eerder de is7, ik zie ze nog maar weinig in CW's T30, maus en E-100 krijgen voorrang bij de meeste clans
Spotten, spotten terwijl iemand die tank killed, zelf damage doen (hoe hoger de tier hoe meer punten), je team die damage doet, de battle overleven, winnen etc. Kills krijg je dan weer geen punten voor, je kunt dus beter iemand van 100 naar 1% schieten dan van 1% naar 0.RvV schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:46:Toch blijft het mij een beetje een raadsel hoeveel experience je nou ergens voor krijgt. Soms krijg ik 1000 terwijl ik niets bijzonders heb gedaan, de andere keer slechts 50...![]()
Iemand een idee?
[removed]
Dat is wat anders dan dat wij ervaren, laatste landings elke keer tegen teams met 5-10 IS7 en dan t8 arty/T30/Maus erbij.
zal uiteraard ook aan de clans liggen en of de spelers in die clan uberhaupt E-100 hebben . zolang zitten ze nog niet ingame uiteraard 

Maar kills staat gewoon zoveel leuker op het overzichtredwing schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:49:
[...]
Kills krijg je dan weer geen punten voor, je kunt dus beter iemand van 100 naar 1% schieten dan van 1% naar 0.

Enige team met E100 dat we tegen kwamen waren we zelf
(Coyotee)

Neem aan op Himmelsdorf? De kleine heuvel op Ruinberg is verwaarloosbaar kleind3lph schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:43:
[...]
Mijn standaard openingszin op Ruinberg is dan ook " no heavies or td up the hill plz"

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Alright, thx. Ik zal dr eens rekening mee houden, en vooral een battle overleven. Ik ben nogal van het snelle aanvallen en heb behoorlijk vaak een defecte tank.redwing schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:49:
[...]
Spotten, spotten terwijl iemand die tank killed, zelf damage doen (hoe hoger de tier hoe meer punten), je team die damage doet, de battle overleven, winnen etc. Kills krijg je dan weer geen punten voor, je kunt dus beter iemand van 100 naar 1% schieten dan van 1% naar 0.
Eerste potje vd dag (elke tank) die je wint krijg je je xp dubbel. Dus eerste potje moet je altijd extra goed proberen te doenRvV schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:04:
[...]
Alright, thx. Ik zal dr eens rekening mee houden, en vooral een battle overleven. Ik ben nogal van het snelle aanvallen en heb behoorlijk vaak een defecte tank.

We gaan zo hard als een leopard en dus tijd voor een nieuw deel: [MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 10
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!
Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!
Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.