Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 9 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 24.730 views

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:50

ZenTex

Doet maar wat.

Hmpff. Dacht even de 2e Duitse heavy lijn te grinden. Dus even opnieuw de PzIV uit de garage gehaald en op naar de VK 3001P. Tracks en motor geupgraded en raggen maar. 60Km/H topsnelheid!

Niet dus. Die snelheid haal je niet, pas na 10 minuten downhill misschien. Op vlakke stukken is het langzamer dan de PzIV. De TigerII draait sneller. Van mobiliteit hoef ik het niet te hebben. Verder is het echt een mini tiger I. Armour is slap als boter.
Wat is nou eigenlijk de rol van deze tank? Flanken? te langzaam. Voor harrasen van heavies is íe te traag, te weinig acceleratie en draaicirkel is zo groot dat je niet eens een KV kunt circlestrafen.

Gebruik het maar als sniper. Iets anders kun je er niet mee. Achterlijk tankje.
En dit is dezelfde tier als de T34-85!
Rij liever in een PzIV rondt als hiermee.

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-05 17:45
The fuck
KV-3 vs 3601 verloren, 1 tegen 1
Ik heb 8 schoten gebounced??
Overigens heb ik de 107 mm gun er op.

[Voor 21% gewijzigd door hexta op 14-08-2011 13:32]

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-02-2021
Pff, dit nog nooit meegemaakt. Heb al veel potjes gezien waarbij het ene team de base captured, en andere team vlak daarna, en dat daar dan een gelijkspel uitkomt.

Nu met de KV, top Tier op Ensk. 5 kills en begin net ietsje te laat met de base pakken. Tegenstanders hadden alleen nog maar een Pz4 die onze base aan het pakken was.
Het was 95-100 (voor hun), timer gaat nog door, toen was het 100-100 en dan heb ik ineens de game verloren? Bah! (moest nog een daily op de KV, dus baalde al flink van faalteam dat zich 1 voor 1 liet afschieten :S)

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
WG komt op me over als volslagen amateuristisch door hun beroerde manier van forumbeheer (spelers als mods die soms vrolijk meeflamen) en gebrek aan communicatie, dus ik heb er maar weer eens een uurtje tegenaan gegooid voor een waarschijnlijk volkomen zinloze post op het WoT-forum. Je blijft hopen dat ze dingen lezen bij Wargaming maar ik betwijfel het eigenlijk.

Jammer, met wat meer info van hun kant zou het gezeik op de boards een stuk minder kunnen zijn. Nu is het amper de moeite van het leze waard want de ene helft gaat over arty, de andere helft over "my tank is bugged!". Alleen de topics over spotting zijn een beetje uitgestorven, men zal het wel opgegeven hebben :p

• hexta
Jellinek schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 13:48:
WG komt op me over als volslagen amateuristisch door hun beroerde manier van forumbeheer (spelers als mods die soms vrolijk meeflamen) en gebrek aan communicatie, dus ik heb er maar weer eens een uurtje tegenaan gegooid voor een waarschijnlijk volkomen zinloze post op het WoT-forum. Je blijft hopen dat ze dingen lezen bij Wargaming maar ik betwijfel het eigenlijk.

Jammer, met wat meer info van hun kant zou het gezeik op de boards een stuk minder kunnen zijn. Nu is het amper de moeite van het leze waard want de ene helft gaat over arty, de andere helft over "my tank is bugged!". Alleen de topics over spotting zijn een beetje uitgestorven, men zal het wel opgegeven hebben :p
Erg mooie post :)

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Nou, net een potje met m'n Ferdi.

Knal eerst hun scout weg. Daarna een M6je als ik zie dat een paar heavies onze bijna onverdedigde flank aanvallen. Dus ik terug om onze T29 aldaar te helpen. Schakel daar een Tiger II een T32 en een T34-85 uit (solo).
Andere flank onder aanval. Knal daar nog 2 tanks af (1 daarvan een Jagdtiger) voordat ik zelf het loodje leg (Bounced op een KV? WTF?)

Bleek dat ik de laatste over was. Ik had 6 kills, op de arty na (3 kills) had alleen een andere tank een enkele kill gemaakt.
Mijn kills waren allemaal zo goed als solo vanaf 100% of >75%. Vroeg ik me toch echt even af wat de anderen aan het doen was.
Als het nou een win was geweest was het een jummy daily. :(

Wel top gun en sniper. :)
ZenTex schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 14:00:

Bleek dat ik de laatste over was. Ik had 6 kills, op de arty na (3 kills) had alleen een andere tank een enkele kill gemaakt. Mijn kills waren allemaal zo goed als solo vanaf 100% of >75%. Vroeg ik me toch echt even af wat de anderen aan het doen was. Als het nou een win was geweest was het een jummy daily. :(
Dat is altijd lelijk ja en heeft me de afgelopen tijd ook vaak een loss met 900+ exp opgeleverd.
Gisteren ook zo op Karelia op de zuidzijde waar ik als top tier langs de oostzijde reed en al gauw de bult op dook (weinig arty en hun 4502 zat niet op te letten) om een 3 tal tanks te pakken. 2 Panthers waren al snel voer en ook de IS had ik flink gepakt met 1 schot maar toen ik verder reed werd ik getracked en gedamaged door arty. Tevens zag ik dat hun 4502 de bult op kwam en mij in mijn flank probeerde te pakken. Snel tegen de wand gedoken en de front naar voren gehouden en ik kon de 4502 2x flink hitten (een van de laatste van de tegenstanders over). Een KT van ons team rijd vrolijk achter de 4502 langs zonder mij even te helpen omdat die idioot wilde cappen en onze arty begint pas te schieten nadat ik dood ben.. Resultaat, een paar kills, flink wat gedamaged en ~950 exp met een loss.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
* Bundin geeft zichzelf een blok kaas bij zijn whine en gaat lunchen ;)

[Voor 141% gewijzigd door Bundin op 14-08-2011 16:09. Reden: al genoeg gezeur in de wereld!]

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ach, het kan erger. Je zou een USA of German medium hebben van dezelfde tier.

Hee, het spel is niet perfekt en er zijn genoeg redenen om te klagen, en ja, de matchmaker is zier/

[Voor 40% gewijzigd door ZenTex op 14-08-2011 16:33. Reden: edit vanwege Jellinek's edit.]

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-05 21:45

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

NoxiuZ schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 03:19:
[...]

Dan beukt iemand je met HE op de achterkant. Koop een spall liner en je zal er minder last van hebben. En zorg dat je minder aan de zijkant/achterkant geraakt wordt door kleine rottanks.

Dat ding is steviger dan een IS (op een IS bounce ik zelden maar op een KV-3 nog regelmatig) en is echt een ubertank in zijn klasse. Dus een rotding is het niet. Of je kan er gewoon niet mee omgaan, dat kan ook nog.
Hij bounced veel inderdaad, maar hij is net zo traag als een KV. Hij vliegt snel in de brand en heb het idee dat de ZiS van de KV veel sterker is dan op de KV-3. Ik weet wel hoe je met heavies om moet gaan ;). Ben niet iemand die gauw gaat rushen of alleen gaat staan.
psychoclown schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 09:39:
[...]

Qua puntenaantallen klopt het altijd wel maar mijn inziens mogen ze het weer eens gaan aanscherpen :)
Ja ze mogen het inderdaad aanscherpen, vind het toch redelijk triest.
blueice85 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 11:42:
ze zouden eigenlijk de stemmen van de tanks uit CoH erin moeten stoppen, die waren altijd zo briljant :)
"*laughs* They are scratching your paint job, Helmut!"
"Faster you drive like my mother"
"If a mouse farts in this minefield I want his ass blown sky high"
"3 Inches of Russian steel, still in my ribs"
"A bullet hit it once... bounced of with just a scratch"
"Our Tiger.. she drinks fuel as it's beer!"
Persching: "TIGER DOWN, SHIT TIGER DOWN" :+

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

ZenTex schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 14:00:
Bleek dat ik de laatste over was. Ik had 6 kills, op de arty na (3 kills) had alleen een andere tank een enkele kill gemaakt. Mijn kills waren allemaal zo goed als solo vanaf 100% of >75%. Vroeg ik me toch echt even af wat de anderen aan het doen was. Als het nou een win was geweest was het een jummy daily. :(
Als ik een top gun scoor is het meestal niet omdat ik zo geweldig ben, maar omdat mijn team al het werk op mijn bord gooit. Als ze 2 flanken niet kunnen tegenhouden zonder mijn hulp, dan moet ik de beide flanken rapen met een dikke TD voor een victory.

Of een T-54 die alles zit te rapen totdat het dood gaat en de team kan geen kill meer maken.

[Voor 6% gewijzigd door rapture op 14-08-2011 17:07]

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:44

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

k eindelijk mijn ferdi, nu nog 100k tegen ik de tracks, engine en gun heb... gonna take a while.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Joindry schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 17:18:
k eindelijk mijn ferdi, nu nog 100k tegen ik de tracks, engine en gun heb... gonna take a while.
Succes, als je eindelijk de laatste gun in je handen hebt ben je blij :D.

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Yep, Ferdi is een monster. Raak niet al te gewend aan om meerdere tier 7-8-9's te rapen.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Welke gun is nu het beste om op je KV-3 te zetten?

122 mm D-2-5T

of

100 mm D10T

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:06
Nemean schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 17:33:
Welke gun is nu het beste om op je KV-3 te zetten?

122 mm D-2-5T

of

100 mm D10T
Ik vind de 107mm het fijnst :)

[removed]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

redwing schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 17:38:
[...]

Ik vind de 107mm het fijnst :)
De ZiS? Hmm daar blijk ik toch niet veel mee te raken.. minder dan met de KV in ieder geval. Is het de upgrade waard naar een 122mm ?

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Hou nou eens op zeg. De 107mm op de KV-3 is exact hetzelfde als op de KV. Simpel zat.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

ZenTex schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 17:49:
Hou nou eens op zeg. De 107mm op de KV-3 is exact hetzelfde als op de KV. Simpel zat.
Gast ga nu even niet janken. Ik weet dat hij precies het zelfde is. Alleen op de KV ervaar ik dat ik meer raak dan met de KV-3. Een persoonlijke ervaring wat ik dus zelf mee maak. Dat jij dat niet ervaart is tot daar aan toe, maar ga niet zo katten of ben je soms met het verkeerde been uit bed gestapt/slecht (ochtend)humeur? :/

[Voor 8% gewijzigd door Nemean op 14-08-2011 17:57]

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:47
Nu een paar dagen mijn jagdtiger binnen, blijkt dus dat die tank een slechte grap is (paper front, geen camo, gun heeft leuke pen., relatief weinig damage). Dus die gaan we weer verkopen en af en toe de ferdi los laten.

Nu moet ik alleen een keuze maken voor een goeie heavy tree. Amerikaans, de T1 en M6 lijken me niks, dus dan moet het maar duits worden.

erutangiS

• hexta
Nemean schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 17:53:
[...]

Gast ga nu even niet janken. Ik weet dat hij precies het zelfde is. Alleen op de KV ervaar ik dat ik meer raak dan met de KV-3. Een persoonlijke ervaring wat ik dus zelf mee maak. Dat jij dat niet ervaart is tot daar aan toe, maar ga niet zo katten of ben je soms met het verkeerde been uit bed gestapt/slecht (ochtend)humeur? :/
Ik heb hetzelfde idee.

• hexta
Nemean schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 17:02:
"*laughs* They are scratching your paint job, Helmut!"
"Faster you drive like my mother"
"If a mouse farts in this minefield I want his ass blown sky high"
"3 Inches of Russian steel, still in my ribs"
"A bullet hit it once... bounced of with just a scratch"
"Our Tiger.. she drinks fuel as it's beer!"
Persching: "TIGER DOWN, SHIT TIGER DOWN" :+
_O_

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-05 00:39
Wat zal ik eerst kopen, de Easy8 of de M36 Slugger?

Van beide lees ik zowel erg positief als negatieve reacties.

• redwing
Ik niet :) Ik heb er net nog een IS-3 mee gesloopt (van 100% naar 0) dus hij bevalt mij goed. Verder heeft eentje er net nog mijn VK3002DB mee gesloopt dus anderen bevalt ie ook goed. Bedenk trouwens wel dat je met een KV-3 in een hogere tier zit dan een KV en daarmee ook vaker tegen hogere tiers aan het spelen bent en dus standaard minder damage kunt doen.

Iig schiet de 122mm me veel te langzaam en de 100 heeft een lagere damage output dus ik ga het toch echt bij de 107 houden. Ik denk dat ik de andere 2 niet eens ga unlocken dit keer.

[removed]

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

@ Nemean:
Tja, na 3 berichten achter elkaar dat de dezelfde gun op een andere tank minder vindt...
Hij's exact hetzelfde. Enige verschil is dat de KV-3 een hogere tier is en je dus hogere tiers tegenkomt in battles.
En het kon erger. Probeer maar eens met de Duitsers te spelen. Meds met de minder dan de helft aan damage en stukken minder penetratie.
Anders ga je toch lekker voor de 122mm?

En ga nu niet lopen roepen dat ik loop te janken, dat hoef ik niet want dat doe jij wel voor me. ;)

[Voor 12% gewijzigd door ZenTex op 14-08-2011 18:45]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

ZenTex schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 18:39:
@ Nemean:
Tja, na 3 berichten achter elkaar dat de dezelfde gun op een andere tank minder vindt...
Hij's exact hetzelfde. Enige verschil is dat de KV-3 een hogere tier is en je dus hogere tiers tegenkomt in battles.
En het kon erger. Probeer maar eens met de Duitsers te spelen. Meds met de minder dan de helft aan damage en stukken minder penetratie.
Anders ga je toch lekker voor de 122mm?

En ga nu niet lopen roepen dat ik loop te janken, dat hoef ik niet want dat doe jij wel voor me. ;)
Vind het eerlijk gezegd een beetje onterecht dat wanneer ik mijn frustratie in 3 berichten uit je het tegen mij wel durft te zeggen. Maar ik hoor of zie je niet klagen/janken ten opzichte van de anderen, die klagen over artillerie (meerdere malen) of over de T-54 (meerdere malen) of over de Patton (meerdere malen). You get the point. Als je het onterecht vind dan moet je het ook tegen over iedereen zeggen, en niet mij aanvallen omdat ik het een keer doe. Nuff said.

Wanneer ik als een KV speelt, word ik ingedeeld tegen over Lowe's wanneer ik met de KV speel kan ik makkelijk 10 procent van ze afschieten. Nu ik met de KV-3 speel, bounce ik alles tenzij ik ze in hun rear schiet. Mag ik dan vermelden dat de gun anders speelt in mijn ervaring? Ik dacht dat het een vrij topic was om aan te geven of je iets opmerkt.

Daarnaast heb ik ook nog een keer over de KV-3 gepraat dat deze redelijk snel in de fik vliegt door middel van elke shell door de frontal armor.

- Overigens het potje nog afgerond met een KV-1 gesloopt, Tiger P, Tiger 1 en een KV.

Ik heb vaak genoeg met de Duitsers gespeeld ook op een maat zijn account. Overigens ben ik blij om in de tegen partij een E-50 of een E-75 te zien. Die schiet je tenminste redelijk snel dood en ze staan altijd te campen.

Ach, ik jank misschien, maar wel terecht. ;) Ben in ieder geval niet iemand die mensen aanvalt. En wil je nog een keer reageren, doe je dit maar lekker via DM.

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Nemean schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 18:56:
[...]

Vind het eerlijk gezegd een beetje onterecht dat wanneer ik mijn frustratie in 3 berichten uit je het tegen mij wel durft te zeggen. Maar ik hoor of zie je niet klagen/janken ten opzichte van de anderen, die klagen over artillerie (meerdere malen) of over de T-54 (meerdere malen) of over de Patton (meerdere malen). You get the point.
I get hte point.
Patton: geen ervaring mee.
Arty: helemaal mee eens. Teveel en te krachtig.
T-54: Laatst nog een paar afgemaakt in m'n Tiger 1 (en vice versa)

Maar jij tikt 3 berichten achter elkaar over hoe min die 107mm wel niet is op de KV-3.
Één keer was wel genoeg.

Ik klaag ook zat, over de Duitse gebakkies. Maar dan verdeeld over meerdere threads. :+

Juist de KV-3 is de meest overpowerde tank van alle tiers, vergeleken met de tegenstanders uit de zelfde tier.
Oh, ik heb ook reden tot klagen, ik doe het héél erg slecht in de KV-3. Meestal vanwege Lemmings in m'n team of pure pech. Maar in een 1 op 1 tegen andere tier 5 of zelfs tier 6 maakt een KV-3 de tegenstander gewoon af. Dat ding bounced beter dan de volgende tier USSR heavy, de IS.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

ZenTex schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 19:06:
[...]

I get hte point.
Patton: geen ervaring mee.
Arty: helemaal mee eens. Teveel en te krachtig.
T-54: Laatst nog een paar afgemaakt in m'n Tiger 1 (en vice versa)

Maar jij tikt 3 berichten achter elkaar over hoe min die 107mm wel niet is op de KV-3.
Één keer was wel genoeg.

Ik klaag ook zat, over de Duitse gebakkies. Maar dan verdeeld over meerdere threads. :+

Juist de KV-3 is de meest overpowerde tank van alle tiers, vergeleken met de tegenstanders uit de zelfde tier.
Oh, ik heb ook reden tot klagen, ik doe het héél erg slecht in de KV-3. Meestal vanwege Lemmings in m'n team of pure pech. Maar in een 1 op 1 tegen andere tier 5 of zelfs tier 6 maakt een KV-3 de tegenstander gewoon af. Dat ding bounced beter dan de volgende tier USSR heavy, de IS.
Het is meer een frustratie dat je in elk potje of in de fik vliegt of alleen maar "That one bounced" hoor. De KV-3 bounced ontiegelijk veel dat merk ik zeker. Ook een IS bounced veel op mijn armor wat veel frustraties zal geven bij de IS in kwestie. En dat is waarom ik even men frustratie kwijt wil. Dat is gewoon mijn ei die even er uit moet.

Is dat overigens ook niet de reden dat de KV-3 naar Tier 7 word gezet?

Overigens nog een leuk iets mee gemaakt paar dagen terug:

Tijd terug begon een kerel in de chat "Teletubbies" te roepen, en 1 zo'n kerel van de tegen partij begon gelijk "STFU" te typen. Dus die kerel begint weer "Teletubbies" te roepen, ik kon het niet laten om "Tinkiewinky" te roepen, en gelijk begon iedereen namen te spammen, tot irritatie van de kerel die "STFU" riep. :+

:+ de leuke gevalletjes uit WoT.

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:21

wontcachme

You catch me? No you wont

Het wil vandaag compleet niet. Wordt kapot geartyed voor ik ergens ben, mijn team bestaat uit sukkels (wij met nog 4 arty, 3 mediums en tegenstander met 4 arty, raad eens wie er won :( ). Moet na 2 uur spelen nog mijn IS4, IS7, A32, Patton en Pershing. Alleen de Lowe, KV1S, T29 gingen zonder problemen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-03 22:49

crizyz

ne.t.weaker

FUUUUU!
Net mijn beste potje in mijn PzIII A tot nu toe gespeeld. Startten op Ensk in het Noorden, via de 1-lijn naar het Zuiden gereden. Na mijn encounter met de eerste twee enemy tanks mijn HP tot 8 gereduceerd. Beiden af weten te schieten. Alle overige tanks die ik tegenkwam ook in puin weten te schieten (meeste vanaf 100%, maar ik was dan ook redelijk high-tier :)). Op het laatste alleen nog 3 tanks aan enemy kant over waarvan een arty, 4 aan onze kant (allemaal zwaarbeschadigd voor zover ik kon zien). Een Pz35(t) stond nog bij onze basis, zal wel afk zijn dacht ik. Ik dus met 2 andere tanks naar de basis gereden, tank links van mij word afgeschoten, ik schiet arty af en vuur killshot af op de andere tank die in hun basis stond.

Nu stond ik met een PzII in de enemy base, allebei nog maar een paar HP over. T-46 komt tussen de treinstellen door aanrijden, schiet PzII rechts van mij af terwijl ik een schot op hem los. Volgende schot mikt hij op mij maar mist, ik schiet raak.
Nog één schot nodig om hem te finishen, reload balk had nog 2 streepjes nodig vermoed ik, kon bijna afdrukken, maar hij schoot mij al af.

Nu kon ik dus eens naar die afk-er kijken. Wat blijkt, hij is gewoon niet afk! |:( Had nog maar een paar HP over. Dus ik zeg, waarom ben je niet mee aan komen vallen? 3vs1 hadden we gewonnen.
Zegt ie iets van, ja ik zei toch dat je moest flanken en het was 3vs1. Ik zeg, hoe moet ik vanaf de andere kant flanken met nog maar 8HP? En toen we nog met zijn drieën waren was het niet vs1.
T-46 komt, Pz35(t) en hij mikken op elkaar, T-46 drukt eerder af. FUUU daar ging mijn 5*772... :'(

Wel mijn eerste top-gun medal binnen though...

Full size

Full size

Crizyz op Steam

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05:19
nice @ hierboven!

en ik snap je frustraties. sommige potjes speel ik super en verliezen we en het potje erna winnen we alleen speelde ik ruk :P haalde iets van 1600 xp toen de 5 dubbeler aan stond.

balen.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

oosterhofjf schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 21:19:
nice @ hierboven!

en ik snap je frustraties. sommige potjes speel ik super en verliezen we en het potje erna winnen we alleen speelde ik ruk :P haalde iets van 1600 xp toen de 5 dubbeler aan stond.

balen.
Ik had het nog erger.

Ik kom aan gereden met mijn PzIII wou gaan scouten. Komt een light vehicle ik damage hem wil door rijden wat gebeurd er. Een JagdPz IV teamkilled mij. In echt een tijd van 1 minuut was ik dood. Zijn naam was ook blauw geworden.

Ohja resultaat: 48XP Victory. En ik was blij met die X5 toen!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05 12:05
blueice85 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 11:42:
ze zouden eigenlijk de stemmen van de tanks uit CoH erin moeten stoppen, die waren altijd zo briljant :)
http://forum.worldoftanks...r-pack-company-of-heroes/

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

ZenTex schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 17:24:
Yep, Ferdi is een monster. Raak niet al te gewend aan om meerdere tier 7-8-9's te rapen.
Ik wel en ineens langs 3 kanten tegelijkertijd rapen. Niet teveel op je armor rekenen blijft wel goed advies.

Mijn Ferdi staat in C3, keek naar D1, one-shot een T-34-85 turret, deelde damage aan een Tiger II uit,... en rolde achteruit naar het noorden om wat cover te zoeken.

Nu komt een IS-3 en 2 KV's langs E3/D3 naar mij toe. IS-3 doet damage op mij en ik schoot terug op IS-3 en KV's gespreid. De andere Ferdi stond in C4 op degenen die eventjes denken dat ze tot bij mij kunnen rushen aan te pakken. De andere Ferdi en onze Löwe duwt hen terug naar E3.

Een Löwe kwam in B5 aan in de hoop mijn langs achteren te nemen. Mijn Ferdi in dieper cover, achter een gebroken ruit van een gebouw, terug schieten en de Löwe is ook gepakt.

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

oosterhofjf schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 21:19:
nice @ hierboven!

balen.
Yup, de daily heb erna gehaald zonder ook maar een schot te lossen volgens mij... :/

@rapture, goede teamplay dan. :)

Crizyz op Steam

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Mijn T-54 ging eens scouten en ze zagen de hammer and anvil niet aankomen.

Uit ervaring weet ik dat je dicht bij de rivier gedekt vooruit kan scouten (groen). Keek af en toe naar boven en zag nietsvermoedende IS-4, Löwe, T29,... (rood). De T-43 merkte mij op en ik blies hem op voordat hij het kan doorvertellen.

Hun aandacht is volledig op mijn team (donkergroen, anvil) gefocust zodat ik een IS-4 snel langs achteren kon killen. De T-44 merkte mij wel op en een korte duel reduceert hem tot schroot. De Löwe heeft nog altijd niet door wat er aan de hand is en ik pompte ook maar munitie in zijn gat. Mijn team vond mijn T-54 als hammer geniaal.

Ik ging verder scouten om de campers in J7 te spotten en zag een JagdTiger draaien in de reverse slope in J6. Ik zou hem dol kunnen draaien, maar dan wordt ik door 2 Ferdi's vanuit J7 beschoten. Ik kon terug over de helling richting mijn team aan het westen rijden en weeral 2 Ferdi's in mijn gat. Ik had gekozen om door K7 te beuken, dan ben ik het snelst van de Ferdi's verlost. Maar de JagdTiger werd jammer genoeg niet perma-detracked door onze arties en vuursteun vanuit center, ik ging eraan. De mogelijkheid bestond om de JagdTiger zodanig klem te rijden, dat ik zijn huge afmetingen als schild gebruik.

[Voor 3% gewijzigd door rapture op 14-08-2011 22:46]

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Toch best leuk, die BattleReports tussendoor.

Valt soms nog wat van te leren ook. :)

Moet wel zeggen dat ik maps lastig onder de knie krijg. Heb nu 600+ battles gedaan, maar toch ontdek ik bijna elke battle wel plekjes. Vooral bij een kaart als Sand River bijvoorbeeld.

Crizyz op Steam

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Heb inmiddels al 6 potjes gedaan en alleen maar Artillery en Lemming teams. Elke keer 10+ SPG's. Je bent gespot, je ziet 10 shells op je af komen en hoppa je kan weer op Exit battle drukken. :(

World of Tanks Artillery.

Zou mooi zijn:

- Maximaal 2 SPG's aan 1 kant.
- Platoons mogen geen 3 SPG's hebben.

Zou een hoop schelen en de matches een stuk leuker maken.

[Voor 34% gewijzigd door Nemean op 15-08-2011 00:27]

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Wees blij dat de arty dichtheid niet tot aan realistische Soviet hoeveelheid kan groeien. Aan een drukke kilometer front (afmetingen van een WoT-map) stonden 150 tot 250 arties wiel naast wiel de vijand te bashen.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

rapture schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 00:31:
[...]
Wees blij dat de arty dichtheid niet tot aan realistische Soviet hoeveelheid kan groeien. Aan een drukke kilometer front (afmetingen van een WoT-map) stonden 150 tot 250 arties wiel naast wiel de vijand te bashen.
Als ze dat zouden toevoegen, moet de Tiger weer op zijn juiste waardes komen ;)

Sowieso hoop ik op een optie: "Do you want to be in a match with arty?" (vinkje: NO).

Iemand dit wel eens gebruikt?
http://games.nicolasprof....ertargetmarkers#OTMEditor

Deze mod is wel heel nice, hoef nu in ieder geval niet meer te rekenen hoeveel damage ik heb gedaan!
Hier een screen van hoe het er uit ziet:

[Voor 28% gewijzigd door Nemean op 15-08-2011 01:10]

• Paprika
Nemean schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 00:33:
Sowieso hoop ik op een optie: "Do you want to be in a match with arty?" (vinkje: NO).
Platoon met 3x Maus -> Triangle -> Medium in het midden -> GG.

[Voor 44% gewijzigd door Paprika op 15-08-2011 01:43]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Paprika schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 01:40:
[...]

Platoon met 3x Maus -> Triangle -> Medium in het midden -> GG.

Leuke spot overigens zo midden in het gras.... Niet even iets naar links achter het heuveltje of eventueel het bos, nah, let's QQ about arty right!
Ach, laat ik het zo zeggen. Ik moest een T-30 coveren. Vanwege een E-50 in het midden. Van af het bos kon ik hem niet raken en idem van af links. Was midden de enige kans. Tsja ;). Had overigens in dit potje geen last van Arty ;).

Maar je hebt gelijk, niet 1 van de beste spots maar ben niet gespot. ;)

Ik vind SPG's niet erg, maar kom op 10+ in een match is om in een duister hoekje te gaan zitten.

Ben overigens benieuwd naar:
http://www.worldofwarplanes.com/

[Voor 17% gewijzigd door Nemean op 15-08-2011 02:10]

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:24
rapture schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 00:31:
[...]
Waar de Duitse tanks al snel een countertactiek voor hadden.

Die hoeveelheden arty waren er trouwens alleen tijdens een aanval/uitbraak. Bv bij de uitbraak van Leningrad.

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06:20
User.tmp schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 07:13:
[...]

Waar de Duitse tanks al snel een countertactiek voor hadden.

Die hoeveelheden arty waren er trouwens alleen tijdens een aanval/uitbraak. Bv bij de uitbraak van Leningrad.
Het zou wat zijn als world of warplanes zou integreren met wot ..man man het idee alleen al. Wiel aan wiel arty zou dan een leuk plaatje opleveren >:) ... flakvierling enzo....

• hexta
ja hoor, nu kan ik het wel. Master gunner, sharpshooter, 4 kills 6 detects, maar geen 5x meer..

• redwing
hexta schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 07:34:
ja hoor, nu kan ik het wel. Master gunner, sharpshooter, 4 kills 6 detects, maar geen 5x meer..
Volgende keer een uurtje eerder opstaan ;)

Ik had trouwens vanmorgen nog net een keertje 6k met mijn T34 te pakken. Met mijn KV-3 zat ik alleen weer in een lemming-team. Oftewel 2 keer achter elkaar 4 kills maar dat waren dan ook de enige kills in het hele spel (aan onze kant dan ;) )

[removed]

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:24
maxers1973 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 07:32:
[...]

Het zou wat zijn als world of warplanes zou integreren met wot ..man man het idee alleen al. Wiel aan wiel arty zou dan een leuk plaatje opleveren >:) ... flakvierling enzo....
En jij denkt dat mijn ME-410 bang wordt van jou flakvierling? :+

Kwas vanmorgen mooi vroeg wakker, om 6 uur bed uit. Kan ik mooi m'n dubbels doen!
Toch? Nee dus, in 1 uur tijd, 3 dubbels kunnen doen. :'(

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020
Jellinek schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 13:48:

Maar ze hebben wel lekkere boothbabes! die ik vrijdag lekker ga zien in Keulen :D

iemand al enig zicht op wanneer de patch komt die de TD lijn gaat opsplitsen en de Stug E-100 brengt?
ben nu al druk aan het farmen en mn XP aan het bewaren hiervoor,kan ik ff kijken hoe ie is en dan de knoop doorhakken :

-Stug E-100
-Verder in de Arty tree (Hummel heb ik al dus vanaf de GW panther)
-Verder in de Heavy tree (Tiger heb ik al dus vanaf de Tiger2)

Spannend! ben echt benieuwd naar de E-100 en zn eigenschappen,hoop dat het een totaal andere top tier TD wordt dan de JagdTiger want die heb ik al, en anders is het ook zo hetzelfde he?

[Voor 21% gewijzigd door Vivaladen op 15-08-2011 09:33]

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User.tmp schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 08:36:
[...]

Kwas vanmorgen mooi vroeg wakker, om 6 uur bed uit. Kan ik mooi m'n dubbels doen!
Vergeet de ME262 niet :+

Zou World of Battleships ook nog komen? :+

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-05 12:45
World of Battleships is er al min of meer. Navyfield, zoek maar eens op heb ik ook nog een account van uit een grijsverleden.

flickr - WOT Profile - Game PC

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Gizzy schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 09:32:
World of Battleships is er al min of meer. Navyfield, zoek maar eens op heb ik ook nog een account van uit een grijsverleden.
Had je inderdaad een tijd terug gezegd via DM. Weet wel dat een maat van mij al heel lang zit te wachten op Navyfield 3D. Hij speelde het heel actief. :P

• Vivaladen
Gizzy schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 09:32:
de Devs hebben wel aangegeven dat er op de Gamescom 2011 nog een titel bekend zal worden gemaakt naast World of Tanks en World of Airplanes dussss we gaan het meemaken,als het niet te gek druk is pak ik de WOT stand ook even mee

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Vivaladen schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 09:49:
[...]
de Devs hebben wel aangegeven dat er op de Gamescom 2011 nog een titel bekend zal worden gemaakt naast World of Tanks en World of Airplanes dussss we gaan het meemaken,als het niet te gek druk is pak ik de WOT stand ook even mee
World of Infantry (Zou nog best grappig zijn, maar krijg je weer een shooter)
World of Submarines / Ships (Zou een hele leuke wezen, VIIC/42 en de Amerikaanse Gato Class)

Ben benieuwd, laat het ons even weten ^^.

• hexta
Ik zou eerlijk gezegt toch denken dat ze al te weinig tijd hebben om WoT fatsoenlijk te devven, en dat het misschien niet zo'n goed plan is om daarbij nog 2 spellen te maken?

• redwing
Nemean schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 09:55:
[...]

World of Infantry (Zou nog best grappig zijn, maar krijg je weer een shooter)
World of Submarines / Ships (Zou een hele leuke wezen, VIIC/42 en de Amerikaanse Gato Class)

Ben benieuwd, laat het ons even weten ^^.
Ik zou de eerste verwachten, ze hebben al eens eerder aangegeven dat ze nog een keertje iets als infanterie toe zouden willen voegen.
hexta schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 09:56:
Ik zou eerlijk gezegt toch denken dat ze al te weinig tijd hebben om WoT fatsoenlijk te devven, en dat het misschien niet zo'n goed plan is om daarbij nog 2 spellen te maken?
Het ligt allemaal aan hoeveel man ze gebruiken. Als ze een nieuw team opzetten voor zo'n nieuw spel verandert er voor WoT niets. Verder is het probleem met Wot volgens mij niet dat ze het niet fatsoenlijk kunnen devven, maar vooral dat ze sommige flaws gewoon niet willen zien en dus ook niet aan willen pakken (matchmaking, spotting etc.)

[Voor 40% gewijzigd door redwing op 15-08-2011 09:59]

[removed]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ze zeiden dat het niet ten koste ging gaan van WoT aangezien ze nieuwe ontwikkelaars en programmeurs zoeken om het team te versterken. Had Overlord tenminste een paar weken/maanden gezegd.

@Hierboven, ik vind nog steeds dat je mannetjes zichtbaar moeten zijn in je tank. Desnoods nog een commander die met een verrekijker uit je tank loopt te kijken. :+

[Voor 0% gewijzigd door Nemean op 15-08-2011 10:22. Reden: zijden *tis vroeg* even veranderd :+]

• Vivaladen
met world of infantry zou je iig wel tezamen met world of tanks en world of airplanes leuke cross battles kunnen hebben met alle drie de games,maar dan zit je wel weer met map groote enzo want als de lucht ook gevult moet worden mag de map wel iets groter worden denk ik,anders krijg je van die battlefield praktijken en wordt het een enorme chaos daar beneden haha maar aan de andere kant alsde maps te groot worden moet je weer een stervens eind lopen als infanterist..mischien troop transports ofzo?

maarja als ik niet teveel door de boothbabes wordt afgeleid zal ik pogen nog wat nuttige info te verzamelen,komen dr nog meer naar de gamescom?

• hexta
Nemean schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 09:59:
[...]

Ze zijden dat het niet ten koste ging gaan van WoT aangezien ze nieuwe ontwikkelaars en programmeurs zoeken om het team te versterken. Had Overlord tenminste een paar weken/maanden gezegd.
Ze zeggen wel meer :P

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

:+ Touché.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:50

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Besides, als het een combo game wordt ligt de artillery binnen no-time te janken dat ze door infantry snipers zijn neergeschoten maar ze konden helemaal niet waar het vandaan kwam, en dat snipers unfair is etc etc.

:+

"Oooh Jeroen!"

• redwing
Kaap schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 10:24:
Besides, als het een combo game wordt ligt de artillery binnen no-time te janken dat ze door infantry snipers zijn neergeschoten maar ze konden helemaal niet waar het vandaan kwam, en dat snipers unfair is etc etc.

:+
Dat klinkt alsof ze dit vandaag nog toe moeten voegen :D

[removed]

• Vivaladen
redwing schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 10:27:
[...]

Dat klinkt alsof ze dit vandaag nog toe moeten voegen :D
krijg je ook weer menig jankende infanterist doordat ie in carmageddon style gepakt is door een Leopard of een PzKpfw3 haha

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Vivaladen schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 10:28:
[...]

krijg je ook weer menig jankende infanterist doordat ie in carmageddon style gepakt is door een Leopard of een PzKpfw3 haha
Wacht maar tot je onthoofd word door 1 of ander vliegtuig wat laag scherend over je heen komt. :+

• Paprika
Op dit moment is http://gaijinent.com/en/games/worldofplanes toch echt beter imo (mening gebaseerd op world of warplanes alpha), maar het is nog alpha, dus we zullen zien (WoWP is op dit moment veel te sandbox achtig met invisible walls etc).

[Voor 30% gewijzigd door Paprika op 15-08-2011 10:34]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Paprika schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 10:33:
Op dit moment is http://gaijinent.com/en/games/worldofplanes toch echt beter imo (mening gebaseerd op world of warplanes alpha), maar het is nog alpha, dus we zullen zien (WoWP is op dit moment veel te sandbox achtig met invisible walls etc).
Heb je de Alpha gespeeld dan? ^^

• Paprika
Supertester (dure naam voor wat random bug reportjes schrijven).

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Paprika schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 10:35:
Supertester (dure naam voor wat random bug reportjes schrijven).
Ik zit ook in de supertest voor WoT maar kon je dan ook invites krijgen voor WoWP? :o

• Paprika
US server heeft dat i.i.g. wel ja.... (overigens ook limited schijnbaar)

[Voor 32% gewijzigd door Paprika op 15-08-2011 10:39]

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Jankende Maus spelers die hun tank opgeblazen zien worden door 1 molotov coctail...

Even nog over de KV/KV-3 met de 107mm. na een tijd de 122mm gespeeld te hebben op de KV-3 ben ik uit kosten overweging geswitched naar de 107mm. Ik zelf merkmaar een zeer klein verschil kwa penetration en damage. De reload die korter is is wel een verademing! en schiet van lowes inderdaad +/- 10% eraf via de lower front armor.

Kwam er gisteren achter dat mijn IS, die al de tuuret en beste gun geresearched had ze er nog niet op had zitten. voel je je wel dom... nu doe ik tenminste leuke damage. nog even doorsparen voor de nieuwe motor en dan kijken of het een nog leukere tank wordt.

Is er trouwens bekend hoeveel xp je strax nodig hebt om van de KV-3 naar de KV-4 te gaan?
ben het nu al bij elkaar aan het sparen op de elite KV-3

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Paprika schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 10:38:
US server heeft dat i.i.g. wel ja.... (overigens ook limited schijnbaar)
Aah jij speelt op de US server ^^.

• Paprika
Ik ben niet zoeen fan van al die oostblok-talen door een battle heen, vandaar. Vooral bij platoons praat iedereen schijnbaar zijn eigen taal en ik kan er al niet tegen ik vind het al irritant als Nederlanders hun eigen taal praten waar andere het ook automatisch te zien krijgen (denk ook aan /say in een normale RPG), laat staan een taal die ik niet begrijp.

[Voor 4% gewijzigd door Paprika op 15-08-2011 10:44]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Paprika schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 10:41:
Ik ben niet zoeen fan van al die oostblok-talen door een battle heen, vandaar. Vooral bij platoons praat iedereen schijnbaar zijn eigen taal en ik kan er al niet tegen ik vind het al irritant als Nederlanders hun eigen taal praten waar andere het ook automatisch te zien krijgen (denk ook aan /say in een normale RPG), laat staan een taal die ik niet begrijp.
Ik begrijp je volkomen, je merkt vooral dat het mensen vanuit Polen zijn en Tsjechië die in hun eigen taaltje brabbelen. Ik probeer me zelf altijd verstaanbaar te maken door middel van Engels. En met mijn vrienden heb ik een VoIP server (TS3) dus maak bijna geen gebruik van die chat. Wat overigens wel handig zou zijn, is een platoon chat. Hoeven wij dat gebrabbel niet te zien.

• Paprika
Nemean schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 10:45:
[...]
Wat overigens wel handig zou zijn, is een platoon chat. Hoeven wij dat gebrabbel niet te zien.
Dat snap ik nou ook niet... :'(

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-05 21:04
skoozie schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 10:38:
Is er trouwens bekend hoeveel xp je strax nodig hebt om van de KV-3 naar de KV-4 te gaan?
ben het nu al bij elkaar aan het sparen op de elite KV-3
Daar ben ik ook wel nieuwschierig naar, kan het nog niet vinden.

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Wat irritant zijn die 0 dmg crits zeg. Vooral die op de tracks. Soms schiet je 5-6 shells achter elkaar die alleen maar detracken.
Andersom kan het ook. Net een potje in m'n VK3001. Sigfried line, probeer te flanken maar word gespot, een PzIII vuurt 3 schoten op me af, permatracked, 0 dmg. Ondertussen lig in onder vuur van een Stug. ook allemaal detracks. PzII kapot, zie de stug, die raakt me nog 2 keer. Detrack, 0 damage.
afgemaakt en verder naar voren. Weer een Stug. Raakt me 3 keer. 3 keer detrack.

potje verloren maar wel steel wall en 0 dmg. alleen kan ik me voorstellen dat van m'n tracks niet meer over was dan een paar resterende splinters staal.
Ja al een tijdje en kan al niet meer zonder, overigens zonder scrolling text.
maxers1973 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 07:32:
[...]

Uiteindelijk willen ze dat wel gaan doen..
Vivaladen schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 09:15:
[...]

iemand al enig zicht op wanneer de patch komt die de TD lijn gaat opsplitsen en de Stug E-100 brengt?
ben nu al druk aan het farmen en mn XP aan het bewaren hiervoor,kan ik ff kijken hoe ie is en dan de knoop doorhakken :
Nee daar is nog geen informatie over, wel is er een namechange geweest naar Jagdpanzer E-100.
Nemean schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 09:31:
[...]

Zou World of Battleships ook nog komen? :+
Dat staat uiteindelijk ook nog in de planning.
Ze gebruiken andere teams voor de spellen dus dat zit wel goed.
x-cessive schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 11:00:
[...]

Daar ben ik ook wel nieuwschierig naar, kan het nog niet vinden.
Lijkt me dat dat ongeveer evenveel is als voor de IS-3.

• Gizzy
  • Laatst online: 26-05 12:45
ZenTex schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 11:20:
Wat irritant zijn die 0 dmg crits zeg. Vooral die op de tracks. Soms schiet je 5-6 shells achter elkaar die alleen maar detracken.
Andersom kan het ook. Net een potje in m'n VK3001. Sigfried line, probeer te flanken maar word gespot, een PzIII vuurt 3 schoten op me af, permatracked, 0 dmg. Ondertussen lig in onder vuur van een Stug. ook allemaal detracks. PzII kapot, zie de stug, die raakt me nog 2 keer. Detrack, 0 damage.
afgemaakt en verder naar voren. Weer een Stug. Raakt me 3 keer. 3 keer detrack.

potje verloren maar wel steel wall en 0 dmg. alleen kan ik me voorstellen dat van m'n tracks niet meer over was dan een paar resterende splinters staal.
Ik heb dat soms ook wel. Afgelopen vrijdag nog een potje met 4 schoten oid achter elkaar. Vijand had nog 2%, geen bounces allemaal detracks echt weird? :?

flickr - WOT Profile - Game PC

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Gofdverdegodverdegodver zeg. Ergste loss streak ooit.
Begon gisteren en nog steeds aan de gang. 9 van de 10 potjes verlies ik. Van 63% winrate op m'n Tiger II naar 40%.
Echt elk potje verlies ik, niet meer normaal, wat ik ook doe. Als ik goed speel ben ik als enige over, als ik pech heb word ik ge-arty raped zonder ook maar een enkele tank gezien te hebben, zelfs als ik normaal gezien veilig sta. Élk potje is ons team gehalveer na de 1e minuut. Hoe kán dit in godsnaam?

Zo is er geen fuck meer aan.

• redwing
Gizzy schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 11:35:
[...]

Ik heb dat soms ook wel. Afgelopen vrijdag nog een potje met 4 schoten oid achter elkaar. Vijand had nog 2%, geen bounces allemaal detracks echt weird? :?
Ik schakel hiervoor wel eens over naar HE, ik heb gemerkt dat tanks die nog op een paar procent zitten daarmee eigenlijk altijd wel dood gaan ipv detracken. Vanmorgen not met mijn T34 op een VK4502 die ik van de zijkant na 2 schoten nog niet van 2 naar 0% kreeg. Toen maar over gestapt naar HE en toen was ie wel gelijk neer.

ZenTex, dat noemen ze gewoon pech hebben. Zo ben ik een tijdje geleden van meer wins dan losses naar ruim 100 meer losses dan wins gegaan. In de tussentijd ben ik weer langzaam richting de -50 aan het kruipen maar aangezien ik nu weer in een nieuwe niet geupgrade tank zit (T34) gaat dat wel heel langzaam.

[Voor 20% gewijzigd door redwing op 15-08-2011 11:45]

[removed]

• Vivaladen
psychoclown schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 11:21:

Nee daar is nog geen informatie over, wel is er een namechange geweest naar Jagdpanzer E-100.
Dat is heel goed nieuws Psycho! dan is de discussie tussen de 2 mogelijke modellen opgelost en wordt het de Krokodil! (mooiste vd 2 models) maar hoe gaan ze dat in godsnaam balancen??

quootje van The Motorpool.com :
quootje van The Motorpool.com ::

German E-100 Jagdpanzer "Krokodil" Super Heavy Tank Destroyer

The E-100 is infrequently referred to as the "Tiger III" and more commonly mistaken for the Maus super heavy tank. Not without good reason, considering that development of the E-100 and the Maus were concurrent and because the Maus progressed more quickly the E-100 was intended to have mounted an identical turret. This makes even technical illustrations of the two look surprisingly similar, but the E-100 was more than just a lousy Maus imposter. As the scale tipping end of Germany's rather ingenious "E-series" of next generation tanks the E-100 was planned to be the platform for a variety of super heavy armored vehicles. Among these was the E-100 "Krokodil", a super heavy anti-tank vehicle.

Without the Maus turret to contend with the Krokodil would have slimmed down the slightly ridiculous 3.6 meter profile of the turreted E-100 and lightened the load on the E-100's 800 horsepower Maybach engine. While the E-100 would have never lived up to its promised road speed of 40 kilometers per hour (twice as fast as the Maus!) the Krokodil would have likely come closer. The Krokodil would have maintained or even enhanced the E-100s already comical 24 centimeters of sloped armor. The most powerful anti-tank gun fielded by the Germans by the end of the war was the 128mm KwK 44 used by the Jagdtiger and planned for the Maus. The E-100 tank and Jagdpanzer Krokodil both would have mounted a 170mm anti-tank gun capable of driving an armor piercing shot through anything on the battlefield at ranges up to four kilometers.
The E-100 was projected to weigh a "mere" 136 tons, but this number hardly seems realistic given that the weight of the less heavily armed Maus was 188 tons. The E-100, like the Maus, also mounted a coaxial 75mm gun for anti-personnel duty. This gun would have been done away with in the purpose-built Krokodil and would have further trimmed the operational weight of the vehicle and freed up room for more ammunition.
Klinkt wel vet (wel een hoop speculaties)en hier ook nog een plaatje,ik hou mn xp wel even voor het geval hij uitkomt,kan ik hem gelijk kopen! wel jammer dat er maar weinig historische basis is voor de krokodil dus weet niet goed wat ik ervan moet verwachten,maar dat zullen we wel zien als ie dr is

http://www.themotorpool.n...p?ProductCode=GasKrokodil

[Voor 5% gewijzigd door Vivaladen op 15-08-2011 11:53]

• Paprika
Dat is voornamelijk een groot probleem door de 5x (en weekeinden). Alle casuals die gewoon snel even al hun tanks willen doen en met plezier dood gaan.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Vivaladen schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 11:48:
[...]

Dat is heel goed nieuws Psycho! dan is de discussie tussen de 2 mogelijke modellen opgelost en wordt het de Krokodil! (mooiste vd 2 models) maar hoe gaan ze dat in godsnaam balancen??
Balancen? Gewoon onjuiste waardes invullen ;).

Denk dat hetzelfde bij de Hellcat gaat gebeuren:

Speed up to 97 km/h (60 mph, maximum road)
Wikipedia: M18 Hellcat

Ik zie het al voor me op de forums: "Hellcat is overpowered, we can't hit it.. it's to quick." :+

• UdiBenLudi
  • Laatst online: 22-05 13:49
Nemean schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 12:09:
[...]

Ik zie het al voor me op de forums: "Hellcat is overpowered, we can't hit it.. it's to quick." :+
Max speed is al gelimiteerd tot 73km/h door de engine naar het schijnt...

edit: Bigworld game engine dan dus... :)

[Voor 4% gewijzigd door UdiBenLudi op 15-08-2011 12:19]

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

UdiBenLudi schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 12:19:
Max speed is al gelimiteerd tot 73km/h door de engine naar het schijnt...

edit: Bigworld game engine dan dus... :)
Is nog altijd beter dan de Battlefield 1942 engine die moeite had met de snelheid en draaicirkel van battleships in de zeemappen van Forgotten Hope mod.

• Vivaladen
Nemean schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 12:09:
[...]

moet wel eerlijk toegeven dat de US TD's eruit springen kwa snelheid wat in het begin toch hele mooie voordelen opleverde omdat je de vuurkracht van een low lvl TD met de snelheid van een scout overal op de kaart binnen snelle tijden kon leveren,daarnaast heb je ook een TDtje met een draaiende koepel wat ook wel vrij uniek is in wot (als ik het goed heb)

maar een Hellcat kon in het echt idd zo snel,heb er pas nog eentje mogen aanschouwen in het echt bij sindorf trading in t'harde..die was nog in zeer slechte staat maar wordt gerenoveerd en is een mooi apparaatje hoor

als de devs zich maar niet vergissen met de hellcat uit world of airplanes haha

[Voor 3% gewijzigd door Vivaladen op 15-08-2011 12:29]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Vivaladen schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 12:28:
[...]
moet wel eerlijk toegeven dat de US TD's eruit springen kwa snelheid wat in het begin toch hele mooie voordelen opleverde omdat je de vuurkracht van een low lvl TD met de snelheid van een scout overal op de kaart binnen snelle tijden kon leveren,daarnaast heb je ook een TDtje met een draaiende koepel wat ook wel vrij uniek is in wot (als ik het goed heb)
Nou de laatste 2 niet in ieder geval :P. T28 en T95. Al hoe wel die T95 toch wel een beest is ook hoor.
Vivaladen schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 12:28:
[...]
als de devs zich maar niet vergissen met de hellcat uit world of airplanes haha
"Flight mode: enabled" ta-da-da-da-da hellcat!
Spelen in platoon scheelt al een hele hoop maar zelfs dan kan het echt waardeloos zijn.
Hoe lang heb je je KT al trouwens? Bij mij merk ik toch wel dat ik bij 'nieuwe' tanks met een wat andere speelstijl soms wel x battles nodig heb voordat ik hem goed onder de knie heb. Bij de E-75 heb ik dat probleem gelukkig niet omdat het vrijwel hetzelfde als de KT rijdt en ik de Maus gun al erg goed ken :)

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Heeft iemand hier eigenlijk al de E-100? Heb er nog geen 1 gezien. :P

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ach, juist in het begin ging het erg goed, zelfs met de 88 en de 1e 105mm. véél kills en damages, ook tegen hogere tiers.
Pas geleden de 2e 105 unlocked. Gaat iets beter maar de loss streak is nog niet voorbij.
Kom veelal tussen de hogere tiers terecht, en al presteer ik zeer goed in battles (voor mijn tier dan), het heeft toch geen invloed. Zoals ik al zei, ben meestal als laatste over op mijn flank met veel damage en kills, en meestal heeft de andere flank het dan al begeven. (meestal de lemming flank.)
Moet dan vrijwel altijd naar de basis terugkeren waar ik dan geraped word vanuit de overige flanken.

Maar verder goed gebruik van de eigenschappen van de KT. Zeer goede allrounder die zowel aanvallend als verdedigend gebruikt kan worden, maar prefereer de tiger I speelstijl aan te houden. Semi-snipen en doorstomen als ik een gaatje zie. Komt meestal op neer dat ik op afstand de zwakke flanken probeer te bestoken om de aanstormende tanks tegen te houden. Dat gaat me meestal zeer goed af, maar zoals gezegd blijf ik steevast als laatste over, ondanks dat ik ze zeer lang tegen kan houden en ze meestal flink uitdun.
Nemean schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:16:
Ja, vijandelijke E-100 gezien. Die werd ge1shot door onze arty. 8)7

[Voor 9% gewijzigd door ZenTex op 15-08-2011 13:23]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

ZenTex schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:16:
Ja, vijandelijke E-100. Die werd ge1shot door onze arty. 8)7
xD!

Ik vind sowieso die E-75 en die E-50 zwak qua armor. En hun gun stelt ook niet veel voor om eerlijk te zijn. Hij dingt lekker op mijn frontal armor van de Ferdi.

En jawel, zo'n E-75 en IS-3 gaan de hill op Ruinberg beklimmen. Echt weten sommige lijers nou nog steeds niet dat een heavy zich niet op die hill moet bevinden, laat dat voor de mediums over ofzo. We waren gelijk mid kwijt.. Echt sommige mensen zijn te noob.

[Voor 26% gewijzigd door Nemean op 15-08-2011 13:32]

Nemean schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:16:
Ja, Eegie en Coyotee uit onze clan :)
Nemean schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:24:
[...]

xD!

Ik vind sowieso die E-75 en die E-50 zwak qua armor. En hun gun stelt ook niet veel voor om eerlijk te zijn. Hij dingt lekker op mijn frontal armor van de Ferdi.
Dat schoten ze niet goed en hadden ze waarschijnlijk hun top gun nog niet.
De E-75 heeft bijv. de Maus gun en daarmee schiet je toch echt wel 40-50% per schot (frontaal) van een Ferdi af. Daarnaast is de armor van de E-75 mijn inziens toch echt wel goed, ik kan in ieder geval lekker veel bouncen. Wel las ik gister over de bug van de mudquards, precies weer het probleem wat de Maus ook heeft gehad..

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-05 08:34

SNEAK-NL

galloooooooooooo

mjah, E-100 meld zich

leuke tank, maar de E-75 bounced meer, maar met de 150mm doe je wel weer leuke schade :)

• hexta
SNEAK-NL schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:49:
mjah, E-100 meld zich

leuke tank, maar de E-75 bounced meer, maar met de 150mm doe je wel weer leuke schade :)
Dus, de T30 is overbodig geworden? :P

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06:20
User.tmp schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 08:36:
[...]

Een kogel op de juiste plaats doet wonderen :+

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-08-2022

Streepje

noem me maar Streepje

Gister eindelijk me T95 ge-researcht :) tot nu toe vind ik het een leuke TD om mee te spelen alleen jammer dat hij zo langzaam is maar dat was ik al wel een beetje gewend van de T28

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ongelofelijk dit:

Vertik het dan ook om in men eentje die flank te gaan verdedigen.

[Voor 32% gewijzigd door Nemean op 15-08-2011 14:12]

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-05 21:04
Nemean schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:11:
Ongelofelijk dit:

Vertik het dan ook om in men eentje die flank te gaan verdedigen.
Af en toe heb je van die lui er tussen zitten, zelfde als 1 iemand uit je team een bepaalde flank aantikt in de minimap en vervolgens hele team richting die flank gaat. Probeer dan zelf altijd wel een wat zwakkere flank te pakken maar soms gaat dat idd te ver.

• redwing
Ik ga dan vaak op de zwakke flank ergens spotten, maar dan wel op een plek dat je nog weg kunt rijden. Op die manier houd jeze iig even op en als er meer aan komen rijd je gewoon alsnog naar een andere flank. Dit is natuurlijk wel afhankelijk van de tank die je hebt aangezien je met een KV oid niet hoeft te proberen weg te rijden ;)

[removed]

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-01 12:38
Nemean schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:24:
[...]
En jawel, zo'n E-75 en IS-3 gaan de hill op Ruinberg beklimmen. Echt weten sommige lijers nou nog steeds niet dat een heavy zich niet op die hill moet bevinden, laat dat voor de mediums over ofzo. We waren gelijk mid kwijt.. Echt sommige mensen zijn te noob.
Mijn standaard openingszin op Ruinberg is dan ook " no heavies or td up the hill plz"

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Hoi Allemaal,

Sinds een paar dagen ben ik wot gaan spelen. Best leuk allemaal. Ik heb nu een: SU76, BT7, T57 en M37. De T57 moet ik nog verkopen, maar blijkbaar kun je max 5 tanks per dag verkopen.

Afgelopen weekend heb ik gebruik gemaakt van de 1 day premium code en daarmee best wat credits en experience binnen kunnen harken. Toch blijft het mij een beetje een raadsel hoeveel experience je nou ergens voor krijgt. Soms krijg ik 1000 terwijl ik niets bijzonders heb gedaan, de andere keer slechts 50... 8)7

Iemand een idee?
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee