[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 27.554 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:02

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

skoozie schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 08:55:
[...]

50% Win, 50% Draw, 50% Loss... ehm, roger... we have a problem :P

Gisteren een potje in mijn T82 die maar niet elite wil worden, heb ik een scout in het vizier, mn vinger gaat omlaag op de muisknop, een PZ4 schuift in beeld, ik hoor de klik van mijn muis. PZ4 van 100% naar 68% en ik heb 0 xp/credits....

Ik vind dat ze hem een reduction moeten geven voor het voorlangs een TD te rijden.....
:)
Als ik me niet vergis ist 49-49-2. kan hier niet kijken, maar you get my point, i hope. ik ben een intensieve gelegenheidsspeler :)

Kan iemand mij trouwens zeggen, als je binoculars hebt. Zieje dan ook een verscholen TD van verder/eerder? of enkel tanks in the open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

Joindry schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 08:50:
Het enige wat je van mijn profiel kan afleiden is dat ik compleet Vanilla ben :) 50% alles
Ik heb gewoon dikke fun als ik speel, soms doe ik het goed, soms compleet de mist in. (Altijd leuk om met je Pz38NA twee ISU's en of jagdpanzers tegen te komen...) Denk er wel aan om op wot2 te gaan, gewoon om wat fun te hebben in groep. Maar de sfeer mag niet te serieus worden. Dan doe ik het liever op mijn eentje Pz III/IV op cruisecontrol met linkerhand chips eten en rechts gewoon schieten, al rijdend, Hilarisch om dan ene kill te halen tegen een campende TD.

11 spots, nice, scoor je daar veel XP mee?
First win of de day bonus erbij, iets van 1300 exp ofzo? Dat met een Tier 3 tankje, is helemaal niet onaardig. Jammer dat hij al een poosje elite status heeft :p

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:30

skoozie

SCSI

@Joindry, ik had hem door ja >:)
Nazanir schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 09:09:
First win of de day bonus erbij, iets van 1300 exp ofzo? Dat met een Tier 3 tankje, is helemaal niet onaardig. Jammer dat hij al een poosje elite status heeft :p
met gold kan je die xp omzetten naar free exp, wil je daar geen gold aan uit geven kan je aanvinken: "Accelerate Crew Training"

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-05 22:31
Kaap schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 09:00:
[...]

Het GoT-WoT forum is een tool die belangrijk is voor het managen van die clan alsmede het hele gebeuren omtrent clan wars. Dat voert daar wel de boventoon en Clan Wars is nou eenmaal een competitief gebeuren. En dus komt die sfeer vanzelf bovendrijven.
Ik denk dat ik wel snap dat het forum daar belangrijk voor is. Maar er zit verder helemaal geen relatie tussen het competetief spelen en elkaar constant proberen af te troeven met stats e.d. Nogmaals de stats van persoon A zeggen niets over de rest van de personen. Dus kun je ze niet rechtstreeks vergelijken.
Althans dat is mijn mening en ik snap dat jij er anders over denkt.
Laten we dit verder gezellig in het midden houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 09:40
Jeebeekje schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 08:36:
Het is ook nooit goed of het deugt niet he?
Uiteraard, heb je een (dik) punt. Maar waarom heerst er op dit (en het Got-wot forum) een sfeer dat iedereen maar beter moet zijn dan de rest. Gun elkaar gewoon de lol, als iemand een bepaalde stat heeft zegt dat totaal niets over de rest van de spelers. Net als in bovenstaand geval, het zegt precies niks over zijn tegenstanders, Got-spelers, of wie zich er nog meer door aangesproken voelt.
Als het hem gewoon om de 'fun' gun, swa (hoewel je je af moet vragen hoeveel 'fun' het is tegen mensen te spelen die een veel slechtere tank hebben dan jij). Maar hij doet het ook om te kunnen opscheppen over z'n win/loss ratio, en wat dat betreft is het eigenlijk gewoon valsspelen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-05 22:50
Wat een gedoe zeg om die speler. Ik wilde alleen ff aantonen dat het een zeer goed tankje is. Als die marder niet zo goed was had hij wel een andere gepakt voor zijn twink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Rutger Mulder schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 10:11:
Wat een gedoe zeg om die speler. Ik wilde alleen ff aantonen dat het een zeer goed tankje is. Als die marder niet zo goed was had hij wel een andere gepakt voor zijn twink.
Het is niet zo dat ik me er aan stoor hoor, maar ik vind het zelf wat sneu te gaan opscheppen over je W/L terwijl je gewoon de boel naar je hand gezet hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Hydra schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 10:14:
[...]
Het is niet zo dat ik me er aan stoor hoor, maar ik vind het zelf wat sneu te gaan opscheppen over je W/L terwijl je gewoon de boel naar je hand gezet hebt :)
Ja maar dat was het punt niet. We hadden het over de Marder II, maar nu moet iedereen het ineens over die gast en zijn W/L ratio hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Laatst online: 09-05 22:31
[...]

true, maargoed dat onderstreept maar weer dat die stats geen reet zeggen. Hoogstens geven ze een heel globaal beeld over de speelstijl en misschien zelfs iets over de skills van de speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

[...]

Stats zeggen meer over de speelstijl en ook het ego van de speler.

De marder is idd goed, maar als je zo je fun moet hebben, best zwak.
Mss wat herbalanceren bij volgende update? wat camo deraf, of wat AP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Joindry schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 10:18:
[...]

Het heeft niks met de Marder te maken. Elke tank in tier 1/2 battles is enorm goed als je er een 10)% crew op zet, 3 skills op 100% hebt en camo e.d. hebt. Ik heb zelf een BT-2 met 80% skill crew en daar doe ik het ook erg goed mee. Wel lachen, beetje rondcrossen in dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

Joindry schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 10:18:
[...]

dan lijden de mensen met een Stock marder daar ook weer onder he?

wat die gast doet is gewoon Twinken in zn puurste vorm: je neemt een lager lvl Tank/character die goed presteerd en vervolgens max je die tank helemaal uit dmv Items en in dit geval ook de 2ndary skills van je crew.

aangezien het een low lvl tier is kom je voornamelijk lvlende mensen tegen die geen gemaxte 2ndary skills ophun crew hebben en al helemaal geen dure modules op hun tank monteren omdat ze gewoon die tier voorbij willen gaan..

dit geeft die persoon dus wel degelijk een oneerlijk voordeel op de anderen maar het is allemaal binnen de kadertjes van de regels..maarja dan zelf opscheppen over hoe goed je bent is een beetje raar als ie dat in een stock tank zou hebben gedaan zou ie alle recht van opscheppen hebben aangezien je dan in het nadeel bent ten opzichte van de rest en het dus meer skill vereist om zulke resultaten te boeken.

Conclussie: gewoon niet zo opscheppen als je door een oneerlijk voordeel iedereens kont schopt!

(zie ook de lvl 19 twinks van vroegah in wow)

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:46

Dark Angel

Corvette LS Power

Vivaladen schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 10:28:
[...]

dan lijden de mensen met een Stock marder daar ook weer onder he?

wat die gast doet is gewoon Twinken in zn puurste vorm: je neemt een lager lvl Tank/character die goed presteerd en vervolgens max je die tank helemaal uit dmv Items en in dit geval ook de 2ndary skills van je crew.

aangezien het een low lvl tier is kom je voornamelijk lvlende mensen tegen die geen gemaxte 2ndary skills ophun crew hebben en al helemaal geen dure modules op hun tank monteren omdat ze gewoon die tier voorbij willen gaan..

dit geeft die persoon dus wel degelijk een oneerlijk voordeel op de anderen maar het is allemaal binnen de kadertjes van de regels..maarja dan zelf opscheppen over hoe goed je bent is een beetje raar als ie dat in een stock tank zou hebben gedaan zou ie alle recht van opscheppen hebben aangezien je dan in het nadeel bent ten opzichte van de rest en het dus meer skill vereist om zulke resultaten te boeken.

Conclussie: gewoon niet zo opscheppen als je door een oneerlijk voordeel iedereens kont schopt!

(zie ook de lvl 19 twinks van vroegah in wow)
Ik moet zelf ook toegeven dat ik graag met mijn max out AT-1 speel daar haal je zeker dagelijks meer dan 8 kills per potjes mee. En dat maakt de dag weer goed als je 10x met je Is-7 hebt verloren omdat je daar geen team work krijgt. Dan pak ik de AT-1 en ga ik als een 1 men army spelen. :+

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Twinken gebeurt altijd wel, het is niet iets wat je tegen kan gaan. Het gebeurt in zo'n beetje elke denkbare MMO. Echter, als je op tier 2 zit, heb je nog niet eens te maken met SPGs, alleen maar met light tanks. Dan is de Marder II inderdaad compleet uitgebouwt een beest. Als je dan ook nog tegen mensen speelt die relatief nieuw zijn, dan kan ik ook wel wins binnenhalen. Om die reden kan ik deze persoon ook niet serieus nemen, ik ga het namelijk ook in een gemiddelde shooter winnen met een Rocket Launcher, als mijn vijand slechts een mesje heeft.

Ik had in de Beta een BT-7, elite status, 90% crew ofzo. Ik wilde graag fun hebben met een scout tank, dus ik ging altijd lekker rondracen, scouten, soms een tankje kapot schieten. Echt niet dat ik om mijn stats geef, of omdat ik zoveel geld ermee binnenharkte. Gewoon omdat ik het leuk vond om te doen.

Maar iemand die met een Marder II, alles op 100% + secundaire skills noobs gaat lopen knallen, heb ik geen respect voor. Nog minder als hij dan gaat roepen dat hij de beste is.

In ander nieuws, voor mijn tank 5 tankjes (Stug III en PzKwf III) heb ik aardig wat credits nodig, moet nog iets van 120k op dit moment (22k voor de gun van mijn Hetzer uitgegeven gister), wat zijn manieren om snel credits te verdienen? Scouten met mijn Luchs en Ausf A. gaat op zich wel redelijk, maar ik wil ook beter worden met TDs, maar als ik dan wat ruk potjes speel, houd ik misschien 100 credits over na reparaties.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:44
Probeer hetzelfde maar eens met een MS-1 :D In beta heb ik zo'n tankje gehad met 1.5 mil aan equipment er op, 100% crew, 100% camo + 100% repair. 3/4 van de potjes win je met min. 5 kills.

Ach, zo af en toe is het leuk maar ik speel liever van alles door elkaar. Maar als die vent zo graag in zijn marder speelt en daarmee lol heeft wat is dan het probleem. Het geeft alleen wel aan dat alleen stats niet zoveel zeggen :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Mss ook eens een marder twee aanschaffen en een silvercrew kopen :), camonetje, rammer en binoculars. Al is het alleen maar om een feelgoodmoment te maken na een oneerlijke loting (Hetzer vs IS-4 of T-29)

Maar man wat duurt het lang tegen je van de 95 tot de 100 raakt. van 75-85 gaat zo snel en dan begint de boel te vertragen.

@Nazanir, de Löwe, ..., cashcow, eigenlijk moet je vanaf dan alleen nog XP sparen, geld voor een tank heb ik tot nu toe voldoende. En op de gewone methode denk ik, damage doen; Das volgens mij het beste wat je kan doen. (en de ronde overleven en winnen natuurlijk)

Wil der trouwens nog iemand antwoorden op mijn vraag van en paar posts geleden. :(
Of je bij binoculars ook hidden enemies verder kan spotten? of dit enkel geld voor niet gecoverde units.

[ Voor 64% gewijzigd door Joindry op 07-07-2011 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monstertje.xyz
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-04 21:51
Joindry schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 10:55:
.....

Wil der trouwens nog iemand antwoorden op mijn vraag van en paar posts geleden. :(
Of je bij binoculars ook hidden enemies verder kan spotten? of dit enkel geld voor niet gecoverde units.
Binocs doen alleen werk bij stilstand (~5sec) daarnaast kun je door je verbeterde View Range de vijand beter spotten... mits deze beweegd. stilstaande TD's gaat daarmee niet lukken.

Sorry, ik bedoel eigenlijk verdekt opgestelde TD's dus 15 meter achter een bosje.

[ Voor 8% gewijzigd door monstertje.xyz op 07-07-2011 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-05 21:44
Euh, jawel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Nouja, een stilstaande TD achter een bosje 200m verderop spot je sowieso niet, ongeacht je viewrange. Bino's verhogen je viewrange maar niet de kans iemand te spotten. Het is geen 'counter' voor Camo zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik dacht dat je camo gewoon een % afdeed van je te spotten distance.. de camo geeft +25% camo en de binoculars geven+25% view. Dus in theorie heffen die elkaar toch op of??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Yup, alleen ze blijven nog steeds moeilijk detecteerbaar. Maar het is altijd zo dat hoe verder je kunt kijken hoe beter je iedereen spot. Zelfs als je al boven je max. viewrange zit (500m) kun je door die range te vergroten nog enemies beter detecteren.
Oftewel wat Joindry zegt klopt al weet ik niet of die 2 elkaar opheffen, de precieze berekening weet ik niet.

[ Voor 12% gewijzigd door redwing op 07-07-2011 13:11 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Joindry schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 10:55:
Meer view range gaat zeg maar de camo van de vijand tegen, dus ja dan kan je ze van verder spotten. Je moet natuurlijk wel een direct line of sight op ze hebben, want anders werkt het niet. Dus niet een vijand achter een rots of huisje.

Hier de formule:
spotting_distance = spotting_range - (spotting_range - 50) * enemy_invisibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ah, dan zat ik er naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Rutger Mulder schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 13:13:
[...]

Meer view range gaat zeg maar de camo van de vijand tegen, dus ja dan kan je ze van verder spotten. Je moet natuurlijk wel een direct line of sight op ze hebben, want anders werkt het niet. Dus niet een vijand achter een rots of huisje.

Hier de formule:
spotting_distance = spotting_range - (spotting_range - 50) * enemy_invisibility
Die direct line of sight is toch ook gewoon een factor ? Oftewel iemand achter een bosje krijgt er extra camo bij maar dat wil nog niet zeggen dat je hem pas binnen 50m ziet ?

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Dat bosje geeft idd extra camo en dat werkt tegen jou spotting range. Echter binnen een straal van 50 meter is iedereen te spotten, zoals de formule ook aan toont. Als iemand een camo factor van 1+ haalt (en dat is mogelijk met sommige TD's) dan kun je ze pas spotten op 50 meter of minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Rutger Mulder schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 13:21:
Dat bosje geeft idd extra camo en dat werkt tegen jou spotting range. Echter binnen een straal van 50 meter is iedereen te spotten, zoals de formule ook aan toont. Als iemand een camo factor van 1+ haalt (en dat is mogelijk met sommige TD's) dan kun je ze pas spotten op 50 meter of minder.
bestaan/bestaat er ergens een lijstje waar je de standaardcamo van een tank kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:47
Joindry schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 13:24:
[...]

bestaan/bestaat er ergens een lijstje waar je de standaardcamo van een tank kan zien?
In beta werd er een lokaal file voor gebruikt. Tegenwoordig is het serverside en dus is het lokale bestandje niet meer betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Bah bah bah.
Net een Match met m'n Hetzer (als Top tier) op Artic: 3 kills, 5 damages, 3 detected.
Dan rijdt ik door naar de cap en heb em al op 93% als ze de laatste tegenstander killen.. Had em graag solo capped.
Wel allemaal bravotjes van dode teammates (was hun eigen schuld, moeten ze maar met me mee rijden in plaats van gaan staan wachten tot arty ze afknalt)
700 exp, 13k credits.. Hetzer als Top tier tank is echt geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huubhuub
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-05 17:02
Kaap schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 13:56:
[...]

In beta werd er een lokaal file voor gebruikt. Tegenwoordig is het serverside en dus is het lokale bestandje niet meer betrouwbaar.
Correct maar op het forum van WoT heb ik ergens een link naar een site gezien die de stats van tanks (zoals camo levels) liet zien. De site leek op een soort van talentbuilder.

Edit :

hmmmm kan de site niet meer vinden en er zijn wel wat posts van dat die info eigenlijk niet openbaar bedoelt is.

[ Voor 12% gewijzigd door huubhuub op 07-07-2011 19:12 ]

Always bet on Huub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
huubhuub schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 18:56:
[...]

Correct maar op het forum van WoT heb ik ergens een link naar een site gezien die de stats van tanks (zoals camo levels) liet zien. De site leek op een soort van talentbuilder.

Edit :

hmmmm kan de site niet meer vinden en er zijn wel wat posts van dat die info eigenlijk niet openbaar bedoelt is.
http://www.wotdb.info/

Maar bij mij werkt ie nu ff niet helemaal meer. Wellicht moeten ze nog wat updaten ofzo.
Stats op die site zijn oud, maar geven wel een indicatie van waar je ongeveer moet rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w-dev
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:29
Welk equipment is de moeite op een IS met de D-25T en 96% crew?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-05 23:22
w-dev schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 20:19:
Welk equipment is de moeite op een IS met de D-25T en 96% crew?
Mijn mening is zo veel mogelijk eigenlijk. Vent en gun rammer sowieso. De laatste mag je zelf kiezen, ik had er zelf een stabilizer op gewilt, maar die is niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
T28 eindelijk binnen. :)

Vanmorgen om 9 uur begonnen met grinden, 's avonds had ik um binnen. :*)

Gruwelijk traag ding (max 17 km/h :X), maar al wel een Invader gehaald. :9 (thanks MrBlue en Darkangel d:)b)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218650

Appel schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 20:59:
[...]

Mijn mening is zo veel mogelijk eigenlijk. Vent en gun rammer sowieso. De laatste mag je zelf kiezen, ik had er zelf een stabilizer op gewilt, maar die is niet beschikbaar.
GLD is misschien een optie. de D25-T heeft nogal een trage aiming time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Gisteren weer Druk wezen farmen en helaas niet aan de platoontjes mee kunnen deelnemen daardoor :(

Maar Loop dankzij mijn nieuwe farm techniek wel liets voor op schema, pak gewoon steeds mn Ferdinand en als ie uitgeschakeld wordt schakel ik gauw over naar mn "Little Tank" de PzKpfw3 waarmee ik een scoutrun doe,heb dan enkel HE shells bij me en dan probeer in in mn run voordat ik de pijp uit ga nog de Arty's mee te nemen vd vijand,levert gezamelijk met de spot xp per potje ook leuke Xp op voor minimale effort.. (en al 5x de scout medal) best wel raar dat de PzKpfw3 een medium is maar op de Leopard na kwa speed niet echt concurentie lijkt te hebben,stats zijn bijna gelijk aan de Leo maar de leo gaat 4km sneller en heeft een iets grotere viewrange, pzkpfw heeft weer meer armor :P

Gisteren ook nog druk gebrainstormed want de reden dat ik optijd klaar moet zijn met de XP farm is dat Eind deze maand/Begin volgende maand de duitse TD tree gaat veranderen dus heb druk nagedacht of ik de Jagdtiger wil hebben of de nog uit te komen STUG E-100 ik heb uiteindelijk voor de Jagdtiger gekozen! omdat dat nu al een sniper is met leuke armor en die E-100 waarschijnlijk een soort van Maus/TD gaat worden (lijkt een beetje op een enorme jagdpanther vond ik)

maarja Ferdi gaat naar de Linker TD tree en komt dan onder die E-100 te staan en als je dan dus die Jagdtiger wil hebben na de patch dan mag je eerst de nieuwe T8 td bij elkaar gaan farmen de Jagdpanther2 dus ik ga voor de Jagdtiger waar ik volgende week hopelijk de sleuteltjes van ga krijgen haha hoef van de jagtiger ook alleen nog maar de Tracks en de Gun te researchen , heb alle 3 de engines en radio's al unlocked :D kan ik daarna gelijk doorsparen voor de E-100 haha want de ferdi heb ik dan al..

iemand trouwen enig idee dat als ik die Jagdtiger heb voor de nieuwe patch en mn Ferdi Elite wordt maar van tree verwisseld of ie dan nog steeds elite blijft??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Löwe is in prijs omlaag gegaan?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

hexta schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 07:22:
Löwe is in prijs omlaag gegaan?
nee vanaf de 12e gaat ie omhoog in prijs dan wordt ie geloof ik 12.500 gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Vivaladen schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 07:11:

iemand trouwen enig idee dat als ik die Jagdtiger heb voor de nieuwe patch en mn Ferdi Elite wordt maar van tree verwisseld of ie dan nog steeds elite blijft??
Ik veronderstel van niet, gezien je de Xp zal moeten farmen voor je E-100.

Ik ben nu bezig met de StugIII en zal mss wachten om dan zijdelinks te gaan bewegen, de dickermax zegt me wel niks, maar de Nashorn kan mss wel even hard keet schoppen als een marder II in zijn klasse. Daarmee bedoel ik met gemak 2 tiers hoger slopen. (en armor van karton hebben moet je er dan maar bijnemen.

De Hetzer beviel me heel goed, maar die Stug niet. Bij je Gun moet je kiezen tussen veel damage en niks penetrate met de 10.5. of de 7.5 die veel pentrate maar te weinig DPS doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Gisteren eindelijk mijn T82 elite gemaakt!!!! heb nu alle US tanks tm T3 (weer) elite, en heb hem ingewisseld voor een (USSR) T34, maar ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan. er zit de nieuwe motor in, nieuwe tracks, de 57mm gun, maar hij trekt niet snel op, de top is wel lekker met zo'n 55km/h maar dan heb je een berg nodig of veel ruimte voor je hem daar op krijgt. tracks van peperkoek en de gun is ook niet heel erg sterk. Ik ben gewend om met TD's heavy's en SPG's te spelen, maar dit is mijn eerste medium... iemand tips hier voor?

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
skoozie schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 08:21:
Gisteren eindelijk mijn T82 elite gemaakt!!!! heb nu alle US tanks tm T3 (weer) elite, en heb hem ingewisseld voor een (USSR) T34, maar ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan. er zit de nieuwe motor in, nieuwe tracks, de 57mm gun, maar hij trekt niet snel op, de top is wel lekker met zo'n 55km/h maar dan heb je een berg nodig of veel ruimte voor je hem daar op krijgt. tracks van peperkoek en de gun is ook niet heel erg sterk. Ik ben gewend om met TD's heavy's en SPG's te spelen, maar dit is mijn eerste medium... iemand tips hier voor?
Niet stilstaan, blijf bewegen en val niks frontaal aan. Het is een geweldig apparaat om mee te flanken. Probeer altijd in cover te blijven/rijden en om achter/naast de vijand te komen. Probeer heavies een TD's de de-tracken en zoek dan die sappige achterkant op. Blijf alert voor gaten in de vijandige linie zodat je er maximaal gebruik van kan maken om de arty een zuur leven te geven.

Niks is zo irritant voor een heavy of TD bestuurder als een medium die steeds vanuit een andere hoek tevoorschijn komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Joindry schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 07:59:
[...]

Ik veronderstel van niet, gezien je de Xp zal moeten farmen voor je E-100.

Ik ben nu bezig met de StugIII en zal mss wachten om dan zijdelinks te gaan bewegen, de dickermax zegt me wel niks, maar de Nashorn kan mss wel even hard keet schoppen als een marder II in zijn klasse. Daarmee bedoel ik met gemak 2 tiers hoger slopen. (en armor van karton hebben moet je er dan maar bijnemen.

De Hetzer beviel me heel goed, maar die Stug niet. Bij je Gun moet je kiezen tussen veel damage en niks penetrate met de 10.5. of de 7.5 die veel pentrate maar te weinig DPS doet.
nashorn ken ik nog van een oud raster-turn based strategie spelletje van vroegah genaamd Panzer General! :P
soort van kruising tussen een ferdi en marder 2 kwa looks..

stugje heb ik ook nog steeds,heerlijk karretje zit er over te denken dat als ik mn Jagdtiger heb dat ik dan mn Jagdpz4 met pensioen stuur,veel lol mee beleefd ondanks de nare farm naar de jagdpanther maar zijn tijd is voorbij nu,wordt de laatste tijd er ook veels te vaak mee tussen de hogere tiers gematched :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Appel schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:05:
Niet stilstaan, blijf bewegen en val niks frontaal aan.
hehe dan deed ik al 3 dingen fout!!! ik dacht ik ben snel weg, dus ik kanl naar voren, vervolgens zag ik iemand dus bleef ik achter 1 van de weinige huisjes schuilen en probeerde 1 op 2 tegen een andere T34 (ussr) en een VK3601 te schieten....

waarom hebben amerikanen en russen zelfde benamingen voor compleet andere tanks :S

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Appel schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:05:
[...]

Niks is zo irritant voor een heavy of TD bestuurder als een medium die steeds vanuit een andere hoek tevoorschijn komt :P
Gisteren heb ik zo met mijn Pz III/IV een KV gek gemaakt, die trage turret is echt zijn doodsteek. in die map met het kasteel op de heuvel bleef hij campen op zijn startplek. ik draaide er gewoon continu rondjes rond, en met ieder schot 5-15% health eraf én intussen cappen :P
30sec later werd ik ge TK-ed door eigen arty... Hij zij wel sorry, de loser.

een strategie die ik wel graag doe met de meduims is met twee op recce gaan naar het einde van het spel toe. Met twee mediums zijn er weinig tanks die je niet aankan als ze geisoleerd zijn. Just keep dodging.
het enige wat jammer is, is dat cammonet en binoculars niks doen voor deze tanks. gezien je altijd in beweging blijft.

[ Voor 21% gewijzigd door Joindry op 08-07-2011 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Joindry schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:09:
[...]

Gisteren heb ik zo met mijn Pz III/IV een KV gek gemaakt, die trage turret is echt zijn doodsteek. in die map met het kasteel op de heuvel bleef hij campen op zijn startplek. ik draaide er gewoon continu rondjes rond, en met ieder schot 5-15% health eraf én intussen cappen :P
kon ie waarschijnlijk niet eens echt wat aan doen, richtcirkeltje lekker groot en jij en die KV er midden in haha tja risico van het vak,hij had ook niet kunnen schieten maar die arty mannen willen ook zo nu en dan een killetje...helaas was het de ehhm verkeerde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Vivaladen schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:14:
[...]

kon ie waarschijnlijk niet eens echt wat aan doen, richtcirkeltje lekker groot en jij en die KV er midden in haha tja risico van het vak,hij had ook niet kunnen schieten maar die arty mannen willen ook zo nu en dan een killetje...helaas was het de ehhm verkeerde
de KV was al 20-30sec dood tegen hij me raakte... ik stond te cappen, moederziel alleen en ging 100% halen op mijn uppie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Joindry schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:16:
[...]

de KV was al 20-30sec dood tegen hij me raakte... ik stond te cappen, moederziel alleen en ging 100% halen op mijn uppie...
huh? das debiel...ik heb niks gezegt :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Joindry schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:09:
[...]

Ik heb daar met de KV-13 zo gigantisch veel lol aan beleefd. Met de 122mm de flank opzoeken, steeds het hoekje om en een heavy in de zij/achterkant knallen en weer schuilen tot er weer een nieuwe shell in de loop zit :P Met de T-43 steeds een Ferdi de-tracken zodra hij half de hoek om komt, de IS-3 schoot 'm daarna in de zijkant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Laatst online: 07-05 14:36
Heb ook de stug volledig geupgrade, fijn karretje. Laatste tijd veel plezier aan beleefd (heb er ook de meeste kills mee gemaakt in 1 ronde, 8 namelijk 8).
Maar nu hoor ik steeds vaker mensen die de jagdpz een verschrikkelijk ding vinden. Volgens mij is de jagdpz weinig verschil met stug toch? Alleen iets meer armor maar qua gun weinig beters. Komt het doordat je vaker in hoge tier matches wordt ingedeeld? Nu wil ik toch eerst even de stug elite maken (nog 4k xp nodig) en dan wat secondary skills krijgen voor mn crew dus heb wel even.
Nu ook lekker bezig richting de KV-3, daar richt ik me voorlopig even op. 107mm knalt lekker weg en menig leuk potje gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Appel schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:30:
[...]

Ik heb daar met de KV-13 zo gigantisch veel lol aan beleefd. Met de 122mm de flank opzoeken, steeds het hoekje om en een heavy in de zij/achterkant knallen en weer schuilen tot er weer een nieuwe shell in de loop zit :P Met de T-43 steeds een Ferdi de-tracken zodra hij half de hoek om komt, de IS-3 schoot 'm daarna in de zijkant :P
zie je helaas nog veels te vaak bij mn collega Ferdi bestuurders en laat mezelf er ook nog wel eens door verleiden, dan vertrouw je teveel op dat front pantser en ga je te ver naar voren en komt je flank bloot te liggen en dat terwijl de kracht vd Ferdi het best benut kan worden op grote afstand,dan bounce je als een gek maar in city fights ga je vaak te ver :P

gister een mooie pot gehad met een andere ferdi waarbij we elkaar steeds dekte, kwam er een heavy de hoek om en kreeg ie gelijk 2 shells op zn knar...was die heavy vast niet blij mee...ook konden we een Maus statisch houden door zn tracks er steeds af te knallen,we kwamen steeds achter een steen vandaan omstebeurt die maus zal ook wel gedacht hebben "wtf? hoe kan ie zo snel van kant wisselen haha" maarja gelukkig kregen we vuursteun van onze arty en was het zo voorbij...en die mediums maar schuilen achter die maus haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

x-cessive schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:45:
Heb ook de stug volledig geupgrade, fijn karretje. Laatste tijd veel plezier aan beleefd (heb er ook de meeste kills mee gemaakt in 1 ronde, 8 namelijk 8).
Maar nu hoor ik steeds vaker mensen die de jagdpz een verschrikkelijk ding vinden. Volgens mij is de jagdpz weinig verschil met stug toch? Alleen iets meer armor maar qua gun weinig beters. Komt het doordat je vaker in hoge tier matches wordt ingedeeld? Nu wil ik toch eerst even de stug elite maken (nog 4k xp nodig) en dan wat secondary skills krijgen voor mn crew dus heb wel even.
Nu ook lekker bezig richting de KV-3, daar richt ik me voorlopig even op. 107mm knalt lekker weg en menig leuk potje gehad.
Zeg jij nu net dat de JgdPz zijn gun niet beter is dan die van de Stug? dat ding doet al niks. Jeezes, Joindry gaat toch niet verdergaan in die line denk ik...

Toen ik begon te spelen werd de ferdi als een van de beste tanks afgedaan, maar nu moet ik zeggen dat ik toch meer schrik heb als ik een IS-4 tegenkom hoor. Evenals een Object 704. De ferdi zijn armour is idd niet zo baanbrekend goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Das leuk om te doen net zoals als je een m2 light bent hetzer kietelen gewoon tracks afschieten en dan bij zijn kont staan of gewoon tracks laten zitten en er achter blijven rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Joindry schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:54:
[...]

Zeg jij nu net dat de JgdPz zijn gun niet beter is dan die van de Stug? dat ding doet al niks. Jeezes, Joindry gaat toch niet verdergaan in die line denk ik...

Toen ik begon te spelen werd de ferdi als een van de beste tanks afgedaan, maar nu moet ik zeggen dat ik toch meer schrik heb als ik een IS-4 tegenkom hoor. Evenals een Object 704. De ferdi zijn armour is idd niet zo baanbrekend goed.
Gun is wel beter, armor ook maar je draait minder snel en topspeed is ook lager daarnaast wordt je ook vaak bij hogere tiers ingedeeld, gewoon genoeg HE shells meenemen,van de jgdpz4 naar de jagdpanther is de minst leuke farm uit de duitse TD lijn maar de Jagdpanther en Ferdi zijn zeker de moeite waard hoor!

ennuh viel mij op dat ik een hele hoop objects tegenkom en zelden Jagdtigers dus denk dat inmiddels de Fear factor verschoven is van Object naar J-tiger!

object is sneller heeft een dikke gun maar de J-tiger heeft dan weer een accuratere gun en meer armor maar is wel slomer en ook een stuk groter maareh is die lower front armor vd Jagdtiger al gefixed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Vivaladen schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:00:
[...]

Gun is wel beter, armor ook maar je draait minder snel en topspeed is ook lager daarnaast wordt je ook vaak bij hogere tiers ingedeeld, gewoon genoeg HE shells meenemen,van de jgdpz4 naar de jagdpanther is de minst leuke farm uit de duitse TD lijn maar de Jagdpanther en Ferdi zijn zeker de moeite waard hoor!

ennuh viel mij op dat ik een hele hoop objects tegenkom en zelden Jagdtigers dus denk dat inmiddels de Fear factor verschoven is van Object naar J-tiger!

object is sneller heeft een dikke gun maar de J-tiger heeft dan weer een accuratere gun en meer armor maar is wel slomer en ook een stuk groter maareh is die lower front armor vd Jagdtiger al gefixed?
Dit is iets waar ik wat aan heb, ga dan in elk geval zorgen dat ik genoeg secondary skills heb voor mijn crew en naast mijn camonet ook even een binoculairs aanschaf voor ik de overstap maak naar jagdpz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

x-cessive schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:02:
[...]

Dit is iets waar ik wat aan heb, ga dan in elk geval zorgen dat ik genoeg secondary skills heb voor mijn crew en naast mijn camonet ook even een binoculairs aanschaf voor ik de overstap maak naar jagdpz.
De jagdpanzer is dus eigenlijk meer een hetzer naar rijstijl toe. Dat zou me dan goed kunnen uitkomen, want die vind ik wel uber.
Wat is die fout dan op de lower front armour? papier? en hoe hoe groot istie? ik heb ook geen zin om met ene bugged tank te gaan rijden.

@excisive, even lol, ik las camionet, ipv cammonet :)

[ Voor 4% gewijzigd door Joindry op 08-07-2011 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vivaladen schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:00:

Komt meer doordat het profiel van de JTiger zo hoog is. Op grote afstand is deze nog zo simpel in zijn flank te raken waar de Object nog paar vreemde hoeken heeft op de zijkant naast het feit dat hij veel lager is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Joindry schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:21:
[...]

De jagdpanzer is dus eigenlijk meer een hetzer naar rijstijl toe. Dat zou me dan goed kunnen uitkomen, want die vind ik wel uber.
Wat is die fout dan op de lower front armour? papier? en hoe hoe groot istie? ik heb ook geen zin om met ene bugged tank te gaan rijden.
Ach hoorde ook veel over de stug en die is eigenlijk best goed als je beetje voorzichting mee om gaat. Lekker snel en als je in team zit met goede scouts kan je goed meedoen.
Als je zorgt dat je genoeg camo en binoculairs hebt op de jagdpz verwacht ik dat je best leuk kan meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Gister de PzKpwf III aangeschaft. Heerlijk tankje is het. Ik heb het geluk gehad nog niet tegen top tier geloot te worden, het mooie is dat alle tanks die ervoor zaten, ik op elite had, dus de helft had ik al researched. Kon meteen een dikke motor erin gooien + betere tracks en beter dan stock gun (nog niet geweldig, maar ik zit nog niet tegen top tier, dus ik red me wel).

Hij is verassend snel voor een medium tank, is relatief wendbaar, kan redelijk wat hebben. Ik denk dat ik van de Luchs af ga zien, en de Leopard laat voor wat ie is (ik was in eerste instantie van plan de Leopard ook te nemen, maar de PzKpfw III is gewoon beter, hetzij een klein beetje langzamer). Kan ik rustig verder met medium + TDs. Mijn Hetzer schiet ook al aardig op. De 105 met HE shells is echt een monster (ik MOET me aanleren steeds van shells te ruilen als de game begint, ik heb wat AP shells altijd bij just in case). Maar als ik met gelijk getierde vijanden speel, blaf ik echt zowat alles in 1 schot doormidden, bijna niet grappig meer.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Nazanir schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:49:

De 105 met HE shells is echt een monster (ik MOET me aanleren steeds van shells te ruilen als de game begint, ik heb wat AP shells altijd bij just in case). Maar als ik met gelijk getierde vijanden speel, blaf ik echt zowat alles in 1 schot doormidden, bijna niet grappig meer.
Je kan ook wisselen van shells, het algemene scherm waar je je ammo kan kiezen kan je de volgorde aanpassen dus bijvoorbeeld HE als 1e zodat je die altijd standaard laad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Nazanir schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:49:
Mijn Hetzer schiet ook al aardig op. De 105 met HE shells is echt een monster (ik MOET me aanleren steeds van shells te ruilen als de game begint, ik heb wat AP shells altijd bij just in case). Maar als ik met gelijk getierde vijanden speel, blaf ik echt zowat alles in 1 schot doormidden, bijna niet grappig meer.
Ik heb wel gemerkt dat hoe meer je upgrade aan je tank en je crew beter wordt, hoe vaker je terechtkomt in highertier batlles. Ben zelden nog top half ingedeeld met mijn hetzer, dan gaat de 10.5 ontzettend veel bouncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:56
Ik denk dat het gevoelsmatig is. Maakt namelijk, volgens mij, niets uit of je tank geupgrade is. Kom met mijn geupgrade stug ook bovenaan de lijst. Tijdens balance maakt de server geen onderscheid of je tank wel.niet geupgrade is maar gewoon welke tier tank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

hopiconjo schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:03:
Ik denk dat het gevoelsmatig is. Maakt namelijk, volgens mij, niets uit of je tank geupgrade is. Kom met mijn geupgrade stug ook bovenaan de lijst. Tijdens balance maakt de server geen onderscheid of je tank wel.niet geupgrade is maar gewoon welke tier tank
Ik weet dat het gveoelsmatig lijkt, maar echt, dit is geen toeval meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Joindry schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:19:
[...]
Mooi he random battles :) En ja, het is toch echt puur toeval aangezien ze niet naar upgrades kijken. Het zou eens tijd worden dat ze dat wel gingen doen trouwens.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Joindry schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:19:
[...]
als ze daarna keken dan had ik niet meer battles dat je met je TD tegen een TD van 3 tiers hoger moet...
dus ik ben er nog van overtuigd dat de matchmaking nogsteeds ruk is >:)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-05 13:14
Ik ben zondagavond eens begonnen met deze game.
Ik ben begonnen aan de USSR tanks en men hoogste tier tank is nu een T28 (USSR).
Ik vraag me af of de heavy tanks aangenaam zijn om te spelen ofdat medium tanks meer fun bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

belgian1 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:31:
Ik ben begonnen aan de USSR tanks en men hoogste tier tank is nu een T28 (USSR).
Ik vraag me af of de heavy tanks aangenaam zijn om te spelen ofdat medium tanks meer fun bieden.
Om gelijk maar met een dooddoener te beginnen, dat hangt af van je speel stijl en wat je leuk vind.
Ik ben zelf de heavy's gewend en daar kan ik nu redelijk mee spelen. Gisteren mijn eerste medium gehaald en daar kan ik nog niet echt mee spelen (5 potjes, dus nog niet zo heel vreemd). Heavy's kunnen meer klappen opvangen maar doen er lang over om de map over te gaan, de mediums zijn sneller maar ook eerder dood. probeer het beide zou ik voorstellen.

als min punt van de KV / KV-3 is dat wanneer je halverwege de map bent en je base wordt gecapped dan ben je nooit meer op tijd terug. Daar tegen komt wel dat je zelfs in hogere tier potjes kan bouncen.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
belgian1 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:31:
Ben zelf van mening dat heavies leuker zijn, mooiste is als je als heavy gewoon een medium kan oneshotten terwijl de medium maar een beetje bounced.
Medium is pas leuk om te spelen vanaf hogere tier waarbij je beetje damage kan doen en snelheid hebt om te spotten en heavies helemaal gek kan maken door rondjes om ze heen te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

x-cessive schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:40:
[...]

Ben zelf van mening dat heavies leuker zijn, mooiste is als je als heavy gewoon een medium kan oneshotten terwijl de medium maar een beetje bounced.
Medium is pas leuk om te spelen vanaf hogere tier waarbij je beetje damage kan doen en snelheid hebt om te spotten en heavies helemaal gek kan maken door rondjes om ze heen te rijden.
mee eens,
Van Groot (capital G) is de matchmaking, wat zoals hierboven gezegd, nog steeds wel eens van de pot gerukt kan zijn. Een medium tier 6 kan een heavy tier 5-6 gek maken. Maar tegen een heavy tier 8-9 ben je kansloos om te gaan killen...
Dit kan het ene potje leuk maken met een heavy en het andere met een medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Geef voorkeur aan arty of TD (want als je later clan battles gaat doen er zijn al genoeg mensen met heavy's maar weinig high lvl arty of td td valt nog mee maar als nog..) en je hebt maar 1 meduim nodig om te scouten soms 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

dudee schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 12:27:
Geef voorkeur aan arty of TD (want als je later clan battles gaat doen er zijn al genoeg mensen met heavy's maar weinig high lvl arty of td td valt nog mee maar als nog..) en je hebt maar 1 meduim nodig om te scouten soms 2
Als het puur en alleen om Clanwars gaat dan zou ik niet voor TD en ARTY gaan, die zijn er redelijk veel (op komst) en heavies zijn er altijd wel nodig... (Maus / IS7 / T30)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ik mag graag met TDs spelen, en zit nu ook in de Medium tanks van de Germans. De PzKpfw III voelt echt als een light tnak, maar met betere armor. Hij kan leuk scouten, kan goed wat hebben en heeft een redelijke punch.

Met TDs snipe ik vooral, de Hetzer is hier gewoon heerlijk in.

Ik moet eerlijk zeggen dat Matchmaking zijn ups en downs heeft. Als ik in een potje tegen Tier 2-3 moet spelen, blaf ik makkelijk 4-5 tegenstanders doormidden met een enkel schot.

Echter, soms zit ik ook in games waar ik rustig Tigers en ISjes zie rondrijden. Dan weet ik dat ik het heel moeilijk ga krijgen, dus moet ik mijn speelstijl erop aanpassen. Met mijn Kpfw III is het dan redelijk eenvoudig, dan ga ik voor scout spelen. Zit ik in mijn eigen tier, kan ik gewoon als normale Medium spelen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
dudee schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 12:27:
Dat hangt er natuurlijk vanaf hoe je clan in de arties en TD's zit. Bij GoT bijvoorbeeld zit TD's nu wel vol, 3 of 4 Objects en een Jagdtiger en nog 2 of 3 man die nog onderweg zijn van Ferdinand naar Jagdtiger. Idem voor de arty, ik geloof nu 2 type-E's, 2 GW Tigers en nog stuk of 8 man die bezig zijn vanaf tier 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
mmh dat wist ik niet^^ want over het algemeen loopt arty toch wel achter td in wat mindere mate maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

skoozie schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 12:31:
Als het puur en alleen om Clanwars gaat dan zou ik niet voor TD en ARTY gaan, die zijn er redelijk veel (op komst) en heavies zijn er altijd wel nodig... (Maus / IS7 / T30)
T-30 vooral. Die moeten eigenlijk de 704s vervangen. Alleen in de toekomst wordt de T-30 een TD, dus het is lastig te zeggen of de nieuwe american t10 heavy nuttig is.

Verder, je hebt zo tussen de 3 en 5 arties nodig in een CW battle, en de rest, 10 a 12 tanks, kan prima t10 heavy zijn. Dus die zijn idd altijd wel nodig, want niet iedereen kan altijd spelen.

(ik heb trouwens ook bijna m'n 704. Wat is de bl-10 op de isu al een geweldige gun zeg. Je ziet mensen echt achteruit rijden en vluchten nadat ze geraakt worden. Schoot ook al een keer een IS-4 in z'n ammo rack, plof, van 100% naar 0% :) En dan zeggen ze dat arty te hard schiet... ;) )

[ Voor 35% gewijzigd door Zoijar op 08-07-2011 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
GoHa.Ru: In principle, right now we can subdivide Tier 10 heavies as follows: the T30 is the "nuker", the Maus is a sort of a shield for other tanks, and the IS-7 is the main workhorse for the tier, good speed, reasonable armor and can do some shooting as well. How will the tier change with the introduction of the E-100, the T110 and the IS-4, what roles will each of them have?

SerB: Basically these will be three more [Tier 10] tanks slotted into roughly similar roles - the IS-4 as a "shield", the E-100 as a damage-dealer, and the T110 as a jack-of-all-trades that resembles the IS-7 in terms of playing style.

In other words:

Before = Maus ("tanking"), T30 ("nuking"), IS-7 ("all-around")
After = Maus ("tanking"), E-100 ("nuking"), T110 ("all-around"), IS-7 ("all-around"), IS-4 ("tanking")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 13:34
Ow man dan nog maar even snel voor mijn is4 gaan moet nog 100k of zo. Damn moet toch te doen zijn voor eind juli.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Vast wel ik denk zelfs wel in een weekje of als je vakantie hebt kan je wel 10k per dag halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Heb helaas geen vakantie meer, al gehad en niet kunnen gamen. Momenteel ook thuis wat dingen aan de gang die het spelen bemoeilijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Kaap schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 12:37:
[...]

Dat hangt er natuurlijk vanaf hoe je clan in de arties en TD's zit. Bij GoT bijvoorbeeld zit TD's nu wel vol, 3 of 4 Objects en een Jagdtiger en nog 2 of 3 man die nog onderweg zijn van Ferdinand naar Jagdtiger. Idem voor de arty, ik geloof nu 2 type-E's, 2 GW Tigers en nog stuk of 8 man die bezig zijn vanaf tier 6.
Ben al aardig op weg en ga voor de Jagtiger Kaap, gedachten om de xp te houden en de Stug E-100 aan te schaffen zodra die uitkwam heeft wel gespeeld maar naa druk zoeken op internet de conclussie getrokken dat dat een Nuke TD ala Object gaat worden en ik speel liever als Sniper maar de XP farm begint ergens op te lijken nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

hebje premium? dan ist zeker wel te halen. Mss komt er nog wel een actie zoals vorige week, scheelt altijd iets.

Mijn farm gaat voor geen meter, mijn stug krijg ik niet onder de knie en de PZ III/IV speel ik niet graag mee, waardoor ik altijd overhaaste beslissingen maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Joindry schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:13:
hebje premium? dan ist zeker wel te halen. Mss komt er nog wel een actie zoals vorige week, scheelt altijd iets.

Mijn farm gaat voor geen meter, mijn stug krijg ik niet onder de knie en de PZ III/IV speel ik niet graag mee, waardoor ik altijd overhaaste beslissingen maak.
Met de stugIII moet je echt geduld hebben, achterhangen in het begin, kritiek pad naar de basis eventueel mee defenden en als iedereen bezig is rond gaan rijden en huishouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Gizzy schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:16:
[...]

Met de stugIII moet je echt geduld hebben, achterhangen in het begin, kritiek pad naar de basis eventueel mee defenden en als iedereen bezig is rond gaan rijden en huishouden.
het stomme is altijd je bent camoflaged, maar eens je schiet of beweegt zien ze je toch weer en echt veel damage doe ik niet per schot. Ik heb er al camonet en binoculars opzitten en schiet nogvoor geen meter op.
alleesgaat goed tot het eerste schot, dan ben je voer voor de heavy's.

[ Voor 6% gewijzigd door Joindry op 08-07-2011 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Joindry schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:24:
het stomme is altijd je bent camoflaged, maar eens je schiet of beweegt zien ze je toch weer en echt veel damage doe ik niet per schot. Ik heb er al camonet en binoculars opzitten en schiet nogvoor geen meter op.
alleesgaat goed tot het eerste schot, dan ben je voer voor de heavy's.
Joindry, ga zo staan dat je NIET door de bosjes heen kunt kijken. laat anderen voor jou de tanks oplichten. zodra ze opgelicht zijn en jij niet door het bosje kan kijken kan je er wel op schieten maar zien zei jouw muzzleflash niet en blijf je hidden, ze kunnen wel gokken achter welke bosje je zit door de richting waar er van geschoten wordt, maar dat is lastiger raken!

[ Voor 8% gewijzigd door skoozie op 08-07-2011 14:37 ]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Oew dat is handige info skoozie, stond er nooit echt bij stil dat muzzle flash mijn positie weg zou geven. Soms zat ik dan in mijn Hetzer, over een afstandje van 200m te schieten, maar toch zagen ze me blijkbaar. Strakjes even praktijktesten.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Nazanir schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:49:
Oew dat is handige info skoozie, stond er nooit echt bij stil dat muzzle flash mijn positie weg zou geven. Soms zat ik dan in mijn Hetzer, over een afstandje van 200m te schieten, maar toch zagen ze me blijkbaar. Strakjes even praktijktesten.
wat hij zegt :)

ik zet mijn tankje altijd in de struik. om dan van langs de zijkanten ook minder op te vallen. Tot aan het eerste schot :S

dank voor de tip :> :P
Straks ook even testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op het moment dat je schiet, geldt de camo van struiken in een straal van 15m van je niet meer. Als je dus meer dan 15m van een struik staat blijf je bedekt. Je ziet dit doordat je ook niet zelf door die struik kunt kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

ennuh hoe verleidelijk het ook is Duitse TD's zijn geen assault guns zoals de russische TD's alhoewel een hertzer en Ferdi en J-tiger aardig van zich af kunnen bijten in de bebouwde kom...

probeer ze te spelen zoals een Tiger, als sniper.. kijk aan het begin vd match even wat de tegenstander meebrengt ben jij de top tier? dan kan je met de aanval mee om vuur ondersteuning te geven maar val je onder de midden moot blijf dan achter je eigen troepen en laat hun de tegenstander oplichten zodat jij ze van een veilige afstand aan kan pakken,sta je te ver naar voren dan zit de vijand zo in je flank en als TDer wil je dat echt niet haha

Speel voorzichtig en Accuraat! en leef naar het motto

"The Tank Destroyer Who Stays Abit From the Frontlines Away , Lives to Fight Another Day!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:32
nvm

[ Voor 116% gewijzigd door Paprika op 08-07-2011 15:03 . Reden: Had niet op de afstand gelet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:36

rapture

Zelfs daar netwerken?

• Als de vijand op 400+ meter van mij staat, dan zit ik safe en het is lastig voor hen om mij te spotten.
  • Als de vijand tussen 300 en 400 meter zit, dan moet ik al kijken naar de vorige struik om terug te trekken en beter op mijn camo letten. Door 15+ meter achter de struik te staan als er weinig obstakels zijn zodat de vijand exposed is en gemakkelijk te raken valt.
  • Als de vijand tussen 200 en 300 meter zit, dan wordt het heet voor mij.
  • Als de vijand onder 200 meter gaat, dan is het close combat voor mijn TD.
De job van de scout is om alle vijanden in een straal van 500 meter en liefst nog verder voor mij bekend te maken. Dan kan ik de TD op een goede positie plaatsen, voldoende dichtbij om vuursteun te kunnen leveren en niet te dichtbij om safe te blijven. Het moment dat de TD zijn situational awareness verliest, dan zit die continue in de val.

De vijand heeft een andere perceptie:
  • Vanaf 100 m van de ISU: Wordt door iets onbekends geraakt.
  • Dichter dan 100 m bij de ISU: Kans op het decloaken van de ISU.

[ Voor 18% gewijzigd door rapture op 08-07-2011 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Vivaladen schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 07:11:

Ja die zal elite blijven ook al research je de Stug E-100 niet.
skoozie schreef op vrijdag 08 juli 2011:

waarom hebben amerikanen en russen zelfde benamingen voor compleet andere tanks :S
Het verschil zit hem in de streepjes ;)
skoozie schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 12:31:
[...]

Dit inderdaad, we hebben genoeg mediums en TDs. De arty begint ook steeds meer te komen maar heavies hebben we het meeste nodig en ook het meest in aantal :)
Gizzy schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 13:43:
Ow man dan nog maar even snel voor mijn is4 gaan moet nog 100k of zo. Damn moet toch te doen zijn voor eind juli.
Scheelt dat de USSR tree nog niet vervangen wordt met 6.6 dus je hebt nog minimaal een maand of 2 :)
dudee schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:08:
Vast wel ik denk zelfs wel in een weekje of als je vakantie hebt kan je wel 10k per dag halen
Dat moet op een avondje nog makkelijk kunnrn, als je een beetje je best doet kun je wel zo'n 20-40k op een avond verdienen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
psychoclown schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 16:23:
[...]

Ja die zal elite blijven ook al research je de Stug E-100 niet.
Ik had juist begrepen van niet. Je hebt de E-100 nog niet dus is hij niet elite (alle modules + stats veranderen natuurlijk niet)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ik haalde gister 50+k :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
redwing schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 16:25:
[...]

Ik had juist begrepen van niet. Je hebt de E-100 nog niet dus is hij niet elite (alle modules + stats veranderen natuurlijk niet)
Laatst heeft Overlord nog bevestigd dat wanneer er een nieuwe tank bij komt om te researchen en je had de voorloper elite deze ook elite zal blijven wanneer de nieuwe toegevoegd wordt :)
Jawel, laatst ook 60-70k op één dag behaald maar ik had het enkel over een avond spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Heren, bedankt voor de gezellig tank company battle (Moeten we vaker doen)

En excuus dat ik de maus-kill gestolen heb :P

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14584776/shot_028.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
trekt me maar niet meer om op kv-3 te spelen heel erg sloom en word steeds bij maus ingedeeld en is4 waar ik gewoon niet door heen kom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik speel met de KV3 in dat soort potjes als support. Ik weet dat ik niks uithaal tegen een IS4, dus zorg ik alleen voor detracking. Kunnen anderen hem afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Inderdaad, probeer het beste ervan te maken, irriteer tanks wanneer ze al aangevallen worden. Detrack ze of probeer hun gun kapot te schieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:32
Them arties are OP (encounter clanbattle op Steppes, ja we hadden maar 8 chips daar :+):
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/3cQE
Follow-up:
http://puu.sh/3cVx

[ Voor 46% gewijzigd door Paprika op 10-07-2011 02:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Het bewijs dat je met alleen campen niet wint :)

Afbeeldingslocatie: http://zoijar.homelinux.org/pub/12.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04 19:27
Zoijar schreef op zondag 10 juli 2011 @ 10:05:
Het bewijs dat je met alleen campen niet wint :)

[afbeelding]
Wow! 12 kills. Dat is behoorlijk bizar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Vrijdag hadden we helaas geen landing maar 's avonds eerst wezen platoonen met Swiftius (4502) en wontcachme (Patton). Gingen een potje lekker door Ruinberg heen en hadden het andere team mooi te pakken.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7IuUfGa1LIFdsivldUqXenxr/full.jpg

Later op de avond lekker wezen platoonen met Coyotee (Maus) en Terrordoom (704). Ook een heerlijke combo en we hadden dan ook een fijne win streak op een gegeven moment. De andere teams hadden veelal geen kans als ze in ons bereik waren. Een aantal leuke screens:

Samen goed voor 12 kills op Westfield

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TmsYna2ea46uD5rd1BwQTWdt/full.jpg

Lekker potje op Lakeville, totaal 13 kills voor ons ;)
Coyotee hield onze basis goed verdedigd terwijl Terror en ik naar de basis van het andere team schoten, we lieten een spoor van smeulende wrakken achter ons.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OrXmcFKvBKwDgBCiXebFzxzW/full.jpg

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.