Toon posts:

[iBood] Hunt van Augustus (Nederland) Uitpak topic Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 2 3 ... 70 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

iBOOD hunt topic

iBOOD hunt?

Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:
Wat is de iBOOD Hunt?

Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag.
Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.

Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nóg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.

Hoe weet ik wanneer de iBOOD hunt bezig is?

We kondigen een iBOOD Hunt niet altijd van te voren aan, maar je kunt de iBOOD Hunt eenvoudig herkennen aan de blauwe zwaailichten op de website!
Als de Hunt is afgelopen dan verdwijnen deze vanzelf weer en komt het normale ritme van 1 aanbieding per dag weer terug. Je kunt de hunt regelmatig verwachten op iBOOD, dus houd de site goed in de gaten!
Goed, er staat iets in over zwaailichten. Die zien er zo uit:
http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif

Waarom een iBOOD hunt topic

Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussiëren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan.

Regeltjes om te reageren

Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
  • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
  • Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
  • De OP van dit topic kan direct gebruikt worden voor alle nieuwe hunts. De regeltjes gelden voor alle nieuwe hunts.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan (http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif naast de titel van het topic)
http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif Happy posting! http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif

Handige linkjes voor tijdens de hunt

Natuurlijk kan het soms lastig zijn om je object van keuze in je begeerde hartje te krijgen.
Gebruik maken van de volgende links kan ervoor zorgen dat het hunten wat gemakkelijker is:
De iBOOD hunt?
Normaal gesproken heeft iBOOD natuurlijk 1 superaanbieding per dag. Maar de iBOOD Hunt is een uniek fenomeen in Europa; een 1-daagse internetmarathon met superdeals voor alle leden van iBOOD! Een hele dag lang zal de ene monsteraanbieding de andere in een razend tempo opvolgen, soms wel binnen enkele minuten!

Waarom moet ik uitgerust en scherp zijn?
Zodra de klok 00:00 slaat op dag van de Hunt breekt de gekte massaal los. Meer dan 250 megadeals passeren de revue en voor je het weet is de deal weg. Denk daarbij niet alleen aan LCD monitors, digitale cameras en mediaplayers, maar ook aan parfums, keukenmachines en nog veel meer! En dat allemaal met de vertrouwde kortingen tot maar liefst 90% op vele A merken!

Nu ook via je mobiel!
Moet je even de deur uit? Geen probleem
Blijf de hunt volgen via m.ibood.com!

Wanneer is die Hunt?
We gaan nog niet verklappen wanneer de Hunt exact is, maar hou ons de komende dagen in de gaten op ibood.nl en twitter.com/ibood en facebook.com/iboodnl.

Vertel het aan je vrienden!
Stuur deze mail door naar al je vrienden. Laat ze via deze link een account aanmaken zodat ook zij geen enkele superdeal hoeven te missen. Wie van jullie Hunt straks de beste deals?

Happy Hunting!
Het iBOOD Hunt Team
ohnotheydidnt schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:21:
Q&A!
Als ie ff in de OP geplakt kan worden, would be nice :)

Q:"Wat is een box/ wat is die box waar jullie het over hebben?"A: De beruchte en befaamde iBood box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op youtube wat mensen in het verleden ontvangen hebben.

Q: "Moet ik voor elk product apart verzendkosten betalen?"A: Ja, helaas betaal je apart voor elk product de verzendkosten, zelfs bij een 1 euro product. Je moet alle producten ook apart afrekenen omdat de aanbiedingen elkaar zo snel opvolgen.

Q: "Is het echt zo goedkoop, die hunt?"A: Houd allereerst natuurlijk de pricewatch in de gaten ter vergelijking, maar vaak zijn de producten die vandaag worden aangeboden goedkoper dan toen iBood ze voor het eerst aanbood. Dat kan van 5 tot 50 euro goedkoper zijn ten opzichte van de eerste iBood dagaanbieding.

Q: "Wanneer is de hunt?"A: Vaak stuurt iBood een paar dagen van te voren een emailtje met "Pssst, de iBood hunt komt er aan" en vaak kun je op de twitter van ibood (iBood) ook hints vinden over de hunt. Als je dit leest is de hunt waarschijnlijk bezig, dus opletten geblazen!

Q: "Dit topic zit vol slowchatters, hoe zit dat?"A: Tijdens de hunt mag hier geslowchat worden, verder kun je op de IRC terecht: http://irc.tweakers.net/iboodhunt

Q: "Waar kan ik alle producten vinden die al geweest zijN?A: Op de ibood website; http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/

Q: "Waar is die directe bestelpagina ook alweer?"A: Als je ingelogd bent bij ibood klik je hier: https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/

ibood moet maar wat betere aanbiedingen hebben, dan had ik ook niet de tijd om deze te maken :D
Zie HIERRR de hunt e-mail.

Post gestolen van: Tronic

[Voor 57% gewijzigd door Kecin op 11-08-2011 10:25]

I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Dat je 'm gejat gequote hebt is wel duidelijk, de afbeeldingen zijn stuk. ;) Kopieer 'm via "View post", dan heb je daar geen last van.
Ah, al gefixt.

[edit]
Al is de uitleg nog stuk.

[Voor 17% gewijzigd door AtleX op 09-08-2011 11:30]

12x360Wp = 4320 Wp @ Growatt 4200TL-XL. Zuid met helling 13° op plat dak.

• Kecin
  • Niet online
AtleX schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:29:
Dat je 'm gejat gequote hebt is wel duidelijk, de afbeeldingen zijn stuk. ;) Kopieer 'm via "View post", dan heb je daar geen last van.
Ah, al gefixt.
Done ;)

[Voor 93% gewijzigd door Kecin op 09-08-2011 11:29]

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:59
Ik hoop dat de hunt nog paar dagen wacht ben zo een paar dagen weg. Vrijdag mag de hunt wel komen.
Ok stupide ik de hunt is al bezig

Dan maar hopen dat alle leuke dingen nu komen.

[Voor 31% gewijzigd door Cave_Boy op 09-08-2011 11:32]

• Ferdy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-01 21:14
Ik ben benieuwd wat er deze keer weer verkocht zal worden. Had mijn zinnen gezet op de 3DS, maar die waren allemaal al weg voordat ik op de link kon klikken.. Hopelijk hebben ze deze keer wat meer stock van de shiny stuff!

De afgelopen iBood Hunt heb ik de Reloader van 1DK gebruikt om alle deals in de gaten te houden (http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/). De chat was bovendien super gezellig in de kleine uurtjes :)

• Cave_Boy
Vreemd zie geen zwaailichtjes ofzo op de Ibood pagina... Is dit wel al een hunt? Via de site 1dagskoopjes.nl zie ik wel zwaailichtjes. Maar je ziet ook niks veranderen.

• Kecin
  • Niet online
Cave_Boy schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:37:
Vreemd zie geen zwaailichtjes ofzo op de Ibood pagina... Is dit wel al een hunt? Via de site 1dagskoopjes.nl zie ik wel zwaailichtjes. Maar je ziet ook niks veranderen.
Dit is slechts een aankondiging. De hunt begint binnenkort!

• Cave_Boy
Kecin schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:38:
[...]

Oh kun je dan nog paar dagen wachten. Wil niet weer een hunt mislopen.
Vind ook al geen Android app |:(

• Ferdy
Op de homepage van iBood staan iid nog geen zwaailichtjes; ik neem aan dat de hunt dus nog niet begonnen is idd. Meestal begint de hunt een paar dagen na de aankondiging, dus nog even geduld denk ik :)

• InjecTioN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-03 13:05

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

Kecin schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:38:
[...]

ja, nèt een mailtje ontvangen. Zag het topic al staan alvorens het mailtje binnen kwam, dus ik verwachtte het al ;)

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

• Kecin
  • Niet online
InjecTioN schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:40:
[...]

ja, nèt een mailtje ontvangen. Zag het topic al staan alvorens het mailtje binnen kwam, dus ik verwachtte het al ;)
Ja, ik was super snel, wil eens een groot topic op mijn naam hebben! :*) :+

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
'Groot' topic idd :z

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-03 18:11
^Lol, elk topic begint klein jwz :P
Ik hoop dat er dan weer iets langskomt wat voor mij interessant is... Geen bedden of zonnebrillen of dat soort zooi 0.o

[Voor 11% gewijzigd door NinjaTuna op 09-08-2011 11:44]

• Kecin
  • Niet online
Wacht maar knul! Totdat er straks 10.000 reacties zijn, en iedereen TS zal herkennen.
[insert stoere boy foto] 8) ;)

• NinjaTuna
Haha, grote ambities :P

• Ferdy
NinjaTuna schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:44:
^Lol, elk topic begint klein jwz :P
Ik hoop dat er dan weer iets langskomt wat voor mij interessant is... Geen bedden of zonnebrillen of dat soort zooi 0.o
De zonnebril staat er vandaag al op, wellicht dat het er tijdens de hunt dan minder zijn :P

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-03 23:50
Nee hoor, die houden ze dan juist over :D Zeker nu met het heerlijke weer...

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:01

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

hopelijk is het donderdag.. dan heb ik nl. een dag vrij.. goed genoeg om rsi te krijgen van het refreshen :D

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Anoniem: 22659

Goed, die slowchat over de grootte van dit topic mag wel achterwege blijven, anders open ik wel even een alternatief iBOOD topic. >:)

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:40

Grvy

Bot

Is er een manier om een notificatie te krijgen via mail/android app/iets als de hunt begint? :O

Dit is een account.

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:01

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Grvy schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:14:
Is er een manier om een notificatie te krijgen via mail/android app/iets als de hunt begint? :O
naar mijn weten is er geen fatsoenlijke android app beschikbaar

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• Kecin
  • Niet online
Grvy schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:14:
Op het moment dat de hunt daadwerkelijk begint krijg je volgens mij een e-mail van iBood. Daarnaast heb ik me ingeschreven op de mailingslist van webkoop.nl, deze sturen ook altijd een e-mail wanneer de hunt begonnen is.

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:43
Ik hoop dat ie morgen begint. Ben nog op zoek naar een TV een Monitor en een media speler o.i.d.

• SQB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-12-2022
Postbank ING-telebankieren + TANcode per SMS + SMS-modem + wat scripten + Wet Kopen op Afstand = Automatisch alle hunt-producten kopen en annuleren wat je niet wil hebben? Zou dat werken?

• NinjaTuna
Lijkt me wat omslachtig gedoe -__-

• Anoniem: 98248
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
NinjaTuna schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 17:00:
Lijkt me wat omslachtig gedoe -__-
En kansloos

• Niet online
Anno 2011 heet dat gedoe 'vermaak' :P

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
klinkt als een uitdaging :P

• ZaPPZion
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-03 17:15
moet je wel een voldoende hoog saldo hebben, kan me zo voor stellen dat er af en toe een tv van zo'n 500 euro langs komt, dan gaat het vrij snel :)

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:12

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Denk dat dat 'n hele zekere manier is om 't idee van de Hunt om zeep te helpen.

No good deed goes unpunished.

• Albert_Snake
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-07-2022
Iemand enig idee hoeveel dagen het meestal duurt na een dergelijke aankondiging voordat de hunt daadwerkelijk begint?? Ben morgen namelijk vrij en donderdag een drukke dag voor de boeg.... Vingertjes gekruist dan maar voor woensdag.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:13
Albert_Snake schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 20:10:
Iemand enig idee hoeveel dagen het meestal duurt na een dergelijke aankondiging voordat de hunt daadwerkelijk begint?? Ben morgen namelijk vrij en donderdag een drukke dag voor de boeg.... Vingertjes gekruist dan maar voor woensdag.
Dat is de truc. Hierdoor ga jij vaker op de site en overal kijken voor de hunt, misschien begint ie nu ?! Nee, misschien over mijn minuten? Haast niemand die het weet.

• Albert_Snake
so far it's working ;-)

Anoniem: 163694

Ik verwacht de hunt op een zondag in de nacht van maandag wanneer iedereen vroeg op moet staan ( werk enzo ) :) ik niet maar blijf dit keer niet op en ga gewoon slapen ( afgelopen 4 hunts bijna tot het eind gevolgd waarvan 1 keer tot het eind 8)7 )

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-03 07:43
Oh noez...daar gaan we weer. :+ 8)7

• Niet online
Termi schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 20:44:
[...]

Dat is de truc. Hierdoor ga jij vaker op de site en overal kijken voor de hunt, misschien begint ie nu ?! Nee, misschien over mijn minuten? Haast niemand die het weet.
Daarvoor hou je gewoon tweakers.netTM in de gaten. Zodra dit topic rond de 1000 posts heeft heb je een redelijke zekerheid dat de hunt is begonnen ;)

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:56
iBood in de gaten houden [check]
Dit topic bij favorieten gezet [check]
Vakantie van School/Werk [check]

Laat die hunt maar komen, vorige keer heerlijk vermaakt op dit forum dus zal dit keer ook zeker weer goed komen.
Ben wel benieuwd hoe de servers van tweakers het doen tijdens de hunt?
Vorige keer ook al gevraagd maar helaas geen antwoord op gekregen, ben toch nieuwsgierig.

• SQB
ZaPPZion schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 17:18:
moet je wel een voldoende hoog saldo hebben, kan me zo voor stellen dat er af en toe een tv van zo'n 500 euro langs komt, dan gaat het vrij snel :)
Of je maakt je scriptje een beetje slimmer. Duurdere producten gaan langzamer, dus je zou dan tijd moeten hebben voor een berichtje naar je telefoon om te waarschuwen en te vragen om toestemming.

Daarnaast kan je natuurlijk ook gewoon je script laten wachten tot dat ene ding, dat je in de reguliere verkoop net gemist had, weer langs komt.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:16
Ferdy schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:31:
Ik ben benieuwd wat er deze keer weer verkocht zal worden. Had mijn zinnen gezet op de 3DS, maar die waren allemaal al weg voordat ik op de link kon klikken.. Hopelijk hebben ze deze keer wat meer stock van de shiny stuff!
Ik denk nog steeds dat de Hunt alle restpartijen zijn. Alle gave dingen zijn dus minimaal op voorraad, omdat die bij de normale iBoods al uitverkocht raken. Hoogstens wat geannuleerde/teruggezonden exemplaren.
Ga er dus maar van uit dat je snel, heel snel moet zijn ;)

• Termi
  • Laatst online: 18:13
Dutchmania schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 01:00:

Laat die hunt maar komen, vorige keer heerlijk vermaakt op dit forum dus zal dit keer ook zeker weer goed komen.
Vorige keer ook al gevraagd maar helaas geen antwoord op gekregen, ben toch nieuwsgierig.
Denk op het niveau van tweakers niet zo heel veel uitmaakt, 90 % van de mensen post minder in andere topics als ze de hunt volgen. De mensen die het niet interesseert posten toch niet in het topic. De stats kun je ergens vinden :').

Maar goed, het zijn eigenlijk altijd restpartijen, refrubishment en dat soort producten.

• Ferdy
frickY schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 09:10:
[...]

Ik denk nog steeds dat de Hunt alle restpartijen zijn. Alle gave dingen zijn dus minimaal op voorraad, omdat die bij de normale iBoods al uitverkocht raken. Hoogstens wat geannuleerde/teruggezonden exemplaren.
Ga er dus maar van uit dat je snel, heel snel moet zijn ;)
De vorige keer moest ik inderdaad nog inloggen toen de 3DS voorbij kwam. Toen ik eindelijk op het bestelscherm zat was ie dus idd al weg. Leer dus gelijk van mijn fout, en log als de hunt begint alvast in bij iBood. :)

• Kecin
  • Niet online
Dutchmania schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 01:00:

Servers van Tweakers blijven wel draaien.

Hier kun je de status zien:
http://tweakers.net/stats

En hier:
plan: Server- & netwerkstatusmeldingen
De servers(iets naar onderen scrollen)

• zeef
Zelfs het drukste hunt topic ooit was geen noemenswaardige belasting voor onze servers. :)

• Dutchmania
Goed om te horen dat de servers er geen problemen mee hebben, zal tijdens de hunt even de stats in de gaten houden ;)

• SQB
Dutchmania schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:48:
Goed om te horen dat de servers er geen problemen mee hebben, zal tijdens de hunt even de stats in de gaten houden ;)
Naast iBood zelf?

• Igor4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-03 15:08
denken jullie op basis van voorgaande Hunts, dat hij middernacht a.s. zal beginnen?

• Dutchmania
iBood heeft het er zwaar mee (voorgaande jaren iig). Daarom gaat iedereen ook op het forum van Tweakers, deze kan het wel aan.

• SQB
Dutchmania schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:04:
[...]

iBood heeft het er zwaar mee (voorgaande jaren iig). Daarom gaat iedereen ook op het forum van Tweakers, deze kan het wel aan.
Ik bedoel, ga je naast iBood, evt. het iBood forum en dit forum ook nog eens de serverstats in de gaten houden?

Dan heb je bijna geen tijd meer om iets te kopen.

• MysterX
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08-2022

MysterX

Memleak 4 ever

Even om iedereen op scherp te zetten:

Tweet van 1dagskoopjes:
Zal de iBood Hunt vannacht beginnen? Ik ben benieuwd! 1dk.nl/iboodhunt

When does the hurding stop?

Is dat een geinformeerde bron of gewoon een loos statement net zoals ik die kan doen :?

• zeef
Anoniem: 22659 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:37:
Is dat een geinformeerde bron of gewoon een loos statement net zoals ik die kan doen :?
Ze hebben de huidige iBood ook al als 'hunt' op de site staan. :D

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-03 18:34
Het zal wel speculatie zijn, voornamelijk om mensen scherp te houden en te zorgen dat men de website blijft checken. Het blijft immers een gok...

Chat van 1dk.nl:

Ferdy-1DK.nl: @Stijn, iBood geeft niet aan wanneer de hunt begint. Het is dus even kijken om 12 uur.
Stijn Adams: Deze nacht?
Ferdy-1DK.nl: Of de volgende, dat is nog even afwachten
Ferdy-1DK.nl: Ik blijf iig wakker, om te zorgen dat ik niets mis

"Find what you love and let it kill you"

• SQB
Het zou wel leuk zijn als iBood deze keer eens om 12:00 's middags met de hunt begon, ipv om 0:00.

Gewoon, om de mensen scherp te houden.

Anoniem: 193799

mijn grootste zorg is of de pagina wel beschikbaar is, zodat ik niks mis kan lopen waar ik echt op zit te wachten

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
SQB schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:07:
Het zou wel leuk zijn als iBood deze keer eens om 12:00 's middags met de hunt begon, ipv om 0:00.

Gewoon, om de mensen scherp te houden.
Of over 5 minuten terwijl niemand het doorheeft ;)

• SQB
Rockvee2 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:13:
Of over 5 minuten terwijl niemand het doorheeft ;)
Dammit, you made me look!

• frickY
  • Laatst online: 00:16
Anoniem: 193799 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:11:
mijn grootste zorg is of de pagina wel beschikbaar is, zodat ik niks mis kan lopen waar ik echt op zit te wachten
De vorige hunt ging een stuk beter als die keren ervoor. Meen dat ze het een en ander geoptimaliseerd hebben.
De laatste keer bleef volgens mij zelfs het productforum gewoon open.

• thefox154
  • Laatst online: 18-03 20:16
Hoe heet die addon voor firefox ook alweer die elke zoveel sec de pagina automatisch refresht en een popup geeft als er wat nieuws staat 8) Thanks!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:53

kraats

Ik rol

Check4Change.. refreshen doet de site nu al wel vanzelf, hè..

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:11
Vorige hunt toch weer goed voor 5 producten waarvan ik er maar 1 niet gebruik, omdat deze eigenlijk ter vervanging was voor een product dat helemaal niet stuk bleek te zijn :)

Ben er overigens klaar voor; vrij van werk en school! Vanavond zou top zijn. Vrijdag is trouwens niet echt een hunt-avond of wel?

Signature

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:11
Overigens een reply op Twitter van 10uur geleden. Ziet er naar uit dat het een rustige nacht gaat worden..

@ibood Is het al bekend wanneer de iBood hunt weer van start zal gaan? Dan kan ik daar rekening mee houden ;) Heb er weer zin in!

@deccanl Dat maken we pas een paar uur van te voren bekend op Social Media. Houd ons dus de aankomende dagen in de gaten ;-)

-oops, edit hierboven had ook gekund :/

[Voor 5% gewijzigd door mouzetc op 10-08-2011 22:06]

Signature

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:53

kraats

Ik rol

Vannacht! "@ibood: iBOOD'ers! Neem een powernap of een bak koffie, want we gaan niet slapen vannacht.. #iboodhunt"

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje boven! Of toch onder..?

Spannend! Het begint bijna :D

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• zeef

Now hear this... Now hear this.. All personnel : Man your shopping stations!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:48

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Moehaha, dit wordt weer lekker hunten :D..

Helaas ben ik niet de hele dag beschikbaar, omdat ik ook wat andere prio's heb, maar ik zal hem met regelmaat in de gaten houden.

Eerste Hunt, koffiemokken en thermoskannen, maybe :P?

[Voor 13% gewijzigd door AW_Bos op 10-08-2011 22:26]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:43
Vanavond Vanmorgen :D?

yay!
AW_Bos schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 22:25:
Eerste Hunt, koffiemokken en thermoskannen, maybe :P?
Traytje energydrink hier :9 .

[Voor 102% gewijzigd door D4NG3R op 10-08-2011 22:29]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• zeef
Wat mij betreft kan de slowchat vast beginnen. Na twaalven wordt het snelchat. :P

• AW_Bos

AW_Bos

Damn, nog 85 minuten :P

• BastiaanCM
  • Laatst online: 09:34
Pfft morgen om 7 u op en ik heb al te weinig slaap, omdat `t altijd 1 uur duurt voordat ik slaap :S

• AW_Bos

AW_Bos

Morgen vrij, maar wil wel op tijd de stad in, voor de kapper en wat inkopen doen voor mijn vakantie.

Zal wel 1:30 worden ofzo als het spannend is....

[Voor 8% gewijzigd door AW_Bos op 10-08-2011 22:36]

• BastiaanCM
  • Laatst online: 09:34
Ja dat zeg ik ook altijd maar `t word altijd een hele dag gamen :P Wel nieuwe schoenen nodig onderhand.

• Grvy

Grvy

Bot

NEEE. geen energiedrank in huis en slecht geslapen! :(

Dit is een account.

• McCormick
  • Laatst online: 21-03 08:43
Die hunts komen altijd op het verkeerde moment en bijna nooit in het weekend. Ik ga er mijn nachtrust niet voor opgeven iig.

Misschien komt er morgen overdag nog een nieuwe mediaspelertje voorbij...

• AW_Bos

AW_Bos

McCormick schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 22:36:
Die hunts komen altijd op het verkeerde moment en bijna nooit in het weekend. Ik ga er mijn nachtrust niet voor opgeven iig.

Misschien komt er morgen overdag nog een nieuwe mediaspelertje voorbij...
Als ze niet weer met Sandisks gaan strooien alsof het pepernoten zijn :X Vorig jaar geloof ik regende het gewoon Sandisks... :/
En ook niet met goedkopie-meuk. Had vorig jaar een Lenco (?) MP3 speler gekocht, maar oew, wat een gedrocht, met verlies van 5 euro uiteindelijk nog kunnen verkopen via Marktplaats.

[Voor 17% gewijzigd door AW_Bos op 10-08-2011 22:39]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
D*mn: ik heb morgen een drukke dag, die hunt kan er echt even niet bij. Kunnen ze die hunt niet een dagje uitstellen, speciaal voor mij? O+

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• Megamind
  • Laatst online: 17:07
Hunten? Nu? Er zijn toch vet veel mensen nog op vakantie :P Ik wel tenmiste, geen hunt voor mij deze keer dan.

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:29
Heb vakantie, mn vriendin laat het toe dat ik de hunt volg, heb genoeg energy drink, klinkt goed he, maaaaaaarrrrrrrr .. Heb een beetje weinig budget om te besteden op het moment ..

Heel vervelend :(

iPhone 12 128GB |  MacBook Pro M2 | Mazda CX-30 (2022)

• AW_Bos

AW_Bos

Megamind schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 22:39:
Hunten? Nu? Er zijn toch vet veel mensen nog op vakantie :P Ik wel tenmiste, geen hunt voor mij deze keer dan.
Ha, blij dat ik er nu bent, ik ga over een paar daagjes even er op uit :P.

• McCormick
  • Laatst online: 21-03 08:43
AW_Bos schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 22:37:
[...]

Als ze niet weer met Sandisks gaan strooien alsof het pepernoten zijn :X Vorig jaar geloof ik regende het gewoon Sandisks... :/
En ook niet met goedkopie-meuk. Had vorig jaar een Lenco (?) MP3 speler gekocht, maar oew, wat een gedrocht, met verlies van 5 euro uiteindelijk nog kunnen verkopen via Marktplaats.
Bedoelde eigenlijk een mediaspelertje voor aan de tv en aan het netwerk, huidige mediaspeler ziet het leven niet meer zitten...

• Albert_Snake
Wat is een goede tijd om even de hunt te gaan checken? Ik weet van de vorige keer dat er overdag weinig soeps voorbij kwam. Iemand ervaring mee? Moet morgen 6 uur mijn nest uit, dus probeer ergens nog wat slaap te plannen ;-)

• Grvy

Grvy

Bot

Ik wil wel een lekker NAS systeempje d;

Dit is een account.

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-03 18:34
Een Nespresso om de vrouw te verrassen! :D

"Find what you love and let it kill you"

• The-Source
  • Laatst online: 14:26
Nou straks om 6uur de wekker dus weinig hunt voor mij morgen.

Wat betekenen foto's nou echt
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn V&A adv.

• TheVMaster
  • Laatst online: 13:35

TheVMaster

Moderator WOS
kuthunt... :( Pfff..ik wil een RECEIVER!!

• AW_Bos

AW_Bos

Grvy schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 22:42:
Ik wil wel een lekker NAS systeempje d;
Koop hem..?
Misschien heb je er straks tijdens de Hunt nog meer korting op :? :)
TheVMaster schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 22:48:
kuthunt... :( Pfff..ik wil een RECEIVER!!
Hoe kan je een hunt nu al KUT vinden als hij nog niet begonnen is :P?

[Voor 33% gewijzigd door AW_Bos op 10-08-2011 22:57]

Anoniem: 179458

kunnen het beter aan het eind van de maand doen, zo'n hunt... (of begin van de maand)
dan hebben de meeste mensen (meestal) meer te besteden...

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:29
Anoniem: 179458 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 23:04:
kunnen het beter aan het eind van de maand doen, zo'n hunt... (of begin van de maand)
dan hebben de meeste mensen (meestal) meer te besteden...
Mijn probleem dus, net op vakantie geweest waar ik ook de nodige honderden euros aan heb besteed .. Dus nu ff een beperkt budget, wellicht 1 ding mee pikken vannacht, m'n vriendin wil wel mee kijken, dus mn budget is mn enige grens. Misschien ook wel verstandig, aangezien ik binnenkort ook nog een andere auto moet kopen :P.

iPhone 12 128GB |  MacBook Pro M2 | Mazda CX-30 (2022)

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-03 14:29
nou en niet op een woensdag avond denk dat ze meer omzetten op een vrijdag avond
maar het is meestal toch wat ze "over" hebben?
of gooien ze er ook nieuwe dingen in?
zou wel wat over hebben voor een yamaha rx-v671 met leuk boksen setje erbij :)

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Hoelang duurt die hunt meestal? Aangezien ik morgen weer gewoon om 9:00 op m'n werk moet zijn :/

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-03 16:42
Die hunts duren soms wel tot 3 uur in de middag :P

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:15
never mind.

[Voor 83% gewijzigd door Devian op 10-08-2011 23:20]

https://wren.co/join/Devian

• AW_Bos

AW_Bos

jimmy87 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 23:18:
Die hunts duren soms wel tot 3 uur in de middag :P
Vorige keer tot 20 uur. Dus niet alleen maar in de nacht. Vaak wordt er wel overdag veel herhaald wat er 's nachts in de aanbieding is.

• jimmy87
En ik moet om 5 uur me bed weer uit :P

Dan gaan de diehards net slapen. Kun je mooi scoren :P

• leosand
mmm als ik het goed lees op het forum van ibood heeft de belgische bijna 1 dag geduurd.
veel geurtjes
playstation paar keer voorbij en veel errors...

• jimmy87
Hehe ja dat is ook weer zo :) Weet alleen niet of mijn leiding gevende het zo leuk vindt als ik de hele dag op ibood ga zitten :p

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-03 22:22
Ben ik de enigste die morgen pas om 18.30+ moet werken? Lucky me :)

• Farid_A
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-03 14:04
Anders ben je morgen gewoon vrij. Hehe, lucky me :D

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-06-2020
Ik had vandaag een vrije dag... Jammer! :X

• leosand
nou ik heb maar besloten dat ik ga slapen. morgenvroeg maar ff kijken en hopelijk gaan ze een dag door.

happy hunting!
Pagina: 1 2 3 ... 70 Laatste

Let op:
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!

Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.

De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee