Ik zit net op 0 exp vanwege de turret, maar dan ga ik keihard grinden!Paprika schreef op zondag 24 juli 2011 @ 22:18:
Je zult de BL-9 echt nodig hebben. Daarna moet je je inderdaad als een medium gedragen. Bijvoorbeeld op de hill gaan bij maps zoals Himmelsdorf. Verder gewoon je snelheid gebruiken voor kiekeboe stijl, maar dan na het schieten niet blijven hangen, maar naar een ander gedeelte van de map gaan zodat ze nooit pre-aimed op je zijn.
Vooral dus het feit gebruiken dat je een betere gun hebt dan mediums en meer snelheid dan heavies.

Ik denk niet dat de IS-4 mogelijk word voor de patch. Qua exp punten misschien net maar qua centjes nog niet. Ik wil eerst mijn T-44 upgraden naar een T-54. Maar nu je het zegt viel het me wel op. Ik stond een aantal potjes terug vast op een brug in mountian pass en mensen bleven bouncen op mijn zijkanten. Recht van voren deed het meer pijn.wontcachme schreef op zondag 24 juli 2011 @ 22:22:
Tot je de BL9 hebt blijf je het moeilijk houden tegen tiergenoten en hoger. Verder heeft de IS3 een target voorop zitten waar men moet mikken ongeveer (onder de schuine plaat en driver hatch). Verder moet je goed oefenen met wanneer naar voren komen en schieten. Wanneer je merkt dat een de tegenstander net heeft geschoten moet jij gaan. En vooral blijven flanken omdat je van voren vrij kwetsbaar bent.
En wacht maar tot je de IS4 hebt. Dan denk je dat je met neon borden boven je rijdt van "schiet mij"
Maar om een lang verhaal kort te maken. Ik zal doorbijten tot de BL-9, hopen dat die er een leuke tank van maakt