![]()
|
[ Voor 12% gewijzigd door psychoclown op 26-07-2011 14:21 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]()
|
[ Voor 12% gewijzigd door psychoclown op 26-07-2011 14:21 ]
Dark Angel schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:01:
is het 5X XP nu echt afgelopen of loopt het tot vanavond?
Joindry schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:04:
tot vanavond toch dacht ik? Tot en met vanavond hoop ik. Iig het zou me goed uitkomen
ZenTex schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:07:
Ben ook bezig de Tiger I te farmen.
Heb hier alleen ervaringen mee in de CBT. Toen was de Tiger een ramp, met elk inkomend schot vlogen de modules je om de oren. Nu ben ik door de duitse TD's een beetje verslaafd geraakt aan de precisie van de guns, en is de Tiger gefixed qua module damage, dus toch maar op naar de tiger, ondanks dat ik nog maar 8K XP nodig heb voor de IS-3.
Helaas betekent dat dat ik nog even door moet grinden met de VK3601. Ik blijf het een mindere tank vinden, al is iedereen er gek op, en doe ik het niet eens zo slecht.
Dat rottige kanonnetje, de enorme draaicirker en de langzaam draaiende turret zijn daar debet aan.
Kan dus niet wachten met de Tiger te gaan snipen. wél genoeg free XP overhouden om gelijk de lange 88 erop te gooien, want met de korte 88 is de Tiger een slechte grap. (wat was dat een grind in beta)
Helaas nog even wachten, moet een paar weken op reis en dus geen internet.
redwing schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:13:
[...]
Vanmorgen kreeg ik iig nog 5x. Totaal kreeg ik ruim 6K exp in mijn KV3001P in een leuk potje waarbij we met 3 mediums eerst doorbraken naar de andere kant van de map om daarna van daaruit van achteren aan te vallen
[...]
Je moet die ook gewoon eens gaan zien als een heavyAls je hem als medium speelt is het een zeer slechte tank, als je hem als echte heavy speelt is het een van de beste in zijn tier.
Ik krijg het idee als ik jouw verhaal lees dat jij vooral in TD + medium stijl speelt en als je op die manier speelt is er met een VK3601 inderdaad weinig te beginnen.
ZenTex schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:20:
Ik speel hem als een amerikaanse heavy. Door de draaicirkel is hij niet echt speelbaar als een medium.
Probeer dus mbv de snelheid (40 km/h) een leuk plekje te vinden om op middellange afstand te snipen met hull down. Die turret bounced behoorlijk.
Nogmaals, echt slecht is íe niet, ik doe het redelijk. Maar het is gewoon niet mijn favoriet.
dudee schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:23:
iemand al ervaring met de usa td? ik ben bezig om intestromen via m2 light..
ORiON_JNFN schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:45:
[...]
Ik vind ze erg leuk, hele tijd met een T-40 gespeeld. Traag maar sterk.
Nu bezig met de M10 Wolverine en kan niet wachten tot ik de 105mm kan monteren
dudee schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:46:
en hoe zit het met armor/accuratie snelheid?
Op de Slugger (tier 6) is de armor bagger, maar een turret maakt veel goed. Op de T-25 AT (tier 7) heb je al helemaal geen armor maar wel een hoge snelheid.dudee schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:46:
en hoe zit het met armor/accuratie snelheid?
[ Voor 25% gewijzigd door Sanch op 04-07-2011 10:53 ]
met die Slugger kan je toch ook tevens met je turret draaien? of is dat de wolverine? of allebei?Sanch schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:52:
[...]
Op de Slugger (tier 6) is de armor bagger, maar een turret maakt veel goed. Op de T-25 AT (tier 7) heb je al helemaal geen armor maar wel een hoge snelheid.
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
https://niels.nu
stuk sneller. Lijkt net of je in een ferrari duikt na de KV3.Hydra schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:00:
Vanavond nog even de dailies doen voor die 5x XP, de rest van de week heb ik weinig tijd en volgende week ga ik op vakantie voor twee weken. KV-3 is wel een leuke tank, ik had alleen verwacht dat 'ie wat sneller zou zijn. Hoe zijn de IS tanks wat dat betreft?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
neem aan dat dezelfde Camo regels hierop van toepassing zijn? niet dat je je turret kan draaien en onzichtbaar blijft natuurlijk haha (zul je zien is dat straks nog bugged haha)ORiON_JNFN schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:59:
Hou er rekening mee dat de turret enorm traag draait, turning speed van 19.
Maar als je gewoon speelt als TD en niet probeert te spelen als een medium tank gaat dat prima.
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
-
Zowel de Slugger als de Wolverine hebben een turret en zijn qua profiel vergelijkbaar met de Sherman. Je krijgt al heel snel de neiging om als medium te spelen en daar zijn ze niet echt voor geschiktVivaladen schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:59:
[...]
met die Slugger kan je toch ook tevens met je turret draaien? of is dat de wolverine? of allebei?
ook wel een aardig voordeel voor een TD ondanks dat je profiel er wel een stuk hoger door word (kan je tevens hull down gaan staan wat met de doorsnee TD vaak niet mogelijk is)
Eigenlijk geen idee, ik zeg wel dat je het niet als medium moet spelen maar eigenlijk doet ik dat een beetje wel..Vivaladen schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:03:
[...]
neem aan dat dezelfde Camo regels hierop van toepassing zijn? niet dat je je turret kan draaien en onzichtbaar blijft natuurlijk haha (zul je zien is dat straks nog bugged haha)
Dat wilde ik dan echt niet horen, maar goed, ik ga me er doorheen bijten, want een uitgebouwde Leopard is wel echt goed. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik erg jeuk krijg om toch maar voor de BT7 te gaan, die is tock tenminste nog goed te doen. Voor stock tanks heeft de Luchs het echt heel zwaar.Paprika schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:07:
De leopard is.veel erger stock dan de luchs. Je krijgt dan heel veel echte scout matches (> tier6) en je gaat 3 kmpu als je een bocht maakt.
-
Ik zou voor de t40 gaan, is leuker spelendudee schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:13:
wat zal ik doen? heb atm t82 upgraden met 105mm kopen (word een soort at-1 dus glassgun maar nu wel met speed) of gelijk door naar t40 (de 105mm kost meer exp dan de t40)
Inderdaad qua mobiliteit is het echt een onwijs grote vooruitgangwontcachme schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:02:
[...]
stuk sneller. Lijkt net of je in een ferrari duikt na de KV3.
Ja, dat viel me dus best wel tegen. Niet helemaal te vergelijken (m'n lowe heeft alle skills op 100%) maar die is een stuk sneller, vooral in bochtendudee schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:20:
hebben ze de speed van kv-3 naar beneden gehaalt? ik haal nu max 17 op een stukje weg en heel soms haal ik de 22 als ik geluk heb.. (en bochten altijd zonder gekheid 3km)
Self reflection is the school of wisdom
Ja, de turret upgrade is het waard dan bounced die ook als een gekVentrigo schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:44:
Heb nu ook sinds kort de KV-3 en hij is langzaam, maaaaaarrrrr..... hij bounced shells als een gek. Als hij ze terug kan koppen was iedereen kapot
. Heb nu nog de stock turret erop zitten, maar ben benieuwd of de nieuwe turret nog meer bounced? Tegen TD's is het in elke tank lastig, maar de normale tanks en lagere tier arty's bounced hij al aardig wat.
Nog een paar duizend XP in me T1 HT en ik zit in de M6. Ik moet zeggen dat de T1 nu ook al aardig wat bounced. Meer dan voorheen, gelukkig.
Turret is nice. AFAIK heeft 'ie wat meer armor en bovendien is 'ie meer sloped. Nadeel is alleen dat ik nu m'n Loewe gewend ben en die heeft echt een betere gun.Ventrigo schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:44:
Heb nu ook sinds kort de KV-3 en hij is langzaam, maaaaaarrrrr..... hij bounced shells als een gek. Als hij ze terug kan koppen was iedereen kapot
. Heb nu nog de stock turret erop zitten, maar ben benieuwd of de nieuwe turret nog meer bounced? Tegen TD's is het in elke tank lastig, maar de normale tanks en lagere tier arty's bounced hij al aardig wat.
Nog een paar duizend XP in me T1 HT en ik zit in de M6. Ik moet zeggen dat de T1 nu ook al aardig wat bounced. Meer dan voorheen, gelukkig.
Jammer, vroeger vond ik de T1 nog leuk om in je crosshair te krijgenSanch schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:47:
[...]
Ja, de turret upgrade is het waard dan bounced die ook als een gek. Inderdaad in vergelijking met de beta is de T1 Heavy een stuk beter sinds de laatste patch.
Dan moet je snel de andere kant op rijden en op de tanks gaan schieten die je wel kunt beschadigen (bijna alle andere tanksdudee schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:55:
wel jammer dat ik met kv3 steeds tussen de maus rij ect dus daar bounche ik niks en kan ik ook gene hp afschieten..
[removed]
Volgens mij had iemand het over giga weak spots op die voorkant (tevens gaan de meeste top tier guns wel richting de 300mm penetration, zeker met gold ammo), tevens is dat ding zo traag dat erom heen rijden geen enkel probleem moet zijn voor de meeste tanks.Zoijar schreef op maandag 04 juli 2011 @ 12:13:
Ik vraag me af of die T95 het spel leuk houdt. Schiet ongeveer even hard als een BL-10, maar heeft meer dan 300mm front armour, dat is meer dan 50% meer dan een Maus, oftwel daar kan je niet doorheen komen. Gelukkig wel heel erg traag.
Ach, gelukkig heb je soms geluk nodig en wordt je geplaatst bij allemaal t2-3 tanksjes. Dan verdien je genoeg xp om gelijk je engines te halenNazanir schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:16:
[...]
Dat wilde ik dan echt niet horen, maar goed, ik ga me er doorheen bijten, want een uitgebouwde Leopard is wel echt goed. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik erg jeuk krijg om toch maar voor de BT7 te gaan, die is tock tenminste nog goed te doen. Voor stock tanks heeft de Luchs het echt heel zwaar.
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
[ Voor 18% gewijzigd door SOEFuture op 04-07-2011 12:24 . Reden: Filmpje erbij gezet ]
Nou soms zie ik pas tanks op 20m afstand..ineens BOEM, hallo!Joindry schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:17:
Meestal zit ik zo gefocust op de crosshair dat ik geen weet heb van de afstand. als he tniet dichtbij is schiet ik met HE. Voor de rest is distance bijzaak
maar 98m is wel dicht, ik veronderstel dat je dan ook crewcamo had? en niet enkel de camonetting.
Ik zou het eens moeten testen met mijn hetzer eigenlijk. Maarja, meestal zijn diegenen niet zo lief om je te zeggen, nu zie ik je, ze schieten dan meestal. En liefst van al schiet ik eerst.
Achter een ridge of een hoek, kan ik ze inderdaad op 20 meter pas zien. In theorie op 50m door de muren, maar het spotting systeem checkt maar in 1 keer per x aantal seconden om de server niet te overbelasten. Dan maak ik hem af voordat hij mij op 20 meter kan zien. Dan vervloeken ze de dikke TD's.patrickos85 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:26:
Nou soms zie ik pas tanks op 20m afstand..ineens BOEM, hallo!
THnx, zal er eens op letten en anders een andere crosshair gebruiken... gebruik nu de + shapedSanch schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:32:
Staat als het goed is bij je crosshair (moet je wel een tank oplichten)
Ik had het specifiek over struikjes, die kom je net iets meer tegen den rotsen.rapture schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:35:
[...]
Achter een ridge of een hoek, kan ik ze inderdaad op 20 meter pas zien. In theorie op 50m door de muren, maar het spotting systeem checkt maar in 1 keer per x aantal seconden om de server niet te overbelasten. Dan maak ik hem af voordat hij mij op 20 meter kan zien. Dan vervloeken ze de dikke TD's.
Tip, let bij tanks heel goed om de bewegingen van de turret en gun. Dat zijn de 'ogen' van de tank. Ik heb een tijdje terug ook verstoppertje gespeeld. Kan best leuk zijn.Joindry schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:41:
[...]
Ik had het specifiek over struikjes, die kom je net iets meer tegen den rotsen.
Gewoon eens proberen denk ik. stilstaan en de ander laten komen, tot ie schiet, dan weet ik dat ie me kan zien
Dat doe ik vaak idd. Even checken waar ik tegenover stadudee schreef op maandag 04 juli 2011 @ 14:06:
btw tip mensen ram om de zoveel tijd ff op de alt knop zie je precies opgeligt de gespotte vijanden en friendly
gespot en in range is datdudee schreef op maandag 04 juli 2011 @ 14:06:
btw tip mensen ram om de zoveel tijd ff op de alt knop zie je precies opgeligt de gespotte vijanden en friendly
Ja dat heb ik ook wel af en toe.skoozie schreef op maandag 04 juli 2011 @ 14:14:
[...]
gespot en in range is dat
ik rijd bijna continue met alt ingedrukt rond... lastig als je darna via TAB wilt zien wie er allemaal nog leven van je team, of wat voor tanks je precies hebt.... hallo desktop
[removed]
"Hey een heavy. Oh, het is een IS-4 Buh bai!"patrickos85 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 14:14:
Dat doe ik vaak idd. Even checken waar ik tegenover sta
Dat viel me ook flink tegen idd.Edmin schreef op maandag 04 juli 2011 @ 15:08:
Crap. Zojuist alweer verloren door de gebrekkige gun depression op de KV-3. Op een map met veel relief is het zo'n ontzettend waardeloos apparaat.
Anoniem: 412893
1: als je het gratis doet neem je 75% mee in die stap die je gaat maken. dus zijn ze level 100, hou je 75 over. betaal je 20.000silver per crewmember dan neem je 90% mee. (secundaire skills neem je ook mee)Anoniem: 412893 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 17:05:
Zo, kan dadelijk de Marder II kopen(heb nu de Panzerjäger I). Dan moet ik denk ik alleen weer die crew retrainen, gaan ze dan weer terug naar 50%?
En heb ik het goed: moet je om exp naar free exp te converten gold nodig?
Ik zou je crew niet gaan retrainen, dat kost je veel geld tov van de nieuwe tank prijs. Je bent zo weer uit die Marder II geleveld dat het het niet waard is. Gewoon die TD kopen met nieuwe 50% crew.Anoniem: 412893 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 17:05:
Zo, kan dadelijk de Marder II kopen(heb nu de Panzerjäger I). Dan moet ik denk ik alleen weer die crew retrainen, gaan ze dan weer terug naar 50%?
En heb ik het goed: moet je om exp naar free exp te converten gold nodig?
[ Voor 7% gewijzigd door ZenTex op 04-07-2011 19:56 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Paprika op 04-07-2011 20:01 ]
Ging hier ook dramatisch. Begon gewoon aan mezelf te twijfelen
[ Voor 6% gewijzigd door Paprika op 04-07-2011 21:18 ]
Als ik in m'n eentje een flank bezet hou en ondertussen de rest van de groep een voor een afgeschoten wordt op de andere flank voel ik me, zelfs als 'top dog', niet erg verantwoordelijkPaprika schreef op maandag 04 juli 2011 @ 21:18:
Als je de top tier, arty of hoogste platoon van de battle bent zou je jezelf moeten aankijken. Ben je in niet in de top 3 en geen arty dan zal je invloed niet zo groot zijn dat je solo het hele spel anders kunt laten verlopen. Wanneer dat (= voor mij 2x verliezen achter elkaar) gebeurd speel ik gewoon een andere tier.
Ik zag vandaag de vuursnelheid van de Slugger... Wow.Jellinek schreef op maandag 04 juli 2011 @ 21:15:
Mja vandaag was zeker geen topdag. Heb ook acuut een hekel aan US TDs
Vraag is dan nog of het echt 14-1 is of dat je 7 aan de andere kant hebt, 2 ergens random geplaatst, 5 in de basis en jij alleen (wat betekend dat je ook eerder je map had kunnen bekijken en terug had kunnen vallen). Mocht het echt 14-1 zijn dan valt dat onder de categorie; 2x verliezen = andere tier.Hydra schreef op maandag 04 juli 2011 @ 21:34:
[...]
Als ik in m'n eentje een flank bezet hou en ondertussen de rest van de groep een voor een afgeschoten wordt op de andere flank voel ik me, zelfs als 'top dog', niet erg verantwoordelijk
[ Voor 14% gewijzigd door Paprika op 04-07-2011 21:43 ]
Was in 90% van de gevallen één van de laagste tiers met mijn VK3601 en Löwe.Paprika schreef op maandag 04 juli 2011 @ 21:41:
[...]
Vraag is dan nog of het echt 14-1 is of dat je 7 aan de andere kant hebt, 2 ergens random geplaatst, 5 in de basis en jij alleen (wat betekend dat je ook eerder je map had kunnen bekijken en terug had kunnen vallen). Mocht het echt 14-1 zijn dan valt dat onder de categorie; 2x verliezen = andere tier.
Is overigens ook precies de reden waarom ik als hoogste tier me over de hele map verplaats om hun hoogste tier te vinden. Zo gauw ik hem gevonden heb, kunnen de lemmings het ook wel zonder mij af.
[ Voor 54% gewijzigd door Paprika op 04-07-2011 22:00 ]
jammer dat die gun waardeloos is, je moet echt de 90mm hebben.Edmin schreef op maandag 04 juli 2011 @ 21:34:
[...]
Ik zag vandaag de vuursnelheid van de Slugger... Wow.
Anoniem: 218650
Inderdaad, want die m1A2 is niet voldoende voor zijn tier. Maar als je eenmaal die 90mm hebt, oh babySanch schreef op maandag 04 juli 2011 @ 22:32:
[...]
jammer dat die gun waardeloos is, je moet echt de 90mm hebben.
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 218650 op 04-07-2011 22:55 . Reden: typo ]
Tja, niet iedereen is zo goed als jij.Paprika schreef op maandag 04 juli 2011 @ 21:41:
Vraag is dan nog of het echt 14-1 is of dat je 7 aan de andere kant hebt, 2 ergens random geplaatst, 5 in de basis en jij alleen (wat betekend dat je ook eerder je map had kunnen bekijken en terug had kunnen vallen). Mocht het echt 14-1 zijn dan valt dat onder de categorie; 2x verliezen = andere tier.
Komt nog eens bij dat je in een TD meestal 1 max 2 schoten wil lossen en dan wil moven, anders heb je een shell op je dak.Sanch schreef op maandag 04 juli 2011 @ 22:32:
jammer dat die gun waardeloos is, je moet echt de 90mm hebben.
Was meer een tip voor de toekomst. Ik was ook maar iets boven gemiddeld de eerste 2 maanden of zo (dat is inmiddels alweer bijna een jaar geleden). Eigenlijk altijd wel 1 van de betere van het team (zoals de meeste GoTers wel zullen zijn) en echt af en toe iets hebben van: WTF doet hij nu!, maar na een jaar "ervaring" speel je het spel toch wel heel anders en ben je zeker 10x beter.
[ Voor 28% gewijzigd door Paprika op 05-07-2011 00:01 ]
Weinig progressie geboekt danPaprika schreef op maandag 04 juli 2011 @ 23:59:
Ik was ook maar iets boven gemiddeld de eerste 2 maanden of zo (dat is inmiddels alweer bijna een jaar geleden).
Ik vind van wel, lagere tiers levellen te snel om je crew te behouden, vanaf de StugIII kan je beginnen overwegen om je crew mee te nemen. (vind ik) maar ervoor gaat het te snel.Voggels schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 08:53:
Is de hoeveelheid EXP die je krijgt per Battle onder andere afhankelijk van je tier tank? Gisteren in m'n Marder II 5 kills, paar damages en team win. 400+ exp. Probeer die crew naar 100% te krijgen voordat ik switch naar de Hetzer, maar is wel vreselijk veel exp voor nodig..
Is het dus efficienter om pas op hogere tiers (mocht je meer exp krijgen) crew naar 100% te halen?
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Zelfde als de T82 (zonder turret), gisteren een potje op Campinovka begonnen Noord, ik stelde voor alle snelle tanks + T82's (hadden er 4) naar de hill te rushen blijkbaar ben ik de enige met een BT7 die voorop rijden, waar de BT7 gas in houdt om maar niet voorop te rijden. een Stug volgt op een kleine afstand (maar kwam nog redelijk goed mee) en 2 Hetzers bovenaan de hill kwam er net een PZ3 de hill op, ik kon een schot missen en parkeer tegen de molen uit het zicht van de PZ3. deze rijd door en ik verwacht dat de Stug of BT7 wel wat zouden doen.... niet dus, gelukkig kon ik hem een shell in zn kont douwen.hexta schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 09:09:
Conclusie: Een light tank, met een Medium turret/gun, Die ze enkel de naam TD hebben gegeven.
Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
Is bij mij meestal een signaal dat ik het spel zelf niet zo leuk meer vind om het gedrag van anderen te compenseren.BramSd schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:00:
Zijn er anderen die een vergelijkbare trend waarnemen?
Pas op hogere tiers zou ik crew omzetten want anders is het voordeel minimaal.Voggels schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 08:53:
Is de hoeveelheid EXP die je krijgt per Battle onder andere afhankelijk van je tier tank? Gisteren in m'n Marder II 5 kills, paar damages en team win. 400+ exp. Probeer die crew naar 100% te krijgen voordat ik switch naar de Hetzer, maar is wel vreselijk veel exp voor nodig..
Is het dus efficienter om pas op hogere tiers (mocht je meer exp krijgen) crew naar 100% te halen?
Vooraf ook kenbaar gemaakt wat je ging doen? Beter is het om het 2 of 3 te herhalen want anders dringt het tot de meesten echt niet door
Heb ik soms ook wel hoor maar ik moet daarbij zeggen dat ik vroeger lagere tier was en dan ook altijd arty etc voor liet gaan. Nu ik zelf veelal de hoogste ben vind ik het hoogst irritant dat veel van dat kleiner grut me enorm de pas afsnijden / onze arty blocked / of langzame tanks (zoals in mijn Maus) in hun tracks rijdt.BramSd schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:00:
Mijn punt is dat ik vroeger deze dingen gewoon kon negeren en me kon concentreren op mijn eigen spel. Tegenwoordig is het misschien te belangrijk om te winnen ofzo, of stoor ik me eraan dat sommigen het spel niet serieus nemen.
Alleen daarom ben ik al blij wanneer er mensen meespelen uit Clans. Die hebben vaker een idee wat ze doen dan "losse" spelers.psychoclown schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:21:
[...]
Heb ik soms ook wel hoor maar ik moet daarbij zeggen dat ik vroeger lagere tier was en dan ook altijd arty etc voor liet gaan. Nu ik zelf veelal de hoogste ben vind ik het hoogst irritant dat veel van dat kleiner grut me enorm de pas afsnijden / onze arty blocked / of langzame tanks (zoals in mijn Maus) in hun tracks rijdt.
Helaas kun je niet verwachten dat in een free game er veel sociale lui tussen zitten maar als je bij het begin van de match al verwacht dat het 14 idioten zijn dan kan het alleen maar mee vallen wanneer er wel goede lui tussen zitten
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik merk wel dat ik het in randoms allemaal maar laat voor wat het is. Ga niet eens meer de moeite nemen het te corrigeren als iedereen me weer eens volgt, of als het halve team niks staat te doen. Als ze weer eens zo maar een scout doorlaten, dan denk ik 'ok, game over, exit battle, volgende'.BramSd schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:00:
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq