|
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
FixedJoindry schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 14:44:
Er staat nog een foutje in de TS, cammonet staat er twee keer in en toolbox niet. Is zo sinds de vorige aanpassing.
Komt de consumable nu opeens niet meer? Of hoe moet ik dit interpreteren?Zoijar schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 15:32:
Trouwens over die E-series super charger die nu toch niet gebruikt gaat worden, dat is geen buff voor de E-series:
Overlord: "It will be easier for us to balance E-tanks without this sort of consumable. Their weights will be increased, so they won't benefit from horsepower buff. "
Dacht al dat ze dat bedoelden, thanks.Zoijar schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 16:05:
[...]
Ja, precies, geen consumable, maar standaard engine buff alsof je de consumable altijd hebt. Daarnaast de tanks zwaarder maken zodat het effectief is zoals voor de engine buff. Maarja, wel beter dan die domme gold consumable.
Gewoon vol gas accelerate crew training aan.vipeax schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 19:54:
Dat doe je met premium ook al en dat zonder met ongebruikt XP te zitten.
Wat geresearched is blijft geresearchedGizzy schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 10:07:
Er staat een AAF op het GOT forum over de Drill Workout gisteren.
Trouwens even een vraag over de tree revisions voor de Duitsers die eraan zitten te komen. Stel je researched nu de VK3001 en de VK3601 en je koopt ze niet, behoud je dan wel het recht om ze te kopen na de tree revision?
Ja ken ik ook afgelopen Zaterdag nog een mooie gehad, helaas een vieze cap waar we niet op tijd bij konden zijn.skoozie schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 12:40:
[...]
Heel herkenbaar! Vaak ook speel je je eerste potje zeer goed met een loss en speel je het 2e potje slecht met een win en dan heb je het eerste potje meer punten dan de dubbel van het tweede.
Lees het clanforum eens, daar staat ook een topic over een mumble probleem en ik geloof redelijk gelijk met de jouwe.Joindry schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 10:39:
[...]
De hoe wat nu? srry ik heb totaal geen ervaring met Mumble, tot hiervoor gebruikte ik de steam versie. Waar pas ik de overlay dan aan?
Iedereen in de clan is oud en wijs genoeg om dit zelf te kunnen regelen, als je het even vraagt dan krijg je netjes antwoord.Joindry schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 10:51:
[...]
Hoe werkt dat trouwens, wie bepaald in welke platoon er mag afgesproken worden om te gamen? Gisteren luisterde ik even mee met enkelen die gewoon in de wot kamer bleven en gewoon gingen gamen, dit terwijl er nog platoons leeg waren.
Ooh sweet! Heb ook nog 22 dagen lopen maar 700g uitsparen is zeker wel fijnwontcachme schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 10:55:
[...]
* wontcachme heeft net een maand gestart, dan maar gelijk nog een maand kopen
Met mijn 4502 maak ik vrijwel nooit verlies, tenzij ik begin van de battle ge-oneshot wordt door een vieze T8 arty. Met een winst gemiddeld zo'n 20-30k winst, met de Maus is het ook relatief eenvoudig winst te maken of tenminste quitte te spelenoosterhofjf schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 14:11:
[...]
Hoe zorgen jullie trouwens voor genoeg credits bij 9+ tiers? Ik verdien wel geld, maar het komt niet met grote bakken binnen waaien. Dat zal wel opzet zijn van de bedenkers van dit spel om geld te verdienen, maar hoe kan je dan genoeg credits verdienen voor bv een MAUS?
Hoezo een Maus nerf?Zoijar schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 12:36:
Ach ja, T30 verdwijnt als heavy en de Maus wordt weer eens generft (-400 HPs en lagere RoF zoals het er nu voor staat) dus de IS-7 zal wel weer nuttiger wordenEigenlijk moet het gewoon weer worden zoals in de beta dat een IS-7 het vrijwel altijd van een Maus wint.
Met de betere motoren (en natuurlijk de Maus gun) is het een heerlijke tankZoijar schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 12:38:
Ik ben een VK4502 chauffeur geworden. Wat een treurig traag klote ding lol
Minder potje inderdaad
In België hebben ze geen iDeal.Zoijar schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 16:06:
Je moet ook die andere aanklikken en gewoon met ideal betalenToen ik eerst werd gevraagd om mijn volledige bank en naw-gegevens in te vullen sloot ik het snel af.
Je moet de Kv inclusief KV-2 turret dan wel in je garage hebben staan.Aarge schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 17:58:
Vraagje over de KV splitsing:
Hoef je alleen de KV-2 turret research of moet je die ook echt
Kopen?
Was te verwachten, bijna iedereen was het er over eens dat ze flink overpowered waren.Kaap schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 18:02:
Ben zo gelukkig dat ik wijselijk de E-series gedropped heb om voor de IS-7 te gaan
Is dat nu nog steeds zo dan? De front armor (lower) is onlangs nog 10mm omhoog geschroefd.Kaap schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 21:32:
[...]
E-100 armor is zo sloped dat een 88mm door de lower hull heen komt
Nee hoor, toont alleen de zwakte van de armor van de E-100 aanVivaladen schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 06:09:
[...]
Dit kan haast niet iets anders zijn dan een Indirecte/passieve Buff van de Tiger1 !!!!werd tijd, bounced ie wel alles wat olijfgroen is met zo'n rode ster erop?
De komende E-100 is de heavy tank, de nog te komen Stug E-100 is een TD, wel degelijk verschil dus.die E-100 is dat die Stug E-100 of ben ik weer in de war door alle E-tjes?
Nee dat komt pas later aan bod, wanneer dat is is nog niet bekend.Joindry schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 08:40:
[...]
Denk het niet neen. de E-100 komt onderin de Tigertree te hangen; De Stug E-100 komt er toch pas in als de Duitse TD lijn wordt opgesplitst? En dat is toch nog niet met deze 6.6? Of wel?
Ze hebben verschillende teams die aan de verschillende trees werken, het team dat aan de USA tanks werkt heeft gewoon meer tijd nodig.hexta schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 11:37:
Ze hebben wel tijd om de duitse tanks er in te zetten, maar de US tanks zijn nogsteeds ver naar achteren geschoven?
Ik snap het niet helemaal.
Vind het wel kak ja, gelukkig hebben ze de RoF maar iets verlaagd en niet naar de 3.6 of 3.9 die het in de test server opeens was na de 2e patch.wontcachme schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 11:40:
Als IS7 speler vind ik de Maus nerf niet erg, maar als ik een Maus speler was zou ik nu koken. Arty magneet en veel minder HP.
Het was al bekend dat de german TD tree update niet zou komen, wanneer die wel komt is nog niet bekend.d3lph schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 11:45:
Hmmm, dus de German TD tree update komt nog niet? Enig idee voor wanneer deze op de agenda staat?
Ach de reloadtijd gaat heel iets omhoog, de 400hp eraf vind ik het meest irritante.oosterhofjf schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 12:08:
Was natuurlijk wachten op de nerf van de MAUS. de 400 hp eraf kan ik begrijpen alleen waarom ook nog een gun nerf? die gun is al de minste van de tier 10's
achja.. 1 arty shot minder nodig om mij om zeep te helpen tegenwoordig
Ik denk een foutje, het is ook T30 in plaats van T-30 dus het zal niet het eerste typefoutje wezenQuantor schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 12:30:
[...]
oh wacht ik snap jouw vraag nu, de "sec" is vreemd, want schoten per minuut wordt niet in tijd uitgedrukt maar in aantallen.
Heb je je T30 zeker nog niet zo lang?Rutger Mulder schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 17:10:
In 1 dag van 68% win naar 35% win in mn T30, krijg alleen maar crap teams.
Zou haast denken dat WG er achter zit.
Ja alsof je in je tier 10 in je eentje door kan rijden tot hun cap..User.tmp schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 18:01:
[...]
Je kan in je eentje cappen.
Toch? Of speel jij een World of Tanks waar je met minimaal 2 man moet cappen?
Stond ook al in de TSAnoniem: 218650 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 18:07:
http://game.worldoftanks....update-v66-comes-out-soon
En check dan vooral dat lekkers in de vorm van nieuwe Panzers!
Als je zo:User.tmp schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 18:13:
[...]
En Rutger, waarom is het zinloos om met mij in discussie te gaan?
begint zou ik ook geen discussie met je aangaan. Als je wilt trollen ben je hier aan het verkeerde adres.Maar Kyozu, dan speel je toch niet perfect? Dan speel je goed, maar niet perfect. Als je perfect speelt, win je.
Nee hoor, er is geen downtime geweest.Joindry schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 08:26:
Lag het trouwens aan mij of lag tweakers is gisteren even tussenuit rond een uur of 9 's avonds?
Ik kon de pagina niet bereiken.
Staat in de TS, staat ook de duitse 2e TD lijn in maar die komt later, de duitse heavy line zal zo kloppen (afgezien van het feit dat de 3601 (nog) geen heavy wordt).Voggels schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:39:
Weet iemand hoe (met de 6.6 update) de Duitse lijn eruit komt te zien? Gaat die precies hetzelfde worden als de uiteindelijke, of zit er nog een stapje tussen? Heb nu 24k exp op m'n PzIV staan. Wil richting Tiger, maar weet niet welk pad dalijk het beste is met de 6.6 update.
Heb je punten op je Tiger (elite) en KT staan? Staat hier al meer dan 200k klaar op de 2 tanks dan kan de E-75 meteen geunlocked worden zodra de patch er isd3lph schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:42:
[...]
Ik hoop ook dat er ergens een interactieve nieuwe tech tree beschikbaar is. Ik zit met 60k free exp en wil zsm naar de E100 maar ik moet wachten tot de nieuwe tree erin zit voordat ik deze xp alvast kan gaan verdelen..
Klopt maar hij zou nog geclassificeerd worden naar heavy, alleen nog niet deze patch.
Zie ook de TS, daarin staat het een en ander duidelijk uitgelegd.Anoniem: 155467 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 14:43:
Wat me nog niet helemaal duidelijk is is de crew. Kan je die meenemen naar de volgende tank zonder dat ze ervaring verliezen? Of verliezen ze alleen ervaring als je van tank naar TD gaat bijvoorbeeld?
Lees eens de patchnotes in deTS zou ik zeggenAppel schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:49:
Zetten ze nu ook gelijk de IS-4 op de andere positie neer of begrijp ik het verkeerd? Had namelijk graag een IS-4 gewild voor de aanpassing. Dan had ik later een extra tier 10 gehad
Dat staat in de TS onder het kopje tank trees, de heavy / medium lijn komt eruit te zien zoals op het plaatje.belgian1 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:58:
Is er al iets geweten hoe de german tree er zal uitzien de eerste geplande patch?
Geen dank, daarvoor houd ik de TS bijAppel schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:59:
[...]
Aaaaaah, ik snap 'm nu. Die verandering komt inderdaad pas later. Thanks voor de opheldering!
Wanneer de USSR revision komt is nog niet bekend.Ed_L schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 12:47:
Lees nu pas de gevolgen van de nieuwe trees. Heb gelukkig een fully upgraded KV en KV-3 in mijn garage staan, dus dat wordt twee gratis extra plekken in de garage en twee nieuwe tanks. Nice!
Daarom moeten ze opschieten met het tegengaan van die tracerhack, desnoods zetten ze het aan met hacks en dan zijn we ook van de hoeveelheid arties afredwing schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 12:51:
[...]
Maar ik vind eerlijk gezegd ook dat de arty in dit spel voor geen meter klopt. Zodra er meer dan 2 arties in het spel zitten ben je alleen nog maar bezig met schuilen achter rotsen/huizen en als je een foutje maakt ben je 50-100% van je tank kwijt..... Aan de andere kant is het wel leuk als je dit zelf aan het doen bent
Dat is geen weakspot maar een bug.Rutger Mulder schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:17:
[...]
T95 weakspot is volgens mij ook de gun mantlet.
Zal een erg leuke battle geweest zijn..Klepmans schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:39:
[...]
As promised.. de 7 v 8 artymatch van gisteren. (We won)
[afbeelding]
Onlangs ook eens wat battles gehad met max 2 arties per zijn, speelde heerlijkEd_L schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:43:
Ik heb vandaag verbazingwekkend veel no-arty matches op T6
Dan zal ik daar straks naar kijken, overigens doe ik sowieso elke dag een application-ronde en als het 'dringend' is kun je altijd een berichtje sturen op het officiele forum.royalt123 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 20:12:
ik heb me toegevoegd bij clans van tweakers : Gathering of Tanks 2, nog geen reactie dat ik ben toegevoegd.
Volg het clanforum zou ik zeggen, onlangs nog een discussie over gevoerd.redwing schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 08:14:
[...]
Gezien de snelheid waarmee de clans vol raken, zijn er al plannen voor een GoT3 ?
Als we een GOT3 zouden hebben dan zou deze al rap vol raken in ieder geval. Er zijn steeds aardig wat applications voor GOT2 namelijk en een aantal per keer die ik helaas moet declinen.ZenTex schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 09:22:
Mwah, 2500 gold is een tientje. met1 of 2- 3 man makkelijk te betalen.
Zou alleen zelf niet graag in een GoT 3 willen komen met lage spelersaantallen. Helemaal niet als een eventueel GoT3 uit lagere tier spelers zou bestaan. Het gaat mij juist om platoonen (en keet trappen op mumble)
"the gunner bought the farm". Zou ik trouwens tegenwoordig toch eerder vertalen met:
"De schutter is naar Canada geëmigreerd"
Yup maar laten we recruiting ed. niet hier bespreken, stuur me hier of op het officiële forum dan een DM (of lees de TS).x-cessive schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:03:
Got2 lijkt me best leuk, ben casual tweaker en WOT-ter maar in platoon gaan en ouwehoren tegelijk spreekt me wel aan.
Maak ik kans met kv-3 en jagdpz voor GOT2? (of eventueel 3 straks)
Gisteren een drietal keren tegen gekomen maar heb nog enkel vanaf de zuidzijde gezien en niet verder gekomen dan de stad. Elke keer werden we flink ingesloten in het midden van de stad en kregen we vaak ook 0,0 support (zat in het platoontje met de hoogste tiers in het team).A-Tray schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:23:
Hoe vinden jullie Siegfried Line?
Ja zelfde module setup / vergelijkbaar.Nemean schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:52:
[...]
Nu vraag ik me af, behoud je KV wel zijn modules of dat niet?
Ik helaas ook, woensdag nog 2x equipment a 1.1 mil gekocht op mijn E-75.Joindry schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:27:
Eergisteren ook net drie Equip gekocht voor mijn Tiger, komt dus ook wat laat.
Nee dat is enkel voor early closed beta spelers.Gratis week Premium, zal deze bijgeteld worden bij mijn huidige hoeveelheid? net die verloopt net als ik op reis ga. Maw, zal voor niks zijn. Of zou het ook met een code zijn die we mss kunnen uitstellen?
Je weet dat het nog minstens een maand kan gaan duren tot de USSR tree change doorgevoerd gaat worden?x-cessive schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:16:
Net zonde dat ik vorige week ook bino heb gekocht voor mijn jagdpz, had toch weer 250K gescheeld.
Ga nu de USSR tree wordt geupdate mijn focus maar op de duitse TD lijn leggen. Straks door naar de jagdpanther. Lijkt me mooie TD (al ben ik ook te spreken over de jagdpz).
De IS nu researchen lijkt me beetje onzin, na de update wordt de KV-3 al tier 7 en omdat ik toch op de IS-4 wil uitkomen hoef ik daar nu nog niks voor te doen. Is het al bekend hoeveel xp het kost om straks van de KV-3 naar de KV-4 te gaan? Dan kan ik dat alvast sparen.
Het is maar net wat je leuk noemt, als een lagere tier het werk moet doen voor de hogere tiers omdat die te bang zijn dan heb je het mijn inziens niet getroffen. De voldoening als het dan lukt is dan inderdaad velen malen groter maar het is gewoon irritant omdat je zit opgescheept met een stel faalhazen.redwing schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:44:
[...]
Leuk toch juist, zeker als het nog lukt ookZeer fijn tankje is dat trouwens !
[Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 12-08-2011 16:55]
Dat klopteL_Jay schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:57:
[...]
Zou je dit kunnen toelichten, want nu krijg ik het idee dat HE langzamer gaan dan AP's en dat elke gun ook nog zijn individuele shell speed heeft?
Qua puntenaantallen klopt het altijd wel maar mijn inziens mogen ze het weer eens gaan aanscherpenNemean schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 22:40:
[...]
De matchmaking is ook wel met de dag achter uit aan het gaan, Tier 6 vs Tier 7, Tier 8 vs Tier 9.
10 Artilleries in 1 match. Ben blij dat ik geen geld in dit spel steek.
Dat is altijd lelijk ja en heeft me de afgelopen tijd ook vaak een loss met 900+ exp opgeleverd.ZenTex schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 14:00:
Bleek dat ik de laatste over was. Ik had 6 kills, op de arty na (3 kills) had alleen een andere tank een enkele kill gemaakt. Mijn kills waren allemaal zo goed als solo vanaf 100% of >75%. Vroeg ik me toch echt even af wat de anderen aan het doen was. Als het nou een win was geweest was het een jummy daily.
Ja al een tijdje en kan al niet meer zonder, overigens zonder scrolling text.Nemean schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 00:33:
[...]
Iemand dit wel eens gebruikt?
http://games.nicolasprof....ertargetmarkers#OTMEditor
Uiteindelijk willen ze dat wel gaan doen..maxers1973 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 07:32:
[...]
Het zou wat zijn als world of warplanes zou integreren met wot ..man man het idee alleen al. Wiel aan wiel arty zou dan een leuk plaatje opleveren... flakvierling enzo....
Nee daar is nog geen informatie over, wel is er een namechange geweest naar Jagdpanzer E-100.Vivaladen schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 09:15:
[...]
iemand al enig zicht op wanneer de patch komt die de TD lijn gaat opsplitsen en de Stug E-100 brengt?
ben nu al druk aan het farmen en mn XP aan het bewaren hiervoor,kan ik ff kijken hoe ie is en dan de knoop doorhakken :
Dat staat uiteindelijk ook nog in de planning.
Ze gebruiken andere teams voor de spellen dus dat zit wel goed.hexta schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 09:56:
Ik zou eerlijk gezegt toch denken dat ze al te weinig tijd hebben om WoT fatsoenlijk te devven, en dat het misschien niet zo'n goed plan is om daarbij nog 2 spellen te maken?
Lijkt me dat dat ongeveer evenveel is als voor de IS-3.x-cessive schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 11:00:
[...]
Daar ben ik ook wel nieuwschierig naar, kan het nog niet vinden.
Spelen in platoon scheelt al een hele hoop maar zelfs dan kan het echt waardeloos zijn.ZenTex schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 11:37:
Zo is er geen fuck meer aan.
Ja, Eegie en Coyotee uit onze clanNemean schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:16:
Heeft iemand hier eigenlijk al de E-100? Heb er nog geen 1 gezien.
Dat schoten ze niet goed en hadden ze waarschijnlijk hun top gun nog niet.Nemean schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:24:
[...]
xD!
Ik vind sowieso die E-75 en die E-50 zwak qua armor. En hun gun stelt ook niet veel voor om eerlijk te zijn. Hij dingt lekker op mijn frontal armor van de Ferdi.
Neem aan op Himmelsdorf? De kleine heuvel op Ruinberg is verwaarloosbaar kleind3lph schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:43:
[...]
Mijn standaard openingszin op Ruinberg is dan ook " no heavies or td up the hill plz"
Dit topic is gesloten.
Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite
Tweakers vormt samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details