iBOOD hunt topic |
|
iBOOD hunt? |
Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:Goed, er staat iets in over zwaailichten. Die zien er zo uit: ![]() |
Waarom een iBOOD hunt topic |
Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussiëren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan. |
Regeltjes om te reageren |
Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
![]() ![]() |
Het openen van dit topic duidt op een nieuwe hunt? Weet iemand dan ook wanneer die start?
Zu Risiken und Nebenwirkungen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker
Al enig idee wanneer de nieuwe Hunt is ?
Ben volgende week op vakantie dus hoop dat ik hem dit weekend nog even kan meepakken.
Ben volgende week op vakantie dus hoop dat ik hem dit weekend nog even kan meepakken.
wanneer? wanneer? 
ik heb tot op heden, weinig vernomen van deze hunt

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Als in niks!BadpunK schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 12:40:
wanneer? wanneer?
Van uit de mail:
Wanneer is die Hunt?
We gaan nog niet verklappen wanneer de Hunt exact is, maar hou ons de komende dagen in de gaten op ibood.be en twitter.com/iboodbe.
Aha, BE, dat verklaard veel voor ons Ollanders 
Edit: als het enkel voor België staat te gebeuren dan is een aanpassing van de topic-titel (ter verduidelijking) mogelijk een optie?
Edit2: keurig aangepast nu en helemaal duidelijk zo. Un goeie hunt toegewenst.

Edit: als het enkel voor België staat te gebeuren dan is een aanpassing van de topic-titel (ter verduidelijking) mogelijk een optie?
Edit2: keurig aangepast nu en helemaal duidelijk zo. Un goeie hunt toegewenst.
[Voor 76% gewijzigd door hardware-lover op 29-07-2011 15:16]
Testing, one, two ...
Aaah, om Henk Westbroek even te quoten: BEEELLLLLGIEEJUUHHHH.
I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!
Voor NL staat er e.a. te gebeuren op zeer korte termijn..... augustus...... mark my words...
Deze hunt zal wellicht ook wel in augustus zijn. Een hunt in het weekend zou de eerste keer zijn (?) dan zijn we weer de testomgeving ^^
Zo, die HD-TV decoder blijft wel lang staan, ondanks uitverkocht. Zou dat een reden hebben?
Alles is wel zeer snel uitverkocht vind ik. Alsof ze maar 1 a 2 stuks in stock hebben.
MSI GX660 --- i5 460M /// 4GB DDR3 /// Mobility Radeon HD5870 /// 1920x1080 /// 500GB
Altijd leuk z'n Hunt. Heb ze tot nu altijd moeten laten gaan.
Had namelijk de reader niet bij de hand als ik op het werk zat.
notitie aan mezelf : reader menemen
Had namelijk de reader niet bij de hand als ik op het werk zat.
notitie aan mezelf : reader menemen
[Voor 16% gewijzigd door The_Greater op 04-08-2011 09:28]
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Een product/prijs log is hier te vinden: http://back.senver.be/ Geen garantie dat alles er bij staat, maar lijkt tot nu toe redelijk te werken. Moest dit niet conform zijn aan de regels, dan alvast mij excuses.
Trouwens: op het iBood forum door een admin
# Bericht: 04-08-2011 12:09
Wat spotten wij daar in het struikgewas? Het lijkt wel …. even wat dichterbij bekijken
# Bericht: 04-08-2011 12:14
.. het lijkt wel iets van karton? Een doos wellicht?
edit: te laat blijkbaar net toen ik postte
Natuurlijk al uitverkocht.
De beruchte iBOOD BOX! € 49,95 € 49,95 +€ 5,95
Trouwens: op het iBood forum door een admin
# Bericht: 04-08-2011 12:09
Wat spotten wij daar in het struikgewas? Het lijkt wel …. even wat dichterbij bekijken
# Bericht: 04-08-2011 12:14
.. het lijkt wel iets van karton? Een doos wellicht?
edit: te laat blijkbaar net toen ik postte

De beruchte iBOOD BOX! € 49,95 € 49,95 +€ 5,95
[Voor 13% gewijzigd door Tronic op 04-08-2011 12:28. Reden: iBood box al voorbij :o]
ik heb net een 24" samsung led scherm kunnen bemachtigen, is het verstandig om zoiets via ibood (slechte aftersales etc) te kopen?
Anoniem: 309265
Redelijk goede ervaringen met de Ibood Aftersales. Is er iets niet orde, sturen ze het geld netjes terug. (het product moet je dan wel weer opsturen)
Zie hetvolgende net op twitter.
Wie het eerst komt...Code voor een gratis verzending! 8VGYCYS258752 alleen geldig tijdens de hunt! #iboodhunt
9 uur geleden
doe er je voordeel mee zou ik zeggen
Wie het eerst komt...Code voor een gratis verzending! 8VGYCYS258752 alleen geldig tijdens de hunt! #iboodhunt
9 uur geleden
doe er je voordeel mee zou ik zeggen
't Zit er weer op. We mochten 3 x een iBood box van € 49,95 zien passeren. Hopelijk is de volgende weer voor onze noorderburen 

Pagina: 1