FUUUUU!
Net mijn beste potje in mijn PzIII A tot nu toe gespeeld. Startten op Ensk in het Noorden, via de 1-lijn naar het Zuiden gereden. Na mijn encounter met de eerste twee enemy tanks mijn HP tot 8 gereduceerd. Beiden af weten te schieten. Alle overige tanks die ik tegenkwam ook in puin weten te schieten (meeste vanaf 100%, maar ik was dan ook redelijk high-tier

). Op het laatste alleen nog 3 tanks aan enemy kant over waarvan een arty, 4 aan onze kant (allemaal zwaarbeschadigd voor zover ik kon zien). Een Pz35(t) stond nog bij onze basis, zal wel afk zijn dacht ik. Ik dus met 2 andere tanks naar de basis gereden, tank links van mij word afgeschoten, ik schiet arty af en vuur killshot af op de andere tank die in hun basis stond.
Nu stond ik met een PzII in de enemy base, allebei nog maar een paar HP over. T-46 komt tussen de treinstellen door aanrijden, schiet PzII rechts van mij af terwijl ik een schot op hem los. Volgende schot mikt hij op mij maar mist, ik schiet raak.
Nog één schot nodig om hem te finishen, reload balk had nog 2 streepjes nodig vermoed ik, kon bijna afdrukken, maar hij schoot mij al af.
Nu kon ik dus eens naar die afk-er kijken. Wat blijkt, hij is gewoon niet afk!

Had nog maar een paar HP over. Dus ik zeg, waarom ben je niet mee aan komen vallen? 3vs1 hadden we gewonnen.
Zegt ie iets van, ja ik zei toch dat je moest flanken en het was 3vs1. Ik zeg, hoe moet ik vanaf de andere kant flanken met nog maar 8HP? En toen we nog met zijn drieën waren was het niet vs1.
T-46 komt, Pz35(t) en hij mikken op elkaar, T-46 drukt eerder af. FUUU daar ging mijn 5*772...
Wel mijn eerste top-gun medal binnen though...
Full size
Full size