Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 101 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.818 views
Tennisbal schreef op donderdag 30 april 2015 @ 19:02:
[...]

helaas werkt dit allemaal niet. tig dingen geprobeerd al :(
Als je raptr hebt schakel dit uit ik heb soms namelijk dat sommige games door raptr crashen.
directx updaten.
kijken of je driver van nvidia of amd de profile van cs go activeerd of niet?
Ik roep nu een paar dingen kan zijn dat je ze al geprobeerd hebt. Maar ik heb geen verdere info. Zoals pc os etc.

Steam: Ryada.

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
StevenzeN schreef op donderdag 30 april 2015 @ 17:38:
Oké, SoloQ begint toch wel een beetje een hel te worden. Ik ben geen racist, totaal niet, maar wat een kutvolk zijn die Russen. Ongelofelijk, er valt gewoon niet te communiceren met die eikels. Probeer je dat wel dan is het snel; Blyat i fook yur motter!

Ik ben momenteel Master Guardian 2 en wil toch wel graag samen spelen met gasten die voor een overwinning spelen, maar elkaar niet direct begint af te fikken bij een fail.

Please add me op; Stevenzen.

Net een Hyper Beast unboxed, dat is dan wel weer mooi.
Probeer de MM-serverpicker van gamebanana (ff Googlen, maar kijk uit dat je geen fake iets met virus oid downloadt). Met dat kleine programmaatje kun je eenmalig de ip's in je Windows-firewall blocken. Ik block zelf alles behalve EU-West, dus dan heb je alleen nog kans op een Pool zo nu en dan, maar in ieder geval veeeel minder Russen.

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-11 12:04
Sinds de banwaves is dit echt een compleet ander spel geworden.

Normaal zwabber ik altijd een beetje tussen MGE en GN2 afhankelijk van de alcohol intake en met wie ik samenspeel, de ranks an sich vind ik niet zo boeiend. Van GN2 solo weer omhoog was altijd wel even werken, tijd investeren en vooral verschrikkelijk incasseren. Zowel qua randebielen als teamgenoten en vooral veeeeeels te vaak verdachte godlike-aim voor zulke lage levels, weinig motiverend om alleen te spelen met zo weinig leuke potjes.

Maar nu je niet meer kan spelen met high-ranks moet die rank wel omhoog, dus dacht, kom we gaan de solo hel weer even in. In (denk ik) 9 potjes, misschien max 12, fluitend 5 ranks omhoog. Acceptabele tot zelfs communicerende teams(!) en vooral geen cheaters meer tegengekomen. Wel wat smurfen, maar niets spectaculairders dan wat ik tegenkwam met m'n LEM vriendjes. Het valt nu pas op hoeveel cheaters er echt ook op de lagere ranks zaten.
Grotman schreef op donderdag 30 april 2015 @ 19:39:
[...]
Probeer de MM-serverpicker van gamebanana (ff Googlen, maar kijk uit dat je geen fake iets met virus oid downloadt). Met dat kleine programmaatje kun je eenmalig de ip's in je Windows-firewall blocken. Ik block zelf alles behalve EU-West, dus dan heb je alleen nog kans op een Pool zo nu en dan, maar in ieder geval veeeel minder Russen.
Of als je dat niet aandurft tenminste max-ping op 50 bij de game options (ik ben er nog niet achter hoe dat lager gezet kan).

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-11 20:16
Nou ik vind het juist kutter geworden, normaal kon ik wel flink wat wins pakken op de GN ranks, nu is het praktisch elke keer verliezen omdat je tegen meerdere smurfs komt die weer omhoog moeten.

Edit: Het spel is nu gewoon verpest voor de lagere ranks door al die nieuwe accounts van de cheaters. Dit slaat gewoon nergens meer op...

[ Voor 26% gewijzigd door Terranova op 30-04-2015 21:58 ]

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-11 20:14
(jarig!)
HamburgerHenk schreef op donderdag 30 april 2015 @ 21:21:
Nou ik vind het juist kutter geworden, normaal kon ik wel flink wat wins pakken op de GN ranks, nu is het praktisch elke keer verliezen omdat je tegen meerdere smurfs komt die weer omhoog moeten.

Edit: Het spel is nu gewoon verpest voor de lagere ranks door al die nieuwe accounts van de cheaters. Dit slaat gewoon nergens meer op...
Misshien ligt het toch bij jezelf, al mijn silver vrienden zijn nu nova's, en zelf merk ik er ook vrij weinig van.

Verwijderd

De enige hack is de p90 hack hehe... O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2015 22:53 ]

• Terranova
  • Laatst online: 29-11 20:16
EnoRM94 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 22:43:
[...]

Misshien ligt het toch bij jezelf, al mijn silver vrienden zijn nu nova's, en zelf merk ik er ook vrij weinig van.
Nou ik zie om me heen bijna iedereen flink wat verliezen sinds de banwave.

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
laatste 3 dagen lijkt het inderdaad wel minder simpel te zijn..
hoewel het voor mijn gevoel een eeuwigheid heeft geduurt van gn3 naar gnm..

Viel mij trouwens wel op dat er serieus skill verschil is tussen gn3 en gnm.. al mijn maatjes zijn hogere ranks, en speel veel met hun (kan prima mee komen met mg2\mge) maar waar gn3 echt easy was, word gnm matches toch wel serieus spelen

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

aron225 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 00:10:

Viel mij trouwens wel op dat er serieus skill verschil is tussen gn3 en gnm.. al mijn maatjes zijn hogere ranks, en speel veel met hun (kan prima mee komen met mg2\mge) maar waar gn3 echt easy was, word gnm matches toch wel serieus spelen
klopt wel idd, ik merk exact het zelfde, maar vooral als je een slechte speler in je team hebt ofzo, dat is over het algemeen gg lose. Vanavond had ik een of andere afrikaan in ons team met ping van 900 de helft van de tijd. nou succes ermee. :/
Gelukkig daarna wel wat betere teams en 2 spannende rounds.

[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 01-05-2015 00:40 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Verwijderd

Weet iemand toevallig hoeveel een M9 Bayonet Doppler FN waard is? Heb hem vandaag geboxed en wil hem waarschijnlijk verkopen!

• Grotman
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 20:41:

[...]

Of als je dat niet aandurft tenminste max-ping op 50 bij de game options (ik ben er nog niet achter hoe dat lager gezet kan).
Dat werkt onvoldoende (heb het standaard al op <50 staan) omdat je dan nog bijna altijd met EU-East connect. En dat betekent Polen, Russen, en mensen uit al die landen er omheen.
Echt raar overigens hoevaak je een EU-East server krijgt. Ik vergeet weleens mn Windowsfirewall aan te zetten (heb zelf een andere draaien) voor ik CS start, en dan merk ik het gelijk aan mn ping (30/35 ipv 12/15) en aan de Oost-Europeanen in de match.

Ik heb niks tegen die mensen, maar in CS zijn ze vaak verschrikkelijk qua communicatie. Als iedereen nou gewoon Engels lult.. Voor simpele callouts hoef je echt geen vloeiend Engels te kunnen spreken.

[ Voor 13% gewijzigd door Grotman op 01-05-2015 02:40 ]

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05-2024
Na een gruwelijke lose tegen smurfers... Toch nog een fatsoenlijke soloQ afsluitert.

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/31866712752810326/C458CBB96E2FF9ED33C57EC7C52568DDAFD61143/

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-11 12:04
aron225 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 00:10:

Het wordt iets minder spray-n-pray, mensen kennen iets meer smokes/flashes en fouten worden iets sneller afgestraft idd, maar eerlijk is eerlijk, de gold ranks uitkomen heb je over het algemeen wel helemaal zelf in de hand is mijn ervaring ongeacht de teams (cheaters daargelaten). Ook al zijn het zeker niet altijd de leukste potjes.

Positief, vriendelijk en rustig blijven naar je team toe, niet ronde na ronde rushen, iemand laten lurken om de rotates te stoppen (dit scheelt zo veel tijd bij bomb plants), positioneren op off-angles, domme peaks vermijden en een beetje crosshair placement.

Dit moet gewoon je standaard modus operandi worden, hiermee kan je ook de overmoedige smurf stoppen. Vanaf daar is het een kwestie van betere aim krijgen (is ook voor een groot gedeelte movement), smokes/flashes leren, weten wanneer te walken/runnen, niet teveel drinken etc. en je gaat vanzelf omhoog.

Overigens is banwave nr 5 nu aan de gang, ben benieuwd hoe ver we vandaag kunnen komen. :)

• Chrisz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-11 12:09
Gister een paar leuke potjes pre-made gespeeld met mensen op de TeamSpeak server! Helaas enkel de laatste pot verloren, was wel enorm close! Had waarschijnlijk mijn rank-up naar DMG geweest, maar goed we blijven proberen.

Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1

Gister een potje soloQ tegen een team van 2 DMG de rest MGE. Mijn team een DMG en rest MGE.. frag verschil in mijn team was 20+... de dmg stond 4e...

Wat is er toch met dit ranking systeem.... slaat echt nergens op en ik pak maar geen rank up. Tis best idioot. Tegenwoordig is iedereen en zijn moeder MG of hoger, maar het niveau verschil tussen mensen die het "net pas" zijn en al een tijd lang is echt groot!

Gelukkig speel ik normaal gewoon met tweakers en boeit het allemaal niet zoveel, maar soloQ :(((

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• NeHoX
  • Laatst online: 25-11 18:15

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
En er is weer een banwave aan de gang! https://vacstat.us/list/latest/vac

Gelijk toegevoegd aan de topicstart.
Latest VAC ban waves. With the possibility to follow suspected players.
Latest VAC ban list

[ Voor 57% gewijzigd door NeHoX op 01-05-2015 10:43 ]

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

NeHoX schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 10:38:

[...]
Ik zie daar NeHoX *road to LEM /GODVERRRR staan? :|

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

Dag heren!

Ik zal mezelf eens voorstellen: de naam is Sander, 23 jaar en al jaren een fanatieke gamer. Vroeger ontzettend veel uren gestopt in competetive cod 2/4 en ook nog wat jaartjes LoL gespeeld. Toen twee jaar niet gegamed omdat ik redelijk druk was met studie, bijbaan en sporten.

Sinds maand of twee redelijk "verslaafd" aan CS:GO geworden. Keek daarvoor al wat streams en toernooien op twitch en toch maar besloten om zelf eens te gaan spelen. Eerst begonnen met casual, dm, aim training en arena. Een van mijn beste vrienden heeft op hoog niveau CSS gespeeld en raadde dit mij dan ook echt aan.

Inmiddels bijna 200 uur in de game zitten en gisteren eindelijk mijn 10e competetive match gewonnen. Met als resultaat, MGE rank. Redelijk tevreden mee en ik denk dat er ook nog meer in zit. Mijn aim, recoil control en AWP vaardigheden zijn redelijk goed, ik lack alleen wat basic game knowledge en strats, smokes etc.

Lijkt me dus tof om met wat andere mensen van hier te spelen en ik hoop dat er mensen zijn die willen investeren in een knul die meer uit zich zelf wilt halen!

Ik speel overigens altijd met mijn huisgenoot, is een Vietnamees die engels praat en ook een fanatieke gamer is. Elke potje met hem gespeeld en hij heeft MG2 als rank gekregen.

Voeg me dus vooral toe!

