idem hier , ik doe het wel van mij pc thuis , moet ik wel nog even met wol aanzetten 10 mins of zo
http://game.worldoftanks....ration-battle-prokhorovka
The Battle of Prokhorovka (12 July 1943) was fought on the Eastern Front during the Second World War as part of the Battle of Kursk in the Soviet Union. Principally, the German Wehrmacht's Fourth Panzer Army clashed with the Soviet Red Army's 5th Guards Tank Army. It is one of the largest tank battles in military history."
In commemoration of the heroic deeds of warriors during epic battles in Prokhorovka, World of Tanks development team has prepared special gifts for its honoured players: starting from 11:30 UTC July 13 and till 11:30 UTC July 14 each WoT tank, which acted in the Battle of Prokhorovka, will get doubled credits earned per battle. Besides that, the cost of these tanks will be reduced by half.
The following tanks commited in the heroic battle and will give their owners more credits:
SU-76, Т 34, KV, KV-1S, SU-152, Churchill, PzKpfw III, PzKpfw IV, PzKpfw VI Tiger, PzKpfw V Panther, StuG III, M3 Lee, Ferdinand.
Do not miss the chance to get more on 13th of July!
Stay tuned for more World of Tanks and see you on the battlefields!
In commemoration of the heroic deeds of warriors during epic battles in Prokhorovka, World of Tanks development team has prepared special gifts for its honoured players: starting from 11:30 UTC July 13 and till 11:30 UTC July 14 each WoT tank, which acted in the Battle of Prokhorovka, will get doubled credits earned per battle. Besides that, the cost of these tanks will be reduced by half.Cyborg3201 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:06:
Dat is helaas dat je je crew heb verkocht
je had ook o beter kunnen door trainen tot 100%
de laaste 5% duurt het langst
donderdag kan je ook extra xp en credits krijgen met bepaalde tanks
kan helaas niet linke hierzo
The following tanks commited in the heroic battle and will give their owners more credits:
SU-76, Т 34, KV, KV-1S, SU-152, Churchill, PzKpfw III, PzKpfw IV, PzKpfw VI Tiger, PzKpfw V Panther, StuG III, M3 Lee, Ferdinand.
http://game.worldoftanks....ration-battle-prokhorovka
Damn, moet ik eigenlijk dus voor morgenavond 30k exp zien te verdienen met mijn VK3002. Dan kan ik die Panther kopen voor de helft van de prijs. Aangezien ik morgenavond weg ben zal dat krap gaan worden maar we zullen eens zien
edit:
ninja'ed
ninja'ed
[removed]
Darnit,
PzKpfw III, PzKpfw IV wel en de Pz III/IV niet, gedver, raad eens met welke ik speel van de drie...
Maar mss wel tijd om mijn stug toch nog eens van onder het stof te halen... Wel jammer dat je geen double XP krijgt.
Ik lijk er mooi tussenuit te vallen. Dus, bier en kebab op donderdag here we come
Dank voor paste trouwens
PzKpfw III, PzKpfw IV wel en de Pz III/IV niet, gedver, raad eens met welke ik speel van de drie...
Maar mss wel tijd om mijn stug toch nog eens van onder het stof te halen... Wel jammer dat je geen double XP krijgt.
Ik lijk er mooi tussenuit te vallen. Dus, bier en kebab op donderdag here we come
Dank voor paste trouwens
de tanks kosten ook 50% minder?! Dan toch over na denken om de t14 te verkopen en stugg en KV gelijk terug te kopen!
Ik was juist de laatste dagen wat meer op credits dan op exp aan het richten om naar de Panther te gaan, maar het lijkt er dus op dat ik beter voor de exp had kunnen gaan. Ach ja, op zich moet het wel te halen zijn 
Verder denk ik dat ik de KV-1S ook eens ga kopen, die heb ik al geresearched en het was eigenlijk de bedoeling om eerst de KV-3 te kopen maar voor de helft van de credits kan ik die moeilijk laten staan.
Daarnaast jammer dat het alleen om credits gaat (alhoewel dat wel het gene is wat ik meestal te kort kom) aangezien ik nu toch voor de exp moet gaan om er iets aan te hebben
Maar wel zeer leuk dat ze regelmatig dit soort akties houden en er ook nog variatie in weten te brengen !
Verder denk ik dat ik de KV-1S ook eens ga kopen, die heb ik al geresearched en het was eigenlijk de bedoeling om eerst de KV-3 te kopen maar voor de helft van de credits kan ik die moeilijk laten staan.
Daarnaast jammer dat het alleen om credits gaat (alhoewel dat wel het gene is wat ik meestal te kort kom) aangezien ik nu toch voor de exp moet gaan om er iets aan te hebben
Maar wel zeer leuk dat ze regelmatig dit soort akties houden en er ook nog variatie in weten te brengen !
[removed]
Hmm ik moet nog iets van 8k exp voor de Stug, en iets van 10k exp voor de PzKpfw IV. Credits zou ik wel genoeg hebben om dan beide te kopen, maar ik heb niet genoeg tijd om dat eruit te grinden te komende dagen vrees ik. Vanmiddag even kijken of ik misschien een beginnetje kan maken.
-
ikke 9k voor de vk3001 en 22k voor de jangdpantzer IV. Vooral die tweede lijkt nu al eeuwig te duren.Nazanir schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:52:
Hmm ik moet nog iets van 8k exp voor de Stug, en iets van 10k exp voor de PzKpfw IV. Credits zou ik wel genoeg hebben om dan beide te kopen, maar ik heb niet genoeg tijd om dat eruit te grinden te komende dagen vrees ik. Vanmiddag even kijken of ik misschien een beginnetje kan maken.
Is die actie met 50% korting op de 13e? En geld dit voor de items op tanks of voor de tank zelf? If so kan ik men Ferdinand gelijk halen
.
je Ferdi zou maar de helft kosten, maw je spaart jezelf dik een miljoen silver uit.Nemean schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:04:
Is die actie met 50% korting op de 13e? En geld dit voor de items op tanks of voor de tank zelf? If so kan ik men Ferdinand gelijk halen.
kan je een tank kopen zonder dat je genoeg exp hebt ?
Laat ik het zo zeggen, ik heb men Jagdpanther op Elite met crew op 2e skill sinds gister. Ik kan in ieder geval mijn Ferdi kopen dan ^^.
starting from 11:30 UTC July 13 and till 11:30 UTC July 14Nemean schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:04:
Is die actie met 50% korting op de 13e? En geld dit voor de items op tanks of voor de tank zelf? If so kan ik men Ferdinand gelijk halen.
Oftewel van 13 juli 13:30 t/m 14 juli 13:30. En de specifiek genoemde tanks gaan de helft kosten gedurende die tijd. Items staan er niet bij dus in dit geval gaat het alleen om de tanks zelf.
[removed]
Mooie actie!
Wat is dan het beste om te doen vanaf de KV, de KV-3 of de KV-1S?
Straks met de tree change kom je met de KV-3 uit op de IS-4 en met de KV-1S uit op de IS-7? Wat gaat het verschil worden tussen deze?
Straks met de tree change kom je met de KV-3 uit op de IS-4 en met de KV-1S uit op de IS-7? Wat gaat het verschil worden tussen deze?
Als jij de 4502 researched kun je straks zowel naar de E-100 als de Mauswontcachme schreef op maandag 11 juli 2011 @ 18:33:
Even kijken of ik het goed begrijp. Als ik voor komende patch de MiniMaus heb geresearched (niet gekocht nog) dan kan ik na patch 0.6.6 toch die tank kopen en met de tiger II weer grinden voor de E75 en E100?
Tijdje terug gedaan want toen kreeg je extra gold als je met het nieuwe betaalsysteem deed en dat werkte primaRynji schreef op maandag 11 juli 2011 @ 19:15:
WTF, ik ging gold kopen maar het ging heel vaag.
Vorige deed ik iDeal, nu ging ik gold kopen werd ik gebeld met een code.
Heb ik ergens iets verkeerd gedaan, vorige keer kon ik iDeal kiezen dacht ik.
-
Zo te zien had ik playspan moeten kiezen.
Hopelijk gaat het nu met deze vage shit ook goedIemand ervaring ermee?
Gold stond er gelijk op, maar het geld is nog niet van mijn rekening, hopelijk geen gezeik zo.
Inderdaad zeer leuk! Credits is juist wat ik steeds hard nodig heb, de exp gaat hard genoeg.redwing schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:49:
Het is maar goed dat ik besloten had de ISU niet te kopen voor de Panther, morgen even zeker weten binnenhalen en wat potjes met de SU-152/Tiger en Panther doen
Nee dat kan niet, je moet hem wel geresearched hebben.Cyborg3201 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:14:
kan je een tank kopen zonder dat je genoeg exp hebt ?
De IS-4 wordt een defender type a la Maus en de IS-7 blijft de scout onder de Tier 10'sx-cessive schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:57:
Mooie actie!
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Bedankt, wordt dus de KV-3 dan.psychoclown schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:58:
[...]
De IS-4 wordt een defender type a la Maus en de IS-7 blijft de scout onder de Tier 10's
Nog maar klein beetje XP en morgen dan maar versneld al de KV-3 kopen, scheelt mooi.
Kan ik misschien ook nog de jagdpz kopen meteen, heb ik die maar alvast.
Ik zou wel eens een double XP weekend willen met als titel blitzkrieg. als de ronde gewonnen word door cappen krijg je dubbel XP, anders niet
een heel weekend tanks die rushen over de map heen
dan sta je daar aan de start met je maus, klaar om 15 tanks op te vange die komen cirkeltjes draaien in de basezone
Ferdinand voor halve prijs zou voor mij handig zijn. Het is al unlocked, maar moet nog wat credits grinden.
Perfect!Joindry schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 12:11:
Ik zou wel eens een double XP weekend willen met als titel blitzkrieg. als de ronde gewonnen word door cappen krijg je dubbel XP, anders nieteen heel weekend tanks die rushen over de map heen
dan sta je daar aan de start met je maus, klaar om 15 tanks op te vange die komen cirkeltjes draaien in de basezone
[quote]psychoclown schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:58:
[...]
Als jij de 4502 researched kun je straks zowel naar de E-100 als de Maus
[...]
Even wachten.. Ik dacht dat het alleen mogelijk was om via de e 75 naar de e 100 te gaan. Mijn KT ligt stof te happen in de wacht op de volgende update
[...]
[...]
Even wachten.. Ik dacht dat het alleen mogelijk was om via de e 75 naar de e 100 te gaan. Mijn KT ligt stof te happen in de wacht op de volgende update
Verwijderd
Wendbaar en zeer snel,verschilt maar 4km met de leopard maar daar krijg je wat meer armor voor terugNazanir schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 09:06:
Ik zelf kijk er naar uit als ik de Tiger 1 eidenlijk unlock.
Ik heb gister de 5cm loop op mijn PzKpwf III gezet. Betekend dat ik in gelijk tier nog leuk een beetje kan snipen en damage doen, kom ik uit vs top-tier, kan ik prima gaan scouten en artys het leven zuur maken. Het is echt een heerlijke tank. Voor een medium, is hij bijzonder mobiel.
daarnaast heb je wat minder spotting range dan de Leo maar zit genoeg op!
ik speel altijd met mn main en als ik tijdens een potje wordt uitgeschakeld pak ik de PzKpfw3 en scheur ik naar het starters gebied van de tegenstander en probeer ik zowiezo de arty's uit te schakelen voordat ik zelf ga maar dan heeft je team al een enorm voordeel door je heroische daad..ik gebruik alleen de HE shells en auto aim,dan cirkel ik steeds dichter naar de vijandelijke arty en zodra die mis heeft geschoten krijgt ie een HE-shell op zn gaap gevolgt door een mooie Ram haha
ja omdat je op andere punten tekort schiet (vuurkracht en armor) ten opzichte vd andere voertuigen moet je anders gaan spelen dan op bijv. een ferdinand, maak maximaal gebruik van je mobiliteit,snelheid en je redelijk hoge vuursnelheid maar vergeet nooit alle rotsjes en bosjes die je onderweg voorbijrijd te onthouden zodat als je positie onthult is je terug kan vallen daarop...ik heb hem nog steeds in de garage staan en van al mn potjes toch het meest met deze jongen doorgebracht..x-cessive schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 09:11:
[...]
Duitse TD zeker leuk, stug blijft haat-liefde verhouding maar zijn mobiliteit maakt hem gewoon zo tof.
Je moet jezelf alleen niet overstretchen, als je eenmaal gespot bent en zonder dekking ben je weg. Maar blijf je goed in cover en wacht je je moment af dan kan je er toffe dingen mee doen.
vanmiddag heb ik mn jagdtiger en dan is het nog ff twijfelen of ik de Stug3 eruit gooi of de Jagdpz4 denk de laatste haha,veel plezier beleefd aan mn stugje maar ben mn Hetzertje "LadyBug" ook nog niet vergeten
Op een bepaald punt wordt voorliefde voor een tank toch een beetje creepy. Jij hebt net de grens bereiktVerwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 12:59:
[...]
maar ben mn Hetzertje "LadyBug" ook nog niet vergeten
Hmm nog 10k exp voor een KV. Zou mooi zijn alsk die dan met korting zou kunnen kopen, scheelt toch weer stukken.
Jammer dat ik met T-28 altijd bottom tier ben
Jammer dat ik met T-28 altijd bottom tier ben
Vind het toch knap dat veel mensen bij lagere tiers blijven hangen, op gegeven moment kan ik het echt niet meer opbrengen om bijvoorbeeld t-46 te blijven spelen terwijl ik al een KV heb.
Verwijderd
maar heb hem al een poosje niet meer hoorJoindry schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:02:
[...]
Op een bepaald punt wordt voorliefde voor een tank toch een beetje creepy. Jij hebt net de grens bereikt

nog een paar uurtjes werken en dan Rap die Jagdtiger binnen halen!!
ennuh zo erg ben ik toch niet? niet dat ik in een grijs of zwart WO2 uniform compleet met ridderkruis achter mn pc zit hoor
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2011 13:35 ]
twas maar om te lachen heVerwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:32:
[...]
maar heb hem al een poosje niet meer hoormaar mis haar nog iedere dag
![]()
nog een paar uurtjes werken en dan Rap die Jagdtiger binnen halen!!
ennuh zo erg ben ik toch niet? niet dat ik in een grijs of zwart WO2 uniform compleet met ridderkruis achter mn pc zit hoor![]()
stond mijn hetzertje in mijn garage ik gaf haar iedere dag een zoentje en een aaike voor ik naar mijn werk vertrok

je avatar doet anders vermoedenVerwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:32:
[...]
ennuh zo erg ben ik toch niet? niet dat ik in een grijs of zwart WO2 uniform compleet met ridderkruis achter mn pc zit hoor![]()
trouwens wel een top avatar voor een draadje zoals deze
Ik had wel verwacht dat je er zo bij zat.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:32:
[...]
Heb je je Ferdi al? Hoe vond je die spelen?
Ik speel persoonlijk liever op men t-46 of t-28 dan men KV zonder 107mm gun.x-cessive schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:24:
Vind het toch knap dat veel mensen bij lagere tiers blijven hangen, op gegeven moment kan ik het echt niet meer opbrengen om bijvoorbeeld t-46 te blijven spelen terwijl ik al een KV heb.
Ik vind het ook leuk om als lowtier op men t-28 te scouten.
Men t26 heb ik weggedaan toen ik de KV kocht, wel al een beetje spijt van.
Maar dan zeg je ook wat, KV zonder 107mm stelt ook niks voor, maar met 107mm ga ik echt niet meer terug naar een T-26.belgian1 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 14:21:
[...]
Ik speel persoonlijk liever op men t-46 of t-28 dan men KV zonder 107mm gun.
Ik vind het ook leuk om als lowtier op men t-28 te scouten.
Men t26 heb ik weggedaan toen ik de KV kocht, wel al een beetje spijt van.
je kan ook gewoon even door bikkelen en dan 153 nemen= eerder en je dag begint goed als je tier5 tanks zomaar 1shot en dat 4x achter elkaar soms!
Verwijderd
Haha dankje, zat er eerst ook over te denken om de Nick "Grüber" aan te nemen maar automatisch Vivaladen aangenomen omdat ik die door de jaren heen gebruikte dus vandaar haha (heb hier alleen ff mn stormwind logootje en guildnaam van wow weggehaald en vervangen door iets ehh gepaster)blueice85 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:40:
[...]
je avatar doet anders vermoeden![]()
trouwens wel een top avatar voor een draadje zoals deze
haha had 1x op het wow forum een foto van mij in een harnas gepost en gezegt dat ik in het weekend als paladin te paard de veluwe doorkruiste opzoek naar orcsNemean schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:40:
[...]
Ik had wel verwacht dat je er zo bij zat.![]()
Heb je je Ferdi al? Hoe vond je die spelen?
maareh Ferdi heb ik al een poosje, bijna aan de Jagdtiger (heeeel bijna) maar is een totaal andere TD als dat je eerder in de lijn bent tegengekomen,mobiliteit is ruk (draait langzaam en is sloom) maar je hebt een stevig frontpantser wat op grote afstand een hoop bounced en een krachtig kanon (als je hem hebt geupgrade) op grote afstand kan je een hele hoop schade doen en in citymaps maar ik zou er close encounters mee vermijden want waar je met je jagdpanthertje en stugje nog lekker snel een hoekje om kan en weer terug wordt je met je logge ferdi gewoon gedetracked en genadeloos afgemaakt door alle heavies om het hoekje..
op grote afstand is het echter een beest!
Als ik naar 1 van mijn poppetjes kijk staat er bij dat hij 83% skill is. Als ik er dan met m'n muis overheen gaat staat er: 91% (83+8). Waar komt die +8 vandaan?
van de commander die geeft bonus aan de rest
@Hier boven; Van de commander van je voertuig die geeft een bonus.
@ViValaden, paladin ftw though.
Thanks voor je uitleg, hoe zijn de ammo kosten voor iemand zonder premium? Ik heb er aardig last van om wat fatsoenlijks bij elkaar te sprokkelen met mijn Jagdpanther.
Thanks voor je uitleg, hoe zijn de ammo kosten voor iemand zonder premium? Ik heb er aardig last van om wat fatsoenlijks bij elkaar te sprokkelen met mijn Jagdpanther.
Van een vriend die in een clan zit die meededen bij de Ural Steel (AOD) heb ik een link gekregen van zijn fotoalbum toen ze naar het tankmuseum zijn geweest. Er staan best veel Duitse tanks tussen en zowat elke Russische die je in de game ziet (ook de IS-3, IS-4, IS-7, T-10, ISU152, Object 704 etc);
https://picasaweb.google....oscow#5621506150530232978
(tip: pijltje naar rechts werkt handig
)
https://picasaweb.google....oscow#5621506150530232978
(tip: pijltje naar rechts werkt handig
Verwijderd
hehe ja! maareh over de kosten weet ik eigelijk niet zoveel te zeggen man sorry, speel premiumNemean schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 15:09:
@Hier boven; Van de commander van je voertuig die geeft een bonus.
ennuh mensen! ik heb mn JAGDTIGER!!

gefeliciteerd
ik ben benieuwd naar je ervaringen. vraag me af hoeveel een jagdtiger kost en opleverd.
Gefeliciteerd! Hoeveel verdien je ongeveer gemiddeld met de Ferdinand en hoeveel kost de reparatie?Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 15:56:
[...]
hehe ja! maareh over de kosten weet ik eigelijk niet zoveel te zeggen man sorry, speel premium
ennuh mensen! ik heb mn JAGDTIGER!!![]()
![]()
![]()
![]()
Weet iemand hoe de Churchill speelt als premium tank? Is hij het waard als premium? Of is het gewoon een waardeloze tank?
Er is maar 1 Premium die het geld echt waard is: Lowe
Heb tijdje terug de T-28 gekocht om de KV te farmen.. Speelde er hooguit 3 potjes per dag mee, en ging echt slecht. Alle mods had ik al unlocked.
Vandaag gezien dat de KV goedkoper is donderdag, dus dacht ga em eens even farmen. Na paar potjes kwam ik erachter dat ik de Tier 6 gun er nog niet op had zitten. Gedaan en wauw! wat een beest ineens.
Heb in 2 uurtjes tijd 7k exp binnegehaald. Meeste potjes van 500-700, of ik nou top tier was of niet. Snap er niets van, maar morgen nog een paar k exp en donderdag de KV kopen. Denk dat ik de T-28 nog maar even houdt
Vandaag gezien dat de KV goedkoper is donderdag, dus dacht ga em eens even farmen. Na paar potjes kwam ik erachter dat ik de Tier 6 gun er nog niet op had zitten. Gedaan en wauw! wat een beest ineens.
Heb in 2 uurtjes tijd 7k exp binnegehaald. Meeste potjes van 500-700, of ik nou top tier was of niet. Snap er niets van, maar morgen nog een paar k exp en donderdag de KV kopen. Denk dat ik de T-28 nog maar even houdt
Wat voor speelstijl hanteer je dan? Ikzelf heb nu ook een T-28 (zelfs met 85 MM), maar ik kan totaal niet om gaan met die tank.Voggels schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 17:08:
Heb tijdje terug de T-28 gekocht om de KV te farmen.. Speelde er hooguit 3 potjes per dag mee, en ging echt slecht. Alle mods had ik al unlocked.
Verwijderd
+oosterhofjf schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:12:
gefeliciteerdik ben benieuwd naar je ervaringen. vraag me af hoeveel een jagdtiger kost en opleverd.
ik houd jullie op de hoogte ,zag wel al dat een volle lading munitie zo rond de 40k silver lag bij de standaard gun vd Jagdpanther..Nemean schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:43:
[...]
Gefeliciteerd! Hoeveel verdien je ongeveer gemiddeld met de Ferdinand en hoeveel kost de reparatie?
Weet iemand hoe de Churchill speelt als premium tank? Is hij het waard als premium? Of is het gewoon een waardeloze tank?
van mn ferdi heb ik het eigelijk nooit zo bijgehouden maar heb er ook een Löwe bij en dat is echt een enorme cash cow, 40/50k is niks bij dat ding en de repair kosten zijn ook laag en een zeer goede Duitse heavy! is wel heel sloom en op de enorm lange afstanden zou ik een Tiger 2 nemen maar een zeer goede allround tank! lekkere gun,mooie dmg alleen een beetje traag maar 100x beter dan een churchill geloof mij maar!
alleen klote je bent een dag te laat hij is nu van 7500 goud naar 12.500 goud gegaan!
[editje]: was ook met het idee aan het spelen om een chruchill te kopen en toen kwam net die löwe uit, ben ik blij dat ik dat ding niet gekocht hebt toen
maar kijk bij die ferdi niet zo naar de kosten daar hebben we een löwe voor! het is een prachtige TD om mee rond te rijden en als je hem op de goede manier inzet (snipen/vuursteun) dan is de ferdi ook goed voor jou! ga je er mee lopen rushen of gebruik je hem als aanvals kanon kan je beter een RUSH ehhhh RUS nemen
[EDIT2] : net mn eerste potje met de Jagdtiger gedaan en verloren! ff genoteerd wat ik kreeg en uitgaf voor de liefhebber:
ik kreeg 22.084 silver voor deze loss,
moest 15.395 aan reperatie kosten betalen,
en 5.350 aan munitie
Winst : 1339 silver
nog een win:
27.540 silver
6792 repairs
9630 ammo
totaal 5 schoten afgevuurd waarvan 4 treffers en 2 voertuigen uitgeschakeld..
(zo en nu ga ik weer spelen en stop ik met stat whoring
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2011 18:05 ]
In de beta heb ik een poos met de T-28 gespeeld en toen deed ik alles met HE's en dat ging toen wel erg lekker. Weet alleen niet of dat nu nog werkt
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Verwijderd
Ja werkt prima doe ik met mn PzKpfw3 nog steeds voor de rest alleen indien noodzakelijkIlIlIlIlIl schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 18:05:
In de beta heb ik een poos met de T-28 gespeeld en toen deed ik alles met HE's en dat ging toen wel erg lekker. Weet alleen niet of dat nu nog werkt
ik nam toen alleen maar HE mee en schoot daar alleen maar mee
ging altijd wel goed want ik deed veel damage dus kreeg veel credits en lekkere xp
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Verwijderd
ja ik scheur als mn main stuk is met mn PzKpFw3 als een gek naar de andere kant en probeer dan de arty's uit te schakelen voordat ik terug rijd om de TD's te backrapen..met enkel HEIlIlIlIlIl schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 18:21:
ik nam toen alleen maar HE mee en schoot daar alleen maar meeging altijd wel goed want ik deed veel damage dus kreeg veel credits en lekkere xp
haal er dan 100% crew op altijd makkelijk als ze 100% in alles zijn 20k elk voor een nieuwe tank en je begint al goed er mee

We waren nog met ongeveer 5 man over, waarna ik in totaal 8 kills had. Een stuk of 3 one-shots. Maar jammer genoeg zeer weinig XP/Credits.
Ugh one-shot door een artillerie.. het blijft een ergernis dat arty.

[ Voor 11% gewijzigd door Nemean op 12-07-2011 22:03 ]
Als jij de 4502 hebt voor 6.6 dan heb je ook de KT en dus kan je zowel naar de E-100 als de Maus grindenoosterhofjf schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 12:50:
[quote]psychoclown schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:58:
[...]
[...]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Mwa verschilt toch een beetje per map en hoeveel hogere tiers er meedoen.Madje schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 17:22:
[...]
Wat voor speelstijl hanteer je dan? Ikzelf heb nu ook een T-28 (zelfs met 85 MM), maar ik kan totaal niet om gaan met die tank.
Normaal gesproken rijdt ik de richting in waar Heavies niet zo snel komen om een beetje te scouten (Bergen, etc). Je komt dan zelfde tier tegenstanders tegen waar je wel een kans tegen maakt. Belangrijk is om te blijven bewegen, want jij bent een van de eerste tegenstanders die de vijandelijke arties zien.
Dus paar schoten op hun scouts, en of je killt ze, of je krijgt support, of de tegenstander krijgt support en dan rijd je hard weg (tactical retreat).
Zit je vooral bij hogere tiers, blijf achter je heavies. Snipe op hun heavies, switch tussen AP en HE, en probeer ook te relocaten.
In het begin had ik ook zo'n moeite met de T-28, maar vanmiddag viel alles ineens op z'n plek.
ah, op die fietspsychoclown schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 22:09:
[...]
Als jij de 4502 hebt voor 6.6 dan heb je ook de KT en dus kan je zowel naar de E-100 als de Maus grinden
Ik heb genoeg exp voor de 4502, maar ik spaar het op voor de E-75. al heb ik geen idee hoe lang het nog duurt voordat de nieuwe update er is. Hopelijk snel want speel het liefst heavy tanks en ben nu bezig met de russische medium lijn. Op zich leuk, maar speelt niet zo leuk als een heavy
beuh, faal heavies.. Op Komarin? (die met dat eiland achtig in het midden) gingen ze vlak bij de base campen. Tegenstander had 1 KV, wij 2x Txx.. PzIII scout, ik knal er 2 af.. daarna scout een BT-7, knal ik er nog 1.. en toen kwam de vijand met 4 man onze cap pakken, heavies waren niet in de buurt.. lose
Mijn hetzer wint in een duel tegen een 100% hp StuG. 2 KV's konden de StuG niet redden. Hetzer is taai, zelfs als ik door 2 KV's omsingeld ben.
Zo, de T-28 is Elite, donderdag de KV kopen. In welke volgorde is die het beste te upgraden? Heb 2k free exp 
Stug grind is 50% klaar (met de Hetzer), 90% crew ondertussen.
Nu de Stug donderdag ook 50% goedkoper is, is het slim die ook te kopen? En dan zorgen dat ik in de Stug Camo netje + 100% crew + camo skills krijg? Of nog even door banjeren in de Hetzer en in die tank 100% crew bla bla doen?
Nu de Stug donderdag ook 50% goedkoper is, is het slim die ook te kopen? En dan zorgen dat ik in de Stug Camo netje + 100% crew + camo skills krijg? Of nog even door banjeren in de Hetzer en in die tank 100% crew bla bla doen?
Dan vraag ik me af welke guns je vijanden gebruiken. De stug en de KV komen gemakkelijk door een hetzer heen, zeker met wat upgrades.rapture schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 01:42:
Mijn hetzer wint in een duel tegen een 100% hp StuG. 2 KV's konden de StuG niet redden. Hetzer is taai, zelfs als ik door 2 KV's omsingeld ben.
Dan zie je wel weer hoe belangrijk ervaring en kunde is
6.6 gaat deze week supertestserver op.oosterhofjf schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 23:31:
[...]
ah, op die fietsDacht even dat je van 4502 naar de E-75 wilde gaan. zat met mijn hoofd er niet helemaal bij.
Ik heb genoeg exp voor de 4502, maar ik spaar het op voor de E-75. al heb ik geen idee hoe lang het nog duurt voordat de nieuwe update er is. Hopelijk snel want speel het liefst heavy tanks en ben nu bezig met de russische medium lijn. Op zich leuk, maar speelt niet zo leuk als een heavy
Gisteren voor het eerst een echt goeie partije gedaan met mijn Stug III, sinds de cash er dubbel mee toekomt dacht ik: "ik geef em nog eens een kans" op Ensk
3 kills en 4damaged, 1spotted. Jammergenoeg niet first win
gestart op I en richting bos uitgereden. Niemand koos blijkbaar de volledig linkse kant, buiten ik dan
Sta ik even stil om goed rond te kijken plots 2Pz IV uit de verte in volle vaart mijn richting uit. Ik denk dat ze gepasseerd zijn op 80m afstand en niet gezien, ik stond mooi achter een struik en een huis.
2 Pz IV in de poep spel nog maaar net begonnen.
Batlle speelde zich voornamelijk af in het stadsgedeelte maar vanuit het hoger gedeelte van het bosje wat mooie snipershots kunnen uitdelen, damage everywhere
met als mooiste beloning een Tiger te detracken en de loop te mollen (denk ik, dat of hij kon echt niet mikken) en uiteindelijk ook te killen.
anyway, eindelijk een gloryious Stug III batlle.
Maar ik blijf erbij, ik wou dat die Stug IETS bouncte. Na het eerste schot is het precies een magneet met een neon-bord ernaast, AP here met een pijltje.
3 kills en 4damaged, 1spotted. Jammergenoeg niet first win
gestart op I en richting bos uitgereden. Niemand koos blijkbaar de volledig linkse kant, buiten ik dan
Sta ik even stil om goed rond te kijken plots 2Pz IV uit de verte in volle vaart mijn richting uit. Ik denk dat ze gepasseerd zijn op 80m afstand en niet gezien, ik stond mooi achter een struik en een huis.
2 Pz IV in de poep spel nog maaar net begonnen.
Batlle speelde zich voornamelijk af in het stadsgedeelte maar vanuit het hoger gedeelte van het bosje wat mooie snipershots kunnen uitdelen, damage everywhere
anyway, eindelijk een gloryious Stug III batlle.
Maar ik blijf erbij, ik wou dat die Stug IETS bouncte. Na het eerste schot is het precies een magneet met een neon-bord ernaast, AP here met een pijltje.
Verwijderd
Zooo eerste impressies met de Jagtiger zijn zeer positief,ik kan goed meekomen ondanks dat ik nog de beste gun vd Ferdi heb en nog niet de beste jagdtiger gun,moet wel ver naar achteren blijven want zodra ik gespot ben heb ik last van hetzelfde als wat Joindry net beschreef,dan zijn ineens alle arty lopen mijn kant op gericht 
wel positief is dat je er per minuut 1,5 meer schoten uit kan persen dan de ferdi en dat met dezelfde gun! weet alleen nog niet of het frontpantser aan de onderzijde is gebuffed dus hou mn onderstel zoveel mogelijk down! gisteren nog wel 2 overwinningen waar ik echt van stond te kijken! 1x schoot ik een Tiger 2 met 43%hp met 1 schot kapot dwars door zn frontpantser terwijl hij op mij bouncede en had een lucky shot op een IS-7 die reed op grote afstand van rechts naar links en hoorde dat ie in de brand stond en dat ding bleef maar fikken!! weer een kill!
zolang je je JT-tje niet als assault kannon gebruikt,en je lekker achterin blijft hangen is het echt een beest!
had ook al de 3e motor upgrade en heb het gevoel dat ik sneller ben dan een Löwe,iig accelereer ik sneller haha past precies bij mijn (laffe) speelstijl en kan alleen nog maar beter worden omdat ik de 2e gun nog moet unlocken evenals de tracks! wordt vervolgt!
nieuwe Stug E-100 gaat denk ik wel voor leuke tafreeltjes zorgen straks :
-Tiger1 : Incomming Stug on our left flank!
-teamlid: just kill him with ure 88 long!
-Tiger 1: i cant!!!
-Teamlid: U cant kill a Stug with that??Noob!
-Tiger 1: It's a Stug E-100
-Teamlid: just close ure eyes and let the hurt come,were Totally F*cked up now...
hoe kan die Stug E-100 niet overpowered worden? hoop gespeculeer op de officiele forums maar feit blijft dat er alleen een onderstel voor die TD is gemaakt en wat concept tekeningen die ook allemaal afwijken van elkaar! bovenkant wordt toch fictie ben ik bang aangezien de oorlog net te vroeg afgelopen was voor de Stug E-100...maarja nu krijgt de duitse Tree ook een aantal concept modellen die voor het grootste gedeelte alleen op papier bestonden....is dit het einde van het Russische OP Tijdperk?of blijven de devs trouw aan de rode vlag van de Sovjet unie? (omdat ze anders een nekschot vd kgb krijgen als er iets russisch in een russische game niet OP is?)
wel positief is dat je er per minuut 1,5 meer schoten uit kan persen dan de ferdi en dat met dezelfde gun! weet alleen nog niet of het frontpantser aan de onderzijde is gebuffed dus hou mn onderstel zoveel mogelijk down! gisteren nog wel 2 overwinningen waar ik echt van stond te kijken! 1x schoot ik een Tiger 2 met 43%hp met 1 schot kapot dwars door zn frontpantser terwijl hij op mij bouncede en had een lucky shot op een IS-7 die reed op grote afstand van rechts naar links en hoorde dat ie in de brand stond en dat ding bleef maar fikken!! weer een kill!
zolang je je JT-tje niet als assault kannon gebruikt,en je lekker achterin blijft hangen is het echt een beest!
had ook al de 3e motor upgrade en heb het gevoel dat ik sneller ben dan een Löwe,iig accelereer ik sneller haha past precies bij mijn (laffe) speelstijl en kan alleen nog maar beter worden omdat ik de 2e gun nog moet unlocken evenals de tracks! wordt vervolgt!
nieuwe Stug E-100 gaat denk ik wel voor leuke tafreeltjes zorgen straks :
-Tiger1 : Incomming Stug on our left flank!
-teamlid: just kill him with ure 88 long!
-Tiger 1: i cant!!!
-Teamlid: U cant kill a Stug with that??Noob!
-Tiger 1: It's a Stug E-100
-Teamlid: just close ure eyes and let the hurt come,were Totally F*cked up now...
hoe kan die Stug E-100 niet overpowered worden? hoop gespeculeer op de officiele forums maar feit blijft dat er alleen een onderstel voor die TD is gemaakt en wat concept tekeningen die ook allemaal afwijken van elkaar! bovenkant wordt toch fictie ben ik bang aangezien de oorlog net te vroeg afgelopen was voor de Stug E-100...maarja nu krijgt de duitse Tree ook een aantal concept modellen die voor het grootste gedeelte alleen op papier bestonden....is dit het einde van het Russische OP Tijdperk?of blijven de devs trouw aan de rode vlag van de Sovjet unie? (omdat ze anders een nekschot vd kgb krijgen als er iets russisch in een russische game niet OP is?)
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2011 08:57 ]
Gisteren met mijn Löwe nog een leuke gehad, een Löwe en een Jt'tje erachter komen samen over het smalle padje op Prokhorovka (de niet treinspoorkant) de Lowe voorop schoot op een weinig weggestoken KV-3 aan onze zijde. en het Jt-tje kwam ook even ervanachter piepen en een schot lossen; Wat de Lowe niet wist is dat achter die KV-3 er nog 2lowes, een object 704 en een IS-3 stonden. één seconde later was de vijandelijke Lowe naar 0hp herleid. het JTje speelt nog heel even piekaboo, maar mocht al snel "exitbattle" klikkenVerwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 08:45:
Hoe laat begint dat bonus credit gebeuren vandaag?
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety
Het zou 14:30 vandaag zijn maar vanmorgen kreeg ik al dubbele credits en koste een panther nog maar 995k oftewel de helft van normaal. Het staat allemaal dus al aan, nu is het alleen de vraag tot wanneerharmen1987 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 09:19:
Hoe laat begint dat bonus credit gebeuren vandaag?
Ik zie dat ze het nieuwsbericht hebben aangepast, het is aktief vanaf de server start vanmorgen en duurt 24 uur.
[ Voor 11% gewijzigd door redwing op 13-07-2011 09:36 ]
[removed]
Van overlords blog:
Battle of Prokhorovka Special will be available
From:
July 13, 5:00 AM UTC for EU server
July 13, 11:30 AM UTC for US server
To:
July 14, 5:00 AM UTC for EU server
July 14, 11:00 AM UTC for US server
Don't miss your chance to obtain legendary vehicles cheaply.
Battle of Prokhorovka Special will be available
From:
July 13, 5:00 AM UTC for EU server
July 13, 11:30 AM UTC for US server
To:
July 14, 5:00 AM UTC for EU server
July 14, 11:00 AM UTC for US server
Don't miss your chance to obtain legendary vehicles cheaply.
Mooizo, vanavond dan maar even de KV-3 en jagdpz kopen:D
Dat is mooi meegenomen!
Dat is mooi meegenomen!
Op de KV best eerst track, turret en dan 107 mm gun, dan de motors denk ik.Voggels schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 02:02:
Zo, de T-28 is Elite, donderdag de KV kopen. In welke volgorde is die het beste te upgraden? Heb 2k free exp
Heb net voor dat ik naar het werk ging de 107mm gun unlocked dus kan nog niet zeggen hoe die het doet.
De 153mm gun vond ik niet echt zo goed te lange reloadtime en niet accuraat genoeg, maar wel lekkere damage als je er mee raak schoot.
Vind de T-28 ook een leuke tank. Degelijke snelheid voor zijn tier en toch nog een lekkere damage. Als ik bottom tier ben op de T-28 doe ik er vooral scouting en probeer andere scouts ook te elimineren of toch wat hp af te doen.
Wat Belgian1 zegt, ga zsm tracks, turret en 107mm researchen. Met de stock gun schiet je nog geen vlieg dood. 107mm vind ik zelf prima gun, je kan er goede klappen mee uitdelen, alleen KV zelf is op sommige plekken kwetsbaar (met name de koffiepot).belgian1 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 09:45:
[...]
Op de KV best eerst track, turret en dan 107 mm gun, dan de motors denk ik.
Heb net voor dat ik naar het werk ging de 107mm gun unlocked dus kan nog niet zeggen hoe die het doet.
De 153mm gun vond ik niet echt zo goed te lange reloadtime en niet accuraat genoeg, maar wel lekkere damage als je er mee raak schoot.
Ongelofelijk.. Doe de daily met m'n Hetzer, daarna alles eraf en ik verkoop em.. Moet de Stug nog researchen 
Was iets te snel
Was iets te snel
Ooh nooz, das a bummer. maar bekijk het zo, de hetzer is tenminste een leuke tank om mee te grindenVoggels schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:00:
Ongelofelijk.. Doe de daily met m'n Hetzer, daarna alles eraf en ik verkoop em.. Moet de Stug nog researchen
Was iets te snel
Als je de exp al hebt kun je hem gewoon researchen via de techtree zonder dat je de voorgaande tank echt hebt.Voggels schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:00:
Was iets te snel
Alleen de genoemde tanks krijgen korting, dus als je hiermee bedoelt dat je de KV-3/Jagdpz voor de helft van de credits wil kopen heb je pech gehad. Wel kun je natuurlijk veel sneller credits verdienen met de 100% bonus op de genoemde tanksx-cessive schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 09:42:
Mooizo, vanavond dan maar even de KV-3 en jagdpz kopen:D
Dat is mooi meegenomen!
[ Voor 38% gewijzigd door redwing op 13-07-2011 10:05 ]
[removed]
Nee moet nog 5k exp om de Stug te reserachen.. Heb 2k free exp 
@ Joindry.. Ik heb met de Marder II de Hetzer unlocked. Ook erg leuk tankje
ik heb achteraf spijt gehad van mijn treelinekeuze, hoewel ik nu wel blij ben dat ik ook richting VK en tiger kan (vanaf eind deze maand)Voggels schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:07:
Nee moet nog 5k exp om de Stug te reserachen.. Heb 2k free exp
vriend van me ging langs marder II en idd dat ding is zo goed in zijn tier eens hij geupgrade is.
Wel geen camonet opgooien!
Hoewel mensen het hier tegenspreken, sinds hij er een camonet oplegde kwam hij altijd uit en zwaardere lotingen. Het was echt geen toeval meer. Bijna altijd lower tier tank.
Oh, zal zo eens kijken.
Heb gelukkig ook nog een Pz IV in de garage staan voor wat extra credits te farmen vandaag.
Alhoewel het nog niet zo soepeltjes gaat als gister
Misschien even wakker worden ofzo ;-)
Heb gelukkig ook nog een Pz IV in de garage staan voor wat extra credits te farmen vandaag.
Alhoewel het nog niet zo soepeltjes gaat als gister
Gisteren ging het ook ineens goed voor mij.Voggels schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 23:15:
[...]
Mwa verschilt toch een beetje per map en hoeveel hogere tiers er meedoen.
Normaal gesproken rijdt ik de richting in waar Heavies niet zo snel komen om een beetje te scouten (Bergen, etc). Je komt dan zelfde tier tegenstanders tegen waar je wel een kans tegen maakt. Belangrijk is om te blijven bewegen, want jij bent een van de eerste tegenstanders die de vijandelijke arties zien.
Dus paar schoten op hun scouts, en of je killt ze, of je krijgt support, of de tegenstander krijgt support en dan rijd je hard weg (tactical retreat).
Zit je vooral bij hogere tiers, blijf achter je heavies. Snipe op hun heavies, switch tussen AP en HE, en probeer ook te relocaten.
In het begin had ik ook zo'n moeite met de T-28, maar vanmiddag viel alles ineens op z'n plek.
Zat in een van de games die ik had gespeeld met allemaal tanks rondom mijn tier (2,3 & 4), en het ging toen als een trein:
het was vooral kiekeboe spelen, maar doordat je als T-28 zo snel bent, kon in snel weer wegrijden nadat ik een schot had gelost met de 85 mm
Heb al even wat gegrind gisteravond zodat ik de KV kan kopen en wellicht de PZIII. Ik hoop op beide
Da's puur toeval, soms heb je goede streaks, soms slechte. De vraag is wel of een camonet voor een marder II nog wel iets uitmaakt, die dingen zijn al zo onzichtbaar als het maar zijn kan. Het is wel een heel leuk tankje trouwensJoindry schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:11:
[...]
ik heb achteraf spijt gehad van mijn treelinekeuze, hoewel ik nu wel blij ben dat ik ook richting VK en tiger kan (vanaf eind deze maand)
vriend van me ging langs marder II en idd dat ding is zo goed in zijn tier eens hij geupgrade is.
Wel geen camonet opgooien!
Hoewel mensen het hier tegenspreken, sinds hij er een camonet oplegde kwam hij altijd uit en zwaardere lotingen. Het was echt geen toeval meer. Bijna altijd lower tier tank.
[removed]
vooral nuttig in urban maps, waar geen struikjes zijn om achter te schuilen. als je dan achter een ander tank schuilt en een schot lost word je minder opgemerkt.redwing schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:38:
[...]
Da's puur toeval, soms heb je goede streaks, soms slechte. De vraag is wel of een camonet voor een marder II nog wel iets uitmaakt, die dingen zijn al zo onzichtbaar als het maar zijn kan. Het is wel een heel leuk tankje trouwens
Mijn Löwe zijn crew staat trouwens nog steeds op 99% jeezes hoeveel XP moet je wel niet hebben voor die laatste % te halen. ik wil zo graag repair gaan trainen en het blijft maar duren.
Het is 5k exp van 99% naar 100% voor de primary skill
i know, het lijkt gewoon eeuwig te durenVoggels schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:48:
Het is 5k exp van 99% naar 100% voor de primary skill
het kost je evenveel XP om je crew van 50 naar 100 te levellen dan om je 1e skills van 0 naar 61% te levellen.
(Als je een 75% crew koopt kom je met diezelfde XP die je daarvoor nodig hebt op 48% voor je eerste skill)
Maar dan kost nog eens evenveel om van 62% naar 86% te gaan en dan nog eens 70% om tot 100 skill level 1 full te gaan.
Mijn team sheep flockte naar de rechterflank, een Churchill verdedigde links en mijn Hetzer stond links-center. De Churchill werd door StuG, KV,... gepakt en ik verplaatste naar de linkerflank om de Churchill wrak te bekijken. Een StuG in mijn gezicht en mijn eerste schot ging niet door zijn gunmantel. 15 seconden herlaadtijd, alle schoten van de StuG bounced op mijn front armor en de 107 mm gun van een KV schoot mis. Deze KV is ondertussen tot links-achter mij gereden en een KV uit links-center staat rechts van mij met een stock turret. Mijn 2de schot blies de restjes van de StuG hp eraf en ik werd sandwiched tussen 2 KV's. Ze leken wel op flankende mediums tov mijn positie.oosterhofjf schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 02:06:
Dan vraag ik me af welke guns je vijanden gebruiken. De stug en de KV komen gemakkelijk door een hetzer heen, zeker met wat upgrades.
Dan zie je wel weer hoe belangrijk ervaring en kunde is
Heb de leopard helemaal geupgraded, blijkt eigenlijk dat ik scouten niks aan vind....
Leo blijft op doodlopend stukje tree dus dan het geld maar nuttig investeren in binoculairs ofzo.
Leo blijft op doodlopend stukje tree dus dan het geld maar nuttig investeren in binoculairs ofzo.
Verwijderd
binoculars hebben weinig zin op een scout. Je moet stilstaan voordat ze werken... je kunt beter die scope neme (dat ding van 10% verdere view)x-cessive schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 11:17:
Heb de leopard helemaal geupgraded, blijkt eigenlijk dat ik scouten niks aan vind....
Koop ook geen bino voor mijn leo, verkoop mijn leo en koop met dat geld bino voor mijn andere tank (jagdpz)Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 11:25:
[...]
binoculars hebben weinig zin op een scout. Je moet stilstaan voordat ze werken... je kunt beter die scope neme (dat ding van 10% verdere view)
Verwijderd
aah ok, dat had ik er zo gauw niet van begrepenx-cessive schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 11:26:
[...]
Koop ook geen bino voor mijn leo, verkoop mijn leo en koop met dat geld bino voor mijn andere tank (jagdpz)
Vanmiddag maar es gaan kijken naar die aanbieding, een SU152 voor de helft van het geld zou mooi zijn
Gister mijn Object 212 maar eens geupgrade met tracks. Daardoor kon de nieuwe 203mm gun erop, maar wat een verademing is dat
. Dacht dat het wel mee zou vallen, maar oneshotten is nog nooit zo makkelijk geweest
. De één na de ander en schiet je er naast is de splashdamage nog groot genoeg om er genoeg procent vanaf te halen zodat de tank bijna kapot is
.
Nu een hele hoop potjes spelen voor de Object 261: 311k aan XP
.
Nu een hele hoop potjes spelen voor de Object 261: 311k aan XP
Self reflection is the school of wisdom
Wat is eigenlijk een leuke medium lijn, heb daar helemaal geen ervaring mee.
Zit nu in de russische heavy lijn (vanavond KV-3) en duitse TD lijn (vanavond jagdpz) maar wil voor erbij een leuke medium.
Zit nu in de russische heavy lijn (vanavond KV-3) en duitse TD lijn (vanavond jagdpz) maar wil voor erbij een leuke medium.
Beetje jammer dat die actie nu is. Heb nou niet echt een tank die ik even kan/wil kopen. Tevens is mijn garage wat vol. Ach ja dan maar proberen zoveel mogelijk gebruik proberen te maken van de dubbele credits actie.
flickr - WOT Profile - Game PC
Bijna vergeten dat het double credits voor mijn ferdi is, dan mag de lange 8,8 cm cost effective gun eventjes eruit.
Huidige planning is nog steeds eind juli/begin augustus.oosterhofjf schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 11:01:
weet iemand wanneer de 6.6 update komt?
[removed]
Ben zelf wel te spreken over de Duitse Medium lijn.x-cessive schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 11:36:
Wat is eigenlijk een leuke medium lijn, heb daar helemaal geen ervaring mee.
PzIII is een goede scout, medium die speelt als een Light
PzIV kan je alle kanten meer op, redelijke sniper
(verder ben ik nog niet
Hierbij zou ik wel zeggen blijf weg bij de Pz38 lijnVoggels schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 11:57:
[...]
Ben zelf wel te spreken over de Duitse Medium lijn.
PzIII is een goede scout, medium die speelt als een Light
PzIV kan je alle kanten meer op, redelijke sniper
(verder ben ik nog niet) Ik ga voor de VK3601 hierna
Amerikaanse Medium zou goed moeten zijn na de M3 Lee.. M2 was acceptabel, M3 is ronduit lastig. Nog niet genoeg Silver om de Tier 5 te halen
m4 sherman, m4a3e8 en t20 vond ik erg leuk om mee te spelen.
T-28 is gemaakt van papier en veel te groot voor een medium. Maar het 85mm kanon kan behoorlijk wat schade leveren als hij een beetje in de buurt is. Van afstand kun je beter de 57mm zis-8 gebruiken. Het is dus wat verschuilen achter de heavies en altijd ervoor zorgen dat je samen met iemand rijdt. Als je alleen ergens staat, dan ben je zo af.
Andere ervaring heb ik verder niet echt met medium tanks. Mja de T2. Maar dat is geen prettige ervaring...
Andere ervaring heb ik verder niet echt met medium tanks. Mja de T2. Maar dat is geen prettige ervaring...
Pff, Stug grind in de Hetzer schiet niet zo op 
Edit: Natuurlijk, lekker top tier op Artic, d/c ik.. Kom ik terug, halve team al aan flarden, ik val een PzJgr I en een PzIII aan, en de PzIII killt me 1s voor m'n reload klaar is
Edit: Natuurlijk, lekker top tier op Artic, d/c ik.. Kom ik terug, halve team al aan flarden, ik val een PzJgr I en een PzIII aan, en de PzIII killt me 1s voor m'n reload klaar is
[ Voor 66% gewijzigd door Voggels op 13-07-2011 12:25 ]
komop en tis zo een leuk beesie. (wel enkel als ie geupgrade is eigenlijk)
waarom zou je eigenlijk in gods naam de Stug willen, ik vind em ****
Ik ben ook heel tevreden over de Hetzer, maar wil natuurlijk wel hogerop. Nu vandaag de Stug 50% goedkoper is, prima moment om er eentje aan te schaffen
Waar ik me aan erger is dat de Hetzer erg traag is (top is ok, heuveltjes zijn een ramp) en meen dat de Stug ook sneller is.
Waar ik me aan erger is dat de Hetzer erg traag is (top is ok, heuveltjes zijn een ramp) en meen dat de Stug ook sneller is.
[ Voor 29% gewijzigd door Voggels op 13-07-2011 12:37 ]
Ik ben momenteel bezig met de russische medium lijn t/m de t34-85
bt 2: snel, goede gun, wendbaar en verder een van mijn favoriete tanks
bt7: een grotere bt 2. Ik vind het geen geweldige tank omdat je het lastig krijgt met de matchmaking
a 20: snel, draaicirkel van een halve maan, erwtenschieter als geweer. Mijn tip zorg dat je 60 km/h rijdt en niet stoppen
t 34: snel genoeg, geweldige gun!, prima als sniper en speel niet als een heavy dan komt het goed. erg fijne tank!
t 34-85: heeft een dikke gun alleen schiet niet erg precies, turret armour is goed dus hull down. Als je niet kan schuilen tegen een heavy ben je dood
Even heel kort door de bocht mijn bevindingen dusverre
t 44 en t 54 zijn blijkbaar ubertanks
bt 2: snel, goede gun, wendbaar en verder een van mijn favoriete tanks
bt7: een grotere bt 2. Ik vind het geen geweldige tank omdat je het lastig krijgt met de matchmaking
a 20: snel, draaicirkel van een halve maan, erwtenschieter als geweer. Mijn tip zorg dat je 60 km/h rijdt en niet stoppen
t 34: snel genoeg, geweldige gun!, prima als sniper en speel niet als een heavy dan komt het goed. erg fijne tank!
t 34-85: heeft een dikke gun alleen schiet niet erg precies, turret armour is goed dus hull down. Als je niet kan schuilen tegen een heavy ben je dood
Even heel kort door de bocht mijn bevindingen dusverre
t 44 en t 54 zijn blijkbaar ubertanks
Ik zou graag ook een TD lijn gaan verkennen maar twijfel over welke.
Is er een groot verschil tussen de speelstijl op USSR TD's in vergelijking met de Duits TD's?
Ik heb een AT-1 in men garage en die beviel me wel maar ben nog niet zeker of ik de USSR verder ga volgen of toch maar eens een stapje richting de Duits lijn ga maken.
Ik denk dat ik eerst maar de KV-3 ga proberen te unlocken met men KV en dit hopelijk voor de treechange er is.
Is er een groot verschil tussen de speelstijl op USSR TD's in vergelijking met de Duits TD's?
Ik heb een AT-1 in men garage en die beviel me wel maar ben nog niet zeker of ik de USSR verder ga volgen of toch maar eens een stapje richting de Duits lijn ga maken.
Ik denk dat ik eerst maar de KV-3 ga proberen te unlocken met men KV en dit hopelijk voor de treechange er is.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!
Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!
Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.