iBOOD hunt topic |
|
iBOOD hunt? |
Wat is de HUNT? De HUNT is hét hoogtepunt voor de echte online koopjesjagers. Normaal gesproken heeft iBOOD 'maar' 1 superaanbieding per categorie per dag. Tijdens de HUNT vliegen de aanbiedingen je om de oren en volgen ze elkaar in hoog tempo op. Zodra een product is uitverkocht, verschijnt direct de volgende superdeal. De HUNT is enorm populair, dus nog meer dan normaal geldt: wees er snel bij, op=op! YouTube: iBOOD HUNT: 1000 Superdeals in een razend tempo! |
Handige linkjes voor tijdens de hunt |
Natuurlijk kan het soms lastig zijn om je object van keuze in je begeerde hartje te krijgen. Gebruik maken van de volgende links kan ervoor zorgen dat het hunten wat gemakkelijker is:Externe sites ter ondersteuning van de Hunt: |
Vaak gestelde vragen |
![]() De beruchte en befaamde iBOOD box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op youtube wat mensen in het verleden ontvangen hebben. ![]() Ja, helaas betaal je apart voor elk product de verzendkosten, zelfs bij een 1 euro product. Je moet alle producten ook apart afrekenen omdat de aanbiedingen elkaar zo snel opvolgen. ![]() Ja, en Nee. Je kunt maar één huntdeal per keer bestellen. Maar: je kunt deze wel combineren met andere superkoopjes uit de HUNT FLASH SALE. Je kunt dus eerst je favoriete deals uit de sale in je winkelmandje stoppen, wachten tot de ultieme huntdeal voorbij komt, die erbij doen en snel afrekenen! ![]() Houd allereerst natuurlijk de pricewatch in de gaten ter vergelijking, maar vaak zijn de producten die vandaag worden aangeboden goedkoper dan toen iBOOD ze voor het eerst aanbood. Dat kan van 5 tot 50 euro goedkoper zijn ten opzichte van de eerste iBOOD dagaanbieding. ![]() 24 & 25 februari 2021 ![]() Op de iBOOD website; http://nl-nl.forum.ibood.com/ en op http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis ![]() De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 min de tijd. ![]() Als men zelf een box aan onderstaande sheet heeft toegevoegd en bijhoudt dan kan dat. https://docs.google.com/s...DJxodM/edit#gid=178459121 |
Regeltjes om te reageren |
Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
![]() ![]() |
Juiste boxsheet link:
https://discord.com/chann...874369/813830907055177798
https://discord.com/chann...874369/813830907055177798
Waarschijnlijk omdat die mensen ook gewoon moeten werken.
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Je moet toch iets te doen hebben onder werktijdDionysiou schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 23:31:
Waarom kiest iBood voor een Hunt doordeweeks ipv in of deels tijdens het weekend?

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Ik moet het toch even kwijt hoor... Maar wat is die iBood app (op iOS) slecht (bij mij). Hunt die er uitklapt, producten die in de browser sneller laden etc. En dan willen ze de app ook nog pushen door aan te geven dat er meer kans is op de box in de app.
Hebben meer mensen hier last van?
De app is bij mij altijd al een drama geweest. Als er een box voorbij kwam dan kon de Captcha niet ingeladen worden, dus heb de box uberhaupt nog nooit in de winkelwagen gehad via de app.Sitelabs schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:11:
Ik moet het toch even kwijt hoor... Maar wat is die iBood app (op iOS) slecht (bij mij). Hunt die er uitklapt, producten die in de browser sneller laden etc. En dan willen ze de app ook nog pushen door aan te geven dat er meer kans is op de box in de app.
Verder is de website ook erg traag als je een product aan je winkelwagen wilt toevoegen, en heb ik al verschillende producten in de flashsales gezien die alleen uitverkocht aangeven als je ze aanklikt.
[Voor 14% gewijzigd door IThom op 24-02-2021 10:01]
Misschien geen flash sale, maar toch...
€ 34,95 voor een stalen kastje is te geef
Er zit vast een Tweaker om verlegen. Helaas is de aanbieding voor mij een paar maanden te laat...
€ 34,95 voor een stalen kastje is te geef

Solis2mqtt: cloud-loze oplossing om je Solis wifi-stick uit te lezen.
Omdat mensen in het weekend minder online zijn.Dionysiou schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 23:31:
Waarom kiest iBood voor een Hunt doordeweeks ipv in of deels tijdens het weekend?
Volgens mij zijn hier al meer klachten over geweest. De app is echt waardeloos, zeker bij producten die snel lopen om nog maar te zwijgen over de box.Sitelabs schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:11:
Klein vraagje:
https://next.ibood.com/nl...s-hue-e27-starter-kit-wit
Is dit een mooie aanbieding?
Op Coolblue zie ik een setje voor 90e incl. verzending en het lijken mooiere lampen te zijn?
Op Coolblue zie ik een setje voor 90e incl. verzending en het lijken mooiere lampen te zijn?
Dit zijn geen ronde bolletjes maar verder zelfde inhoud volgens mijPHPResource schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 11:43:
Klein vraagje:
Als je snel bent is hij nu € 59,95. Komt nu langs in de Hunt.PHPResource schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 11:43:
Klein vraagje:

Voor die wil zien welke producten er allemaal zijn geweest:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
1dagkoopjes.nl is ook niet 100% kom ik net achter.
Werd bij klikken voor de dikke doos doorgestuurd naar Webshop.nl ?!
Ligt niet aan 1dagskoopjes maar de iboodsite, had dit gisteren toen het druk was op hun site zelf ookIThom schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:37:
1dagkoopjes.nl is ook niet 100% kom ik net achter.
Wat een enthousiasme hier. Is de iBood Hunt op sterven na dood?
"When you grow up your heart dies"
Oh echt joh? Ik wist dat het een trieste bedoening is geworden, maar dit is wel heel slecht!diebeest schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:38:
[...]
Ligt niet aan 1dagskoopjes maar de iboodsite, had dit gisteren toen het druk was op hun site zelf ook
De afgelopen paar jaar al als je het mij vraagt, maar het wordt elke keer weer een stukje minder.sjaool schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:38:
[Voor 30% gewijzigd door IThom op 24-02-2021 14:42]
Alleen op de carrouseldeals, Flash deals doen niet mee.Dionysiou schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:43:
Tussen 15.00 - 16.00 gratis verzending. Moet er natuurlijk wel iets interessants voorbij komen.
| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |
Wow, nu een mooie smartphone... o wacht... Micro-SD kaartje van 1TB... 

Ik dacht precies hetzelfde.sjaool schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 15:13:
Wow, nu een mooie smartphone... o wacht... Micro-SD kaartje van 1TB...

De laatste 3 jaar zie je dat al in deze topicssjaool schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:38:

In de Discord is het overigens wel redelijk gezellig. Daarnaast is het officiele iBood forum ook best oke

Het is hier simpelweg wat rustiger, zeker sinds iBood steeds meer pannen en kleding is gaan verkopen ipv elektronica met dikke kortings. Ook zijn de boxen wat minder 'gevuld'; vroegah heb ik wel eens een tablet, smartphone en NAS uit mijn iBood box getoverd (>800 euro waarde). In 2020 heb ik geloof ik iedere box die ik heb ontvangen uiteindelijk retour gestuurd.
Fun fact: de unboxing video's op iBoods eigen 'wat is een ibood box' pagina lopen 5 jaar achter en dat heeft wel een reden

Gelukkig is het scoren van een box steeds makkelijker; ik heb de doos die om 0:00 in de flashsale stond weten te bemachtigen. Zal de inhoud hier (en in Discord) wel gaan delen.
In 2009! daar mijn vorige Netgear NAS met 6TB opslag gekocht voor €600,-. Daar hoef je nu niet meer om te komen. Wat dat betreft is het voor Tweakers gewoonweg niet meer aantrekkelijk om bij hun te shoppen.Richh schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 15:19:
[...]
De laatste 3 jaar zie je dat al in deze topics
In de Discord is het overigens wel redelijk gezellig. Daarnaast is het officiele iBood forum ook best oke![]()
Het is hier simpelweg wat rustiger, zeker sinds iBood steeds meer pannen en kleding is gaan verkopen ipv elektronica met dikke kortings. Ook zijn de boxen wat minder 'gevuld'; vroegah heb ik wel eens een tablet, smartphone en NAS uit mijn iBood box getoverd (>800 euro waarde). In 2020 heb ik geloof ik iedere box die ik heb ontvangen uiteindelijk retour gestuurd.
Fun fact: de unboxing video's op iBoods eigen 'wat is een ibood box' pagina lopen 5 jaar achter en dat heeft wel een reden
Gelukkig is het scoren van een box steeds makkelijker; ik heb de doos die om 0:00 in de flashsale stond weten te bemachtigen. Zal de inhoud hier (en in Discord) wel gaan delen.
Mijn laatste aankoop bij hun was mijn 65 inch LG televisie die kostte toen ook €600,-. Die verdiend zich nu qua stroomkosten terug. Het scheelt namelijk nogal wat qua stroomverbruik met mijn oude Panasonic 50 inch plasma.

Dat was een koopje net. Kwalitatief goede pannen van de Buyer (Ø 24 + 28 cm) voor € 24.95 incl. verzending.
Het bestaan van flash sales in allerhande categorieën die er dagen staan, betekent dat je geen hunt meer nodig hebt om een bepaald product te scoren. Heel veel van wat in de hunt langskomt, heeft dus al meermaals op de site gestaan op van die meerdaagse flash sales. Dat alleen maakt dat 75% 'bekende meuk' is die iemand al wel gekocht zou hebben als ie er echt om verlegen zat.sjaool schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:38:
En er zijn simpelweg meer vergelijkbare aanbiedings-sites. Tig jaar geleden was iBood nog een vrij unieke business en was een hunt dus veel meer een ding.
Vandaag al meermaals een hunt meegenomen die goedkoper was dan dezelfde deal elders op de website.Bundin schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 16:33:
[...]
Het bestaan van flash sales in allerhande categorieën die er dagen staan, betekent dat je geen hunt meer nodig hebt om een bepaald product te scoren. Heel veel van wat in de hunt langskomt, heeft dus al meermaals ...
Op een product van bijvoorbeeld €130 in de hunt naar €100.
Het is wel goed opletten en altijd vergelijken of ze inderdaad wel goedkoper zijn, sommige zaken zijn net zo duur als bij de concurrenten.
Klopt ja, zo is de Chromecast V3 in de flashsale €29,95 en kwam hij in de Hunt voorbij voor €24,95.
Ik ben juist aan 't wachten op de edifier oortjes in de caroussel. Scheelt toch een tientje met de flash, das de moeite. Maar indien niet, dan ook geen drama. Ik ben vooral het aan de laptop vast zitten met een kabel tijdens teams calls een beetje beu en m'n bt koptelefoon (WH-1000XM3) heeft beroerd geluid met calls want slechte mic.
[Voor 35% gewijzigd door Bundin op 24-02-2021 21:36]
Nou, toch in een uur tijd twee koopjes gescoord: MS Surface gen1 ANC headphone voor €100 incl. gratis verzending en de Talo Slimme Voerautomaat voor €68,95 incl. verzending 

Het ging snel achteruit toen de Mediamarkt de boel heeft overgenomen. En nu is iBood weer zelfstandig maar echt veel verbetering zit er niet in moet ik zeggen. Eigenlijk hetzelfde als met Vakantieveilingen dat is overgenomen door John de Mol.Bundin schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 16:33:
[...]
Het bestaan van flash sales in allerhande categorieën die er dagen staan, betekent dat je geen hunt meer nodig hebt om een bepaald product te scoren. Heel veel van wat in de hunt langskomt, heeft dus al meermaals op de site gestaan op van die meerdaagse flash sales. Dat alleen maakt dat 75% 'bekende meuk' is die iemand al wel gekocht zou hebben als ie er echt om verlegen zat.
En er zijn simpelweg meer vergelijkbare aanbiedings-sites. Tig jaar geleden was iBood nog een vrij unieke business en was een hunt dus veel meer een ding.
Ik heb die oortjes en ze zijn erg fijnBundin schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:34:
Ik ben juist aan 't wachten op de edifier oortjes in de caroussel. Scheelt toch een tientje met de flash, das de moeite. Maar indien niet, dan ook geen drama. Ik ben vooral het aan de laptop vast zitten met een kabel tijdens teams calls een beetje beu en m'n bt koptelefoon (WH-1000XM3) heeft beroerd geluid met calls want slechte mic.

Goede mic kwaliteit en de ANC is ook erg goed voor de prijs
Nu een 50 inch LG tv voor een mooie prijs.
Helaas geen box kunnen bemachtigen.. ik bleef maar het scherm krijgen om op het zwarte vlakje te klikken. Wie had hier nog meer last van?
"That's what I do. I drink and I know things."
Hier de box van 0:00 weten te bestellen (hoopte al dat er eentje in de flash zou komen, en vervolgens was het relatief simpel om hem op tijd te bemachtigen).
En hij kwam zowaar vandaag al binnen
Best tevreden met deze box!
En hij kwam zowaar vandaag al binnen

Best tevreden met deze box!
- iRobot Braava 390T
- WD 4TB USB-C portable harddrive
- Slate tekentablet
- Netgear switch
- Hardloopjasje maat S
- Polo maat XL
- Volleybalschoenen maat 39
- Pennen
De doorgestreepte 'van' adviesprijs gekoppeld met de korte bedenktijd om een deal aan te schaffen is m.i. behoorlijk en bewust misleidende. 99% van de producten die op iBood worden aangeboden zitten al bij de meeste aanbieders ver onder de adviesprijs. Maar goed, dat is mijn algemene irritatie met iBood. Het is alleen zo dat je met de Hunt net wat minder tijd hebt om even te Pricewatchen...
Volgens het ACM:HollovVpo1nt schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 13:18:
De doorgestreepte 'van' adviesprijs gekoppeld met de korte bedenktijd om een deal aan te schaffen is m.i. behoorlijk en bewust misleidende. 99% van de producten die op iBood worden aangeboden zitten al bij de meeste aanbieders ver onder de adviesprijs. Maar goed, dat is mijn algemene irritatie met iBood. Het is alleen zo dat je met de Hunt net wat minder tijd hebt om even te Pricewatchen...
"Kortingen aanbieden die geen echte kortingen zijn. Een ‘van/voor-prijs’ mag alleen als u het product heeft verkocht voor de ‘van-prijs’. Dit mag niet langer dan 3 maanden geleden zijn geweest. Is de ‘van-prijs’ de adviesprijs van uw leverancier? Maak dit in één oogopslag duidelijk."
Het is ongetwijfeld juridisch toegestaan wat ze doen. Neemt niet weg dat ik het smerig vind.sjaool schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 13:24:
[...]
Volgens het ACM:
"Kortingen aanbieden die geen echte kortingen zijn. Een ‘van/voor-prijs’ mag alleen als u het product heeft verkocht voor de ‘van-prijs’. Dit mag niet langer dan 3 maanden geleden zijn geweest. Is de ‘van-prijs’ de adviesprijs van uw leverancier? Maak dit in één oogopslag duidelijk."

Als je een product voorbij ziet komen waarbij je niet wist wat de normale prijs was dan had je het waarschijnlijk ook niet nodig. Komt er een oude surface tablet voorbij met een 'van 1000 nu voor 500 euro' prijs voorbij dan hoef je volgens mij echt niet lang na te denken dat de reguliere prijs vast geen 1000 euro was.
Als het goedkoop genoeg is dan -weet- je dat gewoon. Is mijn mening. Ben je op zoek naar kleding en er komt een bepaald merk voorbij dat weet je ook wat de reguliere winkelprijs is, net als voor een stofzuiger, wasmachine, schoenen, pannenset en weet ik wat voor rommel er allemaal voorbij komt.
Verder heb ik het nog niet meegemaakt dat het geen echte 'deals' zijn, of dat nou 2% of 50% scheelt met andere shops. Duurder verkopen ze het zelden. Als je het wilt hebben gewoon bestellen, en desnoods achteraf cancelen als je het uitgezocht hebt.
Als het goedkoop genoeg is dan -weet- je dat gewoon. Is mijn mening. Ben je op zoek naar kleding en er komt een bepaald merk voorbij dat weet je ook wat de reguliere winkelprijs is, net als voor een stofzuiger, wasmachine, schoenen, pannenset en weet ik wat voor rommel er allemaal voorbij komt.
Verder heb ik het nog niet meegemaakt dat het geen echte 'deals' zijn, of dat nou 2% of 50% scheelt met andere shops. Duurder verkopen ze het zelden. Als je het wilt hebben gewoon bestellen, en desnoods achteraf cancelen als je het uitgezocht hebt.
Zoooo de voorraad shampoo, luiers en luierdoekjes weer aangevuld door de gratis verzending op alles dit uur (met de code bullseye! )
Code bullseye! voor gratis verzenden is weer van kracht 
Op alles, ook de flashsale dus.
Edit: Tot aan 00:00 zelfs.

Op alles, ook de flashsale dus.
Edit: Tot aan 00:00 zelfs.
[Voor 14% gewijzigd door Kenackwurst op 25-02-2021 21:35. Reden: Toevoeging]
Kwaed weer...
Altijd goed vergelijken her-en-der. Niet moeilijk tegenwoordig. Daarnaast heb je de wet 'kopen op afstand' waardoor je bijna gelijk na je order (bij spijt of beter speurwerk) je order al kunt annuleren en zelfs na ontvangst nog 2 weken kunt retouren na bezichtiging (geen gebruik).HollovVpo1nt schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 13:18:
Ook een nette prijs voor een mooie set: https://next.ibood.com/nl...edale-diamond-220-speaker €99 + verzending
De Garmin Approach S20 + CT 10 kunnen scoren bij de hunt. Dat was een hele mooie deal.
Er is heel veel feedback gegeven net op het forum.
Ze gaan ermee aan de slag. Ook met de iOS app.
Er waren prijsvragen op het forum en dat maakte het echt wel leuk!
Het wordt weer beter en beter.
Er is heel veel feedback gegeven net op het forum.
Ze gaan ermee aan de slag. Ook met de iOS app.
Er waren prijsvragen op het forum en dat maakte het echt wel leuk!
Het wordt weer beter en beter.
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Darn, voor de 100.000ste keer net achter het net gevist bij de doos bij klikken op nu bestellen en betalen.
Op de iBOOD dozen zit sinds halverwege 2020 een 'badge', iemand een idee of daar nog iets mee gaat gebeuren?
Ik kan er niets over vinden.
Sinds de 2020-Q1 hunt (Feb-2020) zitten de badges er op/in, sinds die tijd is er ook nog niks bekend.maniac2003 schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 20:29:
Op de iBOOD dozen zit sinds halverwege 2020 een 'badge', iemand een idee of daar nog iets mee gaat gebeuren?
Ik heb het vorig jaar aan een contactpersoon bij iBood gevraagd maar "ze vonden zoiets wel leuk en wisten nog niet wat ze er mee gingen doen"
Toon Thermostaat Expert | ToonWiki.nl
Ze maken er wel veel hype mee, want blijkbaar gaan ze er echt iets vets mee doen.makooy schreef op maandag 1 maart 2021 @ 11:38:
[...]
Sinds de 2020-Q1 hunt (Feb-2020) zitten de badges er op/in, sinds die tijd is er ook nog niks bekend.
Ik heb het vorig jaar aan een contactpersoon bij iBood gevraagd maar "ze vonden zoiets wel leuk en wisten nog niet wat ze er mee gingen doen"
Misschien kun je ze inleveren voor iBOOD merch? Zoals als Douwe Egberts zegels. iBOOD shirts, onderbroeken, refurbished buttplugs in de vorm van de iBOOD lamp, iBOOD happysocks, iBOOD koffiemok etc etc.
Ze moeten eens een competitie geven voor ideeën wat je ermee kan doen. Dat er een iBOOD box te winnen is voor het beste idee. Krijgen ze veel ideeën voor relatief weinig geld.
Had destijds al wat ideeen doorgegeven maar nooit feedback op gekregen.Jaïr.exe schreef op maandag 1 maart 2021 @ 12:54:
[...]
Ze maken er wel veel hype mee, want blijkbaar gaan ze er echt iets vets mee doen.
Misschien kun je ze inleveren voor iBOOD merch? Zoals als Douwe Egberts zegels. iBOOD shirts, onderbroeken, refurbished buttplugs in de vorm van de iBOOD lamp, iBOOD happysocks, iBOOD koffiemok etc etc.
Ze moeten eens een competitie geven voor ideeën wat je ermee kan doen. Dat er een iBOOD box te winnen is voor het beste idee. Krijgen ze veel ideeën voor relatief weinig geld.
Waar heb je er iets over gelezen dan? de pagina achter de badges is al sinds begin vorig jaar niet meer aangepast. Ik heb er een daily-check op lopen.
Iedere hunt wordt op het ibood forum en twitch stream gevraagd wat men met de badges moet. En het antwoord is telkens: "iets gaafs, komen we op terug" (zoiets dan).makooy schreef op maandag 1 maart 2021 @ 13:09:
[...]
Had destijds al wat ideeen doorgegeven maar nooit feedback op gekregen.
Waar heb je er iets over gelezen dan? de pagina achter de badges is al sinds begin vorig jaar niet meer aangepast. Ik heb er een daily-check op lopen.
Ah, ok. Bedankt voor de reacties.
Daar ga ik niet op wachten. 2 badges met het oud papier mee vandaag.
Daar ga ik niet op wachten. 2 badges met het oud papier mee vandaag.
[Voor 14% gewijzigd door maniac2003 op 01-03-2021 15:37]
Iemand die de doos had besteld al geleverd gekregen? Verzending stond op 1 maart en inmiddels nog steeds niet verzonden. Volgens ibood waren er problemen met de leverancier 

Yup, staat bij mij nu op 22 maart....d4rkn4pst3r schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:11:
Iemand die de doos had besteld al geleverd gekregen? Verzending stond op 1 maart en inmiddels nog steeds niet verzonden. Volgens ibood waren er problemen met de leverancier
Toch even een update, dit is een dikke doos en de eerste belbox. Qua inhoud identiek, alleen had eentje een extra pak tshirts van 4 stuks.
Fitbit Sense Carbon/Graphite
Parker Pen Jotter London
Stanley Go Bottle with Ceramivac
Babybliss Men Shape Tailler Beard Trim+
Elle Bath Towel 67x137cm
Joseph Spiro 3-in-1 hand-held spiralizer
Nivea Caring Love Winter Skin Essentials
Light Creations Ornalight
Laauw Tribunal Grey tas
4x Alan Red witte t-shirts maat L
5x Axe Black Ass V2
Fitbit is de klapper van de doos en in deze tijden zeker een leuke! Eentje houd ik sowieso, wil wel weten hoeveel stress ik ervaar haha.
Rest wordt allemaal weggegeven aan familie/vrienden/Kerst. En gelukkig weet ik voor letterlijk alles wel iemand te vinden die iets kan gebruiken.
Blije doosinhoud!
Parker Pen Jotter London
Elle Bath Towel 67x137cm
Laauw Tribunal Grey tas
5x Axe Black Ass V2
Fitbit is de klapper van de doos en in deze tijden zeker een leuke! Eentje houd ik sowieso, wil wel weten hoeveel stress ik ervaar haha.
Rest wordt allemaal weggegeven aan familie/vrienden/Kerst. En gelukkig weet ik voor letterlijk alles wel iemand te vinden die iets kan gebruiken.
Blije doosinhoud!
ibood-prijzen:Jaïr.exe schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 20:14:
Toch even een update, dit is een dikke doos en de eerste belbox. Qua inhoud identiek, alleen had eentje een extra pak tshirts van 4 stuks.
Parker Pen Jotter London
Elle Bath Towel 67x137cm
Laauw Tribunal Grey tas
5x Axe Black Ass V2
Blije doosinhoud!
Fitbit Sense € 249,95
Laauw Tribunal Grey - tas? € 49,95
Elle Bathtowel 67x137cm € 2,49
Babyliss Men BearTrim+ - T831E € 23,95
Light Creations Ornalight ORL-10-TREES-24V-UW € 5,00
2-pack Alan Red - Vermont - White - L € 9,95
5-pack Axe Black Assorti (2x deo, 2x bodywash, 1x eau de toilette) € 9,95
JosephJoseph Spiro € 9,95
Nivea Caring Love Winter Skin Essentials pack € 4,95
Parker JOT BND STREET BLK CT RB F.BLK HS € 6,65
Stanley Go Bottle with Ceramivac 10-03107-026 € 14,95
Totaal € 387,74
Verder in iBOOD hunt 26 & 27 mei 2021 gezien er een nieuwe hunt komt.
| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Kortingscodes mogen in iBOOD kortingscodetopic worden gepost.
• Shopreviews zijn hier niet de bedoeling. Deze mogen geplaatst worden via https://tweakers.net/shopreview/7861/ibood/shopreviews/
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
• Weten of je iets gemist hebt? Hier is de historie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Kortingscodes mogen in iBOOD kortingscodetopic worden gepost.
• Shopreviews zijn hier niet de bedoeling. Deze mogen geplaatst worden via https://tweakers.net/shopreview/7861/ibood/shopreviews/
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
• Weten of je iets gemist hebt? Hier is de historie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis