Gisteren weer Druk wezen farmen en helaas niet aan de platoontjes mee kunnen deelnemen daardoor
Maar Loop dankzij mijn nieuwe farm techniek wel liets voor op schema, pak gewoon steeds mn Ferdinand en als ie uitgeschakeld wordt schakel ik gauw over naar mn "Little Tank" de PzKpfw3 waarmee ik een scoutrun doe,heb dan enkel HE shells bij me en dan probeer in in mn run voordat ik de pijp uit ga nog de Arty's mee te nemen vd vijand,levert gezamelijk met de spot xp per potje ook leuke Xp op voor minimale effort.. (en al 5x de scout medal) best wel raar dat de PzKpfw3 een medium is maar op de Leopard na kwa speed niet echt concurentie lijkt te hebben,stats zijn bijna gelijk aan de Leo maar de leo gaat 4km sneller en heeft een iets grotere viewrange, pzkpfw heeft weer meer armor
Gisteren ook nog druk gebrainstormed want de reden dat ik optijd klaar moet zijn met de XP farm is dat Eind deze maand/Begin volgende maand de duitse TD tree gaat veranderen dus heb druk nagedacht of ik de Jagdtiger wil hebben of de nog uit te komen STUG E-100 ik heb uiteindelijk voor de Jagdtiger gekozen! omdat dat nu al een sniper is met leuke armor en die E-100 waarschijnlijk een soort van Maus/TD gaat worden (lijkt een beetje op een enorme jagdpanther vond ik)
maarja Ferdi gaat naar de Linker TD tree en komt dan onder die E-100 te staan en als je dan dus die Jagdtiger wil hebben na de patch dan mag je eerst de nieuwe T8 td bij elkaar gaan farmen de Jagdpanther2 dus ik ga voor de Jagdtiger waar ik volgende week hopelijk de sleuteltjes van ga krijgen haha hoef van de jagtiger ook alleen nog maar de Tracks en de Gun te researchen , heb alle 3 de engines en radio's al unlocked

kan ik daarna gelijk doorsparen voor de E-100 haha want de ferdi heb ik dan al..
iemand trouwen enig idee dat als ik die Jagdtiger heb voor de nieuwe patch en mn Ferdi Elite wordt maar van tree verwisseld of ie dan nog steeds elite blijft??