Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 9 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 24.704 views

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-03 13:46
Probleem van de Easy 8 is zijn lage penetration en lage damage, beste medium overall ... een van de Tier 9 mediums maar op tier 5/6/7 zou ik zeggen de VK3601 en nu misschien een volledig geupgrade Panther.

Anoniem: 218650

Ashrah schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:22:
Probleem van de Easy 8 is zijn lage penetration en lage damage, beste medium overall ... een van de Tier 9 mediums maar op tier 5/6/7 zou ik zeggen de VK3601 en nu misschien een volledig geupgrade Panther.
Ik heb de lage penetration nooit een probleem gevonden, vanwege zijn accuracy kon ik tanks precies raken op de weakspots. En door zijn beweeglijkheid kon ik of langszij komen of terugtrekken.
VK3601 is ook een goeie tank voor zijn tier, maar imo toch minder wendbaar.

Met de Easy 8 kon ik zelfs tanks tackelen twee tiers hoger.

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:40
Paprika schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 00:02:
[...]

Patton, vervult de taak van een medium beter.
Kan je me uitleggen waarom de Patton beter is dan de E-50 en de T-54?

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:45

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ashrah schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:22:
beste medium overall ... een van de Tier 9 mediums maar op tier 5/6/7 zou ik zeggen de VK3601 en nu misschien een volledig geupgrade Panther.
Inderdaad wel belangrijk onderscheid.

Een T-54 vind ik verschrikkelijk om tegen te komen met mijn TD. Ongelofelijk snel en ketst ook nog ongelofelijk veel af. Spelen heb ik nog niet gedaan met de mediumlijn. Maar een E-50 ketst minder af en gaat volgens mij ook iets minder vlot door de bochten.

[Voor 5% gewijzigd door Joindry op 12-08-2011 09:47]

• User
Nee dan de Patton, als je er naar kijkt gaat ie al kapot.

En voor de Patton rijders onder ons:
De hotfix voor de accuracy on the move nerf, komt NIET. Hij was ons wel toegezegd door Overlord, maar hij vind dat de Patton 'performing well' is.

Edit:
Oh wacht, Overlord zei niet dat de Patton 'performing well' is.
Hij zegt dat de Patton 'performing very good' is.
Verder:
Q: Overlord will, you rollback any of the nerfs to the Patton (Dispersion, Acceleration, Camo, DPM, traverse/top speed )in this patch? [Dat is: Patch 0.6.5, de introductie van de Patton]
A: Not planning to buff this monster earning more experience than any other vehicle.

[Voor 47% gewijzigd door User op 12-08-2011 09:56]

• Ashrah
Joindry schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:46:
[...]

Inderdaad wel belangrijk onderscheid.

Een T-54 vind ik verschrikkelijk om tegen te komen met mijn TD. Ongelofelijk snel en ketst ook nog ongelofelijk veel af. Spelen heb ik nog niet gedaan met de mediumlijn. Maar een E-50 ketst minder af en gaat volgens mij ook iets minder vlot door de bochten.
T-54 heeft een redelijk slechte gun wat gecompenseerd word met zijn snelheid, lage profiel en gigantische sloping, E50 heeft de beste Gun, Hitpoints en Armor values maar zijn armor is niet gesloped dus weinig bounces, Patton well zit overall tussenin imo, alleen de viewrange is het hoogst (joepie 'sarcasm').

Ik vind de huidige Patton absoluut niet slecht maar persoonlijk voelde de T9 Pershing beter, ook wil ik mijn T23 terug ...... (met de lange 90mm van de huidige Pershing :p)

[Voor 10% gewijzigd door Ashrah op 12-08-2011 09:57]

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:48

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Dear players!

August 12 is the most significant day for World of Tanks game project, as this day marks one year since the official release of the Russian version of World of Tanks. And now we are glad to announce that the development team has prepared terrific presents for all its tankers! We thank and honour all those who are with us for over a year since Alpha and Beta Tests, those who have been involved in tank battles for a few months, and those who have just rolled their first tank out of the shed.

That is you who made us grow older, and now we are glad to give prizes away!

Surprise #1. As you know, each player will receive one day premium account by activating the special promo code at any convenient day between 5:30 UTC August 12th and 5:00 UTC August 22nd.

Surprise #2. Starting from 5:30 UTC on August 12th and till 5:00 UTC, August 15th, all World of Tanks players will enjoy the following tempting bonuses:

50% discount on slots. Fill the shed with new steel monsters!
50% discount on additional equipment. Stock up to struggle nobly!
The exprerience for the first win of the day increases by 5 (!) times. Do not miss the epic chance to earn five times more!

Surprise #3. And starting from 5:30 UTC on August 12th and till 5:00 UTC, September 12th, all our tankers will taste the following bonuses:

60% discount on all consumables purchasable for gold: Fire Extinguishers, First Aid Kits, Chocolate, Cases of Cola, Repair Kits, and etc... Pump your tanks up!
Save up to 58% on all premium shells!

Surprise #4. All players registered on the game server before 23:59 UTC on August 12th, 2010, will get a premium account for a week as a bonus.

N.B. You can find your registration date in your forum profile. The registration time is displayed according to your local time zone.
Nice, heel nice :P.

• The BounceR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-03 21:40
Ja maar dat laatste!

Surprise #4. All players registered on the game server before 23:59 UTC on August 12th, 2010, will get a premium account for a week as a bonus.

hoe krijg je dat voor elkaar? of is dat alleen voor de mensen die vandaag registreren? ik niet snap :P

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:52
Het is 2011... ;)

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• User
De Patton was voor 0.6.5 (toen nog de Pershing), een goeie tank. Je moet wel weten hoe je hem moet spelen, anders zit je na 10 potjes te ragequitten van frustratie. Hij had weinig armor, maar een goeie gun met goeie accuracy on the move. Dankzij die accuracy, was je die armor ook niet echt nodig.

En toen kwam 0.6.5. In die patch is er een bugje ingeslopen, de accuracy on the move van 0.6.5 is weg. Als je op topsnelheid rijd, ben je inaccurater dan een T-54 die op topsnelheid rijd. (47 vs 55 [dacht ik, T-54 snelheid kan ik fout hebben]) Door die bug, is de aimtime vanuit rijdend naar stilstand, toegenomen van 1 sec, naar 3-4 sec. Dus nu moet je bij peekaboo spelen, voor iemand stil gaan staan. Zonder armor. Joepie.
En dat rijdend schieten dan? De traveltime van de shell is óók generft. Op een afstand van 400 meter is de shell meer dan een seconde nodig om bij het doel te komen. En áls je dan nog wat raakt, is de snelheid van de shell zodanig afgenomen dat je op nagenoeg alles dingt. Heee, een ISje op 400 meter, makkelijke target. Toch? Nee, de Patton dingt ISjes op 400 meter, of je moet het geluk hebben dat je een weakspot raakt.

/end of rant

En ja, ik weet dat sommige mensen het niet met me eens zijn. Wat zoals iedereen weet: PATTON IS OP, NERF!!!

• The BounceR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-03 21:40
Ah! daar las ik dus overheen |:(

• User
Ashrah schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:56:
[...]

T-54 heeft een redelijk slechte gun wat gecompenseerd word met zijn snelheid, lage profiel en gigantische sloping, E50 heeft de beste Gun, Hitpoints en Armor values maar zijn armor is niet gesloped dus weinig bounces, Patton well zit overall tussenin imo, alleen de viewrange is het hoogst (joepie 'sarcasm').

Ik vind de huidige Patton absoluut niet slecht maar persoonlijk voelde de T9 Pershing beter, ook wil ik mijn T23 terug ...... (met de lange 90mm van de huidige Pershing :p)
Hele probleem (imo) met de huidige Patton is de bugged accuracy on the move en de trage shells. Ik rij verdorie in een medium, niet in een f*cking arty.
Die snelheidsnerfs en dergelijke merk ik persoonlijk vrij weinig van, ik had zelfs het idee dat de Patton iets sneller was dan de oude Pershing.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:22
Leuke bonussen, alleen jammer dat ik totaal geen credits meer heb om equipment te kopen :( Ik heb net de KV3 met gun en alles er op gekocht + wat spuil voor mijn Panther/Panther II dus ik heb nu nog 5k over of zo......

Maar iig gaat die leuk worden om mijn tankjes wat verder te levellen, vooral mijn KV3 en T34 zijn nog niet ver genoeg geupgrade om echt goed mee te kunnen spelen dus dan is die 5* exp wel heel mooi meegenomen :)

[removed]

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik had de equipment en slots aankomen uitgesteld totdat de halve prijs periode begint, dus nu lekker veel hamsteren.

• Joindry

Joindry

Eergisteren ook net drie Equip gekocht voor mijn Tiger, komt dus ook wat laat.
Gratis week Premium, zal deze bijgeteld worden bij mijn huidige hoeveelheid? net die verloopt net als ik op reis ga. Maw, zal voor niks zijn. Of zou het ook met een code zijn die we mss kunnen uitstellen? die X5 zie ik altijd graag natuurlijk. Deze avond dan als het meezit eens snel wat samenspelen met mijn Tiger.

Slots kopen, kweetnie, ik gooi gewoon mijn tanks weer buiten, ik zeg altijd dat ik er nog mee ga spelen maar uiteindelijk doe ik het toch niet meer.
Ashrah schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:56:
[...]

T-54 heeft een redelijk slechte gun wat gecompenseerd word met zijn snelheid, lage profiel en gigantische sloping, E50 heeft de beste Gun, Hitpoints en Armor values maar zijn armor is niet gesloped dus weinig bounces,
Mijn JP heeft maar 600HP, dus die iets mindere gun van de T-54 doet er niet echt veel toe. drie hits, vier max...

[Voor 29% gewijzigd door Joindry op 12-08-2011 10:53]

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:14

wontcachme

You catch me? No you wont

Joindry schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:27:

Gratis week Premium, GEDVERRRRRR!!!!!
Eh, was jij geregistreerd 12 augustus 2010? Want pas dan krijg je een week gratis.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Anoniem: 218650

User.tmp schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:16:
[...]

Hele probleem (imo) met de huidige Patton is de bugged accuracy on the move en de trage shells. Ik rij verdorie in een medium, niet in een f*cking arty.
Die snelheidsnerfs en dergelijke merk ik persoonlijk vrij weinig van, ik had zelfs het idee dat de Patton iets sneller was dan de oude Pershing.
Ah vandaar. Zelfs de T20 kon nog on the move nog redelijk wat shots raken.
Feitelijk hetzelfde als de T-43 met de 100mm, ook onmogelijk om iets te raken on the move.

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 12:49
wontcachme schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:33:
[...]

Eh, was jij geregistreerd 12 augustus 2010? Want pas dan krijg je een week gratis.
Buh... Ben de 20e augustus begonnen :( net weekje te laat dus... Had ik maar beter naar mijn kameraden moeten luisteren... :9 8)7

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik speel liever met de Patton dan met de IS-7, wat ik vooral vervelend van de Patton vind is zoals User zegt, de lage mondingssnelheid van de Patton. Op een beetje afstand ding je toch wel heel veel, maar ik speel toch veel up close and personal. 1vs1 close battle win ik het bijna altijd van een T54, niet met veel marge maar toch. Een E-50 lijkt al veel lastiger als die zijn voorkant naar je toe gedraait kan houden en daardoor moet je ook dichtbij blijven.

Speelt padel!

• wontcachme

wontcachme

Quantor schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:41:
Ik speel liever met de Patton dan met de IS-7, wat ik vooral vervelend van de Patton vind is zoals User zegt, de lage mondingssnelheid van de Patton. Op een beetje afstand ding je toch wel heel veel, maar ik speel toch veel up close and personal. 1vs1 close battle win ik het bijna altijd van een T54, niet met veel marge maar toch. Een E-50 lijkt al veel lastiger als die zijn voorkant naar je toe gedraait kan houden en daardoor moet je ook dichtbij blijven.
Agreed. De IS7 is helemaal niet zon monster als iedereen denkt. Een beetje kunnen mikken en alles komt recht door de voorkant heen. Tel daarbij op dat iedereen je tot staatsvijand nummer 1 benoemd en je bent vrij snel de lul. Ik speel 10x liever met de IS4/Patton dan de IS7 tot nu toe.

Naast de mondingssnelheid mis ik ook wel de hogere snelheid die de Pershing had bij het cirkelen van een tegenstander. Vaak dat ik teveel snelheid verlies waardoor de tegenstander genoeg kan meedraaien.

[Voor 10% gewijzigd door wontcachme op 12-08-2011 10:47]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Joindry

Joindry

wontcachme schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:33:
[...]

Ow wacht, nu snap ik de 2010-2011 verwarring van hierboven. Ik dacht effe omgekeerd. Niks mis mee dan, (effe mijnhoofdletters hierboven weghalen)

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wont: als je kort wil draaien, heel even gas los tijdens het draaien. Ik heb er in ieder geval geen problemen mee.

Speelt padel!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020
Kaap..ik ben het met je eens ik was best wel onredelijk,mischien een beetje erg bevooroordeelt ;)

dus we krijgen weer een 5x XP boost voor iedere eerste battle vanaf vandaag? :) lekker

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

• A-Tray
Volgens mij alléén vandaag, niet vanaf vandaag.

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:31
A-Tray schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:59:
Surprise #2. Starting from 5:30 UTC on August 12th and till 5:00 UTC, August 15th, all World of Tanks players will enjoy the following tempting bonuses:

50% discount on slots. Fill the shed with new steel monsters!
50% discount on additional equipment. Stock up to struggle nobly!
The exprerience for the first win of the day increases by 5 (!) times. Do not miss the epic chance to earn five times more!
vandaag 5.30 UTC tm maandag 5.00 UTC

[Voor 1% gewijzigd door skoozie op 12-08-2011 11:04. Reden: bold maken]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• A-Tray
Check, my bad :)

• redwing
A-Tray schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:59:

Oftewel het hele weekend hebben we *5 bonussen.

Om welke tijd wordt die double/5*exp eigenlijk gereset ? Dus als ik vandaag met een tank mijn dubbels heb gehaald hoe laat kan ik die morgen dan weer halen ? Is dat om 5:30 UTC of al eerder ?

[removed]

• Ashrah
+/- 2 uur in de morgen als ik het goed heb.

• redwing
Ashrah schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:37:
+/- 2 uur in de morgen als ik het goed heb.
Oftewel die *5 zouden we dus ook maandag nog een keer kunnen halen als je zou willen ?

[removed]

• Joindry

Joindry

Denk ik ook en dus heb je op maandag nog tijd tot 7AM om nog eens te spelen voor X5.
Denk ik :S

• redwing
Joindry schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:40:
Denk ik ook en dus heb je op maandag nog tijd tot 7AM om nog eens te spelen voor X5.
Denk ik :S
Aangezien ik er dan toch zeer waarschijnlijk om 6:00 uit moet zou dat wel mooi zijn. Ik meende ook al dat het mogelijk was omdat een van de vorige keren er veel klachten waren van mensen die hun dubbels al gedaan hadden voor de maintenance van 7:30, terwijl de *5 pas na die tijd geteld werden. Aangezien ze toen al dubbels hadden gehaald kregen ze voor die dag de *5 niet.

[removed]

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-01 12:38
Alweer 5x bonussen? Aan de ene kant heel mooi maar andere kant schiet het weinig op als je niet genoeg credits hebt om de volgende tanks te kopen... :)

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-03 22:49

crizyz

ne.t.weaker

redwing schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:45:
[...]

Aangezien ik er dan toch zeer waarschijnlijk om 6:00 uit moet zou dat wel mooi zijn. Ik meende ook al dat het mogelijk was omdat een van de vorige keren er veel klachten waren van mensen die hun dubbels al gedaan hadden voor de maintenance van 7:30, terwijl de *5 pas na die tijd geteld werden. Aangezien ze toen al dubbels hadden gehaald kregen ze voor die dag de *5 niet.
Dat had ik dus ook vandaag.
Als ik die nog niet gedaan had, had ik vandaag al die 5x bonus gehad. Maar nee, * crizyz moest zonodig alvast de dailies doen. :/

Crizyz op Steam

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 13:30

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Ik zie dat het Patton QQ weer begonnen is. Gelukkig Quantor en Wontcatchme die er wel mee om kunnen gaan, Ashrah gaf dat gisteravond ook al aan 8)

Maar goed, het is gamers eigen om datgene wat ze spelen altijd het zwakst en underpowered te vinden. Ik vind de Patton de moeilijkste om tegen te spelen, zowel vanuit mijn heavies als 1vs1 met mijn T-54. Met mijn T-54 is het 50-50.

"Oooh Jeroen!"

• Ashrah
1 op 1 tegen een T54 moet je als Patton winnen, alleen zijn in WoT er bijna geen 1 op 1 fights :p.

Over het algemeen zijn Tier9/10 Heavies gewoon beter dan T9 mediums ik zie dan ook het nut niet meer van mijn Medium (alhoewel Patton > T34, T30 kan je one shotten dus dat is lastiger)

IS4 is binnen dus nu is het Tijd om mijn KT weer te gaan unlocken, kijk er al naar uit sinds ik bij release voor de US tanks koos (maar goed wou perse eerst T10 scoren .....).

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:52
User.tmp schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:37:
[...]

Kan je me uitleggen waarom de Patton beter is dan de E-50 en de T-54?
Omdat een medium maar 3 dingen hoeft te doen:
-Spotten
-Nog meer spotten
-Als ie het zonder gevaar kan een schot afvuren (met awesome alpha en aardige aiming time)

T.O.V. E-50:
+ klein (E-50 is veel makkelijker te raken achter objecten door de hoge turret)
+ manouverability
+ viewrange
+ gundepression
+/- alpha
- aiming time
- top speed

T.O.V. T-54:
+ viewrange
+ alpha
+ aiming time
+ gundepression
+/- manouverability
- top speed (als dat al een - is bij deze waardes)

[Voor 6% gewijzigd door Paprika op 12-08-2011 12:06]

• Joindry

Joindry

Ashrah schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:59:
1 op 1 tegen een T54 moet je als Patton winnen, alleen zijn in WoT er bijna geen 1 op 1 fights :p.
En dat maakt voor mij nou net leuk. Het is allemaal overzicht behouden en samenwerken en weten wanneer geen/wel rambo moet/kan spelen.
Alvast een sms gestuurd naar mijn wederhelft dat ik vandaag eerst een uurtje bezig zal zijn vooraleer we kunnen eten :P "ik heb nog wat werk op de pc"

• redwing
Kaap schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:55:
Maar goed, het is gamers eigen om datgene wat ze spelen altijd het zwakst en underpowered te vinden.
Wat dat betreft vind ik het wel zeer grappig om te zien dat de Russen de Russische tanks underpowered en continue generfed vinden terwijl we hier in de EU die tanks juist overpowered en continue gebuffed vinden :D

Ik vind trouwens al die tankjes leuk en als ik zie wat voor tanks er in de clanwars gebruikt worden lijken de meeste toch wel een echte rol te hebben. Ik vind het juist leuk dat je verschillende tanks met verschillende speelstijlen hebt.

[removed]

• User
Kaap schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:55:
Ik zie dat het Patton QQ weer begonnen is. Gelukkig Quantor en Wontcatchme die er wel mee om kunnen gaan, Ashrah gaf dat gisteravond ook al aan 8)

Maar goed, het is gamers eigen om datgene wat ze spelen altijd het zwakst en underpowered te vinden.
Waar zeg ik dat ik er niet mee om kan gaan?

Ik speel de Patton allang niet meer. Vlak nadat ie in het spel kwam, ben ik er mee gestopt.

Ook leuk dat je begint over de 'Patton QQ'. Wie zat er de laatste tijd het hardst te whinen over de E-series?

[Voor 18% gewijzigd door User op 12-08-2011 12:36]

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

User.tmp schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:28:
[...]
Waar zeg ik dat ik er niet mee om kan gaan?
Gezien het feit dat je maar blijft claimen dat je UP bent en je Patton zo snel kapot is etc.
User.tmp schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:28:
[...]Ook leuk dat je begint over de 'Patton QQ'. Wie zat er de laatste tijd het hardst te whinen over de E-series?
Mijn whine over de E-100 ging er niet over dat hij underpowered is, het ging erover dat ik het jammer vind dat hij heel anders is dan IS-7 etc. Dat is heel wat anders.

"Oooh Jeroen!"

• redwing
Hey, houd nu eens op met die zinloze discussies, dit topic wordt er zo niet echt leuker op. Een beetje discussieren over tanks is leuk maar niet op deze manier.

[removed]

• Ashrah
Doe ff op clanforum en niet op GoT mannen of beter nog laat het erbij ;)

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-02 21:57
Net twee maanden te laat om die week prem te krijgen. Wanneer krijgen we de code voor een dag prem?

Vanmorgen heerlijk potje met mijn jagdpz gehad, stond net achter een rots waar ik overheen kon knallen, tiger/herzer en panther behoorlijk afgemaakt (toch prettig dat de jagdpz zo laag is).
Met x5 XP toch een 3300 binnengeharkt.

[Voor 54% gewijzigd door x-cessive op 12-08-2011 12:51]

• redwing
x-cessive schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:50:
Net twee maanden te laat om die week prem te krijgen. Wanneer krijgen we de code voor een dag prem?
Promo Code Activation

Dear players!

In order to activate this promo code:
wot1year

and received 1 day premium, please do the following steps:

Attention! The promo code can be activated only during the specified period of time: starting from 5:30 UTC, August 12, and till 5:30 UTC, August 22.

Enter the official website of World of Tanks and find the authorization section in the top right corner of the page.

Log on the official website of World of Tanks by entering your email and password.

Click on Use promo code tab in the profile.
Oftewel de promocode is voor iedereen gelijk en is : wot1year

[Voor 3% gewijzigd door redwing op 12-08-2011 12:52]

[removed]

• Ashrah
Die heb je al.

Inloggen op game.worloftanks.eu en dan redeem code, intikken WOT1YEAR als code en je hebt er een dag bij.

• Joindry

Joindry

ik dacht ergens vandaag :P
ergens...

Hierbij bied ik de mijne proactief te koop aan :)

Bij opbod, te beginnen bij een lolly. Laat je gaan (semi on topic wel te verstaan)

verdorie, geen unieke code, meh geen lolly voor Joindry dan. :(

[Voor 17% gewijzigd door Joindry op 12-08-2011 12:53]

• redwing
Joindry schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:52:
ergens...

Bij opbod, te beginnen bij een lolly. Laat je gaan (semi on topic wel te verstaan)
En dan, mogen ze voor jou de code intypen op jouw account ? :D Helaas is deze code dus niet overdraagbaar :(

[removed]

• User
Kaap schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:41:
[...]
Gezien het feit dat je maar blijft claimen dat je UP bent en je Patton zo snel kapot is etc.

[...]
Mijn whine over de E-100 ging er niet over dat hij underpowered is, het ging erover dat ik het jammer vind dat hij heel anders is dan IS-7 etc. Dat is heel wat anders.
Ik zeg niet dat de Patton UP is in het algemeen oid. Hij is momenteel wat verkloot doordat WG weigert een hotfix uit te geven die ze ons half om half beloofd hebben. Wat kan mij het schelen dat ie snel kapot is, hij moet gewoon op een andere manier gespeeld worden. Maar omdat WG die hotfix dus niet uitgeeft, moet ie op een andere manier gespeeld worden. En daar houd de Patton niet echt van.

Wat maakt het uit? Whine = whine.

Maar ik zal maar ophouden, je kijkt me net iets te veel door een Russische bril.
Joindry schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:52:
ergens...

Laat me raden, je code is WOT1YEAR? :>

• Joindry

Joindry

User.tmp schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:56:
[...]

[...]

Laat me raden, je code is WOT1YEAR? :>
En toch wil ik een lolly :(

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

I'm kinda...... explosive

There you go

Hier kon uw advertentie staan

Joindry schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:27:
Eergisteren ook net drie Equip gekocht voor mijn Tiger, komt dus ook wat laat.
Ik helaas ook, woensdag nog 2x equipment a 1.1 mil gekocht op mijn E-75.
Heb gelukkig nog wel genoeg credits maar ook deels voor E-100 apart gehouden. Toch maar wat equipment kopen want daar profiteert de E-100 straks ook van ;)
Gratis week Premium, zal deze bijgeteld worden bij mijn huidige hoeveelheid? net die verloopt net als ik op reis ga. Maw, zal voor niks zijn. Of zou het ook met een code zijn die we mss kunnen uitstellen?
Nee dat is enkel voor early closed beta spelers.

Wat betreft zinloze discussies, als de betrokkenen die zo graag willen voeren dan graag ergens anders en niet in dit topic. Bij deze hoop ik dan ook dat jullie klaar zijn en anders ergens anders voorzetten.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• x-cessive
Net zonde dat ik vorige week ook bino heb gekocht voor mijn jagdpz, had toch weer 250K gescheeld.
Ga nu de USSR tree wordt geupdate mijn focus maar op de duitse TD lijn leggen. Straks door naar de jagdpanther. Lijkt me mooie TD (al ben ik ook te spreken over de jagdpz).
De IS nu researchen lijkt me beetje onzin, na de update wordt de KV-3 al tier 7 en omdat ik toch op de IS-4 wil uitkomen hoef ik daar nu nog niks voor te doen. Is het al bekend hoeveel xp het kost om straks van de KV-3 naar de KV-4 te gaan? Dan kan ik dat alvast sparen.
x-cessive schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:16:
Net zonde dat ik vorige week ook bino heb gekocht voor mijn jagdpz, had toch weer 250K gescheeld.
Ga nu de USSR tree wordt geupdate mijn focus maar op de duitse TD lijn leggen. Straks door naar de jagdpanther. Lijkt me mooie TD (al ben ik ook te spreken over de jagdpz).
De IS nu researchen lijkt me beetje onzin, na de update wordt de KV-3 al tier 7 en omdat ik toch op de IS-4 wil uitkomen hoef ik daar nu nog niks voor te doen. Is het al bekend hoeveel xp het kost om straks van de KV-3 naar de KV-4 te gaan? Dan kan ik dat alvast sparen.
Je weet dat het nog minstens een maand kan gaan duren tot de USSR tree change doorgevoerd gaat worden?
De IS niet researchen is zonde want in de tijd dat je wacht op de tree change kun je misschien al op de IS-3 zitten.

• x-cessive
psychoclown schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:22:
[...]

Je weet dat het nog minstens een maand kan gaan duren tot de USSR tree change doorgevoerd gaat worden?
De IS niet researchen is zonde want in de tijd dat je wacht op de tree change kun je misschien al op de IS-3 zitten.
Heb geen premium en speel paar x per week dus ga niet zo hard. Ga het zeker niet redden naar de IS-3. Wat ik wel kan doen is de IS researchen en daarna gewoon weer xp sparen voor de KV-4. Zodat ik die na de USSR tree change meteen kan researchen/kopen. De IS researchen kost me dan verder geen silver.
Probleem is nu dat het silver niet hard genoeg binnenkomt.

[Voor 7% gewijzigd door x-cessive op 12-08-2011 15:33]

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-02-2021
AH, had de 5x bonus nog niet in de gaten.. markte wel dat er iets niet klopte met m'n VK3601H. Eerste battle (win) haal ik 5600 exp binnen :P

• wontcachme

wontcachme

Had net 10.130 XP op mijn IS4. Had nog 4 shells en op 2 na alle shells raak geschoten :o

• A-Tray
Ik speel geen premium. Stel dat ik nu de code gebruik voor een dag gratis premium (+50% XP) en dan bij een potje met mijn SU-8 1000 XP haal. Pak ik dan nu (1000*5+50%) 7.500 xp?

• rgras
  • Niet online
Net een potje waarin ik in een 3002DB al het werk moest doen omdat de Panther II's en Tiger II's niet durfden.. walgelijk!

• User
A-Tray schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:12:
Ik speel geen premium. Stel dat ik nu de code gebruik voor een dag gratis premium (+50% XP) en dan bij een potje met mijn SU-8 1000 XP haal. Pak ik dan nu (1000*5+50%) 7.500 xp?
Ja, maar die x5 geld alleen voor wat normaal je dubbels zijn.

• redwing
rgras schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:15:
Net een potje waarin ik in een 3002DB al het werk moest doen omdat de Panther II's en Tiger II's niet durfden.. walgelijk!
Leuk toch juist, zeker als het nog lukt ook :) Zeer fijn tankje is dat trouwens !

[removed]

redwing schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:44:
[...]

Leuk toch juist, zeker als het nog lukt ook :) Zeer fijn tankje is dat trouwens !
Het is maar net wat je leuk noemt, als een lagere tier het werk moet doen voor de hogere tiers omdat die te bang zijn dan heb je het mijn inziens niet getroffen. De voldoening als het dan lukt is dan inderdaad velen malen groter maar het is gewoon irritant omdat je zit opgescheept met een stel faalhazen.

[Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 12-08-2011 16:55]

• Ed_L
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:48

Ed_L

Crew Council
Yup, zojuist op mijn PzIV nog gehad. Ik sta samen met een T1 Heavy een doorgang te bewaken. Er komt een zwik meiums op ons af. Ik schiet een M2, T28 en een PzIV af. Vervolgens wordt ik omsingeld door een SU-100 en een PzIV en sterf. Terwijl dit allemaal gebeurde stond die T1 dertig meter achter me dekking te zoeken achter een gebouw. Daar kan ik dan best giftig om worden.

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02 16:27
Zo mooi goedkoop mn T30 geequiped met rammer, stab en vents. :D

Denk dat met de credits die ik nu ga verdienen ff mn depot ga vullen met equipment voor toekomstige tanks.

• Joindry

Joindry

Och zo gaat het snel, was het maar alle dagen zo XP-fest.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Toch wel lekker die XP boost, en die modules zo goedkoop. Gelijk even wat Camouflagenets ingekocht. ^^

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Een stapel bino's voor het extended van mijn view range en extra "beyond visual range" plezier. 122 mm HE van een KV die tanks op 400 m afstand one-shotten, 500 m afstand met 7,5 cm L/43,...

Alhoewel dat ik ergens op mijn scherm moet plakken: "Niet snipen met een HE hetzer op 500m.", "Niet snipen met een BL-10 op 500m",... om munitieverspilling tegen te gaan. Je denkt eerst dat je schot mis is en na enkele seconden zie je de kill pas. Het schiet zoals een arty en de lage mondingssnelheid heeft zijn nadelen.

Ventilation en rammers ook maar ingekocht. De A-20 heeft bino en coated optics zodat ik achter het voorste struikje kan staan om de vijandelijke basis te spotten.

[Voor 11% gewijzigd door rapture op 12-08-2011 20:04]

• x-cessive
Hoppa, 3965 xp op mijn KV-3, wil elke dag wel zulke rondjes!

Edit: Ongelofelijk, net op een SU-26 gebounced met een 122mm kv-3 :o :o :o

[Voor 40% gewijzigd door x-cessive op 12-08-2011 20:34]

• redwing
x-cessive schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:24:
12135 op mijn KV :D

Campinovka (spawnpunt II), we waren met 3 KVs de toptier, de tegenstander had 1 KV en 2 PZ IVs. Aan het begin ging het helemaal de verkeerde kant op en stonden we met 9 tegen 14 achter. Ik stond met een hetzer tegen de heuvel aan (kerkje/gebouwtje) en plotseling zijn we omcirkelt door 5 tier 4/5 tanks. Ik schiet er met 3 schoten 2 neer en de hetzer heeft er ook eentje te pakken, de volgende 2 raak ik iedere keer tot 20/30% waarna de hetzer het afmaakt. Daarna gaan we samen over de heuvel en blijken de rest van de tegenstanders allemaal bij de basis te staan.

De rest van ons team is in de tussentijd dood op de andere 2 KVs na welke onze basis blijven verdedigen. Ik sta in de bossen bij hun basis, de hetzer rijdt door hun basis van huis naar huis om ze te spotten. Ik knal er daarbij een paar neer en moet daarna ook naar voren komen omdat de rest achter gebouwen blijft staan. Hierbij wordt ik 1 keer door hun arty geraakt maar ik kan dicht genoeg bij komen om tussen de gebouwen te staan. Hier schiet ik samen met de hetzer de rest neer door 1 te laten schieten en de andere te laten coveren. Uiteindelijk is alleen de arty over welke helaas nog net de hetzer dood schiet. Hierdoor kan ik wel gewoon op hem af rijden en hem afmaken. Uiteindelijk 7 kills en ruim 12k exp :D

Nog nooit zo'n goed potje gehad !

Wat is het trouwens jammer dat je na zo'n potje niet even met die ander na kan chatten. Ik had hem graag even bedankt voor de perfecte samenwerking :)

[Voor 4% gewijzigd door redwing op 12-08-2011 20:48]

[removed]

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:52
x-cessive schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:24:
Nein, dan krijgt iedere button smasher binnen 1 week iedere tank. Ik zit nu al naar andere games te kijken omdat de weekends vol zitten met casual lol-I-am-invincible-middle-rusher-har-har.

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02 22:42
rapture schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:02:

Alhoewel dat ik ergens op mijn scherm moet plakken: "Niet snipen met een HE hetzer op 500m.", "Niet snipen met een BL-10 op 500m",... om munitieverspilling tegen te gaan. Je denkt eerst dat je schot mis is en na enkele seconden zie je de kill pas. Het schiet zoals een arty en de lage mondingssnelheid heeft zijn nadelen.
Zou je dit kunnen toelichten, want nu krijg ik het idee dat HE langzamer gaan dan AP's en dat elke gun ook nog zijn individuele shell speed heeft?
Heb overigens wel het idee dat de BL9 idd tragere shells heeft dan de KT's 10,5 lang

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03 18:41
1935 xp in een loltractor :D

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

eL_Jay schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:57:
[...]

Zou je dit kunnen toelichten, want nu krijg ik het idee dat HE langzamer gaan dan AP's en dat elke gun ook nog zijn individuele shell speed heeft?
Dat klopt :)

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

KV-3 is ook een slechte tank zeg, standaard tenminste... pff.
Had toch wel een iets snellere tank verwacht.

• redwing
Nemean schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:29:
KV-3 is ook een slechte tank zeg, standaard tenminste... pff.
Had toch wel een iets snellere tank verwacht.
Dan moet je de andere kant op gaan (KV-1S), die is een stuk sneller met een mindere gun+armor. De KV-3 lijkt wat snelheid betreft heel erg op de KV.

[removed]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ach ik ga straks even men tracks upgraden gelijk die Zis er op zetten en kijken wat het dan doet.

Dit zijn namelijk geen leuke potjes:

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-08-2022

Streepje

noem me maar Streepje

Volgende week ga ik onverwachts naar de gamescom naar de WoT party die ze daar geven :). Daar maar eens een goed gesprek met de Devs aangaan :p

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-03 17:21
godverdomme wat een ****potjes.
Elke keer sta ik onderaan, geen schot kunnen afvuren (of een paar bounces) en dan 300xp ofzo.
Zo heb je bijzonder weinig aan die 5x

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-03 23:01
Eindelijk mijn T-54 gekocht! :D En voor de eerste keer, met behoud van de voorgaande tank :)
Na al die tijd in een volledig geüpgradede T-44 komt de realisatie weer.... Stock tanks zijn ruk :P

De 100mm IDIOT heeft weinig meer in te brengen op tier 9. Ben al heel blij als de 1e gun er op zit.
Nu zo snel mogelijk: Tracks + Radio > Gun > Turret > Gun > Motor. Daarna zal ik nog wel eens laten weten wat ik er van vind :)

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Appel schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 12:30:
Nu zo snel mogelijk: Gun > Turret > Gun > Tracks > Motor > Radio
Fixed!

Vanmorgen mijn T-54 toevallig verkocht om mijn IS-7 te financieren. Speelde dat ding toch maar eens per dag voor de dubbel.

"Oooh Jeroen!"

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-03 23:01
Kaap schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:16:
[...]

Fixed!

Vanmorgen mijn T-54 toevallig verkocht om mijn IS-7 te financieren. Speelde dat ding toch maar eens per dag voor de dubbel.
Ik dacht niet dat ik met de gun kon beginnen :P Maar nu ik naar de load capacity kijk zie ik dat het wel kan :P

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Zo snel mogelijk naar de 220 mm penetratie upgraden om nog iets frontaal te kunnen penetreren. Dan kan je zulke potjes tegenkomen.

Ik begon in het zuiden van Mines en ging snel de heuvel op. Ik detrackte een T-54 en die werd door mijn team op afstand gepakt. De vijandelijke mediums schakelden direct in achteruit. Ik kon aimed en hull down rustig naar hun peekaboo pogingen kijken. Zij met volle aandacht naar mijn team en ik in de zijkant.

Object 704 vroeg de status van de hill en mijn antwoord: "graveyard".

De wrakken zorgen ervoor dat er een "straathoek" ontstaat, waar zij eerst het voorste gedeelte van hun zijkanten moeten laten zien voordat ze op mij kunnen schieten. Dat is altijd genoeg om de laatste 10 à 20 % hp eraf te knallen of ik schoot door hun onderbuik. Als ze zo geconcentreerd naar mij aan het duelleren zijn, dan worden ze in de zijkant door een BL-10 en door de schoolbus langs boven gepakt. Om het plaatje compleet te maken moet je nog een dode IS-4 en VK4502 aan de linkerkant eraan toevoegen.

De harde kern van deze team is een T-54 + een Object 704 + een schoolbus. Alleen een Russische soundtrack ontbreekt.

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:10

Nox

Noxiuz

Mijn T32 kan er ook wat van :P

Alleen baal ik enorm dat ik niet alles heb kunnen pakken wat ik wilde ivm een rijtje critical hits van een of andere tankdestroyer die laf met HE schoot :P

Gelijk voor een habbekrats een Spall liner gekocht. En daarnaast heb ik nog een Airco en Rammer erin zitten. Wat meer defensief dan een airco, rammer en stabilizers... die bewaar ik wel voor een medium :)

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• redwing
Hierbij de 12k+ exp die ik gisteren met mijn KV haalde :)

[Voor 9% gewijzigd door redwing op 13-08-2011 17:08]

[removed]

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:57

ZenTex

Doet maar wat.

Zo, na een middagje flink grinden de benodigde 50K experience voor de Tiger II behaald. Gelijk de Tiger 1 gestript van alles en verkocht en de crew omgetraind.
Nooit echt fan van de Tiger 1 geweest, maar het ging vanmiddag erg lekker met veel wins en kills, winrate van 47 naar 52% opgekrikt met 43% defeats. Gemiddelde XP in de Tiger ook opgeschroefd van 550 naar 670.
Vanmiddag zowaar ook steel wall op deTiger I behaald!

Helaas alleen genoeg free XP om de tracks van de Tiger II te researchen, zit dus met de 88mm en de zwakke turret opgescheept. Nog maar weer "even" 35K XP grinden. :(

@Redwing: Lekkerrrrr. :)

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-02 21:19
ligt het aan mij of is het extreem druk vandaag ? Kan af en toe niet eens de servers bereiken.

• Nox

Nox

Noxiuz

Die 88mm is anders een fijn kanon hoor. Snel en accuraat. Je moet er alleen niet op 100m op een IS-3 mee gaan schieten. 400 meter is een mooie afstand :)

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Die KV-3 is ook om te huilen ook hoor. 1 Schot en je staat elke keer in de fik. Wat een *piep* tank.

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

AcXeller

Lt. Asshole

Sinds een paar dagen bezig met WoT. Vandaag maar even flink aan het spelen met de premium dag en de kortingen. Heb maar vast een camonet gekocht en hoop zo de binocular telescope te kopen, scheelt redelijk wat credits op deze manier en kan ze meenemen naar de volgende tanks. Helaas zit ik nog op Tier 2 maar de tanks zijn helaas niet goedkoper dus dit is denk ik beter.... Zodra er weer credits zijn ga ik voor de Marder II :)

Mijn YouTube kanaal

• x-cessive
Nemean schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 18:52:
Die KV-3 is ook om te huilen ook hoor. 1 Schot en je staat elke keer in de fik. Wat een *piep* tank.
Heb ik weinig last van, heb je m stock of upgrade?

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
ZenTex schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 17:46:
Helaas alleen genoeg free XP om de tracks van de Tiger II te researchen, zit dus met de 88mm en de zwakke turret opgescheept. Nog maar weer "even" 35K XP grinden. :(
Je had ook eerst de gun kunnen halen, heb ik namelijk ook gedaan ;)

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

De 1e gun is waardeloos, meer alpha, maar minder ROF en inaccurater en zelfs ietsje minder penetration.
Dan toch liever eerst de turret.

Oh, en de KV-3 om te huilen? De KV-3 is de beste tier 6 die er is. met dat ding vreet je Tigers als ontbijt.

[Voor 29% gewijzigd door ZenTex op 13-08-2011 22:25]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

x-cessive schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 20:34:
[...]

Heb ik weinig last van, heb je m stock of upgrade?
Heb nu de ZiS er op zitten, die minder damage lijkt te doen met de KV-3 dan met de KV zelf. En heb inmiddels ook de verbeterde turret er opzitten.

De matchmaking is ook wel met de dag achter uit aan het gaan, Tier 6 vs Tier 7, Tier 8 vs Tier 9.
10 Artilleries in 1 match. Ben blij dat ik geen geld in dit spel steek.

@Rutger, toch nog gewonnen heh! :P

[Voor 24% gewijzigd door Nemean op 14-08-2011 03:04]

• Nox

Nox

Noxiuz

Nemean schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 18:52:
Dan beukt iemand je met HE op de achterkant. Koop een spall liner en je zal er minder last van hebben. En zorg dat je minder aan de zijkant/achterkant geraakt wordt door kleine rottanks.

Dat ding is steviger dan een IS (op een IS bounce ik zelden maar op een KV-3 nog regelmatig) en is echt een ubertank in zijn klasse. Dus een rotding is het niet. Of je kan er gewoon niet mee omgaan, dat kan ook nog.

Nemean schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 22:40:
[...]

De matchmaking is ook wel met de dag achter uit aan het gaan, Tier 6 vs Tier 7, Tier 8 vs Tier 9.
10 Artilleries in 1 match. Ben blij dat ik geen geld in dit spel steek.
Qua puntenaantallen klopt het altijd wel maar mijn inziens mogen ze het weer eens gaan aanscherpen :)

• redwing
psychoclown schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 09:39:
[...]

Qua puntenaantallen klopt het altijd wel maar mijn inziens mogen ze het weer eens gaan aanscherpen :)
Het wordt eens tijd dat ze uitbreidingen v/d tanks (en iig de gun) mee gaan nemen. Ik merk gewoon iedere keer weer (zeker bij de hogere levels) dat je zodra je een nieuwe tank hebt die nog grotendeels stock is je veel vaker verliest dan als hij geupgrade is.

[removed]

Upgrades namen ze eerst altijd mee in de matchmaking maar dat hebben ze later er weer uit gehaald.

• redwing
psychoclown schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 11:06:
Upgrades namen ze eerst altijd mee in de matchmaking maar dat hebben ze later er weer uit gehaald.
Ik weet 't en dat blijf ik een heel stomme zet vinden alhoewel ik me wel kan voorstellen dat het lastig is om het op een goede manier te doen. Maar neem b.v. een KV, volledig geupgrade kun je in een tier 5 potje alles en iedereen binnen 2 en vaak 1 schot neerknallen. Volledig stock en je kunt amper iets doen. Dat soort verschillen zijn gewoon veel te groot om niet mee te nemen in matchmaking.

[removed]

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-03 10:38
ze zouden eigenlijk de stemmen van de tanks uit CoH erin moeten stoppen, die waren altijd zo briljant :)

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Stock verhaal is inderdaad lastig. Moet op m'n tiger 2 nog steeds de 2e gun unlocken voordat ik een volwaardig T8 ben. 85K XP inclusief tracks en turret en dus heel wat potjes waarin ik amper meer waard ben dan een tiger I met meer armour. Dan kom je in een potje waar je samen met nog een stock TII de top tier bent tegen 2 T8 bij de vijand die wel volledig geüpgraded zijn. Da's bijna gegarandeerd verliezen.

Matchmaking zullen ze toch nooit voldoende kunnen tweaken totdat het altijd gebalanceerd is. Maar upgrades mee incalculeren heeft toch wel hoge prioriteit lijkt me.

• Wazigeside
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-02 16:20
Ik begin eindelijk wat potjes te overleven en zelfs wat kills te maken met mijn M7. Die 6pounder is wel aardig tegen mediums, maar tegen heavies bounced het zelfs op de achterkant :(
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee