duurT. Zo lang dat ik je typo ff verbeter.
Kijk uit: volgens mij hebben die vorken korte prikkers.AMD1800 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:03:
[...]
Wel een roze verpakking. Kan niet goed zijnWel 52 delig, in tegenstelling tot de 24 delige van de andere aanbieding.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Ik zag het te laat inderdaad... thanks!AMD1800 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:08:
[...]
duurT. Zo lang dat ik je typo ff verbeter.
Oh ok, ik koop wel 4 lampies.
Kan ik vast wel op een leuke manier modden, ze zijn niet zo groot. Jammer dat het niet de afstandsbediening edities zijn, maar ik verzin wel wat.
Kan ik vast wel op een leuke manier modden, ze zijn niet zo groot. Jammer dat het niet de afstandsbediening edities zijn, maar ik verzin wel wat.
Wow, ik heb ze nog niet eens afgerekend en ze zijn dus al uit de voorraad? Betalen gaat traag man.
Verwijderd
Met andere woorden,,hij komt dus nog wel,,,
donny007 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:07:
"UK product, EU plug meegeleverd" Je krijgt dus de overstock uit de UK met een verloopstekkertje....
Made for iPhone, built for BlackBerry, WTF....
/dev/null
Uit-ear ploppers
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Oh die zijn ook alweer terug
Koekje d'r bij?
Zat er net ook over na te denken ja.donny007 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:10:
Had jij die quote ook niet vannacht?donny007 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:10:
Koekje d'r bij?
LOL, die fijne citruspers van de vorige keer is niet geweest
Idd. Alle leuke dingen zijn al geweest. Geurtjes, mediaspelers, lampen. Woei!
Yeah. Het trauma van vorige keer toen ze me probeerden te verkopen is nog niet helemaal geheeld...
Geniet er elk weekend vancitruspers schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:11:
Yeah. Het trauma van vorige keer toen ze me probeerden te verkopen is nog niet helemaal geheeld...
Zijn de wandklokken en roerstaafmixers ook allemaal al geweest?!?!?
niet gezien dit keer. wel horloges. tvs, lcds, netwerktroepcitruspers schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:12:
Zijn de wandklokken en roerstaafmixers ook allemaal al geweest?!?!?
[ Voor 5% gewijzigd door AMD1800 op 11-08-2011 19:13 ]
Die zijn ze op de BE hunt allemaal kwijt geraakt denk ik
Gelukkig...want een tweede iBood drinking game gaat niet goed voor me worden 
Die doppen schieten ook niet op, ik ga een fietsband plakken...
Iets met een naam als iFrogz geraak je op marktplaats zelfs niet kwijt
Ibood drinking game? Shotje als je een item niet koopt?citruspers schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:14:
Gelukkig...want een tweede iBood drinking game gaat niet goed voor me worden
Ik heb je ook nog in de kast staancitruspers schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:11:
Mn enige aankoop van de vorige hunt
Koekje d'r bij?
Verwijderd
Hebben!Gropah schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:15:
om de tijd te doden, iets awesomes:
Nee het is geen rickroll...
WTF moet je ermee? Dan koop ik liever een marionetpop....Gropah schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:15:
om de tijd te doden, iets awesomes:
Nee het is geen rickroll...

☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
en dan? maken is leuk maar wat moet je ermee?
vandaag nog portal 2 gespeeld. komt uit "de onstapping"
ora et labora
Of iFrogzAW_Bos schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:17:
[...]
WTF moet je ermee? Dan koop ik liever een marionetpop....
Dat gaat snel omslaan denk ik zo...Bartske schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:15:
[...]
Ibood drinking game? Shotje als je een item niet koopt?
Ik lust wel een glaasje whiskey om m'n Philips lampjes te vieren. No Phun inteded, srsly. (nom nom nom, Glen Liveth 15y Frech oak)
http://www.ibood.com/stat...tlist/index-20110811.htmlVerwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:19:
Nog leuke stuff langsgekomen afgelopen +- 2 uur?
ora et labora
Shotje als je niet koopt? Na een uurtje wordt iBood blij met je!
Schenk mij er ook maar 1 indjunicron schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:19:
[...]
Dat gaat snel omslaan denk ik zo...
Ik lust wel een glaasje whiskey om m'n Philips lampjes te vieren. No Phun inteded, srsly. (nom nom nom, Glen Liveth 15y Frech oak)

soms zelfs binnen een kwartierSiempie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:20:
Shotje als je niet koopt? Na een uurtje wordt iBood blij met je!
Op de hoeken van m'n thuis-studio mix-installatie in het tafelblad bouwen. Dan heb ik ook verlichting voor tijdens m'n lounge stick-am shows. De normale verlichting past niet echt daarbij, dus lekker chillen met deze philipsjes.Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:18:
Wat moet je met rare Philips lampjes?
Oh wacht, die kocht ook niemand
Ik ga eens kijken voor de volgende hunt of ik iets kan maken die tijden bijhoudt van de aanbiedingen tijdens een hunt. Kan je snel zien wat er populair is, en wat niet... (of waarvan er grote aantallen zijn...)
[ Voor 28% gewijzigd door AW_Bos op 11-08-2011 19:21 ]
Zo, komt d'r nu wat leuks? Ik ga door voor de zwaailichtjes...
[ Voor 40% gewijzigd door AW_Bos op 11-08-2011 19:22 ]
Nee.AW_Bos schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:22:
Zo, komt d'r nu wat leuks?
met de hand is amper te doen, automatiseer!AW_Bos schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:21:
Ik ga eens kijken voor de volgende hunt of ik iets kan maken die tijden bijhoudt van de aanbiedingen tijdens een hunt. Kan je snel zien wat er populair is, en wat niet... (of waarvan er grote aantallen zijn...)
kun je bijv mailtje krijgen wanner jou product in de hunt staat
ora et labora
Idd, een laptopje.
Oh ffs weer die Dell, zet er dan gewoon 20 neer ofzo, ipv van 3 per keer.
zeker weten?Netrunner schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:23:
ik heb laptop gekocht
Fujifilm X-Pro1
Stickertje voor jouwNetrunner schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:23:
ik heb laptop gekocht
Kunnen we door naar de volgende
[ Voor 9% gewijzigd door AW_Bos op 11-08-2011 19:24 ]
Wandklok, die werd gevraagd zojuist hier toch?
Bazen klok, maar net te duur...
Je kan hem ook omtweaken tot lichtkrant
Je kan hem ook omtweaken tot lichtkrant
hij had alleen wat goedkoper gemogen!
edit : spuit11!
edit : spuit11!
[ Voor 20% gewijzigd door Pinooo op 11-08-2011 19:24 ]
door citruspers die zijn band nu aan het plakken is.djunicron schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:24:
Wandklok, die werd gevraagd zojuist hier toch?
hee klokken! 
vorige keer waren het er heul veul...
vorige keer waren het er heul veul...
Koekje d'r bij?
Design: Peter van de Jagt <-- Kan je niet laten staan. Een echte van de Jagt!
en weer terug. Nog interessante dingen geweest laatste uren?
Deze is gaaf, en hangt hier straks aan de muur!
Alleen lijkt meer een zakhorloge als ik die afmetingen zie...
Alleen lijkt meer een zakhorloge als ik die afmetingen zie...
[ Voor 40% gewijzigd door SgtElPotato op 11-08-2011 19:25 ]
Zucht...
wie geeft er nu in hemelsnaam 289 euro voor een wandklok
80 is zelfs nog veel.
Manman. ik kan met firefox niet eens inloggen op iBood. Wat een gezeik weer.
of je sloop al die 1500 ledjes eraf voor eigen projecten.Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:24:
Leuke gadget, de prijs maakt het allemaal wat minder...
maar deenk niet dat je dan veel voordeliger uitbent ong 5 cent per stuk
ora et labora
Als de nood hoog is.
Wat een dijk van een website heeft die vent.MAZZA schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:25:
Design: Peter van de Jagt <-- Kan je niet laten staan. Een echte van de Jagt!
daar heb ik dan weer geen enkel probleem mee. Misschien nog een nieuwe beta versie?AMD1800 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:25:
zonder problemen!AMD1800 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:25:
Verwijderd
Design babyflesjes.... Ok, ik haak afBerthenk schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:26:
[...]
Wat een dijk van een website heeft die vent.
waarom ben ik eigenlijk hier, kan beter mn mobiel zoeken vinden.
anders gaat betalen zo moeilijk
anders gaat betalen zo moeilijk
ora et labora
Die klok is wel een goede aanbieding zeg.
Heb hem alleen niet nodig.
Heb hem alleen niet nodig.
Maar hij kan wel stoere klokken maken:Berthenk schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:26:
[...]
Wat een dijk van een website heeft die vent.

Probleem is nu om te gaan eten. Ga wel eten, maar als ik terug kom weet ik zeker dat er iets langs is geweest wat ik wou hebben...
Zucht...
Let op:
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)