Nu toch al even aan het rond kijken voor een fiets, en onder invloed van het lekkere weer toch maar besloten om de investering aan te gaan.
Budget ligt tegen de 1000 euro (hoe minder hoe beter

maar ik wil natuurlijk geen rommel), en zou de fiets misschien ook nog willen gebruiken om eens wat tri/du-athlons te doen.
Maar nu komt het moeilijkste natuurlijk, een keuze maken. An sich ben ik erg gecharmeerd door de
Rose PRO-2200 (kende ik niet, maar pas ontdekt hier in het topic

). Het enige nadeel is dat ik mijn eerste fiets misschien toch liever bij de lbs koop kwestie van wat service te hebben.
Bij een fietsenhandel 2 dorpen verder, heb ik dan weer de volgende aanbiedingen gekregen
(2e hands, maar dus wel met service):
-
Hai Q race SL, Sram afgemonteerd, geen pedalen, 2 jaar garantie, 999 euro (nieuwprijs 1299)
-
Hai Q race RX, Shimano Ultegra, geen pedalen, 2 jaar garantie, 1099 euro (nieuwprijs 1599)
Maar van Haibike had ik nog nooit gehoord, zijn dit een beetje deftige deals?
Het grote voordeel hiervan lijkt me alleszins dat ik toch een lokaal aanspreekpunt heb, moesten er onverhoopt problemen optreden of zo... Ik dacht sowieso nog eens te informeren wat de totaalkost zou zijn als ik er pedalen etc. laat op monteren; voor schoenen/outfit beschik ik al over de basics (van wat spinning maar dat is zo'n zonde als het zonnetje schijnt

) dus daar moet ik niet meteen zwaar in investeren .
[
Voor 0% gewijzigd door
CyberKieken op 27-03-2012 10:16
. Reden: Fietsen van de lbs zijn blijkbaar nieuw en niet tweedehands... ]