Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Topicstarter
Omdat het kan en omdat het een reeks in stand houdt.

Voor info (die niet echt meer klopt want een door-gekopieerde topicstart)
iBOOD hunt 22 & 23 september 2021

iBood is niet meer van Mediamarkt voor zover ik weet. Er zal vast een 'Box" komen etc en daar is in de vorige topics genoeg over te lezen.

https://www.ibood.com/nl/nl/

was ik bijna vergeten.

{insert} draaiende zwaailamp {/}

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prld
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-04 14:41
Nog niks boeiends gezien. Van wie is ibood nu?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:31
Ik doe niet meer mee aan die onzin. En zo te zien ben ik niet alleen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:15

Pazo

Mroaw?

Dat hier nog steeds een topic voor wordt geopend :) Vorig topic bestond uit welgeteld 2 pagina's :+
Laten we stoppen met ze een podium te geven. Vroeger was het nog wel wat wat, maar de laatste 2 jaar echt helemaal niets meer.

Grote Enphase topicIQ Gateway lokaal uitlezenPVOutput
10690Wp op O/W (Barneveld) • Panasonic Aquarea K-serie (7kW) WP • Gasloos per 1-11-2023

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-05 23:39
Ben het nu een uurtje ofzo aan het volgen. Wat een ongelooflijke troep komt er langs zeg. Zelfs iets wat interessant is, is met de best mogelijke intentie niet eens een deal te noemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:23
prld schreef op woensdag 10 november 2021 @ 05:54:
Nog niks boeiends gezien. Van wie is ibood nu?
Het was van Mediamarkt, maar is onlangs weer terug gekocht door de oprichters.

De deals zijn er jammer genoeg niet heel veel beter op geworden. Ook de vorige box heeft me niet bijzonder veel opgeleverd.

Desalnietteplus wel een Helly Hansen jas uit de flashsale gekocht voor €100 onder de huidige winkelprijzen, en een natuurstenen fonteintje. Je moet het maar net nodig hebben. Maar heel af en toe is het nog wel de moeite waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sander2012
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-04 18:48
Ik volg iBood nu een paar weken via de nieuwsbrief en vandaag voor het eerst de Hunt. Ik vind het inhoudelijk tegenvallen. De aanbiedingen die ik tot nu toe interessant vond waren bijna allemaal wel ergens anders ook te vinden voor die prijs. TomTom Go Rider was 199,- in de Hunt (snel uitverkocht) en bij de eerstvolgende goedkoopste aanbieder slechts 20 euro duurder (maar dan wel gratis verzonden).

Door de korting op basis van de adviesprijs te berekenen lijkt het al snel 50% goedkoper. Het heeft zeker wel zin om even op typenummer te googlen en te checken wat de gemiddelde verkoopprijs is en geen overhaaste aankoop te doen.

Inhoudelijk veel huishoudelijke artikelen als ventilatoren, trimmers, luchtreinigers, etc. Was dit vroeger ook zo? Ik had namelijk een hoger gadget gehalte verwacht tijdens de Hunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d5stick
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Deze iBoods volg ik juist door deze topics op Tweakers (Waarvoor dank).
De wasmiddel (pods, tabs etc) producten die we in ons huishouden gebruiken zijn vaak wel goedkoper inclusief verzending en deze neem ik dan ook graag mee :).

De zaken aangeboden in de Elektronica sectie is niet vaak veel goedkoper en een geweldige deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-05 23:11

Theo

moederbord

d5stick schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:25:
Deze iBoods volg ik juist door deze topics op Tweakers (Waarvoor dank).
De wasmiddel producten die we in ons huishouden gebruiken zijn vaak wel goedkoper inclusief verzending en deze neem ik dan ook graag mee :).

De zaken aangeboden in de Elektronica sectie is niet vaak veel goedkoper en een geweldige deal.
Dezelfde wasmiddels zijn in de supermarkt/kruidvat aanbiedingen goedkoper; ik zit er toevallig nu ook naar te kijken. Bij de AH/kruidvat is de Witte Reus (en soortgelijke A merken) regelmatig voor 2 euro de liter te krijgen

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:27
Richh schreef op woensdag 10 november 2021 @ 10:58:
Desalnietteplus wel een Helly Hansen jas uit de flashsale gekocht voor €100 onder de huidige winkelprijzen, en een natuurstenen fonteintje. Je moet het maar net nodig hebben. Maar heel af en toe is het nog wel de moeite waard.
Volgens mij staat alles wat in de Hunt langs komt wel in die flashsales. op De Box na.
Dus die even doorspitten, en dan ben je weer klaar met de "Hunt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:23
Madman_K schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:00:
[...]

Volgens mij staat alles wat in de Hunt langs komt wel in die flashsales. op De Box na.
Dus die even doorspitten, en dan ben je weer klaar met de "Hunt"
Da's niet helemaal waar, er komt heel soms wel iets in de Hunt langs wat niet in de flash staat.

Ook is hetgene wat in de Hunt langs komt regelmatig nog net iets goedkoper. Denk aan de Apple Airtags voor 25 ipv 28 euro, en de DJI Mavic Mini 2 FMC voor 479 in de hunt ipv 499 in de flashsales.

Tegelijkertijd staat er ook veel 'klein grut' in de flash wat niet in de caroussel langs komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 23-04 16:21
Ik zie wel dat er *Eindelijk* een zoekfunctie beschikbaar is. Scheelt een hoop moeite om een product wat je in de flashsales gezien hebt terug te zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-04 17:34
Zou wel even oppassen.. vorige keer had ik de Airpods 2 besteld, kreeg ik gewoon (defecte) airpods 1 binnen.
Ze konden geen vervanger opsturen, alleen geld terug. Terwijl op dat punt de airpods 2 ook gewoon nog in de store te koop stonden. Kans is dus dat het nog steeds refurbished airpods 1 zijn. Geen airpods 2.

Sowieso bijzonder dat er weer hunt is, vorige is net 5 weken geleden ofzo. Zie ook alleen maar dezelfde producten.

[ Voor 15% gewijzigd door Valandin op 10-11-2021 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Valandin schreef op woensdag 10 november 2021 @ 17:45:
Sowieso bijzonder dat er weer hunt is, vorige is net 5 weken geleden ofzo. Zie ook alleen maar dezelfde producten.
Zoals ik in Topicreeks: iBOOD hunt zie, is er elk kwartaal er (ongeveer) een. Dus in februari, mei, augustus/september en oktober/november.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Ben wel weer tevreden :)
DeWalt DeWALT DCF887D2-QW, Slagmoersleutel €226 -> €164
DeWalt DWST1-71194 Zwart, Oranje gereedschapskist €46 -> €34,95 + 1000 schroeven

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rwinio
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-02 15:29
Nadat ik een aantal jaar terug de zoveelste tegenvallende box te pakken had heb ik het niet meer zo gevolgd. Afgelopen Hunt toch even meegekeken en redelijk eenvoudig een box kunnen kopen (stond vermeld als bougievonken). Moet zeggen dat ik dit keer niet teleurgesteld ben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lv50r9Q_ohPQcCDUERb7pBX2KaU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hqQfdiP66SrU3cU8IMibM7Ie.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m181087
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-05 18:16
De Hunt is altijd een handige manier om de volledige magazijninhoud van iBood eens door te spitten.
De aanbiedingen op de frontpage volg ik nooit en de boxen al helemaal niet. Maar volgens mij wordt elke schroef in het iBood magazijn tijdens de Hunt online gezet.

Deze keer gekocht: Durex condooms, Oral-B opzettandenborstels, overhemd en broekriemen. Alles flink goedkoper dan in de winkel, dus ik ben tevreden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:39
m181087 schreef op maandag 15 november 2021 @ 12:07:

Deze keer gekocht: Durex condooms, Oral-B opzettandenborstels
Refurbished?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Let op:
Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Kortingscodes mogen in iBOOD kortingscodetopic worden gepost.
• Shopreviews zijn hier niet de bedoeling. Deze mogen geplaatst worden via https://tweakers.net/shopreview/7861/ibood/shopreviews/
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.