijderd

azziplekkus schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:51:
Valve gebruikt een soortgelijk ranking systeem in Dota2. Volgens mij verschilt het rank-systeem van csgo niet veel daarvan, behalve dan dat je in csgo geen cijfers ziet (in dota heb je een MMR. Een getal dat aangeeft hoe goed je bent), in csgo heb je een rank voor elke range van MMR.

Wins zijn +x mmr punten, losses zijn -x mmr punten. prestatie en/of mmr van de tegenstander speelt een rol, maar dat is wel een héél kleine.

Zo kan je -25, of -24 bij een loss krijgen (-23 nog nooit gezien). Bij een win kan het ook +25 en +24, en vreemd genoeg... ook +0 (krijg je waarschijnlijk als de tegenstander veel lager dan jijzelf was) krijgen.
Hoe verklaar je dan dat mensen upranken bij een loss? Dat is bij dota2 niet mogelijk. Ook bestaat er geen tie in dota2.

• Opifex
Volgens hetgeen ik gelezen heb kon je in csgo ook niet upranken bij een loss?

Een tie bestaat inderdaad wel niet in dota, maar ik zie niet meteen in hoe dat veel uitmaakt?

Verwijderd

azziplekkus schreef op maandag 04 mei 2015 @ 12:01:
Volgens hetgeen ik gelezen heb kon je in csgo ook niet upranken bij een loss?

Een tie bestaat inderdaad wel niet in dota, maar ik zie niet meteen in hoe dat veel uitmaakt?
http://i.imgur.com/nNTY8lx.jpg

http://cloud-3.steamuserc...B479645F96C31F197A2D9A0E/

http://www.reddit.com/r/G...you_rank_up_on_a_losstie/

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2015 12:06 ]

• Opifex
Ok, blijkbaar wel dan :)
In dit topic stond een tijdje geleden naar een redditpost waarin het ranking systeem van csgo uitgelegd stond. Daarin stond dat je niet kon upranken na een loss :)

Maar.. stel dat je ook +0 kan krijgen bij een loss (zoals dat bij een win kan), en je telt daar nog eens de afwijking van je persoonlijke prestatie + het MMR verschil van je tegenstander. Dan kan het in principe nog altijd...

Ik denk eerlijk gezegd nog altijd dat het systeem niet veel verschilt van het systeem in dota ;)

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Het kunnen ook upranks zijn die te laat getoond worden, dus dat je win of draw de match ervoor heeft gezorgd voor de uprank. Na 1 loss zul je niet gelijk deranken, dus dat is ook nog een mogelijkheid. Jammer dat Valve er zo vaag over is, maar aan de andere kant, het zijn maar ranks.

• Opifex
Grotman schreef op maandag 04 mei 2015 @ 12:43:
Het kunnen ook upranks zijn die te laat getoond worden, dus dat je win of draw de match ervoor heeft gezorgd voor de uprank. Na 1 loss zul je niet gelijk deranken, dus dat is ook nog een mogelijkheid. Jammer dat Valve er zo vaag over is, maar aan de andere kant, het zijn maar ranks.
Dat stond ook in die post die ik had gelezen, maar aangezien in bovenstaande screenshots in de game zelf al word gezegd dat die persoon rank up is, lijkt me dit onwaarschijnlijk ;)

• Grotman
  • Niet online
azziplekkus schreef op maandag 04 mei 2015 @ 12:47:
[...]

Dat stond ook in die post die ik had gelezen, maar aangezien in bovenstaande screenshots in de game zelf al word gezegd dat die persoon rank up is, lijkt me dit onwaarschijnlijk ;)
Dat kan dan nog steeds. Misschien is de ELO pas tijdens die match bijgewerkt.
Ik heb geen idee hoor, maar het rare aan dat screenshot is dat de ranks van het verliezende team mij hoger lijken dan de winnaars en dat zijn score en MVP-aantal nou niet echt super is. Het is alleen lastig te bepalen met die ene unranked bij de losers (mogelijk via premade of een competitivenoob die nog geranked moet worden).

Valve works in mysterious ways.

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
Naar wat ik gelezen heb, komt door door delayed upranks. Deze personen hebben dan de pot ervoor gewonnen en krijgen als het ware te maken met een vertraagde uprank. Dit verklaard ook waarom het mogelijk is na een avond schieten uit te loggen en MG1 te zijn, om vervolgens de volgende dag bij inloggen MG2 te zijn(terwijl er verder gaan banwave is geweest).

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:04
CSGO gebruikt geen ELO maar een aangepaste versie van het Glicko-2 systeem (bron, valve developer: http://www.reddit.com/r/G...te_guide_to_csgo_ranking/)

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
mngm schreef op maandag 04 mei 2015 @ 14:03:
CSGO gebruikt geen ELO maar een aangepaste versie van het Glicko-2 systeem (bron, valve developer: http://www.reddit.com/r/G...te_guide_to_csgo_ranking/)
Is door Reddit bestempeld als Misleading Guide

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Hier staat het enigszins uitgelegd; http://steamcommunity.com...filedetails/?id=312582297

Ik ben eindelijk na 400 matches weer terug op LE.
Tot voor kort wist ik niet dat gewonnen rondes uit maakte. Sindsdien nooit meer opgeven en altijd proberen rondes te pakken.

EDIT: Oh, ik zie dat het dezelfde link is die in dat reddit topic staat. Ik had het vermoeden dat het de waarheid was..

[ Voor 18% gewijzigd door DeBers op 04-05-2015 14:13 ]

• Grotman
  • Niet online
Valve heeft het nooit uit de doeken gedaan, iedereen baseert zich op eigen ervaringen en wat ze lezen op het internet. Niemand buiten Valve weet hoe het echt werkt en wat echt meegenomen wordt.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Grotman schreef op maandag 04 mei 2015 @ 14:16:
Valve heeft het nooit uit de doeken gedaan, iedereen baseert zich op eigen ervaringen en wat ze lezen op het internet. Niemand buiten Valve weet hoe het echt werkt en wat echt meegenomen wordt.
Gewoon winnen dus altijd en allev rondes pakken. Rank je vanzelf omhoog :D

• mystiqu
  • Laatst online: 01-05-2024
Heel het ranking systeem in CSGO is vaag. Maatje van met is net op 3 wins, 3 x gerankt. GN3 > MG2 in 3 matches lol.

[ Voor 22% gewijzigd door mystiqu op 04-05-2015 16:58 ]

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:11:
[...]

De persoonlijke prestatie is volgens mij alleen echt van belang als je tegen veel hogere ranks speelt, maar het winnen van rondes om te ranken is de enige constante geweest die ik tot nu toe ben tegengekomen.
Een reden waarom solo que niet populair is...
Soms is de balans dan ook ver te zoeken tussen spelers daar door.

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-11 21:23
Al een maand geen MM gedaan dacht met al die hackers weg een potje te spelen.
Na 1 win weer Global Elite maar heel die ranking is nu wel apart, speel met en tegen globals maar qua skill voelen ze meer DMG/LE

na 2 matches MM wel meteen weer klaar mee :p
Ventje van de DDoS attack van gister is ge-exposed op reddit gisteren... die zal een leuk probleempje hebben ben ik bang haha!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
grappig al die glames terwijl niemand iets weet of maar een seconden gespeeld heeft..

ik heb lieve iets mindere graphics, en top hitreg/goede pc optimalisatie/fijn aanvoelende shooter dan iets dat er super uitziet maar brak speelt..

Cs go is wat mij betreft een top game.. n het call of duty genre blijf ik black ops2 veruit de fijnste game vinden..
om alle boven genoemde redenen..

Pas oordelen als je een tijd het gespeeld heb..

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

aron225 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 18:34:
grappig al die glames terwijl niemand iets weet of maar een seconden gespeeld heeft..

ik heb lieve iets mindere graphics, en top hitreg/goede pc optimalisatie/fijn aanvoelende shooter dan iets dat er super uitziet maar brak speelt..

Cs go is wat mij betreft een top game.. n het call of duty genre blijf ik black ops2 veruit de fijnste game vinden..
om alle boven genoemde redenen..

Pas oordelen als je een tijd het gespeeld heb..
? Quote anders even iemand. Dat is makkelijker.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

hmr schreef op maandag 04 mei 2015 @ 18:10:
Ventje van de DDoS attack van gister is ge-exposed op reddit gisteren... die zal een leuk probleempje hebben ben ik bang haha!
link? :)

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
hmr schreef op maandag 04 mei 2015 @ 18:45:
[...]

? Quote anders even iemand. Dat is makkelijker.
Sorry verkeerde thread haha (whooops)

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

• StevenzeN
  • Laatst online: 14-09 15:47
RUSSEN :r :r :r :r

Zijn er nog gasten die een paar potjes willen doen? Stevenzen @ Steam, MG2.

Verwijderd

Merijn beter dan xeome confirmed: Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/hBFI1/f5b8e6ea63.jpg

Verwijderd

En voor de mensen die dachten dat het alleen de eerste ronde zo was:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/hBFOf/b65a702b8b.jpg

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
MG = de nieuwe silver hel

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:08
Ik ben gister opgeranked naar DMG met Solo Queue most of the time.
wil binnekort wel een keer met wat nederlanders spelen nog nooit gedaan.

• Grim
  • Laatst online: 19-01-2024
Weer een leuk filmpje van BrickyOrchid:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=9GmMCOLU3A0]

Het deeltje van de nades/flashes/smokes/molly's en dat van de bom is bij redelijk wat Tweakers op hoge nova/mg nog steeds een raadsel. :+

Steam: Grim

Net een soloq met m'n smurf gedaan, gelijk 2 AFK d:)b
Iemand ervaring met een BenQ XL2411Z? Moeite waard?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Royenroy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-10 07:39
Brogala schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 10:19:
Net een soloq met m'n smurf gedaan, gelijk 2 AFK d:)b
Enorm hatelijk als er AFK-ers in je lobby zitten. Zeker met twee AFK-ers ben je min of meer kansloos.

Verwijderd

Royenroy schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 10:49:
[...]

Enorm hatelijk als er AFK-ers in je lobby zitten. Zeker met twee AFK-ers ben je min of meer kansloos.
Een simpele script kan dit zo makkelijk aanpakken. :X
hmr schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 10:43:
Hangt ervan af of je veel om de beeldkwaliteit geeft, ik heb hier een XL2311Z en ik vind het 144 hertz heel fijn, en ben er ook beter door gaan aimen. Kleuren zijn standaard echt een ramp, als je het een beetje aanpast is het veel beter maar nog wel slecht vergeten met mijn Dell P2314H.

Edit: mensen die AFK zijn zijn inderdaad heel irritant, en er valt niks tegen te doen behalve kicken... waardoor ze geen cooldown krijgen :F Vervolgens ragequit 1 teammate maar dan zit er zo'n klotepool die niet wil surrrenderen.

[ Voor 18% gewijzigd door Brogala op 05-05-2015 10:54 ]

Brogala schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 10:53:
[...]

Hangt ervan af of je veel om de beeldkwaliteit geeft, ik heb hier een XL2311Z en ik vind het 144 hertz heel fijn, en ben er ook beter door gaan aimen. Kleuren zijn standaard echt een ramp, als je het een beetje aanpast is het veel beter maar nog wel slecht vergeten met mijn Dell P2314H.

Edit: mensen die AFK zijn zijn inderdaad heel irritant, en er valt niks tegen te doen behalve kicken... waardoor ze geen cooldown krijgen :F Vervolgens ragequit 1 teammate maar dan zit er zo'n klotepool die niet wil surrrenderen.
Ik ben opzoek naar een redelijk betaalbare 144 hz monitor. Kleuren kan je wel kalibreren.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• eXec
hmr schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 10:43:
Ik heb 'm en het is zeker de moeite waard! Mijn beste aankoop ooit voor mijn PC.

eXec op Steam

hmr schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 10:58:
[...]

Ik ben opzoek naar een redelijk betaalbare 144 hz monitor. Kleuren kan je wel kalibreren.
Dan is dat waarschijnlijk de beste betaalbare 144 hz monitor. Maar het blijft wel TN

• Barista
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-11 22:04
[...]

Ik kan je een Coolblue Tweedekansje aanraden:
http://link.marktplaats.nl/m925783969

Zelf heb ik een BenQ Xl2411T, ook een tweedehands monitor. Ik ben er erg over te spreken en CS GO heeft geen donkere hoekjes meer ;).

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:18
[...]

Een TN paneel vergelijken met een IPS paneel slaat sowieso al nergens op. Tevens koop je een 144hz game monitor ook niet om zijn geweldige (not) kleuren, lekker boeiend.

Die coolblue 2e kans is echt een aanrader, zelf via hun 2e kans een sennheiser g4me zero gekocht, letterlijk 1 keer uitgepakt en teruggestuurd, scheelt je wel een hoop geld ;)
Scrtz schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 11:29:
[...]

Een TN paneel vergelijken met een IPS paneel slaat sowieso al nergens op. Tevens koop je een 144hz game monitor ook niet om zijn geweldige (not) kleuren, lekker boeiend.

Die coolblue 2e kans is echt een aanrader, zelf via hun 2e kans een sennheiser g4me zero gekocht, letterlijk 1 keer uitgepakt en teruggestuurd, scheelt je wel een hoop geld ;)
Ik krijg hem donderdag binnen!

[ Voor 3% gewijzigd door hmr op 05-05-2015 15:07 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• CykkVii
  • Laatst online: 22-09 15:07
Iemand toevallig geinteresseerd om te ruilen voor mijn MW Blood In The Water/ FN Atomic Alloy m4a1-s?

http://imgur.com/a/iBB6l

Als iemand wilt dan zie ik wel een add verschijnen :+

http://steamcommunity.com/id/Cykkshootspeopleoncsgo
Ik heb nu al een maand het probleem dat ik de meeste games niet kan spectaten via GOTV, hij zegt dan iets in de zin van 'connection has failed after 10 retries'. Dust2 kan ik helemaal niet spectaten en bij Cache en Mirage lukt het soms.

Ik heb al gegoogled maar ik vind geen oplossing voor het probleem dat hij gewoon niet connect, wel voor andere GOTV problemen maar die oplossingen werken niet.

Edit: weer MG1 door een hacker, rip.

Edit 2: http://www.kinguin.net/blog/team-kinguin-csgo-is-here

nieuw 'superteam' confirmed, alleen geen SK gaming maar Kinguin.

[ Voor 18% gewijzigd door Brogala op 05-05-2015 15:14 ]

• A.W.E.S.O.M.-0
Scrtz schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 11:29:
[...]

Ware het niet dat de kans groter is dat iemand een monitor terugstuurd met een paar dode pixels dan dat een headset teruggestuurd wordt omdat die niet lekker zit.

Het is wel een heel fijne aanwinst trouwens die 144 hz, maar de prestaties gaan er niet zo ver mee op vooruit als iedereen hoopt. :)

• Barista
  • Laatst online: 28-11 22:04
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:16:
[...]

Ware het niet dat de kans groter is dat iemand een monitor terugstuurd met een paar dode pixels dan dat een headset teruggestuurd wordt omdat die niet lekker zit.

Het is wel een heel fijne aanwinst trouwens die 144 hz, maar de prestaties gaan er niet zo ver mee op vooruit als iedereen hoopt. :)
Dat geeft CoolBlue altijd aan bij de advertentie als dit het geval is. Daarbij heb je 14 dagen bedenktijd.

Over prestatieverbetring op 114Hz kan ik ook weinig zinnigs zeggen. Puur en alleen omdat ik geen 60Hz meer heb om het verschil te kunnen testen.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:16:
[...]

Ben op de hoogte van mijn rechten. Een monitor met dode pixels krijgen ze meteen terug :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• A.W.E.S.O.M.-0
hmr schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:39:
[...]

Ben op de hoogte van mijn rechten. Een monitor met dode pixels krijgen ze meteen terug :)
Nice, maar goede keus! Het is een heel fijne monitor voor dat geld, heb hem zelf ook. ;)4

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 28-11 23:54
Iemand zin een warke nu ?

Add me : ReVaX Be

Als je me niet vind stuur anders PM :)

Gr

• dannbla
  • Laatst online: 28-11 14:24
Ik heb een smurf aangemaakt voor de leuk, add mij maar om te knallen. Ben nog unranked. SPMFC op mn main.
http://steamcommunity.com/id/e1ndsmurf/

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• k1NG
Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 01:20:
En voor de mensen die dachten dat het alleen de eerste ronde zo was:
[afbeelding]
Haha zo droog dat ik daar ook gewoon sta op het scoreboard, overigens best jammer dat we tegen een hacker speelde.

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
Net een match gespeeld waar tegenstander alleen maar met scout speelde tijdens T side ... nou dat hebben we geweten. Gewoon echt 100% van de schoten waren gewoon raak 80~100hp poof weg in een seconde, zelfs cover maakte niks uit.

Add me on Steam

Verwijderd

k1NG schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 19:40:
[...]

Haha zo droog dat ik daar ook gewoon sta op het scoreboard, overigens best jammer dat we tegen een hacker speelde.
Ja was balen idd. Pot daarvoor bleek ik met een vriend mee te spelen die was gehacked, en die gast was op zijn account aan het cheaten. Rip MM

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:50
TheAnthonyNL schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 20:14:
Net een match gespeeld waar tegenstander alleen maar met scout speelde tijdens T side ... nou dat hebben we geweten. Gewoon echt 100% van de schoten waren gewoon raak 80~100hp poof weg in een seconde, zelfs cover maakte niks uit.
idd was een flinke scout aftroeving daar toen.

Ik ben die P2000 Demo ff aan het uppe naar youtube trouwens.

[ Voor 7% gewijzigd door therobber op 05-05-2015 23:17 ]

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
Gister een M4A1-S | Hyper Beast (FT) uit een kistje gehaald. _/-\o_

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-11 22:20

iLikeNoobies

With Big Boobies

TheRecklezz schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:03:
Gister een M4A1-S | Hyper Beast (FT) uit een kistje gehaald. _/-\o_
Nice, ik probeer al een tijdje een master piece of hyper beast te bemachtigen. Als je interesse hebt om te ruilen, ik bied het volgende:

AWP Asiimov BS
Deagle Pilot FN
M4 Desert Strike FN
AWP Redline FT
AK Redline FT

:D

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• Terranova
  • Laatst online: 20:16
therobber schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 23:13:
[...]

idd was een flinke scout aftroeving daar toen.

Ik ben die P2000 Demo ff aan het uppe naar youtube trouwens.
Hacks confirmed >:)

Die 4k was erg mooi ja.

• Obviously
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-11 14:43
Gisteren tegen een zogezegde smurf gespeeld die na 5 ronden aan de leiding stond met 18-1 en enkel headshots schoot, yeah right... Zo frustrerend.
TheAnthonyNL schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 20:14:
I (L) scout!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Hallo allemaal,

ik ben ook csgo gaan spelen 2 weken geleden! Na van BF3 gekomen te zijn is dit toch echt wel even wennen! Maar na flink wat geoefent te hebben op competitive begin ik de laatste paar potjes steeds vaker op de beste plek te eindigen k/d rate(op mijn silver niveau). Ook steeds vaker dat ik letterlijk degene ben die zorgt voor de win, laatste levend en dan nog 3 enemies killen en via de chat/voice good job! naar je toe gegooid krijgen voelt dan toch wel goed, en dat voor iemand die nog maar 2 weken speelt!

Weet iemand of je ook match history kan inzien ergens? Op csgo stats kan je helaas alleen je laatste match zien voor zover ik het kan vinden. Vind het leuk om mijn voortgang te kunnen zien..

ps. ik zal jullie binnenkort wel zien op ts!

• Terranova
  • Laatst online: 20:16
Ingame kan je dat zien onder Watch en dan your matches, maar dat is altijd maar een beperkt aantal

• seadogg
  • Laatst online: 15:58
Is het hier toegestaan om cs:go skins voor real money te verkopen? (Paypal of bank) zo nee: iemand een site waar dit gedaan word zonder scam?
Ben ik overigens de enige die moeite heeft met een galil... Schiet echt niets raak met dat onding. Een Famas is nog lekker, maar een galil...

Gister twee potjes met tweakers.. Eentje geraped op overpass omdat sommige de map voor het eerste speelde :p

Tweede was een gelijkspelletje op cache.. Moeten af en toe nog iets beter werken aan communicatie. Wordt vaak gescholden door ts ipv gecalled ;)!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
seadogg schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:31:
Is het hier toegestaan om cs:go skins voor real money te verkopen? (Paypal of bank) zo nee: iemand een site waar dit gedaan word zonder scam?
Wat heb je in de aanbieding? ;)

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
HamburgerHenk schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:51:
Ingame kan je dat zien onder Watch en dan your matches, maar dat is altijd maar een beperkt aantal
Ja dat had ik ook al ontdekt, ik bedoelde alleen een website dus. Zodat ik bv op werk even kan na kijken. Als het ingame kan moet het toch ook online te vinden zijn zou je zeggen?

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:18
erikvandenberg schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:41:
[...]

Ja dat had ik ook al ontdekt, ik bedoelde alleen een website dus. Zodat ik bv op werk even kan na kijken. Als het ingame kan moet het toch ook online te vinden zijn zou je zeggen?
Zou je zeggen idd, maar zover ik weet is er (nog) geen site voor, jammer genoeg.

• seadogg
  • Laatst online: 15:58
teupje schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:35:
[...]

Wat heb je in de aanbieding? ;)
Zal straks even mijn profile posten.

Edit/ https://steamcommunity.com/profiles/76561198114833238

[ Voor 14% gewijzigd door seadogg op 06-05-2015 11:58 ]

Verwijderd

hmr schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:35:
Ben ik overigens de enige die moeite heeft met een galil... Schiet echt niets raak met dat onding. Een Famas is nog lekker, maar een galil...

Gister twee potjes met tweakers.. Eentje geraped op overpass omdat sommige de map voor het eerste speelde :p

Tweede was een gelijkspelletje op cache.. Moeten af en toe nog iets beter werken aan communicatie. Wordt vaak gescholden door ts ipv gecalled ;)!
Haha rekt. Galil vind ik iig fijner dan de AK, maar famas is ook prima. Vraag nehox om galil training dan.

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-10 07:41

Silence

Godlike

Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:57:
[...]

Haha rekt. Galil vind ik iig fijner dan de AK, maar famas is ook prima. Vraag nehox om galil training dan.
AK is 1 kogel instant waarom zou je dan in godsnaam galil over AK kiezen:p

Inventaris - Steam

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:50
HamburgerHenk schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:19:
[...]

Hacks confirmed >:)

Die 4k was erg mooi ja.
filmpje
https://youtu.be/7KCla1rVfPc

• Damien
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Silence schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:29:
[...]

AK is 1 kogel instant waarom zou je dan in godsnaam galil over AK kiezen:p
Omdat voor de meeste die ene kogel vaak eindigt in een spray van 30 kogels met een mooi motiefje rond de target.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• xeoMe
  • Laatst online: 25-11 21:23
Leuke 4K, waar ik ff op zou letten is je pre-aim ik zag je erg veel op de grond aimen tijdens de clip.
Pagina: 1 ... 102 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic