[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 27.772 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie Scout run Rapture...netjes! ikke betrap mezelf er ook op dat ik steeds tussendoor als mn main stuk is voor de match is afgelopen is mn PzKpfw3 pak voor een scout runnetje das lekkere XP! had toen ik voor mn Jagdtiger aan het sparen was er al iets van 30k xp van dat kleine tankje omgezet :P
dudee schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:08:
is-4 uitbouwen zou ik zelf doen.. omdat het moeilijk en niet leuk is om met een stock tank te grinden
Lijkt mij ook tenzij je die andere wilt bewaren ofzo? stock grinding is idd vaak niet echt de leukste manier van farmen

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2011 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Lekkere free exp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Hoop nog altijd op een actie waarmee ipv 5% 100% van de verdiende xp free xp wordt :P. Dat zou een leuke boost geven qua tank tiers :)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Inderdaad! Komen er ben ik bang wel heel veel death run scouters.. En daar komt bij als je hoogste tier tank toch lvlup wil maakt he tniet uit als je daarin nou free or normale exp haalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

dudee schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:15:
Inderdaad! Komen er ben ik bang wel heel veel death run scouters.. En daar komt bij als je hoogste tier tank toch lvlup wil maakt he tniet uit als je daarin nou free or normale exp haalt
Dat idd, maar het helpt wel bij elite tanks. Wat moet ik met een elite Patton en 50k xp erop? Of een A32 met nu 100k xp? Met gold omzetten ja, maar dat is prijzig :P. Als je een dag of een weekend zou kunnen rondracen met zulke tanks en dat de xp naar free xp gaat ipv op de tank zou al leuk zijn.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
tja dat klopt maar dan gaat alles naar de kloten met omzetten van exp naar free exp zou wel leuk zijn dat je voor 1x bijv 10k exp mag omzetten ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

ik doe bijna niet anders dan met me löwe en kv-5 alle xp omzetten naar free xp. met die tanks scoor ik meer xp per battle dan met me t29 dus nu speel ik met 3 tanks om 1 tank te unlocken

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:43

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

IlIlIlIlIl schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:27:
ik doe bijna niet anders dan met me löwe en kv-5 alle xp omzetten naar free xp. met die tanks scoor ik meer xp per battle dan met me t29 dus nu speel ik met 3 tanks om 1 tank te unlocken
Dan kost dat toch massas gold. ik bedoel 25/1. voor 10.000 XP betaal je al 400 gold. Dat vind ik veel persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Inderdaad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

is ook wel veel maar ik spaar gewoon een bult xp op en dan bestel ik gold voor premium account en tegelijk genoeg gold om xp om te zetten. bij is het nog lang niet zo erg als bij 2 maten van me, die bestelde in het begin elke 2-3 weken voor 100€ gold om maar xp om te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
das leveloos das 1200 euro per jaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

dat doen ze nu ook niet meer alleen de eerste 2 maand ofzo. Ze wouden graag snel naar de dikkere tanks en met 3 premium tanks gaat dat gewoon lekker snel. als ik met mijn kv-5 en löwe een dagje ga farmen haal ik bijna 70k xp binnen, dat lukt me niet als ik een hele dag met me t29 speel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IlIlIlIlIl schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:27:
ik doe altijd zowiezo met al mn tanks de eerste victory (double xp) en daarna wissel ik mn main af met de PzKpfw3 met die medium-scout kan je met minimale tijd toch heel makkelijk 1k xp per potje eruit trekken en dan stap ik weer over op mn main (jagdtiger = ook lekkere xp)

ik maak zelf idd ook gebruik van het omzetten van Xp en speel ook premium alleen nog niet met premium ammo maar dat zal ik in de clanbattles wel gebruiken uiteraart!
vanaaf weer ff boeren voor de beste gun voor de Jagdtiger,vind hem nu al super met de beste gun vd ferdi die je mee kon nemen dus dat kan alleen nog maar beter worden!

Beste motor heb ik al met de Tiger 1 unlocked en de beste radio al met de ferdi dus nog ff de gun en tracks upgraden en dan is mein Jagdtiger elite!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2011 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:48:
[...]

Beste motor heb ik al met de Tiger 1 unlocked en de beste radio al met de ferdi dus nog ff de gun en tracks upgraden en dan is mein Jagdtiger elite!
Wat jij een klein tankje noemt Grüber :+
beetje stijlbreuk aan het plegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Had wel interesse in een premium tank om redelijk wat credits binnen te slepen. Maar de Löwe is gewoon te duur naar mijn mening. Natuurlijk krijg je er wat voor terug maar +/- €40,- vind ik toch veel geld voor een virtuele tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Nemean schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 14:04:
Had wel interesse in een premium tank om redelijk wat credits binnen te slepen. Maar de Löwe is gewoon te duur naar mijn mening. Natuurlijk krijg je er wat voor terug maar +/- €40,- vind ik toch veel geld voor een virtuele tank.
tot eergisteren was het 25, dat was veel. Nu is het inderdaad teveel. Hij was gewoon te populair denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
elke boerenkloot heeft er 1;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joindry schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:56:
[...]

Wat jij een klein tankje noemt Grüber :+
beetje stijlbreuk aan het plegen :P
Tja door Allo Allo kreeg ik ineens zoveel fanmail dat ik een Bureau nodig had om alle fanmail te beantwoorden en tja dat gaat lastig tijdens het werk,in mn Jagdtiger past een bureau,zithoek en keukentje gelukkig,tevens heb ik een ipv een hoekbank maar een slaapbank erin gezet want kom een hoop vrouwlijke groupies tegen die ook graag een ehhh persoonlijk interview willen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 14:27:
[...]

Tja door Allo Allo kreeg ik ineens zoveel fanmail dat ik een Bureau nodig had om alle fanmail te beantwoorden en tja dat gaat lastig tijdens het werk,in mn Jagdtiger past een bureau,zithoek en keukentje gelukkig,tevens heb ik een ipv een hoekbank maar een slaapbank erin gezet want kom een hoop vrouwlijke groupies tegen die ook graag een ehhh persoonlijk interview willen :P
Dat verklaart dat Wifi-antennetje op je JT'je.
En daar heb je volkomen gelijk in! alleen nog een duke nukem troon voor wanneer je in je commanderseat zit en je hebt het leven van een koning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
XD wat een gesprek.. maar waarom geen mause?=meer ruimte en de buren horen je minder waarschijnlijk en als je iemand niet mag rij je hem zo over met de maus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

dudee schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 14:48:
XD wat een gesprek.. maar waarom geen mause?=meer ruimte en de buren horen je minder waarschijnlijk en als je iemand niet mag rij je hem zo over met de maus..
De kleuren, die is niet te krijgen in bruin leren zetels en karmijnrode velours gordijnen.
En daarom juist doeje het toch? de luxe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dudee schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 14:48:
omdat ik misselijk wordt als de turret draait terwijl ik lig te slapen :?
Joindry schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 14:47:
[...]

Dat verklaart dat Wifi-antennetje op je JT'je.
En daar heb je volkomen gelijk in! alleen nog een duke nukem troon voor wanneer je in je commanderseat zit en je hebt het leven van een koning.
hahaha die troon is echt te vet! ff offtopic : mag mischien door vele een rukgame gevonden worden maar heb me prima vermaakt met duke nukem forever,wat een jeugdsentiment..niet normaal haha

ergens een toko die nog spinners verkoopt voor op mn loopwielen? haha maar heb er al een custom skinnetje opgegooid..woodland ofc

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2011 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 14:52:
[...]

omdat ik misselijk wordt als de turret draait terwijl ik lig te slapen :?

[...]

ergens een toko die nog spinners verkoopt voor op mn loopwielen? haha maar heb er al een custom skinnetje opgegooid..woodland ofc
Chrome spinners _/-\o_

Die skins, werkt dat makkelijk en stabiel? ben ik mss ook wel eens van plan, want al dat duitsergrijs begint me te vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ga straks men Stug III of men Jagdpzr onder het stof vandaan halen en die gebruiken als een money maker. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

*Meld zich*

Ben ook sinds enkele weken begonnen met WoT, en begin nu eindelijk een beetje op niveau te komen. Nu een Panzerkampfwagen III-A, Wespe en Hetzler in mijn garage staan, en druk aan het sparen voor de volgende tier. Spits mij vooral op de AT lijn, en kan niet wachten tot ik een StuGIII onder mijn kont heb (Forgotten Hope veteraan)!

Merk wel dat ik vaak te ongeduldig ben, vooral in mijn AT. Wil nog wel eens naar de frontlinie scheuren en daar ben je in je AT toch wel eerste doelwit. Maar om nou 10 minuten in je thuisbasis te wachten tot er een keer een tank voorbij komt... Snap niet dat sommige mensen kampfen in dit spel leuk vinden :N

Ingame >> Hobbyneuker :W

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drice
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:21

drice

Loading...

Snappie88 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 15:47:
*Meld zich*

Ben ook sinds enkele weken begonnen met WoT, en begin nu eindelijk een beetje op niveau te komen. Nu een Panzerkampfwagen III-A, Wespe en Hetzler in mijn garage staan, en druk aan het sparen voor de volgende tier. Spits mij vooral op de AT lijn, en kan niet wachten tot ik een StuGIII onder mijn kont heb (Forgotten Hope veteraan)!

Merk wel dat ik vaak te ongeduldig ben, vooral in mijn AT. Wil nog wel eens naar de frontlinie scheuren en daar ben je in je AT toch wel eerste doelwit. Maar om nou 10 minuten in je thuisbasis te wachten tot er een keer een tank voorbij komt... Snap niet dat sommige mensen kampfen in dit spel leuk vinden :N

Misschien toch om laten scholen tot heavy-tanker :)

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
*Meld zich*

Volgens mij bedoel je met AT de TD (Tank Destroyers). Maar je hebt gelijk. Erg leuke tree.
TD zijn gemaakt als Ambush, daarom dat mensen vaker wachten.
Nu leunt de Hetzer zich ook niet zo voor frontline combat, tenzij je Top Tier bent met de 105mm.
Stug is ook een erg lekker TDtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
psychoclown schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:25:
Was al benieuwd wanneer het zou gaan komen dus dit is goed nieuws.
De tank op 01:20 ziet er inderdaad uit als de E-75, de KT kan het sowieso niet zjin vanwege de gun die erop zit en de E-100 is een slag groter.
Psst.. kijk eens bovenin.. ;)
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/8618385/wote75.png
Het ging mij om de gun die erop zit. Overlord had het erover dat het een 'testgun' was, maar ik zie geen reden waarom deze gun er niet op zou (kunnen) komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

als die gun erop zit kantel je steeds voorover ;) dan zouden ze er een zwenkwieltje onder moeten zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Overlord said...

Q: Um, is that a 10.5 L100 on that E75????

A: 8.8 L100.
Nice! :7
pen: 246mm
dmg: 300
RoF: around 12shots/min
acc: 0,25

[ Voor 25% gewijzigd door rgras op 14-07-2011 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:38

rapture

Zelfs daar netwerken?

IlIlIlIlIl schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 18:44:
als die gun erop zit kantel je steeds voorover ;) dan zouden ze er een zwenkwieltje onder moeten zetten
Zolang er geen zwaartekracht, collision detection voor schietbuizen tov de huizen, rotsen,... en shells die uit het uiteinde van de schietbuis komen in WoT zijn, dan is er geen vuiltje aan de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

die ROF zou teveel van het goede zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:04
die gun lijkt me inderdaad iets te mooi om waar te zijn.

Ik kon weer niet wachten op de E 75 en ben voor de VK 4502 gegaan. Dat is een heerlijke tank! Nu alleen de tracks en engines erop, maar dadelijk met de beste gun is dat ding niet te stoppen. moet alleen nu nog wel flink grinden om weer genoeg exp te hebben voor de E75 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Nemean schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:53:
[...]

Heeft die ventilation heel veel effect? Of is het niet erg merkbaar?
Het is natuurlijk geen wereld van verschil maar je kunt het deels vergelijken met hoe 75% en 100% crew skill van elkaar verschillen en wat voor een effect dat heeft op je tank.
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 12:08:
[...]

ging niet helemaal goed, de rammer die ik op mn jagdpz4 had was niet compitable met de Heavy rammer die ik nodig had voor mn Jagdtiger :P
Aha uitzondering op de regel dus :)
wontcachme schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:17:
[...]

Dat idd, maar het helpt wel bij elite tanks. Wat moet ik met een elite Patton en 50k xp erop? Of een A32 met nu 100k xp? Met gold omzetten ja, maar dat is prijzig :P. Als je een dag of een weekend zou kunnen rondracen met zulke tanks en dat de xp naar free xp gaat ipv op de tank zou al leuk zijn.
Als je weet dat je het niet gaat omzetten zet dan accelerate crewtraining aan.
Het heeft natuurlijk niet zoveel zin om te balen dat de exp erop staat als je de exp ook kan gebruiken om je crew flink uit te bouwen. Zo heb ik accelerate crewtraining op mijn Tiger 2 aan staan zodat ik straks een flinke crew heb voor de E-75/E-100.
rgras schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 18:37:
[...]

Psst.. kijk eens bovenin.. ;)
[afbeelding]
Het ging mij om de gun die erop zit. Overlord had het erover dat het een 'testgun' was, maar ik zie geen reden waarom deze gun er niet op zou (kunnen) komen.
Om eerlijk te zijn was me dat helemaal niet opgevallen :P
Die gun ziet er wel prachtig uit, dat zou meteen de meest lange gun zijn in het spel :)
Het uiteinde (de muzzler?) vind ik er overigens uitzien als die van de 12.5 van de 4502/Maus, erg strak.
Oeh heerlijk, kan echt niet wachten :D
oosterhofjf schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 19:36:
die gun lijkt me inderdaad iets te mooi om waar te zijn.

Ik kon weer niet wachten op de E 75 en ben voor de VK 4502 gegaan. Dat is een heerlijke tank! Nu alleen de tracks en engines erop, maar dadelijk met de beste gun is dat ding niet te stoppen. moet alleen nu nog wel flink grinden om weer genoeg exp te hebben voor de E75 :P
Inderdaad een heerlijke tank, het is wel even wennen maar als je er goed mee om gaat kan je erg leuke battles hebben :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:38
12.8 ;).

Maar dan zou die gun 9 meter moeten zijn? Dat is best wel absurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:39

Nox

Noxiuz

Even een geheime tip;

Als je op 100% zit met je crew krijg je een plusje. Klik je erop dan kan je een skill kiezen. Echter is dit ook een teken dat er een buff zit met xp voor je crew.

Indien je een crew overzet en je doet vervolgens training met credits dan gaat er 10% af mits de crew in dezelfde klasse blijft (Bijv. Heavy, TD etc.). Wat je kan doen is de buff niet uitbesteden aan een skill maar wachten tot je overstapt naar een andere tank. Dan kan je die xp gebruiken om de basisskill op 100% te krijgen. Ik heb een paar battles extra gespeeld met mijn T29 en nu ik de T32 heb stond de crew al op 95%. Dit scheelt dus weer. Die 2e extra skill voor de T32 moet ik nog kiezen maar ik gok dat het Camo wordt. Zo heel vaak sta ik niet in de fik...

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:38

rapture

Zelfs daar netwerken?

Dat is wel handig als ik een secundaire skill vol krijg, het plusje laten staan en de volgende tank met de buff starten om crew training tijd in te korten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joindry schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 15:01:
[...]

Chrome spinners _/-\o_

Die skins, werkt dat makkelijk en stabiel? ben ik mss ook wel eens van plan, want al dat duitsergrijs begint me te vervelen.
Ja er komt binnenkort ook een optie dat je ingame je camo aan kan passen maar ben nog niet zo onder de indruk daarvan na het zien vd youtube filmpjes, toch meer camo patronen die hedendaags worden gebruikt..

op de diverse skin sites (zie topic start onder linkjes) kan je ook prachtige custom build historische skins vandaan halen inclusief de bijbehorende foute symbooltjes haha, ik rijd voornamelijk rond in de skins van de zgn "Panzer Lehr Division" de meest elite eenheid vd Wehrmacht (Grüber zat niet bij de SS)

maar het is heel makkelijk want je download het bestandje en dan ga je naar je C-schijf naar het (als ik het goed ophoest uit mn hoofd) Games-->World of tanks-->Res-->Vehicles-->german --> en dan zoek je het mapje met je tankje op..en plaats je daar de bestandjes die je hebt gedownload

tip maak even een nieuw mapje aan waar je de originele skin bestandjes ingooit , je weet maar nooit! (dus niet vervangen haha) maar in geval van nood staan de originele skin bestandjes ook nog online hoor!

Tip van flip : de ene skin site is helemaal in het russisch!! maar gelukkig staat er ergens een google vertalen link! en die site is veel uitgebreider dan die andere grote skin site! succes!
*Meld zich*

Heel rap met je kont die TD uit! denk dat een heavy je beter zal dienen hoor ;) met de russische TD's kan je nog wel een beetje wegkomen met een licht agressieve speelstijl maar voor de rest is het snipe/camp away!
als je met een TD te ver in het voorterrein zit leg je je flank bloot en dat is het gevaarlijkste wat je maar kan doen,en vaak is het gewoon even wachten,die vijand komt echt wel hoor! en het is een teamgame dus als jij die flank bewaakt zodat je arty's niet zonder waarschuwing geraped worden terwijl de heavy's alle lol hebben aan de andere kant dan heb je alsnog je taak gedaan! want ook al komt er mischien maar 1 medium over jou flank..de arty's zullen je dankbaar zijn, maakte die fout ook een keer door naar de fun toe te rijden en nog voor ik goed en wel weg was zag ik in 1x 3 stipjes verdwijnen,die van mijn arty's :(

maar bij de TD hoort een bepaalde speelstijl,als die je niet ligt kan je altijd nog de Scout,Arty,medium of heavy archtypes uitproberen tot je degene die het best bij jou past gevonden hebt toch?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2011 06:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 06:06:
[...]

Tip van flip : de ene skin site is helemaal in het russisch!! maar gelukkig staat er ergens een google vertalen link! en die site is veel uitgebreider dan die andere grote skin site! succes!
Mijn beste Russisch eens bovenhalen deze avond. 8)

Gisteren mijn eerste "steel wall" binnengehaald. Als er één medialle is waar je eigenlijk geen skill voor nodig hebt om ze te halen, is het deze wel. Löwe, toptier, klein beetje angle, klein beetje omhoog en grote afstand. Je gerust koffie halen tijdens de game...

Gisteren de tracks en turret al gehaald voor mijn nieuwe VK, nu enkel nog een deftige gun, want alles dat Heavy zegt moet ik voor passen momenteel :S (hoewel ik wel een Tiger 2 heb gemold gisteren op mines, op zijn dak geschoten) maar na 15k met een slechte gun was mijn zin toch over...
Mijn Stug heeft nog 10k nodig, hopelijk maandag zijn we der.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
NoxiuZ schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 23:19:
Even een geheime tip;

Als je op 100% zit met je crew krijg je een plusje. Klik je erop dan kan je een skill kiezen. Echter is dit ook een teken dat er een buff zit met xp voor je crew.

Indien je een crew overzet en je doet vervolgens training met credits dan gaat er 10% af mits de crew in dezelfde klasse blijft (Bijv. Heavy, TD etc.). Wat je kan doen is de buff niet uitbesteden aan een skill maar wachten tot je overstapt naar een andere tank. Dan kan je die xp gebruiken om de basisskill op 100% te krijgen. Ik heb een paar battles extra gespeeld met mijn T29 en nu ik de T32 heb stond de crew al op 95%. Dit scheelt dus weer. Die 2e extra skill voor de T32 moet ik nog kiezen maar ik gok dat het Camo wordt. Zo heel vaak sta ik niet in de fik...
Dit ben ik idd aan het doen op mijn T29 voor mijn T30. Ik heb het nu een week oid en doe dagelijks een aantal battles, dus ik hoop dat ik tegen de tijd dat ik de T30 kan kopen gelijk 100% crew heb :D

Overigens gingen mijn dailies gisteravond best goed. Op mijn M41 had ik effectief 41k winst 8) Op mijn T34 ging het een klein beetje minder. Ik had wel 4 kills, maar op het einde schoot ik tegen een IS-4, VK4501 en T34. Erg leuk omdat ze mij niet zagen :+ Veel schoten bouncen, behalve op de VK omdat die met zijn zijkant naar mij stond. Kon telkens de laatste procenten niet eraf knallen! Jammer dat ik zo topgun mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 11-09 21:15
Paprika schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 22:59:
Maar dan zou die gun 9 meter moeten zijn? Dat is best wel absurd.
8.8 meter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joindry schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 08:13:
[...]

Mijn beste Russisch eens bovenhalen deze avond. 8)

Gisteren mijn eerste "steel wall" binnengehaald. Als er één medialle is waar je eigenlijk geen skill voor nodig hebt om ze te halen, is het deze wel. Löwe, toptier, klein beetje angle, klein beetje omhoog en grote afstand. Je gerust koffie halen tijdens de game...

Gisteren de tracks en turret al gehaald voor mijn nieuwe VK, nu enkel nog een deftige gun, want alles dat Heavy zegt moet ik voor passen momenteel :S (hoewel ik wel een Tiger 2 heb gemold gisteren op mines, op zijn dak geschoten) maar na 15k met een slechte gun was mijn zin toch over...
Mijn Stug heeft nog 10k nodig, hopelijk maandag zijn we der.
haha google vertalen doet het zware werk wel voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Het is wel krom maar je snapt het vaak wel of het moet over specialistische onderwerpen gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dudee schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 09:42:
Het is wel krom maar je snapt het vaak wel of het moet over specialistische onderwerpen gaan
nou die russische Hierogliefen slaan kant nog wal bij mij hoor haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
dat klopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 09:47:
[...]

nou die russische Hierogliefen slaan kant nog wal bij mij hoor haha
nauw simpel toch:
Bier wordt wodka
worst wordt Wörst
en Tiger wordt IS...

\/\/\/ (faceslap) snapt duidelijk de mop niet, ik gok vol levensvreugde en -16?

[ Voor 13% gewijzigd door Joindry op 15-07-2011 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 10:02
Vrij simpel toch... :)

persoonlijk vind ik lezen wel te doen het gemis van lidwoorden en de rest van de grammatika komt er bij mij echter niet echt in...

edit: tabel lukte nog niet echt later nog eens proberen abracadabra ff verwijdert...

[ Voor 84% gewijzigd door UdiBenLudi op 15-07-2011 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Dus dit zijn alle letters? en met verschillende vormen er van ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
dudee schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 10:13:
Dus dit zijn alle letters? en met verschillende vormen er van ofzo?
Wikipedia: Cyrillisch alfabet

Daar staat de originele tabel... Maar alfabet is iets uitgebreider idd...

Peter de Grote wilde destijds btw nederlands als 2e taal voor Rusland invoeren... Helaas is dit niet gelukt...

[ Voor 14% gewijzigd door UdiBenLudi op 15-07-2011 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joindry schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 09:55:

\/\/\/ (faceslap) snapt duidelijk de mop niet, ik gok vol levensvreugde en -16?
Nee 27,beetje last van Schizofrenie af en toe en brak omdat ik er zo vroeg uit moest maar uiteraart wel vol levensvreugde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Met de 120mm op de T28 dingen op de zijkant van een Slugger.

Zijn side armor is 25mm, de penetration van de 120mm is 248mm.

Riiiiiiiiiiight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

User.tmp schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 10:41:

Riiiiiiiiiiight
:) mss hebje net het diamanten serienummerplaatje geraakt :P

Maar ik moet wel zeggen dat ik het ook al heb gehad op de slugger, zijn hoeveelheid dat hij dinged komt echt niet overeen met zijn vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

User.tmp schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 10:41:
Riiiiiiiiiiight
angle, distance, turret geraakt, etc ?

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-05 23:09
Sja wat wil je, je hebt de gun van de t34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
Ben benieuwd hoe de nieuwe camo gaat, ben zelf van mening dat het weer een "truc" is om meer geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

x-cessive schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 10:46:
Ben benieuwd hoe de nieuwe camo gaat, ben zelf van mening dat het weer een "truc" is om meer geld te verdienen.
die gedachten spelen idd ook bij mij, wel leuk dat je verschillende patroontjes op je tank kan knallen in verschillende kleuren maar de authentieke skins trekken mij toch iets meer, zou wel jammer zijn als ze je een beetje gaan verplichten om een skin op je tank te gooien die je niet leuk vind want hoorde in het youtube filmpje al dat de komende camo optie en skins 1 grote benden worden als je ze tegelijk gebruikt..mischien een optie op het visuele aspect uit te kunnen schakelen maar het werkende effect niet?

tis natuurlijk leuk dat iedereen dan je camo printje kan zien maar dan heb ik toch liever een badass skin die alleen ik kan zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 10:50:
[...]

die gedachten spelen idd ook bij mij, wel leuk dat je verschillende patroontjes op je tank kan knallen in verschillende kleuren maar de authentieke skins trekken mij toch iets meer, zou wel jammer zijn als ze je een beetje gaan verplichten om een skin op je tank te gooien die je niet leuk vind want hoorde in het youtube filmpje al dat de komende camo optie en skins 1 grote benden worden als je ze tegelijk gebruikt..mischien een optie op het visuele aspect uit te kunnen schakelen maar het werkende effect niet?

tis natuurlijk leuk dat iedereen dan je camo printje kan zien maar dan heb ik toch liever een badass skin die alleen ik kan zien :P
Ja inderdaad, nu heb je toch ook camonet die je niet kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik ga deze avond eens klooien om de hello kitty lowe skin erop te zetten, dan kan ik mijn vriendin der aandacht mss nog wat trekken. en snel 5 euro verdienen. Wedden dat mijn tank roze is en een grote sticker van HK erop heeft. :)

@vivaladen, heb jij/jullie dan last van de Schizo of je omgeving. Wij hebben daar helemaal geen last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
x-cessive schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 10:46:
Het is geen vrijwilligerswerk wat die jongens doen, het is een bedrijf en bedrijven willen winst maken.
Daarnaast denk ik dat ze het goed aanpakken. Er is behalve de gold ammo geen oneerlijk voordeel te behalen en het spel is prima te spelen zonder er geld in te steken.

De nieuwe camoskins geven juist meer variatie en ook zijn ze met credits te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Met een beetje geluk kan je binnen de kortste keren je camoskin ook naar believen modden.. Voor mijn part doe je het eruitzien alsof het flouroze netkousen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
En gold ammo is verschrikkelijk duur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
psychoclown schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:05:
[...]

Het is geen vrijwilligerswerk wat die jongens doen, het is een bedrijf en bedrijven willen winst maken.
Daarnaast denk ik dat ze het goed aanpakken. Er is behalve de gold ammo geen oneerlijk voordeel te behalen en het spel is prima te spelen zonder er geld in te steken.

De nieuwe camoskins geven juist meer variatie en ook zijn ze met credits te kopen.
Tuurlijk, ze moeten winst maken.
Maar naast gold ammo heb je premium (logisch) maar ook al de gold expendables (repareren, first aid kit en brandblusser). Nu ze zelfs modules gaan maken die je (makkelijker) met gold kan krijgen ben ik bang dat het einde zoek is. Op gegeven moment wordt de scheiding te groot en word je zonder gold zodanig benadeeld dat je niet meer lekker kan meekomen in een battle.
Aan de andere kant begrijpelijk, ze moeten wel willen ze winst maken en stoppen met ontwikkelen is ook geen optie, dus we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
psychoclown schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:05:
[...]

Begreep uit het verhaal dat de cammo skins mits in de juiste omgeving wel een stealth voordeel gaan geven... Dus geldklopperij en voordeel... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
je kan zonder gold alsnog makkelijk mee komen ok als je lowe hebt krijg je meer credits maarja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
Ik kan prima meekomen zonder al die gold producten. Ik koop alleen premium en ik zet xp om. Heb het een keer geprobeerd die gold ammo, maar als je niet goed schiet bouncen ze nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
skoozie schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 10:45:
[...]

angle, distance, turret geraakt, etc ?
Hoek van 90°, 200-300 meter. Turret heeft rond de 120mm armor dacht ik, moet ik nog makkelijk doorheen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Donderpoes schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:17:
Ik kan prima meekomen zonder al die gold producten. Ik koop alleen premium en ik zet xp om. Heb het een keer geprobeerd die gold ammo, maar als je niet goed schiet bouncen ze nog steeds.
Maar dan koop je dus wel premium. Ben er zelf niet tegen om geld in een goed spel te steken maar nadeel van deze methode is dat je het spel zelf nooit "koopt". Je koopt tijdelijk een voordeel, nadat je het hebt gebruikt is dat weer weg. Oftewel, je moet er geld in blijven steken om dat voordeel te behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
x-cessive schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:14:
[...]

Tuurlijk, ze moeten winst maken.
Maar naast gold ammo heb je premium (logisch) maar ook al de gold expendables (repareren, first aid kit en brandblusser). Nu ze zelfs modules gaan maken die je (makkelijker) met gold kan krijgen ben ik bang dat het einde zoek is. Op gegeven moment wordt de scheiding te groot en word je zonder gold zodanig benadeeld dat je niet meer lekker kan meekomen in een battle.
Aan de andere kant begrijpelijk, ze moeten wel willen ze winst maken en stoppen met ontwikkelen is ook geen optie, dus we gaan het zien.
UdiBenLudi schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:16:
[...]

Begreep uit het verhaal dat de cammo skins mits in de juiste omgeving wel een stealth voordeel gaan geven... Dus geldklopperij en voordeel... :(
Dit zien jullie dus verkeerd, alle consumables zijn ook met credits te kopen (werken alleen niet automatisch) en ook de camoskins zullen met credits te verkrijgen zijn. Dus je wordt enkel benadeeld als je er geen credits aan wilt uitgeven maarja.. dat is dan je eigen krenterigheid.
x-cessive schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:21:
[...]

Maar dan koop je dus wel premium. Ben er zelf niet tegen om geld in een goed spel te steken maar nadeel van deze methode is dat je het spel zelf nooit "koopt". Je koopt tijdelijk een voordeel, nadat je het hebt gebruikt is dat weer weg. Oftewel, je moet er geld in blijven steken om dat voordeel te behouden.
Je hebt geen premium nodig om te kunnen spelen, als je goed speelt kun je ook tier 9 en tier 10 onderhouden zonder er creditfarmers bij te houden. Binnen GOT zijn er een aantal het levende bewijs van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Ik heb wel premium genomen. Als ik het niet had zou ik never nooit niet Met mijn T9 winst kunnen maken. Mijn speelstijl is gewoon te aggresief voor de T34 op sommige dagen :) De keren dat ik achterblijf maak ik wel goede winst, maar ik heb niet altijd zin om achter te blijven hangen.

Wat overigens ook een nadeel bij mij is, is als er een impact voor mijn neus is met rook/aarde die rond vliegt dropt mijn FPS tussen 3 en 6...Zie dan maar eens succesvol te ontkomen of zelf te schieten :(

Maar als het goed is komt volgende week mijn nieuwe machine en kan ik volop knallen zonder ene moeite :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
x-cessive schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:21:
[...]

Je hoeft helemaal geen premium te zijn. Inmiddels ben ik vandaag ook geen premium meer. En ik ga het voorlopig ook niet meer worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
psychoclown schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:29:
Je hebt geen premium nodig om te kunnen spelen, als je goed speelt kun je ook tier 9 en tier 10 onderhouden zonder er creditfarmers bij te houden. Binnen GOT zijn er een aantal het levende bewijs van.
Ik zeg ook helemaal niet dat je een premium nodig hebt, zit zelf nu op de KV-3 en na verloop van tijd red ik het echt wel tot de IS-4 oid. Sluit ook helemaal niet uit dat ik zelf een keer wat goud koop voor een maandje premium en wat kleine voordeeltjes.
Enige wat ik wil aanstippen is dat je met geld logischerwijs een voordeel koopt die je zonder gold niet hebt. Waar ze voor moeten uitkijken is dat het verschil niet te groot wordt en dat ze goud niet onmisbaar gaan maken zodat je continue er geld in moet stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
patrickos85 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:34:
Ik heb wel premium genomen. Als ik het niet had zou ik never nooit niet Met mijn T9 winst kunnen maken. Mijn speelstijl is gewoon te aggresief voor de T34 op sommige dagen :) De keren dat ik achterblijf maak ik wel goede winst, maar ik heb niet altijd zin om achter te blijven hangen.

Wat overigens ook een nadeel bij mij is, is als er een impact voor mijn neus is met rook/aarde die rond vliegt dropt mijn FPS tussen 3 en 6...Zie dan maar eens succesvol te ontkomen of zelf te schieten :(

Maar als het goed is komt volgende week mijn nieuwe machine en kan ik volop knallen zonder ene moeite :D
Ja dat heb ik ook op de laptop... kan je paar seconden niks doen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi

Dit zien jullie dus verkeerd, alle consumables zijn ook met credits te kopen (werken alleen niet automatisch) en ook de camoskins zullen met credits te verkrijgen zijn. Dus je wordt enkel benadeeld als je er geen credits aan wilt uitgeven maarja.. dat is dan je eigen krenterigheid.
Awel hoe het precies zal lopen met de cammo skins/consumable is nog niet uitgecristaliseerd... Hoop wel dat er dan ook een consumable slot bijkomt want repair/heal/fire zijn toch ook erg belangrijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
x-cessive schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:35:
[...]

Enige wat ik wil aanstippen is dat je met geld logischerwijs een voordeel koopt die je zonder gold niet hebt. Waar ze voor moeten uitkijken is dat het verschil niet te groot wordt en dat ze goud niet onmisbaar gaan maken zodat je continue er geld in moet stoppen.
Dat laatste ben ik met je eens, ik heb het gezien hoe in Battlefield Heroes aan toe ging en eerst was ik er nog wel over te spreken maar daarna werd EA te gretig en kwamen ze hun woord niet na (hoe versassend :P).
UdiBenLudi schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:38:
[...]

Awel hoe het precies zal lopen met de cammo skins/consumable is nog niet uitgecristaliseerd... Hoop wel dat er dan ook een consumable slot bijkomt want repair/heal/fire zijn toch ook erg belangrijk...
Tja dat is dan een afweging die je moet maken, meer camo of een fire extinquisher.
Hoe meer variatie hoe lastiger de keuze maar de battles worden er, mijn inziens, alleen maar interessanter op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Zoals ik het begreep in de vid zijn de credits-only camo's 1 printje: desert, arctic, etc. Of deze een stealthbonus geven als je op de bijpassende map zit is me niet helemaal duidelijk. De gold camo is adaptive en geeft altijd een stealthbonus.

Je koopt dus weldegelijk een voordeel met gold.

[ Voor 9% gewijzigd door Bundin op 15-07-2011 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:48

Dark Angel

Corvette LS Power

Jellinek schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:55:
Zoals ik het begreep in de vid zijn de credits-only camo's 1 printje: desert, arctic, etc. Of deze een stealthbonus geven als je op de bijpassende map zit is me niet helemaal duidelijk. De gold camo is adaptive en geeft altijd een stealthbonus.

Het is toch Free to Play and Pay to Win game.
Zelfde met gold ammo in sommige tanks onder T6 heb je dan echt een monster.
Hertz en KV met gold is echt alles one shotten.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
de credit camo geeft ook stealth bonus maar je koop je voor een dag week maand ect en er komt nog een ding die je kan kopen dat als je meerdere cammonetjes hebt dus desert artic en wood bepaald die welke je er opzet voor welke map dus rij je nooit met het verkeerde netje rond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Dark Angel schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:58:
[...]

Het is toch Free to Play and Pay to Win game.
Zelfde met gold ammo in sommige tanks onder T6 heb je dan echt een monster.
Hertz en KV met gold is echt alles one shotten.
ik vind dit niet waar een goede player ondescheid zich altijd boven de gold je kan bijna net zo snel als je goed speeld een tier 10 halen als een slechte speler met prem en tonnen gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar uiteindelijk zal het wel noodzakelijk zijn om dit als clan te gaan eisen in de clan wars want het voordeel dat alleen gold ammo je al geeft moet je niet te licht nemen kan je net over dat randje wins/verlies heen gaan tillen en tja gratis kan je ook winnen maar om serieus de competitie aan te gaan is het wel handig om deze stap te gaan overwegen,zowiezo voor het top team!
Joindry schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:02:
Ik ga deze avond eens klooien om de hello kitty lowe skin erop te zetten, dan kan ik mijn vriendin der aandacht mss nog wat trekken. en snel 5 euro verdienen. Wedden dat mijn tank roze is en een grote sticker van HK erop heeft. :)

@vivaladen, heb jij/jullie dan last van de Schizo of je omgeving. Wij hebben daar helemaal geen last van :)
haha ja die is vet he? haha op die russische site staan ook nog wat warhammer skinnetjes die van je jagdtiger een imperial guard tank maken ala leman russ :P

en nee last van die Grüber Joindry :P die neemt het steeds over zodra ik in wot inlog en dan begin ik ineens allemaal gekke dingen te roepen in een slecht engels/duits accent haha :P

@ Joindry zit je eigelijk in Got1 of Got2? heb je eigelijk nog niet voorbij zien vliegen in de chat aldaar? of ik begint last te krijgen van alzheimer light ofzo :O

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2011 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Ik vind deze game nou niet buy to win, althans dat gevoel heb ik helemaal niet.

Iedereen kan aan alle tanks + upgrades komen, met een investering verdien je +25% exp + credits. Voor 1 gold kun je 25 exp omzetten naar free exp, dus ook dit is vrij kostbaar, ondanks dat het voordelen op levert. De Premium tanks zijn zeker beter dan stock tanks, maar slechter dan compleet upgegrade tanks. Gold ammo is inderdaad sterk, maar om dat te blijven kopen is ook een vrij kostbare investering.

Daarnaast, als ik met een T5 vs een T5 speel, kan hij misschien meer damage doen, maar word niet imuum voor mij. Gold ammo betekend niets, als jij slimmer speelt dan je tegenstander. Bedenk maar elke keer dat jij hem bounced of hij jou compleet mist, hij gewoon letterlijk geld wegschiet.

Ik zie geen probleem met gold ammo en het is zeker niet pay to win.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
De game is inderdaad niet buy to win maar er is prem wat stuk helpt maar ik vind dat dit mag de mensen die het spel maken en updaten mogen er ook wat aan verdienen en kijk bijv naar de t14 slecht voor zijn tier liever een kv of stugg maar de t14 heeft ook weer voordelen en de kv en stugg nadelen en zo blijft het altijd
en gold ammo is mooi maar als je met stugg vs maus gaat en je weet niet waar je die maus moet raken (wel extreem voorbeeld) doe je er nooit wat damage aan ookal heb je gold ammo en weet je wel waar je hem moet raken is gold ammo mooi maar je voelt je portomonee als je er 1 afschiet en helemaal als je mist/bounched

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Jellinek schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:55:

Ik begreep er juist uit dat je een aantal varianten had:
1 printje - goedkoper en geeft enkel camo op de maps die bijpassend zijn
adaptive - duurder en geeft altijd camo op welke map dan ook

Daarnaast ook een unique camo, waar elke tank er één van heeft maar ik weet niet zo goed of dat dat nu de adaptive camo is of niet.
Zie trouwens ook de post van rgras:
rgras schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 19:21:
In patch 7.0 komt er hoogstwaarschijnlijk een nieuwe feature.. camouflage!

- De camouflageschema's verschillen per tank;
- Verschillende varianten camouflage (desert, arctic, woodland etc.)
- Camouflage kan je tijdelijk kopen met credits, permanent met goud;
- Het is voor andere spelers mogelijk om te zien welke camouflage je gebruikt;
- Camouflage heeft invloed op je 'stealth', zo zul je minder snel gespot worden op een woestijnmap wanneer je een desert-camouflage op je tank hebt;
- Er komt een consumable 'Adaptive Camouflage', waarmee automatisch de juiste camouflage wordt geselecteerd op basis van de map waar je op speelt.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 12:04:
[...]

maar uiteindelijk zal het wel noodzakelijk zijn om dit als clan te gaan eisen in de clan wars want het voordeel dat alleen gold ammo je al geeft moet je niet te licht nemen kan je net over dat randje wins/verlies heen gaan tillen en tja gratis kan je ook winnen maar om serieus de competitie aan te gaan is het wel handig om deze stap te gaan overwegen,zowiezo voor het top team!
We verplichten niks aan de spelers, we kunnen enkel iets aanraden.
Gold ammo heeft ook een voordeel maar ook in clan wars schiet ik er niet mee. Als je het gebruikt, top! maar je beslist alsnog wat je zelf wilt. Zie ook het clanforum :)
Nazanir schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 12:05:
Iedereen kan aan alle tanks + upgrades komen, met een investering verdien je +25% exp + credits. Voor 1 gold kun je 25 exp omzetten naar free exp, dus ook dit is vrij kostbaar, ondanks dat het voordelen op levert.
+50% exp en credits ;)
Daarnaast, als ik met een T5 vs een T5 speel, kan hij misschien meer damage doen, maar word niet imuum voor mij. Gold ammo betekend niets, als jij slimmer speelt dan je tegenstander. Bedenk maar elke keer dat jij hem bounced of hij jou compleet mist, hij gewoon letterlijk geld wegschiet.
Mee eens, al is het wel een andere zaak in clan wars maar je moet behoorlijk gek of rijk zijn wil je gold ammo verspillen in public games (dus dat voordeel tov. de gewone spelers valt al weg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jullie hadden me trouwens wel eens mogen waarschuwen dat die Jagdtiger zo duur is :P
daar knal je ook aardig wat silver weg haha eerste tank waarij ik merk dat je niet teveel moet verliezen :P maar gelukkig zijn de inkomsten nog iets hoger dan de uitgaven per potje en als je een goede win hebt maak je ook wel winst..had eigelijk niet eerder de statistieken in de gaten gehouden dus miss dat het me al bij voorgaande tanks zou moeten opvallen,zag alleen bij de Löwe dat jee belachelijk veel silver / potje krijgt omdat ik heb ook als xp/silver farmer heb gehaald (en waar farm ik nu xp mee? met de JT en PzKpfw3 haha)

maar dat is wel sportief dat het niet verplicht gaat worden maar ben zowiezo wel erg te spreken over waar het management allemaal mee komt zo ook bijv. dat roulatie systeem waarbij iedereen aan de beurt komt..Kudo's!

van het weekend maak ik mijn jagdtigertje compleet btw! gaat als eerst de nieuwe gun erop en daarna de tracks,alhoewel ik nu al aardig scoor met de ferdi gun haha dat wordt lachen zodra ik die upgrade heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:33
Mee eens, al is het wel een andere zaak in clan wars maar je moet behoorlijk gek of rijk zijn wil je gold ammo verspillen in public games (dus dat voordeel tov. de gewone spelers valt al weg).
Daar denkt Mr.Blue anders over 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hopiconjo schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 12:49:
[...]

Daar denkt Mr.Blue anders over 8)
die naam doet me op de één of andere manier steeds weer denken aan dat zielige liedje met dezelfde titel :S
(iam mister blue,iam here to stay with you and no matter what you do, when your lonely iam lonely to)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2011 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:00:
[...]

die naam doet me op de één of andere manier steeds weer denken aan dat zielige liedje met dezelfde titel :S
(iam mister blue,iam here to stay with you and no matter what you do, when your lonely iam lonely to)
Dat had ik ook al :P

Die kerel zat bij paul de leeuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:00:
Dat heb ik ook =)

de Skoozie dub-step remix:
He is Mr.Blue he's here to sniper you. No matter what you do, how hard you're trying, he'll be killing you...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Laten we het wel ontopic houden, slow-chat is niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
Leuk linkje gevonden over onofficiele stats van eu server...

http://forum.worldoftanks...-statistics/page__st__100

Geen wonder dat er in elke battle ongeveer 3 Lowes zitten... Alleen van de Beta tank zijn er meer verspreid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 23:16
Hoi,

Laten jullie ook Tier 8 tanks meedoen aan Clan Wars, of is dit inmiddels gewijzigd naar minimaal Tier 9?
Clan Wars lijkt me wel leuk, maar mijn vorige clan eiste minimaal Tier 9.

Ik heb:
- 2 Tier 8 heavy tanks ( lowe / IS-3 )
- 2 Tier 7 heavy tanks ( T29 / Tiger ) ..de T29 is inmiddels elite, ben bezig om credits voor de T32 te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
In een Tier 8 wordt je geraped, in een Tier 9 trouwens ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

UdiBenLudi schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:33:
Leuk linkje gevonden over onofficiele stats van eu server...

http://forum.worldoftanks...-statistics/page__st__100

Geen wonder dat er in elke battle ongeveer 3 Lowes zitten... Alleen van de Beta tank zijn er meer verspreid...
18426*25euro = mooi verdiend :)
Maar het is wel waar, der zitten ongelofelijk veel Löwes in het spel.
Ik ben der één van en begrijp dus wel dat mensen hem kopen :)
Nu hoef je eignelijk enkel nog XP te farmen, silver heb je altijd voldoende. atm 1.6mil and counting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

XGmode schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:38:
Laten jullie ook Tier 8 tanks meedoen aan Clan Wars, of is dit inmiddels gewijzigd naar minimaal Tier 9?
Clan Wars lijkt me wel leuk, maar mijn vorige clan eiste minimaal Tier 9.
"CW inschrijvingen: Enkel bedoeld voor Tier 9+ TD/Medium/Heavy en Tier 6+ Arty."

In principe is zelfs T9 al een beetje laag. Een T9 is echt opvulling als er niet genoeg T10s zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

met een premium tank hoef je nooit bang te zijn dat je zonder credits zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
User.tmp schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:40:
In een Tier 8 wordt je geraped, in een Tier 9 trouwens ook.
Ok, dan weet ik genoeg.
Waardeloos opgezet die Clan Wars dus, beetje sneu dat je alleen mee kunt komen in de hoogste tiers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

XGmode schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:47:
Waardeloos opgezet die Clan Wars dus, beetje sneu dat je alleen mee kunt komen in de hoogste tiers.
Ben ik het volledig mee eens, maar het is helaas op het moment niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
XGmode schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:47:
[...]

Ok, dan weet ik genoeg.
Gaat nog verandering in komen maar niemand weet nog wanneer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

psychoclown schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:49:
[...]

Gaat nog verandering in komen maar niemand weet nog wanneer :)
Ja, als ze tanks gaan locken. Dan heb je niet meer 1x T10 nodig, maar 3x per speler ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
Ok, naja dan kan ik in alle rust al mijn heavies naar Tier 9/10 grinden. :)
Heb daar geen clan voor nodig.. weet ik genoeg..tnx.

[ Voor 27% gewijzigd door XGmode op 15-07-2011 13:50 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.