[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 27.585 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

MSalters schreef op zondag 17 juli 2011 @ 17:17:
Hoe raak je uberhaupt iets? Ik heb nu na 10 games een hit ratio van 7%. Een eeuwigheid wachten totdat je accuracy een beetje opknapt lijkt niet genoeg, afgezien van het feit dat je dan afgeknald wordt.
Wat veel helpt is om je smoke uit te zetten. Dan zie je waar je schiet.

res/particles/tank/ en daar alle xml files die met 'shot_' beginnen renamen (naar bv _shot_*)

Wat ook kan, vooral in lagere tiers, is dat je verder dan je maximum range schiet probeert te schieten. Je ziet ze dan wel, maar kan ze niet raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:20

rapture

Zelfs daar netwerken?

En niet door muren, rotsen,... proberen te schieten op een vijand achter cover. Er zijn spelers die niet eens de mini-map in de gaten kunnen houden en ammo verspillen op rotsen. Je moet de guns kennen, bepalen hoeverre de vijand exposed is en kunnen inschatten wanneer je het kan raken of niet. Last-minute de schietprocedure afbreken als de vijand iets verandert of je bent niet helemaal zeker.

Mijn Hetzer heeft maar 66 % hit ratio met de 10,5 cm HE gun in 300 tot 400 m gevechten en het one-shotten van voorbijscheurende scouts. De ISU zit op 78 %, T-44 op 78 % en T-54 op 82 % hit ratio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:23
Kaap schreef op zondag 17 juli 2011 @ 18:23:
Een degelijk persoon zit volgens mij altijd wel boven de 65% hitratio. Ik zelf zit op 74% overall.

Zegt meer over iemand dan win/loss ratio zoals een bepaald persoon hier graag mee patst en een strakke plasser van krijgt :>
Aah, heerlijk op de man spelen :).

Met die stelling zeg je dus dat iemand die 10x schiet en er 5 raak schiet minder bijdraagt dan iemand die maar 1x schiet en die toevallig raak schiet. Uiteraard zie je dat dan ook makkelijk terug in de stats waar mensen hun eigen health niet eens weten te doen in damage.

Mijn (derp) KV heeft een hit ratio van 60%. :+ Wint gelukkig wel bijna alles. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Paprika op 17-07-2011 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Paprika schreef op zondag 17 juli 2011 @ 19:01:
Mijn (derp) KV heeft een hit ratio van 60%. :+ Wint gelukkig wel bijna alles. :)
Maar jij wint uberhaupt bijna alles :+ (Wat wel lekker is dat ik zo'n goede en ervaren speler niet uit hoef te leggen precies waarom al die statistieken zo'n onzin zijn in dit spel) Goed, next... ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Zoijar op 17-07-2011 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Betrouwbaarheid van het vuur in je platoon belangrijk. Anders krijg je toestanden zoals mijn Hetzer die rustig frontaal tegen een StuG zit te duelleren en 2 KV's rond mij konden de StuG niet redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Hoezo next? Ik wil best wel eens weten wat er zo speciaal is aan hit ratio. Als iemand op een afstand van 600 meter schiet. 10 maal een shell laat vliegen, er 5 raakt en er 5 mist. De persoon naast hem wacht tot desbetreffende persoon bijna niet te missen is en doet het laatste schot. Is die hit ratio in dat geval dan echt zoveel waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ben het hier met Vipeax eens, Hit ratio zegt helemaal niet zo veel over hoe "goed" je bent. Misschien wel als je voornamelijk aan t brawlen (of arty) bent, maar niet als je aan t snipen bent over je maximale view range. Dan mis je gewoon meer ook al weet je dat iemand daar zit. Ook ben ikzelf iemand die graag onmogelijke schoten probeert. Schoten waarbij je net een hoekje van een tank ziet uitsteken rond 400 meter en dan toch de gok waagt om dat hoekje te raken. Vaak mis je, maar als je hem dan toch raakt, maakt het je dag veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Het is een gemiddelde en de BVR (600 m), kwart tank, turret only, shell over hindernis smijten,... schoten zijn erbij gerekend. Een normaal potje voor mij is 20 hits en 21 shells gebruikt. Er sluipt altijd wel een "anger shot" of de laatste seconden voordat iemand niet meer zichtbaar is, erin om niet met 100% hit ratio te werken. In slechte potjes kan ik hopen missers hebben, maar dat is in het gemiddelde meegerekend.

Het geeft een indicatie of iemand een beetje betrouwbare schutter is. Als iemand teveel shells weggooid en op herlaadtijden zit te wachten, dan zakt de damage output snel. Kan hij echt niet een secondje wachten of beetje beter mikken om de shell erop te smijten?

De dunne lijn tussen te impulsief en beheersing. Teveel beheersing en je speelt te safe zodat je teveel vijanden in leven laat. En te impulsief zorgt ervoor dat je tegen herlaadtijden aankijkt en opportuniteiten mist.

[ Voor 14% gewijzigd door rapture op 17-07-2011 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
rapture schreef op zondag 17 juli 2011 @ 19:16:
Het geeft een indicatie of iemand een beetje betrouwbare schutter is. Als iemand teveel shells weggooid en op herlaadtijden zit te wachten, dan zakt de damage output snel. Kan hij echt niet een secondje wachten of beetje beter mikken om de shell erop te smijten? De dunne lijn tussen te impulsief en beheersing.
Dus zou je damage per battle als een betere indicatie kunnen nemen. Dan hef je bad teams (voor een groot deel) op, hef je de voordelen van wachten tot je 100% raak schiet op, hef je de nadelen van snipen op etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 06:44
Ik reageerde ook enkel op een vraag/opmerking m.b.t. hitratio. Het enige wat ik daarbij stelde is dat hitratio naar mijn mening meer zegt over een speler dan win/loss ratio waar sommige mensen om 1 of andere reden een zeer strakke plasser van krijgen. Ik heb nergens gezegd dat hitratio de beste indicatie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Het is moeilijk om een formule te bedenken waarmee je aan de hand van een score bepaalt of iemand beter is. Hoe ga je de dunne lijn tussen te impulsief en te beheerst kwantificeren? Veel damage in een battle betekent niet dat je op cruciale momenten het schot kan leveren om je team mate te redden.

De heerlijkste wolkpacks of duetten tussen mediums is iemand die jou perfect begrijpt en jij begrijpt hem perfect. We redden elkaar door elke keer vlak voor het ontvangen van het dodelijke schot, de tegenstander met een perfect schot dood te trappen. Dan is de hit ratio hier van cruciaal belang en perfecte timing en driving skills. Hoe ga je de timing en driving skills kwantificeren? Als iemand niet kan schieten, dan helpt goede timing en driving niet veel. Raak schieten is niet eens het moeilijkste dat er te leren valt.

[ Voor 4% gewijzigd door rapture op 17-07-2011 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Damage per battle zegt ook niet alles. Als je bijvoorbeeld alleen in goede companies speelt, dan maak je de tegenstander vaak af, zeker als je aan het eind de restanten sloopt: meer dmg/game. Als je alleen gold shells schiet, dan hit je bv 8 uit 10 ipv 6 uit 10: meer dmg/game. Als je alleen met de beste guns speelt dmv free experience schiet je gemiddeld harder: meer dmg/game. Dat alles kan een enorm verschil geven tussen spelers die eigenlijk verder hetzelfde doen.

Verder, wat is damage? Goed spotten kan net zo belangrijk zijn, of in je eentje een flank vertragen door weinig te schieten. Is een Maus speler die amper schiet, maar wel een heel team ophoudt zodat je de cap wint een slechte speler?

Zelfde voo hit ratio idd. Ik heb liever dat iemand een 50/50 gok neemt als de aim nog niet op z'n kleinst is, maar de tegenstander begint al in cover te rijden, dan iemand die niet schiet. Met een average van 70% krijgt die laatste hierdoor een nog hogere hitratio.

Daarom zei ik, al die statistieken zeggen zo weinig. Vandaar, next :)

[ Voor 38% gewijzigd door Zoijar op 17-07-2011 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Zoijar schreef op zondag 17 juli 2011 @ 19:51:
Als je bijvoorbeeld alleen in goede companies speelt, dan maak je de tegenstander vaak af
Companies zijn slecht voor je damage per battle. Je hebt er minder tegenstanders en meer spreiding = minder targets. Als je een platoon bedoelt, ook daar kwam ik al snel tot de conclusie dat zowel XP als damage per battle dropt. Je hebt zelf minder inbreng in het spel omdat het gemiddeld spelersniveau stijgt. Ik doe dan ook nooit mijn doubles met andere.
zeker als je aan het eind de restanten sloopt: meer dmg/game.
Als je 5 man met 300 health killed doe je toch minder dan 2 volle tier 8s bijvoorbeeld? Dus nee, ook bij campachtig gedrag zie ik dat niet zo snel gebeuren.
Zoijar schreef op zondag 17 juli 2011 @ 19:51:Als je alleen gold shells schiet, dan hit je bv 8 uit 10 ipv 6 uit 10: meer dmg/game.
Dat aantal lijkt mij zeer minimaal eigenlijk. Ik draag zelf altijd 1 gold round mee voor een matchbeslissend schot (bv 1v1, beide low health) en zelfs dan durf ik niet te kijken, want ook een gold round kan bij een zeer slechte hoek bouncen of missen.
Als je alleen met de beste guns speelt dmv free experience schiet je gemiddeld harder: meer dmg/game.
Dat percentage dropt toch wel behoorlijk bij > 200 games. Na een genoeg aantal potjes zou je je eigen health toch wel minimaal moeten kunnen rechttrekken.
Verder, wat is damage? Goed spotten kan net zo belangrijk zijn, of in je eentje een flank vertragen door weinig te schieten. Is een Maus speler die amper schiet, maar wel een heel team ophoudt zodat je de cap wint een slechte speler?
Ook die waardes zouden al snel moeten worden rechtgetrokken door het spelen van genoeg potjes. Mocht ieder potje zo gaan dan weet ik al dat ik niet met die Maus een platoon zou willen vormen.

[ Voor 3% gewijzigd door Paprika op 17-07-2011 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 17:27
Hmm, lijkt een kwestie van prutstanks te zijn. Die Tier 1 dingen raken geen bal, Tier 2 haalt makkelijk het dubbele. Met dat tempo zou je tegen Tier 7 al 400% moeten raken :+

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:47

wontcachme

You catch me? No you wont

MSalters schreef op zondag 17 juli 2011 @ 22:49:
Hmm, lijkt een kwestie van prutstanks te zijn. Die Tier 1 dingen raken geen bal, Tier 2 haalt makkelijk het dubbele. Met dat tempo zou je tegen Tier 7 al 400% moeten raken :+
Wacht maar tot tier 10. Dan wil je dat alles raak is ivm de kosten van een schot :P. Maar er zit natuurlijk ook een leercurve in en het verschilt per land hoe precies de gun is.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiskid
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-11-2024
Zoijar schreef op zondag 17 juli 2011 @ 19:08:
[...]

Maar jij wint uberhaupt bijna alles :+ (Wat wel lekker is dat ik zo'n goede en ervaren speler niet uit hoef te leggen precies waarom al die statistieken zo'n onzin zijn in dit spel) Goed, next... ;)
Mijn IS7 heeft een hitratio van 85%, IS4 86% >:) en dat met joeri company rushen.....

[ Voor 4% gewijzigd door wiskid op 18-07-2011 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

wiskid schreef op maandag 18 juli 2011 @ 00:20:
Mijn IS7 heeft een hitratio van 85%, IS4 86% >:) en dat met joeri company rushen.....
Netjes :) Ik vind het wel goed hoor als mensen hoge stats hebben, maar zelf geef ik er niet zo veel om.

Ik zit op 78/79%, maar wil dan ook nog wel mensen hun cover kapot schieten, of gewoon voor de lol een huisje aan het eind, of een overwinnings schot in de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

De goedkope 250 credit shells van mijn JagdPanther gooi ik ook tegen huizen om de cover van een tegenstander te slopen. Met 1000, 1200 of 1600 credits wordt het steeds conservatiever en helemaal als de herlaadtijden richting 15 seconde gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Er was eens een slugger uit Niger
Had zijn zinnen gezet op een tiger
Hij schoot 15 keer,
maar dat deed niet veel meer,
dan wat jeuk aan het kontje van tijger.

[ Voor 74% gewijzigd door hexta op 18-07-2011 10:11 ]

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

Kaaaap! hij is Elite hoor mn Jagdtigertje :P

nu druk aan het farmen voor de Stug E-100 en andere projectjes waar ik tussendoor tegenaan loop, wil ook nog een Hummeltje hebben voor de afwisseling tussendoor kwa speelstijl haha zit nu bij de grille maar zag al dat er via de pz4 een makkelijker weggetje loopt :P

anyways Iam ready to serve ...sir!

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Vivaladen schreef op maandag 18 juli 2011 @ 08:00:
Kaaaap! hij is Elite hoor mn Jagdtigertje :P

nu druk aan het farmen voor de Stug E-100 en andere projectjes waar ik tussendoor tegenaan loop, wil ook nog een Hummeltje hebben voor de afwisseling tussendoor kwa speelstijl haha zit nu bij de grille maar zag al dat er via de pz4 een makkelijker weggetje loopt :P

anyways Iam ready to serve ...sir!
Die 3 punten aan het eind, zou het niet leuker zijn om die te verdelen over het stukje tekst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-05 13:33

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

hexta schreef op maandag 18 juli 2011 @ 08:18:
[...]

Die 3 punten aan het eind, zou het niet leuker zijn om die te verdelen over het stukje tekst?
Lol alsjeblieft ga geen commentaar geven op iemand als je daarnet daarboven zelf achter elke zin een enter loopt te zetten, alsof je een limerick zit te lezen. :')

Overigens Vivaladen, hoe ga je dat doen voor die Stug dan? Gewoon veel xp proberen nog te halen op je JT?
Kut potje btw heh tijd terug :P, op Campnovka.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-05 23:09
Nou ik heb een su8 erbij. Was wel even wennen zeg. Schiet heel anders dan de su5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Nemean schreef op maandag 18 juli 2011 @ 08:59:
[...]

Overigens Vivaladen, hoe ga je dat doen voor die Stug dan? Gewoon veel xp proberen nog te halen op je JT?
Kut potje btw heh tijd terug :P, op Campnovka.
De ferdinand zal straks eindigen in de Stug E-100, genoeg exp op je ferdi zetten en je kunt meteen researchen wanneer de nieuwe TD lijn erbij komt :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Houdt het nuttig en ontopic.

Ik heb mijn slugger 1e potje 1-on-1 tegen een noobtiger hij heeft mij 2 keer geraakt (en gekilled) ik heb hem 15!!!!!! keer geraakt en gepenetrate met een gemiddelde damage van 7% hij had nog 5% hp over toen hij mij afmaakte en dat is dan een tier 6 TD. 15 fucking penetrating shots bizar

[ Voor 66% gewijzigd door psychoclown op 18-07-2011 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

@Pyschoclown, zal zeker even veel XP wezen als wat we nodig hebben voor de JT?

[ Voor 79% gewijzigd door psychoclown op 18-07-2011 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta

[ Voor 95% gewijzigd door psychoclown op 18-07-2011 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

..knip..

OT: Moet nog 30k xp voor men gun. :+ *Breekt het ijs*

[ Voor 91% gewijzigd door psychoclown op 18-07-2011 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 13:34
Hier iemand die binnenkort ook tier 10 gaat binnenkomen met een beetje hulp van Wargaming. Ik heb inmiddels genoeg free-exp en exp om de IS4 te researchen. Ik ga nog even wachten zodat ik meer free-exp kan uitsparen. De Tier 10 is volgens mij altijd meteen elite en modules researchen hoeft dan volgens mij niet. Die XP kan ik dan mooi gebruiken om nog richting tiger of jagdpanther, panther te gaan oid. Iemand nog tips. Zit inmiddels op 35k free exp.

Wat wordt trouwens de nieuwe tier 9 als de is4 tier 10 wordt?

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
Een of andere object 83742897365329563295 wordt een nieuwe tier 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

..knip..

@Gizzy die word vervangen door een Object 252
http://wiki.worldoftanks....Soviet_Tank_Tree_Full.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door psychoclown op 18-07-2011 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Ja inderdaad de nieuwe tree gevonden. Ik kan de officiele aankondiging echter helaas niet meer vinden met uitleg van hoe en wat. Daarnaast gezien dat de 3001 (h) direct gaat aansluiten op de panther. Ga dus deze nu researchen vanaf mijn PzIV en veel exp erop sparen, zodat ik straks klaar ben voor de panther. Nu nog naar de panther proberen te komen betekend veel exp verlies eigenlijk. Moet ik de 3001 (p) en de 3002 (DB) nog samen zon 130k exp zonder modules, dus dat ga ik maar niet proberen.

Daarnaast ook de 3601 research om de tiger tree vast te houden vanuit de PZIV. En wellicht ook nog Ferdi snel proberen te halen zodat ik de Stug E100 kan doen. Mmm nog veel te doen in de Duitse tree.

[ Voor 12% gewijzigd door Gizzy op 18-07-2011 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

..knip..
psychoclown schreef op maandag 18 juli 2011 @ 09:26:
[...]

De ferdinand zal straks eindigen in de Stug E-100, genoeg exp op je ferdi zetten en je kunt meteen researchen wanneer de nieuwe TD lijn erbij komt :)
jij hebt me helemaal door! die ferdi schuift straks lekker naar de linker Tree recht onder de Stug E-100 dus das een goeie zaak haha kan ik hem gelijk unlocken maareh begreep dat ie zn elite status zou houden?

[ Voor 30% gewijzigd door psychoclown op 18-07-2011 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik hoop deels dat ze het zoals bij de KV-1/KV-2/KV-3 doen.

[ Voor 16% gewijzigd door Nemean op 18-07-2011 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Een vraagje ik ga vrijdag op vakantie voor 12 dagen en ik weet niet maar vind iemand het leuk om met een kv-3 kv stugg marder en m3 lee te spelen? (wil wel graag IS en die tank die na de stugg komt) en je krijgt waarschijnlijk voor een tientje gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

dudee schreef op maandag 18 juli 2011 @ 12:43:
Een vraagje ik ga vrijdag op vakantie voor 12 dagen en ik weet niet maar vind iemand het leuk om met een kv-3 kv stugg marder en m3 lee te spelen? (wil wel graag IS en die tank die na de stugg komt) en je krijgt waarschijnlijk voor een tientje gold.
Hoe ver is je stug op dit moment? Vind het niet erg om het voor je te doen.. speel toch al vaak genoeg TD. En hoef er niks voor overigens, tenslotte gaat het spel om het plezier ;).

Overigens wat moet je nu nog met je KV als je al een KV-3 hebt? :P

[ Voor 10% gewijzigd door Nemean op 18-07-2011 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Vivaladen schreef op maandag 18 juli 2011 @ 10:25:
..knip..

[...]

jij hebt me helemaal door! die ferdi schuift straks lekker naar de linker Tree recht onder de Stug E-100 dus das een goeie zaak haha kan ik hem gelijk unlocken maareh begreep dat ie zn elite status zou houden?
Klopt die zal elite blijven ook al heb je de Stug E-100 nog niet geresearched.

Overigens het artikel: http://game.worldoftanks....rees-revised-and-improved

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Nemean schreef op maandag 18 juli 2011 @ 12:55:
[...]
Overigens wat moet je nu nog met je KV als je al een KV-3 hebt? :P
Ik zal er dan maar even intrappen. Vanwege de russische tree revision, dan krijg je straks 2 extra tankjes ipv 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Laatst online: 16-05 12:19
Gizzy schreef op maandag 18 juli 2011 @ 13:39:
[...]

Ik zal er dan maar even intrappen. Vanwege de russische tree revision, dan krijg je straks 2 extra tankjes ipv 1.
Of grind naar KV-1S of S-51 arty...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Inderdaad S-51 is voor mij ook nog een doel, dat ik door middel van het halen van de doubles gewoon wil doen. Zit inmiddels op iets van 60k met mijn kv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-01 12:20
psychoclown schreef op maandag 18 juli 2011 @ 13:39:
[...]

Klopt die zal elite blijven ook al heb je de Stug E-100 nog niet geresearched.

Overigens het artikel: http://game.worldoftanks....rees-revised-and-improved
Zijn deze tech tree revisies al doorgevoerd? Indien niet: wanneer zijn ze van plan om deze door te voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Ze verwachten eind juli begin Augususts 6.6 uit te rollen, maar dat zou zomaar nog een maand kunnen opschuiven gezien het trackrecord van Wargaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik heb ook een KV in KV2 uitvoering voor de slots, hmm misschien toch nog maar gelijk door pushen naar de KV-3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Net even wat screenshots van de E-50 gezien, man wat een vet apparaat daar ga ik dus echt wel voor grinden straks. Nu ga ik het niet meer halen helaas. Toen de tree revisions waren begonnen ben ik met de russen begonnen, stupid me, maar ja nu de is4 is wel een leuke beloning voor de grind. Maar om een of andere reden heb ik nog niet altijd de fun uit de beta gehad. Daar speelde ik met de duitse lijn en kon altijd ontzettend genieten van de accuracy. Bij deze russen werkt het missen soms frustrerend en ghostshells uit de Bl-9 zijn ook irritant. Zal waarschijnlijk ook met mijn speelstijl te maken hebben. Soms gewoon geen geduld. O-) .

Anyways naast de russische lijn kijk ik ernaar uit om straks met de Panther rond the sjeezen en door alle russische meds gepwnd te worden hahaha. Hoe ervaren de Duitse spelers dat, is bij jullie het gras ook groener in het groene (russische kamp) zoals dat voor mij groener is bij de Duitsers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Gizzy schreef op maandag 18 juli 2011 @ 13:55:
Anyways naast de russische lijn kijk ik ernaar uit om straks met de Panther rond the sjeezen en door alle russische meds gepwnd te worden hahaha. Hoe ervaren de Duitse spelers dat, is bij jullie het gras ook groener in het groene (russische kamp) zoals dat voor mij groener is bij de Duitsers?
Ik had ook meer lol in de duitse tanks in beta (maus; maar maus is ook echt veel beter geworden na release). Op de IS-4 na, die is wel heel lekker. IS-7 is een beetje 'meh' in publics vooral. Ben nu dan ook m'n KT in orde aan het maken voor de E-series heavies.

[ Voor 7% gewijzigd door Zoijar op 18-07-2011 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Panther I en II dwingt weinig respect van de andere mediums af en tier 7 TD's. Ik heb ze altijd als gemakkelijk penetreerbare doelwitten gezien. Ze zijn dikker/groter, dan de Russische tegenhangers zodat het gebrek aan accuratie aan de Russische kant gecompenseerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 10:12

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Gizzy schreef op maandag 18 juli 2011 @ 13:55:
. Zal waarschijnlijk ook met mijn speelstijl te maken hebben. Soms gewoon geen geduld. O-) .

2 verschillende kampen en 2 totaal verschillende speelstijlen, je moet ff de zwakte van je tank opzoeken en er anders mee gaan spelen net als bijv. met de Tiger 1, historisch gezien een kickass machine maar met de tegenstand die je krijgt kan je hem beter als sniper gebruiken (tenzij je top tier bent) te vaak zie je tiger spelers rondrijden met de "korte Loop" en een shotgun attitude die een zekere russische speeltstijl imiteren en als je de T7 us en Ussr heavy's bekijkt zie je ook dat de tiger niet gemaakt is voor close combat puur en alleen omdat ie van alle kanten te penetreren is,maar heb je de 88 long en aardig wat camo stats dan zul je zien dat het een geweldig goede sniper is!

maarja mensen hebben een bepaald gevoel bij bepaalde tanks en als ze dat niet waarmaken? Tiger kwam in het echt voornamelijk shermans tegen en die kan ie prima hebben toch?

maarja als alle argumenten falen dan roepen de devs ineens wel "nerfed for balancing issues" en tja het is een ww2 tank game maar vind toch wel dat ze een beetje cheaten hoor! vooral met die IS7 die kwam pas in 1948 uit en toen mochten de duitsers al zo'n 3 jaar geen tanks meer maken, Jagdtiger heeft echt bestaan ennuh die Object?? lijkt me nog steeds sterk dat dat ding meer Shells terug kopt dan een JT! net zoals die absurd hoge camo waarden van dat ding,maarja zo hebben we allemaal wel wat haha

maar uiteindelijk gaat het allemaal om de speelstijl, wel je met je heavy ff lekker de beuk drin gooien ga dan "OP-Russia" hou je van het wat langere afstand werk en wat meer accuracy? Go Germany! (kan je niet kiezen ga dan USA :P)

(maar ik zou geen rusland spelen puur uit principe,wel een startje gemaakt maar voelde "Nicht Güt" )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Ja ik gebruik de Russiche Heavies ook iets meer om soms even wat hits te nemen om het team vooruit te helpen. Alleen is een IS3 nou niet bepaald OP. Rechterkant is gewoon gatenkaas, ammorack heel vaak naar de sjaak. Echter vind ik gek genoeg snipen met Germans wel weer leuk, ondanks dat ik soms geen geduld daarvoor heb in de russen. Misschien omdat die redelijk vaak missen. Anyway ik pas me wel aan maar ben straks blij met wat Duitse accuracy.

Wat betreft dat de Duitse mediums een wat groter doel zijn, dat klopt inderdaad, echter bounced een panther op zijn front mijn bl-9 vaker dan een t44 dat doet (naar mijn idee). Eveneens bij de vergelijking t-43 en vk3002DB. Maar ja das puur ervaring en misschien noobishness dat ik daar niet op de juiste plekken schiet.

Ik moet zeggen dat de Panther II en T54 best wel aan elkaar gewaagd zijn zoals ik ze ervaar in de IS-3. Misschien dat de zijkant van de T54 nog iets meer bounced dan de Panther II (die is dan ook gewoon kaarsrecht aan de zijkant). Ik zie Panther II's ook nooit zo rondrijden als mensen in een T54 doen: Als kippen zonder koppen.

[ Voor 17% gewijzigd door Gizzy op 18-07-2011 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

T-54 vind ik wel 1 van de meest irritante mediums ever. Zijn snelheid, laag profiel, damage output. Heel irritant geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04 19:27
Nemean schreef op maandag 18 juli 2011 @ 14:21:
T-54 vind ik wel 1 van de meest irritante mediums ever. Zijn snelheid, laag profiel, damage output. Heel irritant geval.
Ik heb de T30 pas paar dagen, maar wel meerdere T54's flink mogen raken. Op zijn minst rond de 50% dmg! Dat is erg lekker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

patrickos85 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 14:30:
[...]

Ik heb de T30 pas paar dagen, maar wel meerdere T54's flink mogen raken. Op zijn minst rond de 50% dmg! Dat is erg lekker :+
Dat kan ik geloven, maar wat mij opvalt is dat de Panther II en de Patton gewoon veel makkelijker af te maken zijn. Of het komt omdat ze zoveel groter zijn en trager, of dat de spelers gewoon slechter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nemean schreef op maandag 18 juli 2011 @ 14:31:
[...]

Dat kan ik geloven, maar wat mij opvalt is dat de Panther II en de Patton gewoon veel makkelijker af te maken zijn. Of het komt omdat ze zoveel groter zijn en trager, of dat de spelers gewoon slechter zijn.
Ze zijn iets trager en makkelijker te penetreren oa. Doordat ze hoger zijn.
Wel dienen ze, in ieder geval de panther (II), heel anders gespeeld te worden dan de T-54.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Nog maar even voor de duidelijkheid:

Sinds vanmiddag 2 uur is de inschrijving voor The Drill: Field Workout heropend met een verdubbeling van het aantal teams. Ik heb een team gemaakt GoT waar ik nog 9 man bij kan gebruiken. Minimaal tier 8 of tier 5 arty.

Wachtwoord is te vinden op:
http://www.gatheringoftan...p?f=17&t=237&p=2556#p2556

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
BramSd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 15:51:
Nog maar even voor de duidelijkheid:

Sinds vanmiddag 2 uur is de inschrijving voor The Drill: Field Workout heropend met een verdubbeling van het aantal teams. Ik heb een team gemaakt GoT waar ik nog 9 man bij kan gebruiken. Minimaal tier 8 of tier 5 arty.

Wachtwoord is te vinden op:
http://www.gatheringoftan...p?f=17&t=237&p=2556#p2556
Ik wil me wel inschrijven, kan nu alleen even niet aangezien ik op het werk ben en cookies hier niet worden gewaardeerd door de sec. infra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:57
Heb me ook ingeschreven. Ik zal meedoen met mijn VK4502, crew 100% en nog 15 k tot laatste gun :D

Spannend, heb zoiets nog nooit gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Die 4502 is wel tier 9 :)
Maar ze zaten toch al dik over de 200 teams? en 2x 128 is slechts 256.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Helaas: je mag maximaal tier 8 spelen in The Drill: Field Workout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
ow verkeerd gelezen.. my bad. Dan kies ik wel voor mijn KT :) nog beter eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik had jullie graag willen joinen met mijn Ferdinand maar helaas zit niet bij GoT en aan een TD hebben jullie vast niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 18:55
We hebben mijn T28 al. O-)

En je bent altijd welkom bij GoT hoor. ;) *;

[ Voor 48% gewijzigd door User op 18-07-2011 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:48
Zitten er hier ook nog gewoon gasten op de u.s. server te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User.tmp schreef op maandag 18 juli 2011 @ 17:45:
We hebben mijn T28 al. O-)

En je bent altijd welkom bij GoT hoor. ;) *;
Haha :P, ik denk dat ik wel mijn huidige clan ga verlaten aangezien die redelijk in actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-05 09:40

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Even eentje waar ik trots op ben, slechts 2 kills gedaan. een T44 volledig en een T29, net gn 100%. Nog twee spots erbij en nog twee damaged voor ongeveer 50% ( een VK 3001H en een Tiger I)
Jammergenoeg wel struggle met de laatste twee niet overleefd. Tiger was laatst levende...

Spreekt vanzelf dat het steeds beter gaat tussen mij en mijn VK. Vandaag eindelijk een 88mm in bezit.

Victory!
Battle: Ruinberg maandag 18 juli 2011 20:08:17
Vehicle: VK 3001 (P)
Experience received: 1.951
Credits received: 53.088
Battle Achievements: Master Gunner, Sharpshooter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 18:55
Nemean schreef op maandag 18 juli 2011 @ 20:16:
[...]

Haha :P, ik denk dat ik wel mijn huidige clan ga verlaten aangezien die redelijk in actief is.
Je bent iig welkom in GoT :)

Elke week worden er 1 of meerdere landingstournamenten georganiseerd, deze week hebben we 5 tournamenten openstaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
User.tmp schreef op maandag 18 juli 2011 @ 21:17:
[...]

Elke week worden er 1 of meerdere landingstournamenten georganiseerd, deze week hebben we 5 tournamenten openstaan. :)
Dat maakt mij wel gelukkig :)
(helaas val ik met mijn T34 wel een beetje buiten de boot, maar dat is mijn eigen schuld/probleem)
Ik vind het erg tof dat we steeds grotere teams (binnenkort 2 misschien?) kunnen neerzetten en steeds actiever mee doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-05 14:58
Vraagje over de nieuwe trees die op komst zijn met volgende patch :

1) Als je een KV in je garage hebt en je hebt de KV-2 turret geunlockt in de techtree krijg je dan na de patch een KV-2 extra naast je geconverteerde KV-1?

2)Als je een KV-3 in je garage hebt krijg je dan een T-150 gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User.tmp schreef op maandag 18 juli 2011 @ 21:17:
[...]

Dan zie je me zeker binnenkort verschijnen ^^.

@Hierboven.

Voor zo ver ik begrijp heb je een KV met KV2 onderstel en KV2 turret (equiped) dan heb dan krijg je inderdaad 2 tanks. En heb je een KV-3 krijg je inderdaad nog een gratis tank er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-03 08:07
Weet iemand of het de moeite is om bij de vk3601 de motor te upgraden naar de beste? Stock heeft hij 610 pk maar met de beste motor heeft ie 750 pk. Ben nog aan het twijfelen of ik dit wel wil doen want is toch behoorlijke hoeveelheid xp om hem te upgraden. Eerst 11000 en dan nog eens 23000 voor de beste motor. Ben dus aan het twijfelen of ik niet van de eerste keer moet doorsparen voor de tiger? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Het is zeker verstandig om de beste motor te pakken! Deze kan je namelijk ook gebruiken in de Tiger 1. Je kan er voor kiezen om research te doen bij de Tiger 1, maar dat raad ik niet aan. De vk3601 is naar mijn mening veel fijner om mee te rijden vergeleken met de Tiger 1.

Geniet van je vk3601! :D

Vraagje trouwens:

Momenteel heb ik repair als skill bij mijn vk4502. Nu is mijn vraag: welke skill zal ik hierna pakken? in 87 potjes ben ik een keer in de fik gegaan dus firefighting is niet echt nodig. Aan de andere kant veel camo waarde zal ik nooit krijgen. Welke van de twee zal ik nemen?

[ Voor 33% gewijzigd door oosterhofjf op 19-07-2011 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

@ Hierboven doe een mix zou ik zeggen, en wissel het daarna af.

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/116120838-2.jpg

Toch voel ik me klein!

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/116129388-2.jpg
Deze vond ik zelf wel heel chill gaan, 26 schoten waarvan 25 raak. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-04 20:19

ShockWave

Lost it somewhere

Nemean schreef op maandag 18 juli 2011 @ 22:36[/message]:
Voor zo ver ik begrijp heb je een KV met KV2 onderstel en KV2 turret (equiped) dan heb dan krijg je inderdaad 2 tanks. En heb je een KV-3 krijg je inderdaad nog een gratis tank er bij.
Je KV wordt vervangen voor een KV-1 model met je oorspronkelijke KV crew getraind voor de KV-1.
Ben alleen benieuwd of de 107mm ook aanwezig blijft..heerlijke gun.
"Players who have a KV in their garage at the time of the revision will have it replaced with a KV-1. The KV’s crew will be trained for the KV-1."

De KV-2 krijg je met een garageslot en 100% crew voor niks mits je de KV-2 turret hebt geresearch..(dat grote flatgebouw ding).
"Additionally players who have researched KV-2's turret for KV will get a KV-2 with an extra garage slot and the KV-2 will be assigned a 100% crew."

De KV3 wordt een Tier 7 en je krijgt de T-150 in stadaard setup met 100% crew en garageslot gratis welke tussen de KV1 en KV3 komt te liggen in de nieuwe tree.
"Players who have a KV-3 in their garage at the time of the revision will get a KV-3 in its new status with its existing module and research setup and its old crew. Additionally they will also get a T-150 with a stock setup, extra garage slot, and 100% crew."

Je moet wel beide voertuigen in je garage hebben staan anders werkt het niet.
Wanneer de update komt weet ik niet maar ik kan dus 3 nieuwe tanks verwelkomen als het zover is.. :P
Wat ik wel balen vindt is dat ik na mijn KV3 naar de IS 4&7 wilde gaan wat nu dus 2 lijnen worden na de KV-1S en KV-3.
Moet momenteel nog 42000XP voor een IS-1/2 in mijn KV-3. 8)7
Er wordt niet gesproken over het bezit van een KV en een IS dat je dan "gratis"een KV-1S mag verwelkomen.
Ff doorgrinden en dan maar afwachten.
Heb even wat elite tanks teruggehaald om free xp te farmen.

[ Voor 3% gewijzigd door ShockWave op 19-07-2011 05:00 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Ik ben em ook maar eens aan het downloaden. Lijkt me wel een leuke game. Tanks, tanks en nog eens tanks. Al zeggen al die namen mij op het moment nog niet zoveel. :$

@ Nemean, wat zijn dat voor een huge-ass SPG's die naast je rijden/staan? :|

Ik dacht al, ik ken je naam ergens van. Blijkbaar had ik je ooit eens toegevoegd op xfire voor BF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:47

wontcachme

You catch me? No you wont

crizyz schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 06:36:
Ik ben em ook maar eens aan het downloaden. Lijkt me wel een leuke game. Tanks, tanks en nog eens tanks. Al zeggen al die namen mij op het moment nog niet zoveel. :$

Ik dacht al, ik ken je naam ergens van. Blijkbaar had ik je ooit eens toegevoegd op xfire voor BF2.
GWE. De duitse top SPG's. De tier 8 SPG's (hoogst haalbare) zijn groot en erg pijnlijk :(

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

crizyz schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 06:36:

Het zijn inderdaad GWE's. Zijn echt te groot, dan is mijn oh zo grootte Ferdinand hartstikke klein. :+

Ik heb inderdaad Battlefield 2 gespeeld, maar had je een andere naam op XFire dan op GoT? Want ik kan me je naam niet herinneren. Of het was in die periode dat ik 600+ contact personen had (nu ongeveer 80). Je mag me altijd opnieuw toevoegen op xfire btw: wofssnakebite. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
glennvho schreef op maandag 18 juli 2011 @ 22:37:
Weet iemand of het de moeite is om bij de vk3601 de motor te upgraden naar de beste? Stock heeft hij 610 pk maar met de beste motor heeft ie 750 pk. Ben nog aan het twijfelen of ik dit wel wil doen want is toch behoorlijke hoeveelheid xp om hem te upgraden. Eerst 11000 en dan nog eens 23000 voor de beste motor. Ben dus aan het twijfelen of ik niet van de eerste keer moet doorsparen voor de tiger? :)
Eerst voor de Tiger gaan en de 3601 behouden, vervolgende met de Tiger de tracks, turret en gun etc vrij spelen en met je 3601 de engines. Op die manier kun je 2 modules tegelijkertijd researchen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

psychoclown schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:06:
[...]

Eerst voor de Tiger gaan en de 3601 behouden, vervolgende met de Tiger de tracks, turret en gun etc vrij spelen en met je 3601 de engines. Op die manier kun je 2 modules tegelijkertijd researchen :)
en mocht je ooit de TD kant opwillen de Tiger1 unlock je ook gelijk de 3e motor voor de Jagdtiger mee :)
ik ben eerst t/m de ferdi de TD tree ingegaan en toen de Tiger 1 unlocked en daarna mn Jagdtigertje gehaald.

welke kant ik nu ook opwil heb zowiezo steeds de Beste radio (T9) en de beste motor beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-04 20:19

ShockWave

Lost it somewhere

Lekker potje.. :P

Battle: Lakeville Woensdagnacht 06/07-07-2011 tijd omstreeks 01:00
Vehicle: KV met 107mm, standaard ammo
Shots: 11
Hits: 9
Hits received: 8
Startpositie: Base II

Ben op deze map niet zo snel met de KV vanwege de heuvels....vandaar defensive positie

Eerst linkerflank defense richting richeltje...kwam dus een snelle BT7...1 shot door zijn bodem heen.. :w
Toen werd het aan die zijde erg druk met teammates welke perse ook over de richel wilden kijken terwijl er toch echt meerdere TD's, 1 KV en wat mediums aan de andere zijde stonden.
KV nog wel wat kunnen damagen maar kon geen clear shot meer krijgen zonder kans op teamdamage.
Affijn team ging doorpushen dus ik maar weer richting base en afwachten....
Middendoor ging het niet goed waarbij er een KV, pzkpfw IV en pzkpfw 38 mijn team afslachte..
Toen kwamen ze de hoek om...3x oneshot... :w

Aiaiai linkerflank is weg...toch niet goed die rush over de richel... :S
Komen daar nou een Marder II en een KV???
Even goede positie zoeken...kiekeBOOOOM 2x oneshot was voldoende.... :w

7(8)7 Volgens mij is mijn team weggevaagd in het dorp rechts...ik ben alleen over... :"(
Tegenover mij nog 1 T40 TD en een M37 SPG niet de makkelijkste voor zo'n langzaam monster als waar ik nu in rijdt rondkruip.
Heee T40 komt vanuit het dorp..grrr hij schiet op mij...ik ook op hem..hij had meer nodig voor mij dan ik voor hem 1 was voldoende... :w
Direct vol op het gas om de spg geen kans te geven...schijnbaar zat hij niet op te letten er kwam geen artie mijn kant op.
Maar nu gaan voor de cap of wachten...wilde bijna middendoor tot er een bericht kwam dat de "NME close" was...
Hij kwam..hij zag mij en ik hem van links naar rechts door het beeld gaan....
Hij bleef achter een huis staan terwijl ik out in the open was met niet echt heel veel xp over...
Ik zag zijn icoontje achter het huis vertwijfeld heen en weer gaan om te keren....wil hij mij flanken??
Ff geduldig wachten, kon beide zijden van het huis goed bekijken en onder vuur nemen...
Uiteindelijk had hij genoeg moed verzameld en durfde hij het aan om zijn lot onder ogen te komen....1 shot :w
Heb onze eer dus weer even hoog kunnen houden.. :kaap2:
Bijlagen met screenshots als bewijs.....

http://www.gatheringoftanks.nl/forum/download/file.php?id=26
http://www.gatheringoftanks.nl/forum/download/file.php?id=27
http://www.gatheringoftanks.nl/forum/download/file.php?id=28

PS: mijn leukste potje tot nu toe was ooit nog op Malinovka, normaal een Campmap waar iedereen stil blijft staan wachten.
Toen melde er 1 "Rush trough te middle?" iedereen affirmative....
Ook echt iedereen op 0 vol gas met de mediums naar de andere zijde....die wisten niet wat ze overkwam, ze stonden nog niet eens op hun plekkie....het leek wel een cowboyfilm waarbij wij vol gas cirkelend om ze heen gingen en binnen 3 minuten iedereen hadden afgemaakt...
Helaas geen screens van die.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-01 12:20
@shockwae

Leuk verhaal! Zou je de screenshots ergens anders kunnen plaatsen? Ik kan ze helaas niet bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Ik heb wel een potje op Malinovka gehad waarbij de tegenstander vol rushte door het midden, terwijl de helft ging flanken (vorige week ergens), was minder leuke ervaring..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Een B) momentje toen de zijkant van een KV op 400+ meter de shell van mijn BL-10 bounced. Ik had dat in de chat getypt en iemand zei dat het waarschijnlijk armor van rubber heeft.

Mijn stock Ferdi is zo traag dat ik een Maus voorbij zag scheuren.

[ Voor 16% gewijzigd door rapture op 19-07-2011 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
Ik heb een KV met KV-2 turret. KV wordt vervangen door KV-1S? en krijg een KV-2 in een extra garage slot.
Blijft dit slot staan, ook als ik em weg doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Voggels schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:08:
Ik heb een KV met KV-2 turret. KV wordt vervangen door KV-1S? en krijg een KV-2 in een extra garage slot.
Blijft dit slot staan, ook als ik em weg doe?
Nee, zie het artikel wat ik onlangs herpost heb.
KV -> KV-1 en KV-2 (mits je de KV-2 turret hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
Ja bedoelde de KV-1.
Hoe zit het met de modules? M'n KV is nog bijna stock (nu de tracks en de KV-2 turret geresearched). Wat kan ik researchen dat mee gaat of wordt overgezet? Wat gaat niet mee/over?

Met die revision. M'n KV gaat weg en krijg daar een KV-1 en KV2 voor terug, met extra slot.
Stel ik doe de KV-2 weg, gaat de garageslot dan ook weg? Of blijft die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ze zullen in dezelfde setup geleverd worden, bijv. engine+tracks en turret op je KV, levert je hetzelfde op in de KV-1 en KV-2. Daarnaast krijgt de KV-2 gratis 100% crew.
Het extra garage slot zul je behouden ook al verkoop je de tank :)

Zelf ga ik voor de KV, KV-3 (hoef ik nog enkel te kopen wanneer de tijd rijp is) en de Panther.
Mocht het nog echt heel lang duren misschien ook nog wel de IS-4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Laatst online: 15-04 10:29

Moortn

Hallo

Ik heb me net ook geregistreerd, en heb nu 5 battles gedaan. Ondanks dat ik nog maar 2 kills heb gemaakt, vermaak ik me zeer. ik rijd rond in een MS-1, met een paar upgrades.

Eerst maar eens de wiki goed doorlezen, zodat ik geen domme dingen ga doen.

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelasti
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-01 14:03
Heyho Tweakers!

Heb me geregistreerd sinds afgelopen weekend, zeer vermakelijk om rond te rijden en gasten te slachten (of geslacht worden, maarja, dan is er gelukkig nog een reserve tank paraat!)

Vind het leuk maar mis wat tactical play. Speel voornamelijk casual/leveling. (atm 254 battles | 49%-49% met een 30% survival rate, kan hoger maar ben nog wat onervaren en bevind mezelf te snel/lang in het andere vizier :'( )

Het lijkt me leuk om met wat mensen de vijand te stalken via skype/mumble, heb deze dan ook al geinstalleerd.

Op dit moment heb ik de USA M5 geresearched maar weet niet of dit mijn favo tech is.
Heb ook de USA T57, speelt ook wel lekker als de base niet door scouts gerushed word.
Wil de killers ook nog uitproberen, weet niet waar ik uiteindelijk wil belanden.

Ben nog in gedachte of ik goud zal kopen, het maakt het wel een stukje simpeler.

Iemand een toevoeging? Shoot :D

[ Voor 8% gewijzigd door Xelasti op 19-07-2011 19:03 . Reden: battlestats ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Een maat speelt op mijn account wordt ie geteamkilled door een T-30, vraagt ie waarom teamkill je? Zegt ie doodleuk "I don't like TD's" vervolgens "Go report me mate" en "Go tell Victor to give me a cookie". Je zou toch spugen van dat soort mannetjes. Waarschijnlijk zijn het mensen met Premium, en die worden niet tot nooit gebanned. Ach ja trieste figuren moeten er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
Nemean schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 21:12:
Een maat speelt op mijn account wordt ie geteamkilled door een T-30, vraagt ie waarom teamkill je? Zegt ie doodleuk "I don't like TD's" vervolgens "Go report me mate" en "Go tell Victor to give me a cookie". Je zou toch spugen van dat soort mannetjes. Waarschijnlijk zijn het mensen met Premium, en die worden niet tot nooit gebanned. Ach ja trieste figuren moeten er zijn.
Ach hij wordt vanzelf een keertje blauw. Als ik hem dan tegen kom is tie dood :p

Maar premium bannen ze wel hoor. Ik ging een keer een brug blokkeren, 2 anderen blokkeerden de 2 andere bruggen... Potje erna verbinding kwijt, mocht niet meer inloggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

We hebben een landje gepakt :) Van de 44 teams bleek GoT toch de beste.

Er zijn flink wat tier 10s gesneuveld, maar dan voornamelijk van de tegenstanders. Deze was vooral mooi:

Afbeeldingslocatie: http://zoijar.homelinux.org/pub/owned.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
Net een leuk potje gedaan.

Afbeeldingslocatie: http://postimage.org/image/31ovzw52c/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

haha :D damn, je hebt het hele team gedamaged ook. Hotchkiss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
Zoijar schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 01:07:
[...]

haha :D damn, je hebt het hele team gedamaged ook. Hotchkiss?
Jup 8)

2 kills miste ik net op 0.000001 seconde. Iemand was me net voor.

En 1 was erg ver weg en ik schoot steeds mis. Tot iemand anders hem raakte :'(

Anders had ik ze alle 15 lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
Zoijar schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 01:05:

Er zijn flink wat tier 10s gesneuveld, maar dan voornamelijk van de tegenstanders. Deze was vooral mooi:

[afbeelding]
Netjes! Mooi dat we nu weer aan land zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 17:27
Moortn schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 18:49:
Ik heb me net ook geregistreerd, en heb nu 5 battles gedaan. Ondanks dat ik nog maar 2 kills heb gemaakt, vermaak ik me zeer. ik rijd rond in een MS-1, met een paar upgrades.

Staat niet op de wiki, wel in de tips, en is wel belangrijk: als je gekilled ben, ga geen kwartier wachten, maar exit de battle en pak een andere tank.

Verder ook wel belangrijk: check hoe ver je kunt schieten. Anders verraad je alleen je positie en schiet je er niets mee op.

Het meest effectief is het om achter een Tier2 tank aan te gaan. Ten eerste zijn dat relatief meer ervaren spelers, en ten tweede kun je met een Tier 1 uitstekend aangeschoten wild afmaken, of tanks die draaien om de Tier2 te bestoken.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-05 14:58
Moortn schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 18:49:

Ik vond de MS-1 best een leuk tankje.
Stock is die niet echt leuk maar met een paar upgrades kom je al best aardig mee in de tier1 - tier2 battles.

Zelf speel ik vooral op men KV en KV-3 op het moment.
Met men KV-3 moet ik de 100mm gun en IS nog unlocken. Heb momenteel de 122mm als wapen en die valt best mee ondanks de trage aim- en reloadtijd.
Op men KV grind ik stilletjes om de tier 6 arty te unlocken.
Ben vanavond ook eens aan de USA medium tree begonnen.
Met de M2 light tank best enkele aardige potjes gespeeld. Ga dit tankje nog eventjes houden en proberen op elite status te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Een vijandelijke M6 zei aan het begin van een potje dat hij niet graag tussen de monsters wilt zitten. Ik zei dat mijn T-54 helemaal niet zo groot is. Hij zei dat de lelijkheid van een T-54 het minstens zo monsterlijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Hebben jullie nog kv-3 nodig met 107mm voor the drill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Zoijar schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 01:05:

[afbeelding]
Heej Nice!!! Goed gedaan jongens! Ik kijk er naar uit binnenkort mee te doen met de Is-4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Ik weet niet zeker of een IS-4 sterk genoeg is. Mogelijk dat je daarmee kunt meedoen als hij is verplaatst naar tier 10.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.