WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik neem ze eigenlijk altijd mee alleen dan de gratis versie voor de lagere tiers. Dit heeft op zich weinig voordeel behalve dat medailles e.d. van de crewleden worden meegenomen.psychoclown schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:21:
[...]
Pas op hogere tiers zou ik crew omzetten want anders is het voordeel minimaal.
Koop 75% crew en vanaf tier 4-5 pas meenemen naar de volgende tiers zodat je het voordeel echt merkt
[removed]
Dat is ook een reden dat ik steeds meer speel wanneer ik op mumble kan en platoonen. Zonder platoon mag ik vaak blij zijn met 800 tot 900 xp per winst potje en met platoon ga ik al snel naar de 1200 tot 1400 xp per potje.Zoijar schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:26:
[...]
Ik merk wel dat ik het in randoms allemaal maar laat voor wat het is. Ga niet eens meer de moeite nemen het te corrigeren als iedereen me weer eens volgt, of als het halve team niks staat te doen. Als ze weer eens zo maar een scout doorlaten, dan denk ik 'ok, game over, exit battle, volgende'.
En als je in een platoon met 3 man bv tier 8 heavy's hebt en dan allemaal dezelfde route neemt dan gaat het zoveel beter dan wanneer je afhankelijk bent van vreemden.
Overigens het meest ergerlijke vind ik nog dat je in dekking staat en af en toe naar voren komt om te schieten, dat er een tier 4 scout achter je kont hangt en direct in dat gat schiet achter je. Dan ben je zo goed als dood omdat je nergens meer heen kan en vol in de vijandelijke vuurlinie staat.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Zoals een goede lage tier betaamt hebben we dan ook een mooie lemming train gemaakt
(Overigens was onze Maus niet bepaald slim, in plaats van een IS-4 van <25% te oneshotten probeert hij een 100% Tiger en IS te killen terwijl de IS-4 hem langzaam afmaakt

Samen met Haast2000 en SirDomo gisteravond een goed aantal potjes gedaan en op Murovanka dacht ik dat ik er was geweest toen ik 3 rake klappen kreeg. Niets was minder waar en ze lieten me op een of andere manier met rust toen ik nog minder dan 10% had. Nog wel een goede 4 kills kunnen maken en de battle ook nog overleefd

Gister nog wat fivers mee gepikt want je moet er toch optimaal van profiteren. Op de KT en Maus na hebben we alle tanks in één keer een eerste victory behaald. De Maus en KT deden het in twee keer

Meteen Top Tier in eerste potje op Mountain pass.
Start in de berg basis en pak de noord-route.. Merk dat dat ding echt zoooo sloom is stock.
Teammate kruipt achter de rots, enemies komen en teammate dood.
Schiet 2x PzIII Aus A af. dan krijg ik een shot op m'n track en kan ik net niet meer richting de hoek schieten (stonden nog 2x Aus A en een BT-7). Gelukkig was die laatste zo stom om naar voren te rijden als afleiding, precies in m'n line of fire. Boem. Kon weer draaien, krijg ik een shell op mn kijker, balen. Even wachten tot die was gerepareerd (ondertussen gewoon nog 2 tanks "tanken". Knal er nog 1 via de turret kapot en teammate die kwam helpen schoot de laatste af. Toen was het met 9-13 km/h richting enemy base, maar terwijl ik op de heuvel reed was de laatste vijand al dood.
Kreeg van teamgenoten te horen dat ik t goed had gedaan. Alleen maar staan en schieten XD
Heb 1 keer in de chat gezegd: All fast tanks + T82s rush hillpsychoclown schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:21:
Vooraf ook kenbaar gemaakt wat je ging doen? Beter is het om het 2 of 3 te herhalen want anders dringt het tot de meesten echt niet door
misschien herhalen.
en in plaats dat die BT7 door raced naar de hill en niet mij voorop laat rijden was het nog makkelijker geweest...
achja, was wel een win van 400xp (niet doubled, geen premium)
de hetzer blijft traag hoor, ook als ie volledig geupgrade is. Maar wordt wel fijner met de 10.5 loop erop. Zelfs als je bottom tier bent kan je soms nog eens iets doen.
Itt mijn X5 partij van gisteren met mijn Pz38NA. Ik reed tussen de Löwe's, IS-3en en een IS-4, ...
maw ik deed bij een geisoleerd IS-3 een omtrekkende beweging schoot HE recht in de poep van op 1m afstand en nog niks... dan voel je jezelf wel redelijk nutteloos in de game
Uiteindelijk ronde gewonnen, 120XP X5, jeej NOT. (twee spots)
Was net weer top tier op Mountain pass (nu andere kant) en m'n team reed gewoon van me weg
Je bent het hopelijk wel met me eens dat je met een trage climber (ala hetzer) niet heuvels moet pakken.... beter zoek je een route met minder hoogte verschil... komen ook meer heavy's langs over het algemeen...Voggels schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 11:59:
Inderdaad rete traag. Had meteen de 3 engines onderzocht en de beste erin gegooid maar man, dat ding is nog steeds niet vooruit te braden.. 5km/h heuvel op..
Was net weer top tier op Mountain pass (nu andere kant) en m'n team reed gewoon van me weg1 kill kunnen maken en dan 120 exp.. Schiet niet op zo..
Even een vraagje over detracken. Schiet je met HE of met AP? En mik je echt op de tracks, of zijn de radars ook al goed?
zolang hun jouw maar niet zien
en je ze van de zijkant kan raken ( tenzij je de big gun hebt )
als je een bosje z'n 15 m voor je heb blijf je redelijk onzichtbaar als je vuurt ( zicht wordt daardoor ook geblockd )
als ze te ver zijn gebruik HE
detrack voorkant of achterkant van de tracks meeste kans
he schijnt het beste voor te zijn
[ Voor 13% gewijzigd door Cyborg3201 op 05-07-2011 13:01 ]
[ Voor 29% gewijzigd door rapture op 05-07-2011 13:10 ]
Update on preliminary patch notes of v.6.6:
New map Siegfried Line (working title, subject to change)
New German heavy tanks line: Pz.VI Tiger (P), VK 4502 (P) Ausf A, Е-75, Е-100.
New tank E-50, a substitution to Panther II as tier 9 German medium tank (the same procedure as for the substitution of M26 Pershing for M46 Patton). Changes to German medium tanks line according to the revised German tech tree
New German premium light tank Skoda Т-15.
New German premium medium tank Skoda Т-25.
"Zero" battles for players with up to 10 battles on their accounts.
Free platoons for 2 players, premium account is required for platoon leader to invite a 3rd member.
"Supercharging/afterburning/nitro" (working title, subject to change) consumable for E-series providing extra horsepower.
ETA - end of July - beginning of August, 2011.
Posted by Overlord at 2:56 PM
Nog ff wachten dus en genoeg tijd om de IS-4 te halen...
zit er bijna aan te denken om mijn TD-tree wat minder te spelen en me te focusen op de IS4, heb echter nog maar een KV3...UdiBenLudi schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 13:16:
Vooral het samenspelen zou mooi zijn. Dit is het eerste waar een vriend en ik tegenaan liepen toen we WoT gingen proberen...UdiBenLudi schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 13:20:
Vind het wel grappig dat platoons van 2 spelers toegevoegd word voor de non premium mensen... Kunnen die ook genieten van wat teamplay wat ze waarschijnlijk ook meer aanspoort tot inversteringen in het spel zelf...
Als tijdelijke oplossing gingen we op exact hetzelfde moment op "battle" klikken. 3/4 keer zaten we ook in hetzelfde spel!
[ Voor 10% gewijzigd door Madje op 05-07-2011 13:23 ]
Voor de rest wel handig die herschikking, de Pz III/IV en de Pz IV wisselen van plaats. Dus ga ik plots in twee verschillende delen van de techline staan. Nadeel het grinden met de Pz38NA gaat weer beginnen om de Pz IV te unlocken
//Edit: Ook slim, wel de engines van de Hetzer unlocken maar niet mounten.. Vond em al niet sneller
[ Voor 36% gewijzigd door Voggels op 05-07-2011 13:51 . Reden: Bord voor m'n kop ]
Ben ook begonnen vanaf de KV3 twee weken geleden. Zit nu nog 35k xp af vanaf de IS4. Moet je dus zeker kunnen halen.skoozie schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 13:18:
[...]
zit er bijna aan te denken om mijn TD-tree wat minder te spelen en me te focusen op de IS4, heb echter nog maar een KV3...
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
ben zo gek op mn tigertje 1 dat ik mn main crew erop gegooid heb, 4x 100% camo en 1x 93% en dan 4x repair rond de 65% ennuh camo werkt prima heb nu al iets van 3 potjes achter elkaar gehad waarbij ik met bijna 100% HP eruit kwam! dus denk dat ik met de skills+camo net wel aardig onzichtbaar ben..
gebruik hem nog steeds als sniper en dat bevalt me prima,blijf iets achter de linies hangen en geef dan ondersteunings vuur,heerlijk denk dat ik de Tiger 2 er ook maar bij ga nemen voor ik voor die Jagdtiger 2 ga haha
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
Voggels schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 13:34:
//Edit: Ook slim, wel de engines van de Hetzer unlocken maar niet mounten.. Vond em al niet sneller
hebbik ook gehad met een Gun, zelfs de nieuwe gun bleef een propperschieter
wel niet bij de hetzer, die gun Ruled in zijn klasse.
Self reflection is the school of wisdom
Ik heb eidenlijk de beste engine voor mijn Luchs! Wat een verademing zeg. Ik race echt letterlijk overal doorheen en kan nu eidenlijk fatsoenlijk scouten met het ding. Ik moet de betere turret nog researchen (Gun heb ik al, uit een iedere research) en dan de Leopard vrij spelen. Kan ik toch nog mooi scoutje spelen als het moet, en nog redelijk Arties afslachten en misschien TDs als ik ze van achter beschiet.
Ook heb ik bijna genoeg exp voor de 4100 exp gun voor de Hetzer (7.5 MM dacht ik, lekker penetration, maar neit zoveel damage als de 3600 exp gun, wat ik me afvraag, is het bereik van de 10,5 goed? Ik zie er geen heil in om een lompe korte afstands gun te monteren op iets als de Hetzer).
-
Met die 10.5 eet mijn hetzer de Luchs en de Leopard for breakfast.one shot. De 4100Xp gun is beter om te snipen. Voor grote maps de 4100, kleine de 3600. Jammer dat je niet op voorhand weet welke map het wordt
ik heb steeds hetzelfde probleem. De hoeveelheid oneshotters stijgt gigantisch met de 3600, maar de misses op lange afstand stijgen ook wel
Don't miss your chance to get Löwe at the old price
gaat na 12 juli 12.500 goud kosten dus twijfel je om er 1 te nemen dan zou ik niet te lang wachten om deze money maker in huis te halen
[ Voor 28% gewijzigd door Vivaladen op 05-07-2011 15:09 ]
Danku, dan ga ik voor de 4100, ik ben meer van het lange afstand snipen. Het is inderdaad erg jammer dat je niet op voorhand weet welke map je speelt, anders zou het wel handig zijn om de juiste gun voor het juiste gevecht te kiezen.
-
first blood
@zentex, ik had effe fout gelezen, idd jij had gelijk, ik heb gewoon 14500 gekocht.
[ Voor 95% gewijzigd door Joindry op 05-07-2011 15:20 ]
E37,50 voor een tankje?Vivaladen schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:08:
iemand trouwens dit berichtje al gezien op de site van wot ? :
gaat na 12 juli 12.500 goud kosten dus twijfel je om er 1 te nemen dan zou ik niet te lang wachten om deze money maker in huis te halen

Of wordt het goud ook half zo duur?
hoeveel kan je dan verdienen met de lowe ?Vivaladen schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:08:
iemand trouwens dit berichtje al gezien op de site van wot ? :
met mijn tier 5 tanks + mijn pre order tank verdien ik tussen de 20 en 40K per potje
Was íe niet 9500 gold ofzo? hij word juist duurder met een dik tientje.Joindry schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:14:
Neen nog niet gezien en gedver hebbik er vorige week 14500 voor gegeven.
graag gedaan.
Geloof je het zelf?Edmin schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:18:
[...]
E37,50 voor een tankje?![]()
Of wordt het goud ook half zo duur?
[ Voor 28% gewijzigd door ZenTex op 05-07-2011 15:21 ]
ZenTex schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:19:
[...]
Was íe niet 9500 gold ofzo? hij word juist duurder met een dik tientje.
[...]
Joindry googelt even op dik tientje eerste afbeelding
http://i2.photobucket.com/albums/y1/firewind2/afb034.jpg
nauw euhm, das een aparte methode om te betalen...
Anoniem: 412893
En wat zijn nu eigenlijk de beste plaatsen om een tank te raken? Van achter en opzij natuurlijk, maar als je van voren iemand tegenkomt, kan je dan het beste de onderkant of de turret kiezen? En van de zijkant het beste de rupsbanden als je niet de engine of zo kan raken?
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 412893 op 05-07-2011 16:21 ]
Ah nice, voor die tijd hoop ik mijn IS4 ook nog te halen. Maar even flink sparen, zodat ik 'm ook kan kopen.UdiBenLudi schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 13:16:
In Development: Vol. 3
New map Siegfried Line (working title, subject to change)
New German heavy tanks line: Pz.VI Tiger (P), VK 4502 (P) Ausf A, Е-75, Е-100.
New tank E-50, a substitution to Panther II as tier 9 German medium tank (the same procedure as for the substitution of M26 Pershing for M46 Patton). Changes to German medium tanks line according to the revised German tech tree
New German premium light tank Skoda Т-15.
New German premium medium tank Skoda Т-25.
"Zero" battles for players with up to 10 battles on their accounts.
Free platoons for 2 players, premium account is required for platoon leader to invite a 3rd member.
"Supercharging/afterburning/nitro" (working title, subject to change) consumable for E-series providing extra horsepower.
ETA - end of July - beginning of August, 2011.
Posted by Overlord at 2:56 PM
Zo das inderdaad zo. Meestal dikke fun op mumble met de clan. Maakt het spel tien keer leuker. Soms zat ik als ik achter de pc zit gewoon de clanchat aan voor het bullshit die er voorbij komt.psychoclown schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:34:
[...]
Inderdaad, in elke random fps zul je maar weinig goede clan spelers kunnen vinden in pubs waardoor het al gauw saai is maar in WoT valt het nog mee. Speel je in platoon en je hebt vaak grootse lol
[ Voor 17% gewijzigd door Gizzy op 05-07-2011 16:34 ]
flickr - WOT Profile - Game PC
-
Zwakke pkekken van voor zijn bijvoorbeeld die turret hatch en de turret ring. (overgang koepel naar hull). Die zijn zowat op elke tank op dezelfde plek te vinden.Anoniem: 412893 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 16:18:
En wat zijn nu eigenlijk de beste plaatsen om een tank te raken? Van achter en opzij natuurlijk, maar als je van voren iemand tegenkomt, kan je dan het beste de onderkant of de turret kiezen? En van de zijkant het beste de rupsbanden als je niet de engine of zo kan raken?
Verder zijn de drivers viewport en evt machine gun mounts zwakke plekken, locatie verschilt per tank.
Meestal ook de glacis plate, (het onderste gedeelte dat schuin oploopt), let wel dat dit vaak sloped is en alleen een optie als ie recht naar je toestaat, schuin bounced het vaak.Utzonderingen zijn de ISen met een puntige glacis plate. Daarvan wil je juist dat ze schuin staan vanwege de hoek waarin de plate word geraakt.
Verder in principe elk uitsteeksel. Op de rupsbanden is meestal een slecht idee, daarmee doe je namelijk geen HP schade aan de tank en detrack je hem alleen maar (lang niet altijd)
Maar elke natie en tank heeft zo z'n eigen zwakke plekken. Bij de ene is de gun-mantel een zwakke plek, bij de andere tank juist weer een sterke plek.
Mijn motto is: bij twijfel de turret ring want van alle kanten te raken en bij mijn weten bij geen enkele tank een sterke plek.
Driver: Hij rijdt minder snel/kan minder goed manuvreren.
Loader: De herlaad tijd tussen schoten gaat aanzienlijk omhoog
Gunner: Koepel draait langzamer en word ruim minder accuraat.
Rups banden schieten is altijd risico vol, je doet heel weinig HP damage (als je al HP damage doet), maar je tegenstander kan ervan stil komen te staan. Als hij stil staat, kan je gewoon veilig rondjes om hem heen rijden, maar je hebt geen garantie dat je tracks er altijd maar afschiet.
Turret ring schieten biedt ook weer voordelen: Turret raakt beschadigd, waardoor hij bijv. korte tijd niet kan draaien. Echter, net zoals bij de tracks heb je geen garantie dat dit werkt. Voor de rest is het soms ook een beetje puzzelen waar je wie wilt schieten. Een Hetzer zijn armor is van voren het dikst en loopt schuin, veel kans op ricochets bijv. Maar van achter en op zij is zijn armor vrij zwak, en heeft hij meer rechte stukken om op te schieten. Gewoon kijken wat werkt.
-
Kan een verschil zijn tussen alles bouncen, of alles penetraten, oftewel een kill of een death.
Helaas zijn hier de snipers weer in het nadeel. Buiten dat de penetration afneem bij grotere afstanden, is het raken van een weakspot ook nog eens veel kleiner.
Elke keer als ik als ferdi alles van de vijand bounce lach ik me weer suf. Iedereen denkt dat de ferdi een onpenetreerbaar fort it, maar ik weet wel beter, had zelf eigenlijk nooit moeite een ferdi te penetraten, zelfs niet met de 175 pen Soviet loltankjs (met de 107mm)
Stukje noobness/onervarendheid van de meeste spelers als ze op een zelfde tier tank bouncen IMHO (close range dan)
Ik zou trouwens wel dolgraag willen weten wat ik aan crew en modules heb gesloopt bij de ander als ik 5 keer op rij "critical hit" hoor. Bij de tracks is het makkelijk te zien, maar verder blijft het gokken.
Volgens mij heb ik bij sommige tanks de crew helemaal aan kleine stukjes bloederig vlees geschoten na ik-weet-niet-hoeveel crits, en ligt ook elke module in stukjes.
[ Voor 20% gewijzigd door ZenTex op 05-07-2011 17:00 ]
Dit zou ik zelf ook dolgraag willen weten, zeker als je tijdens Platoon battles op Mumble/teamspeak/watooit zit.ZenTex schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 16:56:
Verhaaltje.
Ik zou trouwens wel dolgraag willen weten wat ik aan crew en modules heb gesloopt bij de ander als ik 5 keer op rij "critical hit" hoor. Bij de tracks is het makkelijk te zien, maar verder blijft het gokken.
Volgens mij heb ik bij sommige tanks de crew helemaal aan kleine stukjes bloederig vlees geschoten na ik-weet-niet-hoeveel crits, en ligt ook elke module in stukjes.
Dan kan je roepen "tanknaam" zijn "vul onderdeel in" is kapot, doe dit en/of dit om hem af te maken. Echter, qua realisme, kan je crew in eerste instantie ook niet zien over een afstand van 400 meter of een koepel vast geschoten is om maar iets te noemen. Dus het zou zeker een mooie toevoeging zijn, maar niet eentje die perse moet komen.
-
Tja, van dichtbij is een ferdi inderdaad niet zo'n heel groot probleem, van afstand echter is het wel heel lastig om hem op de goede plek te raken. Het grootste gedeelte van de voorkant is ten slotte toch een aardig dik pantser.ZenTex schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 16:56:
Elke keer als ik als ferdi alles van de vijand bounce lach ik me weer suf. Iedereen denkt dat de ferdi een onpenetreerbaar fort it, maar ik weet wel beter, had zelf eigenlijk nooit moeite een ferdi te penetraten, zelfs niet met de 175 pen Soviet loltankjs (met de 107mm)
Stukje noobness/onervarendheid van de meeste spelers als ze op een zelfde tier tank bouncen IMHO (close range dan)
[removed]
Met mijn 198 penetration (T32/T34) kom ik er van afstand toch echt niet doorheen, pas als ik dichterbij ben en echt kan mikken op een bepaald stuk kom ik er goed doorheen.ZenTex schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 17:38:
Mwah, dat valt wel mee. Ik gok dat meer dan een kwart van een ferdi vanaf frontaal penetreerbaar is met een 88mm kanon met 200 penetration. De ferdi is frontaal 200mm gatenkaas. véél zwakke plekken, en groot.
[removed]
Ik in een tiger, gevolgd door IS, de bergen in. IS4 nam een andere route maar we kwamen op de zelfde plek uit. IS en ik stoomded door over de heuvelrug, de IS-4 ging daar campen op onze eigen basis gericht.
Werden we precies daar aangevallen door een IS-4 en wat meds. Doe je weinig tegen met 2 tier zeventjes, En die IS4 bleef mar campen en had niets in de gaten. Ik maar pingen.
Uiteindelijk had hij het door, rijd íe de heuvel af om de flankende medjes en een IS te gaan pakken terweijl de IS en ik aan stukken werden geschoten, door de nu rushende IS4.
Had ie nou de andere IS 4 tegengehouden konden die IS en ik met de medjes en de IS afrekenen ipv te bouncen op die IS4.
Maakt niet uit, de andere flank was ook al dood.

Mrblue en wotitsname ofzoiets
Nog 33k te gaan voor ik mijn ISU 152 in kan ruilen tegen de Obj. 704 kan niet wachten
btw mn ingame name is muphus
[ Voor 13% gewijzigd door huubhuub op 05-07-2011 19:15 ]
Always bet on Huub
Ik vindt sowieso dat tracking véél te vaak gebeurd. Na je 1e repairkit gebruikt te hebben ben je arty food.
Oh, wacht even, nu gaat één of irritant ventje me natuurlijk vertellen dat dat mijn schuld is omdat ik uit een arty safezone ben weggereden.
Stond al in de TS vermeldUdiBenLudi schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 13:16:
In Development: Vol. 3
Wordt gewoon vervangen, zelfde procdure als bij de Patton.Joindry schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 13:34:
Wat gebeurd er dan met je panther II ? behoud je die? krijg je een E-50? of hoe zit het?
Voor de rest wel handig die herschikking, de Pz III/IV en de Pz IV wisselen van plaats. Dus ga ik plots in twee verschillende delen van de techline staan. Nadeel het grinden met de Pz38NA gaat weer beginnen om de Pz IV te unlocken
Zie ook de tank trees in de TS, kun je mooi de verschillen zien en hoe de nieuwe eruit komen te zien.
Daarom had ik het ook al steeds over nitroVentrigo schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 14:25:
Zei al een paar keer voor de grap op mumble dat bijvoorbeeld Psychoclown zijn turbo moest gebruiken op zijn Maus![]()
Moet je wel 2x schieten want ik heb altijd een medkit klaar staan voor mijn gunner of loader(s).Nazanir schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 16:44:
Viewports schieten is altijd wel nice in mijn ervaring. Als je de loader/gunner/driver raakt, heeft je tegenstander meteen een gigantisch nadeel, zeker als je 1 op 1 gaat
Ja zijn inderdaad slecht maar Overlord heeft al aangegeven dat met misschien wort teruggedraaidEdmin schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 17:20:
OK... de patch is vrij aardig geweest, maar WTF wat een zaadstem hebben ze gebruikt! En waarom? De vorige was zo slecht nog niet.
Tja splash damage he, vervelend op sommige momenten maar dat zit er nou eenmaal inZenTex schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 20:01:
Hmmm. Raak wel verdacht vaak tracked. Permatracked meestal. Else arty shell die ook maar een beetje in de buurt valt dubbeltracked me, en elk schot. Vooral in m'n tigger.
Ik vindt sowieso dat tracking véél te vaak gebeurd. Na je 1e repairkit gebruikt te hebben ben je arty food.
Oh, wacht even, nu gaat één of irritant ventje me natuurlijk vertellen dat dat mijn schuld is omdat ik uit een arty safezone ben weggereden.
[ Voor 17% gewijzigd door psychoclown op 05-07-2011 20:18 ]
Enfin. Niet alleen detracked door Arty. Da't is redelijk normaal. Wel door alles wat op me schiet, klein, groot, maakt niet uit.
En schieten op die weakspots maakt zeker wel uit. Kwam oog in oog met een Ferdi te staan in m'n tigertje, kwam ineens vanuit een bush gekropen. Hij deed het eerste schot, en dat doet auw in een tiger.
Maar wist dat ergens een flinke tank aan zou komen, dus schoot met HE. 2 keer op z'n gun, daarna op de mij bekende weakspots (zag alleen z'n silhouette, dus moest even goed nadenken waar ze ookalweer zaten zonder ze te zien. Heb nog een aantal shells in hem gepompt, al was hij inmiddels verdwenen.
Uiteindelijk vonden z'n maatjes me en was ik dood. ik was de laatste op die flank.
Wel de battle uitgekeken want vroeg me af of die blinde schoten raak waren.
Uiteindelijk bleek dat ik hem tot 28% had geschoten, vanaf 100%.
Ik gok dat die 2 HE shells (op het kanon gericht) 2 keer z'n kanon hadden uitgeschakeld, en hij na de eerste keer de repairkit al had gebruikt. Verder vermoed ik (omdat hij achteruit reed, terug de cover in) dat ik flink huisgehouden heb onder z'n crew en modules. Hij heeft me verder niet meer geraakt.
[ Voor 96% gewijzigd door ZenTex op 05-07-2011 20:28 ]
staat een link of het WoT forum
http://forum.worldoftanks...-to-old-tank-crew-voices/
bij deze hier staat ergens een manier (gevonden bericht 16) in (2 files) om de vocies terug te zetten
[ Voor 61% gewijzigd door huubhuub op 05-07-2011 20:48 ]
Always bet on Huub
ik zou eerst even gaan kijken hoe je graag met je heavy wilt spelen aangezien daar ook heel veel verschil in is, ik snipe graag (speel voornamelijk TD op mn ferdi) maar heb eventjes de Tiger 1 gehaald en das een echte sniper daar zou ik geen close combat mee willen doen hoor want daar is je armor niet voor gemaakt.. (maus heb ik geen ervaring mee)Nazanir schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 16:35:
Hmm de heavy tanks voor ze Germans, ziet er wel leuk uit, nu heb ik nog even tijd om door de medium tier te gaan in juli, en dan kan ik in augustus misschien de definitieve keuze maken. Ik wil niet perse bij de Maus uitkomen, ondanks dat het vast een leuke tank is, spreekt hij me niet echt aan.
ff iets tegenstrijdigs : net wel steelwall gescoord op mn Tiger!
zo nu weer verder aan de big ass farm voor de Jagdtiger ga daarna pas aan de Tiger 2 beginnen!
best wel een hoop heb het niet precies bijgehouden maar zijn vast wel mensen hier die daar antwoord opgeven maar wees snel, vanaf 12 juli issie duurder! verder wel een lekker snipe tankje die Löwe alleen beetje lage vuursnelheid,koepel is ook wel redelijk in orde kwa pantserCyborg3201 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:19:
[...]
hoeveel kan je dan verdienen met de lowe ?
met mijn tier 5 tanks + mijn pre order tank verdien ik tussen de 20 en 40K per potje
[ Voor 24% gewijzigd door Vivaladen op 05-07-2011 21:17 ]
Anyway ik heb zowel de Lowe als de KV-5 en de Lowe speelt echt veel beter (imo) dan de KV-5.... het kanon van de KV-5 is gewoon te zwak. De KV-5 heeft wel iets meer armor en HP (en is iets sneller) maar als je vaak bounced dan heb je er niet veel aan (KV-5 heeft een T7 kanon).
De Lowe heeft maar iets minder HP armor en snelheid (400pk less) maar de T9 Gun doet gewoon zeer en je kan dus makkelijk andere opblazen.
Imo als je iets wil gaan kopen koop dan de Lowe nu die nog "goedkoop" is.
[ Voor 74% gewijzigd door huubhuub op 05-07-2011 21:56 ]
Always bet on Huub
M'n record is 107K creds voor een potje, meestal iets van 50-70K creds.
En tsja, de Tigger blijft een Tigger. Armour gemaakt van smeerkaas, zéér lage damage van de 88mm, en ook niet bijster snel of manoeuvreerbaar. De tiger moet het puur hebben van de precisie van de 88, de RoF en van een magere 200HP meer dan de IS. Zonder twijfel de minste van de tier 7 heavies.
Aan de andere kant ook successen me behaald. Als je op middellange afstand op een weakpoint mikt, wéét je ook dat je ze daar raakt. Zo een loewe flink beschadigd terwijl onze tier 8 en 9ens hem alleen maar dingden.
Helaas is de tiger in citymaps vaak zo goed als waardeloos.
Kan dus niet wachten tot de Königstiger.
In de Beta was de Tigger wel erger (mantlet bug, module damage.)
is de Leeuw idd! helemaal mee eens, ook eens met bovenstaande maar long range is ie heerlijk!ZenTex schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 21:29:
Loewe is best wel een beest, als je er mee om weet te gaan. Als je hem als een US heavy gebruikt bounced íe bijna alles.
M'n record is 107K creds voor een potje, meestal iets van 50-70K creds.
En tsja, de Tigger blijft een Tigger. Armour gemaakt van smeerkaas, zéér lage damage van de 88mm, en ook niet bijster snel of manoeuvreerbaar. De tiger moet het puur hebben van de precisie van de 88, de RoF en van een magere 200HP meer dan de IS. Zonder twijfel de minste van de tier 7 heavies.
Aan de andere kant ook successen me behaald. Als je op middellange afstand op een weakpoint mikt, wéét je ook dat je ze daar raakt. Zo een loewe flink beschadigd terwijl onze tier 8 en 9ens hem alleen maar dingden.
Helaas is de tiger in citymaps vaak zo goed als waardeloos.
Kan dus niet wachten tot de Königstiger.
In de Beta was de Tigger wel erger (mantlet bug, module damage.)
nu ff sparen voor de Jagdtiger en daarna neem ik de King Tiger er ook bij maar verder ga ik niet met de Heavies wil ze alleen voor de heb (en omdat ik helemaal verliefd ben op de Underdog genaamd tiger!) maar clan gaat voor dus eerst die Jagdtiger voordat ik straks eerst een Jagdpanther2 moet farmen voor ik de overstap kan maken naar de JT! (die E-100 lijkt me een beetje gay nog die de nieuwe T9 TD wordt en de opvolger van de ferdi wordt maarja das nog ff afwachten hoe of wat)

Woooo eindelijk, koste me wel wat grinden maar ja had ik er wel voor over
[ Voor 27% gewijzigd door huubhuub op 05-07-2011 23:42 ]
Always bet on Huub
Mwah, heb geen moeite ze te penetraten.rapture schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 23:08:
Een goede Löwe heb ik als een BL-10 bestendige doelwit ervaren. Je bent goed bezig als arty je enige counter is.
Als ze echter werkelijk hull down gaan met alleen het topje van de turret die uitsteekt, tsja, dan werkt alleen HE nog met wat mazzel. (nooit op de mantlet schieten)
[ Voor 97% gewijzigd door ZenTex op 05-07-2011 23:49 ]
[ Voor 35% gewijzigd door rapture op 06-07-2011 00:50 ]
Maar inderdaad, is alleen de turret vanaf het kanon zichtbaar, word het lastig.
Ook de Pz III/IV is eigenlijk een grote teleurstelling. Ik vraag me af of ik niet zou moeten wijzigen van techline nu ik nog niet te ver zit.
Stock tanks zijn meestal wel een teleurstelling. Mijn tip, even doorbijten en kijk wat je er van vind zodra je er wat upgrades op hebt zittenJoindry schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 08:26:
Ik heb sinds gisteren de Stug III en wat een teleurstelling eigenlijk. minder front armor en minder slope dan de hetzer. Wel sneller, maar als TD moet je dat eigenlijk niet zijn, je moet onzichtbaar zijn. En de Gun is eigenlijk dezelfde...
Ook de Pz III/IV is eigenlijk een grote teleurstelling. Ik vraag me af of ik niet zou moeten wijzigen van techline nu ik nog niet te ver zit.
De Pz III/IV heeft zijn enige upgrade van de gun al en zijn turret, het blijf troep. Je kan er nauwlijks iets mee doen in de matches waar ik altijd in kom. en ik haat de zin "we can not penetrate that armor", beter vervangen door iets geiler als:"dieper schat".Appel schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 08:29:
[...]
Stock tanks zijn meestal wel een teleurstelling. Mijn tip, even doorbijten en kijk wat je er van vind zodra je er wat upgrades op hebt zitten
Ik hoor een mod afkomen
Vooral als je beetje lam bent
Maar danm is wel bijten hoor door die kv-3 heen met alleen tank upgrade.. zit nog te kiezen tussen: IS halen snelmogelijk (nog 37k exp) of toch de 107mm halen nog7k exp
Foutje mij stond al mainpage
[ Voor 85% gewijzigd door hopiconjo op 06-07-2011 08:52 ]
en nog druk aan het grinden foor t40.. Nog 50k credits dus met geluk 2 of 3 potjes
[ Voor 37% gewijzigd door dudee op 06-07-2011 08:54 ]
Dat zijn echt uitstekende ideeën! Ik heb je +1 geklikt. Ik hoop echt dat de devs het überhaupt lezen.Jellinek schreef op maandag 04 juli 2011 @ 19:42:
Wetende dat het kansloos is (maar niet geschoten is altijd mis) toch maar een postje getypt op het WoT forum over hoe met een paar kleine en soms cosmetische veranderingetjes het 'grind-gevoel' een stuk verminderd kan worden... Maar als ik de patchnotes en verwachtingen voor volgende patches zie denk ik dat er de komende maanden niets gebeurt behalve wat nieuwe tanks en maps.
Jammer, want ik denk dat ze op de lange termijn niet veel overhouden aan casuals zonder enkele aanpassingen (spotting, matchmaker, slechts 1 spelmodus). Als ze een keer het momentum kwijtraken wordt het moeilijk om het te "relaunchen".
Ja ik vond de stugIII dus echt gewoon heel fijn. Is mijn tank met de beste k/d ratio. Wacht maar tot je de lange 75mm hebt, die kan echt goed huishouden. Zorg voor een 100% en ga dan asap camo trainen. Als je daar eenmaal bent dan is het een fijne tank. Ik heb een beetje spijt dat ik de jp4 niet heb overgeslagen met mijn stugIII. Mik goed op weakspots en blijf achter je hvies en meds en help ze. Neem de laatste engine upgrade en je bent ook in staat om tegen het einde van de game te rushen om te cappen of om base the defenden. Neem ook genoeg HE mee en als je het geld ervoor hebt, camo net en rammer kopen.hopiconjo schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 08:35:
De Stug was voor mij een van de fijnste TD's om mee te spelen. Snel, goede penetration en camo. Enige jammer is dat je vaak bij hogere tiers wordt ingedeeld
camonet hebbik al, heb er die van de hetzer overgelegd. rammer aan het sparen maar binoculars hebben voorrang. en 100% is nog wel even ver weg (78% nuGizzy schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 10:15:
[...]
Ja ik vond de stugIII dus echt gewoon heel fijn. Is mijn tank met de beste k/d ratio. Wacht maar tot je de lange 75mm hebt, die kan echt goed huishouden. Zorg voor een 100% en ga dan asap camo trainen. Als je daar eenmaal bent dan is het een fijne tank. Ik heb een beetje spijt dat ik de jp4 niet heb overgeslagen met mijn stugIII. Mik goed op weakspots en blijf achter je hvies en meds en help ze. Neem de laatste engine upgrade en je bent ook in staat om tegen het einde van de game te rushen om te cappen of om base the defenden. Neem ook genoeg HE mee en als je het geld ervoor hebt, camo net en rammer kopen.
Bij de lange 75 heeft AP zeker wel nut. Alleen tanks waar je dan echt op dingt, dan HE pakken.Joindry schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 10:25:
[...]
camonet hebbik al, heb er die van de hetzer overgelegd. rammer aan het sparen maar binoculars hebben voorrang. en 100% is nog wel even ver weg (78% nu). Ja hopelijk is de lange 75 dan wel iets, want nu zit de 105 erop, omdat ie toch al researched was op de hetzer, maar tegen hogere tier tanks ben je der niet zoveel mee. De lagere kan je oneshotten en de lage RoF is dan niet zo erg. Ik ben gewoon niet goed in het lemmingebeuren, hiden achter een heavy. Maar goed, ik zal de Gun eropsteken en het eens een kans geven. Ik gebruik eigenlijk bijna altijd HE, ik zie nauwelijks het nut van AP
Anoniem: 218650
* Anoniem: 218650 heeft ook geplustJeebeekje schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 10:06:
[...]
Dat zijn echt uitstekende ideeën! Ik heb je +1 geklikt. Ik hoop echt dat de devs het überhaupt lezen.
Ook daar onder de nick KatirZan, dus gooi maar in de SP
Wabbawabbawabbawabba
HE doet toch echt wel meer damage als ie penetrate. en penetrate ie niet doet ie nog splash.Gizzy schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 10:38:
[...]
Bij de lange 75 heeft AP zeker wel nut. Alleen tanks waar je dan echt op dingt, dan HE pakken.
https://niels.nu
Thx Zen...ZenTex schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 23:43:
Gratz Huub.
[...]
Mwah, heb geen moeite ze te penetraten.
Als ze echter werkelijk hull down gaan met alleen het topje van de turret die uitsteekt, tsja, dan werkt alleen HE nog met wat mazzel. (nooit op de mantlet schieten)
Anyway na wat potjes gespeeld te hebben zodat ik de 704 volledig upgraden kon wil ik alleen maar zeggen man o man wat een leuke TD..
Het enige wat me een beetje dwarszit is de onnauwkeurigheid van de gun. Verder is het een leuk stuk speelgoed. Ik denk dat ik nu de IS3 of 4 ga halen die moet ook erg leuk zijn om te spelen.
Always bet on Huub
Heb je de KV? Heb je daar de 107 nog niet op? heb je de d2-5t al op de kv3? Als het het nee, nee, ja, dan skip de 107 en ga voor de is. Is het ja ja, nee ga dan door voor de 122 op de kv3.dudee schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 08:38:
XD wel een goeie^^
Vooral als je beetje lam bent
Maar danm is wel bijten hoor door die kv-3 heen met alleen tank upgrade.. zit nog te kiezen tussen: IS halen snelmogelijk (nog 37k exp) of toch de 107mm halen nog7k exp
Default blanke hetero
@huubhuub, het verschil tussn sparen voor de IS-3 en -4 zal wel enkele potjes verschil maken
ja inderdaad maar ik heb geen haastJoindry schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:14:
Het blijft idd een ongelukkige titel. Veel mensen die ik ken, zien reclame van dit spel ergens staan, maar denken dat het dan een cheapass, weakass flashspel of variant is. De verbazing is dan groot als ik zeg, neen neen, volwaardige 3D shooter.
@huubhuub, het verschil tussn sparen voor de IS-3 en -4 zal wel enkele potjes verschil maken
Always bet on Huub
De Hetzer blijft een heerlijke TD om mee te mogen spelen, ik word ook niet echt vaak tegen toptier gepit, dus dat maakt mijn ervaring ermee ook een stukje prettiger. Vanavond even de 7.5 erop monteren, kijken of ik wat meer exp kan verdienen met wat rake shots. Heeft het overigens zin om geld te investeren in lagere tier tanks, in de zien van: Cammonet, binoculars? Ze zijn vrij duur in de aanschaf, waar ik voor mijn idee, beter gewoon door kan gaan naar de volgende tier.
-
Net de twee die je opnoemt kan je meenemen naar andere tanks. demounten, gratis en voor niks. Kan dus nooit kwaad ze te kopen. Ik heb twee camonetjes, één voor de Löwe en één voor mijn huidige grind-tank, atm de Stug III.Nazanir schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 14:04:
Hoe lang duurt het eigenlijk nog voor de Franse tree toegevoegd word? Ik zou het heel leuk vinden voor de afwisseling om nieuwe tanks te zien, die echt verschillende zijn en misschien wat interesants in gevechten te brokkelen hebben.
De Hetzer blijft een heerlijke TD om mee te mogen spelen, ik word ook niet echt vaak tegen toptier gepit, dus dat maakt mijn ervaring ermee ook een stukje prettiger. Vanavond even de 7.5 erop monteren, kijken of ik wat meer exp kan verdienen met wat rake shots. Heeft het overigens zin om geld te investeren in lagere tier tanks, in de zien van: Cammonet, binoculars? Ze zijn vrij duur in de aanschaf, waar ik voor mijn idee, beter gewoon door kan gaan naar de volgende tier.
Een 75mm ap penetrate makkelijker dan een 75mm HE. De splash van de 75HE is minder damage dan een penetrate van een 75mm AP. Dus AP die 7/10 wel penetrate is een betere keus dan een 75HE die 9/10 keer niet penetrate.Joindry schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 11:32:
[...]
HE doet toch echt wel meer damage als ie penetrate. en penetrate ie niet doet ie nog splash.
Je moet dus gewoon switchen afhankelijk van wat je tegenkomt. Je kan bijvoorbeld beter met 75AP op een KV turret schieten dan met een 75HE imho en na mijn ervaring (ongeveer 240 battles in stugIII)
Ik heb mijn equipmetns een keer tijdens een special event gekocht, toen kreeg je 50% korting. De amerikanen hadden laatst fathers day event met korting op equipment en wij niet. Dus wij hebben nog een event te goed en dan hopelijk ook met goedkopere equipments.
Zoals hier boven gemeld kan je dus camo net, binoculars en de toolbox altijd overzetten naar je volgende tank zonder gold kosten. Dus als je de credits over hebt is het wel een goede investering.
Accurater dan ISU-152 en extra survivability.huubhuub schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:44:
Anyway na wat potjes gespeeld te hebben zodat ik de 704 volledig upgraden kon wil ik alleen maar zeggen man o man wat een leuke TD.
Russisch schieten aan leren en het moet eigenlijk gemakkelijker dan de ISU-152 werken. Russen hadden last van lage ammo kwaliteit en gooiden idioot dikke guns op hun tanks, dan nog hielden ze de penetratie van lange 8,8 cm niet echt bij. Dikke (relatief korte) guns hebben lage accuratie en traagvliegende shells.Het enige wat me een beetje dwarszit is de onnauwkeurigheid van de gun. Verder is het een leuk stuk speelgoed. Ik denk dat ik nu de IS3 of 4 ga halen die moet ook erg leuk zijn om te spelen.
Voor een BL-10 moet een doelwit op 300 à 400 m bij voorkeur volledig exposed zijn, beperkte angulaire beweging zodat je weinig voor een tank moet leaden en je staat liefst op een verhoging met een muur achter het doelwit zodat je duidelijk voor een tank kan leaden zonder de automatische rangefinder/compensatie tilt slaat. Dat is de voornaamste reden waarom ik een TD op een berg kan plaatsen. Gun volledig stil houden, op het juiste moment schieten en laat de vijand in je shell rijden.
Hmmmm ok ik zal eens kijken.... bedankt voor de tiprapture schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:07:
[...]
Accurater dan ISU-152 en extra survivability.
[...]
Russisch schieten aan leren en het moet eigenlijk gemakkelijker dan de ISU-152 werken. Russen hadden last van lage ammo kwaliteit en gooiden idioot dikke guns op hun tanks, dan nog hielden ze de penetratie van lange 8,8 cm niet echt bij. Dikke (relatief korte) guns hebben lage accuratie en traagvliegende shells.
Voor een BL-10 moet een doelwit op 300 à 400 m bij voorkeur volledig exposed zijn, beperkte angulaire beweging zodat je weinig voor een tank moet leaden en je staat liefst op een verhoging met een muur achter het doelwit zodat je duidelijk voor een tank kan leaden zonder de automatische rangefinder/compensatie tilt slaat. Dat is de voornaamste reden waarom ik een TD op een berg kan plaatsen. Gun volledig stil houden, op het juiste moment schieten en laat de vijand in je shell rijden.
Always bet on Huub
Die mening deel ik niet en ik vind de Tiger, zeker in verhouding, echt wel on par met de IS en T29.ZenTex schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 21:29:
Als je juist let op je positie dan kun je ook gewoon goed bouncen. Vooral met de tank schuin de hoek om komen je kunt in city maps er veel voordeel uit halen. Sowieso speel ik graag city maps maar de Tiger is heerlijk en kan alles damaged
Wordt daar aub ook niet goed in want de meeste heavy spelers vinden dat nogal vervelendJoindry schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 10:25:
[...]
Ik ben gewoon niet goed in het lemmingebeuren, hiden achter een heavy.
Volgens mij in 7.0 maar daarover is verder nog niks bekend (sowieso na Augustus).Nazanir schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 14:04:
Hoe lang duurt het eigenlijk nog voor de Franse tree toegevoegd word? Ik zou het heel leuk vinden voor de afwisseling om nieuwe tanks te zien, die echt verschillende zijn en misschien wat interesants in gevechten te brokkelen hebben.
Op lage tiers hebben die equipment niet zoveel zin meerwaarde tenzij je een volledig gepimpte AT-1 wilt houden voor de fun. Camonet daarentegen is wel weer heel handig voor TD'sHeeft het overigens zin om geld te investeren in lagere tier tanks, in de zien van: Cammonet, binoculars? Ze zijn vrij duur in de aanschaf, waar ik voor mijn idee, beter gewoon door kan gaan naar de volgende tier.
In low tiers zet ik het alleen op mijn hetzer en een scout. Met de hetzer (vent, rammer en bino) kan ik op afstanden snipen die buiten zijn normale view range gaan. 99% crew en ik kan bijna met de dailies naar 100% camo gaan. Het is eigenlijk een verkapte arty kwa horror en dodelijkheid.psychoclown schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 18:22:
Op lage tiers hebben die equipment niet zoveel zin meerwaarde tenzij je een volledig gepimpte AT-1 wilt houden voor de fun. Camonet daarentegen is wel weer heel handig voor TD's
Hoe verhoudt de Hetzer zich t.o.v. de Marder?rapture schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 19:00:
[...]
In low tiers zet ik het alleen op mijn hetzer en een scout. Met de hetzer (vent, rammer en bino) kan ik op afstanden snipen die buiten zijn normale view range gaan. 99% crew en ik kan bijna met de dailies naar 100% camo gaan. Het is eigenlijk een verkapte arty kwa horror en dodelijkheid.
https://niels.nu
[ Voor 23% gewijzigd door rapture op 06-07-2011 19:38 ]
-
de Marder 2 is met afstand mijn lievelingstankNazanir schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 19:56:
De Marder II beschikt over leuke kannon mbv research, heeft minder (veel minder) hitpoints dan de Hetzer en kan echt niets hebben, stock guns van tier 1 tanks rammen er nog zonder moeite doorheen. hij is wel wat mobieler, maar daar is alles mee gezegd. Dumpen zodra je kan eigenlijk.
Voor de tiers waar je wordt ingedeeld kan je met de beste gun heerlijk uithalen, uitstekende damage met snelle reloads. Een beest als je het juist weet te gebruiken. Het is juist de Hetzer die ik met freexp heb geskipt
Behoorlijk OP voor zijn tier.
Hij is nummer 1 juist omdat ie die Marder speelt. Zulke gasten neem ik niet eens serieus, lekker skillvol ook zon twink met je Rammer, Camonet, GLD en 100% crew die nu onderhand wel alle 3 de secondary skills heeft versus newbies en stock tanks.Rutger Mulder schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 01:34:
De Marder II is super goed, helemaal als je crew max is en je hem met wat equipment op pimpt. Dan ben je simpel weg invisible tot aan 50 meter voor de vijand en met je gun kun je zelfs met gemak een KV slopen. De nummer 1 speler met wins speelt er ook één.: http://uc.worldoftanks.eu/uc/accounts/500189979-Granny/
Behoorlijk OP voor zijn tier.
Weinig pro aan

Het is ook nooit goed of het deugt niet he?Kaap schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 06:25:
[...]
Hij is nummer 1 juist omdat ie die Marder speelt. Zulke gasten neem ik niet eens serieus, lekker skillvol ook zon twink met je Rammer, Camonet, GLD en 100% crew die nu onderhand wel alle 3 de secondary skills heeft versus newbies en stock tanks.
Weinig pro aan
Uiteraard, heb je een (dik) punt. Maar waarom heerst er op dit (en het Got-wot forum) een sfeer dat iedereen maar beter moet zijn dan de rest. Gun elkaar gewoon de lol, als iemand een bepaalde stat heeft zegt dat totaal niets over de rest van de spelers. Net als in bovenstaand geval, het zegt precies niks over zijn tegenstanders, Got-spelers, of wie zich er nog meer door aangesproken voelt.
-
Ik heb gewoon dikke fun als ik speel, soms doe ik het goed, soms compleet de mist in. (Altijd leuk om met je Pz38NA twee ISU's en of jagdpanzers tegen te komen...) Denk er wel aan om op wot2 te gaan, gewoon om wat fun te hebben in groep. Maar de sfeer mag niet te serieus worden. Dan doe ik het liever op mijn eentje Pz III/IV op cruisecontrol met linkerhand chips eten en rechts gewoon schieten, al rijdend, Hilarisch om dan ene kill te halen tegen een campende TD.
11 spots, nice, scoor je daar veel XP mee?
50% Win, 50% Draw, 50% Loss... ehm, roger... we have a problemJoindry schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 08:50:
Het enige wat je van mijn profiel kan afleiden is dat ik compleet Vanilla ben50% alles
Gisteren een potje in mijn T82 die maar niet elite wil worden, heb ik een scout in het vizier, mn vinger gaat omlaag op de muisknop, een PZ4 schuift in beeld, ik hoor de klik van mijn muis. PZ4 van 100% naar 68% en ik heb 0 xp/credits....
Ik vind dat ze hem een reduction moeten geven voor het voorlangs een TD te rijden.....
Het GoT-WoT forum is een tool die belangrijk is voor het managen van die clan alsmede het hele gebeuren omtrent clan wars. Dat voert daar wel de boventoon en Clan Wars is nou eenmaal een competitief gebeuren. En dus komt die sfeer vanzelf bovendrijven.Jeebeekje schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 08:36:
Maar waarom heerst er het Got-wot forum een sfeer dat iedereen maar beter moet zijn dan de rest.
Dit topic is gesloten.
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!
Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.