Do what you love, do it often
macciez schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:34:
ik een 200 inch LED/LCD/Plasma voor 3 euro
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Fujifilm X-Pro1
/dev/null
Leuk, maar dat past niet op mijn bureauAMD1800 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:33:
[...]
Mooi voor je. Gefeliciteerd dus! Ik heb een 25,5 inch lcd voor 100E. Das pas mooi spul.
Jij ook gefeliciteerd dus
[ Voor 5% gewijzigd door Thmz159 op 11-08-2011 18:37 ]
de powertools zijn weer terug
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Jammer. Misschien moet je eens langs de aldi gaan. Ik was daar laatst nog en ik zag dat ze van die tft-bureau steunen verkopen, zodat je m kan ophangen. 25E ofzo. Best handig als je een bureau hebt met een fatsoenlijk dik blad erop.Thmz159 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:36:
[...]
Leuk, maar dat past niet op mijn bureau
Verwijderd
G-Tus schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:37:
Beter gaat het nog even door met de waardeloze herhaling (paar Black en Deckers ofso), ik ga nu ff eten.
Verwijderd
xXRazorWireXx schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:39:
Ik ga ook maar eens eten. Veel succes met hunten.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Zal denk ik nog wel tot 20 of 22 uur doorlopen.Bartske schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:40:
Hoop dat hij nu eindigt en dat er nog een paar knallers komen, moet zo weg namelijk.
WatjehansR schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:42:
Begin nu na meer dan 18 1/2 uur toch wat vermoeider te geraken
tot 21h zal daarentegen zeker niet gebeurenAW_Bos schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:42:
[...]
Zal denk ik nog wel tot 20 of 22 uur doorlopen.
Fujifilm X-Pro1
Heb nog tot 8 uur. Moet jij niet naar het dance event in Woerden Aw_Bos? =DAW_Bos schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:42:
[...]
Zal denk ik nog wel tot 20 of 22 uur doorlopen.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Een doos met geurtjes. en andere troep.blueice85 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:43:
wat is DE box eigenlijk?
aaaarggghhh!!!blueice85 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:43:
wat is DE box eigenlijk?
39
Doos van karton met alle rotzooi die over blijftblueice85 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:43:
wat is DE box eigenlijk?
Na gisteren om 5 uur opgestaan te zijn en niet geslapen te hebben, valt nog mee. Ben waarschijnlijk ook een flink stuk ouderSiempie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:43:
Na 18.5 uur pc zitten ben je moe? Kwam zondagavond van Wacken terug. Had 50 uur niet geslapen. Sure, werd moe, maar voelde me alsof ik nog een dag door kon
en zaklampen en mediaplayersAMD1800 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:44:
[...]
Een doos met geurtjes. en andere troep.
En B&D zooi,multitools enz.AMD1800 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:44:
[...]
Een doos met geurtjes. en andere troep.
Verwijderd
http://youtu.be/9X6pPWPr4f4blueice85 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:43:
wat is DE box eigenlijk?
Dance Event? Ook iets van de Vakantieweek? Neuh...Bartske schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:43:
[...]
Heb nog tot 8 uur. Moet jij niet naar het dance event in Woerden Aw_Bos? =D
Boeit me niks, kost geld, en dat geld kan ik beter in iBood steken, en die muziek die ze draaien kan je toch gratis nu op Youtube luisteren. of het live of niet live is, boeit me niks.
(Philips 54.6 cm/21.5 inch Full HD LCD monitor en TV met DVB-T, HDMI & SCART)
[ Voor 78% gewijzigd door Rick-Jan op 11-08-2011 18:49 ]
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Was er vorig jaar ook en dat zijn wel mooie feestjes hoorAW_Bos schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:48:
[...]
Dance Event? Ook iets van de Vakantieweek? Neuh...
Boeit me niks, kost geld, en dat geld kan ik beter in iBood steken, en die muziek die ze draaien kan je toch gratis nu op Youtube luisteren. of het live of niet live is, boeit me niks.
nee hoor, gewoon de uit en aan knop tegelijk een tijdje ingedrukt houden.AW_Bos schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:52:
Automatische kleurverandering? Dan doen de demo-modellen toch alleen?
- kodak playsport zx3
- lego lamborghini auto
Zit nu eigenlijk nog te wachten tot de bestekset nog een keer voorbij komt
Vannacht om 4:30 gemist...
de mini? welke prijs? en de grote toevallig?AMD1800 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:52:
philips lampje. Kan ik goedkoper krijgen.
Mwoah, ben niet het type die naar feestjes gaat om eerlijk te zeggen. Harde muziek enzo...Bartske schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:52:
[...]
Was er vorig jaar ook en dat zijn wel mooie feestjes hoor. Als het een beetje droog blijft wordt het wel prima.
Bij een andere koopjessite is vandaag ook een bestekset te koop. Dus, mocht ie niet komen, kun je altijd deze nog kopen.Emcee schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:53:
gescoorde iboods zover:
- kodak playsport zx3
- lego lamborghini auto
Zit nu eigenlijk nog te wachten tot de bestekset nog een keer voorbij komt
Vannacht om 4:30 gemist...
En, waren ze interessant? 10 posts begrijp ik, maar 800? xDTronic schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:54:
Zo. 800 posts bijgelezenEven deeg maken, pannenkoeken bakken + eten = 800 posts blijkbaar ^^
Verwijderd
Ach, dit topic is leuker dan de huntSiempie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:55:
[...]
En, waren ze interessant? 10 posts begrijp ik, maar 800? xD
Sorry, valt tegen. Zelfde prijs. Via ING rentepunten.HyperTrophy schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:53:
[...]
de mini? welke prijs? en de grote toevallig?
een goeie opppepper voor je aantal forumberichten /spamVerwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:56:
[...]
Ach, dit topic is leuker dan de hunt
ora et labora
EN NEE GEEN DAGBAN!
Een maandban dan maar. Top!Alpha89 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:00:
Ik vind eigenlijk dat wij allemaal een goodie moeten krijgen voor het posten hier!
EN NEE GEEN DAGBAN!
Ook op iChica.nl is er bestek te krijgenAMD1800 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:55:
[...]
Bij een andere koopjessite is vandaag ook een bestekset te koop. Dus, mocht ie niet komen, kun je altijd deze nog kopen.
Ik heb lekker een T.net mok
Waar vind je die dan voor die prijsProsac2010 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:01:
Bizar dat die lamp nog lijkt te verkopen ook.. helemaal niet goedkoper ofzo.
Wel een roze verpakking. Kan niet goed zijnTronic schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:01:
[...]
Ook op iChica.nl is er bestek te krijgen
Regelmatig bij de Mediamarkt of Saturn bijvoorbeeld.
En anders gewoon een rayban?Alpha89 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:00:
Ik vind eigenlijk dat wij allemaal een goodie moeten krijgen voor het posten hier!
EN NEE GEEN DAGBAN!
Je moet er wat voor over hebbenAMD1800 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:03:
[...]
Wel een roze verpakking. Kan niet goed zijnWel 52 delig, in tegenstelling tot de 24 delige van de andere aanbieding.
je emoties hier delen zorgt er niet voor dat de aanbieding eerder komt.
gewoon afwachten.
ora et labora
/dev/null
Wachten duurd lang!mrc4nl schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:06:
[...]
je emoties hier delen zorgt er niet voor dat de aanbieding eerder komt.
gewoon afwachten.
Verwijderd
Nivali schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:06:
Fijn zoon lamp, had ik even de tijd om te eten
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)