[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 27.776 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Hehe wat is de T34 toch een leuk tankje. Zojuist een IS helemaal solo kapot geschoten :) Eerst een beschut schietplekje gezocht en knallen maar. op het laatst een paar rondjes erom heen en weg heavy

48 schoten nodig gehad :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

oosterhofjf schreef op zondag 10 juli 2011 @ 11:25:
Hehe wat is de T34 toch een leuk tankje. Zojuist een IS helemaal solo kapot geschoten :) Eerst een beschut schietplekje gezocht en knallen maar. op het laatst een paar rondjes erom heen en weg heavy

48 voor een IS :o :o. Dat moet toch makkelijk in 47 kunnen :p

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
oosterhofjf schreef op zondag 10 juli 2011 @ 11:25:

Zodra je in de T-34-85 zit met de 100mm lukt je het wel een stukje sneller ;) Wat een heerlijke tank is dat zeg. De opvolger daar van T-43 met dezelfde IDIOT 100mm is ook leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Appel schreef op zondag 10 juli 2011 @ 11:51:
Zodra je in de T-34-85 zit met de 100mm lukt je het wel een stukje sneller ;) Wat een heerlijke tank is dat zeg. De opvolger daar van T-43 met dezelfde IDIOT 100mm is ook leuk :D
Ik heb een T-43 met 100mm, maar ik vind het helemaal niks hoor. Je doet amper damage en alles schiet je kapot. Geef mij maar een IS... vrijwel net zo snel en schiet wel hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoijar schreef op zondag 10 juli 2011 @ 12:44:
[...]

Ik heb een T-43 met 100mm, maar ik vind het helemaal niks hoor. Je doet amper damage en alles schiet je kapot. Geef mij maar een IS... vrijwel net zo snel en schiet wel hard.
Ik vind het ook een verschrikkelijke medium. Heel veel module damage en engine fires, ook met de laatste engine. KV-13 is ondanks de 85mm een veel betere medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Zoijar schreef op zondag 10 juli 2011 @ 12:44:
[...]

Wellicht dat we ze dan toch iets anders spelen. Ik heb namelijk ook een IS, maar ik heb het juist andersom (Al is de IS met de laatste 122mm toch ook wel heerlijk!) De T-43 is echt een tank die je als medium moet spelen, proberen bij de hogere tiers in de zij- en/of achterkant te komen. Maar ik heb nu bijna 50k exp, dus over de helft voor de T-44 :)
Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2011 @ 13:08:
[...]

Ik vind het ook een verschrikkelijke medium. Heel veel module damage en engine fires, ook met de laatste engine. KV-13 is ondanks de 85mm een veel betere medium.
Maar de KV-13 is ook gewoon een heerlijke medium. Ik was verslaafd aan die 122mm. Wellicht een lange reload tijd, maar je hebt toch genoeg wendbaarheid en snelheid om cover op te zoeken. Maar dat is echt een gun die tot zijn recht komt in de 'corner warfare' in een stad.

Maar ik heb zeer goede herinneringen aan de KV-13, leukste tank die ik tot nu toe heb gespeeld. En wat je zegt over brand, ja ik gebruik mijn brandblusser vaker als bij andere tanks. Hetzelfde verhaal met de modules, al gaat de rangefinder van mijn IS er ook redelijk vaak aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Appel schreef op zondag 10 juli 2011 @ 13:23:
Maar de KV-13 is ook gewoon een heerlijke medium. Ik was verslaafd aan die 122mm. Wellicht een lange reload tijd, maar je hebt toch genoeg wendbaarheid en snelheid om cover op te zoeken. Maar dat is echt een gun die tot zijn recht komt in de 'corner warfare' in een stad.

Maar ik heb zeer goede herinneringen aan de KV-13, leukste tank die ik tot nu toe heb gespeeld. En wat je zegt over brand, ja ik gebruik mijn brandblusser vaker als bij andere tanks. Hetzelfde verhaal met de modules, al gaat de rangefinder van mijn IS er ook redelijk vaak aan :P
Vanaf tier 6 heb ik standaard 1 medikit, 1 repairkit en 1 brandblusser erbij. Het heeft mij zo vaak geholpen. En het weegt niet op tegen de kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:13
Ik zit nu in een VK3002 en ik vroeg me af hoe je nu het snelste bij de panther komt. Ik heb er nu de geupgrade 7.5 op zitten,maar kan ik hem nu beter upgraden (tracks + turret + 8.8) of gewoon doorspelen. Hij bevalt zoals ie nu is al goed alleen wat is het snelste ?

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 23:00
redwing schreef op zondag 10 juli 2011 @ 13:33:
Ik zit nu in een VK3002 en ik vroeg me af hoe je nu het snelste bij de panther komt.
Een heavy naar tier 10 levelen, en eind van de maand gratis van een Panther krijgen van Wargaming als de E-50 geïmplementeerd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Kaap schreef op zondag 10 juli 2011 @ 16:19:
[...]
Een heavy naar tier 10 levelen, en eind van de maand gratis van een Panther krijgen van Wargaming als de E-50 geïmplementeerd word.
Nee toch, als je de panther hebt voor de patch krijg je een Panther II + de oude panther terug (maar dan een tier lager) ?
Dat is precies de reden dat ik er snel eentje wil hebben. Over een weekje ben ik met vakantie dus een tier 10 ga ik niet halen voor die tijd (T30), dus wilde ik die panther zien te krijgen. Ik zit nu al bij de VK3002 met 40k exp. dus ik heb nog maar 55k nodig. Dat is waarschijnlijk wel te halen alleen zat ik me af te vragen of het nu sneller gaat als ik hem eerst upgrade (maar dat kost 26k of met engine zelfs rond de 40k), of dat ik gewoon doorlevel.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ja, Panther gaat naar tier 7. En wat als je de huidige tier 7 hebt? Dan krijg je een leeg garageslot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:39

rapture

Zelfs daar netwerken?

Pershing en Panther naar een lagere tier sturen is naar mijn mening logisch. Ik heb nooit een fear factor opgemerkt en ze lieten zich gemakkelijk door shells van SU-152, Jagdpanther en T-34-85/T-43/T-44 penetreren, terwijl de T-54 veel lastiger was.

Tier 9 gun in mijn T-54 schiet heel wat lekkerder. Mooie scout als ik enkele arties en heavies als fire support heb. Het snijdt snel door de halfbewerkte Löwes. De 1,2k shells zijn 5x zo duur, leveren een beperkte damage winst zodat je voornamelijk naar de penetratie moet kijken en tier 8-9-10 doelwitten bestoken. Nu nog motor en tracks halen voor mobiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:49
Paprika schreef op zondag 10 juli 2011 @ 01:38:
Them arties are OP (encounter clanbattle op Steppes, ja we hadden maar 8 chips daar :+):
[afbeelding]
Follow-up:
http://puu.sh/3cVx
Welke maps waren dat?

Object 261 lijkt me ook een geniale arty om te hebben. Ik heb de 212 unlocked, maar wil eerst ff de T30 halen met mijn T34 voordat die geupdate worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Kaap schreef op zondag 10 juli 2011 @ 17:26:
Ja, Panther gaat naar tier 7. En wat als je de huidige tier 7 hebt? Dan krijg je een leeg garageslot?
De 3002 blijft tier 7 zoals in de tank trees te zien is dus er veranderd niks.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Man, zo'n T-44 is echt extreem sterk of ligt dat aan mij?
Werd helemaal verwoest in mijn KV-3.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Dat is afhankelijk van wie ermee rijdt. Normaal gebruik ik het om tier 8 heavies lastig te vallen. Een trage KV-3 is een gemakkelijkere prooi, de 100 mm D10T penetreert goed en neemt een dikke hap hp eraf.

Een slechte KV-3 bestuurder werd door mijn BT-7 gesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Rynji schreef op zondag 10 juli 2011 @ 19:25:
Man, zo'n T-44 is echt extreem sterk of ligt dat aan mij?
Werd helemaal verwoest in mijn KV-3.
Medium is al heel snel bane van langzame heavies. Plus dat T-44 tier 8 is en jij maar tier 6.

Normaal dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 21:38
Kijk even goed naar het bericht dat je zelf quote ;).
Rutger Mulder schreef op zondag 10 juli 2011 @ 18:26:
[...]
Object 261 lijkt me ook een geniale arty om te hebben. Ik heb de 212 unlocked, maar wil eerst ff de T30 halen met mijn T34 voordat die geupdate worden.
95% van de eigenaars vinden het de slechtste arty die ze ooit gespeeld hebben en blijven liever bij de 212, dus afhankelijk van je stijl zal het best wel eens een grote tijdverspilling zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
rapture schreef op zondag 10 juli 2011 @ 19:30:
Een slechte KV-3 bestuurder werd door mijn BT-7 gesloopt.
Een goede lukt ook wel, je moet alleen het geluk hebben dat je er eentje alleen tegen komt die niet tussen de gebouwen zit :)

Maarre wat zou sneller gaan, die VK3002 doorspelen of eerst upgraden en zou ik dat op de een of andere manier kunnen berekenen ? Die 88 doet meer damage -> meer credits + XP, maar hoeveel meer credits/XP ? :)

[ Voor 26% gewijzigd door redwing op 10-07-2011 20:13 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Paprika schreef op zondag 10 juli 2011 @ 19:43:
95% van de eigenaars vinden het de slechtste arty die ze ooit gespeeld hebben en blijven liever bij de 212, dus afhankelijk van je stijl zal het best wel eens een grote tijdverspilling zijn.
Ja daarom stellen ze in CW battles ook allemaal hun 212 op ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Doen wij in city maps meestal ook door de arc. Al eens de WOT forums gelezen?

[ Voor 29% gewijzigd door Paprika op 10-07-2011 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Ik kan er niet uit ervaring over praten, maar dat kleine beetje dmg dat je inlevert voor de betere accuracy en RoF lijkt mij het meer dan waard bij de object 261.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Het gaat niet om de damage (ik 1-shot T30s zat), maar om het feit dat je splash zeer minimaal is. Als je dus niet erg goed bent in het voorspellen van waar iemand zal zijn in 5 seconden, zul je bijna geen schade doen. Zonder blind-fires zou mijn hit ratio ongeveer 75-80% zijn. Sommige hebben 35% zonder blind-fires, dus dan kan ik me wel voorstellen waarom dit geen arty is voor hem/haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Bizar is soms hoe slecht je team is. Het komt iets te vaak voor dat we verliezen op het moment dat ik geweldig speel. zal nu 7 of 8 keer gebeurd zijn dat ik 6+ kills maak in een potje met mijn t34 en dan nog weten te verliezen. grrr..

Moest even mijn frustratie van me afschrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Paprika schreef op zondag 10 juli 2011 @ 21:32:
Doen wij in city maps meestal ook door de arc. Al eens de WOT forums gelezen?
Huh, nee, zijn er forums voor WoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

psychoclown schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 18:32:
Laatst heeft Overlord nog bevestigd dat wanneer er een nieuwe tank bij komt om te researchen en je had de voorloper elite deze ook elite zal blijven wanneer de nieuwe toegevoegd wordt :)
Ik weet niet of je de T1 Cunningham als voorloper van de T18 (US TD) kan zien, maar ik had die T1 elite (WOOHOO!!) en moest weer iets van 140 xp investeren om de T18 te kunnen researchen. Het lijkt me dat je alles behoudt behalve de xp voor de nieuwe tank...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

skoozie schreef op maandag 11 juli 2011 @ 08:48:
[...]

Ik weet niet of je de T1 Cunningham als voorloper van de T18 (US TD) kan zien, maar ik had die T1 elite (WOOHOO!!) en moest weer iets van 140 xp investeren om de T18 te kunnen researchen. Het lijkt me dat je alles behoudt behalve de xp voor de nieuwe tank...
Dat is niet precies hetzelfde. De techtrees zullen aangepast worden. De tank die je al reeds hebt, zal vervangen worden door een andere tank, en jouw tank gaat naar een ander plekje in de techtree. Heb jij zo'n tank die vervangen gaat worden al reeds op elite, krijg je de vervangende tank als elite terug. Betekend wel, dat als je je oude tank weer wilt, je naar die kant van de tech tree moet gaan researchen.

Echter, unlock je een nieuwe tank in je techtree en koopt deze, vind ik het niet zo vreemd dat deze weer op 0 begint. De enige manier om exp over te hevelen, is je tank naar elite brengen en alle exp converteren naar Free Exp (25 exp per 1 gold ratio).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoo einde vd JT farm is in zicht! hoop morgen de sleuteltjes in ontvangst te mogen nemen :)

iemand trouwens al een idee of het Frontpantser inmiddels al Gebuffed is aan de onderzijde? vroeg het gisteraaf ook al ingame maarja ging daarna slapen en misde het eventuele antwoord haha

hoef gelukkig maar 2 modules te researchen en dan heb ik hem gelijk elite want de 3 engines heb ik al unlocked door mn ferdi&tiger1 en de radio's ook al dus alleen de tracks en gun :)

kom ze trouwens niet vaak tegen in mn games met mn Ferdi maar wel een hele boel objects..
maar dat is alleen maar in het voordeel vd JT heb hem maar 1x een directe confrontatie gehad met de JT (wel een aantal keer in een team mee gezeten en bij die vd vijand maar maar 1x mee gevochten) en dat was een indrukwekkend gezicht,vreesde hem meer dan een object en dat terwijl een object een veel enger kanon heeft maarja kwam denk ik vooral omdat ie niet zon bekend gezicht is op het slagveld...op de Tier 10 battles wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Nazanir schreef op maandag 11 juli 2011 @ 09:00:
[...]
Dat is niet precies hetzelfde. De techtrees zullen aangepast worden. De tank die je al reeds hebt, zal vervangen worden door een andere tank, en jouw tank gaat naar een ander plekje in de techtree. Heb jij zo'n tank die vervangen gaat worden al reeds op elite, krijg je de vervangende tank als elite terug. Betekend wel, dat als je je oude tank weer wilt, je naar die kant van de tech tree moet gaan researchen.

Echter, unlock je een nieuwe tank in je techtree en koopt deze, vind ik het niet zo vreemd dat deze weer op 0 begint. De enige manier om exp over te hevelen, is je tank naar elite brengen en alle exp converteren naar Free Exp (25 exp per 1 gold ratio).
Inderdaad kan het bij het introduceren van nieuwe tanks zo zijn dat er een tank die voorheen elite was dat nu niet meer is. Maar volgens mij gebeurt er straks hetzelfde met een aantal tanks, de trees worden ten slotte opgesplitst wat betekend dat de tank net voor de splitsing voorheen best elite kan zijn geweest, maar na de splitsing dat niet meer is (b.v. PZ III/IV of the marder)

Bij de tanks die vervangen worden heb je dit natuurlijk niet omdat je die vergelijkbaar terug krijgt (dus als je de voorganger elite had krijg je de nieuwe elite terug)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
heb geld nodig dus pzk luchs gekocht hij zou 60km moeten kunnen.. kom niet boven de 25 dus eerst maar engine kopen zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
dudee schreef op maandag 11 juli 2011 @ 10:57:
heb geld nodig dus pzk luchs gekocht hij zou 60km moeten kunnen.. kom niet boven de 25 dus eerst maar engine kopen zo
Yup, dat ding is stock zo traag als het zijn kan. Geupgrade is het een heel leuk tankje waarmee je haakse bochten kunt maken.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

De Luchs op stock is echt heel slecht. Het is een scout tank die niet kan scouten, en met de standaard gun, schiet je niet eens een deuk in een zacht pakje boter. Ik vond het ook een hel om met de Luchs te spelen.

Scouten kan je niet, want je bent veel te langzaam, maar proberen te expen door hier en daar wat schade te doen door schieten is ook niet even prettig. Zeker als je dan ook nog tegen top tier geloot wordt. Dat heb ik een paar keer gehad en ik voelde me echt "dead weight".

Eerlijk is eerlijk, toen hij eenmaal uitgebouwd was, ging hij lekker snel, heeft een kleine draaicirkel en een redelijke gun.

Er is echter 1 groot probleem: de PzKpwf III Ausf. A is op alle vlakken beter: Hogere top snelheid, betere gun, beter armor, vergelijkbare draaicirkel. Na de Ausf. A kan je de PzKpwf III

Dit is een medium tank, die speelt als een scout/light. Heeft nog lekkerdere armor, goede guns (voorzwel close combat met een flinke punch, als voor wat meer snipe werk) en als je de Ausf. A volledig researched, kan je meteen de beste engine er in doen en meteen beginnen met scouten. Op stock is hij inderdaad niet super, maar omdat modules overdraagbaar zijn op deze tank, kan je hem meteen van de nodige upgrades voorzien bij aanschaf.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
ja wil graag de leo want die schijnt heel goed te zijn voor scouten en ik heb geld nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 09:17
dudee schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:37:
ja wil graag de leo want die schijnt heel goed te zijn voor scouten en ik heb geld nodig..
Pak dan een medium als de P4, Vk3601, T34-85, Easy8 daar maak je geld mee!
Of uiteraard een KV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Dan raad ik je af om verder te gaan met de Luchs. Zowel de Ausf. A als de PzKpwf III zijn betere scouts. De Ausf. A is sneller, betere guns + armor. De III is een medium die als light/scout gespeeld kan worden of als sniper.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Dus kan beter bij de ausf A blijven maar als 2de dan? ik heb atm kv-3 t14 en t40 en nog ongeveer 200k credits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Jeebeekje schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:40:
[...]
Pak dan een medium als de P4, Vk3601, T34-85, Easy8 daar maak je geld mee!
Of uiteraard een KV.
Met deze kun je inderdaad leuk geld verdienen, maar als je scouten leuk vindt is een leopard zeker geen slechte keuze. Ik heb er iig altijd veel lol mee gehad en hij verdient ook goed.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-05 23:09
Ik ben banger voor de object dan voor de jagdtiger. Object doet veel meer pijn als hij raak schiet en de object vind ik moeilijker te raken van voren. Bounced veel meer.

En regelmatig kom ik jagdtigers tegen. Ongeveer even vaak als een object denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Wat is een easy8? en ik ga dan de ausf A kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 18:43

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

redwing schreef op maandag 11 juli 2011 @ 10:50:
[...]

Inderdaad kan het bij het introduceren van nieuwe tanks zo zijn dat er een tank die voorheen elite was dat nu niet meer is. Maar volgens mij gebeurt er straks hetzelfde met een aantal tanks, de trees worden ten slotte opgesplitst wat betekend dat de tank net voor de splitsing voorheen best elite kan zijn geweest, maar na de splitsing dat niet meer is (b.v. PZ III/IV of the marder)

Bij de tanks die vervangen worden heb je dit natuurlijk niet omdat je die vergelijkbaar terug krijgt (dus als je de voorganger elite had krijg je de nieuwe elite terug)
Dus wacht, ik heb nu de Pz III/IV en zit ergens deze week aan de VK3001(P). Die VK verplaatst zich van tree eind deze maand. Wil je zeggen dat ik hem dan plots ga kwijtzijn? en der een VK3001(H) gaat staan?
dat was niet de bedoeling. Ik dacht dat ik dan gewoon kon verdersparen met mijn P in de andere treeline om zo verder te sparen richting Maus. Het is me even niet heel duidelijk meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
welke gun op de ausf A?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ik heb hem trouwens bijna elite moet nog de laatste radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dudee schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:58:
Wat is een easy8? en ik ga dan de ausf A kopen
De easy 8 is de M4A3E8 ( uit mijn hoofd) een tier 6 medium van de amerikanen.
Een verdere ontwikkeling van de M4 sherman
Wikipedia: M4 Sherman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Joindry schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:59:
[...]
Dus wacht, ik heb nu de Pz III/IV en zit ergens deze week aan de VK3001(P). Die VK verplaatst zich van tree eind deze maand. Wil je zeggen dat ik hem dan plots ga kwijtzijn? en der een VK3001(H) gaat staan?
dat was niet de bedoeling. Ik dacht dat ik dan gewoon kon verdersparen met mijn P in de andere treeline om zo verder te sparen richting Maus. Het is me even niet heel duidelijk meer...
De tanks die je geresearched hebt blijven gewoon geresearched. Wat je alleen bij de PZ III/IV hebt is dat na de tree update deze plotseling ook naar de Hummel toe gaat. Als je de Hummel dan nog niet geresearched hebt gaat je PZ III/IV van elite naar niet-elite.

Maar voor jou geldt dus gewoon dat je straks vanuit de VK3001(P) verder naar de Maus kunt sparen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Donderpoes schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:56:
Ik ben banger voor de object dan voor de jagdtiger. Object doet veel meer pijn als hij raak schiet en de object vind ik moeilijker te raken van voren. Bounced veel meer.

En regelmatig kom ik jagdtigers tegen. Ongeveer even vaak als een object denk ik.
Object 704 is moeilijker te spotten, heeft hogere alpha strike, bounce shells als je op zijn gun probeert te schieten (gun mantel + front armor + behuizing van recoil mechanisme = 320 mm), is bijna langs alle kanten sloped en gebruikt kromme baan om op afstand andermans armor te unslopen (de shells komen niet horizontaal naar jou, maar onder steeds grotere hoeken).

Enig nadeel, je moet het Russisch schieten (een arty achtige stijl) aanleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

redwing schreef op maandag 11 juli 2011 @ 12:20:
[...]

De tanks die je geresearched hebt blijven gewoon geresearched. Wat je alleen bij de PZ III/IV hebt is dat na de tree update deze plotseling ook naar de Hummel toe gaat. Als je de Hummel dan nog niet geresearched hebt gaat je PZ III/IV van elite naar niet-elite.

Maar voor jou geldt dus gewoon dat je straks vanuit de VK3001(P) verder naar de Maus kunt sparen.
Ok dan is het gewoon hip. dan heb ik zowel de hetzer als de VK3001(P) als binnenkort ook een Hummel, omdat het kan...
zonder volledig van 0 te moeten beginnen. Elite hoeft toch niet echt, zoveel scheelt dat ook weer niet naar crew XP... Maar hey, klinkt plots zo erg niet meer, dank voor de verduidelijking. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
Zaterdag heb ik voor het eerst een heavy tank gekocht, een KV.
Sjonge wat is die traag stock, heuveltje op tegen 5km/h met een beetje geluk. Had veel zin om tegen de crew te roepen:"Uitstappen en duwen!".
Het verschil met bv de USSR Tier 4 medium T28 is zo groot.
Men eerste potje op de KV werd ik al ingedeeld als lowest tier bij Tanks zoals IS-4, IS-3, Tiger II, Loewe.
Ik had veel zin om uit te roepen: " Free Kill Here".
Ben dit weekend ook een AT begonnen , AT-1 beviel me wel, hoger tier wel unlocked maar nog niet aangeschaft.
Al bij al leuk weekend gehad, nu hopen dat ik snel die laatste motor kan unlocken op de KV dan is het tenminste een ergens tussen slak en schildpad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

belgian1 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 13:23:
Sjonge wat is die traag stock, heuveltje op tegen 5km/h met een beetje geluk. Had veel zin om tegen de crew te roepen:"Uitstappen en duwen!".
het is en blijft een traag ding, gelukkig went het wel op en duur. Wel is het een heerlijk apparaat als je eenmaal de 107mm gun erop hebt zitten. Ook kan hij veel hebben, vooral van zijn eigen tier en als je hem angeled kan zetten kan je ook nog hogere tier guns bouncen (wel je zijkant beschermd houden).

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
skoozie schreef op maandag 11 juli 2011 @ 13:29:
[...]

het is en blijft een traag ding, gelukkig went het wel op en duur. Wel is het een heerlijk apparaat als je eenmaal de 107mm gun erop hebt zitten. Ook kan hij veel hebben, vooral van zijn eigen tier en als je hem angeled kan zetten kan je ook nog hogere tier guns bouncen (wel je zijkant beschermd houden).
En als je er zelf een tegenkomt achterkant theepot/koffiepot turret heeft een luikje. Daarop schieten met de 107 is dikke kans op BOOM. Daarnaast op de onderkant turret mikken waar deze aan de hul vast zit. Dikke kans dat je turrent traverse nog verder afremt. Dan maak je er een soort van heel langzame at van, waardeloos bijna.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Men eerste potje op de KV werd ik al ingedeeld als lowest tier bij Tanks zoals IS-4, IS-3, Tiger II, Loewe.
Ik had veel zin om uit te roepen: " Free Kill Here".
Als je hem geupgrade hebt met de 107mm zul je wel merken dat je alle genoemde tanks goed kunt beschadigen (veelal zelfs vanaf de voorkant, maar zeker van de zijkant/achterkant)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
Waar kan ik de update vinden om de nieuwe tankicoontjes weer te krijgen? De nieuwe VS-TD's worden niet goed weergegeven en van de andere partij staan alle icoontjes in spiegelbeeld. Da's zo lastig lezen hoeveel armor ze hebben.
Ik heb het hele forum afgezocht, maar ik kan het nergens vinden.

NVM gevonden op het US forum.
http://forum.worldoftanks...6887-pogs-contour-icon-5/

[ Voor 16% gewijzigd door Jeebeekje op 11-07-2011 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Jeebeekje schreef op maandag 11 juli 2011 @ 13:51:
Waar kan ik de update vinden om de nieuwe tankicoontjes weer te krijgen? De nieuwe VS-TD's worden niet goed weergegeven en van de andere partij staan alle icoontjes in spiegelbeeld. Da's zo lastig lezen hoeveel armor ze hebben.
Ik heb het hele forum afgezocht, maar ik kan het nergens vinden.
Kanje ergens onscreen lezen hoeveel armor een tank heeft op een bepaalde plek? neen toch?
de indicator zegt wel iets maar, gewoon aflezen?

De KV trouwens, ik heb em niet maar ben er nog steeds doodbenouwd van met mijn Stug III. hoewel ik em wel kan penetraten met mijn gun, heeft ie +4 shoten nodig. en daar heb ik niet altijd de tijd voor. Met mijn Löwe daarentegen is ie targetpractise. Ze zouden een medaille moeten geven of gewoon stats weergeven wat de gemiddelde afstand is waarop je tanks neermaait. Ubertrage KV op een helling vs de Löwe gun, het spel moet niet altijd moeilijk zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Joindry op 11-07-2011 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Niet in de game zelf, Joindry.

De enige manier om het te weten, is de techtrees te beijken, daarin staat zowel armor van de tank als van de turrets:

voor/zij/achterkant te weten in milimeters

Dus voor een Hetzer is het bijv: 60/20/20 betekend 60 armor van voren, 20 van opzij 20 van achteren. Dat betekend dat een Hetzer van voren beschieten, zeker met tanks van dezelfde of lagere tiers, niet handig is. Ten eerste omdat het dik armor is, ten tweede omdat het sloped is. Hij gaat heel veel ricochets geven. Van opzij is dan de beste keus, omdat die het minst sloped is.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
Joindry schreef op maandag 11 juli 2011 @ 13:55:
[...]

Kanje ergens onscreen lezen hoeveel armor een tank heeft op een bepaalde plek? neen toch?
de indicator zegt wel iets maar, gewoon aflezen?
Ne bij de lijst met ingame tanks worden de icoontjes vervangen door kleinere afbeeldingen van de tank, met daarbij de tanknaam en de hoeveelheid armor voor, zij en achter.
Kijk de screenshots maar bij bovenstaande link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Jeebeekje schreef op maandag 11 juli 2011 @ 14:00:
[...]

Ne bij de lijst met ingame tanks worden de icoontjes vervangen door kleinere afbeeldingen van de tank, met daarbij de tanknaam en de hoeveelheid armor voor, zij en achter.
Kijk de screenshots maar bij bovenstaande link
Dit ga ik thuis eens bekijken, opt het werk wordt de site van WOT geblokt :(
Kan zeker wel handig zijn deze info want ik heb bijzeonder weinig kennis over de US en USSR tanks. het enige wat ik eigenlijk doe atm is zo weinig mogelijk vooraan schieten en zo weinig mogelijk op sloped oppervlakken...

@nazanir, dat wist ik al, maar toch dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Zaterdag heb ik voor het eerst een heavy tank gekocht, een KV.
Het verschil met bv de USSR Tier 4 medium T28 is zo groot.
Ik had veel zin om uit te roepen: "Free Kill Here".
KV's die peekaboo doen op een bekende lokatie voor een volledig gestabiliseerde BL-10... Coffee mill/grinder spotted, strong magnetic field is attracting our shells, can't miss it, vhaam, one-shotted!
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/48/Mlynek.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

rapture schreef op maandag 11 juli 2011 @ 14:20:
[...]
KV's die peekaboo doen op een bekende lokatie voor een volledig gestabiliseerde BL-10... Coffee mill/grinder spotted, strong magnetic field is attracting our shells, can't miss it, vhaam, one-shotted!
[afbeelding]
tsja, sta je wel met een T10 gun tegen een T5... tuurlijk die turret maakt missen wel een stuk moeilijker, maar is wel nodig om de 107mm te mounten zodat je zelfs tegen onervaren lowe's nog wel wat kan uitrichten.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Yup en met die 107 kan je genoeg hetzertjes plat schieten :P

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Dan had die maar als een 167/175mm penetratie TD achter struiken moeten opstellen.

Tijdens de dailies had ik een KV met mijn hetzer langs achteren genomen. Camo skill zal de hetzer cloaky maken.

[ Voor 10% gewijzigd door rapture op 11-07-2011 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Laatst online: 22-08 14:09
Als ik tip mag geven voor de KV, doe eerst tracks en daarna turret met 107mm upgrade, ga dan pas voor een nieuwe motor.
De 107mm gun is echt noodzakelijk wil je goed presteren met de KV, met stock gun schiet je nog geen deuk in een pakje boter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
x-cessive schreef op maandag 11 juli 2011 @ 15:28:
Als ik tip mag geven voor de KV, doe eerst tracks en daarna turret met 107mm upgrade, ga dan pas voor een nieuwe motor.
De 107mm gun is echt noodzakelijk wil je goed presteren met de KV, met stock gun schiet je nog geen deuk in een pakje boter.
Tracks zijn ondertussen al gedaan, turret ook, nu nog die gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
belgian1 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 15:39:
[...]

Tracks zijn ondertussen al gedaan, turret ook, nu nog die gun.
Hoop niet dat je de turret al hebt vervangen zonder de 107mm, dat heeft namelijk geen nut en trekt alleen maar ongewenste aandacht;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

x-cessive schreef op maandag 11 juli 2011 @ 16:40:
Hoop niet dat je de turret al hebt vervangen zonder de 107mm, dat heeft namelijk geen nut en trekt alleen maar ongewenste aandacht;)
Magnetisch. Plotseling worden alle shells geleide raketten die altijd op hun doel inslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
rapture schreef op maandag 11 juli 2011 @ 16:48:
[...]
Magnetisch. Plotseling worden alle shells geleide raketten die altijd op hun doel inslaan.
Hahaha zo kan je het ook noemen.
Vind het altijd wel humor dat wanneer ik zelf in een kv rijd met 107mm een andere kv met eveneens een 107mm in 1 schot op de turret 50% damage kan toedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Kan iemand misschien het precies verschil tussen AP en HE shells uitleggen? Het is mij niet geheel duidelijk welke nu precies wanneer te gebruiken.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
AP penetreert het armor dus op close-mid range en je weet je kan hem penetreten je hoort dus niet we did'nt came trew dan is AP goed HE is high explosive en doet ook splash damage dus ookal gaat hij er niet door heen^^ doe je toch wat damage en op lange afstand ALTIJD HE want AP gaat langzamer over afstand en komt die er helemaal niet meer door heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 09:15
dudee schreef op maandag 11 juli 2011 @ 17:13:
AP penetreert het armor dus op close-mid range en je weet je kan hem penetreten je hoort dus niet we did'nt came trew dan is AP goed HE is high explosive en doet ook splash damage dus ookal gaat hij er niet door heen^^ doe je toch wat damage en op lange afstand ALTIJD HE want AP gaat langzamer over afstand en komt die er helemaal niet meer door heen.
Zullen we dat laatste even proberen?

Als je weet dat je AP niet door de armor van de tegenstander heen komt -> HE gebruiken.
Als je zeker weet dat je AP door de armor van de tegenstander heen komt -> AP.
Als je zeker weet dat je HE door de armor van de tegenstander heen komt -> HE.

Dat laatste zal zeer weinig voorkomen.

Over wel/net penetraten, daar is een hele mooie reticle voor. Die laat netjes zien waar je wel/net doorheen komt. :)

[ Voor 8% gewijzigd door User op 11-07-2011 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Het is waar hoe verder je van je target weg staat dat je AP er niet meer door heen komt en ja ik wil het wel met je testen hoor! Het is vaak rond de 200 meter+-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Op grotere afstanden heb je eenmaal minder controle over waar de shell het doelwit gaat raken. Tenzij als je met L/70 of L/71 guns schiet die 0.29 of 0.28 accuratie hebben. Daarmee kan je kwart tank of een turret op 400+ meter nog raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
dudee schreef op maandag 11 juli 2011 @ 17:55:
Het is waar hoe verder je van je target weg staat dat je AP er niet meer door heen komt en ja ik wil het wel met je testen hoor! Het is vaak rond de 200 meter+-
Dus de keren dat ik op 400 meter een IS-4 kapot schoot zijn... bullshit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
.. Je snapt het punt niet de shell gaat minder snel daarom kan die minder goed door de tank armor heen en ik zeg niet dat het niet kan maar met AP word het gewoon wel verdomt lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
http://wiki.worldoftanks.com/Battle_Mechanics#Penetration
Once you have hit the enemy, the game then calculates where the shot hit the enemy, at what angle you struck the armor, the effective thickness of the armor (based on the angle), speed, width, and weight of the shell, whether you penetrated the armor, and if so, what was in the path of your shell after striking the armor. A shell can indeed pass clean through a tank.

Note that shell speed falls with distance traveled and thus, AP ammunition can get significant reductions in penetration when firing at distant targets. HE ammunition penetration is not affected by distance.

At 100m - gun has 100% penetration (+/- 25% random)
At 500m - approx -20% to -25% to it's penetration value (varies based on the exit velocity of the shell from the gun).
With distance, from 100m to 500m, penetration degrades linearly.

If all the above was not enough to calculate, Penetration value varies every time you fire your gun. This variation can be up to a 25% plus or minus penetration value and is based on a Gaussian (normal) distribution curve. Shell Damage also varies in the same manner.
Je kunt ook gewoon die wiki linken voor Nazanir :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
dudee schreef op maandag 11 juli 2011 @ 18:13:
.. Je snapt het punt niet de shell gaat minder snel daarom kan die minder goed door de tank armor heen en ik zeg niet dat het niet kan maar met AP word het gewoon wel verdomt lastig
Klopt, de shell penetrate minder ver. Maar om nou te beweren dat bij 200+ meter het penetraten moeilijk is :X.

En lastig? Ik doe het herhaaldelijk op 400-500 meter hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Even kijken of ik het goed begrijp. Als ik voor komende patch de MiniMaus heb geresearched (niet gekocht nog) dan kan ik na patch 0.6.6 toch die tank kopen en met de tiger II weer grinden voor de E75 en E100?

Zit nu ik de russen veilig heb te denken om asap die MiniMaus te halen zodat ik na de tree change ver ben in beide branches.

* wontcachme droomt al over een Maus, E100, IS4, IS7, T54, Patton, T95, T92 en Lowe in zijn garage te hebben :+ ......

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Zijn er hier trouwens ook mensen die te T28 hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehh even gauw een postje Tussendoor voor de mensen die nog geen Löwe hebben en er over denken eentje aan te schaffen:

vanaf morgen wordt ie duurder! vandaag issie nog 7500 goud en dat wordt morgen 12.500 goud!!

dus wil je er mischien 1 maar twijfel je nog? hak die knoop door het liefst vdaag nog haha

[Editje voor de KV owners] : Speel geen PiekAboo met Ferdi's/Jagdpanthers (niet met die koffiemolen)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2011 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
WTF, ik ging gold kopen maar het ging heel vaag.
Vorige deed ik iDeal, nu ging ik gold kopen werd ik gebeld met een code.
Heb ik ergens iets verkeerd gedaan, vorige keer kon ik iDeal kiezen dacht ik.
-
Zo te zien had ik playspan moeten kiezen.
Hopelijk gaat het nu met deze vage shit ook goed :P Iemand ervaring ermee?
Gold stond er gelijk op, maar het geld is nog niet van mijn rekening, hopelijk geen gezeik zo.

[ Voor 35% gewijzigd door Rynji op 11-07-2011 19:19 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Vanavond eindelijk me T28 TD kunnen researchen ding is rete traag maar schiet wel lekker helaas maar 3 potjes gewonnen en daarna alles verloren :(

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
x-cessive schreef op maandag 11 juli 2011 @ 16:40:
[...]
Mja maar als ik als ervaren speler een KV zie rijden zonder grote turret weet ik dat die weinig gevaar op levert en makkelijk te killen is. Dus je moet een keuze maken tussen de stock turret die sneller is of de grote tragere turret die je wel een HP boost geeft van 100hp en men niet direct kan zien of je de top gun al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rynji schreef op maandag 11 juli 2011 @ 19:15:
WTF, ik ging gold kopen maar het ging heel vaag.
Vorige deed ik iDeal, nu ging ik gold kopen werd ik gebeld met een code.
Heb ik ergens iets verkeerd gedaan, vorige keer kon ik iDeal kiezen dacht ik.
-
Zo te zien had ik playspan moeten kiezen.
Hopelijk gaat het nu met deze vage shit ook goed :P Iemand ervaring ermee?
Gold stond er gelijk op, maar het geld is nog niet van mijn rekening, hopelijk geen gezeik zo.
ehh ik moet altijd wat gegevens invullen en mn telefoon nummer en dan wordt ik gebeld met een pincode die ik invoer,als ik dan van tankje verwissel in de garage staat het erop,geen nare ervaringen ofzo mee gehad en je krijgt ook netjes een factuurtje per mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
redwing schreef op maandag 11 juli 2011 @ 12:20:
[...]

En hier ga je dus de fout in :
psychoclown schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 18:32:
[...]
Laatst heeft Overlord nog bevestigd dat wanneer er een nieuwe tank bij komt om te researchen en je had de voorloper elite deze ook elite zal blijven wanneer de nieuwe toegevoegd wordt :)
Bewijs :

Afbeeldingslocatie: http://img217.imageshack.us/img217/4217/ussrtree.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img585.imageshack.us/img585/1774/t3485elite.jpg

T-34-85 was elite voordat de KV-13 aan de tree was toegevoegd. En is nu nog steeds elite ondanks toevoeging van de KV-13
KV-1S is later geresearched toen de KV-13 al aan de tree was toegevoegd en is dus nu niet elite

[ Voor 24% gewijzigd door o0SmOkE0o op 11-07-2011 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Zo heb het spel weer even opgestart problemen lijkt deels van de baan.
Heb inmiddels gelijk deze achievement binnen. :)

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/115894042-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/3gAj

King Tiger O+, blijft mijn favoriet. Alleen is het gewoon onmogelijk om je repair kit niet nodig te hebben, al wordt je geraakt door een MS-1.

[ Voor 57% gewijzigd door Paprika op 12-07-2011 06:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 19:46:
[...]

ehh ik moet altijd wat gegevens invullen en mn telefoon nummer en dan wordt ik gebeld met een pincode die ik invoer,als ik dan van tankje verwissel in de garage staat het erop,geen nare ervaringen ofzo mee gehad en je krijgt ook netjes een factuurtje per mail.
Je hebt een tweede tabblab bovenaan de betaalpagina waarmee je kan kiezen voor IDeal. Het heet geen IDeal, maar iets anders wat ik mij niet kan herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoooo gisteren hoorde ik het blijde nieuws!ik had mijn Jagdpanther en Tiger in dezelfde garage geparkeerd en vanmorgen bleek mijn Jagdpanthertje in blijde verwachting te zijn van een Jagtiger! vanmiddag maar eventjes vroedvrouwtje gaan spelen :P haha nog 10k xp te gaan en dan is het zover!

voor de liefhebbers nog eventjes een leuk linkje met een hoop achtergrond info mbt het duitse wagenpark:

http://www.achtungpanzer.com

zeker het bekijken waard!

[Editje] : een stukje uit het panzer profiel van http://www.achtungpanzer....ger-ausf-b-sd-kfz-186.htm over de Jagdtiger:

Its gun was the most powerful and the largest anti-tank weapon used in action during WWII and it could easily destroy any Allied tank from the range beyond the reach of most Allied guns.
Nerf All other guns plz! :P

nog een linkje van dezelfde site met wat info mbt de E-series tanks waar we spoedig kennis mee gaan maken:
http://www.achtungpanzer....eries-standard-series.htm

en hier nog een mogelijke toekomstige opvolger van de Maus (Mammoth tank van Command&Conquer anyone?)http://www.achtungpanzer.com/p-10001500-pzkpfw-ixx.htm

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2011 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Gisteren op 7% na de Fadin's medal gemist :( een episch wedstrijdje van heuvelschieten op el haluf, mijn PZ III/IV ziet de overzijde niet standaard, net zoals de meeste tier 4/5 tanks. Maar eenmaal de Binoculars erop gaat dat wel.

Uiteindelijk na 11 minuten, Wij nog met 2, enemy alleen, ik had nog 2 HE shells. kom oog in oog te staan met de vijand, raak hem twee keer vol en breng hem terug van 75% naar 7%. Dan zat ik zonder shells en hij stond iets hoger, dus rammen was ook geen optie.
Echter 1.5 seconde later killde mijn teammate hem.
So close.

Weet iemand of die epic's geld in het laatje brengen? zoja hoeveel :P

Morgen stap ik eindelijk af van de Pz III/IV en is het tijd voor de VK3001(P) Ben eens benieuwd.
Met de stuf ben ik gestopt, hij ligt me gewoon niet. Ik ga proberen na de patch de dickermax kant uit te gaan. Hopelijk lukt die beter.

De Löwe heb ik eindelijk ook wat onder de knie. Gisteren nog twee leuke potjes mee gehad, jammergenoeg wel er nog één van verloren, maar toch leuke potjes. Altijs leuk een object 704 en een IS-4 te mollen in dezelfde ronde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joindry schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 08:27:
Gisteren op 7% na de Fadin's medal gemist :( een episch wedstrijdje van heuvelschieten op el haluf, mijn PZ III/IV ziet de overzijde niet standaard, net zoals de meeste tier 4/5 tanks. Maar eenmaal de Binoculars erop gaat dat wel.

Uiteindelijk na 11 minuten, Wij nog met 2, enemy alleen, ik had nog 2 HE shells. kom oog in oog te staan met de vijand, raak hem twee keer vol en breng hem terug van 75% naar 7%. Dan zat ik zonder shells en hij stond iets hoger, dus rammen was ook geen optie.
Echter 1.5 seconde later killde mijn teammate hem.
So close.

Weet iemand of die epic's geld in het laatje brengen? zoja hoeveel :P

Morgen stap ik eindelijk af van de Pz III/IV en is het tijd voor de VK3001(P) Ben eens benieuwd.
Met de stuf ben ik gestopt, hij ligt me gewoon niet. Ik ga proberen na de patch de dickermax kant uit te gaan. Hopelijk lukt die beter.

De Löwe heb ik eindelijk ook wat onder de knie. Gisteren nog twee leuke potjes mee gehad, jammergenoeg wel er nog één van verloren, maar toch leuke potjes. Altijs leuk een object 704 en een IS-4 te mollen in dezelfde ronde :)
Goed nagedacht of je voor de VK3001 gaat ipv de VK3601? zijn wel twee totaal verschillende tanks of kijk je meer de toekomst in wat je keuze heeft beinvloed? Panther of Tiger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 08:32:
[...]

Goed nagedacht of je voor de VK3001 gaat ipv de VK3601? zijn wel twee totaal verschillende tanks of kijk je meer de toekomst in wat je keuze heeft beinvloed? Panther of Tiger?
de VK3601 is nu ng geen optie, gezien ik van de Pz III/IV kom, das pas een optie na de patch. :)

maar neen, ik vind het wat koffiedik kijken welke ik leukst zou vinden. Ik vond de Hetzer bijna magisch goed, maar de stug en ik kunnen het gewoon niet vinden met elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joindry schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 08:54:
[...]

de VK3601 is nu ng geen optie, gezien ik van de Pz III/IV kom, das pas een optie na de patch. :)

maar neen, ik vind het wat koffiedik kijken welke ik leukst zou vinden. Ik vond de Hetzer bijna magisch goed, maar de stug en ik kunnen het gewoon niet vinden met elkaar.
das jammer om te horen man, terwijl de duitse TD lijn wel een hoop te bieden heeft,de Stug heeft toz vd Hetzer wel meer mobiliteit maar je mist net even die punch en survivalbility die je Hetzertje had in zijn Tier..

denk dat je de Jagdpanther,Ferdinand en JT (/of Stug E-100) je wel zouden bekoren maarja mischien op een ander tijdstip

Tiger 1 niks voor jou btw? die speel je ook niet als reguliere Heavy en net als de Löwe een leuke sniper alhowel de Löwe wat beter in de armor zit dan de Tiger maar vind persoonlijk de gun vd Tiger een stuk lekkerder om mee te snipen maar van dichtbij ga je al gauw nat met je tiger! maar ik vind hem heerlijk,heb mn Camo er al op gemaxed en druk bezig met de repair en geloof mij maar een hoop camo op een tiger merk je! ik sta meestal met succes van grote afstand te snipen maar van dichtbij is het zo over tegen bijv een T29 maar zolang je ze op afstand houd domineer je ze dat is de kracht vd Tiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ik zelf kijk er naar uit als ik de Tiger 1 eidenlijk unlock.

Ik heb gister de 5cm loop op mijn PzKpwf III gezet. Betekend dat ik in gelijk tier nog leuk een beetje kan snipen en damage doen, kom ik uit vs top-tier, kan ik prima gaan scouten en artys het leven zuur maken. Het is echt een heerlijke tank. Voor een medium, is hij bijzonder mobiel.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 09:02:
[...]

das jammer om te horen man, terwijl de duitse TD lijn wel een hoop te bieden heeft,de Stug heeft toz vd Hetzer wel meer mobiliteit maar je mist net even die punch en survivalbility die je Hetzertje had in zijn Tier..

denk dat je de Jagdpanther,Ferdinand en JT (/of Stug E-100) je wel zouden bekoren maarja mischien op een ander tijdstip
Duitse TD zeker leuk, stug blijft haat-liefde verhouding maar zijn mobiliteit maakt hem gewoon zo tof.
Je moet jezelf alleen niet overstretchen, als je eenmaal gespot bent en zonder dekking ben je weg. Maar blijf je goed in cover en wacht je je moment af dan kan je er toffe dingen mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 09:02:
[...]

Tiger 1 niks voor jou btw? die speel je ook niet als reguliere Heavy en net als de Löwe een leuke sniper alhowel de Löwe wat beter in de armor zit dan de Tiger maar vind persoonlijk de gun vd Tiger een stuk lekkerder om mee te snipen maar van dichtbij ga je al gauw nat met je tiger! maar ik vind hem heerlijk,heb mn Camo er al op gemaxed en druk bezig met de repair en geloof mij maar een hoop camo op een tiger merk je! ik sta meestal met succes van grote afstand te snipen maar van dichtbij is het zo over tegen bijv een T29 maar zolang je ze op afstand houd domineer je ze dat is de kracht vd Tiger
Jammer dat de jagdpanther en ferdi nog ver weg zitten in de tree...
Mijn plan (meer een gedacht eigenlijk) om richting Tiger te gaan ook. Hoewel de ferdi ook wel al altijd een doel was. Ik ga iig de Dickermax een kans geven, je weet nooit.
Maar de Stug III en de Pz III/IV haalt mijn win/loss serieus onderuit :(

Maar eerst de vk 3001, die toch ook al een 88mm heeft. Is dat dezelfde gun als op de Tiger trouwens?

@X-cessive, stug III, meer een haat-haat-haat-liefde verhouding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Joindry schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 09:12:
[...]

@X-cessive, stug III, meer een haat-haat-haat-liefde verhouding :P
Hahaha, achja ik zit ook op 50%-50% win-verlies dus opzich gaat t wel aardig.
Maargoed, kan het me voorstellen. Zelf heb ik nog de hoop dat als ik straks binoculairs erop zet en mijn crew wat extra camo skills heeft (heb nu stug elite) het nog wat soepeler gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

x-cessive schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 09:22:
[...]

Hahaha, achja ik zit ook op 50%-50% win-verlies dus opzich gaat t wel aardig.
Maargoed, kan het me voorstellen. Zelf heb ik nog de hoop dat als ik straks binoculairs erop zet en mijn crew wat extra camo skills heeft (heb nu stug elite) het nog wat soepeler gaat.
er zitten al binoculars, rammer en netje op, crew 85% still plays like a donkey on wheels :(
ik zit nu op 47-52 win-loss :( , kwam van 51-48. Ochja stats zeggen ook maar zoveel. Maar ik merk gewoon dat hetgevoel van fun veel lager ligt met de Stug III, op hij is meer wendbaar maar op de meeste maps ben je der weinig mee.

Ik heb gisteren trouwens de mod erop gezet van hierboven, dat je armorvalues kan lezen. Best handig, maar voor alle duidelijkheid, das legaal he?

Mijn Löwe-crew ook eindelijk op 100% gekregen, tijd om wat repair en cammo te gaan trainen. Of raden jullie aan om als eerste skill voor iedere crewmember dezelfde vaardigheid te kiezen?

[ Voor 19% gewijzigd door Joindry op 12-07-2011 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 19:55
Het wordt ook pas een leuke tank als hij volledig is geüpgraded, rammer, vent en GLD heeft met crew en camo op 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Kijk zelf wel uit naar de volgende patch, is het tenminste mogelijk om zonder premium een platoon te starten, je kan maar met zijn 2-en maar meer dan helemaal niet:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
o0SmOkE0o schreef op maandag 11 juli 2011 @ 20:34:
[...]
En hier ga je dus de fout in :
[...]
Bewijs :

[afbeelding]

[afbeelding]

T-34-85 was elite voordat de KV-13 aan de tree was toegevoegd. En is nu nog steeds elite ondanks toevoeging van de KV-13
KV-1S is later geresearched toen de KV-13 al aan de tree was toegevoegd en is dus nu niet elite
Wazig, bij de vorige keer dat er een tank werd toegevoegd was dat niet het geval (bij mij iig niet :) ) Maar dan zullen ze daar wel te veel commentaar op hebben gehad en dit hebben aangepast.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
kut zeg net KV verkocht maar was vergeten crew af te halen weg 98% crew..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyborg3201
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-07 15:03
Dat is helaas dat je je crew heb verkocht

je had ook o beter kunnen door trainen tot 100%
de laaste 5% duurt het langst

donderdag kan je ook extra xp en credits krijgen met bepaalde tanks
kan helaas niet linke hierzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Cyborg3201 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:06:
Dat is helaas dat je je crew heb verkocht

je had ook o beter kunnen door trainen tot 100%
de laaste 5% duurt het langst

donderdag kan je ook extra xp en credits krijgen met bepaalde tanks
kan helaas niet linke hierzo
kanje niet de tekst knippen plakken hier aub, op verzoek, op het werk kan ik niet op de site van Wot, maar ik wil nu mijn donderdag plannen. Als het het waard is hou ik dan een avondje vrij :)
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.