Toon posts:

iBOOD hunt 24 & 25 februari 2021 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 10.217 views

Onderwerpen

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-09 19:28

Rooieduvel

Reviewer of all things...

Waarschijnlijk omdat die mensen ook gewoon moeten werken.

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:40
Dionysiou schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 23:31:
Waarom kiest iBood voor een Hunt doordeweeks ipv in of deels tijdens het weekend?
Je moet toch iets te doen hebben onder werktijd ;)

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 27-09 22:57
PHPResource schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 11:43:
Klein vraagje:
https://next.ibood.com/nl...s-hue-e27-starter-kit-wit

Is dit een mooie aanbieding?
Op Coolblue zie ik een setje voor 90e incl. verzending en het lijken mooiere lampen te zijn?
Dit zijn geen ronde bolletjes maar verder zelfde inhoud volgens mij

• Dionysiou
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 16:58
PHPResource schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 11:43:
Klein vraagje:
https://next.ibood.com/nl...s-hue-e27-starter-kit-wit

Is dit een mooie aanbieding?
Op Coolblue zie ik een setje voor 90e incl. verzending en het lijken mooiere lampen te zijn?
Als je snel bent is hij nu € 59,95. Komt nu langs in de Hunt. :)

• d4rkn4pst3r
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-10 22:00
Voor die wil zien welke producten er allemaal zijn geweest:

http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis

• IThom
1dagkoopjes.nl is ook niet 100% kom ik net achter.
Werd bij klikken voor de dikke doos doorgestuurd naar Webshop.nl ?!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:37

sjaool

Every life should have 9 cats

Wat een enthousiasme hier. Is de iBood Hunt op sterven na dood?

"When you grow up your heart dies"

• IThom
diebeest schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:38:
[...]

Ligt niet aan 1dagskoopjes maar de iboodsite, had dit gisteren toen het druk was op hun site zelf ook
Oh echt joh? Ik wist dat het een trieste bedoening is geworden, maar dit is wel heel slecht!
sjaool schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:38:
Wat een enthousiasme hier. Is de iBood Hunt op sterven na dood?
De afgelopen paar jaar al als je het mij vraagt, maar het wordt elke keer weer een stukje minder.

[Voor 30% gewijzigd door IThom op 24-02-2021 14:42]

• Dionysiou
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 16:58
Tussen 15.00 - 16.00 gratis verzending. Moet er natuurlijk wel iets interessants voorbij komen.

• sjaool

sjaool

Wow, nu een mooie smartphone... o wacht... Micro-SD kaartje van 1TB... :+

• sjaool

sjaool

Richh schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 15:19:
[...]

De laatste 3 jaar zie je dat al in deze topics :P

In de Discord is het overigens wel redelijk gezellig. Daarnaast is het officiele iBood forum ook best oke :)

Het is hier simpelweg wat rustiger, zeker sinds iBood steeds meer pannen en kleding is gaan verkopen ipv elektronica met dikke kortings. Ook zijn de boxen wat minder 'gevuld'; vroegah heb ik wel eens een tablet, smartphone en NAS uit mijn iBood box getoverd (>800 euro waarde). In 2020 heb ik geloof ik iedere box die ik heb ontvangen uiteindelijk retour gestuurd.
Fun fact: de unboxing video's op iBoods eigen 'wat is een ibood box' pagina lopen 5 jaar achter en dat heeft wel een reden :P

Gelukkig is het scoren van een box steeds makkelijker; ik heb de doos die om 0:00 in de flashsale stond weten te bemachtigen. Zal de inhoud hier (en in Discord) wel gaan delen.
In 2009! daar mijn vorige Netgear NAS met 6TB opslag gekocht voor €600,-. Daar hoef je nu niet meer om te komen. Wat dat betreft is het voor Tweakers gewoonweg niet meer aantrekkelijk om bij hun te shoppen.

Mijn laatste aankoop bij hun was mijn 65 inch LG televisie die kostte toen ook €600,-. Die verdiend zich nu qua stroomkosten terug. Het scheelt namelijk nogal wat qua stroomverbruik met mijn oude Panasonic 50 inch plasma. :P

• d5stick
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Bundin schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 16:33:
[...]

Het bestaan van flash sales in allerhande categorieën die er dagen staan, betekent dat je geen hunt meer nodig hebt om een bepaald product te scoren. Heel veel van wat in de hunt langskomt, heeft dus al meermaals ...
Vandaag al meermaals een hunt meegenomen die goedkoper was dan dezelfde deal elders op de website.
Op een product van bijvoorbeeld €130 in de hunt naar €100.

Het is wel goed opletten en altijd vergelijken of ze inderdaad wel goedkoper zijn, sommige zaken zijn net zo duur als bij de concurrenten.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:21
Hier de box van 0:00 weten te bestellen (hoopte al dat er eentje in de flash zou komen, en vervolgens was het relatief simpel om hem op tijd te bemachtigen).

En hij kwam zowaar vandaag al binnen :)

Best tevreden met deze box!
  • iRobot Braava 390T
  • WD 4TB USB-C portable harddrive
  • Slate tekentablet
  • Netgear switch
  • Hardloopjasje maat S
  • Polo maat XL
  • Volleybalschoenen maat 39
  • Pennen

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:33

HollovVpo1nt

I like gadgets

De doorgestreepte 'van' adviesprijs gekoppeld met de korte bedenktijd om een deal aan te schaffen is m.i. behoorlijk en bewust misleidende. 99% van de producten die op iBood worden aangeboden zitten al bij de meeste aanbieders ver onder de adviesprijs. Maar goed, dat is mijn algemene irritatie met iBood. Het is alleen zo dat je met de Hunt net wat minder tijd hebt om even te Pricewatchen...

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:24
Als je een product voorbij ziet komen waarbij je niet wist wat de normale prijs was dan had je het waarschijnlijk ook niet nodig. Komt er een oude surface tablet voorbij met een 'van 1000 nu voor 500 euro' prijs voorbij dan hoef je volgens mij echt niet lang na te denken dat de reguliere prijs vast geen 1000 euro was.

Als het goedkoop genoeg is dan -weet- je dat gewoon. Is mijn mening. Ben je op zoek naar kleding en er komt een bepaald merk voorbij dat weet je ook wat de reguliere winkelprijs is, net als voor een stofzuiger, wasmachine, schoenen, pannenset en weet ik wat voor rommel er allemaal voorbij komt.

Verder heb ik het nog niet meegemaakt dat het geen echte 'deals' zijn, of dat nou 2% of 50% scheelt met andere shops. Duurder verkopen ze het zelden. Als je het wilt hebben gewoon bestellen, en desnoods achteraf cancelen als je het uitgezocht hebt.

Litebit.eu voorraad check :).

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10 16:51
Darn, voor de 100.000ste keer net achter het net gevist bij de doos bij klikken op nu bestellen en betalen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-10 17:35
Toch even een update, dit is een dikke doos en de eerste belbox. Qua inhoud identiek, alleen had eentje een extra pak tshirts van 4 stuks.

Fitbit Sense Carbon/Graphite
Parker Pen Jotter London
Stanley Go Bottle with Ceramivac
Babybliss Men Shape Tailler Beard Trim+
Elle Bath Towel 67x137cm
Joseph Spiro 3-in-1 hand-held spiralizer
Nivea Caring Love Winter Skin Essentials
Light Creations Ornalight
Laauw Tribunal Grey tas
4x Alan Red witte t-shirts maat L
5x Axe Black Ass V2

Fitbit is de klapper van de doos en in deze tijden zeker een leuke! Eentje houd ik sowieso, wil wel weten hoeveel stress ik ervaar haha.
Rest wordt allemaal weggegeven aan familie/vrienden/Kerst. En gelukkig weet ik voor letterlijk alles wel iemand te vinden die iets kan gebruiken.

Blije doosinhoud!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:57
Jaïr.exe schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 20:14:
Toch even een update, dit is een dikke doos en de eerste belbox. Qua inhoud identiek, alleen had eentje een extra pak tshirts van 4 stuks.

Fitbit Sense Carbon/Graphite
Parker Pen Jotter London
Stanley Go Bottle with Ceramivac
Babybliss Men Shape Tailler Beard Trim+
Elle Bath Towel 67x137cm
Joseph Spiro 3-in-1 hand-held spiralizer
Nivea Caring Love Winter Skin Essentials
Light Creations Ornalight
Laauw Tribunal Grey tas
4x Alan Red witte t-shirts maat L
5x Axe Black Ass V2

Fitbit is de klapper van de doos en in deze tijden zeker een leuke! Eentje houd ik sowieso, wil wel weten hoeveel stress ik ervaar haha.
Rest wordt allemaal weggegeven aan familie/vrienden/Kerst. En gelukkig weet ik voor letterlijk alles wel iemand te vinden die iets kan gebruiken.

Blije doosinhoud!
ibood-prijzen:

Fitbit Sense € 249,95
Laauw Tribunal Grey - tas? € 49,95
Elle Bathtowel 67x137cm € 2,49
Babyliss Men BearTrim+ - T831E € 23,95
Light Creations Ornalight ORL-10-TREES-24V-UW € 5,00
2-pack Alan Red - Vermont - White - L € 9,95
5-pack Axe Black Assorti (2x deo, 2x bodywash, 1x eau de toilette) € 9,95
JosephJoseph Spiro € 9,95
Nivea Caring Love Winter Skin Essentials pack € 4,95
Parker JOT BND STREET BLK CT RB F.BLK HS € 6,65
Stanley Go Bottle with Ceramivac 10-03107-026 € 14,95
Totaal € 387,74

Toon Thermostaat Expert | ToonWiki.nl

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Kortingscodes mogen in iBOOD kortingscodetopic worden gepost.
• Shopreviews zijn hier niet de bedoeling. Deze mogen geplaatst worden via https://tweakers.net/shopreview/7861/ibood/shopreviews/
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
• Weten of je iets gemist hebt? Hier is de historie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee