Toon posts:

iBood hunt van November / December 2011 **uitpakken** Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 62 63 Laatste
Acties:
  • 98.160 views

Onderwerpen

• Patrickker
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-04-2018
Patrickker schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:46:
[...]

Worden die pakketjes aangetekend verstuurt? Er is vandaag namelijk niemand thuis, maar wij hebben bedrijf aan huis dus hoop maar dat het daar afgeleverd wordt...
quote op mezelf voor als iemand de zelfde vraag heeft:
Worden niet aangetekend verstuurt, ze staan hier al in mijn kamer mooi te zijn :D
Wel jammer is dat 1 van de boxen niet helemaal stabiel staat, nou zitten er busjes in de voeten (om hem op voetjes te plaatsen?) Maar er zit niets in de doos zelf om hem op pootjes ofzo te kunnen zetten?

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:16

Quad

Doof

Comgenie schreef op donderdag 08 december 2011 @ 17:16:
De 25 euro box binnen vandaag. Ik ben er zeer tevreden mee :).

[afbeelding]

- Grote soeppan
- Netgear N600 wireless dual band gigabit router
- Archos 4.3 android internet tablet
- Een wii band hero spel
- Hdmi kabel
- Sweex cardreader
- USB Aquarium
- Shampoo

Deze box vind ik leuker dan de 50 euro box van de vorige hunt :P
Absoluut een mooie box. Veel nuttiger dan als ik hem vergelijk met de mijne.
Vind het nu ze een beetje vergelijk de 50 euro niet eens waard helaas.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb de Jamo's binnen! Mooie set. Frontspeakers zijn hoog en redelijk slank, waardoor ze best elegant ogen. De centerspeaker is gewoon prima en de surroundspeakers had ik zelf wat groter verwacht. Zijn maar iets groter dan de standaard Onkyo speakers die bij mijn receiver meekwamen. Wel is het materiaal veel degelijker, geen plastic meer.

Eerste tests zijn positief. Zit behoorlijk wat kracht in de fronts en ook de surround speakers klinken zuiverder en zijn meer aanwezig dan de Onkyo speakerset. Kan natuurlijk ook placebo effect zijn, maar ik ben in elk geval tevreden.

Moet alleen mijn receiver eens gaan afstellen want nu mijn fronts redelijk laag kunnen merk ik dat dit samen met mijn sub een beetje overweldigend is qua laag.

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-03 18:23
Hallo,

Ik heb die hele iBood hunt gemist maar wat houd het nu eigenlijk in?
Klinkt erg interessant allemaal. Vooral als ik zie wat er in die doos zit. Echt wat voor mij zo'n verassings pakket.

Edit:
Oepsie
Was vergeten de TS te lezen...

[Voor 11% gewijzigd door Heilige Kaas op 08-12-2011 20:26]

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Jamo's hier ook binnen.
Vallen mij qua afmetingen inderdaad ook alles mee.
Zeer benieuwd wat voor geluid ze produceren.
Ben nog steeds op zoek naar een passende receiver :)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
XeNeRgY schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:47:
Ik heb de Jamo's binnen! Mooie set. Frontspeakers zijn hoog en redelijk slank, waardoor ze best elegant ogen. De centerspeaker is gewoon prima en de surroundspeakers had ik zelf wat groter verwacht. Zijn maar iets groter dan de standaard Onkyo speakers die bij mijn receiver meekwamen. Wel is het materiaal veel degelijker, geen plastic meer.

Eerste tests zijn positief. Zit behoorlijk wat kracht in de fronts en ook de surround speakers klinken zuiverder en zijn meer aanwezig dan de Onkyo speakerset. Kan natuurlijk ook placebo effect zijn, maar ik ben in elk geval tevreden.

Moet alleen mijn receiver eens gaan afstellen want nu mijn fronts redelijk laag kunnen merk ik dat dit samen met mijn sub een beetje overweldigend is qua laag.
Goed om te lezen. Gezien de crappy LG surround set die ik nu heb zou het alleen maar beter moeten kunnen.

Mijn speakers zijn vandaag toch nog verzonden :D dus die zullen morgen wel binnen komen.

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:11

[afbeelding]

Jackkkkpot! Mooie doos man :)
Helaas nog geen bericht van m'n 50euro doos, hope they save the best for last.

Signature

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:17

Blord

Hello Kitty !

[afbeelding]

- Grote soeppan
- Netgear N600 wireless dual band gigabit router
- Archos 4.3 android internet tablet
- Een wii band hero spel
- Hdmi kabel
- Sweex cardreader
- USB Aquarium
- Shampoo

Mooie dingen en deze is alleen nog maar de doos van €25. Ik kon ze allemaal wel gebruiken, zelfs het wii spel :D

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Heilige Kaas schreef op donderdag 08 december 2011 @ 19:33:
Hallo,

Ik heb die hele iBood hunt gemist maar wat houd het nu eigenlijk in?
Klinkt erg interessant allemaal. Vooral als ik zie wat er in die doos zit. Echt wat voor mij zo'n verassings pakket.
Kleine tip lees de TS eens door ;)

Trouwens mijn Spongebob wekkerradio ook binnen B-)

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:47
Even naar de jamo frontspeakers geluisterd, en ze zijn goedgekeurd :) Zeker voor die prijs!

• MartijnGP
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-03 16:57
God gloeiend wat ben ik een partij jaloers op de mensen die die Jamo speakers achterover hebben weten te drukken :-(

• Quad

Quad

Doof

MartijnGP schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:34:
God gloeiend wat ben ik een partij jaloers op de mensen die die Jamo speakers achterover hebben weten te drukken :-(
Volgens mij staan ze gewoon rechtop in de kamers hoor..

PVOutput☀️
Darts🎯

• Southern Sun
  • Nu online
Die van mij staan bij het distributiecentrum. Ben benieuwd of ze dan vanmiddag nog komen.

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:28

lier

MikroTik nerd

Southern Sun schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:17:
Ben benieuwd of ze dan vanmiddag nog komen.
Niet als ze achterover gedrukt zijn ;)

Eerst het probleem, dan de oplossing

• Southern Sun
  • Nu online
Chauffeur is onderweg! Benieuwd in welke positie ze dan binnen komen :+

*edit: en ze zijn er al :D Jammer dat ik nu op m'n werk zit. Wordt nog leuk om ze de trap op te krijgen vanavond

[Voor 44% gewijzigd door Southern Sun op 09-12-2011 12:24]

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:16
Zo te zien is iBood nu ook bezig met de kleine dingen (mijn multitool is onderweg), zodat ik morgen lekker....gaten in C4 brokken kan gaan prikken :+

I'm a photographer, not a terrorist

• Patrickker
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-04-2018
Mijn Jamo's gisteren even aangehad via een oude philips versterker, zelfs dan klinken ze al redelijk goed. Ik ben er dus blij mee. Zojuist een HTPC overgekocht van een mede tweaker, nu nog een leuke receiver of versterker vinden en dan is t setje compleet. Nu ik een HTPC gekocht heb vraag ik me af of een receiver wel nut heeft, de htpc heeft immers alles ingebouwd zitten en is t enige apparaat wat audio output zal geven en heeft een optical out aansluiting, ook audio output via hdmi is mogelijk. Wat vinden jullie, receiver of versterker?

[Voor 4% gewijzigd door Patrickker op 09-12-2011 12:42]

• sewer
  • Registratie: November 2000
Geen idee, ik heb iig mijn HTPC aangesloten via optisch met de simpelste denon 1509 receiver (in de huidige reeks zou dat de 1312 zijn, of de 1311 van 229 euro) en die combinatie met de Jamo boxen klinkt erg goed.

Maar ik gebruik ook alleen maar het audio-gedeelte van de receiver, het beeld van de verschillende apparaten gaat direct naar de projector.

[Voor 44% gewijzigd door sewer op 09-12-2011 12:52]

• uniquorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-03 14:50

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

Ik heb zelf ook een versterker + "echte" boxen aan mij mediacenter hangen, dat geeft toch wel meer de bios ervaring dat wat voor pc speakers (voor een redelijke prijs) dan ook (IMO) Daarnaast heeft een pc niet het vermogen om je mooie Jamo's aan te sturen (hele specifike kaarten kunnen het wel, maar of het geluid het zelfde is? ) oftewel: ik zeg, doen!

It's just a donkey

• Robo1993
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:48
Gisteren de Jamo's ontvangen en direct aangesloten op de Onkyo TX-SR309 die ik ook uit de hunt gevist heb. Resultaat: WOW! Dik tevreden. Zeker als je bedenkt dat je nu voor het geld van een huis-tuin-en-keuken Philips/Samsung/*Vul ander merk in* setje een volwaardig kwalitatief veel betere set speakers en versterker hebt. Ik gebruik hem i.c.m. onze oude JVC sub en doordat ik de crossover setting nu niet meer op 140Hz maar op 90Hz heb staan bonkt die veel minder en voldoet die prima. Nu alleen nog even wat dikkere kabels neerleggen om het geheel af te maken, maar over het huidige resultaat ben ik al dik tevreden! 8) En drie hoeraatjes voor iBood die zowaar snel is gaan versturen! _/-\o_

Dell U2412M, Intel Xeon W3680 @ 4,3GHz, AMD Radeon RX 5700XT, Scythe Mugen 2, Asus P6T, 12GB DDR3, Kingston A2000 NVMe 1TB, OCZ Vertex 4 120 GB, 2X 500GB WD Caviar Black RAID-0, Cooler Master Real Power M700W, Logitech G533, Logitech MX5500, @Ziggo 50Mb/s

• maartuhr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-11-2022
Misschien een stomme vraag, maar in die ibood box zit dus een Netgear Digital Entertainer Elite. Wat kan je hier nou mee? Kan ik daar DVDs op de hd zetten en die dan afspelen?

• lier
  • Laatst online: 17:28

lier

MikroTik nerd

maartuhr schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:57:
Misschien een stomme vraag, maar in die ibood box zit dus een Netgear Digital Entertainer Elite. Wat kan je hier nou mee? Kan ik daar DVDs op de hd zetten en die dan afspelen?
Ze zeggen wel eens dat stomme vragen niet bestaan... :z

Stomme antwoorden bestaan in ieder geval wel (en daar ga ik me niet schuldig aan maken, zou flauw zijn om te zeggen dat ze zeer geschikt zijn om mee over te gooien):

Google resultaten

Eerst het probleem, dan de oplossing

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-03 22:55
Mijne mini-speakers voldoen ook prima. Ja, met 1.5W x 2 kunnen ze niet echt hard, maar de audiokwaliteit is zeker goed. Nu nog een OTG kabeltje bij DX bestellen en dan ben ik helemaal tevreden. :P

• mouzetc
Nog iemand die de 50euro box had besteld? Heb nog steeds geen status-update ontvangen..

Signature

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:56
Bij mij staat de status ook alleen op betaald.

• Quad

Quad

Doof

mouzetc schreef op maandag 12 december 2011 @ 00:01:
Nog iemand die de 50euro box had besteld? Heb nog steeds geen status-update ontvangen..
Hij was al binnnen hier..

PVOutput☀️
Darts🎯

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Quad schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:07:
[...]

Hij was al binnnen hier..
Dan vind ik de 25 euro box toch leuker dan de 50 euro box.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• mouzetc
Lizard schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:01:
Bij mij staat de status ook alleen op betaald.
Heb net maar even contact gezocht met iBood, nu hopen op een iets snelelre reactie.

Mijn CK zonnebril is trouwens zo scheef als de pest. Vandaag even langs een opticien/brillenshop, kijken of er iets aan te doen valt en anders moet ik helaas gebruik maken van de beruchte RMA van iBood.

Signature

• Lizard
mouzetc schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:12:
[...]

Heb net maar even contact gezocht met iBood, nu hopen op een iets snelelre reactie.

Mijn CK zonnebril is trouwens zo scheef als de pest. Vandaag even langs een opticien/brillenshop, kijken of er iets aan te doen valt en anders moet ik helaas gebruik maken van de beruchte RMA van iBood.
Dit heb ik gevonden op het iBood forum:
De levertijden van de hunt zijn anders dan de reguliere levertijden.
We proberen het meeste binnen 7-10 werkdagen te leveren. Dit gaat echter waarschijnlijk niet voor de gehele batch lukken.

Mocht je na 14 werkdagen nog niets hebben ontvangen dan kun je contact opnemen met de klantenservice.

Gelieve NIET voor de 14 werkdagen om zijn contact op te nemen met de klantenservice mbt de levertijd.

• Quad

Quad

Doof

Yorin schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:09:
[...]

Dan vind ik de 25 euro box toch leuker dan de 50 euro box.
Mee eens.. Die Media Center extender heb ik gelijk al weer in de verkoop gezet, maar wellicht dat mijn zwager hem overneemt.

PVOutput☀️
Darts🎯

• Blord

Blord

Hello Kitty !

De Belgische iBood Hunt komt eraan. Sommigen hebben al de mail gekregen. Dus over 3 dagen is er weer de hunt. Het wordt weer een lang zit voor mij. :)

• mouzetc
Blord schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:46:
De Belgische iBood Hunt komt eraan. Sommigen hebben al de mail gekregen. Dus over 3 dagen is er weer de hunt. Het wordt weer een lang zit voor mij. :)
Heb je je kussens binnengehad? Niets meer van je gehoord ;)

Signature

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 11:55
de ibood 24 cm rvs pan uit de hunt is ook binnen ;)

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

• Gualterio
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-12-2021
Kan je als nederlander eigenlijk meedoen aan de belgische hunt?

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:16
Nee, je moet een Belgisch afleveradres hebben.

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
grappig verschil tussen belgische en nederlands ibood op dit moment trouwens...

Freelance Drupal developer

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

FAD schreef op maandag 12 december 2011 @ 19:39:
grappig verschil tussen belgische en nederlands ibood op dit moment trouwens...
Hoe bedoel je dat?

Zie het al, .be is 50 euro duurder dan .nl

Alleen krijg je bij België wel 3 maanden subscription en Kungfu Panda 2 ipv dat andere spel.

[Voor 26% gewijzigd door Yorinn op 12-12-2011 19:43]

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:44
En hier heet het eindbazen bundel. Met een dikke knipoog naar CoolBlue dunkt me.

No Shame, only Fame!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:49

SalimRMAF

SpaceX - 4K

In belgie krijgen ze ook een 250GB HDD!

Beide bundels zijn erg interresant..

Gulfstream G650

• patrick91
  • Laatst online: 16-04-2018
Die boxen zijn wel leuk, volgende keer als een hunt is ook een meekijken. Ik las dat het af en toe komt maar niet aangekondigd wordt.. dat is dan weer jammer..

• Jaapie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:27
Valt mee met al die dora en sponsbob spullen in de box ;)

• mouzetc
Palm schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:23:
Valt mee met al die dora en sponsbob spullen in de box ;)
I've not even seen one!

Signature

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:43
Helaas zijn mijn Jamo speakers nog niet binnen, mijn pakket staat sinds afgelopen vrijdag nog op "Zending nog niet verwerkt".
Bij de helpdesk kunnen ze me ook niet echt vertellen waarom het pakket niet verder verwerkt is.

Best knap dat je een pakket van 1010x680x345 weet kwijt te raken :X

Het ergste vind ik nog wel, dat mochten ze het echt volledig kwijt zijn, dat ik misschien wel mijn geld terug krijg, maar ik natuurlijk nooit meer die speakers ga krijgen voor die prijs :'(

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:15
Morax schreef op woensdag 14 december 2011 @ 09:51:
Helaas zijn mijn Jamo speakers nog niet binnen, mijn pakket staat sinds afgelopen vrijdag nog op "Zending nog niet verwerkt".
Bij de helpdesk kunnen ze me ook niet echt vertellen waarom het pakket niet verder verwerkt is.

Het ergste vind ik nog wel, dat mochten ze het echt volledig kwijt zijn, dat ik misschien wel mijn geld terug krijg, maar ik natuurlijk nooit meer die speakers ga krijgen voor die prijs :'(
De TNT medewerken had zeker zelf de Jamo speaker bij de hunt gemist..

Zelf zijn mijn scheermesjes ook nog niet binnen. Nog niet eens verzonden!!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:27

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Erg vervelend allemaal. Bij mij heeft een levering ook wel eens 2 weken 'vast' gestaan. Na lang gezoek en gebel bleek het pakketje toen achter een pallet gevallen te zijn. Nu zal dat wel niet met jouw speakers zijn gebeurd gezien het formaat, maar je weet het niet ;)

Troost je, de speakers komen nog wel een paar keer langs. Traditioneel vernieuwen vele audio producenten hun lijn in december / januari en komen de recievers en speakers langs die uit de restvoorraad weg moeten.

Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• Morax
rockhopper schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:08:
[...]

Erg vervelend allemaal. Bij mij heeft een levering ook wel eens 2 weken 'vast' gestaan. Na lang gezoek en gebel bleek het pakketje toen achter een pallet gevallen te zijn. Nu zal dat wel niet met jouw speakers zijn gebeurd gezien het formaat, maar je weet het niet ;)

Troost je, de speakers komen nog wel een paar keer langs. Traditioneel vernieuwen vele audio producenten hun lijn in december / januari en komen de recievers en speakers langs die uit de restvoorraad weg moeten.
Het zuurdere hieraan is alleen dat ik bij iBood ook de Onkyo receiver heb gekocht, en dat die dus nu nutteloos in de huiskamer staat....

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:50

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mooi verhaal... Heb in de hunt een popcornhour c200 gekocht. Nog niet geleverd, dus ik stuur ze eens een mailtje...
Krijg ik de melding dat sommige producten vertraagd zijn... Verder helemaal niets, geen levertijd, niets.
En dat terwijl het een kerstcadeau is. Heb er een hard hoofd in dat dat gaat lukken...
Niet echt happy dus. Je zou van zo'n hunt verwachten dat ze alleen spullen verkopen die op voorraad zijn...

• patrick91
Hoe goedkoop waren die jamo's eigenlijk dat iedereen het erover heeft?

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-03 10:01
Ik heb de Netgear WNDR3700 Simultaneous Dual-Band op mijn verlanglijstje staan. Hopelijk komt hij nog een keer langs. Hoe duur zou hij zijn/was hij op iBood?

Yippie kayak, other buckets!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

patrick91 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 20:29:
Hoe goedkoop waren die jamo's eigenlijk dat iedereen het erover heeft?
Jamo's betreft de jamo s 426 hcs 3-set (de 5.0 set dus)
Prijs was € 150 euro

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• patrick91
Mooie koop die boxen!van harte allemaal ;)

• mouzetc
jmk schreef op woensdag 14 december 2011 @ 20:53:
Ik heb de Netgear WNDR3700 Simultaneous Dual-Band op mijn verlanglijstje staan. Hopelijk komt hij nog een keer langs. Hoe duur zou hij zijn/was hij op iBood?
Ik kreeg hem in mijn box, toevallig gisternacht verkocht, gezien ik een goede router heb staan..

Signature

• Quad

Quad

Doof

@Mouzetc, ik had je nog een DM gestuurd, maar nog geen reactie gehad?

PVOutput☀️
Darts🎯

• Lizard
Lijkt erop dat de 50€ boxen verstuurd worden.
Net deze mail gehad:
Hartelijk dank voor je bestelling bij iBOOD!

[...]

Je Track & Trace nummer is: XXXXXXXXXXXXXXX
Bekijk de status van de verzending bij TNT »
Let op: Het kan maximaal een werkdag duren voordat de status zichtbaar wordt. In het weekend wordt de status van de verzending niet bijgewerkt door TNT.

Je bestelling zal binnen 1 tot 3 werkdagen bij je worden bezorgd.
Bij aflevering ontvang je een factuur, bewaar deze factuur goed.

Je bestelling:

1x De beruchte iBOOD BOX! - Een kartonnen doos met inhoud € 49.95
1x EU plug € 0.00

Verzendkosten € 5.95
--------------------------------
Totaalbedrag € 55.90

• mouzetc
Lizard schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:42:
Lijkt erop dat de 50€ boxen verstuurd worden.
Net deze mail gehad:

[...]
Same here, schpannend!

Signature

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:29
net ook bericht van verzending ibood 50 euro box gehad:

track-trace gegevens
afmeting: 420x405x305
gewicht: 2545
volume: 51880

klein, licht boxje voor die 55,90 ....
een full hd 50" tv is het dus niet...zal wel al die dora en sponge bob spul inzitten, dat gaat dan binnen die 7 dagen terug naar iBood

[Voor 50% gewijzigd door danda op 15-12-2011 19:45]

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:48
danda schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:41:

track-trace gegevens

een full hd 50" tv is het dus niet...zal wel al die dora en sponge bob spul inzitten, dat gaat dan binnen die 7 dagen terug naar iBood
Wacht.... je gaat serieus hem terug sturen omdat je de inhoud niet leuk vond ? Is kinda het risico van het bestellen van de box he!

I don't hate you, I nothing you

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
danda schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:41:

track-trace gegevens

Ik hoop dat je een grapje maakt. Voor 50 euro een 50" tv 8)7 :X
Wat had je verwacht van 50 euro?

• Lizard
Zo zie je maar weer dat elke box anders is, die van mij weegt 3190 gram.

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:24

Ik heb vaker meegemaakt dat TNT zo'n formaat pakket gewoon een paar dagen liet staan... Ik gokte toen dat het niet in de auto paste...

• ekamatje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-09-2017
Gisteren ook bericht gehad dat box onderweg is, wel grappig dat inderdaad echt alles ook verschillend is :P

€50,- :
Afmeting (lxbxh): 430x410x315
Gewicht (gr.): 4885
Volume: 55534

€25,- :
Afmeting (lxbxh): 430x410x310
Gewicht (gr.): 3040
Volume: 54653

Volgens mij is lager gewicht juist chiller, minder kans dat je er een soeppan ofzo in heb zitten ^^

• danda
of juist alleen een soeppan :p

Anoniem: 163694

Box is binnen:

- Netgear media player
- Bluetooth Headset
- Veho muvi extreme sports pack
- Samsung ST700 camera
- Wildlife dvd bordspel

Edit- helaas zit er geen camera in de Veho muvi doos, lijkt dat het eruit is gehaald door een zielige medewerker bij Ibood zelf. Overigens zijn alle doosjes al een keer opengeweest want de zegels zijn allen stuk. Marrgoed had zon ding toch niet nodig.

[Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 163694 op 16-12-2011 16:27]

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Dat is wel een kwalijke zaak. Je weet niet wat er oorspronkelijk in de box zat. Als de medewerker echt spullen uit jat dan merkt nog niemand iets van. Ibood moet wel kunnen aantonen wat er eerst aanwezig was door middel van een pakkinglijst of zo.

• Lizard
Mijn box is ook binnen:

-Seagate FreeAgent Theater+ HD media player
-Spel "De piramides van de jaguar"
-Veho muvi extreme sports pack
-Kaartspel "Fantasy Warriors De Draken komen!"
-Ge Digital camera E1255W

@ FBahcem

Het lijkt erop dat dit alleen een accessoire kit is. Op de achterkant van de doos staat muvi not included.
Hierdoor is die kit wel een beetje nutteloos.

Al met al wel tevreden over de box.

[Voor 5% gewijzigd door Lizard op 16-12-2011 16:19]

Aha bedankt zie het al..Muvi not included :/

• mouzetc
Vanochtend met slaperige ogen mijn wagen aan het laden, staat er onder aan mijn container ineens een mooie doos..

Met de volgende spullen:

-Cocoon kleueren led lamp
-Cideko Wireless 3D Mouse / Keyboard
-One for all - afstandsbedieding (met energy saver)
-i-gatU GPS Travel & Sports Computer

Niet ontevreden. Lamps gaat onder de kerstboom, GPS onbekend en de rest word weer verkocht/weggegeven. Al met al was het dus weer een mooie hunt!

Signature

Camera die ik heb gekregen de Samsung ST700 blijkt van goede kwaliteit te zijn.
Kost elders rond de 180 euro..wel blij met dit ding maar verder zijn het dingen die ik niet nodig heb.

Toch wel leuk dat je voor 50 euro spullen krijgt met een waarde van rond de 250 a 300 euro.

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 163694 op 16-12-2011 18:06]

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:50

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ah, m'n popcornhour blijkt toch vandaag opgestuurd te zijn... Gelukkig nog op tijd voor de kerst!

• danda
that's it....

[Voor 98% gewijzigd door danda op 16-12-2011 20:34]

• Morax
Bericht terug gehad van iBood omtrent mijn pakket:
Het onderzoek is afgerond. Helaas is het product zoekgeraakt tijdens transport of dusdanig beschadigd dat het niet acceptabel zou zijn het in een dergelijk staat te leveren.

Helaas is het door u bestelde product echter niet meer leverbaar en zijn wij genoodzaakt u het aankoopbedrag en de gemaakte verzendkosten terug te storten.
Wat een KUTZOOI!!!! Nu heb ik een dure receiver staan waar ik geen klote mee kan. Die boxset ga ik natuurlijk nergens anders krijgen voor die prijs, en ik heb geen zin om meer dan het dubbele te betalen voor die set :'(

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-03 17:51
wachten tot Ibood met een nieuwe aanbieding voor speakers komt? een andere mogelijkheid is er volgens mij niet..

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Morax schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:40:

[...]

Wat een KUTZOOI!!!! Nu heb ik een dure receiver staan waar ik geen klote mee kan. Die boxset ga ik natuurlijk nergens anders krijgen voor die prijs, en ik heb geen zin om meer dan het dubbele te betalen voor die set :'(
Idd, zoals Korras zegt wachten tot iBood weer een set heeft, ik gok dat de Jamo S426 HCS3 nog een hele tijd kan duren, maar een andere set kan natuurlijk ook.

Of je kijkt op Marktplaats, staat d'r verscheidene op - ook nieuw - en misschien kun je daar wat regelen. Oke, het is wat duurder maar met wat slim handelen hooguit een euro of €40.

• FrankTM
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-02-2022
Of de receiver aan mij verpatsen 8)

iRacing Profiel

• danda
annuleer je de reciever toch, krijg je je geld weer terug (max. 30 dagen)

• Lizard
Morax schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:40:

[...]

Ibood heeft weer een nieuwe speakerset in de aanbieding:

Jamo A 102 HCS 6 voortreffelijke 5.1 kanaals Home Cinema Speaker Set!

Nu! € 179,95 + (8,95)

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:49

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Vind ik een beetje duur, aangezien ik voor 450 euro een receiver plus de Jamo A402 HCS kon halen bij iBood een tijdje geleden...

Gulfstream G650

• danda
ibood maakt zijn reputatie weer eens waar: Niet houden aan de levertijden en uiteindelijk zelf de bestelling annuleren (en de schuld bij de leverancier in de schoenen schuiven, waar ik dus niets mee te maken heb) met als tegemoetkoming een coupon voor gratis verzending voor een volgende bestelling met een geldigheidsduur van 1 maand.

Stop die coupon maar in je @#$%^en er komt een brief van de RVS jullie kant op, lever maar een gelijkwaardig produkt voor die prijs! Eens zal je die ongein moeten afleren en jurisprudentie moeten worden geschapen voor toekomstige evenredige zaken

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

danda schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:08:
ibood maakt zijn reputatie weer eens waar: Niet houden aan de levertijden en uiteindelijk zelf de bestelling annuleren (en de schuld bij de leverancier in de schoenen schuiven, waar ik dus niets mee te maken heb) met als tegemoetkoming een coupon voor gratis verzending voor een volgende bestelling met een geldigheidsduur van 1 maand.

Stop die coupon maar in je @#$%^en er komt een brief van de RVS jullie kant op, lever maar een gelijkwaardig produkt voor die prijs! Eens zal je die ongein moeten afleren en jurisprudentie moeten worden geschapen voor toekomstige evenredige zaken
En om welk product ging het? En ging het om een product van de Hunt?

• Stef
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09-2019

Stef

Kamikaze

Ik heb het helaas niet in dit topic via de zoekfunctie kunnen vinden, maar voor hoeveel gingen die iPad refurbs weg?

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-03 12:54
Apple iPad eerste Generatie 16GB WiFi + 3G refurbished door Apple [info]
Normale prijs: € 399,95
Huntprijs: € 329,95 (+ € 5,95)
01-12-2011, 02:50:09

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
*Nee*

[Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 03-01-2012 20:33]

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-03 10:01
psssst! 15-02 (morgen dus):
een android 1,5 Ghz tablet met 16 GB

Kreeg deze aankondiging net te zien terwijl het nog maar 23u is.

(is er hier trouwens ook een iBood topic dat niet in het teken van de hunt staat?)

Yippie kayak, other buckets!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:25

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Pssst! De HTC Flyer ;)

Een topic kan ik ook niet direct vinden. Wellicht dat er dus een gestart kan/mag worden? Voortborduren in dit topic is sowieso de verkeerde optie :)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:12

Wildfire

Joy to the world!

Bastiaan schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 23:17:
Pssst! De HTC Flyer ;)

Een topic kan ik ook niet direct vinden. Wellicht dat er dus een gestart kan/mag worden? Voortborduren in dit topic is sowieso de verkeerde optie :)
HTC Flyer topic: het HTC Flyer Tablet topic - deel 1 alwaar al gemeld is dat iBood 'm vandaag in de aanbieding heeft.

[Voor 7% gewijzigd door Wildfire op 15-02-2012 00:38]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• MTBreak
  • Laatst online: 22-03 16:38
Komt er nu wel een nieuw topic?
Ik kreeg vandaag bericht of ik klaar was voor de "rush".
Neem aan een nieuwe hunt?

Hoop niet morgen. Carnaval start vanavond en denk niet dat ik capabel ben om morgen ook maar iets te bestellen:(

• tjtristan
  • Laatst online: 16-06-2021
MattyBomba schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 17:18:
Komt er nu wel een nieuw topic?
Ik kreeg vandaag bericht of ik klaar was voor de "rush".
Neem aan een nieuwe hunt?

Hoop niet morgen. Carnaval start vanavond en denk niet dat ik capabel ben om morgen ook maar iets te bestellen:(
Heb je de email uberhaupt wel gelezen? Ten eerste is het geen hunt en ten tweede is het pas volgende week. De rush duurt ook maar max anderhalf uur.

http://specs.tweak.to/15535

• MTBreak
  • Laatst online: 22-03 16:38
Ik kreeg geen mail. Ik kreeg een waarschuwing op twitter. Daar stond verder geen info bij.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-03 07:43
Alle iBOOD Rush dingen kun je hier : iBOOD Rush 2012 vinden. :)
Pagina: 1 ... 61 62 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hunt is AFGELOPEN :)

Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee