Toon posts:

iBOOD hunt 26 & 27 mei 2021 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 7.514 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2Henk 'm!

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 12:16

iBOOD hunt topic

iBOOD hunt?

Wat is de HUNT?
De HUNT is hét hoogtepunt voor de echte online koopjesjagers. Normaal gesproken heeft iBOOD 'maar' 1 superaanbieding per categorie per dag. Tijdens de HUNT vliegen de aanbiedingen je om de oren en volgen ze elkaar in hoog tempo op. Zodra een product is uitverkocht, verschijnt direct de volgende superdeal. De HUNT is enorm populair, dus nog meer dan normaal geldt: wees er snel bij, op=op!

YouTube: iBOOD HUNT: 1000 Superdeals in een razend tempo!

Handige linkjes voor tijdens de hunt

Natuurlijk kan het soms lastig zijn om je object van keuze in je begeerde hartje te krijgen.
Gebruik maken van de volgende links kan ervoor zorgen dat het hunten wat gemakkelijker is:Externe sites ter ondersteuning van de Hunt:

Vaak gestelde vragen

:? Wat is een box/ wat is die box waar jullie het over hebben?
De beruchte en befaamde iBOOD box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op youtube wat mensen in het verleden ontvangen hebben.

:? Moet ik voor elk product apart verzendkosten betalen?
Ja, helaas betaal je apart voor elk product de verzendkosten, zelfs bij een 1 euro product. Je moet alle producten ook apart afrekenen omdat de aanbiedingen elkaar zo snel opvolgen.

:? Kan ik meerdere deals tegelijk bestellen?
Ja, en Nee. Je kunt maar één huntdeal per keer bestellen. Maar: je kunt deze wel combineren met andere superkoopjes uit de HUNT FLASH SALE. Je kunt dus eerst je favoriete deals uit de sale in je winkelmandje stoppen, wachten tot de ultieme huntdeal voorbij komt, die erbij doen en snel afrekenen!

:? Is het echt zo goedkoop, die hunt?
Houd allereerst natuurlijk de pricewatch in de gaten ter vergelijking, maar vaak zijn de producten die vandaag worden aangeboden goedkoper dan toen iBOOD ze voor het eerst aanbood. Dat kan van 5 tot 50 euro goedkoper zijn ten opzichte van de eerste iBOOD dagaanbieding.

:? Wanneer is de hunt?
26 & 27 mei 2021

:? Waar kan ik alle producten vinden die al geweest zijn?
Op de iBOOD website; http://nl-nl.forum.ibood.com/ en op http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis

:? Op welk moment is de aanbieding voor jou?
De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 min de tijd.

:? Kan je zien wie welke box heeft gescoord?
Als men zelf een box aan onderstaande sheet heeft toegevoegd en bijhoudt dan kan dat.
https://docs.google.com/s...DJxodM/edit#gid=178459121

Regeltjes om te reageren

Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
  • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
  • Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
  • Kortingscodes mogen, zoals altijd, gepost worden in iBOOD kortingscodetopic.
  • Shopreviews zijn hier niet de bedoeling. Deze mogen, zoals gewoonlijk, geplaatst worden via https://tweakers.net/shopreview/7861/ibood/shopreviews/
  • Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
  • Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
  • Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan (https://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif naast de titel van het topic)
  • Weten of je iets gemist hebt? Hier is de historie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis

Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod
https://ic.tweakimg.net/camo/55502b494a96a40e1126b57b2483d1b9698bf29e/?url=http%3A%2F%2Fiboodhunt.1dagskoopjes.nl%2Fimg%2Fsirenes.gif Happy posting! https://ic.tweakimg.net/camo/55502b494a96a40e1126b57b2483d1b9698bf29e/?url=http%3A%2F%2Fiboodhunt.1dagskoopjes.nl%2Fimg%2Fsirenes.gif

[Voor 0% gewijzigd door Yorinn op 27-05-2021 11:46. Reden: Directe link richting de Hunt toegevoegd, gezien die mistte.]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• IThom
Vorige keer niet al te veel animo gehad (en terecht!)
Toch is er weer een Hunt over +/- een half uur, dus dacht ik maar een topic aan te maken.

Iemand die nog even wakker blijft ervoor? Zelf zal ik alleen even door de flashdeals spitten en vervolgens gaan slapen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• IThom
Het lijkt erop dat 1dagkoopjes momenteel niet werkt

• Dionysiou
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:40
Dat je nog een topic opent. 😂

• IThom
Dionysiou schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 00:09:
Dat je nog een topic opent. 😂
Altijd gezellig zo samen met mezelf ;p

• Dionysiou
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:40
IThom schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 00:12:
[...]

Altijd gezellig zo samen met mezelf ;p
Heb je al leuke flashdeals gevonden?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gekkehuus
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:08
Voorspelt weinig goeds, net alle flash hunts doorgekeken.
Als dat een opmaat is voor wat er langs komt, verwacht ik weinig koopje te scoren…

Acties:
  • +1Henk 'm!

• IThom
Dionysiou schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 00:27:
[...]

Heb je al leuke flashdeals gevonden?
Om eerlijk te zijn: niet eens iets gezien dat mn aandacht trok

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:31
Dat zal ook wel zo blijven ben ik bang, de laatste keren is het 3x niks wat ze vermelden..

Waar is die tijd dat je de hele dag een scherm open had staan voor een 'grote doos' om dat hier meteen te vermelden als je prijs had :)

Be “fearful when others are greedy, and greedy only when others are fearful.”

• manzonderdas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:20
Lijkt bij mij alsof het recent nog een hunt was?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bamboeli
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-02 21:44
Tja niks bijzonders gezien, zie zelfs dat de prijzen zelfde zijn als paar weken geleden voor bepaalde flash deals... it aint what it used to be

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-03 13:33
Iemand nog een goede Mesh wifi aanbieding gezien?

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-02 18:33
iBood... ik vraag me echt al een hele tijd af hoe lang die site nog in de lucht blijft / kan blijven.
De aanbiedingen van weleer zijn er echt niet meer. En steeds dezelfde discussies over de verzendkosten... Als het voordeel zich al beperkt tot de waarde daarvan, zou ik persoonlijk niet eens overwegen bij iBood te kopen :+

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-03 00:01

ITsEZ

parttime all-rounder

Danny the dog schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 10:15:
iBood... ik vraag me echt al een hele tijd af hoe lang die site nog in de lucht blijft / kan blijven.
De aanbiedingen van weleer zijn er echt niet meer. En steeds dezelfde discussies over de verzendkosten... Als het voordeel zich al beperkt tot de waarde daarvan, zou ik persoonlijk niet eens overwegen bij iBood te kopen :+
Daarom blijven ze juist heel lang in de lucht, hoge prijzen = hoge winst ;)

What you see is always what you get.

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:07
Er zitten regelmatig leuke aanbiedingen tussen. Kijk je nu bijvoorbeeld naar de Samsung SD kaartjes, dan zijn deze goedkoper dan in de pricewatch, zelfs als je de verzendkosten meeneemt. De truc is dan vaak om een goed moment te hebben waarbij je een aantal van dergelijke producten kunt combineren (en maar 1x verzendkosten hebt).

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Slash303
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-03 15:56
Deze blijkt niet meer te werken: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-02 18:33
pietje63 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 10:22:
[...]

Er zitten regelmatig leuke aanbiedingen tussen. Kijk je nu bijvoorbeeld naar de Samsung SD kaartjes, dan zijn deze goedkoper dan in de pricewatch, zelfs als je de verzendkosten meeneemt. De truc is dan vaak om een goed moment te hebben waarbij je een aantal van dergelijke producten kunt combineren (en maar 1x verzendkosten hebt).
Exact dat....

Je moet al gaan 'shoppen' / combineren om nog enig voordeel er uit te halen.

iBood is tegenwoordig een soort webshop geworden, waarbij je je per artikel moet afvragen of het prijstechnisch interessant is én of het überhaupt nog een actueel artikel betreft. (vaak zijn er al opvolgers in de markt voor een vergelijkbare prijs)
Daarbij zou een zoek- of filtersysteem geen overbodige luxe zijn, want als ik van tijd tot tijd eens door bijvoorbeeld de 'DIY' sectie scroll, haak ik af als ik zie dat ik 10 pagina's met schroeven ed. moet doorzoeken.

Anyways... Mijn punt was: 'vroeger' had je gewoon 1 knaller van een aanbieding per dag. Helaas ontbreekt dat tegenwoordig 99% van de tijd.

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-03 20:41
Sinds ze geen onderdeel meer zijn van Mediamarkt heb ik wel het idee dat het wel weer wat aan het verbeteren is. Maar het blijft wel altijd opletten met de koopjes want het is vaak genoeg zo dat ze te duur zijn of producten verkopen waar een hoop marge op zit. Zoek maar eens de meubels op welke zo af en toe voorbij komen...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bamboeli
verschil met 'vroeger' is ook dat je nu op je gemak nog ff research kan doen naar de prijzen zonder bang te hoeven zijn dat het in tussentijd uitverkocht is. Herinner me de tijd nog van snel zoeken en vergelijken, als het een goeie prijs had, wachten tot die weer langs zou komen (wat niet altijd het geval was).. haha good times

Zit nu enkel te wachten tot de Fitbit Sense langskomt met aantrekkelijke prijsje.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:20

sjaool

Every life should have 9 cats

Je kunt wel stellen dat de iBood Hunt nu echt dood is.

"When you grow up your heart dies"

• Douwenoort
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-11-2021
Das war einmal...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• IThom
Bamboeli schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 11:49:
verschil met 'vroeger' is ook dat je nu op je gemak nog ff research kan doen naar de prijzen zonder bang te hoeven zijn dat het in tussentijd uitverkocht is. Herinner me de tijd nog van snel zoeken en vergelijken, als het een goeie prijs had, wachten tot die weer langs zou komen (wat niet altijd het geval was).. haha good times

Zit nu enkel te wachten tot de Fitbit Sense langskomt met aantrekkelijke prijsje.
Nu de Fitbit Sense voor €219

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:46
sjaool schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:00:
Idd zelfs @Webcare iBOOD komt al een paar hunts niet meer langs met kortingscodes...

Strava

• SQB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-12-2022
De geschiedenis op 1dagskoopjes werkt niet meer (zoals al vermeld). Heeft iemand nog Lego voorbij zien komen, behalve de Star Destroyer in de Flash?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:52
Nee, geen Lego gezien, alleen de ISD idd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:29
Totale schade (uit de flash sales gesnoept):
- Sonicare tandenborstels
- +extra opzetstukjes
- iBood hoodie
- Bjorn Borg hoodie
- 24 blikjes Red Bull
- 140 Ariel Pods

En zonet:

Jammergenoeg misgegrepen bij de zwarte KitchenAid, die had ik nog wel willen scoren maar was vrij snel uitverkocht.

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:28
alki schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 09:31:
Iemand nog een goede Mesh wifi aanbieding gezien?
Nu een Netgear Orbi Pro SRK60 Mesh

Home Assistant configuratie

• SQB
Tdv:
  • Steelpan (Flash)
  • Combinatiehaak (Flash)
  • Lowepro tasje (Flash)
  • EHBO-koffer (geen Hunt of Flash, maar wel gratis verzending)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• IThom
Als iemand het interessant vind: ik heb een Excel overzicht gemaakt met alle flashdeals die momenteel op iBOOD staan
Een filterbare lijst met verkoopprijzen, kortingspercentages, hoogte verzendkosten en verwachtte verzenddatum.

Stuur even een PBtje dan kan ik em delen

• Freddy22
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-03 00:06
Is hier nog een alternatief voor?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Bamboeli
heb een bureaulamp gekocht... slaat echt nergens op waarom ik dat deed...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• sleezball
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-02 23:26
Och, gisteren een Dolce Gusto Mini Me gekocht voor een aantrekkelijk prijsje. Elders minstens bijna het dubbele, in ieder geval voor de zwarte versie.

Maar wat me nog het meest verbaast is wel dat ik vanmorgen een emailtje in m'n postvak vond met de mededeling dat het apparaat vandaag al geleverd zou worden. En dat is ook gebeurd. Met DHL stipt op tijd ook nog eens.

Dat terwijl bij verzendinformatie stond dat het pas over drie dagen verzonden zou worden. Dus al met al per ongeluk toch een prima ervaring opgelopen bij iBood.

... Je hébt soms van die dagen ...

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Bamboeli
sleezball schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 21:28:
Och, gisteren een Dolce Gusto Mini Me gekocht voor een aantrekkelijk prijsje. Elders minstens bijna het dubbele, in ieder geval voor de zwarte versie.

Maar wat me nog het meest verbaast is wel dat ik vanmorgen een emailtje in m'n postvak vond met de mededeling dat het apparaat vandaag al geleverd zou worden. En dat is ook gebeurd. Met DHL stipt op tijd ook nog eens.

Dat terwijl bij verzendinformatie stond dat het pas over drie dagen verzonden zou worden. Dus al met al per ongeluk toch een prima ervaring opgelopen bij iBood.
Dat allemaal klinkt bijna te mooi om waar te zijn... hele goeie aanbieding, bij hunt een mailtje dat het binnen dag geleverd wordt, en grootste verbazing... DHL die (überhaupt) op tijd levert.. 8) zou als ik jou was ook ff kraslot oid halen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-03 19:55
Freddy22 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:50:
[...]

Tegenwoordig delen ze de deals via discord, daar is tevens direct een geschiedenis te vinden.

Deze hunt;
Wc blokjes
Koffie
Dikke doos.

[Voor 18% gewijzigd door Xentor op 28-05-2021 09:50]

iRacing profiel | Ryzen 7700x | 6700XT

Acties:
  • 0Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:31
Freddy22 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:50:
[...]

Discord: https://discord.gg/VqjY93N

Toon Thermostaat Expert | ToonWiki.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SQB
Thanks. En damn, toch nog de AT-AT voorbijgekomen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-03 11:37
Zojuist mn pakket binnen gekregen. Eerste keer dat ik via ibood wat gekocht heb.
Is de the badass deal hunter badge die op de doos zit ergens goed voor?
Word van de informatie op deze link niet veel wijzer https://box.ibood.com/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:31
sjaool schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:00:
Dit topic zit (hier iig) op 2 pagina's. In 2014-2016 waren dit 200-300 pagina's. Ik heb ook al jaren niet meer wat gekocht, omdat het toch voornamelijk spul is wat of niet interessant is geprijds, of zodanig "outlet" is dat alsnog niemand het wil.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:20

sjaool

Every life should have 9 cats

Goemies schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:59:
Zojuist mn pakket binnen gekregen. Eerste keer dat ik via ibood wat gekocht heb.
Is de the badass deal hunter badge die op de doos zit ergens goed voor?
Word van de informatie op deze link niet veel wijzer https://box.ibood.com/
Daar staat dan ook dat er later nieuws komt wat je met die badge kunt doen. Voor nu dus uitknippen en bewaren. ;)

"When you grow up your heart dies"

• Da_Teach
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-03 12:08
Grmbl, de verzend datum van de ibood-box zojuist even een week opgeschoven (zonder dat ze dat melde)...

• Richh
De iBood boxen zijn inmiddels door men ontvangen, de inhoud is ditmaal voor iedereen hetzelfde geweest (inclusief de gewonnen boxen).

- Braava dweilrobot
- Matador bouwspeelgoed
- Superhippe weegschaal
- Baardtrimmer van Panasonic
- V&B bestekset
- CAT zaklamp
- Philips oordopjes
- Joseph Joseph rasp/snij ding
- Thermoskan
- Hansaplast verband pleister units
- Zwitsal body creme

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:04

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Matador :D
Damn, da's een blast from the past. Kan goed 35 jaar geleden zijn dat ik daar voor het laatst iets van hoorde.

Verder hele mooie inhoud voor een doorsnee gezin met jonge kids en een tegelvloer. Had zelf eigenlijk alles wel kunnen gebruiken.

Wat kostte dat ding ook alweer?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Richh
The Eagle schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 11:54:
Damn, da's een blast from the past. Kan goed 35 jaar geleden zijn dat ik daar voor het laatst iets van hoorde.

Verder hele mooie inhoud voor een doorsnee gezin met jonge kids en een tegelvloer. Had zelf eigenlijk alles wel kunnen gebruiken.

100 euro :)

De Braava is al verkocht, de rest staat op marktplaats...

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:31
The Eagle schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 11:54:

Box was 100euro, je weet alleen nooit wat je krijgt.

Ik heb er ook één echter kan ik maar minimaal dingen er van gebruiken.
Dweilrobot heb ik al van een ander merk
Weegschaal heb ik al van een ander merk
Scheerapparaat heb ik al van een ander merk
Dus de 3 grote knallers van de box heb ik al niks aan zelf :X

Toon Thermostaat Expert | ToonWiki.nl

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Kortingscodes mogen in iBOOD kortingscodetopic worden gepost.
• Shopreviews zijn hier niet de bedoeling. Deze mogen geplaatst worden via https://tweakers.net/shopreview/7861/ibood/shopreviews/
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
• Weten of je iets gemist hebt? Hier is de historie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee