Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 8 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste
Acties:
  • 26.002 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-06 11:03
Paprika schreef op zondag 24 juli 2011 @ 22:18:
Je zult de BL-9 echt nodig hebben. Daarna moet je je inderdaad als een medium gedragen. Bijvoorbeeld op de hill gaan bij maps zoals Himmelsdorf. Verder gewoon je snelheid gebruiken voor kiekeboe stijl, maar dan na het schieten niet blijven hangen, maar naar een ander gedeelte van de map gaan zodat ze nooit pre-aimed op je zijn.

Vooral dus het feit gebruiken dat je een betere gun hebt dan mediums en meer snelheid dan heavies.
Ik zit net op 0 exp vanwege de turret, maar dan ga ik keihard grinden! :P En dat valt me wel op, dat ding is rete snel. Ik haal gewoon 38 km/h op platte stukken. Ik rij sommige mediums zelfs voorbij als het een beetje heuvel op gaat.
wontcachme schreef op zondag 24 juli 2011 @ 22:22:
Tot je de BL9 hebt blijf je het moeilijk houden tegen tiergenoten en hoger. Verder heeft de IS3 een target voorop zitten waar men moet mikken ongeveer (onder de schuine plaat en driver hatch). Verder moet je goed oefenen met wanneer naar voren komen en schieten. Wanneer je merkt dat een de tegenstander net heeft geschoten moet jij gaan. En vooral blijven flanken omdat je van voren vrij kwetsbaar bent.

En wacht maar tot je de IS4 hebt. Dan denk je dat je met neon borden boven je rijdt van "schiet mij" :P
Ik denk niet dat de IS-4 mogelijk word voor de patch. Qua exp punten misschien net maar qua centjes nog niet. Ik wil eerst mijn T-44 upgraden naar een T-54. Maar nu je het zegt viel het me wel op. Ik stond een aantal potjes terug vast op een brug in mountian pass en mensen bleven bouncen op mijn zijkanten. Recht van voren deed het meer pijn.

Maar om een lang verhaal kort te maken. Ik zal doorbijten tot de BL-9, hopen dat die er een leuke tank van maakt :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Er staat weer veel nieuwe informatie op de blog van Overlord, o.a. over nieuwe gamemodes: http://overlord-wot.blogspot.com/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:31

wontcachme

You catch me? No you wont

Appel schreef op zondag 24 juli 2011 @ 22:30:
[...]

Ik zit net op 0 exp vanwege de turret, maar dan ga ik keihard grinden! :P En dat valt me wel op, dat ding is rete snel. Ik haal gewoon 38 km/h op platte stukken. Ik rij sommige mediums zelfs voorbij als het een beetje heuvel op gaat.

[...]

Ik denk niet dat de IS-4 mogelijk word voor de patch. Qua exp punten misschien net maar qua centjes nog niet. Ik wil eerst mijn T-44 upgraden naar een T-54. Maar nu je het zegt viel het me wel op. Ik stond een aantal potjes terug vast op een brug in mountian pass en mensen bleven bouncen op mijn zijkanten. Recht van voren deed het meer pijn.

Maar om een lang verhaal kort te maken. Ik zal doorbijten tot de BL-9, hopen dat die er een leuke tank van maakt :)
IS4 moet je kunnen halen. Dat gebeurt pas in patch 0.7 las ik het goed begreep laatst. Was eerst 0.6.7 en die komt in september ergens. Zeker proberen te halen, want dan heb je straks een Tier 10 bunker en gelijk een tank om de IS7 vrij te spelen (heb je de IS4, dan krijg je de tier 9 van de IS7 lijn straks).

En de BL9 is geweldig. JE schiet opeens veel harder en mensen rennen weg voor je. Dat merk je ook wanneer je de S70 haalt op de IS4. Dan is het boem en met scheurt weg voor dekking. En dat ding bounced ook nog ontzetten veel (je raakt bijna teleurgesteld wanneer je geen steel wall bent :P)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:26

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik begon in een Westfield in het zuidwesten en ging aan de linkerflank verdedigen met mijn ISU-152.

Een andere ISU ging een kijkje nemen en ik zei dat ze beter de 3 tier 8/9 heavies naar onze BL-10's kunnen lokken. We groeven dieper in en hij zei dat hij geen BL-10 heeft. Een VK4502 rear seater kwam over de ridge, ik schoot 2x door de bodemplaat om hem tot 5% te reduceren en mijn team werkte het af. Hetzelfde met een IS-ik-weet-niet-meer-hoeveel met 2 schoten tot bijna dood reduceren en team werkte het af. De andere ISU zat kwijlend naar mijn gun te kijken, kippenvel moment voor hem, muuuust-have.

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:20

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Uit rgras zijn link haalde ik deze comment: "You will have to Start Again by grinding the VK3001p for this tank (hij spreekt hier over de tiger(P) ) no refund planned for this tank so you will have to grind from scratch "

Iemand enig idee of dit waar is? ik ben nog XP aan het sparen met mijn VK3001(P) en ben van plan deze te houden tot na de update en dan direct de Tiger P te kopen. Ik ga deze XP toch niet kwijtspelen? Zit nu al aan 30k en naar mijn speeltempo is dat best even sparen.
Indien ik mijn XP wel kan houden, ga ik snel nog even wat camo trainen, 200mm front armor en long 88, deze wordt leuk.

[Voor 10% gewijzigd door Joindry op 25-07-2011 08:41]

• User
  • Laatst online: 21:31
Je kan toch ook de Tiger pakken?

Is toch dezelfde tank. :>

• Joindry

Joindry

User.tmp schreef op maandag 25 juli 2011 @ 08:44:
Je kan toch ook de Tiger pakken?

Is toch dezelfde tank. :>
Ik zit momenteel in de andere tree, dus neen ik kan geen tiger pakken... enkel de VK3002(DB), of hoe noemtie daar (werk, geen toegang tot de lijst) en die interesseert me echt niet. de andere tiger zou ik ook perfect gelukkig mee geweest zijn ja.

Maar serieus, enig idee of de XP gewoon kan verdwijnen (ervaring bij andere patches)

[Voor 9% gewijzigd door Joindry op 25-07-2011 08:55]

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-01 18:56
Ik kom even binnen droppen om advies te vragen. Op dit moment speel ik veel met mijn T-34-85 en T-43. Nu duw ik er ook equipment op omdat ik die tanks gewoon leuk vind om te spelen. Op mijn T-34-85 heb ik vent, GLD en rammer. Nu is een GLD best duur en zat ik te denken om hem over te plaatsen op mijn T-43 en een cammo op mijn T-34-85 te plaatsen.

Wat voor equipment zal ik op mijn T-43 doen? WAR, GLD, rammer of vent? Ik twijfel zelfs over de WAR gezien ik maar 2x oneshot ben in mijn ammorack. Niet leuk maar kon erger. Of misschien de GLD op mijn T-34-85 laten en WAR, rammer en vent gaan?

• rgras
  • Niet online
Joindry schreef op maandag 25 juli 2011 @ 08:50:
[...]

Ik zit momenteel in de andere tree, dus neen ik kan geen tiger pakken... enkel de VK3002(DB), of hoe noemtie daar (werk, geen toegang tot de lijst) en die interesseert me echt niet. de andere tiger zou ik ook perfect gelukkig mee geweest zijn ja.

Maar serieus, enig idee of de XP gewoon kan verdwijnen (ervaring bij andere patches)
In het verleden hield je gewoon je XP, ik neem aan dat dit zo blijft.

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-06 10:52
wontcachme schreef op zondag 24 juli 2011 @ 15:21:
[...]

Die E100 wordt een *** tank om tegen te komen. Schiet vaker dan de IS4/IS7, heeft enorme schade en een goede bepansering van voren. Twee schoten van hem zouden mij in een IS4 kapot kunnen krijgen. En dan ook nog eens bijna 3000hp :O

Daar kunnen de IS4 nu en IS7 toch niet tegenop? Die hebben 6 schoten nodig om dat ding te killen terwijl ze er maar 2 tot 3 kunnen incasseren.
Ik mis een beetje de penetration buff voor de 88mm 56. Die had wel iets van 150 penetration mogen krijgen als je kijkt naar de T43 en de T20. Maar ja de 75 L100 is dan wel weer een ultiem sniper wapen, helaas valt de damage weer dik tegen met die gun, de reload is wel weer geweldig.

Ga toch maar voor de panther. Heb altijd genoten van de PZ4 met de 75 70 erop als sniper tank, dus zie die panther toch ook wel zitten.

flickr - WOT Profile - Game PC

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-06 10:56
@Appel: de IS-3 met BL-9 is denk ik de leukste tank die ik tot nog toe heb gespeeld. Ik heb er dan ook een beetje spijt van dat ik hem heb verkocht. Maar goed, ik zal hem weer eens terugkopen. Ik kan altijd nog wel een elite tank gebruiken om xp te verzamelen.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-02-2021
Net op Kalinovka, top tier met m'n 122mm KV. Tegenstander lekker laten komen, paar oneshots kunnen doen en gewoon een PzIV en een M7 afgemaakt (max 15% hp). Rest van het team was doodgegaan op de flank, zie ik de 2 T1 HVY's van tegenstander helemaal aan de rand van de map.
Knal gewoon even 84% van de HVY af met de 122mm, terwijl die HVY aan het rijden was, op 500m.. Beste schot ooit van mij.. Toch de wedstrijd verloren, 7v1 houd ik niet vol :(

• Appel
BramSd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 10:50:
@Appel: de IS-3 met BL-9 is denk ik de leukste tank die ik tot nog toe heb gespeeld. Ik heb er dan ook een beetje spijt van dat ik hem heb verkocht. Maar goed, ik zal hem weer eens terugkopen. Ik kan altijd nog wel een elite tank gebruiken om xp te verzamelen.
Dan zit ik nu nog meer uit te kijken naar de BL-9. Het meeste wat ik nu hoor namelijk is "That one didn't go through" of "That one bounced" Maar dat kan ook aan mijn mik-kunsten liggen :P

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dat is een stuk minder met de BL9 maar je moet natuurlijk ook niet denken dat daarmee alle schoten raak zijn en damage doen. Maar het verschil is groot.

Speelt padel!

• wontcachme

wontcachme

Appel schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:20:
[...]

Dan zit ik nu nog meer uit te kijken naar de BL-9. Het meeste wat ik nu hoor namelijk is "That one didn't go through" of "That one bounced" Maar dat kan ook aan mijn mik-kunsten liggen :P
Zorg ervoor dat je zwakke plekken leert kennen van tanks. Zeker die van jouw tier of hoger. En speel platoons :P. Dat scheelt heel veel qua doodgaan/blijven leven.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Gizzy
  • Laatst online: 08-06 10:52
Bij de is3 is een zwakke plek links onder de turret aan zijn rechterkant. Ammorack hit heb ik daar vaak. Houdt daar zelf ook rekening mee als je met een Is3 onderweg bent. Bijna iedereen kent die plek, je rechtkant beschermen is dus vitaal.

flickr - WOT Profile - Game PC

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-06 10:56
Oh trouwens, ik weet niet of je die niet sowieso al gebruikt, maar bij de IS-3 is de Vertical Stabilizer onmisbaar. Vooral omdat je als een medium speelt en je vaak schiet terwijl je rijdt.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• Appel
Gizzy schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:31:
Bij de is3 is een zwakke plek links onder de turret aan zijn rechterkant. Ammorack hit heb ik daar vaak. Houdt daar zelf ook rekening mee als je met een Is3 onderweg bent. Bijna iedereen kent die plek, je rechtkant beschermen is dus vitaal.
Ik kende deze plek nog niet. Zit deze op de voorkant of op de zijkant? Ik richt namelijk altijd mijn neus naar de tegenstander. Dat zit er al in vanaf de MS-1 :P
BramSd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:38:
Oh trouwens, ik weet niet of je die niet sowieso al gebruikt, maar bij de IS-3 is de Vertical Stabilizer onmisbaar. Vooral omdat je als een medium speelt en je vaak schiet terwijl je rijdt.
Nog niet, heb nu camo, vent en een gun-rammer. Maar een vertical stabilizer staat al zeer lang op het verlanglijstje. Even sparen met de Lowe :P

Iig bedankt voor de tips allemaal!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:13
Neem als dat je ding is de skin pak waarop alle zwakke punten te zien zijn.Genoeg rubberen helden die daar gebruik van maken.

• Hydra
  • Laatst online: 19:10
maxers1973 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:45:
Neem als dat je ding is de skin pak waarop alle zwakke punten te zien zijn.Genoeg rubberen helden die daar gebruik van maken.
Ik blijf hopen dat ze dat nog eens onmogelijk gaan maken.

https://niels.nu

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-05 20:57
Hydra schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:48:
[...]

Ik blijf hopen dat ze dat nog eens onmogelijk gaan maken.
Dat word onmogelijk gemaakt in patch 7.x. Custom skins zijn dan niet meer mogelijk.

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

maxers1973 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:45:
Grappige is dat iedereen die ze niet gebruikt denkt dat het een enorm voordeel is -- wat het niet is. Er staat niets op die skins wat de meeste mensen die al een tijdje spelen niet weten. Is het eerlijker dat die alleen alle weakspots kennen omdat ze de hele dag de forums aflopen?
patrickos85 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:56:
Dat word onmogelijk gemaakt in patch 7.x. Custom skins zijn dan niet meer mogelijk.
Ik betwijfel het. Er is alleen gezegd dat camo skins decal overlays worden, en dat het er dan dus lelijk uitziet met je eigen skins. Ik heb niks gehoord over het verbieden van skins/textures aanpassen. Kortom, je maakt gewoon alle camo skins transparant en het werkt weer prima.

[Voor 31% gewijzigd door Zoijar op 25-07-2011 12:06]

• Joindry

Joindry

Ik vind dat inderdaad maar een beetje zwak, die skins voor zwakke plekken...
Vind het nog zwakker dat ze alle costum skins gaan verbieden. Ik vind een beetje afwisseling voor het kijken op je eigen tank best leuk. Zo heb ik mijn hetzertje in het roze met witte hartjes op en de hello kitty Löwe. Ik zat in een gekke stemming dit weekend :)

@Zoijar, der is voor mij nog een verschil tussen de tank herkennen, zijn zwakke plekken vanbuiten leren en dan daar naar mikken. Of gewoon mikken op de felle kleurtjes.

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:23
Heb een tijdje met een gekleurd skinpack gespeeld, maar als TD zie ik mijn team als een circus en de tegenstander als outlines door de bosjes. had er niet echt veel nut van, gewoon kijken waar je crosshair groen wordt en dan klikken. over de afstanden die ik schiet vraag ik me ook af of dat nog wel helpt. een beetje afwijking en ik schiet op de achterkant ipv de voorkant...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-06 11:39
skoozie schreef op maandag 25 juli 2011 @ 12:11:
Heb een tijdje met een gekleurd skinpack gespeeld, maar als TD zie ik mijn team als een circus en de tegenstander als outlines door de bosjes. had er niet echt veel nut van, gewoon kijken waar je crosshair groen wordt en dan klikken. over de afstanden die ik schiet vraag ik me ook af of dat nog wel helpt. een beetje afwijking en ik schiet op de achterkant ipv de voorkant...
Wat geeft je crosshair dan aan als hij groen geworden is? Ik nam altijd aan dat het een indicatie was dat je kanon geladen was & dat het doelwit in zicht is...

• Hydra
  • Laatst online: 19:10
Madje schreef op maandag 25 juli 2011 @ 13:08:
[...]

Wat geeft je crosshair dan aan als hij groen geworden is? Ik nam altijd aan dat het een indicatie was dat je kanon geladen was & dat het doelwit in zicht is...
Rood = vrijwel geen kans op penetration, oranje = misschien, groen = goeie kans op penetration. Het is een klein gekleurd stukje onder dat v-tje waarmee je mikt, die groene 'balk' is inderdaad een reloadindicatie.

https://niels.nu

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-06 15:28
[...]

De crosshair is het middelste deeltje deze kan ook drie kleuren aangeven waarvan groen betekend dat je hoogste kans hebt om je doel te beschadigen (penetration).
Oranje duidt op een lage kans en rood op geen kans.

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:23
Als je de juiste selecteerd (penetrate oid) kan je zien of je op die plek door de armor kan komen (op een afstand van 0 meter). Als je gun weinig penetration heeft en je ^ rood/oranje is kom je er (bijna) niet doorheen. Wanneer je op een weakspot richt dan word dat ^ groen dan kan je daar er wel doorheen komen.

Je kan inderdaad ook instellen dat het aangeeft of je geladen hebt, maar dat kunnen die andere indicatoren ook.

edit: zie Zimmers uitleg met plaatje

[Voor 7% gewijzigd door skoozie op 25-07-2011 13:25]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Het zegt enkel als de shell in het puntje van de driehoek valt, dat het een goede kans maakt om te penetreren. Als je frontaal op de turret ring mikt, dan kan de shell even goed op een track vallen. Bij sniping kan je niet kiezen waar de shell gaat vallen zodat de zwaktepuntenskins weinig helpen. Bij het face huggen is met 2 schoten een ammo rack explosie garanderen wel een voordeel.

Ik heb ze nog niet uitgeprobeerd en ga ze ook niet gebruiken. Ik heb wel de doorsnedes van mijn tanks opgezocht om de locaties van ammo in real life te ontdekken. Zo moet ik met een T-44 mijn linkerflank laten zien en mijn rechterflank verstoppen.

• UdiBenLudi
  • Laatst online: 22-05 13:49
Van overlords blog:

Monday, July 25, 2011
Preliminary Patch Notes v.6.6

World of Tanks 6.5 - 6.6 preliminary patch notes

- Added new map Siegfried Line;
- Added new tanks: Pz.VI Tiger (P), VK 4502 (P) Ausf A, E-50, Е-75, Е-100, T-15, T-25
- Panther II substituted for E-50 as tier 9 German medium tank, Panther substituted for Panther II as tier 8 German medium tank.
- Added consumable "Engine power boost"
- Free platoons for 2 players.
- Added extra battle tier (tier 1 tanks only) for newcomers - players, who played up to 10 battles
- Added platoon invite filter - "accept from friends only"
- Fixed few errors with display of water waves
- Increased credit income for US tank destroyers M10 and M36
- Increased match-making value for US tank destroyer T95
- Fixed bug when vehicle gets stuck due to critical inclination angle
- Fixed bug when destroyed tanks are displayed as non-destroyed tanks (rare)
- Reworked models of 76mm guns for M26 Pershing
- Fixed errors with disproportional tank icons
- Added machine-gun slot to the model of top turret of IS-4
- Fixed incorrect effect of posts falling on Redshire map
- Fixed error when unused consumables with passive bonus are displayed as used
- Fixed error with incorrect display of crater created when object is destroyed
- Fixed bug on Karelia map: waterline was too far from the shore

Projected release timeline: August 2011.

• Joindry

Joindry

UdiBenLudi schreef op maandag 25 juli 2011 @ 13:49:
Van overlords blog:

Monday, July 25, 2011
Preliminary Patch Notes v.6.6

World of Tanks 6.5 - 6.6 preliminary patch notes

- Added new map Siegfried Line;
- Added new tanks: Pz.VI Tiger (P), VK 4502 (P) Ausf A, E-50, Е-75, Е-100, T-15, T-25
- Panther II substituted for E-50 as tier 9 German medium tank, Panther substituted for Panther II as tier 8 German medium tank.
- Added consumable "Engine power boost"
- Free platoons for 2 players.
- Added extra battle tier (tier 1 tanks only) for newcomers - players, who played up to 10 battles
- Added platoon invite filter - "accept from friends only"
- Fixed few errors with display of water waves
- Increased credit income for US tank destroyers M10 and M36
- Increased match-making value for US tank destroyer T95
- Fixed bug when vehicle gets stuck due to critical inclination angle
- Fixed bug when destroyed tanks are displayed as non-destroyed tanks (rare)
- Reworked models of 76mm guns for M26 Pershing
- Fixed errors with disproportional tank icons
- Added machine-gun slot to the model of top turret of IS-4
- Fixed incorrect effect of posts falling on Redshire map
- Fixed error when unused consumables with passive bonus are displayed as used
- Fixed error with incorrect display of crater created when object is destroyed
- Fixed bug on Karelia map: waterline was too far from the shore

Projected release timeline: August 2011.
Niks van gemerkt.

Het enige wat ik nog steeds jammer vind is dat wanneer je dood bent, je niet meer kan zien waar je geraakt bent. Als je ge one shot wordt vind ik het wel leerrijk te weten waar ik geraakt ben.

• User
No shit sherlock.

Bekijk voor de gein de laatste zin eens. :>

• Joindry

Joindry

User.tmp schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:57:
[...]

No shit sherlock.

Bekijk voor de gein de laatste zin eens. :>
Ik bedoel, de fouten heb ik niet gemerkt...
Beetje chagrijnig he jij.

• User
Joindry schreef op maandag 25 juli 2011 @ 15:25:
[...]

Ik bedoel, de fouten heb ik niet gemerkt...
Beetje chagrijnig he jij.
Ik kan ook echt ruiken wat je bedoelt he....

Ik heb ergens last van.

[Voor 4% gewijzigd door User op 25-07-2011 15:41]

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-06 08:41

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User.tmp schreef op maandag 25 juli 2011 @ 15:39:
[...]

Ik kan ook echt ruiken wat je bedoelt he....

Ik heb ergens last van.
Cement "drinken" zorgt voor de nodigen lasten ;).

Overigens ben lekker aan het scouten geweest met mijn PZIII, geweldig is dat om lekker hard te scheuren langs iedereen en vervolgens nog even paar arty's af te knallen. Op naar de Pz4.

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:39
Iemand hier die toevallig een account op de Russische server heeft? Het is zo saai alleen op de test server :-(.

[Voor 10% gewijzigd door Paprika op 25-07-2011 18:11]

• wontcachme

wontcachme

Paprika schreef op maandag 25 juli 2011 @ 18:11:
Iemand hier die toevallig een account op de Russische server heeft? Het is zo saai alleen op de test server :-(.
Jammergenoeg niet. Maar is er nog iets veranderd aan de Patton?

• Paprika
http://puu.sh/3Frl
Zo te zien niet.

• wontcachme

wontcachme

Jammer. Had gehoopt dat ze wat hadden aangepast waardoor hij weer wat precieser was/hogere mondingssnelheid zou hebben. Mis dat toch wel heel erg momenteel. Schieten en rijden is redelijk onmogelijk nu bij afstanden boven de 100m

[Voor 10% gewijzigd door wontcachme op 25-07-2011 18:27]

• Paprika
Ik heb gister op een vriend zijn account 20 potjes gespeeld met een vriend zijn Patton. Is de eerste x dat ik een medium speelde sinds januari, maar ik vond het toch wel een overpowered tankje eigenlijk. We wonnen 18 potjes, 1 draw, 1 verloren en ´t gemiddelde XP was 1281, door een 5-tal 1 minute rush cap potjes voor 300 a 500 XP. Ik kon eigenlijk niets slechts vinden (ik heb dan ook nooit andere mediums gespeeld buiten een T44 in de beta vroeger dus ik weet niet of andere veel beter zijn). Zelfs een Maus was gewoon nomnom. Voor pub battles lijkt mij een medium dan ook de leukste tank om te spelen.

[Voor 21% gewijzigd door Paprika op 25-07-2011 18:32]

• User
Can't see if trolling or...

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik kan dat vanuit mijn T-54 of ISU-152 nauwelijks geloven. Het moet wel vakantie zijn met een stortvloed aan scholieren in random battles?

• Paprika
Wat is er trolling aan?
http://www.vipeax.nl/shot_114.jpg
Dit was het 2e potje dat we speelde. Ik had bijna 10 kills gehad, maar bij het circlen van de GW Tiger bleek dat de SU8 ook naar voren was gegaan en toen werd ik getracked :-(. Was overigens best een leuk potje, omdat we na 3 minuten al 9 man kwijt waren. Hele team ging valley rushen. ;w

De opmerking voor pub battles was gerelateerd aan het feit dat (althans bij ons) een medium maar heel zelden in de clanwar setup zit en ik daarvoor geen medium zou grinden.

[Voor 14% gewijzigd door Paprika op 25-07-2011 19:07]

• User
Vergelijk de Patton voor de gein maar eens met de T-54.

Heb je direct door waarom ik dat zeg.

• Paprika
Ik vind de T-54 eigenlijk nooit zo'n probleem. De gun van de Patton is gewoon sick. Hij (= T-54) heeft soms rare bounces op de langere afstand, maar van kortbij heb ik tot noch toe nooit problemen gehad met andere tier 9 tanks. Wat is je probleem met de T-54 als ik vragen mag (ik heb nog niet zoveel potjes gespeeld om een goed beeld te kunnen vormen, dus als je me even kunt uitleggen waar ik op moet letten, graag!)?

[Voor 20% gewijzigd door Paprika op 25-07-2011 19:28]

• User
Survivability

En heb je trouwens de T9 Pershing gespeeld?

• Paprika
Nope, nooit gespeeld ben ik bang. Ik heb eigenlijk alleen toen rond de jaarwisseling bij de release van de T9 mediums even de T-54 geunlockt, maar daar heb ik nooit mee gespeeld.

• Esiq
Gezien jullie de T-54 rijden heeft iemand een tip voor mij op mijn bovenstaande vraag; Wat voor equipment zal ik op mijn T-43 doen? WAR, GLD, rammer of vent?

Ik breek er mijn hoofd over maar een paar meningen zouden wel helpen.. :)

• Paprika
Rammer > Vent > Vertical Stabilizer zou ik zeggen, de T-43 heeft geen ammo rack problemen. I.p.v. de Enhanced Gun Laying Drive zou ik je echt een Vertical Stabilizer willen aanbevelen. Die 10% aiming time is eigenlijk alleen zinvol bij arties (en misschien TDs?) waarbij je veel stil staat (als je beweegt doet die aiming time niets en zeker in een medium beweeg je bijna altijd wel), stabilizer daarintegen is juist geweldig voor de meeste tanks, maar de T-43 is erg traag voor een medium, dus de Rammer en vents zou ik prioriteit geven.

[Voor 17% gewijzigd door Paprika op 25-07-2011 19:50]

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Vent en rammer zet ik sowieso al erop om de accuratie en rate of fire competitief te houden. 3de vakje kan je naar smaak vullen. Voor zover ik het kan herinneren, krijg je vanaf T-44 pas toegang tot vertical stabilizer.

[Voor 4% gewijzigd door rapture op 25-07-2011 19:51]

• Paprika
Dan kun je beter die 3e open laten :P. De andere opties zijn het geld niet waard, tenzij je ze al hebt en wel goud wilt gebruiken om hem later weer eraf te halen.

• Esiq
Klopt, de stab werkt pas vanaf de T-43. Ik twijfelde vooral heel erg hard over de WAR. Maar gezien jullie een beetje bevestigen dat mijn vermoeden correct was en ik niet zo vaak spontaan ontplof dan ga ik wel met vipeax zijn idee mee.

Bedankt in ieder geval.. :)

• Paprika
Usertmp, zelfs jij hebt geen account op de Russische server? :-( Dat had ik van jou toch wel verwacht :P.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Even wezen scouten :P.

• User
Paprika schreef op maandag 25 juli 2011 @ 19:54:
Usertmp, zelfs jij hebt geen account op de Russische server? :-( Dat had ik van jou toch wel verwacht :P.
Neuh, ik wacht wel rustig tot de tanks op de gewone server uitkomen. ;)

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Met 12 gespot kom je dicht bij mijn 15.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

rapture schreef op maandag 25 juli 2011 @ 20:33:
[...]
Met 12 gespot kom je dicht bij mijn 15.
Haha ^^

Ik heb het ongeveer 3 tot 5 minuten levend uit gehouden door elke keer rondjes te rijden. Uit eindelijk heeft mijn team er ongeveer 6 gesloopt door men gescout. ^^

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-03 22:49

crizyz

ne.t.weaker

De KV switch kom toch nog niet in de komende patch 6.6 hoorde ik net op de chat. :/

Iemand enige ervaring met de RAM-II? Heb me maar een wat gold aangeschaft, maar zit me nu te bedenken of ik daar de RAM-II voor aan zal schaffen of niet. Schijnt dat het een redelijke 'farmer' is. :)

Scheelt het veel op latere tiers om niet een Löwe maar een RAM-2 te hebben?

Crizyz op Steam

• wontcachme

wontcachme

Dat en de dubbele russische tree gaat volgens mij verschoven worden van 6.7 naar 7.0 inmiddels. Baal daar ook van. Kan die ruimte die de KV en KV3 inneemt goed gebruiken :P

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Dan heb ik in ieder geval nog even de tijd om te grinden naar de KV-3. :+

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-06 07:05

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

crizyz schreef op maandag 25 juli 2011 @ 23:33:
De KV switch kom toch nog niet in de komende patch 6.6 hoorde ik net op de chat. :/

Iemand enige ervaring met de RAM-II? Heb me maar een wat gold aangeschaft, maar zit me nu te bedenken of ik daar de RAM-II voor aan zal schaffen of niet. Schijnt dat het een redelijke 'farmer' is. :)

Scheelt het veel op latere tiers om niet een Löwe maar een RAM-2 te hebben?
Lowe farmed in goede wins 80K-100K+ credits. You do the math...

Elke premium tank behalve een Lowe kopen is mijn inziens zonde van het gold.
wontcachme schreef op maandag 25 juli 2011 @ 23:35:
Dat en de dubbele russische tree gaat volgens mij verschoven worden van 6.7 naar 7.0 inmiddels. Baal daar ook van. Kan die ruimte die de KV en KV3 inneemt goed gebruiken :P
USSR changes zitten gewoon in 6.7. Check your resources...

[Voor 21% gewijzigd door JeroenNietDoen op 26-07-2011 09:58]

"Oooh Jeroen!"

• Joindry

Joindry

De Lowe kost nu wel al 37.5euro. daar heb je 3 maanden premium voor. Ik vind het gewoon jammer dat je met je Lowe nog extra wedstijdjes moet gaan doen. Terwijl je met premium met je zelfde tank(s) kan verderspelen an +50%.

Voordeel van de Lowe is dan wel dat ie permanent is. maw hebje binnen 3 maanden en 1 dag nog wat geld tekort, gaat het sneller met de Lowe, dan zonder premium...

Ik speel gewoon niet graag met mijn Lowe, te traag, enkel goede front armor. Eigenlijk echt een noobtank. rij recht naar de vijand, sta stil, mik en schiet een paar keer. (wordt afgeknald, hou er 35.000silver aan over en 600XP) Dan speel ik liever met mijn Jagdpanzer IV, echt waar. Maar als ik snel nog wat silver nodig heb, speel ik met mijn Lowe. (momenteel heb ik dik 4mil silver staan, dus de Lowe staat stof te happen...)

[Voor 10% gewijzigd door Joindry op 26-07-2011 10:11]

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Lowe genereerd elke dag 1800-2500 free exp. Als andere tanks locked zijn speel ik ook lowe. Gaat om de grind die je ermee kan maken.

En noobtank, tja misschien ligt dat dan aan jezelf. Lowe in de handen van goede speler kan meer uithalen dan jij in je jagdpanzer. Als we het echt over een sucky tank moeten hebben dan heb jij er net 1 genoemd...

[Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 26-07-2011 10:39]

"Oooh Jeroen!"

• Joindry

Joindry

Kaap schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:38:
Lowe genereerd elke dag 1800-2500 free exp. Als andere tanks locked zijn speel ik ook lowe. Gaat om de grind die je ermee kan maken.

En noobtank, tja misschien ligt dat dan aan jezelf. Lowe in de handen van goede speler kan meer uithalen dan jij in je jagdpanzer. Als we het echt over een sucky tank moeten hebben dan heb jij er net 1 genoemd...
Tuurlijk kan de Lowe meer, hij is ook 2 tiers hoger en heeft dubbel zoveel penetration... En ja het is een sucky tank en toch speel ik er nog liever mee... zo erg vind ik de Lowe. Ok hull down is de Lowe een beest. Maar daar ervaar ik weinig spelplezier aan.

@wontchactme, true binnen zijn Tier is het een goede tank. De gun en turret maken veel goed en gezien het goldtank is krijg je idd veel XP. maar de reload is zo traag (zelfs op 116%+rammer) en de damage niet zo danig hoog. (ivm met de Tiger II bvb)

[Voor 14% gewijzigd door Joindry op 26-07-2011 11:21]

• wontcachme

wontcachme

Kaap schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 09:57:
[...]

USSR changes zitten gewoon in 6.7. Check your resources...
Will check :).

Q: Hello Overlord,
in which patch will be added new russian heavy tree line with IS-4 as tier X tank?

A: 6.7 or 7.0

En de opvolger van de IS4: http://forum.worldoftanks...view__findpost__p__733859

Lowe vind ik echt een beest. Zeker in de handen van een meer ervaren gebruiker. Heb daar mijn beste potjes mee behaald qua credits/xp. Alleen in tier 10/9 battles kom je tekort.

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Huh, KV wordt niet gesplitst toch in 6.7?Anders moet ik er nog even een kopen... patch notes zeggen er niks over.

[Voor 17% gewijzigd door Zoijar op 26-07-2011 11:19]

• User
Een IS-4 en een VK4502 gesolo'd in mijn T95. :P

Ze dachten dat ze mij samen wel even in de pan zouden hakken, viel dat even vies tegen.

• UdiBenLudi
Zoijar schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 11:19:
Huh, KV wordt niet gesplitst toch in 6.7?Anders moet ik er nog even een kopen... patch notes zeggen er niks over.
We zitten nu op 6.5 eerstvolgende patch is 6.5 -> 6.6 met de duitse tree veranderingen... 6.6->6.7 is nog onbekend wat er veranderd... 7.0 zou franse introduktie worden dacht ik...

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User.tmp schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 11:21:
Een IS-4 en een VK4502 gesolo'd in mijn T95. :P

Ze dachten dat ze mij samen wel even in de pan zouden hakken, viel dat even vies tegen.
Hoeveel kost dat nu qua ammo en repair kosten?

• User
Totaal rond de 30-40k aan credits.

Shells zijn 1650 credits per stuk.

[Voor 54% gewijzigd door User op 26-07-2011 11:37]

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

UdiBenLudi schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 11:27:
[...]

We zitten nu op 6.5 eerstvolgende patch is 6.5 -> 6.6 met de duitse tree veranderingen... 6.6->6.7 is nog onbekend wat er veranderd... 7.0 zou franse introduktie worden dacht ik...
Ahh ok, mijn fout. thanks :)

• Joindry

Joindry

Even een breinspinseltje.
(Er zijn nog geen specs gekend over de tiger P behalve zijn armor en "long 88" he?)
Lijkt het jullie mogelijk dat de laatst engine bij de VK3001(P) de eerste engine zal worden bij de Tiger (P)? (gezien het beiden porchemoteren zullen worden) Als het dezelfde is kan ik em zo goed nu al unlocken, anders doe ik er de moeite niet voor, mn VK is best leuk nu. Met de 12.000 XP train ik wel wat camo dan.

• User
Joindry schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 11:52:
(Er zijn nog geen specs gekend over de tiger P behalve zijn armor en "long 88" he?)
Lijkt het jullie mogelijk dat de laatst engine bij de VK3001(P) de eerste engine zal worden bij de Tiger (P)? (gezien het beiden porchemoteren zullen worden) Als het dezelfde is kan ik em zo goed nu al unlocken, anders doe ik er de moeite niet voor, mn VK is best leuk nu. Met de 12.000 XP train ik wel wat camo dan.
Wat is nog niet bekent?

• UdiBenLudi
Joindry schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 11:52:
Persoonlijk acht ik de kans groot... Want het chassis ziet er bijna hetzelfde uit alleen de turret lijkt echt te veranderen van 3001(P) -> Tiger(P)...
Maar je zou het Vipeaxe moeten vragen die zit op de testserver en daar zou de Tiger(P) moeten rondcrossen...

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Dat zal haast wel ja. Net als dat de E-series de Maybach motoren gebruikt.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Joindry schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:47:
[...]De gun en turret maken veel goed en gezien het goldtank is krijg je idd veel XP. maar de reload is zo traag (zelfs op 116%+rammer) en de damage niet zo danig hoog. (ivm met de Tiger II bvb)
Wat een onzin kraam je uit zeg.

Lowe:
10,5 cm KwK46 L/70
RoF: 5.7 rounds / minute
Penetration: 234
Damage: 320
Accuracy: 0.29
Aimtime: 2.5

Tiger II:
10,5 cm KwK 46 L/68
RoF: 6 rounds / minute
Penetration: 225
Damage: 320
Accuracy: 0.3
Aimtime: 2

Beide crews zijn 100%, hebben ventilation en rammer. Daarnaast is het zo dat een premium tank niet meer exp verdient, enkel credits.

Doe geen uitspraken met vergelijkingen naar andere tanks als je de feiten niet kent.

[Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 26-07-2011 12:06]

"Oooh Jeroen!"

• Aarge
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-07-2022
Vraagje:

Als je uit gaat van de nog te komen patch over KV naar KV-1 en KV-2 erbij.
Je hebt KV. Moet je KV-2 turret ook hebben of is alleen de KV-2 turret research al voldoende?

Enne... Als je nog een KV (oftewel 2e) erbij neemt. Dan neem ik aan dat die 2e KV ook omgetoverd gaat worden naar KV-1, maar krijg je nog een 2e KV-2?

Trouwens, er volgt een actie: T-28 voor de halve credits. Kan je een 2e T-28 erbij nemen voor de helft van de normale credits om sneller die KV exp. te grinden. Vervolgens kan je die weer verkopen. Ik neem aan dat de prijs dan weer normaal wordt en verkoop je die voor de helft van de normale credits. Oftewel je maak een break-even. :P

• User
Aarge schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:10:
Trouwens, er volgt een actie: T-28 voor de halve credits. Kan je een 2e T-28 erbij nemen voor de helft van de normale credits om sneller die KV exp. te grinden. Vervolgens kan je die weer verkopen. Ik neem aan dat de prijs dan weer normaal wordt en verkoop je die voor de helft van de normale credits. Oftewel je maak een break-even. :P
Je kan een tank maar 1 keer kopen.

Maar je mag wel een T-28 en een T28 in je garage hebben.

[Voor 5% gewijzigd door User op 26-07-2011 12:13]

• Joindry

Joindry

Dat zijn inderdaad, dezelfde motoren.
Dit is goed nieuws, geen engines om te researchen dan, geen radio en de eerste gun is ook dezelfde als de top gun van de VK3001 (P). Dus "slechts" 37k (1xtracks, turret en gun) XP en je hebt een goed tijgertje.

@kaap, hebje ook de draaisnelheid van de turret en de snelheid. wat mijn grootste probleem is met de Lowe is zijn traagheid, de T2 draait rondjes rond me.
Slechts zinsconstructie van me dernet, ik verwees niet naar de gun van de Lowe dattie slecht was; Ik bedoelde ongeveer zelfde gun, maar de rest is zo verschillend, wat de T2 dan een stuk beter maakt (volgens mij)

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

De Lowe is natuurlijk gewoon een hele goede premium tank. In sommige situaties zelfs beter dan de KT, maar logischerwijs all-round iets minder dan de volledig geupgrade tier 8s. (ik heb er zelf geen een, maar genoeg over gehoord en tegen gespeeld...)

(zo nu nog even snel m'n Vk4502 grinden, dan zit ik niet vast aan de E-series als dat een lachertje blijkt)

[Voor 35% gewijzigd door Zoijar op 26-07-2011 12:18]

• wontcachme

wontcachme

Joindry schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:14:
@kaap, hebje ook de draaisnelheid van de turret en de snelheid. wat mijn grootste probleem is met de Lowe is zijn traagheid, de T2 draait rondjes rond me.
Slechts zinsconstructie van me dernet, ik verwees niet naar de gun van de Lowe dattie slecht was; Ik bedoelde ongeveer zelfde gun, maar de rest is zo verschillend, wat de T2 dan een stuk beter maakt (volgens mij)
Ten eerste, wanneer je in een brawl komt met een Tiger II doe je iets verkeerd. Een Löwe hoort niet voorop te rijden. Daarvoor is de frontarmor te zwak. En als je al in een gevecht komt moet je goed manouvreren. Niet alleen de turrent draaien, maar ook de tank zelf bv achteruit steken en tegelijk draaien. En natuurlijk tegen de rijrichting van de Tiger II draaien. Dan kom je hem elke keer tegen.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Zoijar schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:16:
dan zit ik niet vast aan de E-series als dat een lachertje blijkt)
Dat blijkt dus al een lachertje te zijn.

"Oooh Jeroen!"

• Joindry

Joindry

wontcachme schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:18:
[...]

Ten eerste, wanneer je in een brawl komt met een Tiger II doe je iets verkeerd. Een Löwe hoort niet voorop te rijden. Daarvoor is de frontarmor te zwak. En als je al in een gevecht komt moet je goed manouvreren. Niet alleen de turrent draaien, maar ook de tank zelf bv achteruit steken en tegelijk draaien. En natuurlijk tegen de rijrichting van de Tiger II draaien. Dan kom je hem elke keer tegen.
Niet in gevecht komen is nu eenmaal niet altijd een keuze...

en true on the second one, ik vrees wel dat je elkaar sneller passeert dan je kan herladen... Even controleren deze avond (Joindry goes on suicide run with Lowe)

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Kaap schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:21:
Dat blijkt dus al een lachertje te zijn.
Tsja, als ik hoor "front armour van een KT en penetration van een KT" ... dan denk ik niet dat je heel lang leeft :( En dan moet er geloof ik nog elke match goud in om hem zijn top snelheid te laten halen?

[Voor 14% gewijzigd door Zoijar op 26-07-2011 12:24]

• wontcachme

wontcachme

Zoijar schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:23:
[...]

Tsja, als ik hoor "front armour van een KT en penetration van een KT" ... dan denk ik niet dat je heel lang leeft :( En dan moet er geloof ik nog elke match goud in om hem zijn top snelheid te laten halen?
Dat goud niet meer. LAs net dat de supercharger niet komt maar de motor standaard naar 1200hp gaat. En anders was de supercharger ook maar 1 tot 2 minuten.
Joindry schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:22:
[...]

Niet in gevecht komen is nu eenmaal niet altijd een keuze...

en true on the second one, ik vrees wel dat je elkaar sneller passeert dan je kan herladen... Even controleren deze avond (Joindry goes on suicide run with Lowe)
geen close combat dan :P

En sneller passeren dan herladen met twee heavies gebeurt nooit. Denk niet dat een Tiger II binnen 12 seconde om jou heen draait als jij ook nog eens tegenstuurt/meestuurt/meedraait. Als je eenmaal weet hoe je effectief circelen kan tegenwerken is het niet moeilijk meer.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Joindry schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:22:
En niet om het een of ander maar ik kijk net naar je profile. Lowe is je enigste heavy tank, verder heb je enkel lowbies. Hoe kan je dat uberhaupt een vergelijking gaan maken als je zelf nog maar zo weinig ervaring hebt en d.m.v. van 30,- tier 8 instapte.

"Oooh Jeroen!"

• Joindry

Joindry

Kaap schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:31:
[...]

En niet om het een of ander maar ik kijk net naar je profile. Lowe is je enigste heavy tank, verder heb je enkel lowbies. Hoe kan je dat uberhaupt een vergelijking gaan maken als je zelf nog maar zo weinig ervaring hebt en d.m.v. van 30,- tier 8 instapte.
Het was nog 25 euro en ooit al gehoord over vrienden :P
Veel hands-on ervaring met andere heavies heb ik persoonlijk idd niet.(zeg ik toch ook niet) Maar erop kijken meer.
Al wat ik weet is, kom ik met mijn tier 6 tank een tier 7 of 8 tegen, is het probleem minder groot dan wanneer je met de Lowe een tier 9 of 10 tegenkomt. (en dattie het al zeker niet moet hebben van de snelheid om een hit and run te doen :S)

En mijn eerste heavy komt eraan, bij 6.6 gaan we naar een tijgertje, graauw
En hey :( hou het een beetje lief he, mijn stats zijn zo slecht niet.

[Voor 5% gewijzigd door Joindry op 26-07-2011 12:43]

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-06 12:53
Voor iemand die zonder premium speelt heb je absoluut geen slechte stats, btw aanmelden voor GoT2 :p

• Joindry

Joindry

Ashrah schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:45:
Voor iemand die zonder premium speelt heb je absoluut geen slechte stats, btw aanmelden voor GoT2 :p
Ik heb twee weken met premium gespeel in den beginne, het ging me echt te traag vooruit. (de Pz 35, 38 en 38NA)

en voor GOT2, ik ben belg, jullie gaan me niet verstaan op mumble. Ik spreek nogal in een overtuigd lokaal dialect wanneer het niet zo goed wil vlotten :S

[Voor 23% gewijzigd door Joindry op 26-07-2011 12:57]

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Joindry schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:41:
Veel hands-on ervaring met andere heavies heb ik persoonlijk idd niet.(zeg ik toch ook niet) Maar erop kijken meer.
Het gaat erom dat iets beheersen enige tijd kost. Zo duurt het inschieten van een BL-10 of een andere gun ongeveer 70 potjes en dit is alleen maar het mikken en hoe doelwitten betrouwbaar kunnen raken. Voor manoeuvres, timing,... heb je nog meer ervaring nodig.

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Joindry schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:55:
en voor GOT2, ik ben belg, jullie gaan me niet verstaan op mumble.
*grin* Ik denk dat het wel moet lukken.... ;)

Maareh, tier 7 versus tier 8 is gewoon anders dan tier 8 vs tier 9. Iha zijn de tier 9s de eerste echte superheavy tanks. Die schieten veel harder en hebben echt beter armour.

[Voor 28% gewijzigd door Zoijar op 26-07-2011 12:59]

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

[...]
25,- dan en wat is er met je vrienden? 250 battles op mijn Tiger 2 en 207 op mijn Lowe. Lijkt mij aardige ervaring om die 2 met elkaar te kunnen vergelijken.
[...]
Al wat ik weet is, kom ik met mijn tier 6 tank een tier 7 of 8 tegen, is het probleem minder groot dan wanneer je met de Lowe een tier 9 of 10 tegenkomt. (en dattie het al zeker niet moet hebben van de snelheid om een hit and run te doen :S)
Dat probleem heb je met een IS-3 en een T32 tegen tier 10 heavies net zozeer hoor. Idem voor jou strakjes in je Jagdpanther en Ferdinand. Daarnaast moet je voor hit & run mediums gaan spelen.

"Oooh Jeroen!"

• rgras
  • Niet online
Joindry schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:55:
[...]

Ik heb twee weken met premium gespeel in den beginne, het ging me echt te traag vooruit. (de Pz 35, 38 en 38NA)

en voor GOT2, ik ben belg, jullie gaan me niet verstaan op mumble. Ik spreek nogal in een overtuigd lokaal dialect wanneer het niet zo goed wil vlotten :S
Belgen zijn juist het hoogtepunt van de GoT-mumble. :+

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-06 12:53
Zoijar schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:57:
[...]

*grin* Ik denk dat het wel moet lukken.... ;)
Idd moet je Joeri/Blackbear en de rest af en toe horen

[Voor 29% gewijzigd door Ashrah op 26-07-2011 13:01]

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Goed, anders geven ze eens toe dat er iets is dat niet geweldig werkt in het spel:

Overlord: "2. Such platoons don't confuse match-making system. Overall MM value of the two teams is equal even in this case. "

Ja, de MM werkt geweldig. In alle gevallen precies gelijke teams. ...

• Paprika
Kaap schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:58:
Dat probleem heb je met een IS-3 en een T32 tegen tier 10 heavies net zozeer hoor. Idem voor jou strakjes in je Jagdpanther en Ferdinand. Daarnaast moet je voor hit & run mediums gaan spelen.
Nou, een Ferdinand zou toch wel moeten denken: "Yummy! Moneys!". Zeker met de 128mm waarbij ie meer DPS doet dan een VK4502/Maus/IS4/IS7/T34/T30 etc.

Blijft dan ook geniaal hoevaak ik :F als er een Maus met een Ferdinand (met de 128mm) komen en iedereen probeert de Maus te killen, terwijl de Ferdinand sneller dood gaat en ook nog eens een stuk meer schade doet. ;(

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Paprika schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:03:
[...]

Nou, een Ferdinand zou toch wel moeten denken: "Yummy! Moneys!". Zeker met de 128mm waarbij ie meer DPS doet dan een VK4502/Maus/IS4/IS7/T34/T30 etc.

Blijft dan ook geniaal hoevaak ik :F als er een Maus met een Ferdinand (met de 128mm) komen en iedereen probeert de Maus te killen, terwijl de Ferdinand sneller dood gaat en ook nog eens een stuk meer schade doet. ;(
Ja Ferdi is wat minder alhoewel ik op mijn tier 8's weinig moeite heb om Ferdi's goed te damagen.

"Oooh Jeroen!"

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Het is toch goed dat de Maus aggro aantrekt, dan kunnen de damage dealers hun werk doen.

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-05 20:57
Ik speel zo en dan nog eens met mijn T30 en kom een Maus tegen, maar damn, zelfs dan bounce ik naar mijn idee teveel. Er zijn zelfs voor een T30 maar een paar echte weakspots op een maus waar ik flink dmg kan doen.

Jammer genoeg kom ik niet altijd een maus tegen, dus kan niet goed uitzoeken waar ik moet schieten. Ik weet nu iig 2 plaatsen, op de turret rechts naast de gun en op de lower plate tussen de tracks. Oja, ook de zijnkant van de turret kan flinke dmg doen op de maus. Ergens anders nog?

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

rapture schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:04:
Het is toch goed dat de Maus aggro aantrekt, dan kunnen de damage dealers hun werk doen.
Het gaat erom dat de tegenstanders van die Maus geen correct target pakken. Ja die Maus is gevaarlijk, maar die Ferdi doet meer damage. Dus die moet eerst neer.

"Oooh Jeroen!"

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee