Na 5dagen nog geen reactie op mijn vraag via het contactformulier te hebben gehad, nu dan toch maar een directe mail gestuurd. Nu krijg ik een standaard lullig mailtje terug. Als het pakket echt verstuurd zou zijn, had TNT hier al lang een status update moeten hebben, misschien niet via het Track & Trace systeem, danwel via het interne systeem van PostNL (waar ik werk). Een pakket doet er ook geen week over. Mijn verzendbevestiging kwam trouwens op het moment dat er bekend was dat er iets mis was met de Box. Wellicht deze zending halt gehouden, maar daar lees ik niets over terug. We moeten maar blijven wachten, wat een drama! Gelukkig zijn mijn andere bestellingen vrij vlot en juist verzonden.
Mail heen:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste medewerker,
vorige week heb ik al 2 maal via het contactformulier contact opgenomen. Tot nu toe nog steeds geen reactie! Vandaar nogmaals een reactie via mail.
Het gaat om de iBood BOX met bestelnummer 184****. Op 24-8-2011 kreeg ik een mailtje met daarin bevestiging van verzending. Tot op heden werkt de Track & Trace code nog steeds niet en heb ik ook nog niets mogen ontvangen. Ik snap dat jullie het druk hebben na een Hunt, maar bijna 3 weken later heb ik nog niets ontvangen. Er blijkt ook een mail verzonden te zijn met daarin een update, maar deze heb ik samen met vele andere klanten (zie iBood forum) nooit ontvangen.
Graag zou ik eindelijk eens een reactie en/of een update van jullie ontvangen, want dit vind ik een klein beetje schandalig voor de 2009 & 2010 website van het jaar!
Groetjes,
Kristian Nardten
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reactie van iBood:
Beste heer Nardten,
Hartelijk dank voor uw melding. Volgens onze gegevens is uw pakket reeds naar u verzonden. Wij verwachten dat u uw pakket binnen enkele dagen ontvangt. Onze excuses voor de late respons, we zijn druk bezig om de e-mail achterstand in te halen.
Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u ons altijd bereiken via het contactformulier op onze website
www.iBOOD.com
Wij zijn geopend van:
Maandag t/m vrijdag: 08.30 – 18.00 uur
Met vriendelijke groet,
iBOOD Customer Service