Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 8 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste
Acties:
  • 25.785 views

• Vipeax
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-05 16:34
Door de rear turret moet je de license plate (deel tussen de tracks) iedere x wel kunnen vinden. Als je die niet ziet is ie:
  • in reverse en zal je niets bouncen.
  • hull-down achter iets en neem je een omweg of laat je je artillery wat werk doen.
Kaap schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:09:
[...]

Het gaat erom dat de tegenstanders van die Maus geen correct target pakken. Ja die Maus is gevaarlijk, maar die Ferdi doet meer damage. Dus die moet eerst neer.
Dit, hetzelfde als 2 verschillende targets nemen waarbij beiden op 50% health zitten i.p.v. 1 dood en 1 full health. 2 guns doen altijd meer schade dan 1. :+

[Voor 44% gewijzigd door Vipeax op 26-07-2011 13:11]

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-05 09:30
Vanaf wanneer kan je van degelijke stats spreken?

Wat doe je als KV als je ingedeelt wordt met overwegend tier 7,8 en 9?

Welke tank vind je persoonlijk leuk?

• Vipeax
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-05 16:34
belgian1 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:17:
Als je alles wint.
Lachen omdat de 152mm dan makkelijk 1500 punten kan krijgen. :D
Luchs.

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-05 14:12

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Persoonlijk gebonden, ik hecht meer waarde aan iemand die weet waar die over praat dan stats die laat denken dat mensen goed zijn maar uit eindelijk niks van het spel begrijpen.
Ik heb nog een stock gun, dus voornamelijk of even een rush. En anders campen en wat tracks van Hetzers afschieten. De stock gun is op zich best accuraat.
De PanzerIII vind ik nu heel vermakelijk om mee te scouten.

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-05 09:30
Geen idee, kijk niet echt naar de stats meer naar het plezier dat ik beleef aan een potje.
belgian1 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:17:Wat doe je als KV als je ingedeelt wordt met overwegend tier 7,8 en 9?
Hopen dat die IS-4 van de tegenstander me niet te gauw vind.
belgian1 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:17:Welke tank vind je persoonlijk leuk?
De M2 light tank vind ik wel leuk om mee te spelen daarnaast is de KV-3 ook één van men favorieten op het moment
Joindry schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:55:
[...]
en voor GOT2, ik ben belg, jullie gaan me niet verstaan op mumble. Ik spreek nogal in een overtuigd lokaal dialect wanneer het niet zo goed wil vlotten :S
Ik denk dat dat belg zijn eerder een voor dan een nadeel is. Log voor de grap maar eens in op mumble en probeer het eens een keertje :D
Heel rap zorgen dat je de 107 of de 152mm hebt en lol gaan hebben. Je kunt met dat ding nl. alles wel beschadigen alleen moet je er wel voor zorgen dat ze jou niet raken :)

[removed]

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:46

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

redwing schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 14:04:
[...]

Ik denk dat dat belg zijn eerder een voor dan een nadeel is. Log voor de grap maar eens in op mumble en probeer het eens een keertje :D
Misschien doe ik dat wel, als mijn bandbreedte er niet te sterk onder lijdt. Mijn internet is nu niet exact schitterend te noemen.
Hoe noemt de kamer (of hoe dat ook noemt op mumble, nog nooit gebruikt) gewoon GOT2?

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-05 22:05
Joindry schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 14:23:
[...]

Misschien doe ik dat wel, als mijn bandbreedte er niet te sterk onder lijdt. Mijn internet is nu niet exact schitterend te noemen.
Hoe noemt de kamer (of hoe dat ook noemt op mumble, nog nooit gebruikt) gewoon GOT2?
Lid worden van GOT2 staat los van Mumbel of het gezamelijke kanaal :)
maar het belsch is best goed te verstaan, heb dan ook 27jaar in brabant gewoond :)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee