Toon posts:

iBood hunt van December 2011 (België) Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1
Acties:

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-03 12:54

iBOOD hunt topic

iBOOD hunt?

Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:
De iBOOD Hunt?
Normaal gesproken heeft iBOOD natuurlijk 1 superaanbieding per dag. Maar tijdens de hunt komen er meer dan 250 deals voorbij, met nog hogere kortingen dan je al bij iBOOD gewend bent! Kortom; een 1-daagse internetmarathon met superdeals voor alle leden van iBOOD!

Waarom moet ik uitgerust zijn?
Zodra de klok 00:00 slaat op de dag van de Hunt breekt de gekte massaal los. Meer dan 250 megadeals passeren de revue en voor je het weet is de deal weg.

Wanneer is die Hunt?
We gaan nog niet verklappen wanneer de Hunt exact is, maar hou ons de komende dagen in de gaten ibood.com en twitter en facebook.

Nu ook via je mobiel!
Moet je even de deur uit? Geen probleem. Blijf de hunt volgen op je mobiel: m.ibood.com!

Waarom een iBOOD hunt topic

Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussiëren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan.

Handige linkjes voor tijdens de hunt

Natuurlijk kan het soms lastig zijn om je object van keuze in je begeerde hartje te krijgen.
Gebruik maken van de volgende links kan ervoor zorgen dat het hunten wat gemakkelijker is:

Vaak gestelde vragen

Wat is een box/ wat is die box waar jullie het over hebben?
De beruchte en befaamde iBood box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op youtube wat mensen in het verleden ontvangen hebben.

Moet ik voor elk product apart verzendkosten betalen?
Ja, helaas betaal je apart voor elk product de verzendkosten, zelfs bij een 1 euro product. Je moet alle producten ook apart afrekenen omdat de aanbiedingen elkaar zo snel opvolgen.

Is het echt zo goedkoop, die hunt?
Houd allereerst natuurlijk de pricewatch in de gaten ter vergelijking, maar vaak zijn de producten die vandaag worden aangeboden goedkoper dan toen iBood ze voor het eerst aanbood. Dat kan van 5 tot 50 euro goedkoper zijn ten opzichte van de eerste iBood dagaanbieding.

Wanneer is de hunt?
Vaak stuurt iBood een paar dagen van te voren een emailtje met "Pssst, de iBood hunt komt er aan" en vaak kun je op de twitter van ibood (iBood) ook hints vinden over de hunt. Als je dit leest is de hunt waarschijnlijk bezig, dus opletten geblazen!

Dit topic zit vol slowchatters, hoe zit dat?
Tijdens de hunt mag hier geslowchat worden, verder kun je op de IRC terecht: http://irc.tweakers.net/iboodhunt

Waar kan ik alle producten vinden die al geweest zijn?
Op de ibood website; http://nl-nl.forum.ibood.com/

Waar is die directe bestelpagina ook alweer?
Als je ingelogd bent bij ibood klik je hier: https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/

Op welk moment is de aanbieding voor jou?
De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 min de tijd.

Regeltjes om te reageren

Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
  • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban van Zeef :P.zeef zegt : Anticipatie en voorpret is geen slowchat dus leef je uit. :)
  • Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
  • De OP van dit topic kan direct gebruikt worden voor alle nieuwe hunts. De regeltjes gelden voor alle nieuwe hunts.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan (http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif naast de titel van het topic)
  • Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website.
http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif Happy posting! http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif

[Voor 3% gewijzigd door Tronic op 15-12-2011 16:59]

• Tronic

Hij zat weer in de inbox, dus België is ook weer aan de beurt ;)

Tevens OP beetje terug op volgorde gezet :)

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:30

Quad

Doof

Voor de Belgen onder ons, veel plezier & succes met hunten!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:17

Blord

Hello Kitty !

De HUNT is on !!!

• cyboria
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09-2021
Good luck boys!

Edit: And girls ;)

[Voor 42% gewijzigd door cyboria op 13-12-2011 00:33]

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online

HyperBart

Huge Ego, Sorry

Allereerste hunt, gadver dat gaat snel...

WTF, hie rkan je toch nooit op tijd bij zijn... Wordt die rate van producten per seconde nog wat rustiger? heb het gevoel dat dat telkens nu maar 1 product is wat ze nog hebben en kwijt willen...

[Voor 70% gewijzigd door HyperBart op 13-12-2011 01:25]

Vandaag even niets

• Blord

Blord

Hello Kitty !

De spullen zijn veel te snel uitverkocht. Te weinig voorraad denk ik toch.

• Tronic
Doen ze met opzet, anders komen ze geen 24h toe met de producten die ze hebben :)

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Ik heb de Cinderella kussens besteld binnen 0.5seconden ! :D

• Tronic
Nice ^^

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:01
weinig soeps tot nu toe, gaat wel snel. je moet de meeste spullen onder de 2seconden kunnen kopen of je bent te laat :)

• Tronic
Idd.. Heb nochtans niet de indruk dat het heel erg druk is, gewoon absurd weinig stock per item.

Bah... Hier kan ik niet voor wakker blijven :O Nog veel hunt-plezier aan de rest (y)

[Voor 31% gewijzigd door Tronic op 13-12-2011 02:39]

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:01
wtf, laptopje onder de 0.5 seconden "gekocht" na 3 seconden zat ik aan de betaal knop via paypal en toch nog te laat? kan toch niet

• Hipska
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:30
Nu is het toch redelijk rustig. Er gaan meerdere minuten voorbij voordat een product ververst wordt.

Bitcoin.de

• pachacuti
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-03 04:41
Veel handiger om de stock van het huidige artikel te volgen:
http://www.ibood.com/be/nl/js/stock/be.js

• TheOneAndOnly
  • Laatst online: 25-02 19:40
Lol, in het NL hunt topic kan je de reacties amper bijhouden, hier voor BE is er bijna niks reactie... :p

Ik heb enkel de oortjes gekocht, maar er waren toch wel al een aantal leuke aanbiedingen bij. :)

• HyperBart
  • Nu online

HyperBart

Huge Ego, Sorry

TheOneAndOnly schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:43:
Lol, in het NL hunt topic kan je de reacties amper bijhouden, hier voor BE is er bijna niks reactie... :p

Ik heb enkel de oortjes gekocht, maar er waren toch wel al een aantal leuke aanbiedingen bij. :)
Cpt. Obvious ;) , Nederlands forum met beperkte Be-bezoekers over een BE-site, verwondert het je?

Vandaag even niets

• SiXke
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 14:55
Hopelijk passeert er nog een mediaspeler onder de 50 euro

• TheOneAndOnly
  • Laatst online: 25-02 19:40
Er is wel zéér weinig feedback hier...

Leuke laptop nog wel, die BTO met 120GB SSD voor 999€.

• SiXke
Toch weinig mensen dat daar liggen op te wachten denkek

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-01 22:32
Ik ben aan het uitkijken naar een mooie reciever, maar ze komen jammer genoeg steeds in combinatie met speakers welke ik niet nodig heb.

• SiXke
timofp schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:38:
Ik ben aan het uitkijken naar een mooie reciever, maar ze komen jammer genoeg steeds in combinatie met speakers welke ik niet nodig heb.
Klopt, een 509/609/709 zou ik ook kopen

• HyperBart
  • Nu online

HyperBart

Huge Ego, Sorry

Ik heb alleen nog maar speakers gezien?

Vandaag even niets

• SiXke

Anoniem: 408641

Triestige hunt wel, 2 kussens gekocht van Cinderella (dekbed was jammer genoeg te groot). Maar voor de rest weinig echt aansprekende dingen.

Beste was wel de HTC Flyer aan 260 euri, echt geen geld..

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Soit spijtige hunt, ik heb hem niet kunnen volgen maar geen enkele Box, na de uitpak filmpjes van de Nederlandse hunt gezien te hebben waren de boxen zeker hun geld waard.

Soit BE zal te klein zijn zeker ?

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• Blord

Blord

Hello Kitty !

timofp schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:38:
Ik ben aan het uitkijken naar een mooie receiver, maar ze komen jammer genoeg steeds in combinatie met speakers welke ik niet nodig heb.
Er kwamen wel Onkyo receivers in voor. Mijn kooplijst :

- set Cinderella kussens
- HTC Flyer
- Woxter Microbeat minispeaker

Ik ben benieuwd over de 7" tablet.

• freelh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-03 14:36
De BTO-notebook kon mij wel bekoren, ben benieuwd wanneer hij op mijn stoep ligt. Meer zelfs, ik stond op het punt net hetzelfde model aan te schaffen, aan volle prijs nog wel. Ik ben toch niet gek! :9 .

[Voor 43% gewijzigd door freelh op 14-12-2011 00:38]

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:43
:+ Mediamarkt

WoWs-id dionvdc_ wows numbers wows referral

• Tronic
Mhh.. Misschien dat er onderhand (maart/april ofzo? Dan zijn er weer 3 maanden voorbij) weer een iBood Hunt zit aan te komen (of iets anders), want ze zijn serieus in de broncode aan het rommelen. Ik kwam net in de stylesheet een opmerkelijk stukje opmaak tegen genaamd:
  • .hush .rush
  • .hush_stock.hunt
  • .hush_stock.rush
  • .hush_stock.hunt .siren
  • .hush_stock.rush .siren
  • ...
Afbeeldingen zeggen meer dan woorden dus even een mock-up gemaakt met de css afbeeldingen:

Disclaimer: Dit is hoe ik denk dat het er gaat uitzien, het kan natuurlijk ook nog iets compleet anders zijn/worden of een andere functie hebben dan ik hier insinueer.

• Tronic
De hush rush is officieel bekend gemaakt:

Beste,

Normaal gesproken hebben we natuurlijk slechts 1 onovertroffen aanbieding per dag en houden we regelmatig een Hunt, maar vanaf volgende week doen we iets nieuws bij iBOOD, namelijk de RUSH.

O ja? Wat is dat dan?
RUSH staat voor; Radical Ultra Short Hunt! In zeer korte tijd komen er spectaculaire aanbiedingen voorbij in een bepaald thema. Denk bijvoorbeeld aan een audio-RUSH of PC-RUSH. Maar het kan ook zijn dat er tijdens een RUSH alleen deals voorbij komen van een bepaald merk of speciaal voor een feestdag zoals Kerst of Valentijnsdag.

Hoe lang duurt zo'n RUSH dan?
Een RUSH duurt grofweg 1 uur tot anderhalf uur, en zolang de voorraad strekt. Je snapt wel: vanwege de korte duur, de beperkte voorraad en de belachelijk lage prijzen, geldt hier nog meer dan bij een dagdeal of de Hunt: OP=OP! En wanneer de RUSH voorbij is, schakelen we automatisch weer naar onze dagelijkse superaanbieding.

Hoe weet ik dan wanneer er een RUSH is?
Niet. Tenminste, als je ons nog niet volgt op Facebook of Twitter. Want hoewel we de Hunt altijd ruim van te voren aankondigen en deze meestal om 00:00 uur 's nachts van start gaat, kan een RUSH de dagdeal zomaar op elk moment van de dag onderbreken. Kort voordat een RUSH van start gaat, kondigen we dit exclusief aan via Facebook en Twitter. Maar omdat we de beroerdste niet zijn, en dit de eerste keer is, verklappen we dit keer alvast dat het in elk geval volgende week gaat gebeuren!

Zorg dus dat je ons volgt, dan ben je altijd als eerste op de hoogte.

Twitter iBOOD Twitter Facebook iBOOD Facebook

Wij wensen je veel shop plezier,
Het iBOOD RUSH Team

FAQ: http://www.ibood.com/be/nl/whats_ibood_rush/
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee