Toon posts:

iBOOD hunt 22 & 23 september 2021 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 5.854 views

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-03 14:48

iBOOD hunt topic

iBOOD hunt?

Wat is de HUNT?
De HUNT is hét hoogtepunt voor de echte online koopjesjagers. Normaal gesproken heeft iBOOD 'maar' 1 superaanbieding per categorie per dag. Tijdens de HUNT vliegen de aanbiedingen je om de oren en volgen ze elkaar in hoog tempo op. Zodra een product is uitverkocht, verschijnt direct de volgende superdeal. De HUNT is enorm populair, dus nog meer dan normaal geldt: wees er snel bij, op=op!

YouTube: iBOOD HUNT: 1000 Superdeals in een razend tempo!

Handige linkjes voor tijdens de hunt

Natuurlijk kan het soms lastig zijn om je object van keuze in je begeerde hartje te krijgen.
Gebruik maken van de volgende links kan ervoor zorgen dat het hunten wat gemakkelijker is:Externe sites ter ondersteuning van de Hunt:

Vaak gestelde vragen

:? Wat is een box/ wat is die box waar jullie het over hebben?
De beruchte en befaamde iBOOD box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op youtube wat mensen in het verleden ontvangen hebben.

:? Moet ik voor elk product apart verzendkosten betalen?
Ja, helaas betaal je apart voor elk product de verzendkosten, zelfs bij een 1 euro product. Je moet alle producten ook apart afrekenen omdat de aanbiedingen elkaar zo snel opvolgen.

:? Kan ik meerdere deals tegelijk bestellen?
Ja, en Nee. Je kunt maar één huntdeal per keer bestellen. Maar: je kunt deze wel combineren met andere superkoopjes uit de HUNT FLASH SALE. Je kunt dus eerst je favoriete deals uit de sale in je winkelmandje stoppen, wachten tot de ultieme huntdeal voorbij komt, die erbij doen en snel afrekenen!

:? Is het echt zo goedkoop, die hunt?
Houd allereerst natuurlijk de pricewatch in de gaten ter vergelijking, maar vaak zijn de producten die vandaag worden aangeboden goedkoper dan toen iBOOD ze voor het eerst aanbood. Dat kan van 5 tot 50 euro goedkoper zijn ten opzichte van de eerste iBOOD dagaanbieding.

:? Wanneer is de hunt?
22 en 23 september 2021

:? Waar kan ik alle producten vinden die al geweest zijn?
Op de iBOOD website; http://nl-nl.forum.ibood.com/ en op http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis

:? Op welk moment is de aanbieding voor jou?
De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 min de tijd.

:? Kan je zien wie welke box heeft gescoord?
Als men zelf een box aan onderstaande sheet heeft toegevoegd en bijhoudt dan kan dat.
https://docs.google.com/s...DJxodM/edit#gid=178459121

Regeltjes om te reageren

Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
  • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
  • Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
  • Kortingscodes mogen, zoals altijd, gepost worden in iBOOD kortingscodetopic.
  • Shopreviews zijn hier niet de bedoeling. Deze mogen, zoals gewoonlijk, geplaatst worden via https://tweakers.net/shopreview/7861/ibood/shopreviews/
  • Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
  • Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
  • Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan ([Afbeelding] naast de titel van het topic)
  • Weten of je iets gemist hebt? Hier is de historie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis

Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod
[Afbeelding] Happy posting! [Afbeelding]

• Valandin
Toch voor de vorm maar even een topic gemaakt voor deze editie.
Weinig spannends maar voor het eerst in lange tijd toch weer wat gekocht;

Refurbished, tja, wel een nette prijs en alsnog 2 jaar garantie.
Wel acceptabel voor een overlegje hier en een overlegje daar :)

• CptMeatball
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-02 11:49
Ik zie dat ook de AirPods Pro in in de lijst staan. Maar voor 10eu goedkoper dan bijv. Bol.com neig ik toch naar een iets meer vertrouwdere verkoper. Wat is de ervaring met garantie en iBood?

Mijn V&A Advertenties!

• Valandin
CptMeatball schreef op woensdag 22 september 2021 @ 10:00:
Ik zie dat ook de AirPods Pro in in de lijst staan. Maar voor 10eu goedkoper dan bijv. Bol.com neig ik toch naar een iets meer vertrouwdere verkoper. Wat is de ervaring met garantie en iBood?
Als ze in de 'hunt' langskomen zijn ze een stuk goedkoper. De AirPods 2 waren nog eens 20% goedkoper dan in de lijst.
Garantie hoor ik gemengde verhalen over..

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:20

burgt

Starbass

Valandin schreef op woensdag 22 september 2021 @ 10:23:
[...]

Als ze in de 'hunt' langskomen zijn ze een stuk goedkoper. De AirPods 2 waren nog eens 20% goedkoper dan in de lijst.
Garantie hoor ik gemengde verhalen over..
komt nu net voorbeij boor 106.95

en de doos schiet ook weer voorbij, blijft zinloos om te proberen, reageerd gewoon niet.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

• Meller
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03 23:41

Meller

Much to learn, you still have

Kansloos weer de Box, computer en GSM allebei pech.......

Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4

• Berreber
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-02 13:16
Jup, ik ook op telefoon en computer. Gewoon kansloos.

Vind de hunt (net als de vorige keren) jammer genoeg weer zeer matig.

If it ain't broke, don't fix it

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-02 18:53
Ik ging er vroeger altijd voor zitten, een keer of 5 een doos weten te bemachtigen en dan ook nog best wat andere dealtjes erbij. Inmiddels is het niet echt interessant meer, alsof de marges er niet meer zijn. Die doos heb ik sowieso al sinds een jaar of 5 opgegeven.

• Berreber
Emgeebee schreef op woensdag 22 september 2021 @ 11:38:
Ik ging er vroeger altijd voor zitten, een keer of 5 een doos weten te bemachtigen en dan ook nog best wat andere dealtjes erbij. Inmiddels is het niet echt interessant meer, alsof de marges er niet meer zijn. Die doos heb ik sowieso al sinds een jaar of 5 opgegeven.
Klopt, geldt voor mij ook. Merk ook dat ik amper de hunt nog in de gaten houd. Komen weinig interessante deals voorbij

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Toch jammer dat dit niet meer zoals vroeger was, the hype was real! Nu weet je gewoon dat het niet de moeite is om dit in de gaten te houden. De laatste doos was echt een tegenvaller voor mij.

AMD Ryzen 7 5700X/AMD 7900 XTX/H1 V2 2022 -  MBP 16 M1 Max/32GPU/64GB/8TB - 14 Pro Max 512GB -  iPad Pro 2021 12.9

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-03 07:33
En het is jammer dat je niet meer makkelijk kunt zien welke producten er al zijn verkocht voor welke prijs.

Of weet iemand hoe ik dat wel kan zien?

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• Rob-T6
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:41
de 1dagskoopjes: iBOOD HUNT Instant NL versie lijkt ook al niet meer te werken.

Komt weinig interessants voorbij :/

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Rob-T6 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 11:47:
de 1dagskoopjes: iBOOD HUNT Instant NL versie lijkt ook al niet meer te werken.

Komt weinig interessants voorbij :/
Volgens mij waren ze hier vorig jaar of de jaar daarvoor al mee gestopt

AMD Ryzen 7 5700X/AMD 7900 XTX/H1 V2 2022 -  MBP 16 M1 Max/32GPU/64GB/8TB - 14 Pro Max 512GB -  iPad Pro 2021 12.9

• Rob-T6
  • Laatst online: 09:41
Ze zouden er inderdaad al mee stoppen, maar daarna heeft het nog een keer (of 2) gewerkt.

Wel jammer, kon je nog wat beter de geschiedenis in de gaten houden, en kijken of het wel echt een deal was voor zover dat mogelijk is nu.

• jeroentjeh
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-03 16:39
De ibud hunt. :+

• CptMeatball
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-02 11:49
Is er een box langskomen of heeft een developer de site gesloopt? :D

Mijn V&A Advertenties!

• Valandin
CptMeatball schreef op woensdag 22 september 2021 @ 15:32:
Is er een box langskomen of heeft een developer de site gesloopt? :D
Ligt er al 10 minuten uit ofzo, idd :)

• Theck88
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-03 15:19

Theck88

If it's hard just KISS!

Ik had graag gebruik willen maken van de happy hour code, maar dat is, dankzij de storing, helaas alweer voorbij.

[Voor 20% gewijzigd door Theck88 op 22-09-2021 16:17]

My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing

• aobh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:30
Wie koopt er eigenlijk nog bij iBood? Vroeger was het altijd spannend wat ze aanboden, maar nu bieden ze zoveel aan op ibood.com dat het een gewone webshop is geworden met te hoge verzendkosten.. Of ben ik de enige?

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-03 14:01

Plainside

I browse when I'm at work

aobh schreef op woensdag 22 september 2021 @ 16:09:
Wie koopt er eigenlijk nog bij iBood? Vroeger was het altijd spannend wat ze aanboden, maar nu bieden ze zoveel aan op ibood.com dat het een gewone webshop is geworden met te hoge verzendkosten.. Of ben ik de enige?
Valt mee als je het mij vraagt, maar ze hebben gewoon zoveel prul en praal er aan bij gevoegd.

Hunt is eigenlijk wel weer erg teleurstellend. Hou het beetje in de gaten hier maar een echte hunt is het niet meer imho.

• Killemov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-10-2022

Killemov

Ik zoek nog een mooi icooi =)

Ik ben het voor 80% met je eens, maar heel af en toe komt er toch iets voorbij dat ver onder elk bestaande prijs ligt. Dan blijft het toch moeilijk om niet op de kopen-knop te drukken. :D
De verzendkosten zijn voor mij wel eens een dingetje geweest met retourneren. Als je meer dingen tegelijk hebt gekocht en er komt toch een meerprijs op de verzendkosten, dan krijg je bij het retourneren toch niets terug. Dat is legaal, maar niet netjes.

Hey ... maar dan heb je ook wat!

• Señor Sjon
  • Laatst online: 12:36

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Dit dus. De urgentie is totaal weg en de prijsstelling evenzo. Ik ga niet dagelijks kijken om 1x / twee jaar iets te kopen wat ik misschien toch niet nodig had.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Theck88
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-03 15:19

Theck88

If it's hard just KISS!

Is de website bij jullie ook nog steeds niet bereikbaar?

My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Theck88 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 16:23:
Ah het ligt dus niet aan mij :P

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Theck88 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 16:23:
Yep, ze waren zo geschrokken van het happy hour, waarbij zie niet die belachelijke verzenkosten iedere keer rekenen dat de hele site is vastgelopen

• Tomahawk_nr1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12:29
Voor mij is het kantelpunt eigenlijk dat de webshop is overgenomen door de MediaMarkt groep. Sindsdien heb ik het idee dat ze overblijfselen van de MediaMarkt voorraad verkopen met een kleine beetje korting. Producten die de MediaMarkt zelf niet meer kwijt kan zeg maar. Maar eigenlijk zit er niet echt wat interessants tussen.

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:13
Tomahawk_nr1 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 16:25:
Voor mij is het kantelpunt eigenlijk dat de webshop is overgenomen door de MediaMarkt groep. Sindsdien heb ik het idee dat ze overblijfselen van de MediaMarkt voorraad verkopen met een kleine beetje korting. Producten die de MediaMarkt zelf niet meer kwijt kan zeg maar. Maar eigenlijk zit er niet echt wat interessants tussen.
Voor zover ik weet is het al een tijdje (> 2 jaar) geen onderdeel meer van MediaMarkt, maar overgenomen door een investeerder.

EDIT:
2 jaar en 20 dagen :+ https://retailtrends.nl/n...oopt-ibood-aan-management

[Voor 9% gewijzigd door Erkel op 22-09-2021 16:27]

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

• spank_mojoo
  • Laatst online: 21-03 12:25
site ligt hier ook plat, via de android app lukt wel

• GiantHoax
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14:35
De site doet het weer.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:39

franssie

Save the albatross

Site laat wel producten zien maar je kan er verder niets mee

code:
1
2
3
4
5
6
Error 503 Backend fetch failed

Backend fetch failed
Guru Meditation:

XID: 27854206

🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Propheticus
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:35
...niet echt. De frontpage laat de hunt deal zien, maar navigatie faalt.
Ook de flash sale deals zijn niet te bekijken.

HTTP-502 Server Error en HTTP-503 Backend fetch failed

Edit: werkt wisselend wel/niet. Servers lijken het zwaar te hebben.

[Voor 16% gewijzigd door Propheticus op 22-09-2021 17:03]

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 12:16
@Valandin misschien nog even de datum in the OP aanpassen :p

• Valandin
IThom schreef op woensdag 22 september 2021 @ 23:39:
@Valandin misschien nog even de datum in the OP aanpassen :p
Check! ;)

• nocalimero
  • Laatst online: 24-03 07:33
Dit moet echt de slechtste Hunt ooit zijn.
Bij mij laadt de site niet goed. De "aanbiedingen" verdwijnen op de site meteen, terwijl ze in de App nog wel zichtbaar zijn.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:31
Ligt het aan mij of is die history site al uit 2019?
Ook op andere manieren gezocht wat er al allemaal voorbij gekomen is maar ik blijf dezelfde tegenkomen.

Mijn profiel op Discogs

• Valandin
Valandin schreef op woensdag 22 september 2021 @ 09:43:
Toch voor de vorm maar even een topic gemaakt voor deze editie.
Weinig spannends maar voor het eerst in lange tijd toch weer wat gekocht;

[Afbeelding]
Refurbished, tja, wel een nette prijs en alsnog 2 jaar garantie.
Wel acceptabel voor een overlegje hier en een overlegje daar :)
Heb ze binnen, maar het zijn A1523's...... Dus een ouder model..

• Hkuit
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:03
wat een suffe Hunt; ik zie als recente aanbiedingen Tandenborstels, vaatwastabletten, vloeibaar wasmiddel en batterijen...

En wat me opvalt; de vorige aanbieding is voorbij, en dan komt er in beeld "Time Up".
Ik weet niet wie dat bedacht heeft, maar dat is m.i. geen goed engels. In het engels zou het zijn 'time's up'.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:27
De box net kunnen bestellen, maar toch het betaalscherm weg geklikt. Ik denk dat het nooit meer zo zal worden als vroeger.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Berreber
Jumpman schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:47:
De box net kunnen bestellen, maar toch het betaalscherm weg geklikt. Ik denk dat het nooit meer zo zal worden als vroeger.
Klopt denk ik ook. De hoogtijdagen van iBood zijn wel over.

• Valandin
Valandin schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:23:
[...]

Heb ze binnen, maar het zijn A1523's...... Dus een ouder model..
En ze zijn nog defect ook. Na 15 minuten verliezen ze gewoon verbinding en als je dan opnieuw verbind komt er alleen maar geluid uit het linker oortje. 8)7 |:(
Retourverzoek indienen en echt de aller aller aller laatste keer ibood.
Én een oud model opsturen i.p.v. het geadverteerde model en dan nog een defect exemplaar ook.

[Voor 10% gewijzigd door Valandin op 23-09-2021 16:44]

• joostman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-03 22:34
De genoemde links zijn niet meer actueel.
De 1dagskoopjes geeft volgens mij informatie van augustus 2019
Wat de Discord site is weet ik niet, maar heb er geen wachtwoord van, dus kan niet inloggen.

Externe sites ter ondersteuning van de Hunt:
1dagskoopjes: iBOOD HUNT Instant NL versie
1dagskoopjes: iBOOD HUNT Instant BE versie
Flashdeals Discord

Weten of je iets gemist hebt? Hier is de historie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis

• Señor Sjon
  • Laatst online: 12:36

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Die datum werd niet aangepast, maar meestal klopte de geschiedenis wel.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Da_Teach
  • Laatst online: 19-03 12:08
Net als vorige keer is de levering van de box weer uitgesteld met een aantal dagen. Het lukt mij wel vaak een box te bemachtigen maar 99 van de 100 keer zit er niks interessants in. Vorige keer een dweilrobot en wat speelgoed, de dweilrobot verkocht voor de prijs van de box en het speelgoed naar mijn zoon.

Tja het blijft een gok en als het echt prul is dan retour afzender.

Maar inderdaad voordat ze waren overgenomen was de boxen wel veel beter. Ik zeg ook telkens tegen mezelf "ik ga het niet meer doen" en dan komt er een hunt :D

• BramCoding
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-01 17:05
Dat het niet meer vol zit met laptops en wat nog allemaal is volledig correct (de box). Maar dat het de gok niet waard is?

Je kan hem gratis retour sturen (Paypal) als je het niets vindt, maar meestal zit er wel 1 item in waarmee je de €100 terug hebt en de rest is basically free stuff.
We zijn een beetje te verwend geweest vroeger, blijkt.

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 12:16
BramCoding schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 22:10:
Dat het niet meer vol zit met laptops en wat nog allemaal is volledig correct (de box). Maar dat het de gok niet waard is?

Je kan hem gratis retour sturen (Paypal) als je het niets vindt, maar meestal zit er wel 1 item in waarmee je de €100 terug hebt en de rest is basically free stuff.
We zijn een beetje te verwend geweest vroeger, blijkt.
Mijn ervaring is dat de inhoud van de box theoretisch hoger in waarde is dan €100,-
In de praktijk (doorverkoopwaarde) inclusief de moeite die daarvoor gedaan moet worden (gedoe met de gemiddelde persoon op Marktplaats) is het bij lange na niet waard. (in ieder geval niet voor mij, met al een gebrek aan tijd)

Ik zelf heb de afgelopen hunt niet meegedaan, de deals zijn op zn minst matig (niet
eens noemenswaardig), en urenlang geconcentreerd kijken of die box nu een keer voorbij komt zit er ook niet meer bij.

Misschien dat het voor mensen die van verrassingen houden nog de moeite waard is, voor mij in ieder geval niet meer.

• Da_Teach
  • Laatst online: 19-03 12:08
Helaas gaat hij weer terug.
  • BMW 8001 Horlogo (marktplaats wordt al overspoelt)
  • Adidas Horlogo
  • Tanita Weegschaal (dezelfde als vorige box)
  • Huawai Wifi Router
  • Smartbulb set van Smartwares
  • Een of andere bal met bluetooth
  • Voorhoofdthermometer
  • Baardtrimmer (dezeflfde als vorige box)
  • 14 daagse erotiek box
  • Snoeischaar
Ja ik denk als ik moeite doe dat ik 150+ aan verkoop in de box heb zitten en dan zou ik de snoeischaar en de voorhoofdthermometer houden. En als het dames horloges waren geweest dan hadden we ook de box gehouden (mijn vrouw houdt wel van horloges). Maar het is eigenlijk allemaal prut.

Dus hij gaat weer terug.

Ik had natuurlijk de kleine hoop op een Garmin horloge (waar ze maar niet vanaf komen). Dan had ik de box ook direct gehouden en dat horloge ook gebruikt.

Maar goed, such is life.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:12
Hier ongeveer hetzelfde als boven genoemd, maar dan zonder lampen.

Heb stille hoop om beide horloges toch wel voor >100 te kunnen verkopen totaal. Dan is de box terug verdiend. Router levert ook wel wat op.

De snoeischaar kunnen we wel gebruiken, de thermometer is ook wel handig natuurlijk. En tja, dat hart? 8)
Toch gratis spullies d:)b

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Kortingscodes mogen in iBOOD kortingscodetopic worden gepost.
• Shopreviews zijn hier niet de bedoeling. Deze mogen geplaatst worden via https://tweakers.net/shopreview/7861/ibood/shopreviews/
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
• Weten of je iets gemist hebt? Hier is de historie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee