[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 27.771 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 10:02
XGmode schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:47:
[...]

Ok, dan weet ik genoeg.
Waardeloos opgezet die Clan Wars dus, beetje sneu dat je alleen mee kunt komen in de hoogste tiers.
Eens maar ze hebben natuurlijk wel events als The drill met max tier 8 ...

http://forum.worldoftanks...ield-workout-regulations/

en het spel is gewoon nog niet uitontwikkeld... Het blijft hopen dat ze er voor alle tiers meer dingen in zullen stoppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

XGmode schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:50:
Ok, naja dan kan ik in alle rust al mijn heavies naar Tier 9/10 grinden. :)
Heb daar geen clan voor nodig.. weet ik genoeg..tnx.
Platoons en companies zijn wel leuk. Die zijn er zat te vinden. CW is toch maar een paar battles in de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Misschien wel idee om gewoon 150 punten te verdelen en dat bijv een maus 10 of 15 punten is maar een kv-3 maar 7 zodat je zelf kan indelen hoe je gaat dus veel lower tier tanks of een handje vol high tiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 23:16
Zoijar schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:51:
[...]

Platoons en companies zijn wel leuk. Die zijn er zat te vinden. CW is toch maar een paar battles in de week.
Ik doe regelmatig platoons met een vriend van me, maar vind het wat te traag gaan ( ik wissel snel van tank nadat ik dood ga, in een platoon moet ik steeds wachten tot de ander klaar is ).
Heb een paar Tank Companies meegedaan met m'n oude clan, maar als niemand leiding neemt en taktieken uitdenkt ben ik er snel op uitgekeken. Daarnaast vaak chaos op TS, dus ik ben daar weggegaan.

Mss ben ik verwend, speelde altijd UT2004 in clanverband.. was nooit spelen zonder plan en rust op TS..

[ Voor 7% gewijzigd door XGmode op 15-07-2011 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
UdiBenLudi schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:50:
[...]

en het spel is gewoon nog niet uitontwikkeld... Het blijft hopen dat ze er voor alle tiers meer dingen in zullen stoppen...
Mmm,. kan interessant zijn.
Bah, net uit een clan gestapt hehe.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 21:15
Join GoT zou ik zeggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
UdiBenLudi schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:50:
[...]

De inschrijvingen zijn al gesloten en daarnaast waren sowieso teveel teams die zich ingeschreven hadden.
Daarnaast is de UC nog volop in beta dus lang niet alle functionaliteit zit erin (en van sommigen features zijn we blij dat die er nog niet inzitten).
dudee schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:54:
Misschien wel idee om gewoon 150 punten te verdelen en dat bijv een maus 10 of 15 punten is maar een kv-3 maar 7 zodat je zelf kan indelen hoe je gaat dus veel lower tier tanks of een handje vol high tiers
Je weet hoe een company/clan battle gaat?
Daarnaast kun je zelf ook nagaan dat dat geen zin heeft. Ja je kunt 2x een tier 5 inzetten in plaats van een tier 10 maar wat willen die tier 5's uitrichten? ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
Hehe, ben juist uit een clan gestapt omdat ik niet mee kan doen aan Clan Wars en lees net dat de inschrijvingen voor dat event ook gesloten is..
Ik denk er wel over na zodra ik Tier 9 / 10 tanks heb gehaald, kan ook een andere redelijk grote NL clan joinen van een collega namelijk.

Bedankt iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 10:02
Was ook meer als voorbeeld bedoeld dat er wel dingen gebeuren ook voor andere tiers... Gewoon WoT forum goed in de gaten houden...
Begreep dat ook dat Ural Steel tournament goed bevallen was bij WG en de community en dat er zoals die meer/vaker iets georganiseerd zal gaan worden... :)

ff wat anders
http://game.worldoftanks....-tanks-vs-world-warplanes

World of Warplanes will feature a global interaction with World of Tanks, which will begin with sharing gold and free experience between the two games for players, who have registered accounts in both of them on a single email. This feature will allow Wargaming.net community to plan their expenses and leave exactly the amount of gold and free experience they want on either of the games.

Wargaming.net CEO Victor Kislyi. States, “We’ve got thousands of players on World of Tanks servers, who have gained a scarily large amount of free experience which they don’t know how to spend. With this sharing option we say to them — hey, here’s our new game, and it’s as brutal and addictive as World of Tanks.”

LOL kun je straks na 2jaar wot free xp sparen in een keer alle Tier 10 vliegtuigen unlocken... Hoezo balance...

[ Voor 62% gewijzigd door UdiBenLudi op 15-07-2011 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:38
De supressor maakt niet deel uit van de gun zelf en is ongeveer 20-30 cm, daardoor kwam ik dus op 9 meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Je spreekt jezelf wel lekker tegen. :>

Je zei in je initiële post dat de gun 9 meter zou zijn, wat ik dus corrigeerde. Maar nu probeer je je dus te redden door te zeggen dat de gun + mondingsrem 9 meter is. Kan best, maar dat neemt niet weg dat de gun zelf 8.8 meter is. ;)

Het is trouwens een mondingsrem, geen suppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Bedankt voor de juiste bewoording, nu weet ik tenminste waar ie voor dient :). De een red zich in speelstijl, de ander op een forum, cool.

[ Voor 18% gewijzigd door Paprika op 15-07-2011 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Je wilt zeggen dat ik ingame faal? Afbeeldingslocatie: http://gatheringoftanks.nl/forum/images/smilies/kaap.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

hopiconjo schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 12:49:
[...]

Daar denkt Mr.Blue anders over 8)
Snel n00b vraagje tussendoor, maar wat betekend het als een speler een blauwe naam heeft?

Ben er twee tegengekomen, eerste ging als eerste dood, tweede stond vrij snel op -1 :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
User.tmp schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:48:
Je wilt zeggen dat ik ingame faal? [afbeelding]
Doelde eigenlijk op het feit dat ik in theorie (reality) nog veel te leren heb, maar ingame minder (en me daar wel red).
Snappie88 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:56:
[...]

Snel n00b vraagje tussendoor, maar wat betekend het als een speler een blauwe naam heeft?

Ben er twee tegengekomen, eerste ging als eerste dood, tweede stond vrij snel op -1 :P
Dan heeft die persoon aardig wat schade gedaan tegen zijn eigen team (een stuk meer dan 1 enkel schot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Paprika schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:58:
[...]

Doelde eigenlijk op het feit dat ik in theorie (reality) nog veel te leren heb, maar ingame minder (en me daar wel red).
Ah op die fiets.

Ik dacht al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:43

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Paprika schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:58:
[...]

[...]

Dan heeft die persoon aardig wat schade gedaan tegen zijn eigen team (een stuk meer dan 1 enkel schot).
een TK'er dus, heb ik nog nooit gezien eigenlijk. Houden zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Moet eerlijk zeggen dat ik wel eens een paar TK heb gemaakt.

Helemaal ingezoomd op tegenstander, klaar voor de killshot, schiet er ineens een PzIII voor m'n loop terwijl ik klikte. AP vol in z'n poeperd en geoneshot. Hij was hier best boos over, maar ik zat gewoon te wachten tot m'n gun weer herladen was en op het moment dat ik schoot reed hij ervoor.. Kan ik ook niets aan doen.

Met Arty, perfecte kleine circel op een gedetrackte tank, komt er een light tank van ons die em nogmaals vol tegen z'n zijkant zet terwijl m'n shell net onderweg was. Raad eens waar die op lande?

Dat waren de ongelukjes. Heb 1x bewust geschoten. Was al beetje gefrustreerd doordat ik constant low tier was en werd gespot en geknald van buiten m'n view range, nieuw potje rijd ik om een andere tank heen bij de start (hij leek afk) en op dat moment rijdt hij naar voren en zitten we paar seconden helemaal vast. Slome tank die ik had was al niet fijn, schiet hij een waarschuwingshot langs me af. Op dat moment omgedraaid, achter hem gaan staan en em geoneshot. Team vond t iets minder, hij al helemaal.

Kost je maar 100 exp en 2k gold ofzo, teamkill.

Wat wel stom is, is als er iemand tegen jou aanrijd (van jouw team) dat jij daardoor een fine kan krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
2k gold is veel dnek 2k credits maar heb ook wel eens gehad sta je met kv-3 net die tiger 2 te finishen komt die kut m3l ight voor je loop staan en ik heb wel paar keer expres geschoten want kv-3 is gewoon sloom dan heeft een m3 light alle ruimte met berg op gaat die midden stil staan waar jij rijd dus hup achteruit vooruit zei ik er iets van moes tik me maar stil houden BAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
dudee schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 15:42:
2k gold is veel dnek 2k credits maar heb ook wel eens gehad sta je met kv-3 net die tiger 2 te finishen komt die kut m3l ight voor je loop staan en ik heb wel paar keer expres geschoten want kv-3 is gewoon sloom dan heeft een m3 light alle ruimte met berg op gaat die midden stil staan waar jij rijd dus hup achteruit vooruit zei ik er iets van moes tik me maar stil houden BAM
Waarom leer je aub geen interpunctie & hoofdletters gebruiken? Elke keer ben ik geinteresserd om te lezen wat je te melden hebt, maar zodra ik geen punten zie, dan zakt die motivatie direct mij in de schoenen.

Hoe gaan mensen om met een stock KV? Ik heb sinds eergisteren deze grote rakker, maar het lijkt dat je met het stock kanon totaal geen schade doet aan tanks (helemaal niet als je tegen Löwes moet spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-05 23:09
Ik schiet wel eens mensen neer die ik vervelend vind. En ik schiet ook wel eens mensen neer per ongeluk.

Ik richt wel eens zonder in te zoomen (rijdend) en dan ga ik schieten en rijd ik net over een hobbeltje bijvoorbeeld. En dan richt ik plotseling op me teamgenoot ipv de vijand.

Ik heb 1x een heel platoon neergeknald. Ze dreigden onze arty dood te maken omdat die niet deed wat hun wilden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Madje schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 15:44:
[...]

Waarom leer je aub geen interpunctie & hoofdletters gebruiken? Elke keer ben ik geinteresserd om te lezen wat je te melden hebt, maar zodra ik geen punten zie, dan zakt die motivatie direct mij in de schoenen.

Hoe gaan mensen om met een stock KV? Ik heb sinds eergisteren deze grote rakker, maar het lijkt dat je met het stock kanon totaal geen schade doet aan tanks (helemaal niet als je tegen Löwes moet spelen).
Ik zit op blackberry en ik heb haast maar moet wachten maar moet toch opletten XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Ik heb 1x iemand expres beschoten. Dat was omdat hij precies elke keer voor mij ging staan. Nog met opzet ook. 1x in zijn turret een round geplant en toen was hij ergens anders :)

MAar ik geef sowieso eerst een waarschuwing voordat ik FF ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
patrickos85 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 15:49:
Ik heb 1x iemand expres beschoten. Dat was omdat hij precies elke keer voor mij ging staan. Nog met opzet ook. 1x in zijn turret een round geplant en toen was hij ergens anders :)

MAar ik geef sowieso eerst een waarschuwing voordat ik FF ga doen.
Of iemand die het leuk vindt om massaal de minimap te spammen..

*oeps!*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ach ja soms schieten we uit kunnen wij toch ook niks aan doen of wel soms? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

gister nog een KV die de hele tijd voor mijn T28 ging staan op het moment dat ik wou schieten, de eerste keer had hij geluk maar de tweede keer kon ik het niet voorkomen en schoot ik hem ook kapot. Gelukkig vond hij ook dat het zijn eigen schuld was :)

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ja net zoals mongels die je klem rijden en maar door drukken he en drukken.. inplaats ze nou klein stukje achteruit gaan maarja en het altijd jouw schuld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

De mensen die echt een shell verdienen, zijn de mensen die express voor je gaan staan om dan je "kill" te jatten. Niet dat de kill me boeit, maar ik zit als TD in sniper mode en zie ik in eens alleen nog maar een stuk track of een uitlaat die loopt te gassen. 1 keer had een Tiger mij tot 5 maal toe mijn zichtveld geblokkeerd, en na dat ik gevraagd had of hij weg kon gaan was dit zijn enige antwoord: "uMad?"

Hij heeft het in ieder geval geweten, nadat er nog 2 man over was van het enemy team, zat hij vast tussen een muur en mijn TD. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

rgras schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 16:04:
*oeps!*
Had ik een keer. iemand bleef nodeloos bij base (himmelsdorf) bleef staan en maar spammen op de rode puntjes. iedereen bitchen er over. heb maar zijn locatie aan de nmy doorgegeven. 1 aangesnelde tegenstander kreeg hem helaas niet dood dus heb ik maar een shell geholpen. had het volgende potje een blauwe naam :S

je kan iemand wel blokkeren maar dan wil ik ook zijn mapspam (Palindroom!) niet meer zien...

Edit: als iemand tegen mijn tracks aan rijd dan staat mijn tank stil tot dat ze om me heen gaan rijden, ben meestal een van de langzaamste tanks.... als ik sneller ben dan maak ik baan voor de langzamere tanks.

[ Voor 15% gewijzigd door skoozie op 15-07-2011 16:18 ]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

dudee schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 16:11:
Ja net zoals mongels die je klem rijden en maar door drukken he en drukken.. inplaats ze nou klein stukje achteruit gaan maarja en het altijd jouw schuld..
dat is ook zwaar irritant ja vooral als je zelf een niet zo mobiele tank hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
jup en het is gewoon bekent kv-3 ZUIGT met optrekken en topspeed ik zat net op de 30km.. en was hoogste tier en als ik now lowest was maar ja.. dan stel je niks voor dus hebben de high tiers voorang maar ik was als enigste heavy dus vind ik dat ik belangerijker ben dan een loltractor of wat dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

dudee schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 16:27:
jup en het is gewoon bekent kv-3 ZUIGT met optrekken en topspeed ik zat net op de 30km.. en was hoogste tier en als ik now lowest was maar ja.. dan stel je niks voor dus hebben de high tiers voorang maar ik was als enigste heavy dus vind ik dat ik belangerijker ben dan een loltractor of wat dan ook
Ik snap er werkelijk geen bal van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Wat ook ergerlijk is op bv Karelia en dan de berg kant dat mediums van lage tiers altijd de plekken opzoeken waar de hoge heavies horen te vechten. En maar lijken opstapelen op die plekken totdat je alleen nog maar kan schieten van een plek waar arty makkelijk kan schieten.

Of als je je aan het ingraven bent op een punt en je rijdt vooruit om te kiekaboeen en er staan gelijk een lading tanks van 4 tiers lager achter je kont om je plek in te nemen. Sta je vol in het open :X :X

Meestal ram ik gewoon keihard terug naar achteren of een schampschot kunnen ze ontvangen.....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
rgras schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 16:04:
[...]

*oeps!*
Dat kunnen ze toch ook doen als ze dood zijn? Vorige keer iemand die echt serieus 10minuten van de match constant op de map aan het klikken was. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
Ja, dat kan inderdaad ook nog als je dood bent.

Je kunt mensen wel blokkeren ingame :) Ctrl inhouden, dan met de muis in je teamlijst naar die pipo, rechtklick, block

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Bedankt voor de tip super handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:19

rapture

Zelfs daar netwerken?

Nemean schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 16:13:
De mensen die echt een shell verdienen, zijn de mensen die express voor je gaan staan om dan je "kill" te jatten. Niet dat de kill me boeit, maar ik zit als TD in sniper mode en zie ik in eens alleen nog maar een stuk track of een uitlaat die loopt te gassen. 1 keer had een Tiger mij tot 5 maal toe mijn zichtveld geblokkeerd, en na dat ik gevraagd had of hij weg kon gaan was dit zijn enige antwoord: "uMad?"
Normaal double check ik mijn schoten, maar af en toe heb ik een misser door een "anger shot". En maar blijven rammen op de linkermuisknop, de gun is bijna geladen, de vijand gooit de gun omhoog en daar gaat mijn schot. Iemand die zich zomaar voor mij gooit, heeft een redelijke kans om zo'n "anger shot" op te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
[...]
Ehm, ff doorbikkelen ? ;) Met de stock gun kun je inderdaad heel weinig en is het vooral achter de kleine tanks aan gaan en hopen dat je snel genoeg exp hebt om een betere gun er op te zetten.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
[...]

HE shells en hopen dat je iets deraf krijgt.
Vond het ook zo kut die stock KV, maar eens dat je tracks,turret en 107mm hebt is het al een stuk fijner, echter je zal vaak low tier tank zijn dus wel opletten geblazen want one- of twoshots is vlugger gebeurt dan je denkt.
Ik heb gisteren eindelijk de KV3 unlockt en vanmorgen kon er eentje in men garage plaatsen.
Men T28 heb ik gedankt voor zijn dienst en nu heb ik enkel een KV, KV3 en SU-85B in men garage.
Vandaag 2 maal steelwall en 1 maal sniper op men KV behaald, sniper en 1 steelwall was in een potje waar ik middle tier was. 1 StugIII, 1 T29, 1KV3 en KV stonden er toen op men kills vermeld.
Op men KV probeer ik nu de KV-1S te unlocken en men KV3 probeer ik een beetje up te graden. Tracks en 107mm zitten nu al op men KV3, volgende is turret en motor en daarna nog een weapon upgrade maar dat zal voor het weekend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:48

Dark Angel

Corvette LS Power

hopiconjo schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 12:49:
[...]

Daar denkt Mr.Blue anders over 8)
Wat ik al zei is dat ik ook vaak met gold ammo speel op public games. En ik vindt die potjes echt geweldig . Het gebeurt zovaak dat je met je KV of Hertz T5 en T6 tanks kan one shotten. Dat is gewoon leuk. Speel zeker iedere avond een potje KV 152 in een platoon. Als je dan goed samen speelt en om en om schiet kan heel snel een IS3 of T29 slopen. En dat gaat echt niet zomakkelijk zonder je gold ammo

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/3nd2
Ha, eindelijk 75% gehaald in pubs :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
nice! Ik zweef nog altijd rond de 50%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Voornaamste is dat je plezier hebt.... anders heeft het spelletje geen zin :) (overigens is 50%, zeker in de lagere tiers, helemaal niet zo slecht. :) Je Marder II en Stug III zijn overigens best aardig. d:)b

[ Voor 45% gewijzigd door Paprika op 16-07-2011 03:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Deze wil ik jullie niet onthouden... Wat een verschil 1 medium kan maken in een enkele battle. We hadden nog een KV-13, Pershing, T-34-85 en een VKnogwattes. Maar die gingen allemaal met de heavies mee.
Victory!
Battle: Himmelsdorf Saturday, July 16, 2011 03:26:17
Vehicle: T-44
Experience received: 2,300 (doubled for the first victory each day)
Credits received: 32,370
Battle Achievements: Steel Wall, Master Gunner, Sharpshooter
Het andere team had geen medium tanks, wel 5 arties. Ik ben als een idioot de heuvel op gereden met 2x KV-1S achter mij aan. Ik vlieg de vijandige basis binnen en knal gelijk 1 arty overhoop. Daarna speel ik 20 seconden met een KV (100% naar 25%) voordat ik langs 'm heen rijd om de basis verder te verkennen. Daar spot ik direct nog een arty (word gelijk geschoten door onze arty)

Eenmaal de basis door vind ik nog 2 stuks arty, 1 daarvan schiet ik zelf aan puin en de andere word opgeruimd door onze artillerie. Resultaat, wij 4 arty, hun 0.

Daarna komt de 25% KV en de 75% T29 mij pesten, ik had inmiddels nog geen 10% HP over plus een kapotte motor en tracks. Maar weet de T29 naar 7% te helpen waarna beide heavies door onze arty gekilled worden.

Om de hele bende af te sluiten ga ik de 2 KV-1S'en helpen om de vlag te cappen. Beste potje OOIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
Klinkt idd erg lekker. Je hebt soms van die potjes waar jij (waarschijnlijk) het verschil hebt gemaakt, die zijn erg leuk en memorabel. Vooral sharen hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ligt het aan mij of is de kv-3 redelijk overpowerd? OK hij is sloom maar met de 107mm knal ik soms met AP 40% van een tiger2 aan de voorkant af.. En hij kan het lang uithouden tegen andere tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Volgens mij is hij dat zeker. Hij wordt als het goed is ook een tier hoger geplaatst binnenkort.

Wat heb ik vandaag toch een ongeluksdag in mijn VK3002DB. Alle shells bouncen. Zelfs op de zijkant (hull) van een pz4 (8 van de 12 schoten, verschillende tanks)
Gebruik de 7.5cm 42/70. Echt waardeloos.. Met mijn M3 Lee had ik nog minder bounces vandaag :?

[ Voor 57% gewijzigd door SOEFuture op 16-07-2011 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
dudee schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 16:11:
Als ik in mijn T28 rij, heb ik voorrang. Klaar. En de mensen die het er niet mee eens zijn en mij gaan afsnijden, schelden oid, kunnen een shell in/naast de reet krijgen.

Ik ben potverdorie al 1 van de langzaamste tanks ingame, en dan ook nog geblocked worden? Dacht het ff niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
T-28? Of bedoel je T29?
(ik heb nog steeds moeite met tanks uit elkaar houden. Daardoor engage ik sneller anderen:
Oh dat is ook een medium, hoppa! Blijkt dan wel 2 tiers hoger te zijn XD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
T28, die zonder het streepje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

T-28 is een rus en de T28 is de US tank destroyer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Net in de reet geschoten door een friendly VK3001P met de 10,5cm. Zonder reden, we zaten al een poosje in battle , geen enemy te zien en kreeg ik ineens een dikke HE shell in mijn reet. Weg 30%. :X

Zegt ook geen sorry ofzo, helemaal niks.

Ik draai me om, rijd ie snel weg en gaat ie snel bij een ander huisje staan campen.

Anyhoe, die gast ging plotseling van 69% naar 6%. Geen idee hoe dat kwam, maar precies op dat moment, klikte ik wel. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
User.tmp schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 11:39:
[...]

Als ik in mijn T28 rij, heb ik voorrang. Klaar. En de mensen die het er niet mee eens zijn en mij gaan afsnijden, schelden oid, kunnen een shell in/naast de reet krijgen.

Ik ben potverdorie al 1 van de langzaamste tanks ingame, en dan ook nog geblocked worden? Dacht het ff niet.
Mwah, ik vind het meer een geval van geven en nemen. Als er een heavy (lees langzame) tank voor mij rijd waardoor ik in mijn medium moet stoppen of om moet rijden als ik net naar zo'n mooi tactisch punt wil rushen op bijvoorbeeld deze map.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jHqqrIOagVyIkDDwAIcgdgG6/full.png
(Naar de heuvel onderin rechts bijvoorbeeld)

Dan vind ik dat ook irritant als ik om moet rijden om een langzame tank in te halen. Maar het is voor iedereen irritant als je niet uit je doppen kijkt waar je rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Weet je uberhaupt hoe lang het voor mij duurt om in Abbey, van de ene spawn, naar de andere te rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Mmm, ik schiet nooit op een ally. Zelfs als ik friendly fire'd word, zolang iemand niet blauw is, ga ik liever dood. Liever 1 tank minder dan 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Appel schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 12:07:
Mwah, ik vind het meer een geval van geven en nemen. Als er een heavy (lees langzame) tank voor mij rijd waardoor ik in mijn medium moet stoppen of om moet rijden als ik net naar zo'n mooi tactisch punt wil rushen op bijvoorbeeld deze map.
Rijden met denkbeeldige rijstroken is niet gemakkelijk. Niet elkaar afsnijden, maar elkaar plaats geven om op snelheid te komen en inhaalbewegingen uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Appel schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 12:07:

[afbeelding]
(Naar de heuvel onderin rechts bijvoorbeeld)

Dan vind ik dat ook irritant als ik om moet rijden om een langzame tank in te halen. Maar het is voor iedereen irritant als je niet uit je doppen kijkt waar je rijd.
Je denkt nu wel dat jij zo snel mogelijk op een bepaalde plek moet zijn, maar wat denk je van mij dan? Als ik moet stoppen, duurt het voor mij gruwelijk lang voordat ik weer fatsoenlijk op 'snelheid' ben. En voordat ik dan in positie ben, ben jij allang dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
IlIlIlIlIl schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 11:46:
T-28 is een rus en de T28 is de US tank destroyer ;)
Ik vind het toch verwarrend als men de T28-AT als T28 benoemd in tekst want dan denk ik direct aan de T-28 USSR medium tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
belgian1 schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 12:54:
[...]

Ik vind het toch verwarrend als men de T28-AT als T28 benoemd in tekst want dan denk ik direct aan de T-28 USSR medium tank.
En toch is het helemaal niet lastig. Alle namen met streepjes ertussen zijn Russisch. Alle zonder, Duits of Amerikaans. Het wordt pas verwarrend als mensen de cruciale streepjes vergeten te typen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Haha, ik had zo'n mooie kill net. Ik sta te snipen in m'n Tiger van zo'n 300-400 meter, schiet op een rijdende T29 die gespot is, tijdens het schieten verdwijnt hij, hoor ik "enemy destroyed". Huh? Een T29 one-shot met Tiger? Nee, ineens rijdt de T29 er weer. Beter kijken. Staat er daar nog een stuk achter een brandende JagdPanzer in een bosje. lol. Mis schieten en dan een tank killen die nog niet gespot was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Om die reden heb ik niet graag andere tanks rond mijn TD. Zij kunnen met een neonbord op hun dak aggro trekken en mijn camo verknallen.

Ook leuk om te zien dat een JagdPanther met een neonbord aggro zit te trekken, terwijl mijn Ferdi de hele tijd in stealthmode zat te schieten.

[ Voor 35% gewijzigd door rapture op 16-07-2011 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
User.tmp schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 12:36:
[...]

Je denkt nu wel dat jij zo snel mogelijk op een bepaalde plek moet zijn, maar wat denk je van mij dan? Als ik moet stoppen, duurt het voor mij gruwelijk lang voordat ik weer fatsoenlijk op 'snelheid' ben. En voordat ik dan in positie ben, ben jij allang dood.
Wat ik probeer duidelijk te maken is dat de chauffeur in de tank die je zit te blocken exact dezelfde gedachte heeft als wat jij hebt. Het komt er op neer dat iedereen in je team gewoon uit zijn of haar doppen moet kijken waar er gereden word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Dat was een kak ronde voor mij en VivaLaDen, ik werd gelijk op Campinovka beschoten, gun kapot, gunner dood. En daarna over walst door een paar IS-4's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Appel schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 17:06:
[...]

Wat ik probeer duidelijk te maken is dat de chauffeur in de tank die je zit te blocken exact dezelfde gedachte heeft als wat jij hebt. Het komt er op neer dat iedereen in je team gewoon uit zijn of haar doppen moet kijken waar er gereden word.
Ga voor de grap maar eens rondrijden in de T28, dan praat je wel anders.

FYI, het duurt voor mij exact 5 minuten om in Abbey van de ene spawn naar de andere te rijden. Zonder dat ik ondertussen stop.

Ik ga dus echt geen ruimte maken voor een IS-3 oid, ze zijn veel sneller en wendbaarder en ze trekken stukken sneller op.Die kunnen zat even aan de kant gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik vind die discussies met User.tmp altijd leuk om 1 of andere reden. :D

Overigens ben ik benieuwd hoe snel de nieuwe Stug (Tier 9) gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Ik had dat vroeger in mn Maus ook altijd een beetje hoor; ze gaan maar even aan de kant, want eromheen kost mij 30 seconden. Ik doe het zelf ook. Ik geef trage arty bijvoorbeeld altijd voorang als ze er langs willen bij de spawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Zoijar schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 17:47:
Ik had dat vroeger in mn Maus ook altijd een beetje hoor; ze gaan maar even aan de kant, want eromheen kost mij 30 seconden. Ik doe het zelf ook. Ik geef trage arty bijvoorbeeld altijd voorang als ze er langs willen bij de spawn.
Arty geef ik sowieso voorrang. Hoe eerder die op positie zijn hoe sneller je zelf support hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Nemean schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 17:54:
[...]

Arty geef ik sowieso voorrang. Hoe eerder die op positie zijn hoe sneller je zelf support hebt.
Kijk, en dat bedoel ik dus.

Heavies en mediums heb je er meestal toch wel genoeg van, dan maakt het niet uit dat er 1 wat later bij de frontlinie is. Maar bij TD's/arty ligt dat dus totaal anders. Daar heb je er meestal een stuk minder van, helemaal op hoge tiers. Als je geen TD's aan het front hebt omdat 1 of andere heavy weer zo eigenwijs was, en er komt een flinke massa tanks aan. Tsja, dan mis je toch echt wel de backup die de TD's kunnen geven.
Nemean schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 17:45:
Ik vind die discussies met User.tmp altijd leuk om 1 of andere reden. :D
Moet je voor de gein eens komen in de buurt waar ik woon, heb je alleen maar zulke discussies. :9

[ Voor 17% gewijzigd door User op 16-07-2011 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Haha gezellig! Nee, vind het altijd leuk om deze discussies te volgen ^^. Iedereen heeft altijd een andere kijk op bepaalde zaken. ;)

Overigens zit ik net in een potje, vernietig ik een tier 6. Zegt ie, ja netjes gedaan dat je een tier 6 hebt gedood als tier 8 zijnde. Ik antwoord er op met, ga huilen of zo ik kill iedereen die ook nog damage richting mijn team mates kan doen. Vind dat echt zo zeikerig. Wat boeit het nou wat iemand sloopt en wat diegene zijn tier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Inderdaad tier is niet altijd belangerijk, ik kill ook makkelijk een lowe en tiger met alleen kv-3 is wel grappig kom je er aan rijden bam 40% van tiger af hoorde ik van clan buddy die in ander team zat toeval dat ze op chat zeiden wie dat deed? Kwam ik weer uit de dekking met kv-3 :P clan maat zei dat ze die kv-3 wel even konden killen.. 3min later lowe en tiger 2 dood met maar 200hp eraf van 100% naar 0 alleen gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Ik had daarstraks een leuk momentje met een KV-5 op Abbey met mijn T-44. Ik kom recht op 'm afstuiven, ontwijk de eerste shell en ik wist de kant te vinden waar zijn turret niet heen wees...

Heb ik ongeveer de rest van het potje shells in de achterkant van zijn koepel weten te deponeren. Helaas niet dood gekregen, maar wel tot op 19% ofzo. Ik reed er gezellig nog met 100% HP rond.

Dat zal geen leuk potje voor die arme jongen zijn geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Die kerel in zijn tier 6 die ik sloopte heeft zelfs een chat gestart en dit geschreven:
Deak80 (16-7-2011 18:37:12) i still laugh about you, you lost the map, i didnt...
Hoe triest kan je wezen, hahahaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Wie killed er nou ook lagere tiers. Stel dat je als tier 10 een tier 9 killed. Oh noes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Paprika schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 19:44:
Wie killed er nou ook lagere tiers. Stel dat je als tier 10 een tier 9 killed. Oh noes!
Ja ik ga van af nu alleen nog maar op de Maus schieten.

*Plink* "That one bounced"

*Plonk* "We've hit him hard" -1%hp

*Plink* "That one bounced"

"Plink"

"Plonk" "Critical hit" "Another shot and we will finish him" -1% hp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Nemean schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 19:49:
[...]
"Plonk" "Critical hit" "Another shot and we will finish him" -1% hp
0% critical hit op de tracks "Another one like that should finish them!".
schot die de gun raakt "We've got them".

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Paprika schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 19:53:
[...]

0% critical hit op de tracks "Another one like that should finish them!".
schot die de gun raakt "We've got them".

_O-
Haha dat was het zinnetje inderdaad! Zo geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Drie uur later..
That one bounced..
wéve hit him hard (nog maar 95% hp te gaan)

Sir we have a problem there is no ammo left, DANMED we only shot 594853 shells yet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Moet zeggen dat de Ferdinand met de standaard gun best een goeie money maker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Nemean schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 18:36:
Overigens zit ik net in een potje, vernietig ik een tier 6. Zegt ie, ja netjes gedaan dat je een tier 6 hebt gedood als tier 8 zijnde. Ik antwoord er op met, ga huilen of zo ik kill iedereen die ook nog damage richting mijn team mates kan doen. Vind dat echt zo zeikerig. Wat boeit het nou wat iemand sloopt en wat diegene zijn tier is.
Met een tier 9/10 gun zoek ik doelwitten op die moeilijk door mijn team met 175 mm penetratie guns gepenetreerd kunnen worden. Het is mijn taak om de top tiers uit de weg te ruimen.

Bij gebrek aan targets, trap ik de koffiemolens van de KV's.

En als 10 man geen scout kan tegenhouden. Dan zie je de BL-10 de scout tracken en in één klap zijn positieve HP naar negatieve omzetten. Zulke overdaad aan damage dat die met ongeveer -350 HP eindigt en een lange herlaad tijd, terwijl de vijandelijke tier 9/10's ongestraft op ons kunnen schieten. Pure ammo verspilling.

Vanmiddag kreeg ik "mooie bewegingen" compliment op mijn Hetzer. Een scout probeert voorbij te racen, Hetzer draait, trackt, in positie, whaam, daar gaat hem. Een andere scout probeert rondjes rond mij te draaien, Hetzer danst weer, hij denkt weg te geraken, ik deed snok aan de gun, whaam en daar gaat hem. Na wat extra TD's en arties af te slachten om 6 kills te halen, zat ik in een short range duel tegen een IS. Dat ging niet meer zo goed.

[ Voor 18% gewijzigd door rapture op 16-07-2011 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

rapture schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 20:30:
[...]
Met een tier 9/10 gun zoek ik doelwitten op die moeilijk door mijn team met 175 mm penetratie guns gepenetreerd kunnen worden. Het is mijn taak om de top tiers uit de weg te ruimen.

Bij gebrek aan targets, trap ik de koffiemolens van de KV's.

En als 10 man geen scout kan tegenhouden. Dan zie je de BL-10 de scout tracken en in één klap zijn positieve HP naar negatieve omzetten. Zulke overdaad aan damage dat die met ongeveer -350 HP eindigt en een lange herlaad tijd, terwijl de vijandelijke tier 9/10's ongestraft op ons kunnen schieten. Pure ammo verspilling.
Dat kan inderdaad zo wezen.

Maar indien een T34-85 mij gespot houdt en er achter een heuvel 2 King Tigers staan, en de Enemy Arty mij lastig loopt te vallen en er een kans bestaat dat de mensen achtermij ook gespot raken, peins ik er niet over om die Tier 6 naar zijn grootje te helpen. Hoe ammo verspilling het ook kan wezen. Mijn eigen veiligheid vond ik in zo'n situatie net iets belangrijker ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Wat ik wel jammer en vreemd vind is dat als ik met de IS4 tier 10 gun schiet op een KV dat ik maar 49% eraf schiet vaak en als ik rij in een KV en een IS4 schiet me van voren dan ben ik dood 8)7

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 21:03:
Wat ik wel jammer en vreemd vind is dat als ik met de IS4 tier 10 gun schiet op een KV dat ik maar 49% eraf schiet vaak en als ik rij in een KV en een IS4 schiet me van voren dan ben ik dood 8)7
Mja dat ken ik.. Zo heb ik ook al een keer 6-7 shells gehad die dwars door een PIV gingen, terwijl hij 3 maal schoot en mijn JP tot 25% bracht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Eergisteren lekker potje gehad met mijn Panther op Ruinberg,
Samen met Quantor en Donderpoes tegen wat andere GOT'ers.
Ik dook meteen de stad in en pakte wat tanks van de zijkant en achterkant. Oa. een IS-4 kon dat niet waarderen en gezien mijn paar procent dacht ik het niet te overleven. Daarnaast probeerden er 2 arty closerange op mij te schieten maar ik werd op tijd gered van de IS-4 en ik kon beide arty pakken. Verder gereden naar spawn waar ik nog het een en ander kon spotten / damagen. Bijkomend voordeel, het was mijn eerste victory van de dag :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FOuIWLohNAOUzuHgGQjKBqBq/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:35
Ik ben van plan om eindelijk eens met de arties te beginnen, gewoon om te zien hoe mij dat bevalt.
Heeft er iemand tips voor mij ivm het spelen als artie? En welke tank raden jullie mij aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
1 tip neem de tijd.. Met aimen etc dus als je wil gaan rushen lukt het nooit.. Je moet bijna zeker weten dat je ook echt iets gaat raken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Bedankt :)

En welke artie raden jullie mij aan? heb nu de m37 al volledig met betere suspension, motor en gun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Nou gewoon door gaan dacht ik? De m37 is in het begin moeilijk heb je zelf zeker al gemerkt maar later heerlijke tank..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Nu de m37 is volledig geüpgraded nu en bevalt me wel eigenlijk. :) Is de m7 priest veel beter? Heb al eens gekeken en hebben blijkbaar dezelfde guns?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Kan iemand mij helpen met die multicore tric, als ik uitvoer wat in de manual staat blijf ik foutmelding krijgen dat de locatie die ik opgeef niet correct is. Terwijl ik echt wel zeker ben dat dat de juiste locatie is. Is het soms verboden om spaties te gebruiken of dergelijke? o ja, ik ken niks van programeren... so speak slowely :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Moet zeggen dat ik er nauwelijks verschil in merkte en dat ik het sinds een verse windows install niet meer gebruik. Waar je op moet letten zijn inderdaad de spaties, wanneer die in een directory staan moet je er in de batchfile " " omheen zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Waar kan ik die manual vinden voor multicore support? En is het de moeite waard eigenlijk om te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
glennvho schreef op zondag 17 juli 2011 @ 12:24:
Nu de m37 is volledig geüpgraded nu en bevalt me wel eigenlijk. :) Is de m7 priest veel beter? Heb al eens gekeken en hebben blijkbaar dezelfde guns?
Niet veel verschil dacht wel hogere ROF. Dus gewoon kopen ect want je moet er toch door. (En ook slomer en de matchmaking is niet zo goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
glennvho schreef op zondag 17 juli 2011 @ 12:55:
Waar kan ik die manual vinden voor multicore support? En is het de moeite waard eigenlijk om te doen?
Echte multicore ondersteuning is er (nog) niet en ik vond de truc het niet meer waard.
Als je het toch wilt weten staat er een link in de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Dat trucje is alleen om WoT aan een bepaalde core toegewijzen in de hoop dat je niet bv een virusscanner en WoT op dezelfde core aan het draaien bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ok, dan kijk er niet verder voor. Het is gewoon dat ik ongelofelijke drops krijg bij bepaalde momenten. explosies, veel tanks dichtbij... en ik weiger om mijn settings van het max af te halen :P
Nogal wiedes, een i7 en dan maar één core gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Bij explosies, smoke grenades,... heb ik in het verleden in andere games ook last van. Daarom zegt gemiddelde framerate voor mij weinig. Ik specificeer de mappen waar je de grootste drukte kan tegen komen, de grootste hoeveelheid arty shells, spelers,... die elkaar ontmoeten en in de all hell break loose situaties. Dan mag de framerate niet dermate laag zakken dat ik niet meer betrouwbaar kan mikken. Elke game + hardware combinatie krijg je wel op z'n knieën met voldoende overdaad aan drukte.

Als je in die situaties als top 5% speler nog uiterst betrouwbaar kan mikken, dan heb je een enorm voordeel. Klinkt bijna als lagmanipulatie en lagbeheersing in EVE Online waar je honderden spelers afslacht die naar een zwart laadscherm aan het kijken zijn.

Zoals in EVE is er maar 1 optie in de overdaad situaties. Zoveel mogelijk functionaliteit uitschakelen (gooi bakken smoke.swf's maar eruit), wat niet uitgerekend/bepaald moet worden, kan het boeltje niet vertragen. Zo kan geen enkele processor in EVE het kleurtje van elke speler van de 1600+ bepalen met if-then-else friendly/enemy/corp/alliance/fleetmember/... Voor de gpu is het tekenen van een gekleurd stipje bij elke speler weinig gevraagd, maar als de processor het kleurtje moet bepalen, dan heb je 0,1 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Hoe raak je uberhaupt iets? Ik heb nu na 10 games een hit ratio van 7%. Een eeuwigheid wachten totdat je accuracy een beetje opknapt lijkt niet genoeg, afgezien van het feit dat je dan afgeknald wordt.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Mijn gemiddelde hit ratio na 2958 potjes is 71%. Gun stil houden, laten stabiliseren en op het juiste moment schieten is het standaardrecept.

Met mijn 80% crew Ferdi kan ik al wat proeven van beyond visual range sniping. Auto-aim is de enige manier om te weten te komen naar waar de onzichtbare vijand aan het vluchten is. De raakkans daalt wel naar 50/50. Er is wat meer nodig om voorbij 600 meter te geraken.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Gso8B1MRKFAMuTJrzi8NAx15/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:00
Een degelijk persoon zit volgens mij altijd wel boven de 65% hitratio. Ik zelf zit op 74% overall.

Zegt meer over iemand dan win/loss ratio zoals een bepaald persoon hier graag mee patst en een strakke plasser van krijgt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Zit zelf op 68% nu. Maar mijn hoofdtanks zitten op 78% tot 83%. De A32 van mij heeft 54% nu. Dat ding is zo inaccuraat als de pest op 70km/h. En stoppen om te schieten is zelfmoord in dat ding. Maar speel hem toch vrij veel ivm de credits en xp.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.