Deze wil ik jullie niet onthouden... Wat een verschil 1 medium kan maken in een enkele battle. We hadden nog een KV-13, Pershing, T-34-85 en een VKnogwattes. Maar die gingen allemaal met de heavies mee.
Victory!
Battle: Himmelsdorf Saturday, July 16, 2011 03:26:17
Vehicle: T-44
Experience received: 2,300 (doubled for the first victory each day)
Credits received: 32,370
Battle Achievements: Steel Wall, Master Gunner, Sharpshooter
Het andere team had geen medium tanks, wel 5 arties. Ik ben als een idioot de heuvel op gereden met 2x KV-1S achter mij aan. Ik vlieg de vijandige basis binnen en knal gelijk 1 arty overhoop. Daarna speel ik 20 seconden met een KV (100% naar 25%) voordat ik langs 'm heen rijd om de basis verder te verkennen. Daar spot ik direct nog een arty (word gelijk geschoten door onze arty)
Eenmaal de basis door vind ik nog 2 stuks arty, 1 daarvan schiet ik zelf aan puin en de andere word opgeruimd door onze artillerie. Resultaat, wij 4 arty, hun 0.
Daarna komt de 25% KV en de 75% T29 mij pesten, ik had inmiddels nog geen 10% HP over plus een kapotte motor en tracks. Maar weet de T29 naar 7% te helpen waarna beide heavies door onze arty gekilled worden.
Om de hele bende af te sluiten ga ik de 2 KV-1S'en helpen om de vlag te cappen. Beste potje OOIT!