Net een terror-potje met mijn T-44 gehad!

Victory!
Battle: El Halluf Thursday, July 21, 2011 11:10:10
Vehicle: T-44
Experience received: 1,390
Credits received: 29,920
Battle Achievements: Reaper
Omdat al onze heavies 1 kant op gingen op deze map besloot ik om de andere kant in de gaten te gaan houden. Met een andere medium stond ik dus de lange oprit omhoog in de gaten te houden. Toen ik in de kill-feed zag dat onze tanks toch wel erg hard werden afgemaakt besloot ik de andere kant op te scheuren.
Eenmaal de heuvel op geklommen zag ik een VK3002DB welke onze 2 heavies probeerde te flanken. 2x op geschoten, een keer in de flank geraakt de andere bouncde op zijn front armour. Deze is door onze arty richting de schroothoop gestuurd.
Ondertussen hadden de enemy heavies onze laatste 2 heavies afgemaakt en kwamen ze richting mij. de Tiger II stond als eerste voor mijn loop. 2% *BOEM* en weg. De IS-3 zou het daarna even proberen. 14%. Ik ontwijk zijn eerste shell en weet 'm in zijn rechter achterkant te raken. Die was ook dood.
Een 8% Lowe wist mij wel hard te raken, mijn HE shell die zijn zijn flank ging was voldoende. Toen stond er nog een 2% lowe eenzaam tussen de wrakken. Met een beetje slim manoeuvreren stond mijn 100mm in zijn flank. Boem en deze was weg.
Toen stond het 3-4. 2 TD's en ik aan onze kant. 2 TD's, een arty en een Duitse med aan hun kant. Tijdens het omhoog rijden kwamen de vijandige TD's in onze basis tevoorschijn, deze hebben verloren van onze TD's.
Eenmaal omhoog spot ik de arty in het stadje, hij houd netjes de hoek van zijn gebouw in de gaten. Ik rijd dwars door muren en een gebouw heen en sta naast 'm. 1 shell in zijn zijkant, blijf rijden zodat ik naar zijn achterkant kijk en geef 'm daar nog een shell.
Toen ging ik maar cappen, maar eenmaal op 45% werd de overgebleven Duitse medium door onze TD's gesniped.
Heb alleen de restjes van anderen kunnen opruimen, maar voelt wel geweldig!
Had het niet kunnen doen zonder onze heavies