for the lulzGrvy schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 21:08:
snap even niet waarom nFo zo aan het zeuren is? er is toch duidelijk gezegd dat er nog meer komt? en dat de music player niet alles is?
Boh toch vet die radio :-D. Zou ik al deels blij mee zijn geweest! Ben benieuwd wat jullie nog meer krijgen!
Mijn box zou ondertussen 3 dagen geleden al verzonden zijn, maar nog steeds geef T&T geen bekend pakket. Ook intern bij PostNL (waar ik werk) is de barcode niet bekend. Denk dus dat ze die lading toch maar niet verzonden hebben en aan het bijvullen zijn.
Signature
Meer dan een week later na m'n mailtje naar de klanten'service' en nog steeds niks terug

Edit: ff een beetje lopen schreeuwen op het forum, en de klantenservice neemt nu binnen een paar dagen contact met me op
Eerst zien, dan geloven
Edit 2: Vandaag een mailtje gehad

Edit: ff een beetje lopen schreeuwen op het forum, en de klantenservice neemt nu binnen een paar dagen contact met me op

Eerst zien, dan geloven

Daar heb ik dus gewoon niks aan.Beste heer de Wert,
Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij hebben zojuist de status van uw bestelling gecontroleerd.
Wij zullen direct een onderzoek laten starten en zullen u zo snel mogelijk verder informeren.
Met vriendelijke groet,
iBOOD Customer Service
[Voor 86% gewijzigd door tdw op 29-08-2011 23:19]
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Heb m'n Fenix LD10 binnen, is het een R4 ipv een R5 zoals in de omschrijving en bestelling staat.
Maar mailtje gestuurd naar de klantenservice, ben benieuwd hoe lang een antwoord op zich laat wachten.
Maar mailtje gestuurd naar de klantenservice, ben benieuwd hoe lang een antwoord op zich laat wachten.
Vorige heb ik een antwoord gekregen van de klantenservice. Meneer, u heeft de correcte laptop. Met een link erbij. Helaas, het was niet de laptop die ik gekocht heb. De goede link teruggestuurd met wederom mijn vraag hoe ze het willen oplossen en tot op heden niks ontvangen.r.brands schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:13:
Mijn Dell Inspiron 15r vrijdag afgeleverd. Geen 500gb schijf zoals geadverteerd maar een 305 GB schijf (effectief 287 meen ik).
Heb zaterdag al een bericht gestuurd maar nog geen reactie mogen ontvangen.
Ben nu aan het twijfelen om em terug te sturen. Of ik wil compensatie als in korting op volgende aankoop of deel van het aankoopbedrag terug.
Wat jullie?
Zal nog wel even duren.
Zelfde hier, na 10 dagen nog steeds geen response...Maak post op forum aan, vervolgens heb ik zelfde dag nog een emailtje..tdw schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 13:01:
Meer dan een week later na m'n mailtje naar de klanten'service' en nog steeds niks terug![]()
![]()
Edit: ff een beetje lopen schreeuwen op het forum, en de klantenservice neemt nu binnen een paar dagen contact met me op![]()
Eerst zien, dan geloven
[...]
Daar heb ik dus gewoon niks aan.

Ik kreeg vandaag mijn Philips Candlelights thuisbezorgd.
Alleen, na het openen van de doos blijkt dat ik er een engelse stekker bij heb gekregen. No way dat-ie in een NL stopcontact past.
Maar, het gekke: Het stekkertje dat in de laad-unit moet, gaat er ook helemaal niet lekker in.
En nu helemaal het gekke: Een Nokia lader (van het oude type) gaat wel, en laadt de lampjes nog op ook.
Ik heb eigenlijk geen zin in geharrewar met iBood om zo'n ladertje, maar wat ik me wel afvraag: wat is er onderweg fout gegaan??
Alleen, na het openen van de doos blijkt dat ik er een engelse stekker bij heb gekregen. No way dat-ie in een NL stopcontact past.
Maar, het gekke: Het stekkertje dat in de laad-unit moet, gaat er ook helemaal niet lekker in.
En nu helemaal het gekke: Een Nokia lader (van het oude type) gaat wel, en laadt de lampjes nog op ook.
Ik heb eigenlijk geen zin in geharrewar met iBood om zo'n ladertje, maar wat ik me wel afvraag: wat is er onderweg fout gegaan??
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Dit zelfde gedoe had ik met mijn bestelling van de Philips Candelights een tijdje terug ook. Plus een aantal deden het meteen niet. Iets waar iBood uiteraard niets aan wilde doen, moest het maar met Philips zelf regelenArjan A schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:15:
Ik kreeg vandaag mijn Philips Candlelights thuisbezorgd.

Nickname does not reflect reality
Tjonge, als ik hier de laatste paar berichten lees geeft dat weinig vertrouwen in iBood.
Verkeerde (Fenix)lamp, box waar wat fout gaat, verkeerde laptop, Philips Candlelights die met een verkeerde lader verzonden zijn.... Lees ik hier alleen de negatieve ervaringen of is het gewoon een puinhoop bij iBood, of gebeuren dit soort dingen alleen met een 'hunt' ?
Verkeerde (Fenix)lamp, box waar wat fout gaat, verkeerde laptop, Philips Candlelights die met een verkeerde lader verzonden zijn.... Lees ik hier alleen de negatieve ervaringen of is het gewoon een puinhoop bij iBood, of gebeuren dit soort dingen alleen met een 'hunt' ?
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Over het algemeen zijn ze matig, tijdens een hunt zijn ze gewoon slecht.Wobcat schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:05:
Tjonge, als ik hier de laatste paar berichten lees geeft dat weinig vertrouwen in iBood.
En ja, bij 50% van de dingen die ik daar heb besteld ging er wel iets opmerkelijks mis.
Helemaal geweldig het einde,doe zowat in mijn broek

Dat is sowieso altijd met (online) reviews. Mensen die ontevreden zijn willen dat uiten, dingen die goed gingen hoor je niet of nauwelijks.Wobcat schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:05:
Lees ik hier alleen de negatieve ervaringen of is het gewoon een puinhoop bij iBood
Maar je leest vaker dat ze niet uitblinken in aftersales. Zie ook hun shopreviews.
Zelfde aankoop gedaan, met ook de verkeerde hdd, 320GB ipv 500GB, gaven aan dat het inderdaad niet klopt. Ik wacht nu op 2e reactie van hun kant. Heb laptop aangekocht voor school, dus ik ga die echt niet terug sturen, komen maar met een andere oplossingr.brands schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:13:
Mijn Dell Inspiron 15r vrijdag afgeleverd. Geen 500gb schijf zoals geadverteerd maar een 305 GB schijf (effectief 287 meen ik).
Heb zaterdag al een bericht gestuurd maar nog geen reactie mogen ontvangen.
Ben nu aan het twijfelen om em terug te sturen. Of ik wil compensatie als in korting op volgende aankoop of deel van het aankoopbedrag terug.
Wat jullie?

Gaat aardig wat mis blijkbaar deze Hunt, vorige Hunts zijn mij prima bevallen. Even goed wel mooie aankoop kunnen doen deze hunt, maar niet met de specs die op ibood stonden.
[Voor 10% gewijzigd door Xant0r op 31-08-2011 00:30]
Ik wil melden dat ik tevreden ben met mijn Dune HD Lite 53D!
Redelijk snelle levering en een mooi product, stukken beter dan mijn DVico die ik twee jaar geleden ook bij iBood had gekocht, dan wel niet tijdens een hunt.
En nee, ik werk niet bij iBood. Ik heb ook wel eens rommel bij ze gekocht en toen geretourneerd.

Redelijk snelle levering en een mooi product, stukken beter dan mijn DVico die ik twee jaar geleden ook bij iBood had gekocht, dan wel niet tijdens een hunt.
En nee, ik werk niet bij iBood. Ik heb ook wel eens rommel bij ze gekocht en toen geretourneerd.

Na 5dagen nog geen reactie op mijn vraag via het contactformulier te hebben gehad, nu dan toch maar een directe mail gestuurd. Nu krijg ik een standaard lullig mailtje terug. Als het pakket echt verstuurd zou zijn, had TNT hier al lang een status update moeten hebben, misschien niet via het Track & Trace systeem, danwel via het interne systeem van PostNL (waar ik werk). Een pakket doet er ook geen week over. Mijn verzendbevestiging kwam trouwens op het moment dat er bekend was dat er iets mis was met de Box. Wellicht deze zending halt gehouden, maar daar lees ik niets over terug. We moeten maar blijven wachten, wat een drama! Gelukkig zijn mijn andere bestellingen vrij vlot en juist verzonden.
Mail heen:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste medewerker,
vorige week heb ik al 2 maal via het contactformulier contact opgenomen. Tot nu toe nog steeds geen reactie! Vandaar nogmaals een reactie via mail.
Het gaat om de iBood BOX met bestelnummer 184****. Op 24-8-2011 kreeg ik een mailtje met daarin bevestiging van verzending. Tot op heden werkt de Track & Trace code nog steeds niet en heb ik ook nog niets mogen ontvangen. Ik snap dat jullie het druk hebben na een Hunt, maar bijna 3 weken later heb ik nog niets ontvangen. Er blijkt ook een mail verzonden te zijn met daarin een update, maar deze heb ik samen met vele andere klanten (zie iBood forum) nooit ontvangen.
Graag zou ik eindelijk eens een reactie en/of een update van jullie ontvangen, want dit vind ik een klein beetje schandalig voor de 2009 & 2010 website van het jaar!
Groetjes,
Kristian Nardten
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reactie van iBood:
Beste heer Nardten,
Hartelijk dank voor uw melding. Volgens onze gegevens is uw pakket reeds naar u verzonden. Wij verwachten dat u uw pakket binnen enkele dagen ontvangt. Onze excuses voor de late respons, we zijn druk bezig om de e-mail achterstand in te halen.
Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u ons altijd bereiken via het contactformulier op onze website www.iBOOD.com
Wij zijn geopend van:
Maandag t/m vrijdag: 08.30 – 18.00 uur
Met vriendelijke groet,
iBOOD Customer Service
Mail heen:
Beste medewerker,
vorige week heb ik al 2 maal via het contactformulier contact opgenomen. Tot nu toe nog steeds geen reactie! Vandaar nogmaals een reactie via mail.
Het gaat om de iBood BOX met bestelnummer 184****. Op 24-8-2011 kreeg ik een mailtje met daarin bevestiging van verzending. Tot op heden werkt de Track & Trace code nog steeds niet en heb ik ook nog niets mogen ontvangen. Ik snap dat jullie het druk hebben na een Hunt, maar bijna 3 weken later heb ik nog niets ontvangen. Er blijkt ook een mail verzonden te zijn met daarin een update, maar deze heb ik samen met vele andere klanten (zie iBood forum) nooit ontvangen.
Graag zou ik eindelijk eens een reactie en/of een update van jullie ontvangen, want dit vind ik een klein beetje schandalig voor de 2009 & 2010 website van het jaar!
Groetjes,
Kristian Nardten
Reactie van iBood:
Beste heer Nardten,
Hartelijk dank voor uw melding. Volgens onze gegevens is uw pakket reeds naar u verzonden. Wij verwachten dat u uw pakket binnen enkele dagen ontvangt. Onze excuses voor de late respons, we zijn druk bezig om de e-mail achterstand in te halen.
Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u ons altijd bereiken via het contactformulier op onze website www.iBOOD.com
Wij zijn geopend van:
Maandag t/m vrijdag: 08.30 – 18.00 uur
Met vriendelijke groet,
iBOOD Customer Service
Signature
De Guitar Hero - Warriors of Rock bundel is een toppertje hoor!
Had een leuke prijs (okee Bart Smit was 6 euro goedkoper bleek mja), redelijk snelle levering en werkt allemaal goed. Dus hoef gelukkig niks terug te sturen, alles werkt en * CLB rockt hard op de bijgeleverde gitaar of drumstel *whoot*
Had een leuke prijs (okee Bart Smit was 6 euro goedkoper bleek mja), redelijk snelle levering en werkt allemaal goed. Dus hoef gelukkig niks terug te sturen, alles werkt en * CLB rockt hard op de bijgeleverde gitaar of drumstel *whoot*
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
En als je de code knipt en plakt? Want bij mij werkte het ook niet als ik op de link klik...mouzetc schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 00:49:
Na 5dagen nog geen reactie op mijn vraag via het contactformulier te hebben gehad, nu dan toch maar een directe mail gestuurd. Nu krijg ik een standaard lullig mailtje terug. Als het pakket echt verstuurd zou zijn, had TNT hier al lang een status update moeten hebben, misschien niet via het Track & Trace systeem, danwel via het interne systeem van PostNL (waar ik werk). Een pakket doet er ook geen week over. Mijn verzendbevestiging kwam trouwens op het moment dat er bekend was dat er iets mis was met de Box. Wellicht deze zending halt gehouden, maar daar lees ik niets over terug. We moeten maar blijven wachten, wat een drama! Gelukkig zijn mijn andere bestellingen vrij vlot en juist verzonden.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Nee, helaas niet.. Maar zoals gezegd doet hij het zelfs niet bij het interne systeem van PostNL.tdw schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:14:
[...]
En als je de code knipt en plakt? Want bij mij werkte het ook niet als ik op de link klik...
Maar aan zo'n mailtje heb je ook niets, dus ik ga het straks maar eens opnieuw proberen!
Signature
Tikje off-topic misschien maar misschien juist ook weer niet (korting bij iBood).
Ik heb een week geleden een kortingscode voor €5,00 van iBood gekregen die een week geldig was. Als iemand er vandaag die pannen mee wil kopen mag ie hem hebben. Vraag hier maar dan DM ik hem wel. Morgen werkt ie niet meer.
Ik heb een week geleden een kortingscode voor €5,00 van iBood gekregen die een week geldig was. Als iemand er vandaag die pannen mee wil kopen mag ie hem hebben. Vraag hier maar dan DM ik hem wel. Morgen werkt ie niet meer.
Even in V&A zetten! Is ie zo weg waarsch..CaptJackSparrow schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 20:36:
Tikje off-topic misschien maar misschien juist ook weer niet (korting bij iBood).
Signature
Het is ook niet te filmen. EIN-DE-LIJK mijn tablet binnen, is dat kutding kapot! Enorme speling in de behuizing, het apparaat steekt gewoon 2 mm boven de rand uit bij de adapteraansluiting. En het touchscreen werkt ook voor geen meter.. Direct maar een DOA'tje van gemaakt, deze mag weer terug.. 

NZXT H7 Flow | AMD Ryzen 9 5900X |Gigabyte X570 Gaming X | Corsair Vengance LPX 64GB DDR4-3200 | Sapphire Nitro+ RX 6950 XT | FujiFilm X-S10 | Fujinon 16-80mm F/4 | Sigma 30mm F/1.4 | Sigma 56mm F/1.4 | Viltrox 85mm AF II F/1.8
Volgens twitter en het forum worden de box'en vandaag verzonden! 

No animals were harmed in the making of this comment.
Ik heb de laptop ook gewoon in gebruik en ga deze niet meer ruilen.
Ik wil of een financieel tegemoetkoming of eventueel korting op een volgende aankoop.
Benieuwd hoe ze daar op reageren.
Ik wil of een financieel tegemoetkoming of eventueel korting op een volgende aankoop.
Benieuwd hoe ze daar op reageren.
Xant0r schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 00:29:
[...]
Zelfde aankoop gedaan, met ook de verkeerde hdd, 320GB ipv 500GB, gaven aan dat het inderdaad niet klopt. Ik wacht nu op 2e reactie van hun kant. Heb laptop aangekocht voor school, dus ik ga die echt niet terug sturen, komen maar met een andere oplossing
Gaat aardig wat mis blijkbaar deze Hunt, vorige Hunts zijn mij prima bevallen. Even goed wel mooie aankoop kunnen doen deze hunt, maar niet met de specs die op ibood stonden.
Alleen de Oxx ...mouzetc schreef op maandag 05 september 2011 @ 14:09:
Nog mensen die ook hun BOX nog niet binnen hebben?
Hell Yeah! M'n Box is dan eindelijk binnen, maar dan ook erg tevreden!
-Invicta 9223 Horloge
-Sanyo X1420 Compactcamera
-Balance Weerstation
-Wilkinson Quattro Titanium (mesjes 4x)
-Wii Band Hero
-Fish Tank
Was de gok en de rush van 50euro wel weer waard.. nog meer gelukkigen vandaag?

-Invicta 9223 Horloge
-Balance Weerstation
-Wii Band Hero
-Fish Tank

Signature
Sinds de hunt heeft iBood veel logistieke problemen zo lijkt het.
Ook een stel HDMI-kabels enkele dagen na de hunt heb ik nog steeds niet binnen.
Ook een stel HDMI-kabels enkele dagen na de hunt heb ik nog steeds niet binnen.
Kreeg net ter compensatie (omdat mijn messenset nog niet binnen is) een coupon voor gratis verzendkosten. Op zich leuk meegenomen maar had liever gehad dat mijn bestelling er op tijd was 

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Vanmiddag even gebeld: ze zijn nog bezig met een lijst samenstellen van niet of verkeerd geleverde spullen. Het plan is blijkbaar die spullen dan alsnog een keer te bestellen en te leveren. Ben het echter beu en wil het retourneren en m'n geld terug... moest ik weer het webformulier invullen.
Hoop dat ze er nu wel wat mee doen. Al eerder gedaan, maar toen kreeg ik geen reactie.

Hoop dat ze er nu wel wat mee doen. Al eerder gedaan, maar toen kreeg ik geen reactie.
_██_
(ಠ_ృ)
De onderste 3 dingen heb ik ook.mouzetc schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:33:
Hell Yeah! M'n Box is dan eindelijk binnen, maar dan ook erg tevreden!
-Invicta 9223 Horloge
-Balance Weerstation
-Wii Band Hero
-Fish Tank
[afbeelding]
Verder heb ik:
Weegschaal met internet

5Ghz netwerk extender.
Camera voor op een helm of stuur etc.. ( Met 4gb opslag en erg solide, geen plastic

Als ik een gokje moet doen, goedkoper dan €130 euro is dat niet apart te krijgen..
Vandaag (06/09) ook mijn Box ontvangen, met de volgende inhoud:
Pulsar PXH 677 (horloge)
WMF 712256040 GALA PLUS 24 cm (duur pannetje)
HDMI kabel
Wii Band Hero
UK stekker adapter
Netgear WNHDE111 5Ghz Wireless Access Point
Voor die vijf tientjes ben ik tevreden. Hoopte eigenlijk op een leuk fotocamera'tje, als iemand die wenst te ruilen voor een mooie pan dan hoor ik het graag.
Pulsar PXH 677 (horloge)
WMF 712256040 GALA PLUS 24 cm (duur pannetje)
HDMI kabel
Wii Band Hero
UK stekker adapter
Netgear WNHDE111 5Ghz Wireless Access Point
Voor die vijf tientjes ben ik tevreden. Hoopte eigenlijk op een leuk fotocamera'tje, als iemand die wenst te ruilen voor een mooie pan dan hoor ik het graag.

Beste heer Brands,
Wij hebben het voor u uitgezocht en onze afdeling inkoop kwam met het volgende:
DELL Inspiron 15R Black i5-460M notebook ( DEL-5010-6465NL/B ) is een notebook met 320GB niet met 500 GB, dit is helaas verkeerd ingevoerd/ doorgegeven aan marketing. Helaas zijn deze notebooks zo kant en klaar geleverd en kunnen wij niets hieraan doen.
U mag de order kosteloos annuleren, dan kunt u het product retour sturen met bijgevoegd formulier.
Onze excuses voor het ongemak.
Nou, ik houd de laptop omdat hij voor de rest goed bevalt. Ik heb verzocht om een aanzienlijk korting op een volgende aankoop. Benieuwd.
Wij hebben het voor u uitgezocht en onze afdeling inkoop kwam met het volgende:
DELL Inspiron 15R Black i5-460M notebook ( DEL-5010-6465NL/B ) is een notebook met 320GB niet met 500 GB, dit is helaas verkeerd ingevoerd/ doorgegeven aan marketing. Helaas zijn deze notebooks zo kant en klaar geleverd en kunnen wij niets hieraan doen.
U mag de order kosteloos annuleren, dan kunt u het product retour sturen met bijgevoegd formulier.
Onze excuses voor het ongemak.
Nou, ik houd de laptop omdat hij voor de rest goed bevalt. Ik heb verzocht om een aanzienlijk korting op een volgende aankoop. Benieuwd.
*snip* geen V&A hier
[Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 11-09-2011 18:35]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
*snip* geen V&A hier
[Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 11-09-2011 18:34]
Hier inmiddels ook de box ontvangen
. Te lui/ongeduldig een filmpje te maken dus hier maar een lijst:
- USB Aquarium
- Wii band hero
- Horloge: Invicata 9223
- Samsung digital photo frame (800p)
- Happy life massage slippers
Ik ben er opzich wel tevreden mee
. Zeker met de Samsung digital photo frame. Die is namelijk ook als mini monitor te gebruiken, wat tof is
.

- USB Aquarium
- Wii band hero
- Horloge: Invicata 9223
- Samsung digital photo frame (800p)
- Happy life massage slippers
Ik ben er opzich wel tevreden mee

[Voor 16% gewijzigd door Comgenie op 07-09-2011 17:00]
No animals were harmed in the making of this comment.
Zelfde hier. Het volgende mailtje gehad.Mr.Joker schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:46:
Had een eastpak tas gekocht tijdens de hunt.
Nog steeds niet binnen......
Maar dis denk gelijk de laatste keer dat ik wat koop.Op 11-08-2011 heeft u via iBOOD.com een bestelling geplaatst voor één of meerdere producten van de HUNT. Met de gecommuniceerde levertijden zou vandaag 22 augustus 2011 de uiterste leverdatum zijn. Vanwege de grote drukte in ons magazijn is het helaas niet gelukt om alle orders tijdig te versturen.
Ik mis de Philips LED lampjes nog. En de Gucci EDT voor dames bleek bij het uitpakken voor heren te zijn. 

Update
Beste heer Brands,
Hartelijk dank voor uw melding.
De prijs die u betaald heeft is voor het product dat u heeft ontvangen,
u heeft dus niet teveel betaald, het is alleen verkeerd op onze site gezet.
De enige compensatie die wij hebben is een couponcode voor gratis verzending (waarde 5.95-8.95 euro afhankelijk van het product.
Ik heb ze vriendelijk te kennen gegeven dat het bovenstaande niet klopt en dat ik of een normale compensatie wil of ik de gebruikte laptop retourneer.
Beste heer Brands,
De enige compensatie die wij hebben is een couponcode voor gratis verzending (waarde 5.95-8.95 euro afhankelijk van het product.
Ik heb ze vriendelijk te kennen gegeven dat het bovenstaande niet klopt en dat ik of een normale compensatie wil of ik de gebruikte laptop retourneer.
Ben altijd benieuwd bij zulke gevallen. Als er in de advertentie 320 had gestaan en er bleek 500 in te zitten, zou je dan ook extra geld overmaken?r.brands schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 12:04:
Er heeft iemand een fout gemaakt met invoeren en je krijgt de optie om het terug te sturen als je hem niet wil houden. Waarom dan toch "zeuren" om extra korting?
Hoezo, er is toch gewoon teveel betaald?Flatlinernl schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 12:44:
[...]
Ben altijd benieuwd bij zulke gevallen. Als er in de advertentie 320 had gestaan en er bleek 500 in te zitten, zou je dan ook extra geld overmaken?
Er heeft iemand een fout gemaakt met invoeren en je krijgt de optie om het terug te sturen als je hem niet wil houden. Waarom dan toch "zeuren" om extra korting?
I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!
Nee natuurlijk niet , want dan klaagt niemand. Ik vind het terecht dat je ibood laat weten dat ze je tekort hebben gedaan en dat je minder hebt ontvangen dan besteld. Als ze je dan gratis verzendkosten `geven` moet je er ook genoegen mee nemen vind ik of anders het product retourneren.Flatlinernl schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 12:44:
[...]
Ben altijd benieuwd bij zulke gevallen. Als er in de advertentie 320 had gestaan en er bleek 500 in te zitten, zou je dan ook extra geld overmaken?
Nee er is gewoon genoeg betaald. Er zat een fout in de omschrijving. En dat geven ze ook toe vandaar de optie om hem kosteloos te retourneren.
Er worden twee nette opties aangeboden: houden of retourneren.
Maar nee er moet weer korting gekregen worden want men is gruwelijk benadeeld.

Mijn box:
- Wii Band Hero
- UK stekker adapter
- USB Fishtank
- Wilkinson scheermesjes
- Oregon Scientific TP391 Walkie-talkie Set
- Samsung full HD memory cam
- HouseParty4 Speaker dock voor iphone, ipod etc.
Ben er heel erg blij mee als ik andere boxen zie.
En ik moet nog een box krijgen(Had er 2 besteld maar heb 1 oxx ontvangen dus die komt nog.)
- Wii Band Hero
- UK stekker adapter
- USB Fishtank
- Wilkinson scheermesjes
- Oregon Scientific TP391 Walkie-talkie Set
- Samsung full HD memory cam
- HouseParty4 Speaker dock voor iphone, ipod etc.
Ben er heel erg blij mee als ik andere boxen zie.
En ik moet nog een box krijgen(Had er 2 besteld maar heb 1 oxx ontvangen dus die komt nog.)
:)
Je "bedreigt" ze nou een soort van door te zeggen: Geef me nog meer geld of ik retourneer mijn laptop (die daarna alleen als refurbished/2de hands verkocht kan worden) ?r.brands schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 12:04:
Update
Beste heer Brands,
Gaat het niet een beetje te ver ? Ze hebben je al aangeboden om het gratis terug te nemen (ook al is het de wet). De 320 gb versie koste wat hij koste en als je een 500gb versie wil zou je meer moeten betalen. Ik zou die bon voor gratis versturen in de zak steken en je mond houden.
I don't hate you, I nothing you
Wat een verschrikkelijk bedrijf is ibood geworden zeg..
Jamo boxen en receiver nog steeds niet binnen, met als enig bericht van ibood
''Op 11-08-2011 heeft u via iBOOD.com een bestelling geplaatst voor één of meerdere producten van de HUNT. Met de gecommuniceerde levertijden zou vandaag 22 augustus 2011 de uiterste leverdatum zijn. Vanwege de grote drukte in ons magazijn is het helaas niet gelukt om alle orders tijdig te versturen.
Wij hopen u zo snel mogelijk duidelijkheid te kunnen geven met betrekking tot de verzenddatum. De verwachting is dat in principe deze week uw bestelling nog zal worden verstuurd. Zodra de bestelling ons distributiecentrum heeft verlaten, krijgt u daar automatisch bericht van.''
Vervolgens worden m'n, vriendelijke, doch kritische vragen, gewoon verwijderd op het forum..
Dit bericht van een andere klant ” Helaas is het product verloren gegaan tijdens transport en is er geen voorraad om u de receiver na te leveren.” doet vermoeden dat ik de hele bestelling wel kan vergeten, terwijl er bij mij nooit iets is verzonden.
Erg jammer
''Op 11-08-2011 heeft u via iBOOD.com een bestelling geplaatst voor één of meerdere producten van de HUNT. Met de gecommuniceerde levertijden zou vandaag 22 augustus 2011 de uiterste leverdatum zijn. Vanwege de grote drukte in ons magazijn is het helaas niet gelukt om alle orders tijdig te versturen.
Wij hopen u zo snel mogelijk duidelijkheid te kunnen geven met betrekking tot de verzenddatum. De verwachting is dat in principe deze week uw bestelling nog zal worden verstuurd. Zodra de bestelling ons distributiecentrum heeft verlaten, krijgt u daar automatisch bericht van.''
Vervolgens worden m'n, vriendelijke, doch kritische vragen, gewoon verwijderd op het forum..
Dit bericht van een andere klant ” Helaas is het product verloren gegaan tijdens transport en is er geen voorraad om u de receiver na te leveren.” doet vermoeden dat ik de hele bestelling wel kan vergeten, terwijl er bij mij nooit iets is verzonden.
Erg jammer
Anoniem: 69265
Mijn "OXX Digital Wireless Internet-radio Music Center ‘Tube’ met 2.1 speakersysteem" is nog steeds niet geleverd. vrijwel direct (1-2dagen ) na de hunt een mail gekregen met TNT code en zag dat mijn pakket aangemeld was, omdat in de regel na aanmelding pakketjes 1-2 dagen later geleverd worden bij mij heb ik twee middagen thuis gewerkt...wat blijkt niks geleverd...oke kan gebeuren....
Na 2weken iBOOD maar eens een mail gestuurd. 3-4dagen later een reactie van customer service dat ze gaan uitzoeken waarom de levering verlaat is. Inmiddels weer 2 weken verder (na mail customer service) en nog niks binnen.....denk er aan om de boel maar te annuleren...dit is toch geen zaken doen/klant binding..
Na 2weken iBOOD maar eens een mail gestuurd. 3-4dagen later een reactie van customer service dat ze gaan uitzoeken waarom de levering verlaat is. Inmiddels weer 2 weken verder (na mail customer service) en nog niks binnen.....denk er aan om de boel maar te annuleren...dit is toch geen zaken doen/klant binding..
Even ter info:
ik bedreig niemand. Ik zet slechts uiteen dat het voor beide partijen billijk is als er een redelijke compensatie wordt aangeboden doordat ik een product heb besteld wat sec niet overeenkomt met het product wat ik heb ontvangen. Het gaat me niet eens om de compensatie (neem genoegen met 20e bij wijze van). Het scheelt Ibood kosten.
Het is schandelijk dat een medewerker durft te beweren dat wat je ontvangt automatisch is waar je voor betaald hebt. Dit klopt juridisch gewoon niet als er in de advertentie een andere productomschrijving stond.
Als je het ze er makkelijk van af maakt dan leren ze nooit en blijven ze deze grove onzorgvuldigheden maken. Vandaar dat ik deze weg bewandel.
ik bedreig niemand. Ik zet slechts uiteen dat het voor beide partijen billijk is als er een redelijke compensatie wordt aangeboden doordat ik een product heb besteld wat sec niet overeenkomt met het product wat ik heb ontvangen. Het gaat me niet eens om de compensatie (neem genoegen met 20e bij wijze van). Het scheelt Ibood kosten.
Het is schandelijk dat een medewerker durft te beweren dat wat je ontvangt automatisch is waar je voor betaald hebt. Dit klopt juridisch gewoon niet als er in de advertentie een andere productomschrijving stond.
Als je het ze er makkelijk van af maakt dan leren ze nooit en blijven ze deze grove onzorgvuldigheden maken. Vandaar dat ik deze weg bewandel.
ipazza schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 18:40:
[...]
Je "bedreigt" ze nou een soort van door te zeggen: Geef me nog meer geld of ik retourneer mijn laptop (die daarna alleen als refurbished/2de hands verkocht kan worden) ?
Gaat het niet een beetje te ver ? Ze hebben je al aangeboden om het gratis terug te nemen (ook al is het de wet). De 320 gb versie koste wat hij koste en als je een 500gb versie wil zou je meer moeten betalen. Ik zou die bon voor gratis versturen in de zak steken en je mond houden.
Kecin schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:45:
[...]
Wacht maar knul! Totdat er straks 10.000 reacties zijn, en iedereen TS zal herkennen.
[insert stoere boy foto]![]()
Kun je wel lachen maar dit topic zit al wel bijna aan de 7000 reacties, dat had ook niemand verwacht geloof ik

Vorige hunt was afaik > 350 pagina's. Ik had het wel verwacht 

~ James May
Ik krijg wel de homepage te zien met daarop de melding dat het uitverkoop is, met een lopende tijdteller, maar op de hele pagina geen product te zien...Solutio schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 12:37:
Nu ook soort van hunt bij 1dayfly.com, servers trekken het natuurlijk niet.

Edit: grappig. Nu staat er ineens "Vanaf ongeveer 13:30 het eerste product online!", terwijl dat eerder nog "Vanaf ongeveer 12:30 het eerste product online!" was. Béétje serverproblemen, heren...?

[Voor 23% gewijzigd door HetBiggie op 27-09-2011 13:35]
Ik wel hoor Mark!Mevius schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:42:
[...]
[...]
[...]
Kun je wel lachen maar dit topic zit al wel bijna aan de 7000 reacties, dat had ook niemand verwacht geloof ik

I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!
1dayfly trekt het inderdaad niet (ondanks dat het forum uit staat).
Ik zie nu pas (half) een product staan maar het plaatje wil niet inladen.
Ik zie nu pas (half) een product staan maar het plaatje wil niet inladen.
TURBO SPA
Kleine luxe in uw eigen bad
Bevestiging d.m.v. stevige zuignappen, past in elk bad
Zeer veilig in gebruik, laagspanning (DC-12V)
Lange kabel (3m) voor extra veiligheid
Transformator zit in de kabel, ver van het bad (2,5m)
Eenvoudig in gebruik, slechts twee knoppen
Kies tussen een stevige jetstream of
voor meer lucht voor extra ontspannen bubbelen
De jetstream kan naar elke hoek worden gericht
Aanduiding voor minimale waterhoeveelheid
Verwachte verzending in werkdagen: 5
24 maanden garantie
€14,95
Winkeladviesprijs: €119,00
+ €5.95 Verzendkosten
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Hier zelfde verhaal met de versterker en boxen. Heb sinds dat eerste mailtje niets meer van ze vernomen
heb inmiddels drie formulieren ingevuld maar 0 reactie.. Wat een baggerbedrijf...
heb inmiddels drie formulieren ingevuld maar 0 reactie.. Wat een baggerbedrijf...
Zelfde verhaal hier.. Krijg ook maar geen reactie van ibood. Jij inmiddels iets wijzer? Ik heb nog niets gehoord of gezienNathank schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 22:09:
Wat een verschrikkelijk bedrijf is ibood geworden zeg..
Erg jammer
De box is binnen:
Pulsar PF8 319 Horloge
Satzuma Fish Tank USB
2x Wilkinson Quattro Titanium (8x)
Gliss Kur Hair Repair 50ml
Hercules ePlug 200
BlueTooth Carkit
Gumball 3000 Muvi micro camcorder
Pulsar PF8 319 Horloge
Satzuma Fish Tank USB
2x Wilkinson Quattro Titanium (8x)
Gliss Kur Hair Repair 50ml
Hercules ePlug 200
BlueTooth Carkit
Gumball 3000 Muvi micro camcorder
Gister pas? Hebben ze er echt meer dan anderhalve maand over gedaan?

~ James May
Anoniem: 22659
Zie de vorige delen: Topicreeks: iBOOD huntMevius schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:42:
Zit hier nog steeds te wachten op mn kodak playsport die ik gekocht heb met de hunt. Sta wel op het punt om de bestelling maar te annuleren maar ben bang dat ik dan ook weer een maand verder ben voordat ik het geld heb.
Zou het te maken kunnen hebben met de problemen van kodak ? (geruchten van faillisement zie aandeel kodak:
http://quote.morningstar.com/Stock/s.aspx?t=EK)
Zou het te maken kunnen hebben met de problemen van kodak ? (geruchten van faillisement zie aandeel kodak:
http://quote.morningstar.com/Stock/s.aspx?t=EK)

Let op:
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)