Toon posts:

iBood hunt van November / December 2011 **uitpakken** Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 63 Laatste
Acties:
  • 98.164 views

Onderwerpen

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:48

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Mede-auteur:
  • zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-03 07:43

zeef

iBOOD hunt topic (november/december 2011)

iBOOD hunt?

Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:
Wat is de iBOOD Hunt?

Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag.
Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.

Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nóg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.

Hoe weet ik wanneer de iBOOD hunt bezig is?

We kondigen een iBOOD Hunt niet altijd van te voren aan, maar je kunt de iBOOD Hunt eenvoudig herkennen aan de blauwe zwaailichten op de website!
Als de Hunt is afgelopen dan verdwijnen deze vanzelf weer en komt het normale ritme van 1 aanbieding per dag weer terug. Je kunt de hunt regelmatig verwachten op iBOOD, dus houd de site goed in de gaten!
Goed, er staat iets in over zwaailichten. Die zien er zo uit:
http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif

Waarom een iBOOD hunt topic

Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussiëren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan.

Regeltjes om te reageren

Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
  • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban van Zeef :P.
    zeef zegt : Anticipatie en voorpret is geen slowchat dus leef je uit. :)
  • Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
  • De OP van dit topic kan direct gebruikt worden voor alle nieuwe hunts. De regeltjes gelden voor alle nieuwe hunts.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan (http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif naast de titel van het topic)
http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif Happy posting! http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif

Handige linkjes voor tijdens de hunt

Natuurlijk kan het soms lastig zijn om je object van keuze in je begeerde hartje te krijgen.
Gebruik maken van de volgende links kan ervoor zorgen dat het hunten wat gemakkelijker is:
De iBOOD hunt?
Normaal gesproken heeft iBOOD natuurlijk 1 superaanbieding per dag. Maar de iBOOD Hunt is een uniek fenomeen in Europa; een 1-daagse internetmarathon met superdeals voor alle leden van iBOOD! Een hele dag lang zal de ene monsteraanbieding de andere in een razend tempo opvolgen, soms wel binnen enkele minuten!

Waarom moet ik uitgerust en scherp zijn?
Zodra de klok 00:00 slaat op dag van de Hunt breekt de gekte massaal los. Meer dan 250 megadeals passeren de revue en voor je het weet is de deal weg. Denk daarbij niet alleen aan LCD monitors, digitale cameras en mediaplayers, maar ook aan parfums, keukenmachines en nog veel meer! En dat allemaal met de vertrouwde kortingen tot maar liefst 90% op vele A merken!

Nu ook via je mobiel!
Moet je even de deur uit? Geen probleem
Blijf de hunt volgen via m.ibood.com!

Wanneer is die Hunt?
We gaan nog niet verklappen wanneer de Hunt exact is, maar hou ons de komende dagen in de gaten op ibood.nl en twitter.com/ibood en facebook.com/iboodnl.

Vertel het aan je vrienden!
Stuur deze mail door naar al je vrienden. Laat ze via deze link een account aanmaken zodat ook zij geen enkele superdeal hoeven te missen. Wie van jullie Hunt straks de beste deals?

Happy Hunting!
Het iBOOD Hunt Team
ohnotheydidnt schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:21:
Q&A!
Als ie ff in de OP geplakt kan worden, would be nice :)

Q:"Wat is een box/ wat is die box waar jullie het over hebben?"A: De beruchte en befaamde iBood box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op youtube wat mensen in het verleden ontvangen hebben.

Q: "Moet ik voor elk product apart verzendkosten betalen?"A: Ja, helaas betaal je apart voor elk product de verzendkosten, zelfs bij een 1 euro product. Je moet alle producten ook apart afrekenen omdat de aanbiedingen elkaar zo snel opvolgen.

Q: "Is het echt zo goedkoop, die hunt?"A: Houd allereerst natuurlijk de pricewatch in de gaten ter vergelijking, maar vaak zijn de producten die vandaag worden aangeboden goedkoper dan toen iBood ze voor het eerst aanbood. Dat kan van 5 tot 50 euro goedkoper zijn ten opzichte van de eerste iBood dagaanbieding.

Q: "Wanneer is de hunt?"A: Vaak stuurt iBood een paar dagen van te voren een emailtje met "Pssst, de iBood hunt komt er aan" en vaak kun je op de twitter van ibood (iBood) ook hints vinden over de hunt. Als je dit leest is de hunt waarschijnlijk bezig, dus opletten geblazen!

Q: "Dit topic zit vol slowchatters, hoe zit dat?"A: Tijdens de hunt mag hier geslowchat worden, verder kun je op de IRC terecht: http://irc.tweakers.net/iboodhunt

Q: "Waar kan ik alle producten vinden die al geweest zijN?A: Op de ibood website; http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/

Q: "Waar is die directe bestelpagina ook alweer?"A: Als je ingelogd bent bij ibood klik je hier: https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/

Q? Op welk moment is de aanbieding voor jou? A: De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 min de tijd.

ibood moet maar wat betere aanbiedingen hebben, dan had ik ook niet de tijd om deze te maken :D
Zie HIERRR de hunt e-mail.

Post gestolen van: Tronic en Kecin

[Voor 80% gewijzigd door zeef op 01-12-2011 03:04. Reden: zeef zegt : modpower abuse!]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

We zijn benieuwd! Heb verder geen specifieke wensen meer dus zie wel of er uberhaupt iets leuks voorbij komt.
Anders wordt het vlug slapen en verder geen aandacht meer aan schenken :-).
Die box zou wel interessant kunnen zijn, maar die heb ik al tig keren gemist.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
Ik heb meer het idee dat er afgelopen jaar weinig boxen meer langskomen. Er is zelfs een moment geweest dat er helemaal geen box langskwam.

Ik ben benieuwd of de Unimog van Lego er met fikse korting langs zal komen :+
Ik vrees alleen van niet....

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-03 20:38
Ik ga er niet meer voor zitten. De vorige keer was zo'n drama. Alles was al uitverkocht voor je de pagina überhaupt kon laden.

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:11
Ye, zie net de mail voorbij komen! Het is nog nooit voorgekomen dat de Hunt direct aan de avond van de mail is toch? Ben morgen nog namelijk vrij, daarna helaas 2 lange dagen werken :(

Ben sowieso wel van de partij denk ik, weer nutteloos spannend zitten doen!

Signature

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

mouzetc schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:47:
Ye, zie net de mail voorbij komen! Het is nog nooit voorgekomen dat de Hunt direct aan de avond van de mail is toch? Ben morgen nog namelijk vrij, daarna helaas 2 lange dagen werken :(

Ben sowieso wel van de partij denk ik, weer nutteloos spannend zitten doen!
Het kan wel twee weken duren hoor.

PVOutput☀️
Darts🎯

• mouzetc
AW_Bos schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:47:
Ik heb meer het idee dat er afgelopen jaar weinig boxen meer langskomen. Er is zelfs een moment geweest dat er helemaal geen box langskwam.

Ik ben benieuwd of de Unimog van Lego er met fikse korting langs zal komen :+
Ik vrees alleen van niet....
Afgelopen keer waren er ook weer boxen. Alleen de een na laatste keer niet zover ik me kan herinneren
SaN schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:47:
Ik ga er niet meer voor zitten. De vorige keer was zo'n drama. Alles was al uitverkocht voor je de pagina überhaupt kon laden.
Dan doe je iets niet goed ;) Heb toch alles kunnen verkrijgen wat ik wilde, incl de box (en 4 andere producten).
Quad schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:49:
[...]

'Komende dagen'. Niet komende weken ;) Daarnaast is het in het verleden vaak +/- 3 dagen na de mail.

[Voor 13% gewijzigd door mouzetc op 28-11-2011 13:51]

Signature

• SaN
mouzetc schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:49:
[...]

Afgelopen keer waren er ook weer boxen. Alleen de een na laatste keer niet zover ik me kan herinneren

[...]

Dan doe je iets niet goed ;) Heb toch alles kunnen verkrijgen wat ik wilde, incl de box (en 4 andere producten).

[...]

'Komende dagen'. Niet komende weken ;) Daarnaast is het in het verleden vaak +/- 3 dagen na de mail.
Alles wat je wilde? Hmm misschien was het dan de een na laatste hunt. Het was in ieder geval helemaal niks.

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ik zie het wel, heb niets expliciet nodig ofzo.
als ik iets koop, is het waarschijnlijk voor de heb :P

• mouzetc
SaN schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:52:
[...]

Alles wat je wilde? Hmm misschien was het dan de een na laatste hunt. Het was in ieder geval helemaal niks.
Er zijn inderdaad slechte hunts bij geweest ja. Vorige keer verliep het redelijk aardig dacht ik. Natuurlijk moet je ook wel supersnel zijn bij een leuke aanbieding. Dat is ook wel weer wat het zo spannend maakt. De helft van de keren is de prijs niet een spectaculair, en 45% van de producten totaal niet interessant. Maar toch hopen op die enige geweldige aanbieding voor dat product waar jij net naar op zoek ben. Zoals Shameete zegt, een beetje voor de heb hunten kan ook ;p

En natuurlijk de handelaartjes niet vergeten, die alles met een redelijk prijs maar kopen om vervolgens door te verkopen :)

[Voor 4% gewijzigd door mouzetc op 28-11-2011 14:21]

Signature

• zeef
mouzetc schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:19:
[...]

Er zijn inderdaad slechte hunts bij geweest ja. Vorige keer verliep het redelijk aardig dacht ik. Natuurlijk moet je ook wel supersnel zijn bij een leuke aanbieding. Dat is ook wel weer wat het zo spannend maakt. De helft van de keren is de prijs niet een spectaculair, en 45% van de tijd de producten totaal niet interessant. Maar toch hopen op die enige geweldige aanbieding voor dat product waar jij net naar op zoek ben. Zoals Shameete zegt, een beetje voor de heb hunten kan ook ;p

En natuurlijk de handelaartjes niet vergeten, die alles met een redelijk prijs maar kopen om vervolgens door te verkopen :)
45% van de handel is voor jou niet interessant (maar voor anderen wel want het verkoopt wel). :P

[Voor 3% gewijzigd door zeef op 28-11-2011 14:21]

• mouzetc
zeef schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:21:
[...]

45% van de handel is voor jou niet interessant. ;)
Niet interessant voor de comsument die meedoet aan de Hunt (voor ieder een ander 45%).
Zo had ik het moeten zeggen, waarbij 45% maar een beetje uit de lucht getrokken is! :9
Oke oke! Jamaaaar!

Word weer een druk nachtje voor je zeef ;)

[Voor 12% gewijzigd door mouzetc op 28-11-2011 14:24]

Signature

• zeef
Waarvan akte. :+

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:36
mouzetc schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:19:
Natuurlijk moet je ook wel supersnel zijn bij een leuke aanbieding.
Dan heb ik waarschijnlijk de meest trage PC plus meest trage verbinding van de wereld want het was gewoon letterlijk onmogelijk om ook maar één leuk artikel te bestellen voordat het "uitverkocht" was. Dat was nu, ervoor, en ook daarvoor.

Ben blijkbaar een ook trage leerling want heb pas na drie zinloze nachten besloten er echt nooit meer naar te gaan kijken. Voor een ieder die wel alle mooie rijkelijk gevulde boxen en andere superkoopjes kan scoren: succes!

Nickname does not reflect reality

• DivZero
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2021
Vorige Hunt was 2 dagen na de aankondigingsmail, dus dan zou het nu op woensdag zijn.... Maar de hunts daarvoor was het altijd wat ruimer, dus voor hetzelfde geld is het volgende week maandag pas :+ En als ze ons helemaal willen verrassen... (en blij maken), dan doen ze het eindelijk een keer in het weekend.

In die 1dagskoopjes refresher was het vorige keer in ieder geval een dolle boel in de chat. Ben benieuwd of ze nog iets nieuws/handigs voor bij de Hunt in petto hebben dit keer.

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
SaN schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:47:
De luchtjes en trolololeys bleven wel wat langer in beeld ;). Het ligt er echt aan hoe groot de batch is die iBood kwijt wilt.

[Voor 9% gewijzigd door AW_Bos op 28-11-2011 19:06]

• SaN
Dat producten soms snel uitverkocht zijn is niet meer dan normaal. Dat is ook een beetje de sport natuurlijk.

Bij de hunt waar ik het over heb was de server van ibood gewoon compleet overbelast.

• Dirrukje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-03 16:30
Ik hoop op een leuke tablet. We zullen zien of ze er tussen zitten.

Ik hoop op morgennacht. Ben woensdag lekker vrij ;)

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:49
ohnotheydidnt schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:21:Q:"Wat is een box/ wat is die box waar jullie het over hebben?"
A: De beruchte en befaamde iBood box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op youtube wat mensen in het verleden ontvangen hebben.
Een leuk idee die boxen, maar als mensen er niet tevreden mee zijn kunnen ze hem toch altijd terug sturen?

Specs

Anoniem: 387836

Benieuwd wat er allemaal komen gaat :D

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:10
Er komen vast veel geurtjes voorbij. En vergeet ook de klokken niet. Maar ja, wie weet komt er toch iets leuks voorbij. :P

Anoniem: 22659

Toegevoegd aan de topic reeks en van de juiste tags voorzien :P

• zeef
iBood hunt van augustus was met 6964 posts een topper. Gaan we over de 7000 deze keer? :)

[Voor 3% gewijzigd door zeef op 29-11-2011 11:26]

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:01

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

zeef schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:26:
iBood hunt van augustus was met 6964 posts een topper. Gaan we over de 7000 deze keer? :)
mits ze we weer die band hero voor de wii aanbieden, moet het wel lukken >:)

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• BlueLed
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-03 14:37
Ik heb hiervoor al twee hunts een aantal momenten op de dag voorbij zien komen, maar nog nooit die boxen... Waren die er echt wel?

Anoniem: 387836

hoeland duurt zon hunt meestal? gewoon 24 uur of?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-03 21:00
BlueLed schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:33:
Ik heb hiervoor al twee hunts een aantal momenten op de dag voorbij zien komen, maar nog nooit die boxen... Waren die er echt wel?
Nee, dat was een complot tegen jou. Welke boxen bedoel je eigenlijk? Die verrassingsdingen?

The devil is in the details.

• BlueLed
Ja dat dacht ik toen dus ook al... maar die bedoel ik ja...

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:11
De boxen waren de vorige keer (als ik me niet vergis) 's ochtends heeeeeeeeeeel erg vroeg.. Rond uurtje of 4 á 5 geloof ik..

Sarcasm is my superpower! What's yours?

• RemcoDelft
  • Laatst online: 19:26
Even m'n herinneringen ophalen: mensen klagen dat aanbiedingen veel te snel weg zijn, maar aan de andere kant komt de aanbieding na een tijdje weer op de Hunt tevoorschijn, omdat-ie nog niet was uitverkocht.
Dat is toch een hele vreemde verkoopmethode?

• BlueLed
Ja Remco, dat viel mij ook al op. Overdag zie je sommige producten meerdere keren langskomen, en dat zijn dan ook de minst verkopende heb ik dan het idee... Zoveelste geurtje/pannenset/koffermetwieltjes :)

En die verrassingsboxen, dan heb ik ze inderdaad gemist, om 4 a 5 uur ben ik in een diepe roes :)

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-03 15:23

Bezulba

Formerly known as Eendje

RemcoDelft schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:39:
Even m'n herinneringen ophalen: mensen klagen dat aanbiedingen veel te snel weg zijn, maar aan de andere kant komt de aanbieding na een tijdje weer op de Hunt tevoorschijn, omdat-ie nog niet was uitverkocht.
Dat is toch een hele vreemde verkoopmethode?
ik geloof dat dat artikelen zijn die door mensen gereserveerd worden (ze zitetn al bij de betaal pagina) maar vervolgens besluiten om hem niet te nemen.

blup

• Brad Pitt
  • Laatst online: 10:36
Bezulba schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:46:
ik geloof dat dat artikelen zijn die door mensen gereserveerd worden (ze zitetn al bij de betaal pagina) maar vervolgens besluiten om hem niet te nemen.
Welnee, dat zijn gewoon de tijdelijke niet-voor-mensen-met-normale-reflexen-te-kopen lokkertjes die er voor zorgen dat je alsnog twee uur als een sukkel blijft zitten wachten op weer zo'n buitenkansje.

Nickname does not reflect reality

• BlueLed
Dat zou inderdaad ook nog kunnen! Kan me zo voorstellen dat mensen als eerste op die 'wilikhebben'-knop rammen en hem dan vervolgens toch maar weer wegklikken...

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:27

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik vind de hunt niet zo interessant omdat je juist zo snel moet reageren. Erg kansloos allemaal, alsof ik met een flipperkast een bestelling moet plaatsen.
Ze moeten die hunt gewoon omzetten naar een 15 minuten per item frame, en een cool-down periode van 1 of 2 minuten invoegen waarin niemand kan bestellen zodat iedereen gewoon relaxed kan lezen wat er aangeboden wordt. Nu is het gewoon een kansloze opzet waarbij ze hun eigen servers ook nog eens overbelasten.

Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-03 11:53

PromWarMachine

Forsaken Archer

Heb er zin in. Wat ik wel zou kunnen gebruiken:
• Goedkope Synology NAS
• Goedkope schijven voor in de NAS :+

Verder zou ik het niet eens kunnen verzinnen. Een Onkyo set zou nog kunnen, maar dat heeft echt een lage prio.

Een nieuwe 24" Full HD monitor heb ik net aangeschaft.

Dividend for Starters

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:14

Sick Nick

Drop the top!

rockhopper schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:17:
Ik vind de hunt niet zo interessant omdat je juist zo snel moet reageren. Erg kansloos allemaal, alsof ik met een flipperkast een bestelling moet plaatsen.
Ze moeten die hunt gewoon omzetten naar een 15 minuten per item frame, en een cool-down periode van 1 of 2 minuten invoegen waarin niemand kan bestellen zodat iedereen gewoon relaxed kan lezen wat er aangeboden wordt. Nu is het gewoon een kansloze opzet waarbij ze hun eigen servers ook nog eens overbelasten.
Juist slim, nu heb je geen tijd om na te denken of je het wel echt wilt hebben maar klik je als een dwaas op het KOPEN KOPEN KOPEN knopje ;)

• zeef
rockhopper schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:17:
Dat is juist de bedoeling van de hunt, niet denken maar kopen. :)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:12

Wildfire

Joy to the world!

Quad schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:49:
[...]

Nee, de Hunt is deze week (althans volgens een iBood-medewerker op de iBood Twitter).

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:51

Nomad

a.k.a. Martijn

Ik heb nog nooit een Ibood hunt echt bekeken, maar ken het concept wel.
Het zijn grotendeels producten die al eerder verkocht zijn door ze, maar waar ze nog wat van over hadden, toch?

Maar zijn de prijzen tijdens de ibood hunt dan zoveel voordeliger dat je niet eens de prijs in de pricewatch hoeft te checken, maar blind op "kopen" kan rammen of?

Zakelijke fotografie: portretten en marketing

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-03 21:00
Soms wel, soms niet. Vaak is het wel ietsje goedkoper dan wat je over het algemeen op internet kan vinden, maar het zijn zelden échte koopjes. Dus ik zou altijd een beetje rondkijken voor je wat koopt.

Tijdens een iBood Hunt heb je daar weinig tijd voor, maar bij een Hunt moet je imo alleen iets kopen als je het echt wilt. Alhoewel veel mensen bij zo'n Hunt vast kopen omdat het er geinig uitziet en het niet zo duur is :P

The devil is in the details.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Hoop persoonlijk dat de Onkyo 509 + Jamo black ash combi weer voorbij komt.
Heb hem al een paar keer gezien en goede dingen over gehoord.
Laatst dus maar besloten om deze set weer af te wachten maar sinds mijn keus niet meer gezien :)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

PromWarMachine schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:30:
• Goedkope Synology NAS

There, I fixed it :>

[Voor 23% gewijzigd door Gekkenhuis op 29-11-2011 20:38]

rMBP M1 13"  iPhone 12 Mini  Watch S7  AirPods Pro

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-03 17:28
Leuke 32'' scherm of geluidskaart ben ik nog op zoek naar :P

Canon EOS 60D + Tamron 17-50 f/2.8 VC + Canon EF 50mm f/1.8 II - Gestolen in Vietnam | Canon 100D + 18-55 stm

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-03 13:05

NMe

Quia Ego Sic Dico.

PromWarMachine schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:30:
• Goedkope Synology NAS
De 6-bays ReadyNAS met 3x 2TB schijven erin die ze een paar maanden geleden hadden zou fijn zijn, maar ik betwijfel dat die weer voorbij gaat komen. Ach, we kunnen dromen. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• mouzetc
Vannacht nog even goed slapen dus :} Komt mooi uit, half 7 op!

Signature

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:23

mrc4nl

Procrastinatie expert

ah de hunt.denken jullie dat ie er komt vòòr 5 december?
ik ben nl. nog op zoek naar een leuk monitortje. (geschikt voor gamen)
verder niet zo veel bijzonders.

ik volg de ibood hunt altijd graag. :)

[Voor 35% gewijzigd door mrc4nl op 30-11-2011 00:20]

ora et labora

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:01

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Gekkenhuis schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 20:38:
[...]
• Goedekope Synology NAS
• Goedekope schijven voor in de NAS :+

There, I fixed it :>
ook even gefixed :z

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-03 14:43
Als je goed kijkt, zal je zien dat hij de laatste 'e' niet heeft doorstreept, dus het klopte wel.

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

mrc4nl schreef op woensdag 30 november 2011 @ 00:17:
ah de hunt.denken jullie dat ie er komt vòòr 5 december?
ik ben nl. nog op zoek naar een leuk monitortje. (geschikt voor gamen)
verder niet zo veel bijzonders.

ik volg de ibood hunt altijd graag. :)
Ah, jij denkt dat die monitor dan binnen is voor 5 december? Lees even vorige topics door en zoek naar verzenddata :P

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-03 20:36
Haha inderdaad, verzenden is nooit het sterkste punt van ibood geweest. Je moet blij zijn als je het dan nog voor het nieuwe jaar binnen krijgt. Vond de laatste paar hunts qua aanbiedingen wel tegenvallen. Het is wel tijd voor een leuke monitor.

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Anoniem: 22659 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:07:
[...]

Ah, jij denkt dat die monitor dan binnen is voor 5 december? Lees even vorige topics door en zoek naar verzenddata :P
dat was ik ff vergeten :P. de ibood "box" kwan na 4-5 weken ofzo aan.
wel hoop ik dat de hunt begint vòòr 5 dec.

[Voor 7% gewijzigd door mrc4nl op 30-11-2011 17:55]

ora et labora

• Comgenie
  • Laatst online: 16:56

Comgenie

Soms heb je dat

Ik zit er weer klaar voor :). De vorige box was leuk, maar ik wil een nieuwe :P.

Verder is er al een kanaal op de tweakers irc aangemaakt: #ibood. Deze staat doorgelinkt aan een andere populaire iboodhunt-chat. Alle berichten in IRC komen daar en visa versa. Bij de vorige hunt waren het beide populaire chatboxen, maar was het vervelend om ze beiden in de gaten te houden :). Toch wat meer gezelschap in de hunt nacht :P.

No animals were harmed in the making of this comment.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Voor de leken onder ons;
Wat kunnen we ons precies voorstellen bij zo'n box?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Comgenie

Comgenie

Soms heb je dat

Een suprise box :). Je betaald er een prijs voor (verschilt per hunt, laatste keer was 50 euro) en de inhoud is minstens waard wat je ervoor betaald. Maar dat kan ook veel meer zijn. Op Youtube staan genoeg unboxing video's. Er kan van alles in zitten. Je weet dus pas wat je krijgt als je het ontvangt :).

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Dat is hem juist, dat weet je niet ^^.
Soms heb je geluk dat er bijv een wekker radio, horloge iboodlamp, een gewone lamp en wat prullaria in zit.
Soms zit er alleen troep is.

Nobody knows exactly.

Voor een goede indruk, op YT staan veel uitpakfilmpjes van zo'n box :-).

PVOutput☀️
Darts🎯

• My-life
Als zo'n box niet bevald dan stuur je hem toch terug?

Specs

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

My-life schreef op woensdag 30 november 2011 @ 21:25:
Als zo'n box niet bevald dan stuur je hem toch terug?
Volgens mij mag dat weer niet, een defect product mag je wel terug sturen volgens mij.
Maarja, als ze de AV aanhouden, dan mag je hem wel terug sturen.

PVOutput☀️
Darts🎯

Het blijft internethandel, dus je kunt altijd terug sturen onder wet koop op afstand (het lijkt me geen veiling)...

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Anoniem: 22659 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 21:36:
Het blijft internethandel, dus je kunt altijd terug sturen onder wet koop op afstand (het lijkt me geen veiling)...
We vragen het maar even via Twitter :-).

PVOutput☀️
Darts🎯

• pythagorasABC
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-03 10:35

pythagorasABC

A²+B²=C²

Het lijkt me omdat het "speciaal voor jou" is samengesteld dat je hem niet terug kan sturen. Je weet ook van te voren dat het onduidelijk is wat je krijgt.

Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-03 09:27
Laat maar weer komen! Vorige keer was ik op zoek naar een printer en geheel toevallig had ik op het werk even tijd om te kijken en kwam er een Canon laserprinter langs voor 80 Euro. Tweakers leerde mij een laagste prijs van 350 Euro, en aangezien een nieuwe toner voor m'n huidige (brakke) printer al 100 Euro zou kosten, heb ik 'm maar snel gekocht! :)

Zwaar tevreden. Dit maal eigenlijk niets nodig, behalve nog wat kerstcadeaus. Maar eens zien wat er langskomt.

pythagorasABC schreef op woensdag 30 november 2011 @ 21:46:
Het lijkt me omdat het "speciaal voor jou" is samengesteld dat je hem niet terug kan sturen. Je weet ook van te voren dat het onduidelijk is wat je krijgt.
Een computer kan ook speciaal voor jou worden samengesteld, maar valt nog steeds onder de wet koop op afstand aangezien het feit dat het systeem is opgebouwd uit standaard onderdelen het niet als een op maat geleverd artikel geldt. Een speciaal voor jouw gemaakt pak is wel maatwerk ;)

Zie blog.iusmentis.com voor meer info.

• mouzetc
Anoniem: 22659 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 21:51:
[...]

Een computer kan ook speciaal voor jou worden samengesteld, maar valt nog steeds onder de wet koop op afstand aangezien het feit dat het systeem is opgebouwd uit standaard onderdelen het niet als een op maat geleverd artikel geldt. Een speciaal voor jouw gemaakt pak is wel maatwerk ;)

Zie blog.iusmentis.com voor meer info.
Ondanks het bovenstaande vind ik dat je gewoon niet moet whinen als je niet tevreden bent met wat je krijgt..
9/10 keer zit er veel meer aan waarde in (of het nu leuke spullen zijn of niet, comsumer afhankelijk). En als je de gok waagt, moet je de consequenties er voor nemen :) Anders gewoon lekker niet doen!

Kans dat je een box scoort is sowieso nihil. Zelf was ik vorige keer ook 1 van de gelukkigen. 2 producten voor veel meer dan de box zelf verkocht, vrienden blijgemaakt met cadeau's en zelf ook nog eens blij met 1 product. :*)

Signature

Ik ben het helemaal eens dat je een risico neemt en niet moet zeuren als het niet is wat je verwacht :)

• My-life
Ik ook, daar niet van.

Specs

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

MORGEN IS DE IBOOD HUNT! :D

iboodiBOOD
In Amerika hadden ze het over Black Friday, in NL gaan we het over de Black Thursday hebben #iboodhunt

https://twitter.com/#!/ibood

[Voor 9% gewijzigd door Quad op 30-11-2011 23:11]

PVOutput☀️
Darts🎯

• TijmenK
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-06-2020

TijmenK

hun ≠ hen ≠ zij

Heerlijk, wie zet er alvast een slowchat topic klaar?

http://www.youtube.com/watch?v=CYHGh6lmSbo

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Dat is gewoon hier.

* Quad checkt saldo ondertussen en gaat voor het eerste uurtje ff klaar zitten :p

PVOutput☀️
Darts🎯

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:58
Morgen als in, om 00:01 gaat het zo los? :P

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Jap.
Ik zie dat PayPal ook een optie is inmiddels bij iBood om te betalen.
Maakt het alleen maar makkelijker mee.

PVOutput☀️
Darts🎯

• mouzetc
Nou, ben benieuwd! Jammer genoeg morgen lange dag werken en in de avond stappen. Denk dat ik het tot een uurtje of 2 rek. Laatste 4x eigenlijk alleen de eerste 2 uur wat gekocht en vervolgens nog wat in de middag.
Even een pilsje pakken, muziekje aan en let's go!

Signature

• zeef
Quad schreef op woensdag 30 november 2011 @ 23:09:
MORGEN IS DE IBOOD HUNT! :D

iboodiBOOD
In Amerika hadden ze het over Black Friday, in NL gaan we het over de Black Thursday hebben #iboodhunt

https://twitter.com/#!/ibood
Get your Red Bulls ready! :P

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

zeef schreef op woensdag 30 november 2011 @ 23:30:
[...]

Get your Red Bulls ready! :P
Dat Zeven we er even door heen LoL
Heb wat chocola en cola liggen hier, twee uur moet lukken lijkt me.. Morgen toch maar pas uur of 9 eruit. :*)

PVOutput☀️
Darts🎯

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-03 19:44
27 minuten!

http://specs.tweak.to/18230

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

oops, ff plaspauze inlassen etc etc.
Zijn net ook mijn sigaretten op ook hè..

PVOutput☀️
Darts🎯

• mouzetc
Potsjandosie, mijn rekening is ook nog goed vol! Terwijl ik het normaal moet doen met wat schrammele eurotjes en een hoop 'wil' heb ik nu een goed gevulde rekening en zoek ik niet echt heel veel.

Mijn lijstje:
-iPhone wekker/dock
-iPhone speakerdock (groot)
-XBOX games
-ehhh

-Tablet voor moeders
-Klein PCtje voor pa
Quad schreef op woensdag 30 november 2011 @ 23:34:
oops, ff plaspauze inlassen etc etc.
Zijn net ook mijn sigaretten op ook hè..
Je hebt nog 25min voor een tankstation ;)

[Voor 26% gewijzigd door mouzetc op 30-11-2011 23:35]

Signature

• Comgenie

Comgenie

Soms heb je dat

Energydrink: Check
2e scherm met ibood erop: Check
GoT: check
#ibood op irc.tweakers.net: check

Ik ben er klaar voor! :)

• mouzetc
Nog handige linkjes van vorige hunt die we kunnen gebruiken? En iemand een directe link naar de chat?

Signature

• biertjuh?
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:18
en dan met name de link richting de voorraad balk op de frontpage? dat draait op een JS maar kan die link 123 niet vinden

• Comgenie

Comgenie

Soms heb je dat

http://irc.tweakers.net/ibood is een webclient voor de irc via tweakers.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Daar is Comgenie ook wel hoor :x

PVOutput☀️
Darts🎯

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

zo te horen zal december goed beginnen :)
ben ik er aleen nog niet klaar voor :S
bang voor overhaaste inpulsaankopen die ik niet nodig heb/verkeerde zijn.

ach nouja. kan altijd anuleren, mn betaalrekening kan de hunt wel aan :D

ora et labora

• mouzetc
Dubbel feest, ik mag vannacht de eerste dag van mijn 2 December kraskalenders openkrassen!

Signature

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-03 17:10
Shit.. zou normaal thuis werken, maar denk dat ik maar wat verlof moet opmaken en mijn winterbanden moet ophalen. Moraal van het verhaal, geen tijd om te volgen. En het gaat altijd zo snel :(

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:12

Geckoo

Good news, everyone!

* Geckoo meld zich vanuit bed met een netbook :Y en identifer :)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• zeef
En we tellen af..... :P

• jayb0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-01 16:22
Zit er ook klaar voor!! BIJNA

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:12

Geckoo

Good news, everyone!

en we zijn los!!!!

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• zeef
En we zijn LOSSSSSSSS

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Jayy lets go!

PVOutput☀️
Darts🎯

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

jetz geht los

ora et labora

• mouzetc
GOGOGO!

Signature

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

The germans are commin!
Een netgear -O- .

PVOutput☀️
Darts🎯

• FatalZero
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:35
Eerste begint meteen lekker!

Opper-prutser

• Hertog6
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-03 13:35
Lekker, de iBood hunt is begonnen! *gaat koffie zetten*

MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb

• jayb0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-01 16:22
En hij is op

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Je bent al te laat @Hertog6

PVOutput☀️
Darts🎯

• Comgenie

Comgenie

Soms heb je dat

Mooi :), Vandaag weer een box scoren hier

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

ach zo slecht is die router toch niet?
alleen totaal nutteloos voor mn netwerkje hierooo

ora et labora

Pagina: 1 2 3 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hunt is AFGELOPEN :)

Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee