[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 25.805 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:06

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Inderdaad maintenance.

:(

scheduled? herinner ik toch niks van hoor. Wedden dat ze nog een bug hebben gevonden :)

[ Voor 63% gewijzigd door Joindry op 10-08-2011 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Blergh, net een KV gekocht, dan merk je toch dat niet alle KVs gelijk zijn. 12 gespeeld, 2 gewonnen, en 't ding sneuvelt aan de lopende band. Uiteraard tegen tier 9 - lange leve matchmaking - maar ook tegen Pz IV. Andersom kon ik blijven knallen, zelfs met de 105 mm, en dan had je soms een procentje.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-10 09:09

Foamy

Fulltime prutser

Bij de nieuwsberichten staat hij al als unscheduled .. ben benieuwd wat ze gevonden hebben :)

blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Hopelijk zijn ze de gegevens niet kwijt van de laatste game... net mijn daily met de Lowe en ie was goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:10

skoozie

SCSI

MSalters schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 19:42:
Blergh, net een KV gekocht, dan merk je toch dat niet alle KVs gelijk zijn. 12 gespeeld, 2 gewonnen, en 't ding sneuvelt aan de lopende band. Uiteraard tegen tier 9 - lange leve matchmaking - maar ook tegen Pz IV. Andersom kon ik blijven knallen, zelfs met de 105 mm, en dan had je soms een procentje.
Stock is het inderdaad een draak. Echter met de 107mm (of de 152 in mindere mate) is het echt een heerlijk apparaat.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:44
skoozie schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 19:47:
[...]

Stock is het inderdaad een draak. Echter met de 107mm (of de 152 in mindere mate) is het echt een heerlijk apparaat.
Yup, en dan weet je ook zeker dat die tier 9's ook achter jouw aangaan omdat je ze echt dwars kan zitten. En dat is iets dat maar heel weinig tier 5's kunnen doen :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-10 11:02
Server is weer up bij mij :)

Net weer uit de server geknalt

[ Voor 43% gewijzigd door Rutger Mulder op 10-08-2011 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo360
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-09 10:55

Hajo360

Back in NL

en weer down :D

dan maar een update

In de Garage:
M3 Stuart Elite
Leopard Elite

M4 Elite
Easy8 Elite
T-34 Elite
T-43
Panther

SU-85 Elite
M-36 Slugger

KV Elite
KV-3
Tiger I Elite

Verkocht:
A-32
T20
M5
M7 Priest
M7
Vk3601(H)
Pz IV
Pz III/IV
M10 Wolverine
T40

Dusssss

[ Voor 91% gewijzigd door Hajo360 op 10-08-2011 20:35 ]

Kunststof kun je krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
MSalters schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 19:42:
Ik schiet met een PzIV zo'n 25% van een KV af per schot. Maar andersom ook. KV is niet super, maar een leuke opstap naar de andere Heavies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

het werkt weer, maar euhm, ik wel mijn crew meenemen van mijn VK3001P naa rmij Tiger (P) en die gaan teruggaan naar 80% ipv 90% iemand enig idee of dit correct is? (mits 20.000 credits pay)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo360
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-09 10:55

Hajo360

Back in NL

Joindry schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 21:42:
het werkt weer, maar euhm, ik wel mijn crew meenemen van mijn VK3001P naa rmij Tiger (P) en die gaan teruggaan naar 80% ipv 90% iemand enig idee of dit correct is? (mits 20.000 credits pay)
Van klasse naar klasse is 20% minder... dus van med naar heavy -20% van med naar med -10%.

Kunststof kun je krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Oh right, :(
dat word weer even spelen dan, dank
was ik totaal vergeten. alweer een reden om TD te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Zojuist genoeg exp bij elkaar gesprokkeld om een T-54 te onderzoeken :) Zit alleen wat krap bij kas en ik wil mijn T-44 toch eigenlijk wel behouden. Daar nog even mee door crossen en kijken wat de 122mm doet op dat apparaat.

Wel heb ik een heerlijk potje gehad in de T-44. Ik begin door een VK3001P snoeihard in zijn flank te raken waardoor de cap van de tegenstander (inmiddels 90) vervalt. Deze word afgeschoten door een teamgenoot. Ik had eerder in de buurt een Object 704 gezien, had 'm al een paar keer geraakt en deze had nog iets van 45% over.

Teamgenoten waarschuwen mij direct dat ie nog in de buurt zit, maar ik heb geluk en kom 'm in zijn flank tegen. De laatste paar procentjes er nog af weten te snoepen om daarna door te rijden naar de arty.

Nadat deze 2 klem waren gereden en af waren geschoten gingen ik en een IS-3 maar cappen. Er reed alleen nog een ferdi rond die onze arty kapot had gemaakt. Deze komt recht op hun basis af rijden met 33% HP.

Ik schiet en ik bounce een shell. De IS-3 doet helaas hetzelfde. De Ferdi verdwijnt en ik schiet een keer in de leegte.

Komt daarna weer tevoorschijn met nog 25% HP, word geraakt door de IS-3 en heeft nog 11% over. 1 welgemikt schot op zijn onderkant en het was over.

GG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:55
Ik zit momenteel ook op weg naar de T54 en ik ben bijna bij de t43. Nu is mijn vraag of deze tank een beetje fijn om te spelen is of dat ik m oversla met behulp van free exp. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Ahhh nu snap ik het vrijspelen van de Maus-tree.

Ik begreep het eerst niet zo, aangezien er op de "new" German tech tree die in de op staat, er nog altijd een mogelijkheid was om van VK3601(H) naar VK3001(P) te gaan. Via de de Pz III A, Pz III en de Pz IV tak. Die is er nu dus niet meer. :( :p

Iets beter de forums volgen dan maar de volgende keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:24

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik ben blij dat ik mijn PzIV in de garage gehouden heb, zodat ik de Mouse tree nog in kan duiken. Vanaf mijn VK3601 is dat idd onmogelijk.

• Rutger Mulder
Hier een wat makkelijker overzicht van het effect dat de T30 dispersion nerf heeft.

Afbeeldingslocatie: http://bad.host.name/wot/0.6.6/066_t30_dispersion.jpg

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Edmin schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 23:57:
Ik ben blij dat ik mijn PzIV in de garage gehouden heb, zodat ik de Mouse tree nog in kan duiken. Vanaf mijn VK3601 is dat idd onmogelijk.
Maar als je hem wel vrijgespeeld hebt, blijft die dan niet beschikbaar? Of moet je hem dan ook echt in de garage hebben staan?
Rutger Mulder schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:40:
Hier een wat makkelijker overzicht van het effect dat de T30 dispersion nerf heeft.

[afbeelding]
Die is een stuk duidelijker ja! :)

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

crizyz schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:03:
[...]

Maar als je hem wel vrijgespeeld hebt, blijft die dan niet beschikbaar? Of moet je hem dan ook echt in de garage hebben staan?
[...]
Natuurlijk blijft hij beschikbaar. Je zult hem alleen weer moeten kopen en qua XP op 0 beginnen. Ik had nog 6K XP in dat ding zitten, dus dat scheelt in het vrijspelen van de volgende stap in de tree (VK3001, geloof ik).

• Appel
oosterhofjf schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 23:24:
Ik zit momenteel ook op weg naar de T54 en ik ben bijna bij de t43. Nu is mijn vraag of deze tank een beetje fijn om te spelen is of dat ik m oversla met behulp van free exp. :P
Ik vond het een hele leuke tank om te spelen hoor. Voelt wel bijna exact als een T-34-85 alleen met wat extra armour. Ik zou die free exp lekker bewaren voor een andere tank, vind het zelf jammer dat ik het niet opgespaard heb voor de T-54. Het gaat lang duren voordat ik daarmee wat damage ga doen :(

• Joindry

Joindry

Sinds gisteren dan eindelijk mijn Tiger (P), naa rupgrades toe had ik direct alle engines, een eerste upgrade gun en de radio. Met mijn gespaarde free XP kwam ik net toe voor tracks. Nu moetik 30k voor turret en beste gun.
Maar tot nu toe is het best een mak ding. De crew terug naar 80% voel je toch hard. Die 200mm front armor. pff ik wee tniet at ik ervan moet denken. Voor de grote tanks (t9, ...) helpt het toch niet. De lagere tiers die al rijdend schieten in tstad heb je wel nog kans dat je iets bounced. Maar als ze stilstaan hebben ze alle tijd om naar de gigantisch koepel te mikken of nog landingsbaangrote onderplaat. En deze lijkt niks tegen te houden.
Ook iedere keer er op de koepel word geschoten is het ammorack kapot en de commander deraan. Direct 6.000 credits kosten..; Tot nu toe is het echt geen renderende tank geweest... De camovalues zijn ook niks waard. (net + crew 70%). Maar hopelijk betert het nog allemaal. De gewone Tiger vind ik trouwens ook mooier ogen. Tot vandaag is de tiger P gewoon een VK3001(P) met 20 ton extra armor. Meer niet.

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 18:41

ZenTex

Doet maar wat.

Regel 1: Klaag niet over niet volledig geupgrade tanks. ;)

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
Joindry schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:24:Tot vandaag is de tiger P gewoon een VK3001(P) met 20 ton extra armor. Meer niet.
Dat is het ook, de 3001(p) was Porsche's prototype voor de Tiger Tank. De Tiger (p) is wat het dan geworden zou zijn. Net als de 3601(h) en 3001(p) de basis van de Tiger zijn.

• skoozie

skoozie

SCSI

Joindry schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:24:
[...]
De crew terug naar 80% voel je toch hard.
[...]
De camovalues zijn ook niks waard. (net + crew 70%).
[...]
Volgensmij zolang je crew geen 100% base skill hebben hebben ze 0% skill op de anderen en is het net of je er enkel een net op hebt zitten. als dit incorrect is moet iemand mij maar corrigeren.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Joindry

Joindry

skoozie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:50:
[...]

Volgensmij zolang je crew geen 100% base skill hebben hebben ze 0% skill op de anderen en is het net of je er enkel een net op hebt zitten. als dit incorrect is moet iemand mij maar corrigeren.
Als je de crew meeneemt naar een andere tank behoud je toch de secondary skills? Dat is wat ik dacht.

Gisteren tegen een uur of 11 was het wel duidelijk dat de E-reeks toch enorm populair was. 1/3e van alle tanks waren al E-50 en E-75. Eens benieuwd hoe lang dit gaat blijven. Ik gok 14dagen. Daarna is het nieuwe er vanaf.

• skoozie

skoozie

SCSI

Joindry schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:58:
[...]

Als je de crew meeneemt naar een andere tank behoud je toch de secondary skills? Dat is wat ik dacht.

Gisteren tegen een uur of 11 was het wel duidelijk dat de E-reeks toch enorm populair was. 1/3e van alle tanks waren al E-50 en E-75. Eens benieuwd hoe lang dit gaat blijven. Ik gok 14dagen. Daarna is het nieuwe er vanaf.
Ze behouden hun % op primary en ... skill maar zijn niet actief, die worden pas weer actief als de base skill weer 100% raakt, maar niet 100% zeker daarvan...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Joindry

Joindry

skoozie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:00:
[...]

Ze behouden hun % op primary en ... skill maar zijn niet actief, die worden pas weer actief als de base skill weer 100% raakt, maar niet 100% zeker daarvan...
Ahzo, dat zou veel verklaren.Het eerste wat ik er van hoor, maar nu twijfel ik natuurlijk ook. Hopelijk :)

• Ashrah
[...]

Dit is correct.

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 16:53
Gisteren weer even heerlijk gespeeld met mijn SU-8, deze is nu volledig geupgrade. Nog maar 90.000 experience tot de de SU-14 (schoolbus).

Op de nieuwe map Siegfried line (leuk trouwens!) mijn eerste match gespeeld. Ik zat onderin de tiers, maar zo zie ik het graag, veel xp zo. Eerst flink huisgehouden vanaf linksonderin, stuk of zes hits, twee kills.
Daarna een stuk langs de tankversperringsgordel naar voren gereden zodat ik diagonaal de stad in kon schieten. Nog 1 kill en een paar hits. Uiteindelijk de match gewonnen, 1984 xp (doubled first match) en 37.986 silver.

Dat zijn de fijne potjes!

Hoe vinden jullie Siegfried Line?

p.s. Ik heet overigens JeroenV bij WoT, geef maar een shout als je me ziet :*)

[ Voor 6% gewijzigd door A-Tray op 11-08-2011 09:34 ]

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:43

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Ik heb de nieuwe kaart nog niet mogen spelen. Was bagger gisteravond: ben nu met 2 lijnen bezig in de USA boom: zowel TD als MT. Hoewel ik op de TD meestal erg succesvol ben, kon ik het gisteravond niet voortzetten. Alle 4 de potjes die ik met mijn TD heb gespeeld heb ik ze allen verloren, slechts 1 potje met een kill. Het tweede potje was zelfs zo erg: 5 artillerie aan de vijandkant: ik wordt gezien door een MT en prompt ben ik uit het spel, geen kogel af kunnen schieten. Uiteindelijk op mijn M2 MT wel de daily bonus kunnen halen.

[ Voor 5% gewijzigd door Nitroglycerine op 11-08-2011 09:28 ]

Hier kon uw advertentie staan

• skoozie

skoozie

SCSI

A-Tray schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:23:
[...]
Gisteren met mijn KV-3 als mid-tier gespeeld. begon links onderaan, direct de berg opgereden die doorgaande straat 2 schoten op een Tiger gelost, hij dook de stad in en ik dus ook maar. daar alle vijanden gesloopt. echter aan de rechterkant had de tegenstander onze kant uitgedund. ik los een schot op een VK... hij verdwijnt van de radar, ik wordt door een Tiger2 beschoten van achter, rol een heuveltje af nadat ik hem redelijk wat dmg gedaan had. jammer genoeg schoot hij me net neer toen mijn loader klaar was en ik néééét niet kon schieten...

potje verloren, maar wel een leuke battle!

moet de map nog vaker spelen om de leuke/makkelijke plekjes te vinden maar het heeft zeker potentie!

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-05 23:09
Ik vind siegfried lijn een leuke map.

Gister een paar rondjes op gedaan met kaap en joerisan. Aantal keer door de stad gegaan en ook een keer via het open veld. Alle potjes hebben we gewonnen erop.

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:05
De nieuwe vervanger van de IS-4 wordt de T-10 uit 1953.

En dat terwijl de US niet de M48 Patton mochten hebben omdat die te modern was.

De M48 is uit 1952.

FU Wargaming.

Edit: Een andere naam voor de T-10 is de IS-10. De vervanger van de IS-4 wordt dus de IS-10.

Way to go Wargaming. Way to go...

[ Voor 26% gewijzigd door User op 11-08-2011 11:37 ]

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 09:31

wontcachme

You catch me? No you wont

User.tmp schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:28:

De M48 is uit 1952.

FU Wargaming.

Edit: Een andere naam voor de T-10 is de IS-10. De vervanger van de IS-4 wordt dus de IS-10.

Way to go Wargaming. Way to go...
En dan ook nog pas in Q1 2012 waarschijnlijk. Belachelijk. Hoe moeilijk kan het zijn een tank te introduceren als de voorgaande modellen al bestaan. Aanpassen>klaar

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 22:31
User.tmp schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:28:

De Patton is er toch?

Jank toch niet zo man en ga verder van je vakantie genieten ;)
wontcachme schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:41:
[...]

En dan ook nog pas in Q1 2012 waarschijnlijk. Belachelijk. Hoe moeilijk kan het zijn een tank te introduceren als de voorgaande modellen al bestaan. Aanpassen>klaar
Linkje naar die datum? USSR changes komen in 6.7 en 7.0, beide dit jaar nog (er is geen 6.8 en 6.9).

[ Voor 36% gewijzigd door JeroenNietDoen op 11-08-2011 11:47 ]

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 09:31

wontcachme

You catch me? No you wont

Kaap schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:44:
[...]

De Patton is er toch?

Jank toch niet zo man en ga verder van je vakantie genieten ;)
De M46 Patton ja. De M48 is compleet anders qua hull, weakpoints etc....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• JeroenNietDoen
wontcachme schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:46:
[...]

De M46 Patton ja. De M48 is compleet anders qua hull, weakpoints etc....
Lekker belangrijk, Patton is gewoon een goede tank met een sterke gun. Functioneert prima. User moet gewoon eens accepteren dat tanks niet geïmplementeerd worden volgens zijn historische visie.

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

User for King :Y)

Kaap for GOD O-)

Self reflection is the school of wisdom

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:43

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

In principe zou wargaming de tank keuze moeten beperken tot tanks die in het interbellum en in WO2 zijn ontwikkeld, omdat dit de setting is in WoT. Er zijn geen Koreaanse velden, Vietnam jungle, Panama etc in het spel aanwezig, dus is het mijns inziens onnodig om tanks die na de WO2 zijn ontwikkeld in het spel op te nemen. Anders zou je als tier 11 (bij wijze van spreken) in de USA boom ook een M1A2 en M2 Bradley op kunnen nemen.

Hier kon uw advertentie staan

• JeroenNietDoen
Nitroglycerine schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:50:
In principe zou wargaming de tank keuze moeten beperken tot tanks die in het interbellum en in WO2 zijn ontwikkeld, omdat dit de setting is in WoT.
Wrong. Dit is geen WO2 game, nooit geweest en nooit zo geadvertised.

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
Mensen, zit met een dilemma.
Heb pas de 122mm gemonteerd op mijn KV-3. Maar zit een beetje met de hoge kosten van deze gun. Is de 122mm wel echt zoveel beter dan de 107mm? Ja hij heeft hogere damage maar wel iets lagere penetratie, daarnaast ook veel langere reload tijd.
Andere (ex) KV-3 bezitters wat is jullie advies?

• JeroenNietDoen
x-cessive schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:53:
Mensen, zit met een dilemma.
Heb pas de 122mm gemonteerd op mijn KV-3. Maar zit een beetje met de hoge kosten van deze gun. Is de 122mm wel echt zoveel beter dan de 107mm? Ja hij heeft hogere damage maar wel iets lagere penetratie, daarnaast ook veel langere reload tijd.
Andere (ex) KV-3 bezitters wat is jullie advies?
Speel met de 107mm. Dat is gewoon best bang for bucks.

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 18:41

ZenTex

Doet maar wat.

107mm is bijna een must voor de KV-3.
Heerlijke allround kanon tegen veel lagere kosten per shell.

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

LOL, ik speel al een tijdje met de 122 :)

• User
Kaap schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:48:
[...]

Lekker belangrijk, Patton is gewoon een goede tank met een sterke gun. Functioneert prima. User moet gewoon eens accepteren dat tanks niet geïmplementeerd worden volgens zijn historische visie.
Goeie tank? Wrong!
Sterke gun? Als je wat raakt wel ja, momenteel is ie inaccurater dan de T-54 gun. De beloofde hotfix die al klaar lag hebben ze niet doorgevoerd.

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
wontcachme schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:41:
Waarom zou Wargaming in een hoop tempo content willen toevoegen als ze het ook gereguleerd kunnen implementeren. Elke twee maanden wat nieuwe functionaliteit is voldoende om de spelers tevreden te houden.

De meeste spelers zijn net kleine kinderen. Snel tevreden met een nieuw speeltje en net zo snel weer verveeld. De grootte van het speeltje of de prijs doet er vaak niet zo toe.

Persoonlijk vind ik dat Wargaming een prima update beleid heeft. Ze zouden alleen nog iets minder vaak uitstel moeten afgeven.

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:52:
[...]

Wrong. Dit is geen WO2 game, nooit geweest en nooit zo geadvertised.
Hoop ik dat we gauw een sprong maken naar wat modernere tijden!

USA --> M1A2 Pwned Alles met een rode ster
GB --> Challenger 2 Pwned alles met een rode ster
GER---> Leopard 2 Pwned alles met een rode ster

USSR--> T90 kan leuk springen en zwemmen op tankshows maar de helft staat de veroesten in de oeral

ben het dit keer een keertje niet met je eens Kaap ;) sorry maar iedere keer valt op een heel toevallige manier het voordeel in de handen van die Rooien!

zie je ergens Kanonnen Jagdpanzer staan? (laatste traditionele TD , gebouwd in 1960)
zie je ergens Centurion staan? (1e vd lopende band in 1945)

dat heel veel tanks niet helemaal waarheids getrouw zijn uitgevoerd kan ik me inbeelden for the sake of balance maar die balance is gewoon ver te zoeken,straks zal je zien dat clans ook voorkeuren gaan stellen dat bijv. om compentief te blijven alle leden in een russische tank moeten rijden..wat logisch is ofc.. maar ik zal uit principe niks met een rode ster onder mn kont willen hebben dit begint meer en meer op van die communistische propaganda shit te lijken bah!

krijg je straks van die jochies op school die op de vraag "waarom heeft duitsland de 2e wereld oorlog verloren" antwoorden : Omdat de Russische tanks OP zijn!

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2011 12:49 ]

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Doe mij die Kanonnen Jagdpanzer aub niet met die 90mm die die maximaal heeft gehad. Doe dan maar een na-oorlogse Leopard.

flickr - WOT Profile - Game PC

Verwijderd

Gizzy schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:48:
Doe mij die Kanonnen Jagdpanzer aub niet met die 90mm die die maximaal heeft gehad. Doe dan maar een na-oorlogse Leopard.
was een voorbeeldje om even te vergelijken met de nieuwe russische aanwinst, negatieve vergelijking want vergeleken met een centurion is dat ding crap maar vergeleken met de Kanonnen Jpzer is ie weer enorm OP

mischien leuk ideetje voor een nieuwe Amerikaanse Light tank : M551 Sheridan (zit een 152mm gun/launcher op)

• JeroenNietDoen
User.tmp schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:19:
[...]

Goeie tank? Wrong!
Sterke gun? Als je wat raakt wel ja, momenteel is ie inaccurater dan de T-54 gun. De beloofde hotfix die al klaar lag hebben ze niet doorgevoerd.
Jij wilt gewoon een MBT spelen zoals de Patton en T-54 na-oorlogs geïmplementeerd werden. Sorry to burst your bubble, maar MBT volgens het concept die wij kennen zit niet in dit spel.
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:44:
ben het dit keer een keertje niet met je eens Kaap ;)
Dan ben je wel heel kortzichtig. Feit is gewoon dat dit nooit geadverteerd is als een WW2 game. Iedereen neemt dat maar aan omdat de WW2 tanks er voor een heel groot deel in zitten. Als jij vindt dat dit een WW2 game is heb je het gewoon mis.
zie je ergens Kanonnen Jagdpanzer staan? (laatste traditionele TD , gebouwd in 1960)
Er zijn echt zoveel tanks in-game he die ver na-oorlogs ontworpen zijn :z
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:44:zie je ergens Centurion staan? (1e vd lopende band in 1945)
Zie jij ergens een geïmplementeerde Britse tech tree staan dan? Nee, dus logisch dat de Centurion er nog niet in zit.
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:44:dat heel veel tanks niet helemaal waarheids getrouw zijn uitgevoerd kan ik me inbeelden for the sake of balance maar die balance is gewoon ver te zoeken,straks zal je zien dat clans ook voorkeuren gaan stellen dat bijv. om compentief te blijven alle leden in een russische tank moeten rijden..wat logisch is ofc..
Niks logisch, gewoon een hele hoop bullshit die je uitkraamt. De Maus en de T30 zijn gewoon prima tier 10 tanks die door een heleboel clans gewoon in grote hoeveelheid gebruikt worden. Elke tier 10 heeft een andere rol en aan de hand daarvan bouw je een combinatie.

[ Voor 12% gewijzigd door JeroenNietDoen op 11-08-2011 13:09 ]

• Ashrah
T30 in clanwars is een hele goeie tank in randoms is ie behoorlijk waardeloos tenzei je kan campen/hiden

• Appel
Het is gewoon een stukje balancing. Ze kunnen een T-34 zo bewerken dat deze in game een hypermoderne Leopard 2 aan kan. De tanks zijn geconfigureerd om bepaalde statistieken te hebben.

Het is historisch gezien compleet logisch dat een T-34 word ingemaakt door een Leopard 2. Maar softwarematig (Gesimuleerd) maakt het geen kont uit, dat is gewoon allemaal binaire data.

Nou geef ik hier wel een extreem voorbeeld, but you'll get my drift :P

• x-cessive
Het is en blijft een game, tuurlijk de ene tak kan iets meer voor- en nadelen hebben maar ik vind het echt een goed spel en goed concept.

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Had voor de update mijn PzkPfw III Elite, nu na de update is hij nog steeds elite maar is er een vertakking gekomen naar de Pz III/IV ipv Pz IV.
Deze PZ III/IV is echter niet te researchen vanuit de elite stand van de PzIII.....?
Moet deze nu met free xp worden geresearched vanuit de techtree?
Noodzakelijk is het niet aangezien ik vlak voor de update met mijn Pz IV al de Hummel en VK3001(H) had vrijgespeeld.
Kan wel gewoon alledrie de lines doorlopen door mijn keuze.

Star Citizen referralcode

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:44
shockwae schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:20:
Had voor de update mijn PzkPfw III Elite, nu na de update is hij nog steeds elite maar is er een vertakking gekomen naar de Pz III/IV ipv Pz IV.
Deze PZ III/IV is echter niet te researchen vanuit de elite stand van de PzIII.....?
Noodzakelijk is het niet aangezien ik vlak voor de update met mijn Pz IV al de Hummel en VK3001(H) had vrijgespeeld.
Als je je accelerate crew training uit zet krijg je volgens mij gewoon exp, zeg je nu dat je met die exp niet de volgende tank kan researchen ?

[removed]

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-05 23:09
Ashrah schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:25:
T30 in clanwars is een hele goeie tank in randoms is ie behoorlijk waardeloos tenzei je kan campen/hiden
Dat vond ik eerst ook, maar ik ben mijn mening gaandeweg steeds meer aan het bijstellen. Ik vind het nu gewoon echt leuk om met de t30 in randoms te spelen zonder platoon en dergelijke. En ik camp bijna nooit! Behalve als er 435945845847 arty in zit.

Ik ga het ook heel erg jammer vinden als de t30 een td gaat worden vermoed ik.

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
ben het dit keer een keertje niet met je eens Kaap
Kaap schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:06:
Dan ben je wel heel kortzichtig.
_O-
:')

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

redwing schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:46:
[...]

Als je je accelerate crew training uit zet krijg je volgens mij gewoon exp, zeg je nu dat je met die exp niet de volgende tank kan researchen ?
Die staat uit voor het farmen van free XP maar het hokje waar de PZ III/IV in wordt weergegeven blijft donker en geeft geen XP researchwaarde aan.
Vanochtend gespeeld op die manier en XP komt gewoon bij Free XP te staan om te converten met Gold.

Edit: PZ III/IV is ook niet te koop in de store hij geeft dan research aan en is gelokt.
Ik vindt het gewoon raar, noodzakelijk is het niet dat ik hem moet researchen, heb de volgende in lijn allemaal al unlockt.
Maar als ik hem eens wil proberen dan wordt dat wat lastig.

[ Voor 21% gewijzigd door ShockWave op 11-08-2011 15:23 ]

• x-cessive
shockwae schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:13:
[...]

Edit: PZ III/IV is ook niet te koop in de store hij geeft dan research aan en is gelokt.
Ik vindt het gewoon raar, noodzakelijk is het niet dat ik hem moet researchen, heb de volgende in lijn allemaal al unlockt.
Maar als ik hem eens wil proberen dan wordt dat wat lastig.
Waarschijnlijk een bug.

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
M48 Patton? Ik wil de M60 Patton!

• Doler
  • Laatst online: 15-04-2022
Yeah, heb nu premium / gold gekocht. Wat is een goede mid tier premium tank om mee te farmen?

• User
Kaap schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:06:
[...]

Jij wilt gewoon een MBT spelen zoals de Patton en T-54 na-oorlogs geïmplementeerd werden. Sorry to burst your bubble, maar MBT volgens het concept die wij kennen zit niet in dit spel.
Dus wij mogen geen tank hebben zoals de T-54? De M48 heeft ongeveer dezelfde armor waardes als de T-54.
And I'm sorry to burst your bubble, maar de M48 is nooit ingezet als MBT maar is ingezet als medium tank en ook zo geclassificeerd. Z'n opvolger, de M60 is wel als MBT ingezet en ook zo geclassificeerd.

De T-54 wordt wel geclassificeerd als MBT. En waarom mag de M48 niet ingame komen en de T-54 wel? Qua tijdslijn en operationele inzet zijn ze tegenpolen van elkaar.

[ Voor 12% gewijzigd door User op 11-08-2011 18:21 ]

• JeroenNietDoen
User.tmp schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:07:
[...]
Dus wij mogen geen tank hebben zoals de T-54? De M48 heeft ongeveer dezelfde armor waardes als de T-54.
Jaja we weten dat jij gewoon wilt dat jouw medium beter is dan de rest. Patton doet echt niet onder voor een T-54.

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 11-08-2011 18:21 ]

• User
Kaap schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:20:
[...]

Jaja we weten dat jij gewoon wilt dat jouw medium beter is dan de rest. Patton doet echt niet onder voor een T-54.
I lolled. Vroegah beweerde je altijd dat de T-54 beter was dan de Pershing, en nu we de M47 hebben, is die ineens superieur?

FYI, iedereen is het er over eens dat de M47 een downgrade is ten opzichte van de Pershing.

• oosterhofjf
Doler schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:06:
Yeah, heb nu premium / gold gekocht. Wat is een goede mid tier premium tank om mee te farmen?
Daar heb ik ook even naar gekeken. Toen ben ik tot de conclusie gekomen dat er niet echt een flinke credits grinder is. Als je kijkt naar de mediums van tier 5 kan je net zo goed een willekeurige tier 5 of 6 pakken. Wellicht iets minder credits, maar niet superveel.

Volgens mij zijn de Ram II en de t25 mediums de beste credit farms. Zelf heb ik een t25 gekocht en daar heb ik vaak 20.000 + credits per potje. Voordeel van een premium medium is de korte speeltijd. Ik scout meestal wat en sterf binnen 5 minuten. Hup in de volgende tank en toch mooi 20 k verdiend.

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Gisteren een drietal keren tegen gekomen maar heb nog enkel vanaf de zuidzijde gezien en niet verder gekomen dan de stad. Elke keer werden we flink ingesloten in het midden van de stad en kregen we vaak ook 0,0 support (zat in het platoontje met de hoogste tiers in het team).
Moet ik dus nog wat vaker zien voordat ik mijn oordeel erover kan vellen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• JeroenNietDoen
User.tmp schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:24:
[...]

I lolled. Vroegah beweerde je altijd dat de T-54 beter was dan de Pershing, en nu we de M47 hebben, is die ineens superieur?
Nee Joeri bleef en blijft volhouden dat de T-54 de betere medium is. Ik vind de USA mediums de betere. Na de armor nerf van de T-54 bounced de T-54 stukken minder.

Verder ben jij diegene die altijd vol hield dat de T-54 de zwakkere medium is. Waarom zou je dan de betere M48 Patton willen? Zodat dat het verschil beter merkbaar is? Komen we weer terug op het stukje "jij wilt de beste tank hebben".

Verder kan ik niet wachten tot je terug van vakantie bent. Sinds gisteren rijdt je bane rondt. Nog meer reden om te stampvoeten voor je.

[ Voor 13% gewijzigd door JeroenNietDoen op 11-08-2011 18:37 ]

• Doler
oosterhofjf schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:29:
[...]

Daar heb ik ook even naar gekeken. Toen ben ik tot de conclusie gekomen dat er niet echt een flinke credits grinder is. Als je kijkt naar de mediums van tier 5 kan je net zo goed een willekeurige tier 5 of 6 pakken. Wellicht iets minder credits, maar niet superveel.

Volgens mij zijn de Ram II en de t25 mediums de beste credit farms. Zelf heb ik een t25 gekocht en daar heb ik vaak 20.000 + credits per potje. Voordeel van een premium medium is de korte speeltijd. Ik scout meestal wat en sterf binnen 5 minuten. Hup in de volgende tank en toch mooi 20 k verdiend.
Bedankt voor je antwoord, ik zat zelf idd ook aan die twee te denken of die USA heavy Churcill (sentimentele keuze wellicht). Denk dat ik ook voor de T25 ga - is ook wat goedkoper in aanschaf en zoals je zegt, vnl. snelle potjes om credits mee te grinden :)

• Appel
Doler schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:37:
[...]

Bedankt voor je antwoord, ik zat zelf idd ook aan die twee te denken of die USA heavy Churcill (sentimentele keuze wellicht). Denk dat ik ook voor de T25 ga - is ook wat goedkoper in aanschaf en zoals je zegt, vnl. snelle potjes om credits mee te grinden :)
Als je dan toch een premium tank wilt kopen om credits te farmen, koop dan een Lowe.

• oosterhofjf
of wacht op de nieuwe Russische tier 8 :P Daar wil ik wel op wachten :D er rijden zoveel lowe's rond dat ik er gewoon weg geen wil hebben.

btw churchill is eigenlijk niet Amerikaans, maar engels.

• Doler
Appel schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:52:
[...]

Als je dan toch een premium tank wilt kopen om credits te farmen, koop dan een Lowe.
Zoveel heb ik nu ook weer niet gekocht :) 20 euro. Niet te snel willen, eerst rond tier 5 flink wat ervaring op doen. En mss extra slot kopen, ook leuk.

• User
Kaap schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:33:
[...]
Nee Joeri bleef en blijft volhouden dat de T-54 de betere medium is. Ik vind de USA mediums de betere. Na de armor nerf van de T-54 bounced de T-54 stukken minder.

Verder ben jij diegene die altijd vol hield dat de T-54 de zwakkere medium is. Waarom zou je dan de betere M48 Patton willen? Zodat dat het verschil beter merkbaar is? Komen we weer terug op het stukje "jij wilt de beste tank hebben".

Verder kan ik niet wachten tot je terug van vakantie bent. Sinds gisteren rijdt je bane rondt. Nog meer reden om te stampvoeten voor je.
Waarom heb je dan een T-54?

De T-54 was in pubs de zwakkere medium omdat de meeste bestuurders complete retards zijn. Degene die een Pershing reden, waren van veel betere kwaliteit. Daarom was de Pershing beter.

Verder heb ik altijd beweerd dat de T-54 stukken beter is in CW's.

Het gaat me vooral om het feit dat de M48 te modern is volgens de devvs, en dat de T-10 gewoon kan.

En wie of wat mag mijn bane dan wel niet zijn?

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

shockwae schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:20:
Heb een topic gestart op het WoT forum en er zijn er meer die er last van hebben..

http://forum.worldoftanks...-tank-from-elite-vehicle/

• JeroenNietDoen
Omdat ik die grind was begonnen voordat die generfed werd maybe :? Ik speel er toch ook nooit mee op double elke dag na.
User.tmp schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:06:
[...]
De T-54 was in pubs de zwakkere medium omdat de meeste bestuurders complete retards zijn. Degene die een Pershing reden, waren van veel betere kwaliteit. Daarom was de Pershing beter.
Tuurlijk, USA spelers zijn bij voorbaat beter als het om skills gaat, hou vooral die gedachte vast :z

• oosterhofjf
Wat is nou daadwerkelijk de beste medium hedendaags ongeacht skills?

• hexta
Kaap schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:12:

Tuurlijk, USA spelers zijn bij voorbaat beter als het om skills gaat, hou vooral die gedachte vast :z
Ey!
Je kan een hoop zeggen, maar USA spelers zijn echt de beste!!!
Zoals ik uiteraard. :)

[ Voor 1% gewijzigd door psychoclown op 11-08-2011 19:56 ]

• User
Kaap schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:12:
[...]
Omdat ik die grind was begonnen voordat die generfed werd maybe :? Ik speel er toch ook nooit mee op double elke dag na.

[...]
In welke patch is ie generfd dan?

Je leest weer verkeerd. Ik zeg niet dat alle US spelers beter zijn, ik zeg dat de Pershing spelers over het algemeen beter zijn. Waarom? Omdat lang niet iedereen bij de Pershing komt ivm de T23. En het feit dat de Pershing een moeilijke tank is om te spelen laat heel veel mensen ragequitten.

[ Voor 19% gewijzigd door User op 11-08-2011 20:08 . Reden: Typo's ]

• Rutger Mulder
[...]

Je secondary skills blijven gewoon actief, ze gaan alleen pas weer verder levelen als je primairy weer op 100% zit!

• JeroenNietDoen
User.tmp schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:25:
[...]
In welke patch is ie generfd dan?
Stealth nerf niet heel ver na de release.
User.tmp schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:25:
Je leest weer verkeerd. Ik zeg niet dat alle US spelers beter zijn, ik zegdat de Pershing spelera over het algemeen beter zijn. Waarom? Omdat lang niet iedereen bij de Pershing kan ivm de T23. En het feit dat de Pershing een moeilijke tank is om te spelen laat heel veel mensen ragequitten.
Zal wel meevallen met dat de T23 een barriere is en dat ragequitten.

..knip..

[ Voor 34% gewijzigd door psychoclown op 11-08-2011 20:52 ]

• User
Kaap schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:39:
[...]
Stealth nerf niet heel ver na de release.[/quote]

[...]
Zal wel meevallen met dat de T23 een barriere is en dat ragequitten.

[...]
Stel je niet aan. In het aller aller aller ergste geval weet iemand in de verre toekomst mocht je misschien daar gaan werken, die heel heel toevallig via Google iets zoekt, dat die erachter komt dat er een gebruiker op een forum van tienduizenden leden klaasje heet.
WG doet niet aan stealth nerfs.

En ja, de T23 was een ramp op tracks.

Doe eens even rustig, discussiëren juich ik toe maar niet op zo'n manier.

[ Voor 26% gewijzigd door psychoclown op 11-08-2011 20:01 ]

• Doler
GoT2 guild leader online om naar mijn application te kijken? thanks! :) Oja, forum account ook :).

• JeroenNietDoen
User.tmp schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:47:
[...]
WG doet niet aan stealth nerfs.
Het bouncen van de T-54 is toch zeker aangepast.
User.tmp schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:47:
[...]
En ja, de T23 was een ramp op tracks.
Sommige mensen grinden gewoon door i.p.v. te schreeuwen op een forum.
Flames kun je achterwege laten.

[ Voor 30% gewijzigd door psychoclown op 11-08-2011 20:01 ]

• User
Kaap schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:56:
[...]
Het bouncen van de T-54 is toch zeker aangepast.

[...]
Sommige mensen grinden gewoon door i.p.v. te schreeuwen op een forum.

..knip..
Je *denkt* dat het is aangepast.

Anderen stoppen gewoon met grinden.

..knip..

[ Voor 36% gewijzigd door psychoclown op 11-08-2011 20:02 ]

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-09 18:45

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Voordat ik in de bovenstaande discussie stoor *excuus in ieder geval* zou ik graag willen weten wat de betere keuze is. Ik heb de KV-3 inmiddels geresearched maar binnenkort komt er een tree verbouwing. Welke is nu beter om voor te kiezen? Een KV-3 of een KV-1S?

Aangezien ik met de KV nog waarschijnlijk naar de IS-7 ga grinden, weet ik niet of de KV-1S straks net als de Pz IV van plaats verwisseld. Kan iemand mij misschien wat opheldering geven? :)

En blijft de KV-13 ook nog zo staan dat je altijd nog naar de Russische mediums toe kan?

• JeroenNietDoen
User.tmp schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:00:
[...]

Je *denkt* dat het is aangepast.

Anderen stoppen gewoon met grinden.

[mbr]..knip..[/]
De T-54 *is* aangepast. Bounced veel minder zoals men altijd klaagde in open beta of zie jij die topics nog steeds dan mits je die leest als je niet met je T95 quest bezig bent op de official forums, maar zoals ik zei, die aanpassing is niet lang na de release al gebeurt toen ik ergens bij de T-43/44 zat.

• User
Kaap schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:05:
[...]

De T-54 *is* aangepast. Bounced veel minder zoals men altijd klaagde in open beta of zie jij die topics nog steeds dan mits je die leest als je niet met je T95 quest bezig bent op de official forums, maar zoals ik zei, die aanpassing is niet lang na de release al gebeurt toen ik ergens bij de T-43/44 zat.
Heb je de patchnotes daarvan?

En stop eens met denigrerend doen man. :X

• JeroenNietDoen
User.tmp schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:12:
[...]
En stop eens met denigrerend doen man. :X
Weet je ook eens hoe jij doet soms O+

/einde discussie wat mij betreft

• wiskid
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-11-2024
Eindelijk, zou eens tijd worden..

• x-cessive
Nemean schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:05:
Voordat ik in de bovenstaande discussie stoor *excuus in ieder geval* zou ik graag willen weten wat de betere keuze is. Ik heb de KV-3 inmiddels geresearched maar binnenkort komt er een tree verbouwing. Welke is nu beter om voor te kiezen? Een KV-3 of een KV-1S?

Aangezien ik met de KV nog waarschijnlijk naar de IS-7 ga grinden, weet ik niet of de KV-1S straks net als de Pz IV van plaats verwisseld. Kan iemand mij misschien wat opheldering geven? :)

En blijft de KV-13 ook nog zo staan dat je altijd nog naar de Russische mediums toe kan?
Even de nieuwe USSR tree kijken op pagina 1. KV-3 komt straks uit op de vernieuwde IS-4. Het is maar waar je voor wilt gaan. Maar duurt nog ff voor de treechange komt dus je kan nog alle kanten op. Als je de KV-3 koopt krijg je er straks in elk geval een T-150 bij.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

x-cessive schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:22:
[...]

Even de nieuwe USSR tree kijken op pagina 1. KV-3 komt straks uit op de vernieuwde IS-4. Het is maar waar je voor wilt gaan. Maar duurt nog ff voor de treechange komt dus je kan nog alle kanten op. Als je de KV-3 koopt krijg je er straks in elk geval een T-150 bij.
Nu vraag ik me af, behoud je KV wel zijn modules of dat niet?

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Nemean schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:52:
[...]

Nu vraag ik me af, behoud je KV wel zijn modules of dat niet?
Ja zelfde module setup / vergelijkbaar.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• hexta
Lekker nuttig, post ontopic.

[ Voor 73% gewijzigd door psychoclown op 11-08-2011 22:03 ]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:54:
[...]

Ja zelfde module setup / vergelijkbaar.
Ah netjes. KV is een goeie moneymaker naar mijn idee. Dus grind nog lekker even door om alles te unlocken op de KV.

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Mijn eerste indruk met een T-54 is dat de straten geniaal voor mediums is. Ik begon in het zuiden en ging naar center in de "stad".
Afbeeldingslocatie: http://wiki.worldoftanks.eu/images/9/9f/Siegfried_Line_mini.jpg
Ik ging een straatje scouten, zag een vijand en wij hebben veel heavies onderweg. Deze straat is gedekt, hop naar rechts. Een IS deed lastig tegen center, ik zat in een arty-vrije positie en lokte hem uit de tent voor de kill.

Aan de rechterflank zaten onze low tier heavies die voor een Löwe en T-54 lastig gevallen werden. Ik ging hen maar helpen, Löwe afgemaakt, de T-54 durfte ook niet meer te duelleren, ging achter de low tier heavies aan zodat ik hem langs achteren kon pakken. De gesneuvelden in mijn team waren blij dat ik overal wraak zat te nemen. De vk4502 rear seater werd ook langs achteren genomen.

Ik zag een ferdi op de mini-map en probeerde hem ook te pakken. Hij maakte een team mate te snel af zodat hij kon cloaken, ik keek naar een TD in het open veld aan de linkerflank zodat alle tigertjes vanuit het noorden op mij zat te vuren. De Ferdi (reed naar rechterflank) draaide zich om, ik ging in de aanval, whaam mijn schot door de ferdi, hij heeft nog beetje hp om zijn schot te lossen. Ik ging met 4 kills eraan en mijn team had geen schijn van kans tegen de campende tigertjes buiten de "stad".
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lNJBkcQ8KJp3srHtYOvcVWg1/full.gif
Tactisch nut voor de team wordt niet in stats uitgedrukt.

• hexta
,.

[ Voor 97% gewijzigd door hexta op 11-08-2011 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:09
oosterhofjf schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:16:
Patton, vervult de taak van een medium beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Net bedacht dat ik bij het kopen van mijn Tiger P beter mijn cew van mijn Loewe had overgezet ipv die van mijn VK3001P. Had me 10% gescheeld aan Skill die ik niet opnieuw moet trainen... Maarja, te laat... En de Loewe traint zijn nieuwe crew toch sneller... Ochja, intussen zitten we alweer op 87%. Ben wel niet zo goed van start gegaan met de Tiger... Buiten een ongeloflijke hitpercentage van 82% momenteel en een kill (vk4502) op 560m zijn het vooral losses die ik aant opstapelen ben. En man man, wat is die 200mm nutteloos.
Je koepel heeft maar 100mm en de commanderhatch is even groot als het deel dat 200mm is. Bijna iedere game wordt mijn ammorack geraakt of gaat de commander dood.
Tot nu toe is het een voornamelijk haat-een beetje liefde relatie.

Mijn JP'tje en ik hebben gisteren weer een gloriedag gehad.
Heb wel ontdekt dat een AP shell al 1.070 credits kost ongeveer. Na een game van 24 shots, 22hits.voel je je toch redelijk bedrogen :S 1400XP, 35.000credit, (-6.000 equip-5000 repair - 25000 ammo) balans, 1.000 credits verlies....

Trouwens wel een beetje belachelijk principe, twee tanks die niks verschillen maak je dan 20% verlies op skill bij retrainen. Maar dan van Pz III/IV naar VK 3001 (P) hou je 90% over, en dat zijn toch écht wel twee compleet andere tanks (inclusief speelstijl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Nemean schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:05:

Komt ie weer.... Dat ligt aan je speelstijl....
ik heb momenteel beide, de KV-3 heeft veel armor maar is traag.
de KV-1S is een stuk sneller maar veel minder armor.

Beide speel ik met de 122mm en maak eigenlijk altijd wel winst, soms als ik veel mis en snel opgeblazen wordt maak je iets verlies, maar dat komt zelden voor.
Die KV-1S speelt wel appart dat hij zo snel is en toch veel damage heeft voor zijn snelheid.

Heb nu de IS, maar die heeft momenteel nog de T6 gun, kan niet wachten tot ik een beter gun en engine heb.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Van wat ik gehoord heb is de 107mm Zis op de KV3 toch het beste kanon, goede pen, snelle reload. De D-2-5t is een pokke ding om mee te spelen vind ik (heb de kv3 geskipped dus alleen ervaring met dat ding op de IS).

KV-1S is te zwak zijn snelheid weegt niet op tegen de te lage armor values imo, heb bonven de tier5 nog geen enkele tank gehad die echt problemen met de KV-1S had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oosterhofjf schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:16:
De Easy 8 by far. Kan een zeer sterke module fitten, de vertical stabilizer. Zelfs op volle snelheid kan je de tegenstander raken en ook geplaatste schoten!
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.