Ja er komt binnenkort ook een optie dat je ingame je camo aan kan passen maar ben nog niet zo onder de indruk daarvan na het zien vd youtube filmpjes, toch meer camo patronen die hedendaags worden gebruikt..
op de diverse skin sites (zie topic start onder linkjes) kan je ook prachtige custom build historische skins vandaan halen inclusief de bijbehorende foute symbooltjes haha, ik rijd voornamelijk rond in de skins van de zgn "Panzer Lehr Division" de meest elite eenheid vd Wehrmacht (Grüber zat niet bij de SS)
maar het is heel makkelijk want je download het bestandje en dan ga je naar je C-schijf naar het (als ik het goed ophoest uit mn hoofd) Games-->World of tanks-->Res-->Vehicles-->german --> en dan zoek je het mapje met je tankje op..en plaats je daar de bestandjes die je hebt gedownload
tip maak even een nieuw mapje aan waar je de originele skin bestandjes ingooit , je weet maar nooit! (dus niet vervangen haha) maar in geval van nood staan de originele skin bestandjes ook nog online hoor!
Tip van flip : de ene skin site is helemaal in het russisch!! maar gelukkig staat er ergens een google vertalen link! en die site is veel uitgebreider dan die andere grote skin site! succes!
Snappie88 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 15:47:
*Meld zich*
Ben ook sinds enkele weken begonnen met WoT, en begin nu eindelijk een beetje op niveau te komen. Nu een Panzerkampfwagen III-A, Wespe en Hetzler in mijn garage staan, en druk aan het sparen voor de volgende tier. Spits mij vooral op de AT lijn, en kan niet wachten tot ik een StuGIII onder mijn kont heb (Forgotten Hope veteraan)!
Merk wel dat ik vaak te ongeduldig ben, vooral in mijn AT. Wil nog wel eens naar de frontlinie scheuren en daar ben je in je AT toch wel eerste doelwit. Maar om nou 10 minuten in je thuisbasis te wachten tot er een keer een tank voorbij komt... Snap niet dat sommige mensen kampfen in dit spel leuk vinden
Ingame >> Hobbyneuker :W
Heel rap met je kont die TD uit! denk dat een heavy je beter zal dienen hoor

met de russische TD's kan je nog wel een beetje wegkomen met een licht agressieve speelstijl maar voor de rest is het snipe/camp away!
als je met een TD te ver in het voorterrein zit leg je je flank bloot en dat is het gevaarlijkste wat je maar kan doen,en vaak is het gewoon even wachten,die vijand komt echt wel hoor! en het is een teamgame dus als jij die flank bewaakt zodat je arty's niet zonder waarschuwing geraped worden terwijl de heavy's alle lol hebben aan de andere kant dan heb je alsnog je taak gedaan! want ook al komt er mischien maar 1 medium over jou flank..de arty's zullen je dankbaar zijn, maakte die fout ook een keer door naar de fun toe te rijden en nog voor ik goed en wel weg was zag ik in 1x 3 stipjes verdwijnen,die van mijn arty's
maar bij de TD hoort een bepaalde speelstijl,als die je niet ligt kan je altijd nog de Scout,Arty,medium of heavy archtypes uitproberen tot je degene die het best bij jou past gevonden hebt toch?
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 15-07-2011 06:07
]