Steam:

http://steamcommunity.com/profiles/76561198047401666
Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:03:
Inmiddels bijna 200 uur in de game zitten en gisteren eindelijk mijn 10e competetive match gewonnen. Met als resultaat, MGE rank. Redelijk tevreden mee en ik denk dat er ook nog meer in zit. Mijn aim, recoil control en AWP vaardigheden zijn redelijk goed, ik lack alleen wat basic game knowledge en strats, smokes etc.
Point proven :+

Na 200 uur pas 10 wins en dan toch MGE :o

Gewoon joinen op ts3.nehox.nl en je vindt snel genoeg mensen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Scale
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-11 17:48
Kwam een tooltje tegen op reddit, kan je kijken of iemand in je recente games een vac aan ze broek gekregen heeft:

https://github.com/MrHayato/VacBanChecker

Heerlijk om te zien iemand die je gereport heb dat hij nu een OW ban heeft gekregen op de dag dat je hem gereport heb.

Verwijderd

NeHoX schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 10:38:

[...]
Zit er weer een tweaker bij ? :o

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 00:46:
Weet iemand toevallig hoeveel een M9 Bayonet Doppler FN waard is? Heb hem vandaag geboxed en wil hem waarschijnlijk verkopen!
Damn..lucky you :)

Het ligt ook aan de Phase met dopplers geloof ik. Heb je screens?

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:51
ik zal binnekort ook even op ts lurken als aldo raine zelfde als mijn steam ID ik ben MGE rank

Verwijderd

Doe je even een solo que.. krijgt er iemand een vac ban in ronden 1...
doe het dan ervoor en niet erna. @valve

Verwijderd

hmr schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:06:
[...]

Point proven :+

Na 200 uur pas 10 wins en dan toch MGE :o

Gewoon joinen op ts3.nehox.nl en je vindt snel genoeg mensen!
Ah super, ik ga die teamspeak server bookmarken!

Mensen trouwens op de hoogte van de hele "market bomb"? Mensen die voor 1 dollar meer dan 700 euro aan skins kopen.

Reddit thread:

http://www.reddit.com/r/S...oken_please_discuss_here/

Verwijderd

teupje schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:21:
[...]

Damn..lucky you :)

Het ligt ook aan de Phase met dopplers geloof ik. Heb je screens?
Ingame F12 geloof ik en dan via een andere site hiernaartoe uploaden toch? Ik zal er vandaag wel ff een paar maken!

• teupje
Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:00:
[...]

Ingame F12 geloof ik en dan via een andere site hiernaartoe uploaden toch? Ik zal er vandaag wel ff een paar maken!
Ja of F12 en op je profiel zetten en je profiel even linken ;)

Verwijderd

teupje schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:01:
[...]

Ja of F12 en op je profiel zetten en je profiel even linken ;)
http://steamcommunity.com/id/thomaswolf

Ik hoop dat ie wat waard is :D
Geef je er 200,- aan skins voor

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

Het is dus een m9 doppler phase 3, zoals hier te zien is

Recente price checks komen uit op zo'n 200-250 keys. Oftewel zo'n 400-500 euro. Dit ligt aan de hoeveelheid blauw op de knive (niet heel veel bij die van jou).

Maar goed, markt is nu redelijk verneukt dus geen idee hoe dat straks is.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2015 12:13 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:12:
[...]

Recente price checks komen uit op zo'n 200-250 keys. Oftewel zo'n 400-500 euro. DIt licht aan de hoeveelheid blauw op de knive (niet heel veel bij die van jou).

Teriinnng, ik had eigenlijk meer 150 verwacht ofzo :+ , ben ook maar 15 dus ookal word het wat minder is het nog HEEL veel geld voor mij :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:14:
[...]

Teriinnng, ik had eigenlijk meer 150 verwacht ofzo :+ , ben ook maar 15 dus ookal word het wat minder is het nog HEEL veel geld voor mij :D
Lekker vriend! Ik heb zelf nog nooit een knive in een box gehad, maar ook niet heel veel cases geopend. Wat ga je doen? Voor echt geld verkopen of wil je er meer skins mee kopen?

Mijn inventory via CSGOlounge bij elkaar gespeeld, begon met 25 euro en nu een totale inventory waarde van 200 euro met nog 100 euro in mijn steam wallet :) . Daar dus zeker meer dan tevreden mee.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2015 12:20 ]

• teupje
hmr schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:09:
[...]

Geef je er 200,- aan skins voor
Haha jij denkt ook te profiteren van een onwetende knife bezitter he :+

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:20:
[...]

Lekker vriend! Ik heb zelf nog nooit een knive in een box gehad, maar ook niet heel veel cases geopend. Wat ga je doen? Voor echt geld verkopen of wil je er meer skins mee kopen?

Ik ben een beetje bang voor met echt geld verkopen dat je super easy word gescamt... Iemand een goede manier om dit te doen? Mn moeder verklaarde me wel voor gek dat ik zei dat mensen in-game items kochten voor 300/400 euro :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:25:
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:20:
[...]

Ik ben een beetje bang voor met echt geld verkopen dat je super easy word gescamt... Iemand een goede manier om dit te doen? Mn moeder verklaarde me wel voor gek dat ik zei dat mensen in-game items kochten voor 300/400 euro :+
Ligt eraan, als je het veilig wil doen dan zou ik opskins.com aanraden, die vragen wel een percentage maar dan weet je zeker dat het veilig gebeurd.

Anders gewoon een Nederlander zoeken denk ik. Nogmaals phase 3 met weinig blauw zal denk ik max 200 keys opleveren, maar als je hem wil quick sellen is dit nog maar zo'n 80%, dus rond de 160 keys. Dus je kan hem altijd te koop aan bieden voor 250-300 euro aan een Nederlander, dan hebben jullie eigenlijk beide een goede deal gemaakt. Denk alleen niet dat heel veel mensen in Nederland zoveel geld willen betalen voor een digitaal plaatje.

Mijn advies:

Trade lekker in voor paar mooie andere skins die samen zo'n 400-450 euro waard zijn. Koste je toch alleen maar 2,50 en dan krijg je de e-props man 8).

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2015 12:31 ]

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:12:
[...]

Het is dus een m9 doppler phase 3, zoals hier te zien is

Recente price checks komen uit op zo'n 200-250 keys. Oftewel zo'n 400-500 euro. Dit ligt aan de hoeveelheid blauw op de knive (niet heel veel bij die van jou).

M9 Doppler Phase 3 is echt geen 200-250 keys hoor, misschien op Lounge :+. Staan regelmatig op de market en zijn 1 van de minst gewilde van de dopplers. Je mag dus blij zijn als je 130-150k vangt voor een FN.

Verwijderd

Xant0r schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:36:
[...]

M9 Doppler Phase 3 is echt geen 200-250 keys hoor, misschien op Lounge :+. Staan regelmatig op de market en zijn 1 van de minst gewilde van de dopplers. Je mag dus blij zijn als je 130-150k vangt voor een FN.
Nja ik heb gewoon gebruik gemaakt van wat guides/research. Laatste post die ik kon vinden was deze

Denk dat als je gaat traden, je er echt wel 150+ keys uit moet kunnen halen. Niet als een malle quicksellen en gewoon wachten op een buyer die dat ervoor over heeft.

• Xant0r
Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:41:
[...]

Nja ik heb gewoon gebruik gemaakt van wat guides/research. Laatste post die ik kon vinden was deze

Denk dat als je gaat traden, je er echt wel 150+ keys uit moet kunnen halen. Niet als een malle quicksellen en gewoon wachten op een buyer die dat ervoor over heeft.
Yup maar dat is inmiddels alweer een maand terug, er is nogal veel veranderd in de laatste weken. Chroma knives droppen zeer hard en normale bayonets zijn op de market te vinden en regelmatig komt er een m9 p3 voorbij op de market, van de week zag ik er 3 tegelijk. 2x P3s en 1x P4.

Keys krijg je bijna niet meer zonder een quicksell, je bent tegenwoordig beter uit om te traden voor skins en dan zelf de items verkopen op market en keys kopen. Zit je wel met een week lock op je items, maar beter 150 keys kopen dan een bod van 120k krijgen en die accepteren.
teupje schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:20:
[...]

Haha jij denkt ook te profiteren van een onwetende knife bezitter he :+
200,- cash dan :9

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

Xant0r schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:46:
[...]

Yup maar dat is inmiddels alweer een maand terug, er is nogal veel veranderd in de laatste weken. Chroma knives droppen zeer hard en normale bayonets zijn op de market te vinden en regelmatig komt er een m9 p3 voorbij op de market, van de week zag ik er 3 tegelijk. 2x P3s en 1x P4.

Keys krijg je bijna niet meer zonder een quicksell, je bent tegenwoordig beter uit om te traden voor skins en dan zelf de items verkopen op market en keys kopen. Zit je wel met een week lock op je items, maar beter 150 keys kopen dan een bod van 120k krijgen en die accepteren.
Hmm goed punt, zelf geen m9 bayonet doppler op de markt gezien maar als dat zo is dan zijn die zeker snel gedropt. Chroma cases zijn natuurlijk ook goedkoper geworden sinds de komst van chroma 2 cases.

Nogmaals, zit niet lang in deze scene maar heb wat ervaring met aandelen en handelen. Ik denk dat als je inzet op 160-170 keys je er wel 150 voor zou moeten krijgen. Beste lijkt me idd dat je gaat ruilen tegen andere skins.

Verwijderd

Ik kan hem jammer genoeg tot 8 mei nog niet traden :(. Op dat moment kijk ik wel verder maar 300 euro kan hij wel opleveren dus?

• Xant0r
Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:53:
Ik kan hem jammer genoeg tot 8 mei nog niet traden :(. Op dat moment kijk ik wel verder maar 300 euro kan hij wel opleveren dus?
Kan natuurlijk niet in de toekomst kijken, maar als er binnen nu en volgende week donderdag weer een operation aan zit te komen en case, dan zal de prijs nog wel eens verder omlaag kunnen gaan. Dit vanwege die nieuwe skins hype. Maar als goed is moet je je item gewoon op de market kunnen zetten, de lock is alleen voor traden niet voor market transacties.

Als je hem op de market zet, verkoopt ie op gegeven moment vanzelf. Kan momenteel niet op steam market komen vanaf dit netwerk, maar ik ga er vanuit dat er momenteel geen m9 dopplers te koop zijn, zowel dan gok ik dat het een P3 is. Wat ik al zei, dit is een van de minst favoriete phases dus het is niet raar dat ie voorbij komt op de market aangezien de huidige "pure value" rond de 130-150 keys is.

Ruwe schatting van van nu: p1 150-160, p2 170-200, p3 130-150, p4 160-180. Uiteraard is dit geen garantie, je kunt uiteraard altijd wel iemand vinden die meer of minder biedt. Die reddit die je linkte is overigens wel handig om te gebruiken als je gaat traden, de prijzen zijn daar vaak stuk beter en komen regelmatig quicksells voorbij, aan die hand van die prijzen kan je vergelijken. Kijk je op lounge....vragen ze nog steeds 500 keys voor een Karambit Tigertooth, terwijl als je nu naar reddit gaat kan je er 1tje oppikken voor 245 als ie al niet weg is :)

• teupje
Wat is er met de market gebeurd? Heb mij Gut Knife doppler gekocht voor 88 euro en ze gaan nu op market voor 149?

• Xant0r
teupje schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:06:
Wat is er met de market gebeurd? Heb mij Gut Knife doppler gekocht voor 88 euro en ze gaan nu op market voor 149?
Hele market was van slag vanmorgen. Was schijnbaar foutje met converten van dollar naar roepies, waarbij mensen items konden kopen met 1$ die bijv max waarde hadden op market. Ook items voorbij komen die miljoen $ kostten etc. Ging in elk geval iets niet lekker en market ligt volgens mij nog steeds op zijn gat in de zin van dat er geen nieuwe items bij komen op dit moment. Kans is ook zeer groot dat de markettransacties en dergelijke van de laatste uren worden terug gedraaid.

http://www.reddit.com/r/S...oken_please_discuss_here/

[ Voor 6% gewijzigd door Xant0r op 01-05-2015 13:10 ]

• Scale
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-11 17:48
Er ging knives over de toonbank voor 0.08$ heb paar screenshots gezien van mensen die hun hele inventory vol gekocht hadden.

• Chrisz
There are no listings currently available for this item.
Volume: 6 sold in the last 24 hours

Haha, misschien wordt mijn knife weer wat waard.
Knives staan nu nog voor een paar cent op de market, maar de market is disabled op het moment.

• teupje
Ok dan, ja waarschijnlijk gaat je hele inventory weer leeg als ze gaan terugdraaien en je hebt een aantal goedkope knives gekocht.

• Xant0r
teupje schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:24:
Ok dan, ja waarschijnlijk gaat je hele inventory weer leeg als ze gaan terugdraaien en je hebt een aantal goedkope knives gekocht.
Gezien de eerlijkheid en potentiele verkrachting van de market in de longrun, verwacht ik wel dat ze alles gaan terug draaien. Vraag is alleen of ze echt letterlijk alles meenemen en/of ze gaan optreden tegen abusers. Gasten die dus honderden keys hebben gekocht hier door.

In dit geval is het maar goed dat je de item niet kan traden in 7 dagen :Y)

Verwijderd

Er zal zeker een rollback komen, maar ben benieuwd wat voor invloed het op de markt heeft. Er zijn nu ontzettend veel mensen die ineens geen items kunnen verkopen en veel mensen hebben items van de lijst gehaald. De prijzen van elke item zijn dadelijk dus alles behalve reëel.

Zodra de markt weer open is ga ik op zoek naar paar goeie steals, kijken of we wat winst kunnen maken.

Check dus trouwens deze price spike, hyper beast verkocht voor 6 miljoen euro :D.

Verwijderd

Wacht, als er een rollback komt geld dit toch alleen voor gekochte skins?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:39:
Wacht, als er een rollback komt geld dit toch alleen voor gekochte skins?
Nu vrij onzeker, daar wordt veel over gediscussieerd. Er zijn namelijk ook keys gekocht voor een paar cent, waaruit skins zijn gehaald. Daardoor is er dus ineens ontzettend veel waarde gecreëerd wat kan zorgen voor een inflatie op de gehele markt.

Kan dus zijn dat ze ook alle cases die open zijn gemaakt gaan terug draaien. Maar ik mag hopen voor valve dat ze dit goed kunnen tracken en alleen maar cases gaan terug draaien die geopend zijn met goedkope keys. Want volgens mij kun je nu gewoon cases unboxen, en lijkt me lullig als die allemaal worden terug gedraaid.

Hoe dan ook een bizarre situatie, die zeker invloed gaat hebben op de hele markt.

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
Als je makkelijk wilt kijken of je recent met cheaters gespeeld hebt:

http://www.reddit.com/r/G...yed_games_for_vac_status/

Zoals ik zelf al vermoeden viel het bij mij reuze mee, de afgelopen maand zijn er maar 2 mensen gevacced van al mijn games, (waarvan er 1 in mijn team/friendlist stond) en de andere een tegenstander.

En dat van +- 50 games x 5 tegenstanders per game is dat ongeveer 250 tegestanders er maar 1 cheate. (ofja 1 cheater betrapt en bestraft).

www.webshopmasters.nl

• Chrisz
Handig, werd laatst helemaal afgemaakt door iemand, had het idee dat hij wallhackte. Blijkt nu dat hij sinds eergister een overwatch ban heeft.

Berktoppie schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:51:

Zoals ik zelf al vermoeden viel het bij mij reuze mee, de afgelopen maand zijn er maar 2 mensen gevacced van al mijn games, (waarvan er 1 in mijn team/friendlist stond) en de andere een tegenstander.

En dat van +- 50 games x 5 tegenstanders per game is dat ongeveer 250 tegestanders er maar 1 cheate. (ofja 1 cheater betrapt en bestraft).
Toch wel een beetje trots op mijn 5digit steamaccount met een schone vac status :D. Al vind ik het jammer dat de 1.6 oude CS speeltijd niet echt is geregistreerd.

[ Voor 5% gewijzigd door hmr op 01-05-2015 15:37 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
Berktoppie schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:51:

Zal wel iets verkeerd doen, maar wanneer ik die lijn van javascript heb gekopieerd naar mijn bladwijzer en ik klik 'm aan na het openen van mijn recently played overzicht, doet mijn browser niks. Zowel op Macbook als mijn windows bak. Beetje schandalig dat ik problemen heb met het doorlopen van een hand vol stappen :+

• Berktoppie
xeroamd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 17:17:
[...]

Zal wel iets verkeerd doen, maar wanneer ik die lijn van javascript heb gekopieerd naar mijn bladwijzer en ik klik 'm aan na het openen van mijn recently played overzicht, doet mijn browser niks. Zowel op Macbook als mijn windows bak. Beetje schandalig dat ik problemen heb met het doorlopen van een hand vol stappen :+
Ik heb het in Chrome geprobeerd, daar werkte het in, Safari weet ik niet.

www.webshopmasters.nl

Na 200 uur eindelijk MG1 :*)

ik was vorige week nog GN1...

[ Voor 44% gewijzigd door Brogala op 01-05-2015 18:49 ]

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Echt heel raar bij de market, een tijd geleden had ik een lelijke scar-20 storm WW gekregen, een skin die maar 4 cent waard was. Ik vond verkopen voor 4 cent nutteloos dus heb hem maar gehouden, en opeens is hij €1!!! Hij is ook al 2 weken lang zo duur, dus heeft niks met de problemen vandaag op de market te maken. Heeft iemand hier een verklaring voor? :?

steam: failsnail, Letterbox

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
wat een waardeloos brak spel. gekocht maar nog 0 uren kunnen spelen. Ik kom nu eindelijk het spel in, met compatibiliteit modus op xp sp3. nu hangt hij bij het laden van het spel. Lees ook tig mensen die problemen hebben.

Hoe the fuck kan een spel zo onstabiel zijn. echt waardeloos

Verwijderd

Heb mn Doppler verkocht hoor! 350 euro op de steam market. Gelijk Vulcan en Assimov gehaald :D. Ben daar veel blijer mee dan met 1 knife!

• xeoMe
  • Laatst online: 10:46
Tennisbal schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 23:49:
wat een waardeloos brak spel. gekocht maar nog 0 uren kunnen spelen. Ik kom nu eindelijk het spel in, met compatibiliteit modus op xp sp3. nu hangt hij bij het laden van het spel. Lees ook tig mensen die problemen hebben.

Hoe the fuck kan een spel zo onstabiel zijn. echt waardeloos
Je bent een van de weinige met klachten, in plaats van troubleshooten zou ik een keer je systeem formatteren.
Conclusie op waardeloos brak spel is wel heel snel terwijl je niet eens gespeeld hebt.

• Tennisbal
xeoMe schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 00:00:
[...]

Je bent een van de weinige met klachten, in plaats van troubleshooten zou ik een keer je systeem formatteren.
Conclusie op waardeloos brak spel is wel heel snel terwijl je niet eens gespeeld hebt.
brak bedoel ik installatieproblemen. Ik lees tig forums met dezelfde problemen. Een format is een beetje loze tip. lees tig mensen die dat gedaan hebben zonder resultaat, los van het tijdverspilling aspect

[ Voor 13% gewijzigd door Tennisbal op 02-05-2015 00:03 ]

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-11 11:07
tig mensen < miljoenen mensen die op het moment aan het spelen zijn..

Met alle respect maar denk toch dat je het probleem in je eigen configuratie moet zoeken ipv af te schuiven aan het spel.

• Berktoppie
xeoMe schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 00:00:
[...]

het is alleen een kut spel als je verliest

www.webshopmasters.nl

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Tennisbal schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 00:01:
[...]

brak bedoel ik installatieproblemen. Ik lees tig forums met dezelfde problemen. Een format is een beetje loze tip. lees tig mensen die dat gedaan hebben zonder resultaat, los van het tijdverspilling aspect
Ik zou werkelijk waar niet weten hoe het installeren makkelijker kan dan bij steam... :/ 30 games, werken allemaal in 1 x. cs go is een van de games die het meest stabiel is qua online games op fps gebied.
Berktoppie schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 01:18:
[...]

het is alleen een kut spel als je verliest
maar toch doorspelen :P :9

[ Voor 15% gewijzigd door SouLLeSSportal op 02-05-2015 01:20 ]

• Berktoppie
SouLLeSSportal schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 01:19:
[...]

Ik zou werkelijk waar niet weten hoe het installeren makkelijker kan dan bij steam... :/ 30 games, werken allemaal in 1 x. cs go is een van de games die het meest stabiel is qua online games op fps gebied.

[...]

maar toch doorspelen :P :9
Die gast heeft nog windows xp, waarom serieus nemen?

www.webshopmasters.nl

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Berktoppie schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 01:21:
[...]

Lol dat had ik niet eens bewust gezien nog :') excuse is, het was vroeg vanochtend. :X

Verwijderd

Tennisbal schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 00:01:
[...]

Zoals eerder al vermeld, je berijkt hier helemaal niks mee. Geef je specificaties, je specifieke probleem en wat je al geprobeerd heb is op, dan kunnen we je misschien helpen.

Wat je nu aan het doen bent zet je alleen jezelf mee voor schut.
[...]

Lul de behanger, hij heb 'm toch op XP compatible staan, wat met meer games een probleem opleverd.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2015 02:56 ]

• Berktoppie
Speelde vandaag weer met zo'n noob team, T side mirrage en ja hoor iedereen dood.

Gaat je team nog zo grappig doen van Clutch or Kick terwijl je met je Mp7 nog 4 tegenstanders moet omleggen.

Tja dan kun je klagen of gewoon aan de slag gaan.

https://youtu.be/2OB8q7KoCXY

www.webshopmasters.nl

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Berktoppie schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 05:25:
Speelde vandaag weer met zo'n noob team, T side mirrage en ja hoor iedereen dood.

Gaat je team nog zo grappig doen van Clutch or Kick terwijl je met je Mp7 nog 4 tegenstanders moet omleggen.

Tja dan kun je klagen of gewoon aan de slag gaan.

https://youtu.be/2OB8q7KoCXY
Nehox heeft een foute invloed op je!

• Tennisbal
[...]

deze gast heeft gewoon 8.1. Alleen met compativiliteit xp kan ik starten waarna hij bij het laden van de map weer vastloopt. Verder heeft deze gast 35 spellen geinstalleerd op dit systeem die perfect lopen...

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
Tennisbal schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 09:37:
[...]

deze gast heeft gewoon 8.1. Alleen met compativiliteit xp kan ik starten waarna hij bij het laden van de map weer vastloopt. Verder heeft deze gast 35 spellen geinstalleerd op dit systeem die perfect lopen...
Als deze persoon even zijn specificaties post kunnen wij hem verder helpen.. Het is wel mogelijk dat er iets in zijn pc gewoon niet goed is.

Add me on Steam

• xeroamd
[...]

100% dat dit ergens een fout met het systeem of driver is. Durf ik mijn hand voor in het vuur te steken. En zoals eerder aangegeven, met wat meer info kunnen mensen je hier waarschijnlijk mee op weg helpen.

Ben zelf met een scheef oog aan 't kijken mijn complete inventory te verkopen vanwege een andere hobby. Dilemma's dilemma's..

http://csgobackpack.net/?nick=Fidelski

Verwijderd

[...]

Succes met je probleem, maar ik ga je iig al niet meer helpen. Zeiken zeiken zeiken, maar als ik/wij hulp aanbieden reageer je er niet op. _/-\o_

• Tennisbal
Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 13:07:
[...]

Succes met je probleem, maar ik ga je iig al niet meer helpen. Zeiken zeiken zeiken, maar als ik/wij hulp aanbieden reageer je er niet op. _/-\o_
ik verwacht hier ook geen hulp, heb tig forums doorgelopen op zoek naar een oplossing. Ik baal gewoon dat ik een spel koop die ik niet eens aan de praat krijg.

• xeroamd
Tennisbal schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 13:26:
[...]

ik verwacht hier ook geen hulp, heb tig forums doorgelopen op zoek naar een oplossing. Ik baal gewoon dat ik een spel koop die ik niet eens aan de praat krijg.
Alleen maar gal spuwen over CSGO bereik je ook niks mee. En wanneer ik vervolgens lees dat je hier ook geen hulp verwacht, wat is dan de bedoeling achter de posts?

• xeroamd
Dubbel, ty telefoon

[ Voor 96% gewijzigd door xeroamd op 02-05-2015 13:28 ]

Verwijderd

xeroamd schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 13:28:
[...]

Alleen maar gal spuwen over CSGO bereik je ook niks mee. En wanneer ik vervolgens lees dat je hier ook geen hulp verwacht, wat is dan de bedoeling achter de posts?
+1, je verziekt alleen dit topic.

• Tennisbal
Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 13:29:
[...]

+1, je verziekt alleen dit topic.
misschien wel idd, ik houd er wel over op. maar blijf het fuckt vinden

[ Voor 3% gewijzigd door Tennisbal op 02-05-2015 13:31 ]

• Grotman
  • Niet online
Tennisbal schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 13:30:
[...]

misschien wel idd, ik houd er wel over op. maar blijf het fuckt vinden
Ik zou sowieso die compatibility-modus er af halen, dat is nergens voor nodig en kan mogelijk andere problemen veroorzaken. Als je een beetje snel internet hebt, zou ik als laatste redmiddel toch ff het spel via Steam verifyen of verwijderen en opnieuw installeren en hier beschrijven wat je ziet als je hem opstart.

CSGO is erg populair en staat totaal niet bekend als brak. Ik denk zelf ook dat het een driver-issue is, mogelijk je video- of geluidskaart drivers. Dus ff een nieuwe, totaal verse start en hier zonder emoties duidelijk vermelden wat je ziet bij elke stap. Ik doe wel een poging om je te helpen.

Edit: Ik zie inderdaad veel issues over de combinatie Windows 8 (of 8.1) en CS:GO. Misschien mensen hier die het wel werkend hebben op Win8? Het lijkt me nog steeds een driverissue, dus misschien toch een oudere videodriver proberen.

- Heb je een laptop of PC?
- Welke videokaart zit er in?
- Heb je een on-board of losse geluidskaart? (Bij onboard, welk moederbord en soundchip?)

[ Voor 18% gewijzigd door Grotman op 02-05-2015 14:00 ]

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-11 16:40
Gister LEM geworden :D

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Verwijderd

Heb meneer Bal al meerdere malen gevraagd om specs etc. maar wil hij niet geven. Hij wil niet geholpen worden en is hier dan ook alleen om zijn eigen mening te spuien.

• Berktoppie
Tennisbal schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 13:26:
[...]

Heb je het wel via steam gekocht? Als je het in de winkel gekocht hebt kan ik wel raden waar het probleem kan zitten. http://mycsgo.org/_ld/3/59262477.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Berktoppie op 02-05-2015 15:24 ]

www.webshopmasters.nl

Verwijderd

Zucht sommige cheaters... "zijn te obvious"
leuke derank erbij ook nog >_<

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 16:17:
Zucht sommige cheaters... "zijn te obvouis"
leuke derank erbij ook nog >_<
's dat frans?

• Grotman
  • Niet online
Ik wilde eerst niks zeggen, maar:
Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 02:55:
[...]

Zoals eerder al vermeld, je berijkt hier helemaal niks mee. Geef je specificaties, je specifieke probleem en wat je al geprobeerd heb is op, dan kunnen we je misschien helpen.

Wat je nu aan het doen bent zet je alleen jezelf mee voor schut.

[...]

Lul de behanger, hij heb 'm toch op XP compatible staan, wat met meer games een probleem opleverd.
'berijkt' en 'opleverd'... is dat Nederlands?

Verwijderd

Nee niet echt...
Maar soms moet de cheat detectie echt beter..

• Tennisbal
Grotman schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 13:44:
[...]

Ik zou sowieso die compatibility-modus er af halen, dat is nergens voor nodig en kan mogelijk andere problemen veroorzaken. Als je een beetje snel internet hebt, zou ik als laatste redmiddel toch ff het spel via Steam verifyen of verwijderen en opnieuw installeren en hier beschrijven wat je ziet als je hem opstart.

CSGO is erg populair en staat totaal niet bekend als brak. Ik denk zelf ook dat het een driver-issue is, mogelijk je video- of geluidskaart drivers. Dus ff een nieuwe, totaal verse start en hier zonder emoties duidelijk vermelden wat je ziet bij elke stap. Ik doe wel een poging om je te helpen.

Edit: Ik zie inderdaad veel issues over de combinatie Windows 8 (of 8.1) en CS:GO. Misschien mensen hier die het wel werkend hebben op Win8? Het lijkt me nog steeds een driverissue, dus misschien toch een oudere videodriver proberen.
7
- Welke videokaart zit er in?
- Heb je een on-board of losse geluidskaart? (Bij onboard, welk moederbord en soundchip?)
Ik heb windows 8.1. Complete herinstall zie ik niet zitten ivm herinstallatie tig games, plus (belangrijkste reden) op zeer veel topics gasten die hetzelfde gedaan hebben met 0 resultaat.

Verder specs

I7 3770 non k
GA-Q77M-D2H (rev. 1.0)
32 gb ram
2 x ssd
2 x 2 tb
R290 Sapphire reference
hd 6850
igpu HD 4000

ik draai een hackintosh setup met 5 schermen. dual boot windows 8.1 Helaas kan de hd 6850 er NIET uit, ivm aansturen van 5 schermen @hackintosh.

Ik heb de 6850 uitgezet in windows om te testen of het daar aan lag. was niet zo.

Ik draai het spel via steam.

Wat ik geprobeerd heb.

- Admin modus starten
- Validatie cache en normale bestanden
- Booten met compatibiliteit windows 8/7/XP (alleen met XP wil het spel starten, anders totaal niet)
- bootflags -w 1920 -h 1200
- bootflags autoconfig
- bootflag safe
- virusscanner uit
- firewall uit
- herinstall spel via steam
- DEP alles

Ik draai de nieuwste catalyst drivers (beta geoptimaliseerd voor GTA die ik ook probleemloos speel)

Ik kan met xp modus eindelijk in het spel komen. Ik heb de graphics default gedaan, cpu 1 core, gpu settings max

Als ik dan een spel load blijft hij hangen. Ik lees op internet tig mensen met hetzelfde probleem...

Met de non beta drivers is het zojuist gelukt 1 maal het spel op te starten en tegen bots te spelen. Met compatibiliteit xp sp3 en admin modus.

Helaas lukte het erna nooit meer. :(

update: met 1 core en geen vsync heb ik het spel 2 keer aan de praat gekregen. Maar meestal lukte dat ook niet. Als ik erna in het hoofdmenu kwam liep hij weer vast voor de tien miljoenste keer.

Ik kap ermee. kost me teveel vrije tijd, ga wel verder met gta en bf4

[ Voor 12% gewijzigd door Tennisbal op 02-05-2015 18:52 ]

• Grotman
  • Niet online
Tennisbal schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 17:26:
[...]

Ik heb windows 8.1. Complete herinstall zie ik niet zitten ivm herinstallatie tig games, plus (belangrijkste reden) op zeer veel topics gasten die hetzelfde gedaan hebben met 0 resultaat.

Verder specs

I7 3770 non k
GA-Q77M-D2H (rev. 1.0)
32 gb ram
2 x ssd
2 x 2 tb
R290 Sapphire reference
hd 6850
igpu HD 4000
Ik zou zelf ook geen format doen hoor, teveel gedoe en kleine kans op een oplossing. Heb je al CS:GO geforceerd gebruik te laten maken van één bepaalde GPU? (en dan beiden proberen)

Ik kwam dit tegen namelijk:
For NVidia users, go into NVidia control panel and add Counter Strike: Global Offensive.exe and make it "use NVidia GPU" to resolve this issue. And also try this, go to NVidia control panel and check if Counter Strike: Global Offensive.exe has to instances. If there are two instances, set both to use your specific GPU instead of automatic.

Maar ik weet niet of je dit ook met AMD kaarten kan.

[ Voor 25% gewijzigd door Grotman op 02-05-2015 19:03 ]

• Tennisbal
Grotman schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 19:00:
[...]

Ik zou zelf ook geen format doen hoor, teveel gedoe en kleine kans op een oplossing. Heb je al CS:GO geforceerd gebruik te laten maken van één bepaalde GPU? (en dan beiden proberen)
hoe doe je dat?

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Gasten kunnen we het on-topic houden.

Verwijs de mensen met problemen graag door naar:

Spielerij - Problemen & Vragen

• Tennisbal
NeHoX schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 19:09:
Gasten kunnen we het on-topic houden.

Verwijs de mensen met problemen graag door naar:

Spielerij - Problemen & Vragen
heb een topic aangemaakt, ik ga daar verder.

Laatste vraag. 1 cpu schijnt de grapics naar beneden te halen. Ik kan echter nergens vinden op internet dat dit zo is. Het lijkt me nogal vreemd dat een cpu core slechtere graphics haalt?

Verwijderd

Rekt p90 was een grote hulp.. 2 bots pff

http://steamcommunity.com...filedetails/?id=436173456 :o :+

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2015 21:46 ]

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Schaam je dat je csgo in het Nederlands hebt! Ik vind het er echt niet uit zien.

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
Maltesers, mvp voor de meeste doden. Klinkt inderdaad niet heel geweldig nee.
NeHoX schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 22:10:
[...]

Schaam je dat je csgo in het Nederlands hebt! Ik vind het er echt niet uit zien.
Lol, 'meester verdediger' en 'voor de meeste doden'.

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
NeHoX schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 22:10:
[...]

Drop: tec-9 grondwater
Vaardigheidsgroep meester verdediger 1
:+ :+ :+

steam: failsnail, Letterbox

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-11 08:18
-language pirate is de beste taal ;)

• xeroamd
Scrtz schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 22:38:
-language pirate is de beste taal ;)
Exact dit. zelfde geld overigens voor Facebook. Pirate OP.

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-11 19:08
Door die VAC waves van de laatste dagen weer opgeklommen tot Supreme, waarna ik er 8 in een rij won. Helaas nog steeds geen Global, maar die komt met iedere win een stuk dichter bij. Desondanks speel ik als een Silver en raak ik geen pepernoot. Oh well, die gebooste gasten gaan eindelijk weg van Global/SMFC en terug naar waar ze horen. Afgelopen dagen geen cheaters tegen gekomen, op wat gasten na die mogelijk een trigger gebruikten, maar daar ben ik niet zeker van. Road to Global Elite _/-\o_

eXec op Steam

Pagina: 1 ... 101 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic